שירות גרוע ביותר!
ביצעתי הזמנה דרך האתר, יצרו איתי קשר למחרת, אימתו את ההזמנה וביקשו "לוודא" אם בכוונה הזמנתי את הדגם הזה ולא דגם חדש יותר - שעולה יותר (בקיצור ניסו לשכנע אותי לשדרג לדגם אחר כי לא היה להם במלאי את מה שהזמנתי). סירבתי לשדרוג.
חשוב לציין שבאתר מופיעה אספקה תוך 7 ימי עסקים, לאחר שהבינו שאין בכוונתי לקנות דגם מתקדם יותר הם ביקשו ממני לבטל את העסקה כי הם אמרו שאין להם את המכונת כביסה כרגע וזה יקח זמן , זמן שלא היה אכפת לי להמתין כי ידעתי שלהזמין מכונה חדשה ממקום אחר יגרור זמן דומה, סיכמתי עם הנציג לחכות , בפועל חיכתי עוד כמה ימים והתקשרתי לברר מה קרה עם ההזמנה, בהתחלת השיחה נאמר לי כי המכונה סופקה לי כבר, לאחר שהסברתי שלא תיאמו איתי שום דבר, נאמר לי שבוטל לי ההזמנה, כן בוטל , וכי אני בקשתי לבטל שבפועל ביקשתי לחכות , רצתי לבדוק את כרטיס האשראי וראיתי שלא חייבו אותי, בהתחלה חשבתי שמדובר בעוקץ , מה שעיצבן אותי עוד יותר לראות שהמכונה עדיין רשומה באתר של זאפ במחיר הכי זול למרות שאין להם אותה במלאי, הם מנסים את שיטת מצליח , להפיל עוד אנשים נוספים , לא אקנה מהם שום מוצר יותר בחיים , תודה
תגובת החנות
הלקוח ביצע את ההזמנה הודענו ללקוח שנספק את המוצר ישירות מהיבואן .
וזה יקח עד שבעה ימי עסקים .
היה נשמע מאד לחוץ ורצה בזמן יותר קצר הודענו שאין באפשרות ביקש לבטל וכך עשינו .
לא יפה לפגוע ולהרוס לאנשים את הפרנסה אנחנו נותנים שירות אמין ובקשר ישיר עם הלקוח הכל היה גלוי
לא הסתרנו כלום מהלקוח יחד עם זאת ניסינו לדבר עם הלקוח ולא היה מוכן לשמוע לא יפה לפגוע ולהרוס לאחרים .
חג שמח .