מפרסם ב-zap מאז 2007

‎בית הצעצוע‎ ‏(ToyHouse)

מגוון צעצועים לילדים (ירושלים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 20 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בית הצעצוע
נמצאו 877 חוות דעת גולשים על בית הצעצוע
חגי
חגי
29.05.2023
מוצר שנרכש: קופה מתכת

הזמנתי 2 קופות שחורות ממתכת. הם לא טרחו לציין שאין להם שחורות ושמו בחבילה קופות ב2 צבעים שונים. כשאמרתי להם שזה לא מה שהזמנתי, הם לא הכחישו, אבל טענו שזו אשמתי שלא שמתי לב שהם טעו בצבע. הזוי. הם כמובן ציפו ממני שאבוא במיוחד פעם נוספת כדי להחליף את הקופה הלא נכונה. לקח להם יותר משבוע להשיג קופה בצבע הנכון, והם גם לא טרחו להתקשר להגיד שהיא הגיעה. הייתי צריך לרדוף אחריהם. גם בשביל לקבל חשבונית הייתי צריך לרדוף אחריהם. בשום שלב הם לא הבינו שאחריות על עסקה היא ממש לעשות מעשה. בקיצור, שירות פח. להתרחק.

תגובת החנות

נתחיל בזה שאנחנו שמחים שאנחנו חיים בעידן דיגיטלי שבו הכל מתועד, והלקוח כבר לא יכול לבלף איך שבא לו: לגבי הטעות בצבע הקופות אנחנו ממש מתנצלים שקיבלת אחת שחורה ואחת כחולה (טעות שלנו). לקח בדיוק 6 ימים (לא ימי עסקים!) לקבל את הכספת בצבע שחור מהמחסן בבית שמש ע"מ להחליף לא ציפינו ממך שתגיע להחליף, שלחנו לך ווטסאפ שבו נאמר "נמצא לך נקודת שירות של צ'יטה שופס ולשם נשלח את הכספת השחורה". החשבונית - היא נשלחת באופן אוטומטי למייל/הודעה בטלפון. תתפלא, בתור עסק שקיים 55 שנים אנחנו דווקא כן לוקחים אחריות על עסקאות וגם על פאשלות שלנו, אולם, כאשר הלקוח קטנוני ושום דבר לא יכול לרצות אותו אנחנו בבעיה. בית הצעצוע תמשיך לתת שירות מעולה לשאר הלקוחות שלנו ובטוחים שכל בעיה שתצוץ, אם וכאשר, תיפתר כמו שעד היום נפתרו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Irina
Irina
29.06.2022
מוצר שנרכש: לאגו

קניתי לגו לילדה ולא קיבלתי את החבילה. שליח שעובדים איתו פשוט זרק את החבילה בכניסה ללובי פשוט בחוץ, למרות שביקשתי לא להשאיר את החבילה. הוא אמר שמסר לשכן. כל השכנים ראו את החבילה בחוץ ..... החבילה הלחה לאיבוד...... זרקתי את הכסף בפח ואין מענה בחנות. שירות גרוע מאוד ולא בטוח.....

תגובת החנות

אירנה היקרה חבל שברחת ישר לזאפ לכתיבת ביקורת, או אולי עדיף, ככה נרשום את האמת: רכשת מוצר של לגו ונשלח אלייך עם שליח של חברת צ'יטה. השליח עשה טעות והשאיר את החבילה (לטענתו, אנחנו לא יודעים) בחדר המדרגות וזאת במקום להמשיך הלאה ולמסור את החבילה ישירות אלייך(בשיחה איתך הוא טען שהוא שליח חדש - הרי אף שליח ותיק לא היה עושה טעות כזו)ולא שאני מנסה לסנגר על השליח של צ'יטה. התקשרת אלינו לחנות אחה"צ (אחרי השעה 17:00) בתאריך 29.06 ואמרתי לך שאני מעביר את המקרה לשירות הלקוחות שלנו שעובד בין השעות 9:00 ל17:00. ב30.06 קיבלת מאיתנו (מהשירות הלקוחות שלנו) טלפון ב9:14 על מנת לשמוע על המקרה ואמרנו לך שאנחנו נטפל מול צ'יטה ובמקרה הכי גרוע (אם לא ימצאו את החבילה תקבלי את כספך בחזרה). את לא התאפקת ובשעה 14:01 קיבלנו מייל מזאפ על חוות הדעת שלך. אז לסיכום: נכון, היתה פאשלה של השליח של צ'יטה. לא המתנת אפילו 24 שעות וישר כתבת חוות דעת שקרית "זרקתי את הכסף בפח ואין מענה בחנות". אין חיה כזאת אצלנו שלא עונים ולא מתייחסים,אצלנו הכל מתועד (ווטסאפים) ומוקלט. בכל מקרה, מאחל לך את הטוב ביותר. תומר

חוות הדעת עזרה לכם?
מוטי
מוטי
30.11.2020
מוצר שנרכש: פליימוביל 5024

הזמנתי פליימוביל, ניסיתי לצרף עוד מוצר להזמנה כדי שיהיה משלוח משותף ופשוט סגרו את הפניה בלי לרשום כלום. אחרי שהגיע המוצר התברר שחסר חלק, פניתי אליהם והם כבר שבוע וחצי לא מגיבים לפניה. את המוצר השני הזמנתי כבר ממקום אחר.

תגובת החנות

המשלוח הגיע אליך תוך יום! לא הגיע אלינו שום פנייה לגבי חלק חסר וגם לא התקשרת לטלפון של החנות כמו שכל הלקוחות עושים אם קיימת בעיה (מצרפים תמונה של החלק החסר/פגום).ברור לך שאם היית שולח הודעה בווטסאפ הרי שהיינו מתייחסים ומפנים אותך אל הרלבנטי. חבל שבימים כאלו הסבלנות של האנשים פשוט לא קיימת. אנחנו מקבלים מאות טלפונים/מיילים/סמסים ביום ומשתדלים לענות על כולם.

חוות הדעת עזרה לכם?
inbal.production
inbal.production
03.11.2020
מוצר שנרכש: פאזל בת הים הקטנה 72 חלקים

פשוט מאכזב!!! הזמנתי פאזל כמתנה דרך האתר בתוספת חיוב עבור "דמי טיפול ומשלוח". הקופסא של הפאזל הגיעה מעוכה והניילון שעוטף אותה קרוע לחלוטין. כשפניתי אליהם לטובת החלפת המוצר או מתן מענה לא טרחו אפילו לחזור אליי טלפונית אלא התכתבו עימי בווטסאפ. התנהלות מביכה ולא מקובלת.

תגובת החנות

הי ענבל. אם לא היו חוזרים אלייך בווטסאפ או במייל או לחלופין מתעלמים מפניותייך אז התיאור "התנהלות מביכה ולא מקובלת" היתה נכונה. "שכחת" לרשום שהיית בטיפול כלשהו ביום שישי ולכן את לא ענית לטלפון!!! (אצלנו הכל מתועד בווטסאפ). כשחזרת בטלפון לאחר מכן, החנות היתה סגורה ולכן, באופן מוזר, לא יכולנו לענות לך לטלפון! (שוב - הכל מופיע בווטסאפ) - מכאן שהטענה שלך שלא ניסינו לחזור אלייך טלפונית היא שקרית לחלוטין. ביום ראשון בבוקר שוחחנו איתך והצענו לך זיכוי כספי או פזל אחר לבחירה - פתרונות שאותן בחרת לדחות. מיותר לציין כי הפגם שציינת, שנגרם כתוצאה מחברת השליחויות הוא מינורי ביותר, לא קרוע ולא שום דבר - יש 4 תמונות ששלחת לנו במייל! (אם היינו יכולים לצרף את התמונות היינו מצרפים בשמחה כדי שכל לקוח שקורא את חוות הדעת שלך יוכל להחליט בעצמו האם חוות הדעת שלך אמינה או לא). אנחנו נשמח להמשיך לתת שירות כמו שאנחנו יודעים ואת תמשיכי להיות עם יד קלה על המקלדת בייחוד בתקופה קשה זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
linorzal
linorzal
15.11.2018
מוצר שנרכש: פליימוביל

שבועיים עברו מאז ההזמנה שלי וכלום עוד לא הגיע. בשירות לקוחות של בוקס אין אמרו שיחזרו אלי ואף אחד לא חזר אלי עוד ובחנות עצמה גם אין להם מושג איפה ההזמנה.

תגובת החנות

שלום רב ההזמנה של לינור התקבלה במערכת בתאריך ה6.11.2018, יום ג', בשעה 13:54 (לאחר האיסוף היומי של חברת בוקסיט). לכן הספירה של ימי המשלוח החלה בחום רביעי ויום חמישי _2 ימי עבודה) ועד יום שלישי ה13.11.2018 הייתה אמורה לקבל הודעת סמס לקחת את החבילה מהחנות. א ו ל ם - מכיון שהחבילה היתה גדולה, היא "נתקעה" במחסן המיון כמה ימים ולא סופקה אל החנות היעד אשר סירבה לקבל אותה !!! לי לא היה ידוע על כך וכאשר לינור העירה את תשומת ליבנו לכך ביום שני התנהלתי מול מנהלת הלקוחות של בוקסיט. יצרתי קשר עם חברת בוקסיט על מנת לשחרראת החבילה התקועה ורק ביום חמישי, לאחר המון שיחות טלפון ועשרות דקות המתנה, קיבלתי אור ירוק לשדרג את משלוחהחבילה אל לינור עד הבית ועדכנתי אותה על כך, אבל, מכיון שהאצבע קלה על ההדק היא כבר שחררה את "חוות הדעת" שלה לגבינו. בכל מקרה, ביום שישי היא קיבלה את החבילה עד הבית (באיחור של 3 ימים) ויכלו לחגוג את יומההולדת כמו שצריך. אנחנו מתנצלים על המקרה ומקווים להמשיך לראות את לינור בין שאר לקוחותינו.אנחנו נשמח לתת את השירות הטוב ביותר, המהיר ביותר והאמין ביותר, ואין מקרה אחד מעיד על הכלל.

חוות הדעת עזרה לכם?
קורן וגילי
קורן וגילי
11.01.2018
מוצר שנרכש: אולטימייט ספיידרמן : איירון ספיידר ספיידרמן - 2 תחפושות מלאות! - מיד

התחפושת זהה בדיוק למה שהוצג באתר החנות ההזמנה הגיע במהירות - תוך 3 ימים מחיר מצויין ואחלה חווית קנייה

חוות הדעת עזרה לכם?
רחל
רחל
26.03.2017
מוצר שנרכש: אורגן לילדים B2008

קנינו אורגן לילדים ושנאי, המוכר לא יידע אותנו שאם מעבירים את מצב השנאי מ9 ל12 האורגן נשרף, הפעלנו את האורגן, הילד שינה את מצב השנאי והאורגן נשרף. החנות לא הסכימה לקחת אחריות ולפצות בשום צורה. הלכה מתנת יומולדת אחרי דקה... אם היו מיידעים אותנו מראש, לא היינו קונים שנאי כזה.

תגובת החנות

חבל מאוד על התגובה המוגזמת של הלקוחה. הטענה שאנחנו אמורים לפצות בגלל טעות שהילד עשה היא מעבר ללא סבירה ! הרי השנאי שנקנה הוא שנאי אוניברסלי שיש לכוונו לפי המתח הדרוש. השנאי כוון כמו שצריך והגיע תקין לבית הלקוחה. הילד שיחק בשנאי וגרם למתח יתר על האורגן אשר גרם לקצר. מדוע אנחנו אמורים לקחת אחריות על דבר זה? הרי אם המוצר היה פגום מלכתחילה או אם המוצר היה נפגם תוך כדי שימוש נכון הרי ברור שהלקוחה היתה מקבלת פיצוי. היום קל להתחמק מאחריות על מעשים ורצים ישר להקליד תגובות שליליות.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
27.01.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
יעל
יעל
16.03.2016
מוצר שנרכש: צעצוע לגו

שירות מחפיר לא להתקרב. לאחר שיחת טלפון שבה הובטח לי שהמוצר יגיע תוך "גג 3 ימים" ומאחר שהוא בושש להגיע , יצרתי קשר עם החנות , בשיחת הטלפון הראשונה נאמר לי שההזמנה נשלחה ובטוח תגיע, ביקשתי לקבל מספר משלוח (כפי שביקשתי וקיבלתי בפעמים קודמות מיידית וללא בעיה מחנות זאת) על מנת לברר מול חברת המשלוחים זמן הגעה משוער ונאמר לי שהוא אינו בנמצא ויחזרו אליי. לאחר כמה שעות ועוד טלפון ממני חזרו כדי להגיד שהחבילה "אבדה" אצל חברת המשלוחים (להערכתי,לא נשלחה מעולם מכיוון שבפעמים קודמות שבהם התנהלתי מול חנות זו סופק לי מספר משלוח במהירות וללא בעיה וכאן רק לאחר שאלה מפורשת שלי הוא "לא נמצא" וחאי אפשר לספק אותו) , נתקעתי ללא המוצר למרות ההבטחה המקורית שיגיע תוך גג 3 ימים וללא פתרון מספק מהחנות למעט ביטול ההזמנה . שירות מחפיר לא להתקרב.

תגובת החנות

שלום יעל חבל שתגובתך כל כך קיצונית. מאחר והחבילה אבדה הוצע לך לקבל את אותם מוצרים במשלוח חדש ללא תשלום (זיכוי בגין החבילה שאבדה). נשמח להמשיך לשרת את לקוחותינו ברמה הכי גבוהה

חוות הדעת עזרה לכם?
greenhead
greenhead
02.03.2016
מוצר שנרכש: גלביה 1256-58

הזמנתי מס' אביזרים לפורים דרך אתר האינטרנט. קיבלתי מוצרים בצבע שונה ממה שביקשתי. בשיחה עם בעל החנות טען שהייתי צריכה לציין בהזמנה את צבע המוצר וכי זאת לא אשמתם. אציין שבעת ביצוע ההזמנה אין שום אופציה לבחור צבע. בקיצור אני מאוד מאוכזבת מחוויית הקניה ולא אקנה באתר הזה יותר.

תגובת החנות

בשיחה עם הלקוחה נאמר שהיא יכולה להחזיר ולקבל זיכוי מלא, משום מה היא אעדיפה להשאיר את המוצרים אצלה ולרשום חוות דעת שלילית. כמו כן,ב"הערות" ניתן לרשום עדיפות לצבעים וחבל מאוד שהיא לא נעזרה בכלי זה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
11.08.2015
מוצר שנרכש: בריכה 56221

מימדי הבריכה כפי שהם מפורסמים (259x170x61) מתארים את הבריכה נטו אבל המסגרת מהצינורות לוקחת עוד מקום (כ-30 ס״מ לאורך ולרוחב). פתחתי את הבריכה, הרכבתי אותה, ראיתי שהיא גדולה מדי לצרכי, החזרתי לאריזה ופניתי להחזיר אותה לבית הצעצוע בתוך פחות משבוע מיום הרכישה ובלא שנעשה בבריכה שום שימוש. הם סירבו לקבל את הבריכה בחזרה, אפילו בשביל זיכוי. אם זו מדיניות ההחזרה אז חובה עליהם לציין אותה במקום בולט מאוד וגם לפרסם את המימדים המדוייקים, זו התנהגות מאוד לא מקצועית ולא מקובלת. עדכון: בעקבות כתיבת חוות הדעת בזאפ התקשר אלי מנהל החנות וביקש שאבהיר לו מה הפריע לי. קיבלתי ממנו רושם ברור שהוא רוצה לתת שירות טוב יותר ללקוחותיו. הוא אמר שיעשה מאמץ לפרסם באופן בולט יותר את תנאי ההחזרה ואת המימדים של המסגרת החיצונית של הבריכה, בנוסף הוא הציע לי פיצוי על הקניה הלא מוצלחת. בעקבות השיחה איתו אני אתן לחנות הזדמנות נוספת.

תגובת החנות

תגובה של החנות לחוות הדעת של אבי. הלקוח אבי התקשר בערב ודיבר איתי טלפונית. אבי היה מעוניין בכלל בבריכה גדולה וגבוהה יותר מדגם אולטרא 287X201X100 שהרגליים של הבריכה נפתחות ליותר מגודל של 300X200! לאחר בירור העניין וההבנה כי הבריכה הגדולה לא תיכנס לו במרפסת אבי החליט לקנות את הבריכה הקטנה יותר מתוך ידיעה שהגודל של הבריכה כולל הרגליים הוא 290X203!!! ומאחר וגודל המרפסת שלו היא 300X200 הבריכה מתאימה לו! ההזמנה בוצעה ב18:45 בערב ויום למחרת ב8:15 הבריכה היתה אצל הלקוח בבית (כולל קלקרים לשמירת הבריכה!) כעבור שבוע הגיע אבי אל החנות ואמר לאחד המוכרים שהבריכה אינו מתאימה לו בגודל. מאחר והבריכה נפתחה ונפרשה על המרפסת נאמר לאבי כי אין החנות יכולה לקבל את הבריכה בחזרה! מדיניות החזרת מוצרים בחנות בית הצעצוע היא ברורה לכולם וניתן לראות אותה בתקנון האתר. אנחנו מקבלים כל מוצר באריזה חדשה ושלמה ובלבד שלא נעשה בו שימוש וכמובן מחזירים את הכסף אם הלקוח מעוניין בכך. מאחר ואבי פתח את הבריכה החלטתי שאינני יכול לקבל את הבריכה ולמכור אותה כחדשה ללקוח אחר! בדיוק כשם שהוא לא היה מוכן לקנות בריכה שנפתחה בתור בריכה חדשה! בשיחת הטלפון עם אבי (לאחר פרסום חוות הדעת בזאפ), אבי אמר לי: "בינינו, מי מסתכל על תקנון מדיניות החזרה" . בית הצעצוע מוכרת מאות בריכות בשנה וכל לקוח שקונה אצלנו מקבל את כל האינפורמציה על הבריכה ותפעול המשאבה וכמובן לגבי גודל הבריכה. תודה תומר - מנהל חנות בית הצעצוע סניף תלפיות ירושלים

חוות הדעת עזרה לכם?
סימונה
סימונה
06.09.2010
מוצר שנרכש: צעצוע

קניתי פלימוביל ובזמן הרכישה עדכנו אותי שדמי המשלוח הם 44 שח במקום 18 כפי שסוכם. וזאת כיוון שמשקל המשחק גדול משני קילו. הדבר אינו מצויין באתר במקום בולט!

חוות הדעת עזרה לכם?
slavnir
slavnir
07.04.2020
מוצר שנרכש: שעון וארנק של קבוצת בית״ר ירושלים

שלום רב קיבלתי הזמנה זו לפני מ״ס ימים ומאוד התאכזבתי לגלות שלא הייתה הוריה תקינה במוצר. נאלצתי להחליפה על חשבוני . מיותר לציין שניסיתי להשיגכם בטלפון אך ללא הצלחה. אני חושב שמגיע לי פיצוי. בברכת חג שמח

תגובת החנות

חג שמח בימים אלו קשה להשיג אותנו כיון שאנחנו ב15% מכוח האדם וההזמנות גדלו. יש כמה אנשים שלא מבינים את המצב וזה בסדר מבחינתנו. שמחים שרוב הלקוחות מבינים שאנחנו עובדים מסביב לשעון על מנת לתת שירות טוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
galitzab
galitzab
29.01.2019
מוצר שנרכש: מעודדת לגיל 6

התחפושת הגיעה מקומטת גם לאחר גיהוץ הוא עדיין נשאר מקומט באסור העליון בו יש מדבקה על החולצה שמקומות חא ניתן לגהץ את האזור הזה הוא חוזר להיות מקומט תחפושת חא איכותית לצערי

תגובת החנות

צר לנו על המקרה. התחפושת, כמו כל תחפושת נבדקת על ידי העובדים שלנו בטרם נשלחת ללקוח. לא ראינו בעיה של קמטים שלא ניתן להתמודד איתם... חג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
Ofer Eng
Ofer Eng
22.10.2017
מוצר שנרכש: לגו 41117

הוזמן מוצר לגו דרך האתר ביום שישי וביום ראשון קיבלתי טלפון שהמוצר אינו במלאי. עם כל הכבוד, זו לא בעיה של הלקוח. דאגו לעדכן את הרישום בזמן.

תגובת החנות

שלום רב המוצר אותו הזמנת היה האחרון על המדף ונקנה בחנות זמן קצר לפני שבוצעה ההזמנה באתר החנות, משום כך עוד לא הספיק להתעדכן כמלאי לא זמין (העדכון האוטומטי נעשה פעמיים ביום מאחר והוא לוקח זמן רב כיון שנסרקים עשרות אלפי מוצרים). אנו עושים כל שביכולתנו כדי למנוע מקרים שכאלו ומתנצלים על חוסר הנוחות שנגרם לך. בברכה הנהלת בית הצעצוע

חוות הדעת עזרה לכם?
diegostarkman
diegostarkman
22.07.2023
מוצר שנרכש: לוח כתיבה מחיק

קניתי לוח כתיבה שבתמונה היה עם שוליים ירוקיים ושלחו לי מוצר בצבע ורוד. אני חושב שאם המוצר לא של צבע שמופיע בתמונה אתם חייבים לפחות לשאול או להאיר שהצבע יכול להיות שונה.

תגובת החנות

הי דייגו הגבתי לך גם בחוות דעת בגוגל. רשום באתר במפורש "צבע אקראי" ולכן אני לא מבין את הטענה שלך. הייתי מייעץ לך לקרוא טוב טוב את האותיות הקטנות או הגדולות לפני שאתה רוכש מוצר ואז זה היה חוסך לך בעיות. בברכה תומר

חוות הדעת עזרה לכם?
רינת
רינת
04.03.2018
מוצר שנרכש: תחפושת cat women

המשלוח הגיע נורא מהיר אך לא איכותי,התחפושת הייתה פרומה בחלק התחתון,המסיכה לא ישבה על הפנים והקשת הייתה נורא עקומה

תגובת החנות

שלום רינת כל התחפושות שיוצאות מהחנות נבדקות על ידי אחד העובדים וגם מצורפת חתימה. אם התחפושת הגיעה לא במצב תקין, מן הראוי שהיית מרימה טלפון והיינו שולחים אחרת במקום (כמו שאנחנו עושים במקרים מסוג זה) בכל מקרה,המשך חג שמח.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבישי זלצברג
אבישי זלצברג
02.02.2018
מוצר שנרכש: תחפושת ספיידרמן

קצת מטעים בפרסום אבל בסה"כ שירות סבבה והגיע מהר הפריט שהזמנתי - תחפושת לחג הפורים

תגובת החנות

תחפושת סופרמן מבוגרים נמכרת כבר מעל 4 שנים אצלנו ובשאר העולם. לא ידוע לנו על שום הטעייה. חג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
תחפושות מדליקות
תחפושות מדליקות
25.01.2022
מוצר שנרכש: תחפושת ונום

השליח הביא את המוצר מהר מאוד והמוצר נחמד. למוכר של החנות מגיע כל הכבוד מכל הלב.

חוות הדעת עזרה לכם?
yanayvalerie
yanayvalerie
29.04.2020
מוצר שנרכש: Playmobil

שירות מצויין! אחרי יומיים קיבלתי את ההזמנה. אפילו בשמן קורונה מוצרים טובים במחיר טוב מוצרים טובים

חוות הדעת עזרה לכם?
oritoss
oritoss
26.03.2020
מוצר שנרכש: רכבת, חניון ומכוניות brio

שלופ בימים אלו רציתי להעסיק את בני בן הארבע במשחקים איכותיים, רכשתי משחקים באתר, המשחקים הגיעו תוך מספר ימים, המשחקים איכותיים, כיפיים, נעימים ומהנים. חשוב לי להעסיק את בני במשחקים שלא על מסך, אחיו בן העשר עזר לו לבנות על פי התרשים את דגם מסלול הרכבת וכך גם הוא עבר שיעור בהתבוננות על מפה ובניה על פי דגם. כולנו נהנינו מהמשחקים כל טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
akivamel
akivamel
11.07.2019
מוצר שנרכש: קורקינט מקצועי DERBY

the number for the paxxi service didn't work but that's it. very satisfied,good seller, good customer's service, they where very nice on the phone

חוות הדעת עזרה לכם?
Ayala
Ayala
26.08.2018
מוצר שנרכש: לגו בית העץ של מיה

הגיע מהר מאוד- תוך כמה ימים אריזה קצת מעוכה אבל מה שבפנים היה תקין תודה על הזריזות

חוות הדעת עזרה לכם?
Dany
Dany
17.06.2026
מוצר שנרכש: מוצרים לבריכה ביתית

רכשתי מהחנות 4 מוצרים שהייתי חייב לבריכה הביתית שיש לי. מכיוון שלא הייתי בטוח, התקשרתי לוודא שזה מה שאני צריך וקיבלתי שירות טוב, סבלני ומהיר. אין לי קקשר לחנות אבל כששירות מתבצע טוב ואמין, מרגיש צורך לפרגן, אז תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
a8421099
a8421099
12.04.2026
מוצר שנרכש: בית בובות פליימוביל

חוויית קנייה מוצלח ומהנה. ממש נהניתי משירות מקצועי ומהיר מאוד. מחיר פצצה. הייתי ממליץ לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בבית הצעצוע

מוצרים נוספים הנמכרים בבית הצעצוע

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון