
שירות גרוע ממש! הביאו מוצר תקול ולא מוכנים לקחת על זה אחריות. אני בוודאות לא מזמינה דרכם יותר. הייתי חושבת פעמיים אם להזמין דרכם.
לגברת צור נויפלד היקרה הוסבר וגם כתוב בתעודת אחריות וגם באתר שהתקנת הבר מים רק דרך השירות !!!! כמובן שהיא קיבלה מוצר חדש ותקין כמו כל הלקוחות. האספקה בוצעה ישירות דרך החברה. אבל הלקוחה החליטה להתקין לבד את המכשיר מה שגרם לגוף החימום להישרף בגלל שכנראה חיברה לחשמל לפני שהוכנס מים למכשיר. למרות זאת כאשר פנתה אלינו הוסבר לה שניתן לה אחריות דרך החברה וגם נחליף לה לחדש !!! אך עליה לפנות לשירות להזמין טכנאי בחינם לאשר החלפה. אבל היא החליטה להכפיש את שמנו הטוב מעל במה מכובדת זאת חבל מאוד




















