מפרסם ב-zap מאז 2010

‎מרכז הסאונד‎ ‏(Projector-Audio)

ציוד הגברה, מקרנים, כלי נגינה (3 סניפים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 1 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מרכז הסאונד
נמצאו 260 חוות דעת גולשים על מרכז הסאונד
Daniel
Daniel
02.07.2024
מוצר שנרכש: מדונה אלחוטית jts

רכשתי מדונה יקרה של jts בעלות של 2700 שח. כשהתלוננתי על חוסר האמינות של המוצר והבעיות שהמדונה מקוטעת ומרעישה לא ממש התייחסו ברצינות לטענות. הגעתי פיזית לחנות שלהם ברמת גן והיו חסרי סבלנות והתעסקו בדברים אחרים. שירות גרוע ומוצר לא אמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
aasonkina
aasonkina
13.01.2024
מוצר שנרכש: מיקרופון אלחוטי JBL (זוג) לרמקול נייד

ביצעתי רכישה והפריט אזל מהמלאי ולכן ההזמנה בוטלה. עבר כמעט חודש, אבל הכסף עדיין לא חזר לכרטיס שלי. הם לא עזרו לי בטלפון, גם התמיכה בוואטסאפ מתעלמת מההודעות שלי. חבל שהאמנתי בביקורות טובות על החברה

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
15.06.2022
מוצר שנרכש: מקרן BENQ MS531

2 מקרים מאוד מאכזבים. האם זה במקרה? בוקר אחרי שהזמנתי את המקרן BENQ MS531 דרך אתר "מרכז הסאונד", התקשרו אלי וניסו לשכנע אותי לא לקחת אותו, בטענה שהרזולוציה נמוכה מדי. ניסו למכור לי במקומו מקרן של optoma יקר יותר בכ-700 ש"ח. אחרי שהתעקשתי שהמקרן שאותו הזמנתי זה המקרן שאני מעוניין בו אמר לי האיש הנחמד "אין בעיה, אני מוציא את ההזמנה" שבוע אחרי ראיתי שלא קיבלתי שום מייל המעיד על אישור ההזמנה התקשרתי ונודע לי שאין אותו במלאי. והמקרן הזה הוזמן בעיתוי מאוד קריטי בשבילי. לא מקרה ראשון לצערי עם "מרכז הסאונד". לפני כעשור התקשרתי לרכוש מקרן שראיתי באתר שלהם במחיר זול במיוחד. אמרו לי שהוא לא במלאי ומיד ניסו למכור לי דגמים יקרים יותר. "מרכז הסאונד"- למה אתם מפרסמים מקרנים עם מחירים זולים לכאורה, כשהם בכלל לא במלאי? האם זה לא גובל בשקר? פעם שניה (מתוך שתיים!) שמיד ניסיתם למכור לי מוצר יקר יותר. איך קורה ששבוע שלם אני משוכנע שהמקרן בדרך אלי, ואף אחד לא יצר איתי קשר? לא היתה לי אפילו שיחה אחת שלא נענתה ממספר לא מוכר. אני מרגיש חוסר ביטחון מאוד גדול כלפיכם. מאוד גדול.

חוות הדעת עזרה לכם?
ami
ami
28.04.2021
מוצר שנרכש: בידורית 1000 proxtone

לא להתקרב יודעים למכור ואין אפשרות לבטל עסקה גרוע מאוד זה פעם ראשונה ואחרונה שאני מתקרב לחנות הזאת.

תגובת החנות

אין אפשרות לבטל עיסקה, היות ווהלקוח השתמש במוצר, לרבות המיקרופונים של המערכת. מן ההגינות שאיננו יכולים למכור מערכת עם מיקרופונים שייתכן ולקוח השתמש בהם ללקוח אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
beni88bh
beni88bh
21.09.2020
מוצר שנרכש: מכונת שלג וסטנד למקרן

רכשתי לפני כשלושה שבועות מדודי בסניף ר"ג 2 מכונות אפקט וסטנד למקרן. השליח הגיע תוך יומיים רק עם המכונות הבטיחו שהסטנד יגיע מיד ביום שלאחריו. מכונה אחת שהגיעה לא הייתה המכונה שהזמנתי. לאחר בירור מול יהודה ודודי הבטיחו שהכל יהיה בסדר והשליח בדרך במילים שלו: עד יום חמישי זה אצלך. עבר וחלף עוד שבוע ואני עדיין לא קיבלתי כלום. יש לציין זאת הזמנה שנייה שאני עושה מהם. בראשונה הכל הלך חלק. מאוד מאוכזב מהשירות והיחס בזאת ההזמנה.

תגובת החנות

שלום בני ! ראשית, תודה רבה על הפרגון לגבי ההזמנה הקודמת והראשונה שלך אצלנו. לגופו של עניין, בעקבות תקופת הקורונה, גם הזמנות שהיו מתבצעות ונאספות מהסניף עברו למצכונת של "משלוחים" ולכן נוצר לנו עומסים חריגים במערך המשלוחים המהיר שלנו. אנו עושים כמיטב יכולתנו לספק במהירות ע"י מערך משלוחים "עצמאי" שלנו. אנו מתנצלים מאוד על הטעות, ונדאג לפצותך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nadav
Nadav
30.05.2020
מוצר שנרכש: מחזיק למיקרופון

הזמנתי מהם לפני כמעט שלוש חודשים מחזיק למיקרופון ועד עכשיו הוא לא הגיע אני במרכז הסאונד לא יקנה יותר אבל עדיין אשמח שהמוצר שעליו שילמתי יגיע.

תגובת החנות

שלום נדב ! אומנם הזמנת מוצר בעלות של 20 ש"ח, אך המוצר לא שולם. אתה מוזמן לבדוק בחברת האשראי שלא ירד מכרטיסך אפילו שקל אחד ! מעבר לכך, ניסינו ליצור איתך קשר פעמיים יום למחרת שהזמנת... אולי היינו צריכים לנסות שוב, ועל כך אנו מתנצלים !!

חוות הדעת עזרה לכם?
sam
sam
08.07.2019
מוצר שנרכש: גנרטור-Pioneer PGGC2000

זהירות, קיראו את כל חוות הדעת השליליות ותבינו. הרבה תקלות של "אין במלאי" "בטיפול" "הדגם אזל" וטענות כגון "יש לנו דגם אחר יותר טוב" "באותו מחיר" מציעים מוצרים במחירים מדהימים ואז כשאתה מזמין, אומרים לך שאין את זה, אבל מייעצים לך שיש להם אחד אחר יותר טוב מזה, ומוכרים לך משהוא אחר. שירות גרוע, לא לכולם מתייחסים ולא בכולם מטפלים. תלוי במצב השוק... הזמנתי ולא התייחסו להזמנה. יומיים למחרת, המוצר פורסם שוב בזאפ במחיר גבוהה פי שתיים!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי לוי
יוסי לוי
19.11.2018
מוצר שנרכש: בידורית ומקרפון מדונה Proxtone Air-Premium

בתאריך 11/112018 רכשנו בידורית להוסטל לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. לצערינו הבידורית הייתה חלשה בעוצמתה. פנינו לחנות שוב ומסתבר שהבידורית הייתה תקולה. היום בתאריך 03/12/2018, פנינו לבעל החנות והוא גילה רגישות והסכים להחליף את הבידורית לכל דגם אחר שנבחר. לאור התחשבותו של בעל החנות ורגישותו לעניין, אני ממליץ 5 כוכבים על החנות! (*****)

חוות הדעת עזרה לכם?
ברק
ברק
22.10.2018
מוצר שנרכש: Philips 3614

רכשתי מקרן של פיליפס מהאתר שלהם, התקשרו אלי וממש התעקשו להציע לי מקרן סיני של חברת clx(שאח"כ התברר שלא מופיע בשום אתר אינטרנט בעולם כלל) נכנעתי והסכמתי, לאחר 3 שבועות שלא הגיע המוצר התקשרתי לברר, הבטיחו שיחזרו אלי, לא חזרו. שבוע לאחר מכן שעדיין לא הגיע שום מוצר התקשרתי לבטל את ההזמנה מכיון שזה נשמע מקום ממש לא אמין, אמרו שיחזרו אלי בנושא. בנתיים עבר חודש נוסף ולא קבלתי לא מקרן ולא את כספי בחזרה...

חוות הדעת עזרה לכם?
Natan
Natan
02.09.2018
מוצר שנרכש: מובינג לד 3*18

בחודש מאי הזמנתי מספר מוצרים מהחנות, 2 מהמוצרים לא היו להם, אז הם פשוט שלחו לי מוצרים אחרים ללא הודעה מוקדמת... על אחד מהמוצרים ויתרתי למען השלום, את המוצר השני בקשתי להחזיר, לאחר דחיות רבות מצידם, אמרו לי שאצטרך להחזיר את המוצר שלא הזמנתי על חשבוני... לאחר החזרת המוצר, אמרו שיזכו אותי, עברו כמה שבועות ללא זיכוי, התקשרתי שוב והם אמרו שכבר זיכו אותי... עברו מאז 6 שבועות, אך התברר שלא זיכו... הכל מתועד בווצאפ והקלטות. זהירות!

חוות הדעת עזרה לכם?
meidanof
meidanof
15.07.2018
מוצר שנרכש: מסך

התעלמות מוחלטת מההזמנה, הזמנתי באתר ולא חזרו אלי. אח''כ התקשרתי, נתקו את הטלפון. התקשרתי שוב, אמרו לי שחזרו אלי מיד ולא חזרו

תגובת החנות

שלום ! הלקוח הנ"ל ביצע הזמנה, ובחר שלא לשלם באמצעות כרטיס אשראי באתר. עם זאת לאחר כשעה-שעתיים יצרנו עם הלקוח קשר, והוא לא יכל לדבר. ביקשנו ממנו שיתקשר כדי שנוכל להשלים לו את ההזמנה. בנוסף לאחר יומיים שוב ניסינו ליצור איתו קשר, אך הוא לא היה זמין. לאחר משלוח חוות הדעת, חייגנו שוב אל הלקוח אך הוא בחר לא להשלים את ההזמנה. את שלנו עשינו מעל ומעבר. וחבל שהלקוח סתם מכפיש.

חוות הדעת עזרה לכם?
תום
תום
11.07.2018
מוצר שנרכש: כבל XLR

רכשתי מספר כבלים בעלות של כ-180 ש"ח דרך החנות המקוונת, בתשלום ע"י כרטיס אשראי (קיבלתי הודעת חיוב מישראכרט שהעסקה הושלמה) עברו כמעט שבועיים ולא קיבלתי שום תשובה, לא טלפון ולא מייל. לאחר שבועיים התקשרתי אל החנות כדי לבדוק מה סטטוס ההזמנה, הנציב הסביר לי ש-"לא בחרתי שיטת משלוח" וניסו ליצור איתי קשר כמה פעמים ולא עניתי, ולכן לא שלחו לי את החבילה וגם שעלי להוסיף 60 ש"ח על המשלוח. יש לציין שאין בכלל אפשרות באתר שלהם לבחור שיטת משלוח (גם נכון לעכשיו) ונניח שכן, מדוע הם נותנים לך לסיים את ההזמנה באתר מבלי שבחרת שיטת משלוח? ומציגים לך שההזמנה "הושלמה בהצלחה"? מדוע מחייבים באשראי? לאחר שיחה עם הנציג ביקשתי לבטל את ההזמנה (יש לציין שעסקת האשראי שבוצעה כבר זוכתה מטעמם לפני) אני רוכש באינטרנט כבר שנים ומעולם לא נתקלתי בשרות כזה גרוע. לא ניסו ליצור קשר, לא שלחו מייל (שציינתי בזמן ההזמנה) מספר הטלפון שהיה מוגדר במערכת היה נכון, ובודאות לא קיבלתי מהם שום טלפון.

חוות הדעת עזרה לכם?
Michael
Michael
25.06.2018
מוצר שנרכש: מיקרופון של חברת SHURE

טוב חברים. קיוויתי שלא נגיע למצב הנ"ל. רכשתי מיקרופון של SHURE - דגם SM58. זה התחיל בהזמנה די חלקה בחנות. המשיך בשיחה עם נציג שניסה להניע אותי מלקנות את המיקרופון הנ"ל ודחף לחברה אחרת שאין לה אמא ואבא. מותג פרטי. היה לי קצת מוזר שאני 6 דקות על הקו כדי לאשר הזמנה ודוחפים לי משהו שאני בכלל לא רוצה(השיחה ההזויה מוקלטת). הנציג גם לא ידע כמה אחריות יש למוצר וטען לשלושה חודשים. אחרי הסבתי את תשומת ליבו שהאתר מצוין שנת אחריות הוא לקח את מילותיו חזרה. זה לא הפריע לו להציע לי אחריות מורחבת בתשלום נוסף(מורחב כמובן). המיקרופון נשלח(כביכול). חיכיתי וחיכיתי יום אחדהתקשר מישהו מהחנות ואמר שהשליח מחפש אותי ולא מצליח להשיג אותי(מוזר שאתם כן השגתם אותי).לא יכולתם כבר לתאם ביני לבינו??? בכל מקרה הייתי בבית וקיבלתי שיחות כל היום. השליח היה אמור להתקשר לפחות כמה פעמים או יום למחרת או משהו כזה...כלום. עבר שבוע והתקשרתי לחנות כדי לשאול היכן המשלוח? בשיא הרוגע והאדישות הוא אמר שזה חזר אליהם אחרי שלא עניתי לשיחות הרבות ושאני מוזמן לחנות ברמת גן לאסוף את המוצר. ויתרתי על התענוג ועל השירות המצויין וביקשתי זיכוי במייל. קיבלתי אישור. "אתה תזוכה" אמרו לי. כבר יותר מחודש ימים אני מנסה לקבל את המיקרופון או את הזיכוי. אין מענה למיילים(פתאום) פניתי לישראכרט לביטול העסקה ואפנה לכל אגודה אפשרית וכל מדיה. נמאס מהזלזול המוחלט של העסקים בישראל. שימו לב לכמה תגובות אחרונות. אותה חווית קנייה. לא ברור איך החנות קיבלה 5 כוכבים. שמי מיכאל מילאנו ואני עומד מאחורי כל מילה שכתובה פה.

חוות הדעת עזרה לכם?
SABI
SABI
23.06.2018
מוצר שנרכש: גנרטור מותק מבית sabo gt i2200

היי קניתי גנרטור sabo i2200 כעבור חודש נשרפ לי שקע מיוחד התקשרתי לחברה סניף רמת גן ביקשו ממני לבוא כשהגעתי לשם לא היה להם מענה נתנו לי להתמודד עם הבעיה לבד למרות שזה יבוא שלהם וזה עדיין באחריות. כשנה לאחר מכן הגנרטור התחיל לשרוף לי מוצרי חשמל התקשרתי אלהיים אמר לי הגנרטור כבר לא באחריות אמר לי להגיע ננסה לעזור לך הגעתי לשם מבת-ים לרמת גן עם פקקים ללא חניה כדי לעזור לי להוציא מכיסי 300 שח מעמ רק לצורך בדיקה וההשארה שלו הייתה מייצב מתח שעלותו עלול להגיע ל2000 שח הגנטור עלה לי 3600 שח או לעשות טרייד אין שלא משתלם בכלל.אמרתי יכולת להגיד לי בטלפון שהבדיקה תעלה לי 300 שח לא הייתי מגיע עד לכאן מבזז זמן חניה ודלק.שרות גרוע מאד לא להתקרב לחנות הזאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yoav
Yoav
02.01.2018
מוצר שנרכש: מסך הקרנה ידני 203X152 AV

הזמנתי מסך למקרן, נתתי אשראי, וקיבלתי הודעה אוטומטית שהכל מאושר. מתברר שצריך לדבר איתם גם בטלפון - ואז הכל מסתדר בצורה הטובה ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
yt
yt
20.04.2017
מוצר שנרכש: בידורית ak8514

רכשתי מוצר באתר. ביקשתי לשלם באשראי. לא יצרו עימי קשר כמה ימים. התקשרתי אליהם ואז נאמר לי כי אין במלאי ויבדקו מה אפשר לעשות ויחזרו אלי. למותר לציין כי לא חזרו אלי במשך מספר ימים. התקשרתי אליהם בפעם האחרונה לבטל את ההזמנה. בכל התהליך הייתי צריך לרדוף אחריהם. לא עניינה אותם כלל המכירה. שירות מאוד לא טוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
09.03.2017
מוצר שנרכש: רמקולים ZLX ELX EKS ETX

בתור נציג של חברת EV בישראל , איני מבין מדוע אתם מטעים לקוחות על ידי הצגת רמקולי EV במחירים שאינם נכונים, טוענים בטלפון שיש לכם מלאי מיידי של הדגמים וכאשר מגיעים אליכם 'אופס אין אותם במלאי' ואז מבקשים לשנות אותם לרמקולים אחרים . אני בטוח וסבור שגם הרמקולים שלכם טובים , אך אני עוד יותר בטוח וסבור שלא צריך להוליך שולל לקוחות על ידי מחיר לא נכון , מלאי שגוי והבאתם עד לרמת גן כדי לנסות לשכנע אותם לקנות את הרמקולים שאתם מייבאים . קיבלנו המון פניות מלקוחות שאתם מטעים אותם גם באינטרנט וגם טלפונית , כשאתם אומרים שיש במלאי והמחירים נכונים וכשהם מגיעים אין אותם במלאי תוך כדי ציון שהיבואן הרשמי לא מביא את הרמקולים הנ"ל לארץ מסיבות מופרכות כאלו ואחרות. אז למען הגינות מול הלקוחות שלכם יש לומר את האמת , לשנות את המחיר המוטעה ולא להטעות לקוחות ולהביא אותם לרמת גן בפקקים הנוראים כאשר אתם טוענים במלוא הביטחון שיש לכם במלאי.

חוות הדעת עזרה לכם?
erez
erez
08.03.2017
מוצר שנרכש: מקרן MX525

זהירות נוכלים !!! הזמנתי מקרן של BENQ מדגם הנ"ל לאחר ההזמנה התקשרו והציעו דגם חדש יותר עם אחריות מורחבת סירבתי בנימוס, למחרת התקשרו ואמרו שהדגם הנ"ל הוא דגם ישן ויש אותו רק מתצוגה התעקשתי לקבל את הדגם הנ"ל (לא מתצוגה) ושאלתי מדוע הם ממשיכים לפרסם את המקרן בזאפ לטענתם המקרן הנ"ל הוא מתצוגה וכך גם רשום באתר (חיפשתי שוב באתר ולא מצאתי כל סימן שמראה שהמקרן מתצוגה) לאחר שדיברתי עם עובד מסויים מהחנות התראתי בפניו שזה לא חוקי לפרסם מוצר שלא נמצא במלאי, הוא דיבר אליי בזלזול ואמר שלא מפריע לו כ 10 דקות אח"כ התקשר אליי יהודה שהציג עצמו כבעל הבית והחל לתקוף אותי בטענה שאיימתי על העובד שלו (ה"איום" היה שהפרסום לא חוקי ואם לא אקבל את המוצר אפנה למועצה לצרכנות) אמרתי לו שהייתי אמור לקבל את המוצר מחר (עברו 4 ימים) ואני מצפה לקבל מקרן חדש ולא מתצוגה אך הוא טען כי רשום בבירור באתר כי המקרן מתצוגה יש תיעוד לכל המקרה

חוות הדעת עזרה לכם?
אורלי
אורלי
03.02.2017
מוצר שנרכש: גיטרה קלאסית לילדים אלברטו מונצ'יני

התקשרתי ביום ה' בערב לברר מלאי של גיטרה 1/2אלברטו מונצ'יני לבן שלי . אמרו לי בשירות לקוחות שיש מבחר של גיטרות 1/2 במלאי ושאני יכולה להגיע לחנות .הגעתי לחנותביום שישי בשעה 9 .נאמר לי שאין בכלל גיטרות וכיוונו אותי לדגם אחד יקר וספציפי שבכלל לא ביקשתי . חנות לא אמינה והכל עם שקרים ! התקשרתי בו בזמן שאני בחנות ושאלתי שוב האם אני יכולה להגיע לסניף ברמת גן והאם יש להם את הגיטרה 1/2 של אלברטו מונצ'יני אמרו לי בוודאי שיש.

תגובת החנות

הלקוחה הנ"ל ביקשה לרכוש גיטרה מדגם מסוים. הוצע ללקוחה הגיטרה שהיא רצתה בצבע מסוים ובגודל שביקשה, אך היא רצתה צבע אחר. הוסבר ללקוחה שהיא יכולה לבצע הזמנה, וישלחו מהמחסן לחנות תוך 24 שעות, או לחלופין הוצע לה בצבע שרצתה אך דגם אחר. מרכז הסאונד מחזיקה במלאי מאות מקטי"ם של גיטרות קלאסיות שונות !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
E.sh
E.sh
27.12.2016
מוצר שנרכש: מסך מקרן 16:9

לא בדיוק מודעים לאיכות ולטיב המוצרים שהם מוכרים . (או שכן) נאמרו לי פרטים לא נכונים בהיתייחס למה שביקשתי למוצר שקניתי. אין שירות לקוחות לאחר הקניה. אני אישית קניתי מוצר פגום ואח״כ לא היה עם מי לדבר אמשיך את טיפולי בבית המשפט . חבל לכם על הכאב ראש חפשו חנויות עם ״אמון הציבור״

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר
אמיר
19.12.2016
מוצר שנרכש: רמקולים 12

נקנה רמקול מחיר של 3000 שח לאחר חודש הרמקולים הפסיקו לעבוד אחרי טירטורים ודרישה להביא את המוצר לרמת גן הם תענו שיש שימוש מגובר ברמקולים לאור זאת לא עבוד המגבר שהוא אמור להיות באחריות הם דורשים תיקון בסף של1000 שח לרמקול וזאת למרות שכל 3 הרמקולים ניקנו והותקנו על ידם

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.03.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Barak
Barak
16.09.2015
מוצר שנרכש: מיקרופון SM58

נאמר לי בטלפון שההזמנה תגיע תוך יומיים עד ארבעה. וידאתי זאת כמה פעמים, ולכן הסתמכתי על כך. לאחר כשבוע(!) התקשרתי לשאול מה קורה עם ההזמנה, נעניתי בתשובה ש״לא היה את זה במלאי״ - מיותר לציין שאף אחד לא טרח להודיע לי. הובטח לי שאקבל זאת יום לאחר מכן. שבוע ויום לאחר ההזמנה, עדין לא הגיע המשלוח, וכשהתקשרתי קיבלתי יחס מקומם כשביקשתי לבטל את דמי המשלוח (שכן הייתי כבר באיזור החנות כמה וכמה פעמים מאז ההזמנה), ומשפטים כמו ״תגיד תודה שאני לא מחייב אותך על המשלוח אקספרס שאני שולח לך היום״. למחרת השליח עצמו התקשר ממספר חסום להגיד לי שלא בטוח שהוא יבוא היום, ולא חזר אלי עד יום לאחר מכן, בזמן שאמרתי לו שלא אוכל לקבל את ההזמנה. הבאתי מישהו במיוחד כדי לאסוף את המשלוח, שהגיע לאחר יותר משבוע וחצי מיום ההזמנה. התקשרתי לשירות הלקוחות, ולאחר שעניתי לשאלה ״נו אז מה אתה רוצה שנעשה?״, אני כבר שבוע מחכה שיחזרו אלי. בקיצור, אני מרגיש שהתייחסו אלי בזלזול מוחלט, ששילמתי על משלוח ללא סיבה, ואף אחד כבר לא יחזיר לי את הכסף שבזבזתי על השכרת מיקרופון לאירועים שהסתמכתי על המיקרופון הזה בשבילם. חבל שזה היחס שקיבלתי מרשת כל כך גדולה. אני לא אחזור לשם.

תגובת החנות

המוצר נשלח ללקוח ע"י חברת "כץ משלוחים". מ"כץ משלוחים" נמסר לנו, כי היות ומדובר בתקופה של חגים, לכן יש עיכובים. העניין יצא מתחת שליטה, ברגע שהמוצר נמצא אצל חברת המשלוחים, ואין לנו, הרבה מה לעשות. עם זאת, יצא מטעמנו, רכב "ספיישל". כך שכל העיסקה מבחינתנו היא הפסדית, ולכן חבל וצר לנו שלאחר כל המאמצים בוחר הלקוח הנ"ל להשמיץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
Niv
Niv
12.06.2015
מוצר שנרכש: גנרטור LT2500

מעולם לא הייתה חוויית הקנייה שלי גרועה כמו מהחנות הזו. להתרחק! הזמנתי גנרטור מדגם LUTIAN LT2500, כעבור יום קיבלתי שיחה עם הצעה להחליף לגנרטור אחר יקר יותר עם הספק יותר נמוך , ביקשתי לשלוח לי אימייל שאני אתבונן. כעבור מספר קצר של ימים חזרתי אל החברה באימייל ובטלפון שבכוונתי לקבל את הנרטור שהזמנתי ולא אף הצעה אחרת. נענתי בחיוב. כאדם שקונה רבות באינרנט חיכיתי למשלוח (החברה "מתחייבת" ל4 ימי אספקה), עבר שבוע, עברו שבועיים, עברו שלושה שבועות ואין גנרטור, התקשתי לחברה לראות מה קורה עם העניין, הנציג פנה אלי ביחס מזלזל (אם אפשר לקרוא לזה יחס) וטען שהגנרטור נשלח לפי יום. שאלתי מדוע כל כך מאוחר והוא סירב לתת לי תשובה. ביקשתי לדבר עם המנהל והוא טען שהמנהל יתקשר אלי. עבר עוד שבוע ועדיין אין גנרטור ואין שום שיחה מהמנהל. שוב התקשרתי, המנהל במקרה ענה לטלפון ושוב ברגע שהצגתי את עצמי, אותו יחס מזלזל. המנהל טען כי היו בעיות במלאי (למרות שהם בוודאי לא דאגו ליידע אותי בכך) ובעיות בהובלה ואין מה לעשות. ביקשתי לבטל את העסקה כי הבנתי שאני לא הולך לקבל גנרטור מהחברה בקרוב. בקיצור הסיכוי שאקנה מהם שוב הוא אפסי, ממליץ לכל מי שרואה את ההודעה הזו להתרחק מהחנות. לתגובת החברה ההולכת לבוא, אל תנסו לסבן את הדברים ולהציגם בעין יפה, סיפרתי את הסיפור אחד לאחד כפי שקרה ויש לי הוכחות (שיחה מוקלטת ואימיילים)

תגובת החנות

לאחר הזמנת הלקוח, נציגנו פנה אליו, הלקוח לא היה בטוח שהמוצר הנ"ל יתאים לו. כשהוצע לו דגם אחר שיתאים לו, הלקוח ביקש לחשוב, והודיע שיחזור וייעדכן. עבר הרבה זמן, ורק אז החליט. כאשר הוא החליט, היה חוסר זמני במלאי של 4 ימים. הלקוח ביקש לבטל את העיסקה, וכל כספו הוחזר לו במלאו - ואף ללא דמי ביטול !

חוות הדעת עזרה לכם?
דובב
דובב
04.06.2015
מוצר שנרכש: מיקרופון SW-636

הזמנתי מיקרופון באתר. לאחר שבועיים לא השתנה סטטוס ההזמנה באתר של הספק. שלחתי פניה דרך האתר של הספק, ולא התקבלה כל תגובה לעניין. לאחר שלושה ימים פניתי ל-paypal ופתחתי מחלוקת על התשלום בדרישה לבטל את התשלום. בתוך 5 דקות קיבלתי עדכון אוטומטי מהמערכת של הספק שההזמנה מבוטלת, אך הכסף טרם הוחזר. בקיצור, יש שם מישהו מאחור, אבל שירות זה לא הצד החזק שלו! לא הייתי קונה מהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים במרכז הסאונד

מוצרים נוספים הנמכרים במרכז הסאונד

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון