
Voyager
21.01.2026
שירות מושלם ומצוין! מילה זה מילה בלי סיפורים! האספקה הייתה בזמן. תודה רבה! תודה רבה מכל הלב!
חוות הדעת עזרה לכם?

שירות מושלם ומצוין! מילה זה מילה בלי סיפורים! האספקה הייתה בזמן. תודה רבה! תודה רבה מכל הלב!

בס"ד קבלתי מוצר פגום עם שקע בתוכו. התקשרתי לחנות והם אמרו לי לשלוח מייל עם תמונות ץ עשיתי כן ולא קבלתי שום תגובה מהם. התקשרתי למוכרת והם אמרו שהמחלקה יחזור אלי. בקשתי את המספר טלפון ואמר לי "המחלקה הזאת שמטפל בזה אין להם טלפון"