
קיבלתי טלוויזיה שבורה חסרי יכולת לקחת אחריות ולתת לי פיתרון באותו היום מנסים לזרוק אחריות על חברת המשלוחים ועל הספק.

קיבלתי טלוויזיה שבורה חסרי יכולת לקחת אחריות ולתת לי פיתרון באותו היום מנסים לזרוק אחריות על חברת המשלוחים ועל הספק.

רכשתי 2 טלוויזיות, בינתיים פתחתי רק אחת, כל הקרטון בפנים כולל הטלוויזיה מלאים באבק ושאריות של אבק ונשורת של כמו שזה נראה בטון, יתכן והקרטון היה פתוח, ובמקום בו היה עשו שיפוץ, מאכזב מאוד, כך לא נראה מוצר חדש. מקווה שבשניה זה לא יראה כך
הלקוח רכש ואסף פיזית את המוצרים בסניף , לפני שלקח את המוצרים המסכים נפתחו מולו בסניף ונבדקו, הפניה אינה ברור ולא מובן איך הוא טוען שיש אבק במסכים אחרי שהם נבדקו ונפתחו מולו בסניף שרות עולם הקולנוע והחשמל

שירות על הפנים. ניסיתי לדבר בעדינות עם העובד - אילן, כשאמרתי שיש חוק, התחיל לצעוק, זה דרך לדבר עם לקוח ?? קבלתי מוצר מקולקל ולא רצו להחליף אני נכנסתי עם עו"ד לקבל פיצויים והכסף בחזרה.

לא לרכוש מוצרים דרך עולם הקולנוע והחשמל. רכשתי טלויזיה אשר הגיעה ביום שני. עקב המצב במדינה ושהייה שלי בצפון פתחתי את האריזה להתקנה 3 ימים לאחר מכן ואז התברר לי שהטלויזיה שבורה. בשרות הלקוחות שלהם נמסר לי שעל פי הנהלים עברו יותר מ-24 שעות ולכן לא מחליפים לי את הטלויזיה. כשביקשתי לראות איפה זה כתוב נמסר לי שאין להם את זה בכתב. שורה תחתונה - ממליץ לא לרכוש דרך חברה זו.

לא מומלץ מוכרים טלויזיה בלי להגיד ללקוח שצריך מתקן הכי חשוב זה רק הכסף ולא הלקוח

מוצר שהתחייבו שיגיע עד שבעה ימים עסקים הגיע לאחר 12 ימי עסקים. 2 ימי חופשה כי תיאמו שעה שחברת ההובלות לא יכולה לספק. במקום עשר בבוקר הגיעו ב 19:00 חסרי שירות, לא עונים בוואטאפ והבטיחו בכתב שאקבל פיצוי ובסוף מדובר על קופון ש כל לקוח מקבל באתר. שירות שלא עונה על המצופה

רכשתי כיריים גז של תדיראן 5 להבות . עבדו על בנושא האחריות וההתקנה מאוד ממליץ לא לרכוש . אמרו לי שהאחריות ל 4 שנים שבפועל זה לשנה. וגם שהתקשרתי לנציג של עולם הקולנוע טרקו לי את הטלפון בפרצוף .

תזהרו לפני אתם מזמנים מהם מוצר. יש להם שיטה קבועה לפרסם דברים שלא קיימים, מחכים כמה ימים ואז מתקשרים להודיע שהמוצר לא קיים ומציעים מוצרים הרבה יותר יקרים ופחות איכותיים.

הזמנתי מכונת כביסה ואמרו שיגיע תוך 7 ימי עסקים כבר עברו 12 יום ורק עכשיו קיבלתי טלפון מהחברת שליחויות שאמרו שהמוכנה תגיע רק בשבוע הבא כי רק היום עולם הקולנוע יצר איתם קשר. ממש מבאס בינתיים אני עושה כביסה אצל דודה שלי.

טלוויזיה שהגיעה שבורה ועולם הקולנוע מסרבים לתת שירות. הפאנל יצא לגמרי מהמסגרת, בושה שהם שולחים מוצרים שבורים.

קניתי מחשב נייד עם מערכת הפעלה תקולה באחריות אין מענה תקין וגם בחנות אין שום הבנה
לפי הלקוח המחשב ננעל לו ואינו נפתח , הוסבר ללקוח שאין אחריות על תוכנה אבל הופנה לנותן שירות לצורך בדיקה, ניסינו ליצור איתו קשר לברר האם קיבל שירות אבל הוא אינו זמין, בכל מקרה הוא יכול לפנות לנותן שירות גליקום בווצאפ לבירור 0548930225 שרות עולם הקולנוע והחשמל

לא ממליץ בכלל לקנות מהסניף בנתניה , עובדים עם מובילים גרועים , במהלך ההובלה שברו את המדרגה ודפקו כל קיר אפשרי . העבירו את המכונת כביסה שרכשתי בצורה לא מקצועית וחובבנית . לא ממליץ בכלל לעבוד איתם .
המוצר מספוק על ידי חברת הובלות חיצונית של היבואן תדיראן , על מנת שנוכל לברר את הנושא אנא שישלח אלינו תמונות ונברר מול היבואן והחברת הפצה, עולם הוקלנוע והחשמל

המקרר לא הגיע ביום שנקבע- ולא קבלתי פיצוי. הגיע לאחר 4 ימים- כשהוא שוכב על הגב!!! הערתי לנהג- והוא אמר שיש לי אחריות ואני אוכל להחליף, וכדאי לשמור את הקרטון. מצטערת שלקחתי אותו. אחרי יומיים כבר הוא עם קרח במקרר ובמקפיא ועושה הרבה רעש. התשובה של החנות והיבואן- בוטים שעונים ׳ככה זה- זה תקין׳. אמרו שאני יכולה לשלם על בדיקה של טכנאי, או לשלם על הובלה כדי להחזיר לחנות. בקיצור- ממש לא ממליצה, אין שום שירות לקוחות ואף בן אדם לדבר איתו לאחר קניה. קניה שהיא טעות לצערי

קניתי אוזניות. קיבלתי באיחור, לא בצבע שביקשתי ולא עובדות! 300 שקל לפח. מענה טלפוני לא עונים. ולא חוזרים

שירות לקוחות גרוע למי שקונה באינטרנט!!! השמנתי שייקר והתברר לי שהוא קטן מידי, הבת שלי הלכה פיזית לחנות בירושלים - לא נתנו לה להחליף ללא אישור שירות לקוחות. שירות לקוחות לא עונים בטלפון בכלל!!! שלחתי מייל באותו יום, ענו לי אחרי 3 ימים, וטענו שכבר עבר הזמן להחלפה. בקיצור כיוון שעבר קצת יותר משבועיים, והם לא זמינים בכללל בטלפון , בחנות לא עוזרים ולא פונים בעצמם, לא נתנו לנו להחליף את המוצר.

באתי עד לסניף שלהם כדי לקנות נוטבוק,קיבלתי אותו עם תקע אמריקאי שלא מתאים לשקעים בארץ.עד היום אין עם מי לדבר כדי שיחליפו.כל השיחות התנערות אחת גדולה,לא קיבלתי שום מענה והם פשוט מתעלמים מהפניות.
הלקוח רכש מחשב נייד slim 5 16iru9 150U 1tb 16GB wuxga touch win11 לנובו עודפים (גליקום)ישירות בסניף פתח תקווה, בעת הרכישה הלקוח בדק את המחישב ואסף אותו עצמאית בסניף אין לנו כל פניה של הלקוח על בעיה עם המוצר , במידה וישנה תקלה עם המוצר הוא מוזמן לסניף ונשמח להחליף לו את התקע, שרות עולם הקולנוע והחשמל

התקשרנו לשיחת ייעוץ לפני שרכשנו מקרן וזרוע למקרן. לאחר ייעוץ אדיב ולכאורה מקצועי - בוצעה סליקה וחיכינו למוצר. הגיעה הזרוע עם שליח, ללא המקרן יום למחרת התקשרו להגיד שאין במלאי ויש מקרן יקר יותר, ביקשנו לבטל את העסקה. יום למחרת התקשרה עוד מישהי להגיד שבסוף יש במלאי. החזרנו את העסקה. המקרן הגיע לאחר כמה ימים. הזמנו טכנאי להתקנה - הזרוע לא מתאימה למקרן. בשירות הלקוחות נאמר לי - עלייך ליסוע לסניף יגאל אלון בתל אביב להחזיר את המוצר באריזתו המקורית (מטרטרים אותי לגשת להחזיר את המוצר לאחר ששלחתם מוצר לא תקין ולא תואם). נסעתי. שירות גרוע, מזלזל, ובעיקר מאכזב. נרכוש את המוצרים שלנו במקום אחר.

השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיי, המענה בלתי נסבל, חיכינו כל פעם מעל שעתיים בטלפון בלי מענה, בוואטסאפ עושים טובה שבוט עונה לך וגם זה לקוי. הזמנתי מכונת כביסה שרק אחרי חודש (!!!!!) הגיעה. כל ההתנהלות של החברה הזאת בלתי נסבלת, הספקים שעובדים איתה בקושי אפשר להשיג, הדבר היחיד שהיה טוב זו ההתקנה שלפחות הייתה מהירה ויעילה. בחיים לא ראיתי מקום שכל כך מזלזל בלקוחות שלו, אחרי שחיכינו כל כך הרבה זמן למכונה גם התקשרו להודיע שאין יותר את המכונה במלאי (אחרי לפחות שלוש שבועות המתנה) ושאני צריכה להוסיף כסף על זה, בסוף שכנעתי אותם להביא לי מכונה גדולה יותר ללא תוספת תשלום וגם זה בדם יזע ודמעות. לא מתכננת להזמין מהם יותר בחיים זה בטוח, שירות מתחת לכל ביקורת

הקניה טובה שירות לקוחות לא עונים לא לו חוזרים בקיצור אל תקנו שם לעולם יותר

מקווה שאני עוד אשנה את דעתי י רכשתי מסך ביום רבעי 5.8 הגעתי לבית התקנתי את המסך ישבתי עליו שעה להגדרות הגדרתי בקרת הורים הכל עבד פיקס ואז הדלקתי לילדים סרט 5 דקות אחרי שהסרט עובד כל המסך התחיל להבבב ויהיה עליו פסים פסים שחור לבן ואפור אני הייתי עם הילדים בחדר אף אחד לא נגע במסך ברגע שזה קרה התקשרתי לחנות והפנו אותי לשירות מהשירות אמרו שישלחו טכנאי אבל על פניו נראה שזה שבר וזה אחריות של הלקוח מכעיס ממש אבל בכל אופן ישלחו טכנאי אמרתי להם שקניתי את זה בשביל החופש לילדים וממש אשמח שיזדרזו אבל כבר עברו שלוש ימים ואף אחד לא הגיע 1000 שקל לפחות משעה ואני לא יודעת מה לעשות

רכשתי שואב אבק דרך האינטרנט מעולם הקולנוע. אחרי שהשואב לא הגיע יותר משבועיים אחרי הקניה (הבטיחו 7 ימי עבודה) פניתי אליהם לשאול מה מצב המשלוח. אמרו שלפי מה שרושם אצלם המוצר "נמסר" אף על פי שלא קיבלתי ושיפתחו קריאה מול הספק ויחזרו אלי. היום אנחנו כמעט שבועיים אחרי פתיחת הפניה לספק ולא קיבלתי שום תשובה. פנייתי אליהם גם בווטסאפ (3 פעמים), גם בטלפון (4 פעמים וכל פעם חיכיתי לפחות 20 דקות למענה!!!) וגם פעמיים במייל. בכל פעם הבטיחו לי תשובה ולא קיבלתי. השירות פשוט מתחת כל ביקורת. עדיין אין לי את המוצר ואין לי תשובה מהם. אל תתקרבו אליהם. שירות גרועה מאוד אם קורה משהו.

קניתי מוצר שהןא תקול. אין מענה או עזרה הסטודיו שלי תלוי במצנן שקניתי.. כרגע המתחם שלי סגור בעקבות הממצנן הפגום. מפסיד המון כסף
הלקוח רכש מצנן במחיר של 600 שקלים , במצנמן מתאים לחדרים בשטח 25-45 מ”ר לאחר בדיקה מול הלקוח החלל גדול יותר מהשטח של המצנן הוסבר ללקוח וזה אף מופיע במכירה, הוסבר ללקוח שניתן לפנות לנותן שירות תמוז במידה ויש עדיין לדעתו תקלה מוצר, שרות עולם הקולנוע והחשמל

הכל טוב וכל הנציגים נחמדים ומהירי תגובה כשאתם רוכשים - עד שמגיעים לקטע של שירות ! קניתי מזגן נייד של פירלס דרך האתר וכבר למחרת שלחתי בקשה לביטול - חזרו אלי יומיים לאחר מכן ושכנעו אותי לא לבטל (תוך הבטחה שיש 14 יום אפשרות להחזיר) אז למחרת אספתי מהחנות בראשל"צ, כפי שהומלץ לי חיכית יום כדי שהגז יתייצב והפעלתי למשך 1/2 שעה ומיד הבנתי שיש פער אדיר בין הפרסום לבין המציאות, המזגן רועש מאוד, צריך לעמוד צמוד כדי להרגיש את הקור - בקיצור דומה מאוד למפוח בשווי 200 ש"ח. אז ארזתי בדיוק כפי שקיבלתי - כל הנילונים , קלקר ואריזה הושבו ורציתי להודיע על ביטול פניתי במשך כמה ימים : התקשרתי - אין מענה, פניתי בצור קשר - תשובות לקוניות ומתחמקות, שלחתי מייל וחיכיתי לאישור מסודר. עברו יומיים של התכתבויות וגרירת רגליים ולבסוף אושר לי להחזיר, הגעתי לסניף בחנו את המוצר ומיד הבחינו שהוא חדש לחלוטין, הנציג בחנות התקשר למנהל שירות שאישרה לו לקבל את המזגן ולזכות אותי תוך 7 ימים, אז קיבלתי אישור על החזרה וע"ג האישור נכתב - זיכוי מלא הסכום , עברו שבועיים וכלום לא קרה, לפני כשבוע התכתבתי עם נציגה בשם דניאל מי ששלחה אותי להחזיר ולפתע הוא מודיעה לי שלא יזכו אותי, פניתי בתלונה למועצה לצרכנות ונכון להיום 20 ימים לאחר שהחזרתי את המזגן עדיין לא זיכו אותי, אין מי שמתקשר או מנסה לסייע בקיצור התעלמות חד צדדית, אני מותש מהשגיאה שעשיתי כשבתמימות חשבתי שאני מזמין מרשת שהיא אמינה ומציע למי שחושב לקנות לקחת בחשבון טירטור, ביזוי ועוגמת נפש.

חוסר אמינות משווע! רכשתי טלוויזיה חכמה חדשה ללא יכולות חכמות, אין תמיכה ואין עם מי לדבר. טלוויזיה חכמה 32 ללא יכולת בסיסית להתחבר לחשבון גוגל, לאחר סבב מתיש של מענה וניסיון להדוף את הטענות בכל מיני המצאות של אות אינטרנט חלש (שהתברר כמעולה לאחר שיחת וידאו עם נציג שלהם) אח"כ ניסו ללמד אותי לבצע עדכון גרסה מרחוק, כשהתברר להם שלא ניתן ויש לי את הגרסה האחרונה רק שאינה עובדת ופרט למסך אין שום שימוש במוצר. אחרי כמה ימים הטכנאי הלא שרותי והעצלן שלא מוכן להגיע למרכז כי הם נמצאים בנצרת (זה אגב לא מפריע להם למכור בכל הארץ, רק השירות מוגבל מאוד, אם בכלל!) ביקש ללמד אותי להיכנס להגדרות ולשלוח לו איזה קוד כדי שהןא יפנה לחברה ויבקש מהם להעלות עכדון גרסה לאתר ואז ילמדו אותי להוריד אותו ולעדכן את המוצר החדש, מוצר חדש רבונו של עולם. (זה שאדם ירכוש רכב חדש וינחו אותו שכדי להנות ממנו הוא צריך להגיע קודם למוסך, חברה הזויה!). לגופו של עניין, לאחר שאף ששרות הלקוחות מצליח לנפנף את הלקוחות בהתשה אינסופית הוא שלוח אותי לדבר עם החנות, לשיחה הראשונה הם ענו וניסו לעזור אך מהרגע שביקשתי להחליף את המוצר (החל מהיום השלישי למכירה) אין מענה, בקיצור הם נקודת מכירה בלבד, אין שירות והפתרון הוא להציף את הנושא ולהתקדם מולם להחלפת מוצר, ב"ה זו פעם ראשונה ואחרונה שיצא לי לבצע עסקה מפוקפקת.
הלקוח רכש בסניף באר שבע מסך 32 עם מערכת הפעלה אנדרויד 14 במחיר של 500 שקלים בתאריך 5.6.2025, הוסבר ללקוח בסניף שמדובר במסך מוגבל מבחינת המסך חכם שלו אך הוא התעקש על המוצר בגלל המחיר הזול, כמו כןן המסך תלי בתצוגה בסניף והלקוח יכול להתרשם ממנו, לאחר שבועיים פנה הלקוח שהמוצר לא טוב לו הוסבר שזה המסך ולא ניתן להחזיר לאחר שבועיים של שימוש במוצר שירות עולם הקולנוע והחשמל