
שלחו לי בטעות חלק לא נכון. לאחר שיחה עם אברהם חזר אלי אבי וביקש צילום. התנצל ולאחר כמה ימים הוחלף החלק ללא הערות ותוספות ,סחבת והתירוצים. טעויות קורות למי שעובד ,אבל כאן הייתה לקיחת אחריות ותיקון מידי. הלוואי כך על כל מדינת ישראל! יישר כוח שיינר אדם

שלחו לי בטעות חלק לא נכון. לאחר שיחה עם אברהם חזר אלי אבי וביקש צילום. התנצל ולאחר כמה ימים הוחלף החלק ללא הערות ותוספות ,סחבת והתירוצים. טעויות קורות למי שעובד ,אבל כאן הייתה לקיחת אחריות ותיקון מידי. הלוואי כך על כל מדינת ישראל! יישר כוח שיינר אדם

שירות מצויין !! היה מענה מהיר ומקצועי בוואטסאפ לבעיה שהתגלתה במוצר, ונשלח פריט חדש. שביעות רצון מלאה, תודה, כן ירבו בתי עסק מקצועיים ועם רמת שירות כזו.

שירות מצוין עבודה מיקצועית.מחירים סבירים.הותקן וו גרירה בסוברו לגסי מי שמחפש מיקצוענות זה המקום. נרכשו כבלים מיקצועיים להתנעת משאית

קיבלתי שירות מצויין. התקשורת עם החנות לאחר הרכישה הייתה קלה ומסייעת. אבי היה אדיב ועזר בכל שאלה. תודה רבה.

מקום מעולה. שירות מדהים. ועובדים אדיבים. אין על אבי והצוות. היו סובלנים. יחס מעולה. צוות מדהים

הדירות בטלפון היה מקצועי ואדיב. המוצר הגיע עד הבית תוך ימים ספורים. בעת ההתקנה שאלתי דאלות בווצאפ ואבי ענה מהר במקצועיות. בקיצור חווית קניה מאוד מאוד טובה. לצערי זה נדיר בימינו. תודה אבי.

שירות טוב מאוד ואדיבים ,התקשרתי לשאול אם המדרכות צד יתאימו ליאריס קרוס החדשה שלי ואמרו שיתאים ללא בעיה ,והמשלוח הגיע לאחר 3 ימיים מרגע ההזמנה ,ואכן ההתקנה היתה מאוד קלה ,אליהם אשוב שוב לרכוש

התעניינתי עבור סאב מוגבר נקאמיצ'י לרכב. קיבלתי מאבי הסברים, השוואות והמלצות והזמתח אוןליין במחיר מעולה! לאחר חודשיים נתקלתי בבעיה טכנית..קורה. בלי היסוס, אבי שלח אותי למרכז שירות בצפון וקיבלתי שירות מעולה החליפו והתקינו את הסאב החדש במהירות ובלי עלות. מאד מאד ממליץ. על גלגלים, הספק שלי.

היה שירות טלפוני מעולה המשלוח הגיע תוך יומיים אקנה מהם שוב בוודאות המחיר גם היה יחסית זול

שירות מעולה, חנות מהממת עם מגוון רחב של מוצרים במחירים מעולים. ממליצה על המקום בחום!

שרות מעולה ומקצועי, בעת ההתקנה נתקלתי בבעיה התקשרתי קיבלתי הסבר מדויק ופתרון הבעיה בתוך דקות נפתרה התקלה. מומלץ

תודה רבה לאבי על השירות המהיר ואדיב.. ביצע לי התקנה שבאתי ללא התראה או תור.. ברור שאחזור שוב

הקניה בוצעה באמצעות אתר האינטרנט של החנות . האתר ידידותי וקל לתפעול. תהליך הרכישה היה קצר וטוב . ממליץ להשתמש בחנות זו ובאתר האינטרנט שלה.

משלוח מהיר. קניה יעילה. הגיע מדויק המוצר שהוזמן. רמקול איכותי. בהחלט מרוצה. מומלץ בחום. תודה.

רכשתי כרטיס סים, הממשק באתר האינטרט וכן החיפוס מאוד נוח וקל, ביקשתי לשלם בכרטיס אשראי, לאחר מס' דקות נציג החנות יצר קשר לטובת תשלום לאחר התשלום קיבלתי SMS עםם מעקב לטובת קבלת הכרטיס סים שרות מעולה.

ממליץ בחום! הגעתי להחליף ברכב מסך מולטימדיה... אנדרואיד 12 עם חיבור לאפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו אלחוטי, קבלתי יחס אדיב ומקצועי.

חברים ממליץ בחום איזה שרות מעולה איזה יחס .. כל שאלה עוזרים לך בווצאפ מקצועיים ברמה גבוהה על גלגלים מספר אחד

מקום מקצועי ביותר, אנשים מדהימים שנותנים שירות על הצד הטוב ביותר שניתן. מחירים הוגנים ומענה מהיר בטלפון/בוואטסאפ.

שירות מהיר ואדיב. לא מצאתי מקום עם מחיר זול יותר מהם. אפילו שהתבלבלו במוצר מיהרו להחליף. אמינות מעל הכל

פניתי דרך אתר האינטרנט ורכשתי מעל גלגלים מערכת מולטימדיה לרכב . ההתקנה היתה לאחר יומיים בתאום עם הצוות - השירות המקצועי, האווירה והיחס היו מעולים- הרגשתי שהגעתי למקום שמנוהל בידי מקצוענים ולא כמה חברה צעירים שמחפשים לעשות סיבוב. לאח רכחודש וקצת נתקלתי בתקלה במוצר ולאחר בדיקה מהירה של הצוות הוחלף רכיב במהירות באדיבות והכי חשוב בחיוך :) ממליץ בחום

הצוות של סניף רחובות מעניק שירות מצוין, מקצועי ואדיב. הצוות פותר כל בעיה טכנית או מסחרית

פעם שניה שרכשתי באתר בפעם הראשונה המוצר הגיע יום למחרת - הייתי בשוק. בפעם השניה - המוצר התעכב הנמל ולא היה במלאי - אבי היה זמין בווטסאפ וענה לי גם בשעות הערב ובסוף מצא לי את המוצר אצל מוכר אחר ודאג לי למוצר דרך הסוכן. בנוסף, המחירים היו הכי טובים שמצאתי

השארתי מספר סלולרי כהתענינות למערכת מולטימדיה לפריוס. אבי חזר אלי. ענה על השאלות שלי והחלטתי להזמין את המערכת. אחרי יומיים הוא אמר לי שהמערכת הגיעה ושאל אם אני רוצה לבוא להתקנה. באתי, האיש שהתקין פרק את המערכת הישנה והרכיב את החדשה. לאחר מכן הדריך אותי עובד אחר איך להפעיל את המערכת ואיפה נמצא כל דבר. ראיתי שהפירוק וההרכבה היו כמו שצריך (יש לי קצת נסיון בהרכבה וחיווט אלקטרוניים. אני ממליץ לכל מי שצריך להתקין מערכות מולטימדיה וכו' לעשות את זה ב "על גלגלים".

מעולים מעל לציפיות מקצוענים ונוחים וזולים ביררתי בטלפון .המוכר האדיב הסביר לי בנחת ובמקצועיות . וגם לא גרר אותי לדברים היקרים . הזמנתי את המוצרים והגיעו מיד וקבעו לי מיד התקנה התקינו בנחת ומהיר , ניכר שהם סופר מקצועיים. ובנוסף זולים ונחמדים . לאחר ההתקנה הכל עבד פיקס. איציק

זו לא הפעם הראשונה שאני קונה מעל גלגלים. חייב לציין שהם מקצועיים פלוס . השירות מצויין פלוס . הם מאוד אדיבים עם תודעת שירות מצויינת . אין ספק שאקנה בעתיד עוד דברים מהם.