
הזמנתי 2 קופות שחורות ממתכת. הם לא טרחו לציין שאין להם שחורות ושמו בחבילה קופות ב2 צבעים שונים. כשאמרתי להם שזה לא מה שהזמנתי, הם לא הכחישו, אבל טענו שזו אשמתי שלא שמתי לב שהם טעו בצבע. הזוי. הם כמובן ציפו ממני שאבוא במיוחד פעם נוספת כדי להחליף את הקופה הלא נכונה. לקח להם יותר משבוע להשיג קופה בצבע הנכון, והם גם לא טרחו להתקשר להגיד שהיא הגיעה. הייתי צריך לרדוף אחריהם. גם בשביל לקבל חשבונית הייתי צריך לרדוף אחריהם. בשום שלב הם לא הבינו שאחריות על עסקה היא ממש לעשות מעשה. בקיצור, שירות פח. להתרחק.
נתחיל בזה שאנחנו שמחים שאנחנו חיים בעידן דיגיטלי שבו הכל מתועד, והלקוח כבר לא יכול לבלף איך שבא לו: לגבי הטעות בצבע הקופות אנחנו ממש מתנצלים שקיבלת אחת שחורה ואחת כחולה (טעות שלנו). לקח בדיוק 6 ימים (לא ימי עסקים!) לקבל את הכספת בצבע שחור מהמחסן בבית שמש ע"מ להחליף לא ציפינו ממך שתגיע להחליף, שלחנו לך ווטסאפ שבו נאמר "נמצא לך נקודת שירות של צ'יטה שופס ולשם נשלח את הכספת השחורה". החשבונית - היא נשלחת באופן אוטומטי למייל/הודעה בטלפון. תתפלא, בתור עסק שקיים 55 שנים אנחנו דווקא כן לוקחים אחריות על עסקאות וגם על פאשלות שלנו, אולם, כאשר הלקוח קטנוני ושום דבר לא יכול לרצות אותו אנחנו בבעיה. בית הצעצוע תמשיך לתת שירות מעולה לשאר הלקוחות שלנו ובטוחים שכל בעיה שתצוץ, אם וכאשר, תיפתר כמו שעד היום נפתרו.






















