הזמנתי סים לרכב ביום רביעי בדואר רשום, זמן אספקה 7 ימי עסקים, ויום לאחר מכן שלחו לי סמס עם מס' מעקב, ושאני יכול לעקוב אחרי הפריט באתר הדואר בעוד יומיים. ביום שני התקשרתי לשאול למה עדיין אין מידע. בלי לבדוק הוא אמר שיש עיכובים בדואר ושזה לא תלוי בהם, ושיש לחכות עד יומיים. שאלתי אם אפשר לבדוק ספציפית את ההזמנה שלי, אבל הוא לא הסכים ואמר שהוא בטוח שהיא יצאה, כי הם שולחים את כל ההזמנות תוך יומיים. חיכיתי יומיים, ולא רק שההזמנה לא הגיעה, אלא גם שעדיין אין מידע לגבי המס' מעקב.
שלחתי להם ואצאפ, הם התעלמו ממני למשך יומיים,ואז התקשרתי, ועוד פעם טענו שזה לא תלוי בהם, ושעלי לחכות יומיים. איכשהו הצלחתי לשכנע אותו לבדוק את ההזמנה, והוא החליט לפתוח פניה לדואר, וביקש ממני לחזור אליו בעוד יומיים (שירות לקוחות טוב היה חוזר אלי בעצמו). ביקשתי גם שישלח לי עותק קבלה למייל, אבל הוא אמר שאין אפשרות, ושהקבלה מגיעה ביחד עם המוצר.
התקשרתי אליהם שוב אחרי יומיים (עברו יותר מ-7 ימי עסקים, ואין אפילו פרטי מעקב), הם אמרו שעדיין אין תשובה. הדגשתי: פתחת פניה לדואר? הוא אמר: "לא לדואר, לסניף שליחויות באשדוד שממנו אנחנו מוציאים את המשלוחים. הם אמרו שיש עיכובים במערכת, ויש להמתין בסבלנות". אמרתי לו אבל לפני רגע אמרת שאין תשובה בכלל, איך עכשיו יש תשובה? וחוץ מזה, אמרת שבוע שעבר שאתה בטוח שזה יצא כי אתם מוציאים את כל ההזמנות תוך יומיים. הוא אמר שהכוונה היא שאין תשובה חיובית. ביקשתי לקבל החזר כספי כי שילמתי 300₪ על משהו שלא קיבלתי. ואז הוא ענה לי שאין בעיה, כשתקבל הודעה שהמוצר הגיע, אל תקבל אותו, הוא יחזור, ואז תקבל החזר כספי. ז"א בכל מקרה אני צריך לחכות שהמוצר יגיע אז מה עשינו בזה? אפילו התנצלות לא שמעתי מהם. חברה שמכבדת את עצמה מזמן היתה מפצה אותי.
אני הולך לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות כמו שעשיתי בעבר. אל תתעצלו לתבוע, זה מאוד קל, תחפשו בגוגל
תגובת החנות
שלום רב.
אנחנו מתנצלים על העיכוב באספקת המוצר.
הזמנת כרטיס סים לרכב . המוצר יצא מאצלנו למחרת יום ההזמנה באמצעות דואר רשום שהמשלוח הוא חינם ולא עלה לך כסף.
זמן האספקה הינו עד 10 ימי עבודה.
יש אפשרות גם להזמין באתר באמצעות שליח שעולה 39 ש"ח וזמן האספקה הינו יומיים שלוש.
לצערנו היו המון עיכובים עם בדואר בגלל מבצע - שומר החומות - ומשלוחים התעכבו. דואר רשום זה לא משלוח שניתן לברר אודותיו או לזרז. כמו חבילה שמגיעה מאי ביי או עלי אקספרס וצריך להמתין שתגיע גם אם יש עיכוב.
צר לנו על העיכוב ואנו מתנצלים על כך .
בכל חברות השילוח קורה שחבילות מתעכבות , נעלמות , או הולכות לאיבוד. טבע העולם וכמה שמנסים לצמצם עדיין יהיו מקרים כאלו.
תודה רבה ובריאות לכולם