מפרסם ב-zap מאז 2009

Yes-We-Sell

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (עין צורים)

4 / 5 ממוצע מבוסס על 12 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: ע.א מחסני אלקטרוניקה וחשמל בע''מ
נמצאו 234 חוות דעת גולשים על yes-we-sell
nissim.sadan
nissim.sadan
17.09.2025
מוצר שנרכש: מייבש כביסה Electra

לאחר רכישת מייבש כביסה מחסני חשמל ואלקרוניקה, מסרתי את כל הפרטים לתשלום ואמרו לי שישלחו את החשבונית בווצאפ. התקשרתי שוב (פעם שניה) לאחר זמן לא מבוטל כדי לומר שעדיין לא קיבלתי את החשבונית על הרכישה ושוב אמרו לי שישלחו. לא קרה דבר! לאחר כמה ימים קיבלתי את המייבש כביסה ויצרתי קשר עם אלקטרה להארכת אחריות והתברר שלא הייתי מוכר אצלם כי גם לא קיבלו חשבונית. שוב התקשרתי למחסני חשמל..., שוב אמרו... ושוב ללא קבלת המסמך. התקשרתי פעם נוספת... אז זכיתי יחס מזלזל שלחו במייל (שלא הגיע) עד שקיבלתי בווצ'אפ צילום (לא איכותי) של החשבונית. רציתי לעודד את הרכישה מ"קו העימות" עד שלמעשה, העימות היה עם אנשי החברה!

חוות הדעת עזרה לכם?
semyon.galperin
semyon.galperin
11.08.2025
מוצר שנרכש: Xiaomi G20 Lite

לפני שבוע קניתי שואב אבק מדגם Xiaomi G20, שכתוב עליו בחשבונית מס ובמכתב אישור ההזמנה. אבל הם סיפקו דגם אחר, Xiaomi G20 Lite, ששמתי לב אליו מיד, בלי אפילו להתחיל להשתמש בו או לפתוח את הקופסה. בשיחת טלפון, בתגובה לבקשה להחליף אותו לדגם הנכון או להחזיר את הכסף ולקחת את המכשיר, הם עונים בתשובות מגוחכות כמו "זה כמעט אותו דבר" (ההבדל בין הדגמים האלה הוא 200-300 שקל בחנויות אחרות) או "הדגם שהוזמן אינו זמין אצל יבואנים רשמיים בישראל" (יש ב חנות אלקטרוני הכי גדול בישראל מהיבואן הרשמי). הם לא עונים בכלל לאימיילים, כבר שלחתי 3. אצור קשר עם אגודת הגנת הצרכן, בית המשפט לתביעות קטנות, חברת האשראי כדי לבטל את העסקה האלקטרונית.

תגובת החנות

היי לכולם,ללקוח סמיון יש מענה בכל פעם שהוא התקשר דיבר איתו נציג , בעת הקנייה הוסבר ללקוח על ההבדלים בין הדגמים ולבסוף הוא החליט לרכוש את הדגם G20 LITE של היבואן הרשמי המילטון בישראל , ללקוח הובהר ע''י נציגנו בשפה האנגלית בה הוא דובר את הדגם \ היבואן והמחיר ע''פ נהלי החברה - הכל קשורה , יכול להיות שהוא טעה והתבלבל ועכשיו מנסה להפיל את זה על העסק - לא צודק - לא עונה - לא יפה בכלל גם אם תשאלו אותי , ללקוח הוצע פתרון בגין חיוב המשלוח בחזרה על מנת למצוא פתרון לנושא = הלקוח מסרב לשלם משלוח חוזר ולסיים את הסאגה - ובוחר להשתלח בצורה לא מכבד

חוות הדעת עזרה לכם?
tripsoul4ever
tripsoul4ever
31.07.2025
מוצר שנרכש: Midea MFL80 DU 1403B

שלחו לי דגם אחר ממה שהזמנתי למרות שבקבלה רשום את הדגם הנכון שהזמתי. התקשרתי אליהם כדי שיביאו לי את המוצר שהזמנתי ורשום בקבלה ולא רוצים לשלוח לי. ביקשתי שיחזירו את הכסף ושיבואו לקחת את המכונה ואומרים שיחזרו אליי ולא מתקשרים. כל פעם שאני מתקשרת מנתקים לי את הטלפון. ממש לא ממליצה עליהם. לא משאירים לי ברירה אלא לטבוע אותם. ממש חבל. יש לי עדויות על הכל. שיחות מוקלטות, וואטסאפים, קבלה וכו

תגובת החנות

טופל לא הובן הלקוח לא הסביר שרצה מכונה משולבת אחרי חודש יצר קשר העברנו לביטול .

חוות הדעת עזרה לכם?
אסף
אסף
31.01.2025
מוצר שנרכש: מיחם נירוסטה

מאוד לא מרוצה. המשלוח הגיע אחרי שבועיים וחצי ולא הגיע הפריט הנכון. יחס מאוד לא נעים מהמוכרים וחוסר יחס לבעיתיות שבטעויות. לא לקנות פה..

תגובת החנות

הלקוח גר בנחושה הזמין ביום שלישי קיבל ביום חמישי היה טעות במשלוח שלחו לה 40 כוסות במקום 60 לא לקחנו על משלוח קו ירוק מי היה מספק תוך יומיים .רצינו לפתור את הבעיה רק לא השאירו לנו זמן לטיפול בכל מקרה יטופל . למה לפגוע בחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
עקיבא
עקיבא
20.01.2025
מוצר שנרכש: midea hs121l

קניתי מקרר מסוג מסוים, התקשרו מהחנות ואמרו שנגמר להם הצבע שהזמנתי ולכן ישלחו צבע אחר. ווידאתי עם המוכר שמדובר באותו דגם, אותה יעילות אנרגטית וכו' והוא אישר את הפרטים. השליח סרב להעלות את המקרר לבית למרות שהראיתי לו שהוא מחוייב על פי התקנון, ובסוף התברר לי שבכלל מדובר בדגם אחר לגמרי, עם יעילות אנרגטית F במקום B, וללא מקפיא (הזמנתי עם). פניתי לשירות הלקוחות והם מחקו (!) את התלונה שלי מהאיזור האישי ללא התראה. ניסיתי שוב ומחקו שוב לאחר כמה ימים. ניסיתי להתקשר, לא עונים.

תגובת החנות

בדרך כלל לקוח צודק אבל בגלל שהיה ממורמר על הנהג מחברת ציטה משלוחים רשם וקטל את החנות .החנות זמינה מ9.30 עד 18.30 חנות מכר שם עונה על לקוחות שבאים פרונטלי וגם טלפוני יחד עם זאת יש נתב בשיחות שמגיע ישירות אליי ואני עונה גם עד 12 בלילה. נצילות אנרגיה F היא תקינית וטובה לפי תקנות אנרגיה 2025 ואף אחד לא מוחק גם אם ארצה לא אוכל למחוק הודעה . היד קלה על המקלדת כל ישראל חברים .

חוות הדעת עזרה לכם?
nisi
nisi
17.12.2024
מוצר שנרכש: מכונת כביסה פתח קדמי אלקטרה 6 קג

קניתי מכונת כביסה באתר לאחר שוידאתי בצאט ווטאפ שבמשלוח מפנים את המכונה הישנה ומתקינים את החדשה. לאחר מס ימים התקשרו מחברת המשלוחים ביום שישי ללא תיאום מראש ורצו לספק את המכונה מכיוון שהייתי בעבודה סוכם שיתאמומועד אחר . לאחר שבוע וחצי ופתיחת 2 פניות באתר שלא קבלו כל התייחסות התקשרתי לחנות,שםנתנו לי מספר להתקשר למחלקה הלוגיסטית,בלוגיסטיקה כמובן לא עונים, חזרה לחנות שיואילו אולי הפעם לבצע את עבודתם ,כשהשליח הגיע הכריח אותי לשלם תוספת 100 שח כדי להכניס את המכונה לחדר שירות. התקנה של המכונה לא בוצעה. לסיכום זוועה

תגובת החנות

היד קלה על המקלדת לפגוע בחנות הלקוח הזמין את המכונה וקיבל תוך 3 ימי עסקים השליח הגיע ואמור לשים את המכונה החדשה וללכת הלקוח רצה שיפתח יפנה את מכונת הישנה שמחוברת לחשמל ומים שלא אמור לעשות והנהג ביקש תוספת .התקנה מבוצעת עי החברה בחינם דרך השירות ולא על ידי הנהג כמו כן נאמר ללקוח שיוכל לפתוח לבד ולא יפגע האחריות .

חוות הדעת עזרה לכם?
Bony
Bony
30.01.2024
מוצר שנרכש: מייבש כביסה MIDEA MD100A70/W

הזמנתי מייבש כביסה של חברת midea דגם MD100A70/W התקשר אליי נציג וטען שחברת MIDEA מכרה ב2024 את הזכויות מיתוג שלה בישראל לחברת אלקטרה ולכן אקבל את אותו מכונה עם מיתוג של אלקטרה אבל יהיה רשום לי שהיצרן הוא MIDEA לאחר כשבוע הגיעה אליי מכונת כביסה של אלקטרה, דגם שונה לחלוטין, מעיון בזאפ המכונה שנשלחה אליי זולה בכ20% מהדגם אותו רכשתי. התקשרתי כמה פעמים וכל פעם אמרו להתקשר מחר. שהם ירדפו אחרי, לא אני אחריהם זה שווה פחות מכוכב אחד

חוות הדעת עזרה לכם?
Meny
Meny
22.03.2023
מוצר שנרכש: כיריים גז Fujicom FJGHG640BK פוג'יקום

רכשתי כיריים. היה כתוב אספקה ב5 ימי עסקים. עברו מעל שבועיים אין קול ואין עונה. כותב במייל לא עונים. כותב בווטסאפ לא עונים. כמובן שהאשראי חויב. עובד עצות.

תגובת החנות

שלום רב . המוצר נשלח בזמן מהחנות כמו שתמיד מוצרים יוצאים בזמן , לצערנו בחברת המשלוחים צי'טה היה עומס במהלך תקופת החג והמשלוחים קצת התעכבו , לאחר שהלקוח פנה אלינו טיפלנו מול צי'טה מיידית והלקוח קיבל את המוצר כעבור 24 שעות .

חוות הדעת עזרה לכם?
עמית
עמית
03.02.2022
מוצר שנרכש: רדיאטור ‏11 ‏צלעות Midea NY2311-20M מידאה

הזמנתי רדיאטור של מידאה. הרדיאטור הגיע והוא לא מחמם בכלל. כלום. למחרת היום ניסיתי ליצור קשר עם החנות - התקשרתי לכל המספרים ושלחתי מייל - התעלמו ממני במשך שבוע. אחרי שבוע שמואל הואיל לחזור אלי. אמרתי לו שאני רוצה להחזיר או להחליף את המוצר (שמרתי את האריזה כמובן). הוא הציע לי החלפה תמורת רדיאטור יקר יותר פי שניים. התעקשתי שאני לא מעוניינת להכפיל את ההוצאה ואני מוכנה להחליף תמורת 4 דגמים שהופיעו באתר (עדיין מופיעים). שמואל טען שהוא צריך לבדוק אם יש במלאי. לאחר עוד סדרה של טלפונים שלא נענו הוא ענה לי על האימייל שאף אחד מהרדיאטורים שהם באותה רמת המחיר של זה שהזמנתי לא קיים במלאי!!!! רק אם אני רוצה רדיאטור במחיר כפול. בקיצור - חבל על הכסף, שירות נוראי, לא להתקרב

תגובת החנות

שלום רב , הלקוחה רכשה באתר בהזמנה ישירה את הרדיאטור 11 צלעות מדגם מידאה NY2311 ע''פ בקשתה, המוצר שברשותה תקין אך לא לשביעות רצונה וציפיותייה , הלקוחה יצרה קשר מול החנות וביקשה להחליף את המוצר ונענתה בחיוב ונאמר לה שאין בעיה להחליף או להחזיר \ הלקוחה רצתה לרכוש מס' דגמים אחרים שאינם זמינים לאספקה במלאי ואינם מפורסמים בזאפ לאספקה \ ללקוחה נאמר על כך. הדגמים היחידים שהיו זמינים במלאי היו מרפי ריצארדס ללא שמן ורדיאטור דלונג'י - שניהם אכן יקרים יותר אך פועלים בטכנולגייה אחרת ומחממת יותר. ניתנה ללקוחה אופצייה פשוטה להחזיר את המוצר ללא כל עלות, צר לי שכך בחרה להגיב ורשמה ''לא להתקרב'' - אנחנו סה''כ חנות שקונה סחורה מהיבואן ומוכרת ללקוחות. המשך חיים שלווים ללקוחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
טימור
טימור
21.12.2021
מוצר שנרכש: Midea MFE60-S804

Midea MFE60-S804 הזמנתי את המכונת כביסה ואחרי כמה ימים התקשרתי בשביל לבדוק שהכל טוב ושיש במלאי וכו,אמרו לי שהם יחזרו אליי והם לא חזרו. התקשרתי עוד פעם הם אמרו שאין להם(למה לא התקשרו לעדכן אותי?) והם יעשו את זה דרך היבואן ואני יקבל את המכונה שבוע הבא,התקשרתי אחרי שבוע ביום שני אמרו לי שהם יחזרו אליי והם כמובן שלא חזרו,התקשרי למחרת ביום שלישי הם אמרו לי שגם ליבואן אין (למה לא התקשרו לעדכן אותי? ) וניסו למכור לי דגם אחר שאני בכלל לא רוצה אמרתי להם תבטלו את הזמנה ותודה. חוסר מקצויות כל פעם אומרים שהם יחזרו להתקשר לא חוזרים .לא מעדכנים את הלקוח שאין במלאי ,אני אמור להתקשר ולבדוק? שבוע וחצי נשרף על כלום לא ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
20.10.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
saar.haran
saar.haran
27.12.2020
מוצר שנרכש: מיחם 30 ליטר טיקה ליין

הזמנתי מבית העסק מיחם מים וגם קיבלתי אותו דרך חברת משלוחים. פתחתי את קופסת הקרטון שקיבלתי. המיחם היה שם ללא קלקר שאמור להגן עליו מפני זעזועים. גוף המיחם המתכתי עקום (נראה שקיבל מכה). כמו כן מדיד המים שמראה את מפלס המים יצא ממקומו. לא ניתן להחזיר את מדיד המים למקומו כיון שהוא סגור במעטפת פלסטיק המקובעת למיחם. ביקשתי החלפת מוצר. בעל העסק אמר שהם לא מגיעים להחליף.

חוות הדעת עזרה לכם?
cohen920
cohen920
10.12.2020
מוצר שנרכש: תנו דו תאי משולב בקו

לפני כחודש רכשתי תנור בקו דו תאי לבית כאשר פתחתי את התנור יישר הבחנתי שהגומיות שאמורות לאטום את דלת התנור רופפות וחלקם אף לא במקום. הבנתי שיש בעיה, עד לרגע זה אף אחד לא ענה לי לטלפון, כל דבר שאני מנסה לאפות בתנור לא נאפה ולא מתחמם טוב. הבעיה שהתנור לא מתחמם טוב ולא אופה טוב. ממש מצטער שקניתי מהחנות הזו. אין עם מי לדבר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Noa
Noa
05.08.2020
מוצר שנרכש: מכשיר טיגון AF100 Ninja

חוץ מזה ששילמתי תוספת כסף למשלוח מהיר תוך 48 שעות ולא קיבלתי את זה בזמן בכלל. המנהל של החנות בנאדם לא מקצועי ולא נחמד (מדבר אלייך כאילו את בדוכן פלאפל שאת מוציאה על מכשיר 600 שקל!! ממש לא ממליצה לכם לקנות מהחנות הזאת ולעשות את הטעות שאני עשיתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
17.05.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אלה
אלה
23.03.2019
מוצר שנרכש: מכונת כביסה WM-6100

הזמנתי מכונת כביסה, המוצר לא הגיע במועד שנקבע למרות שהחלפתי לדגם שקיים במלאי. בינתיים התשלום עליו ירד בבת אחת למרות שביקשתי במס' תשלומים. שמואל ועופר (בעיקר עופר) לא עונים, ולא חוזרים אליך ברגע שכבר רכשת את המוצר.

תגובת החנות

הלקוח רכש מכונת כביסה וקיבל את המכונה בזמן לאחר שבעה ימי עסקים אני לא מבין מה הוא מתלונן התקשר בפורים ולא ענינו לו מיד והחליט שהוא רושם חוות דעת שלילית חבל שהלקוח לא כיבד אותנו ומנסה לפגוע בשם הטוב שלנו חג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
shmuliku
shmuliku
08.03.2018
מוצר שנרכש: מכונת כביסה ‏פתח קידמי Bosch WAB16060IL ‏5.5 ‏ק"ג בוש

הזמנתי מכונת כביסה Bosch WAB16060IL. בהזמנה היה כתוב שההספקה היא עד 5 ימי עסקים. לאחר 6 ימי עסקים המכונה לא הגיעה אליי וגם אף אחד לא התקשר להודיע על עיכוב. כשהתקשרתי אליהם בעצמי הם אמרו לי שאין את המכונה שהזמנתי במלאי וניסו להציע לי אלטרנטיבות לא ממש משתלמות. נאלצתי לבטל את העסקה ולהזמין ממקום אחר. המינימום שציפיתי זה שיתקשרו אלי אחרי ההזמנה ויגידו לי שאין את המוצר שהזמתי במלאי ולא יחכו שאני אתקשר אליהם אחרי שבוע בזמן שזה כבר היה אמור להיות בבית שלי ולשמוע שלא רק שהם "שכחו מזה" אלא גם אין להם את זה במלאי.

חוות הדעת עזרה לכם?
אודי
אודי
07.03.2018
מוצר שנרכש: Bosch WAN20050IL ‏7 ‏ק"ג

ב 22.2.2018 ביצעתי הזמנה של שני מוצרים: מכונת כביסה פתח קידמי Bosch WAN20050IL ‏7 ‏ק"ג - באספקה של 5 ימי עבודה מייבש כביסה Blomberg TGU380RXO ‏8 ‏ק"ג בלומברג - באספקה של 7 ימי עבודה נכון להיום 7.3.2018 שני המוצרים לא הגיעו אליי. לפני שהזמנתי בחנות התקשרתי באופן אישי לנציג החנות ע. ואף הסתמסתי איתו כדי לוודא שאקבל את המוצרים במועד. אף אחד לא יצר איתי קשר מאז ביצוע ההזמנה. כשדיברתי מיוזמתי עם נציג החנות היום - התברר שההזמנה כלל לא הועברה לביצוע. אין לספק את המוצרים במלאי ואולי הוא יכול למצוא אותם אצל מישהו באשקלון. הוא יחזור אליי "עוד חצי שעה". כלום. עסק שאין לו מינימום אחריות לנהל הזמנות ואספקה בזמן, לעדכן על עיכובים ואיחורים. פשוט מביש. אם מישהו חושב לקנות בחנות הזו כדי לחסוך כמה עשרות שקלים שיעשה את החשבון הבא: אנחנו משפחה של 4 נפשות. אנחנו כרגע ללא מכונה ומייבש כבר 10 ימים מעבר למועד האספקה המובטח. כל יום אנחנו מוציאים 60 שח על שירותי כביסה. ההזמנה הזו עלתה לנו בפועל 600 ש"ח יותר (בינתיים... נראה מה קורה באשקלון...).

חוות הדעת עזרה לכם?
רונית
רונית
28.02.2018
מוצר שנרכש: מדיח כלים בלומברג

בחודש 1.18 רכשי אצל עופר מדיח כלים קיבלתי תוך יום את המדיח . אבל המדיח הגיע דפוק מהיום הראשון אני עם 2 טכנאים .ולא מחליפים לי את המדיח 6 פעמים מתקשרת לעופר אמר שיטפלו ויחליפו לי את המדיח ושום דבר לא קורה . בנוסף אדון עופר הנחמד לא עונה כבר לטלפון לא חוזר לא עונה להודעות חנות למופת .

חוות הדעת עזרה לכם?
Moshik
Moshik
26.02.2018
מוצר שנרכש: bosh w20050IL

שירות גרוע ביותר! ביצעתי הזמנה דרך האתר, יצרו איתי קשר למחרת, אימתו את ההזמנה וביקשו "לוודא" אם בכוונה הזמנתי את הדגם הזה ולא דגם חדש יותר - שעולה יותר (בקיצור ניסו לשכנע אותי לשדרג לדגם אחר כי לא היה להם במלאי את מה שהזמנתי). סירבתי לשדרוג. חשוב לציין שבאתר מופיעה אספקה תוך 7 ימי עסקים, לאחר שהבינו שאין בכוונתי לקנות דגם מתקדם יותר הם ביקשו ממני לבטל את העסקה כי הם אמרו שאין להם את המכונת כביסה כרגע וזה יקח זמן , זמן שלא היה אכפת לי להמתין כי ידעתי שלהזמין מכונה חדשה ממקום אחר יגרור זמן דומה, סיכמתי עם הנציג לחכות , בפועל חיכתי עוד כמה ימים והתקשרתי לברר מה קרה עם ההזמנה, בהתחלת השיחה נאמר לי כי המכונה סופקה לי כבר, לאחר שהסברתי שלא תיאמו איתי שום דבר, נאמר לי שבוטל לי ההזמנה, כן בוטל , וכי אני בקשתי לבטל שבפועל ביקשתי לחכות , רצתי לבדוק את כרטיס האשראי וראיתי שלא חייבו אותי, בהתחלה חשבתי שמדובר בעוקץ , מה שעיצבן אותי עוד יותר לראות שהמכונה עדיין רשומה באתר של זאפ במחיר הכי זול למרות שאין להם אותה במלאי, הם מנסים את שיטת מצליח , להפיל עוד אנשים נוספים , לא אקנה מהם שום מוצר יותר בחיים , תודה

תגובת החנות

הלקוח ביצע את ההזמנה הודענו ללקוח שנספק את המוצר ישירות מהיבואן . וזה יקח עד שבעה ימי עסקים . היה נשמע מאד לחוץ ורצה בזמן יותר קצר הודענו שאין באפשרות ביקש לבטל וכך עשינו . לא יפה לפגוע ולהרוס לאנשים את הפרנסה אנחנו נותנים שירות אמין ובקשר ישיר עם הלקוח הכל היה גלוי לא הסתרנו כלום מהלקוח יחד עם זאת ניסינו לדבר עם הלקוח ולא היה מוכן לשמוע לא יפה לפגוע ולהרוס לאחרים . חג שמח .

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
16.02.2018
מוצר שנרכש: מכונת כביסה

בוצעה הזמנה, סוכם מחיר וסוכם זמן ההאספקה, המוכר טלפונית היה אדיב התחייב שיש לו את המוצר במלאי ומסוגל לספק בתוך יומיים שלושה, ובהתאם לנתונים הנ"ל העברתי את פרטי האשראי. למחרת התקשר הספק וסיפר שהוא מצטער אבל בדיוק הודיעו לו שנגמר במלאי והציע דגמים אחרים במחיר זהה אבל נחותים במיפרט. נאלצתי לבטל את ההזמנה. יש לשים לב שזו שיטת פעולה של אתרים המפרסמים מחירים אטרקטיביים למוצרים שמראש אין להם כוונה למכור ובסופו של דבר מציעים ללקוח מוצרים אחרים בהתאם לרצונם.

תגובת החנות

בוצע הזמנה טלפונית ללא אשראי חזרנו מיד ללקוח לעדכן אותו שהמכונה תסופק לא מידי מיכוון שאין לנו במחסן בעין צורים{יש לציין שאנחנו מחזיקים מלאי כ1000 פריטים במחסן גדול על מנת לתת מענה מהיר ללקוחתנו} והמכונה ונמצאת אצל היבואן הסברנו שאקח מספר ימים אך הלקוח היה לחוץ ורצה מידי לכן הצענו מכונה בוש טובה יותר באותו מחיר באספקה מידית הלקוח לא היה מעונין ורשם מה שרשם .מה שמרגיז במקום לפרגן על המענה המהיר וניסינו לעזור ניסה לפגוע ולהרוס.

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
27.12.2017
מוצר שנרכש: מייבש כביסה בלומברג TAF7239

שרות מאוד מאכזב ולא הוגן! ביצעתי הזמנה דרך האתר, יצרו איתי קשר למחרת, אימתו את ההזמנה וביקשו "לוודא" אם בכוונה הזמנתי את הדגם הזה ולא דגם חדש יותר - שעולה יותר (בקיצור ניסו לשכנע אותי לשדרג לדגם אחר כי לא היה להם במלאי את מה שהזמנתי). סירבתי לשדרוג. חשוב לציין שבאתר מופיעה אספקה תוך 5 ימי עסקים, בפועל המייבש לא הגיע גם לאחר 14 ימי עסקים! התקשרתי לברר מה קורה ומתברר ש... שכחו את ההזמנה. יצרתי קשר והבטיחו לחזור אלי ולא חזרו, אז שוב התקשרתי ושוב לא חזרו, רק בפעם השלישית התנצלו והוסבר לי שהמכונה לא במלאי וכפיצוי הבטיחו לשדרג את המייבש לדגם חדש יותר (אותו דגם שניסו לשכנע אותי לשדרג אליו בהתחלה) ללא עלות נוספת. כשבדקתי בזאפ, מסתבר שספק אחר מוכר אותו בפחות(!) בקיצור, רחוק מההגדרה "פיצוי". אבל מה שהכי מרתיח אותי (ודחף אותי לרשום את הביקורת הזו) היא העובדה שבמשך כל הזמן הזה הם עדיין מציעים את המוצר למכירה בזאפ במחיר הכי זול למרות שהם יודעים שאין להם אותו במלאי. מה שלכאורה הופך את כל ההתנהלות הזו למתוכננת בכדי שירכשו את המוצר הזה ואז אח"כ ינסו לשכנע את הקונים לשדרג לדגם השני. לשיקולכם, אם זה העסק שתרצו לרכוש ממנו את המוצר הבא שלכם. לי התשובה ברורה.

תגובת החנות

לאחר בירור עם הלקוח אכן ביצע הזמנה של מיבש יש לציין שהזמנה היתה בתקופה שקשה היה לעמוד בהתחיבות ימי האספקה עקב ספירות מלאי אצל ספקים ומחסנים סגורים . יחד עם זאת צינו בפני הלקוח מספר שעות אחרי שביצע הזמנה שההזמנה תתעקב והצענו לו מיבש של אותו חברה דגם חדש יותר ללא תוספת תשלום אני מציין שוב ללא תוספת תשלום ושעלה לנו יקר יותר שהיה לנו במידי מיכוון שהיה לחוץ לקבל את המוצר תוך יום .לא ניסינו להתעות ולשדרג הוא ישר קפץ עלינו וביקש פיצוי גדול משובי המוצר והסיק מסקנות אחרות לא יפה להרוס ולשכנע אנשים שלא יקנו לא הוגן . השירות שלנו טוב האתר עובד 15 שנים ביושר אמינות ומחירים טובים .

חוות הדעת עזרה לכם?
Netanel
Netanel
12.11.2017
מוצר שנרכש: Bosch PKF651F17E בוש

ביצעתי רכישה של כיריים חשמליים של חברת BOSCH, הזמנה מספר 1540. שבוע לאחר ההזמנה התקשרו לנסות לשכנע אותי לשדרג לאותם כיריים עם אחריות יבואן בתוספת תשלום של 100 ומשהו שקל - סרבתי וביקשתי שיספקו את הכיריים שהזמנתי. עברו מספר שבועות ובנתיים הכירים לא הגיעו ואיש לא דאג לעדכן ואותי. לאחר מספר ניסיונות לתפוס את בעל העסק, לבסוף דברתי עם נציג שטען שניסו לספק את הכיריים אך הם נשברו בדרך ובגלל שהן כל כך עדינות ונשברות בהובלה הם החליטו לא לשווק אותן יותר. נשמעת לי המצאה... בכל מקרה מדוע לא התקשרתם והצעתם מוצר חלופי - אני בנתיים ממתין למוצר

תגובת החנות

הלקוח אכן קנה כיריים של בוש קרמי זכוכית. הכיריים נשלחו דרך חברת בלדרות, עצרנו את המשלוח מכוון ששתי אספקות לפניו נשברו. הודענו ללקוח ונתנו לו אופציה למשוך את הכיריים בחנות הקרובה למקום מגוריו, הוא סירב והחליט לרשום עלינו ביקורת שלילית. אנחנו עושים את כל המאמצים לתת שירות טוב ואמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
Oded
Oded
01.10.2017
מוצר שנרכש: מקרר מקפיא עליון hisense RD35DR4S ‏270 ‏ליטר

ניסינו לקנות מYes we sell - מוצרים - מקרר, ומכונת כביסה בשתי הפעמים קיבלנו שיחת טלפון להציע לנו להחליף למוצר אחר במקרה הראשון, מקרר - הסכמנו. היה אמור להגיע היום. לא הגיע. לא דיברו איתנו. במקרה השני - מכונת כביסה - לא הסכמנו, אמרו שיחזרו אלינו תוך 10 דקות ומאז הפסיקו לענות לימים. עדיין לא חזרו אלינו

תגובת החנות

הלקוח אינו דובר אמת הלקוח פנה אלינו יומיים לפני ראש השנה ואמר שמעונין באספקה תוך 24 שעות נתנו לו הצעה למוצרים מקבילים שניתן לספר ישירות מהמחסן שלנו המקרר סופק במידי ומכונת הכביסה ניתן לספק ישירות אחרי החג . ממש לא יפה לרשום מידע לא אמין אנחנו זמינים גם בלילה הטלפון של החנות מופנה אליי ומנסים לתת את השירות הטוב ביותר .

חוות הדעת עזרה לכם?
arbel
arbel
09.06.2017
מוצר שנרכש: מקרר משרדי ML

יצרתי קשר על מנת להזמין מקרר של חברה מוכרת. בעל החנות נשמע אמין והמליץ על דגם אחר שעולה יותר של חברת מולר. לקחתי. בדיעבד, כנראה שניסה להפטר מהמוצר הזה. מוצר גרוע. לחות גבוהה גורמת לאוכל להתקלקל אחרי יומיים ובנוסף רעש לא נורמלי למקרר. יצרתי קשר על מנת לממש את האחריות וקיבלתי טלפון שאין בו מענה. בנוסף הייתי צריך להתקשר כל יום במשך שבוע עד ששלחו לי קבלה במייל. המלצתי לא להתקרב. שירות גרוע ואמינות נתונה בספק.

תגובת החנות

הלקוח רכש 4.12.17 מקרר משרדי מולר המוצר נסחר בשוק יש לו 5 כוכבים יש המלצות גולשים בכל מוצר יכול לקרות תקלה .אנחנו תמיד נותנים שירות ותמיד נותנים מענה גם שהלקוח פנה אלינו עזרנו לו עם קבלת שירות . הלקוח בחר לרשום עלינו בשלילה עקב תקלה במוצר . השירות היה מהיר נתנו מענה וגם הזמנו לו טכנאי על מנת שיפתור את הבעיה . זה לא דרך . לנסות לפגוע בחנות בגלל שהוא לא מרוצה מהמוצר .

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בyes-we-sell

מוצרים נוספים הנמכרים בyes-we-sell

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון