
לא אמינים ולא הוגנים, התחייבו בעת העסקה משלוח עד חמישה ימי עסקים, לא קרה. בפועל הגיע באיחור רב של מספר שבועות, נאלצתי לרדוף אחריהם בהודעות וטלפונים מספר רב של פעמים, אפס לקחת אחריות מצידם, גרמו לי נזק כלכלי ,נאלצתי להשכיר ציוד פעמיים למרות שהמיסקר היה אמור להיות אצלי כבר מה שלבסוף ייקר במאות שקלים את מחיר העסקה. לא מומלץ.
הי אריאל ראשית אנון מתנצלים על החוויה שאתה מתאר היא אינה תואמת את רמת השרות שהיינו רוצים שתחווה אבל אני חייב לציין בפניך שאנו מקפידים מאוד על חווית הרכישה אצלינו אך במקרה שלך ולאחר ברור מעמיק מדובר במקרה שבו המוצר נשלח מאיתנו בזמן אבל חברת השילוח שאיתה אנו עובדים לא עמדה בהתחייבות שלה לספק את המוצר בזמן בנוסף הוצע ללקוח זיכוי כספי משמעותי בחנות לרכישות הבאות לצערנו הלקוח בחר בדרך אחרת וכל זאת בשברור וידוע לו כי אנו פעלנו בלוח הזמנים המהיר ביותר שאפשר והמוצר נשלח אליו בזמן אכן זה מקרה מאוד לא נעים ומצער אבל גם כשדברים כאלו קורים אנחנו רגישים ומנסים לעזור לפעמים הלקוח בוחר בדרך אחרת ואנו מכבדים ומעריכים את בחירתו בברכה צוות שרון רייכטר











