
המשלוח הגיע במהירות ובזמן עם הכל בפנים. ארוז יפה, קופסאות מקוריות. עוד לא פתחתי את המוצרים עצמם.

המשלוח הגיע במהירות ובזמן עם הכל בפנים. ארוז יפה, קופסאות מקוריות. עוד לא פתחתי את המוצרים עצמם.

הזמנה ראשונה מקפה לנדוור לא יכולתי לבקש שירות טוב יותר , מעל ומעבר הזמנתי מספר מוצרים בינהם מקינטה ומקציף, קפה כמובן הכל עובד בצורה מצויינת , הקפה הטחון שמיועד למקינטה מעולה ובעל טעם עדין ומתוק המשלוח הגיע תוך יומיים מרגע ההזמנה שזה באמת לא מובן מאליו (משלוח לצפון). חווית קניה מטורפת תודה רבה לצוות לנדוור!

ברצוני לשבח את המוכרן בסניף בורסה ברמת גן עם השירות הכי גבוה שקיבלתי בכל תחום בית הקפה את טל עם שירות טיל קניתי משם מכונת קפה של דלונגי וישר המוכרן טל עזר לי איך להשתמש במכונה ולא כמו בשוק תקנה ולך תחפש אותם

רציתי להגיד תודה למנהל החנות בתל אביב צפון , רכשתי חבילת קפה שחור ארוז ובחרתי בקפה שחור עם הל ובטעות שלחו לי קפה שחור רגיל, לאחר שיחה עם מנהל החנות (תום אני חושב..) הוא מייד הוציא לי שליח עם ההזמנה הנכונה ואמר שאני אשאיר לעצמי את האריזה שהגיע בטעות ללא חיוב נוסף!! אמנם זה לא סכום אסטרונומי אבל הנכונות לפצות לקוח בזריזות ובנחישות כזאת לא ראיתי בשום מקום קודם. תודה רבה על השירות המדהים והקפה הטעים..!!

מהשירות טלפוני (יוסף) ועד קבלת המוצר,הכי יעיל שרק אפשר לדמיין. מכונה ברמה טובה מאוד תודה

הגעתי לחנות וחיפשתי מכונה טובה לבית שכולו חובבי קפה. המוכר יוסף היה אדיב ומקסים ונתן לי את כל המידע שרציתי לדעת אודות המכונות המוצגות ועזר לי להחליט איזה מכונה הכי מתאימה לביתנו. חווית הקניה הייתה מצויינת ובהחלט אחזור שוב. המכונה נוחה וקלה לשימוש, הקפה יוצא מעולה ואנחנו נהנים בכל יום מכוס קפה, כאילו אנחנו שותים בבית קפה.

מכונה מצויינת, קפה כמעט כמו של בית קפה קלה לשימוש, קלה לניקיון אין מה להשוות לנספרסו לכל המתלבטים השרות של תום היה מדהים ומקצועי והשאיר אותנו עם חווית קניה מעולה תודה תום, תודה לנדוור

מקציף מהמם . קל לניקוי ושימוש .הקצפה ברמה גבוהה מאוד היו לי מספר מקציפים וללא ספק זה הטוב מכולם .

קניתי קפה אילי טחון לפילטר וקיבלתי מחיר זול בהרבה ממה שאני רגיל לשלם. הקפה עצמו פשוט מעולה כך שלא התפשרתי על איכות. המקצועיות של תום ולירון מהחנות היא תענוג גדול! יישר כוח.

נכנסתי בשביל אולי לקנות מכונת קפה אחת ויצאתי עם שתיים..זה אומר הכל. הגעתי לחנות ברמת החייל וקיבל אותי תום בחיוך וענה לי באדיבות ובסבלנות רבה על כל שאלה על כל שאלה ושאלה. והכי חשוב גרם לי להרגיש שגם אם בסוף לא אקנה שום דבר הוא זה בסדר גמור והוא פשוט רוצה שאני אצא הכי מרוצה וזה מה שבאמת קנה אותי אין ספק שחוויתי חווית קניה מושלמת

הגעתי לחנות לאחר מחקר ארוך בין מכונות שונות ב-ZAP ובאתרים בחו"ל אחרי כמה שנים על קפסולות החלטנו להתקדם לדבר האמיתי, מכונה טוחנת. לירון בחנות היה סבלני ושירותי בצורה מדהימה! הסביר באריכות, למרות שאני כבר הגעתי די מוכן. הכין לי קפה במכונה, הראה איך היא מקציפה, בקיצור שירות מדהים. למחרת חזרתי ורכשתי ממנו את המכונה לאחר עוד כמה בדיקות מצידי. ממליץ לכולם על החנות.

הייתה לי מכונה של נספרסו (לטיסימה עם הקצפת חלב מובנת) משך שנים. לאחרונה התחילו תקלות במקציף החלב ולכן חיפשתי חלופה הולמת, הגעתי דרך האינטרנט ללנדוור והוזמנתי לחנות ברמת החייל, פגשתי בחור מ ד ה י ם בשם תום מומחה אמיתי לקפה !!!! הבחור הנחה אותי בסבלנות שאין לתאר דברים כאלה !!! ובסופו של דבר רכשתי מכונה של אילי מדגם y5. אני כבר שבוע עם המכונה המעולה הזאת תום צדק בכל מילה בכך שאמר לי שאין מה להשוות בין אילי לבין נספרסו !!! חברים !!! רוצו לתום או ללירון וקנו מכונת קפה חדשה ולא תפסידו !!!

התקשרתי לחנות בשעות הערב קיבלתי הסבר מקיף ומפורט על כל מכונות הקפה לבסוף המוכר [לירון] התאים מכונה העונה לדרישותי וצרכי.. מהירות המשלוח הפתיעה אותי.. הנאתי מהמוצרים שרכשתי היתה גבוהה

באתי לחנות שנמצאת ברמת החייל במיוחד ממודיעין על פי המלצות המשפחה. היה מוכר בשם לירון .אני רוצה לציין את השירות היחס והידע המצוין שקיבלתי מהמוכר .והקפה הנהדר שהציע לפי טעמי שביקשתי .לסיכום אני ממליץ לבקר בחנות .

המוכר לירון היה אדיב ונתן הסבר מקצועי ומקיף על תערובות הקפה השונות, חוויית הקניה היתה נעימה, המוצרים שקניתי היו איכותיים. נהנתי מטעם הקפה.

נכנסתי לקפה לנדוור בסניף רמת החייל והתעניינתי בפולי קפה של אילי השירות היה מקצועי ביותר התרשמתי מהיחס השרותי והאדיב של לירון. הופתעתי מהמחירים הזולים. ממליצה בחום.

שרות מיקצועי מהיר ואדיב. הצוות מכיר את המכונות ושמח להמליץ על סוג קפה מכונה או כול דבר הקשור לתיפעול טיפול וכו. גם הקפה במקום מצויין.

היום הייתי בחנות ברמת החייל קיבלתי שירות מתחת לכל ביקורת בושה וחרפה להלן פרטי המקרה קיבלתי מתנה מכונת קפה של נספרסו שנרכשה באתר האינטרנט של קפה לנדוור. רציתי להחליף את המכונה. מה לעשות שאלו שרכשו את המתנה עבורי רכשו אותה לפני כשבועיים וחצי. דיברתי עם שירות לקוחות והם הפנו אותי לחנות. שוחחתי עם נציג החנות והסברתי לו את כל הסיטואציה. לדבריו למרות הזמן שעבר, הוא אמר לי מפורשות שאם אבצע את ההחלפה בשבוע הקרוב לא תהיה כל בעיה. שמחתי ונסעתי היום במיוחד מירושלים עד לחנות ברמת החייל. כשהגעתי לשם נמסר לי שעל פי הנהלים שלהם אני יכול להחליף את המכונה רק למכונת קפה של ILLI. אפילו לא נתנו לי להחליף לאותה מכונה בצבע אחר. ביקשתי לדבר עם המנהלת והנציג שהיה נחמד אך מתוסכל לא עזר לי. אני מאד מאוכזב מרמת השירות א. אם היו אומרים לי שאלו הנהלים מראש לא הייתי טורח ונוסע מירושלים עד רמת החייל. אני טרחתי להתקשר מראש ושוחחתי עם נציג החנות מראש וזה אמר לי מפורשות שאם אחליף את המכונה השבוע לא תהיה כל בעיה. נדמה לי ששירות סביר היה מכבד אמירה של נציג שלו ועומד מאחוריה. ב. על אף בקשה מפורשת שלי לדבר ישירות עם המנהלת היא סירבה לדבר איתי. לא ייתכן שאני לאחר שטרחתי ונסעתי כל הדרך מירושלים לרמת החייל לא יכול להסביר את טענותיי לפני זו שמחליטה. מעשה פחדני כזה הוא לא ראוי ולא מקובל. המינימום שהיא הייתה חייבת לאפשר לי זה להתבטא, ולא לתת לנציג להתמודד עם טענותיי כשהוא אומר לי "אני מבין אותך אבל זה מה שהמנהלת שלי החליטה ואין יכולת לשנות החלטותיה". אם היא החליטה כך שיהיה לה את האומץ להתמודד מולי. ג. לגופה של בקשה - לא ביקשתי משהו חריג. לא השתמשתי במכונה. לא שהיה חסר חלק. הם ביקשו חשבונית, ועל אף אי הנעימות הכרוכה בבקשת חשבונית ממי שהעניק לך מתנה דאגתי גם לזה. כך שהיה ראוי להיענות לבקשה צנועה זו. לא כך דואגים ללקוחות מרוצים לא כך מנהלים שירות
הלקוח התקשר באותו הבוקר לחנות ושוחח עם איש המכירות תום. הלקוח ביקש לשדרג את המכונה והוא קיבל הצעה לשדרוג למכונת הקפסולות של אילי. במידה והלקוח היה מביע התעניינות להחלפת צבע המכונה, הוא היה מופנה לחנות נספרסו הנמצאת בירושלים. כמו כן הלקוח קיבל תשובה בטלפון שעליו להגיע לחנות על מנת לטעום את הקפה של מכונת אילי וכדי לבצע את השדרוג במקום. הלקוח אמר לאיש המכירות שהוא נמצא בת"א במקרה באותו יום ולכן ינצל את ההזדמנות ויגיע לחנות. על אף שהלקוח הגיע לחנות 3 דקות לפני סגירתה, איש המכירות נשאר עימו בחנות ונתן לו הסברים על מכונת הקפסולות של אילי וכן ניתנו לו טעימות ממספר קפסולות. לאחר הטעימות הוא סיפר ללירון שהוא קיבל לפני יותר משבועיים מכונה מתנה והוא מעוניין להחליף אותה. מכיוון שהלקוח הביע התעניינות באילי הוצעה לו מכונת אילי ואיש המכירות התקשר אלי, מנהלת החנות על מנת לקבל הדרכה כיצד לבצע זאת במערכת. מס' דקות מאוחר יותר התקשר אלי שוב לירון ואמר שהלקוח התחרט והוא בעצם לא רוצה מכונה של אילי אלא להחליף את הצבע של המכונה ושמכיוון שאין לנו במלאי הוא מעוניין בזיכוי כספי. לירון הסביר ללקוח שלא ניתן לקבל זיכוי כספי אחרי 3 שבועות מיום הרכישה. לגבי החלפת צבע - הוא הופנה לבצע זאת בחנות נספרסו (שם אכן הוא ביצע את החלפת הצבע בסופו של דבר). חברת לנדוור ורשת החנויות הקפה של לנדוור שמים דגש רב על השירות שאנו נותנים ללקוחותינו וכך נמשיך תמיד.

לפני כחודש החלטתי לרכוש מכונת קפה וערכתי מחקר שווקים מקיף. לבסוף החלטתי לגשת למספר חנויות וביניהן גם לקפה לנדוור, כדי לבחון את המוצרים השונים ולקבל ייעוץ. השירות של סיוון ולאחר מכן של תום היה אדיב, מקצועי, ידעני ולעניין. סיוון מייד ידעה להתאים לי את המכונה הנכונה בטווח המחיר והקפידה שזו תהיה גם מכונה שלקוחות אחרים השתמשו והמליצו מניסיון. בהמשך השבוע יצרו עימי קשר לעדכן שיש מכונה נוספת עדיפה ואיכותית בהרבה שהגיעה ותתאים גם לכיס. על אף שהמטרתי על הצוות שאלות לרוב, קיבלתי תשובות מקצועיות בסבלנות רבה, ולבסוף רכשתי את המכונה שהמליץ עליה הצוות. אנחנו מרוצים עד הגג. בקיצור, מומלץ בחום.

רכשתי את המוצר דרך האינטרנט וכבר באותו היום קיבלתי קבלה למייל שההזמנה נקלטה ותשלח אליי בתוך 7 ימים. היום (לאחר כיומיים מביצוע ההזמנה) התקשרו ואמרו שהמוצר לא במלאי, והציעו לי אלטרנטיבה - מכונת קפה אחרת, כמעט זהה למכונה הקודמת אבל את ההפרש ביניהן אני זה שצריך לשלם. הציעו לי תוספת של קפה בשווי 49 שקל אבל עדיין ההפרש היה גבוה יותר. כששאלתי את נציגת המכירות למה אני צריך להוסיף כסף על מכונה אחרת שאני בכלל לא רוצה, היא הגיבה אליי בזלזול והציגה את זה כאילו זה לא אשמתם, ופשוט הציבה לי תנאי - או זה או כלום. לא ממליץ לקנות שם, שרות ברמה מאוד נמוכה, שום כבוד ללקוח שבא להוציא לא מעט כסף.
אכן התקבלה הזמנה מהלקוחה למכונה באתר. ההזמנה בוצעה אחרי שעות פעילות החנות ולכן טופלה למחרת בבוקר. יצרנו קשר עם הלקוחה אך לא היה מענה. השארנו מספר הודעות גם בטלפון וגם במייל, אך הלקוחה לא חזרה אלינו. למחרת, הצלחנו ליצור קשר עם הלקוחה והודענו לה כי הדגם הנ"ל אזל במלאי והצענו לה מכונה מאותו יצרן, דגם כמעט זהה, אבל בעיצוב יוקרתי ויקר יותר ב- 200 ₪ כיוון שהדגם עשוי נירוסטה ולא פלסטיק. על מנת לרכך את הפרש העלויות הצענו ללקוחה לקבל את המכונה השניה בתוספת של 100 ₪ בלבד, כמו-כן הצענו לה לקבל כפיצוי את הקפה illy שרכשה באותה הזמנה בשווי 49 ₪. הלקוחה סירבה לשלם את ההפרש ולכן בוטלה הזמנתה ובצענו החזר כספי בכרטיס האשראי. צר לנו על תחושותיה של הלקוחה, אנו בקפה לנדוור שואפים לשירות מצוין עבור לקוחותינו. חשוב לציין כי אנשי המכירות שלנו מיומנים ומתורגלים על מנת שיתנו שירות מקצועי ואדיב ללקוחות. חברת קפה לנדוור הינה חברה ידועה וותיקה בשוק הקפה בישראל ויצרנית הקפה השניה בגודלה בארץ.

שרות מעולה. ממליץ בחום רב! צוות אדיב ומנוסה עם ידע מקצועי בכל הקשור לקפה וציוד להכנת קפה. מחירים תחרותיים.

אני רוכש זמן רב פולי קפה כמו בלו ריסטרטו וקפה של בקר לא מכיר את החנות כי מזמין את הקפה בטלפון וחווית הקניה שלי בשרות במהירות המשלוח בקפה טרי וכמובן בטעמו ללא ספק אמשיך להזמין אצלם

חנות גדולה, מוארת נקייה ומזמינה. מבחר גדול של מכונות קפה קפסולות וקפה. אנשי השרות אדיבים וסבלניים וניתן לטעום מכל אשר חושבים לקנות. אם לומר האמת גם את המכונה קניתי שם לפני למעלה משנה.

מבחר גדול מאוד של מכונות בהדרכה צמודה מכונה קלה לתפעול ומוציאה קפה וקצף בדיוק בטעם ובמידה בנכונה שירות מהיר ואדיב ישירות עד הבית.

רכשתי את מכונת הקפה Jura Ena Micro 9 בהזמנה טלפונית מול נציג החנות בתאריך 21.05.2013. המכונה הגיעה באותו יום ! התרשמתי מיחס אדיב, טיפול מקצועי ומהיר של נציגי החנות.