
המשלוח הגיע במהירות ובזמן עם הכל בפנים. ארוז יפה, קופסאות מקוריות. עוד לא פתחתי את המוצרים עצמם.

המשלוח הגיע במהירות ובזמן עם הכל בפנים. ארוז יפה, קופסאות מקוריות. עוד לא פתחתי את המוצרים עצמם.

הזמנה ראשונה מקפה לנדוור לא יכולתי לבקש שירות טוב יותר , מעל ומעבר הזמנתי מספר מוצרים בינהם מקינטה ומקציף, קפה כמובן הכל עובד בצורה מצויינת , הקפה הטחון שמיועד למקינטה מעולה ובעל טעם עדין ומתוק המשלוח הגיע תוך יומיים מרגע ההזמנה שזה באמת לא מובן מאליו (משלוח לצפון). חווית קניה מטורפת תודה רבה לצוות לנדוור!

ברצוני לשבח את המוכרן בסניף בורסה ברמת גן עם השירות הכי גבוה שקיבלתי בכל תחום בית הקפה את טל עם שירות טיל קניתי משם מכונת קפה של דלונגי וישר המוכרן טל עזר לי איך להשתמש במכונה ולא כמו בשוק תקנה ולך תחפש אותם

רציתי להגיד תודה למנהל החנות בתל אביב צפון , רכשתי חבילת קפה שחור ארוז ובחרתי בקפה שחור עם הל ובטעות שלחו לי קפה שחור רגיל, לאחר שיחה עם מנהל החנות (תום אני חושב..) הוא מייד הוציא לי שליח עם ההזמנה הנכונה ואמר שאני אשאיר לעצמי את האריזה שהגיע בטעות ללא חיוב נוסף!! אמנם זה לא סכום אסטרונומי אבל הנכונות לפצות לקוח בזריזות ובנחישות כזאת לא ראיתי בשום מקום קודם. תודה רבה על השירות המדהים והקפה הטעים..!!

מהשירות טלפוני (יוסף) ועד קבלת המוצר,הכי יעיל שרק אפשר לדמיין. מכונה ברמה טובה מאוד תודה

הגעתי לחנות וחיפשתי מכונה טובה לבית שכולו חובבי קפה. המוכר יוסף היה אדיב ומקסים ונתן לי את כל המידע שרציתי לדעת אודות המכונות המוצגות ועזר לי להחליט איזה מכונה הכי מתאימה לביתנו. חווית הקניה הייתה מצויינת ובהחלט אחזור שוב. המכונה נוחה וקלה לשימוש, הקפה יוצא מעולה ואנחנו נהנים בכל יום מכוס קפה, כאילו אנחנו שותים בבית קפה.

מכונה מצויינת, קפה כמעט כמו של בית קפה קלה לשימוש, קלה לניקיון אין מה להשוות לנספרסו לכל המתלבטים השרות של תום היה מדהים ומקצועי והשאיר אותנו עם חווית קניה מעולה תודה תום, תודה לנדוור

מקציף מהמם . קל לניקוי ושימוש .הקצפה ברמה גבוהה מאוד היו לי מספר מקציפים וללא ספק זה הטוב מכולם .

קניתי קפה אילי טחון לפילטר וקיבלתי מחיר זול בהרבה ממה שאני רגיל לשלם. הקפה עצמו פשוט מעולה כך שלא התפשרתי על איכות. המקצועיות של תום ולירון מהחנות היא תענוג גדול! יישר כוח.

נכנסתי בשביל אולי לקנות מכונת קפה אחת ויצאתי עם שתיים..זה אומר הכל. הגעתי לחנות ברמת החייל וקיבל אותי תום בחיוך וענה לי באדיבות ובסבלנות רבה על כל שאלה על כל שאלה ושאלה. והכי חשוב גרם לי להרגיש שגם אם בסוף לא אקנה שום דבר הוא זה בסדר גמור והוא פשוט רוצה שאני אצא הכי מרוצה וזה מה שבאמת קנה אותי אין ספק שחוויתי חווית קניה מושלמת

הגעתי לחנות לאחר מחקר ארוך בין מכונות שונות ב-ZAP ובאתרים בחו"ל אחרי כמה שנים על קפסולות החלטנו להתקדם לדבר האמיתי, מכונה טוחנת. לירון בחנות היה סבלני ושירותי בצורה מדהימה! הסביר באריכות, למרות שאני כבר הגעתי די מוכן. הכין לי קפה במכונה, הראה איך היא מקציפה, בקיצור שירות מדהים. למחרת חזרתי ורכשתי ממנו את המכונה לאחר עוד כמה בדיקות מצידי. ממליץ לכולם על החנות.

הייתה לי מכונה של נספרסו (לטיסימה עם הקצפת חלב מובנת) משך שנים. לאחרונה התחילו תקלות במקציף החלב ולכן חיפשתי חלופה הולמת, הגעתי דרך האינטרנט ללנדוור והוזמנתי לחנות ברמת החייל, פגשתי בחור מ ד ה י ם בשם תום מומחה אמיתי לקפה !!!! הבחור הנחה אותי בסבלנות שאין לתאר דברים כאלה !!! ובסופו של דבר רכשתי מכונה של אילי מדגם y5. אני כבר שבוע עם המכונה המעולה הזאת תום צדק בכל מילה בכך שאמר לי שאין מה להשוות בין אילי לבין נספרסו !!! חברים !!! רוצו לתום או ללירון וקנו מכונת קפה חדשה ולא תפסידו !!!

התקשרתי לחנות בשעות הערב קיבלתי הסבר מקיף ומפורט על כל מכונות הקפה לבסוף המוכר [לירון] התאים מכונה העונה לדרישותי וצרכי.. מהירות המשלוח הפתיעה אותי.. הנאתי מהמוצרים שרכשתי היתה גבוהה

באתי לחנות שנמצאת ברמת החייל במיוחד ממודיעין על פי המלצות המשפחה. היה מוכר בשם לירון .אני רוצה לציין את השירות היחס והידע המצוין שקיבלתי מהמוכר .והקפה הנהדר שהציע לפי טעמי שביקשתי .לסיכום אני ממליץ לבקר בחנות .

המוכר לירון היה אדיב ונתן הסבר מקצועי ומקיף על תערובות הקפה השונות, חוויית הקניה היתה נעימה, המוצרים שקניתי היו איכותיים. נהנתי מטעם הקפה.

נכנסתי לקפה לנדוור בסניף רמת החייל והתעניינתי בפולי קפה של אילי השירות היה מקצועי ביותר התרשמתי מהיחס השרותי והאדיב של לירון. הופתעתי מהמחירים הזולים. ממליצה בחום.

שרות מיקצועי מהיר ואדיב. הצוות מכיר את המכונות ושמח להמליץ על סוג קפה מכונה או כול דבר הקשור לתיפעול טיפול וכו. גם הקפה במקום מצויין.

לפני כחודש החלטתי לרכוש מכונת קפה וערכתי מחקר שווקים מקיף. לבסוף החלטתי לגשת למספר חנויות וביניהן גם לקפה לנדוור, כדי לבחון את המוצרים השונים ולקבל ייעוץ. השירות של סיוון ולאחר מכן של תום היה אדיב, מקצועי, ידעני ולעניין. סיוון מייד ידעה להתאים לי את המכונה הנכונה בטווח המחיר והקפידה שזו תהיה גם מכונה שלקוחות אחרים השתמשו והמליצו מניסיון. בהמשך השבוע יצרו עימי קשר לעדכן שיש מכונה נוספת עדיפה ואיכותית בהרבה שהגיעה ותתאים גם לכיס. על אף שהמטרתי על הצוות שאלות לרוב, קיבלתי תשובות מקצועיות בסבלנות רבה, ולבסוף רכשתי את המכונה שהמליץ עליה הצוות. אנחנו מרוצים עד הגג. בקיצור, מומלץ בחום.

שרות מעולה. ממליץ בחום רב! צוות אדיב ומנוסה עם ידע מקצועי בכל הקשור לקפה וציוד להכנת קפה. מחירים תחרותיים.

אני רוכש זמן רב פולי קפה כמו בלו ריסטרטו וקפה של בקר לא מכיר את החנות כי מזמין את הקפה בטלפון וחווית הקניה שלי בשרות במהירות המשלוח בקפה טרי וכמובן בטעמו ללא ספק אמשיך להזמין אצלם

חנות גדולה, מוארת נקייה ומזמינה. מבחר גדול של מכונות קפה קפסולות וקפה. אנשי השרות אדיבים וסבלניים וניתן לטעום מכל אשר חושבים לקנות. אם לומר האמת גם את המכונה קניתי שם לפני למעלה משנה.

מבחר גדול מאוד של מכונות בהדרכה צמודה מכונה קלה לתפעול ומוציאה קפה וקצף בדיוק בטעם ובמידה בנכונה שירות מהיר ואדיב ישירות עד הבית.

רכשתי את מכונת הקפה Jura Ena Micro 9 בהזמנה טלפונית מול נציג החנות בתאריך 21.05.2013. המכונה הגיעה באותו יום ! התרשמתי מיחס אדיב, טיפול מקצועי ומהיר של נציגי החנות.

חווית הקנייה שלנו היתה נפלאה. יצרתי קשר עם החנות כדי לקנות מתנה ליום הולדת של בן זוגי. הצוות, בייחוד יוני, מנהל החנות, היו מאד אדיבים ומקצועיים - הם עזרו לי מאד בבחירת המכונה הנכונה, ממש לא ניסו "לדחוף" לי שום דבר (להיפך, הורידו אותי מרכישות שבדיעבד היו מתבררות כמיותרות). כשהגענו לחנות, טעמנו את הקפה במכונות השונות, קיבלנו הסברים מפורטים ומקצועיים לגבי תהליך מיצוי הקפה בכל קפסולה ובכל מכונה. סך הכל צוות החנות עשה מעל ומעבר וכל בקשה שלנו זכתה למענה. גם לאחר הרכישה, כל פעם שהתקשרנו עם שאלה לגבי המכונה - זכינו למענה מהיר ואדיב מצוות החנות. אני מאד מאד ממליצה לכל מי שחושב לקנות מכונת קפה - רק בלנדוור (ואם יוני שם - בכלל זכיתם).

הקפה מעולה אבל זה ידוע. השירות שקבלתי בעת הזמנת המוצר היה מדהים, ייעוץ לגבי סוגי הקפה ואיכויותיו, הסבר וידע נרחב, פשוט כייף לשמוע ולהזמין. המשלוח היה בדיוק בזמן שהובטח, בקיצור חוויית קניה מושלמת שמשלימה את הטעם של הקפה המשובח, סוף סוף רמה כמו בחו"ל. אני כנראה אמשיך להיות לקוח נאמן של החברה. מומלץ!!