
הזמנתי דרך האתר כיריים מסוימים ומכיוון שאני גרה בבאר שב עביקשתי מאבא שלי שילך לאסוף מהחנות. אבא שלי התקשר לתאם הגעה ולא נאמר לו שום דבר חריג. שיום שהגיע לחנות הודיעו לי שהכרייפ שהזמנתי לא נמצאים במלאי ויש אפשרות לכיריים אחרים של חבאה לא מוכרת, באתר אין תמונה או פרטים על אותם כיריים. כששאלנו אם אפשר להזמין לנו את הכירייפ הרצויים נאמר לנו שהמחירים עלו וזה יעלה יותר. זה לא שירות הולם בעיני! לא ממליצה בכלל!
שלום וברכה, עם קבלת ההזמנה ידענו את הלקוחה כי הדגם שהזמינה אזל מהמלאי באותו היום. לא התקבל תשלום ולא בוצע חיוב כלשהוא של כרטיס אשראי בגין ההזמנה. לא ביצענו פעולה כלשהיא ולא סיפקנו מוצר כלשהוא ללא הסכמת הלקוחה וללא ידיעתה. לאחר מספר ימים אביה התקשר וביקש להגיע לחנות לראות את הכיריים שיש במלאי ולהחליט במקום, ובמידה ויתאים לו - ירכוש את הכיריים בחנות וישלם עבורם ויקח את המוצר עימו. אכן הלקוח הגיע לחנות, ראה את הכיריים הקיימים במלאי, יצא מהחנות, ניהל שיחת טלפון עם בתו (שאיננו יודעים את תוכנה). הלקוח חזר לחנות ואמר שהוא מעוניין לרכוש את הכיריים, ומשלם עם כרטיס אשראי שלו. האבא עזב את החנות מרוצה עם המוצר בידיו, כאשר המוצר לשביעות רצונו. פעלנו ללא דופי ובצורה הכי הוגנת שקיימת. אנו מופתעים מאד מחוות הדעת של הלקוחה. יש לנו לקוחות מרוצים מאד ואנו תמיד נותנים את השירות הטוב ביותר.












