
מחירים הוגנים, אחלה שירות, יחס מעולה-מעל המצופה. משלוח ומענה מהירים. גם לאחר רכישה השירות ברמה.

מחירים הוגנים, אחלה שירות, יחס מעולה-מעל המצופה. משלוח ומענה מהירים. גם לאחר רכישה השירות ברמה.

מטורף, הגיע תוך שלושה ימים. הכי זול שיש והשירות לקוחות ענו לי בפחות מחמש דקות. אורגינל מטורף

פשוט שירות אדיב מקצועי ומהיר קניתי שעון garmin באיסוף עצמי, שלחו לי הודעה שתוך רבע שעה אני יכול כבר לאסוף. תענוג ☺️

הזמנתי 3 כרטיסי זכרון ב 21/5. מחיר סביר בהחלט! המשלוח הגיע בחלוף 4 ימים לנקודת איסוף, ארוז בקפידה ובמקצועיות. שרות מופתי. מצרך שנעשה נדיר במחוזותינו... מפרגן וממליץ!

הזמנתי בחנות שעון garmin מדגם מסוים לאחר בדיקה, נוכחתי שאני רוצה דגם מתקדם יותר, למרות שכבר הוצאה לי חשבונית, בחנות עזרו לי לעשות את השדרוג בדרך פשוטה. המוצר עצמו הגיע לביתי למחרת. דוגמה טובה לשירות טוב, יעיל ומהיר. אני ממליץ עליהם.

החנות לא שלחה את המוצר כלל, אחרי שבוע הודיע שלא אקבל אותו כי אין לה במלאי, אבל המשיכה לפרסם אותו. שלא לדבר על התגובה הלא הולמת בלשון המעטה של הנציג שענה בטלפון...
הלקוח הזמין מוצר ולצערנו חברת השליחויות איבדה את המוצר, עדכנו את הלקוח על האבדה ולצערי לא היה לנו יותר את המוצר במלאי טנאלצנו לזכות את הלקוח. אני מבין את התסכול והאכזבה אבל לנוכח האבדה, לנו לא היה שום צד בסיפור, וחברת המשלוחים לקחה אחריות מלאה על האבדה. מתנצלים !

הייתי מאד מרוצה מהשירות קרה פעמיים שנהרסה האוזניה והחברה לקחה אחריות לבדוק ולבסוף אחרי שבדקו את התקלה הביאו לנו אוזניה חדשה פעמיים שירות פצצה!! ממליצה ממש!

רכשתי שעון גרמין אינסטק 3 סולאר Garmin Instinct 3 Solar מחיר מעולה, שירות מעולה 🍺💪 תמשיכו ככה🙏

שירות מעולה עזרו בכל בעיה במהירות ובמלא סבלנות המשלוח הגיע תוך יומיים שירות מהיר לכל שאלה בווטסאפ

תמיכה הכי גרועה שראיתי!! עדיף מאוד לקנות בכל חנות אחרת! אתה מגיע לכתובת הרשומה באתר אין חנות אין בנאדם אין כלום מתקשר לטלפון הרשום, עונה לך מישהו, הוא לא מבין מאיפה נפלת עליו, לתת תמיכה למוצר שהוא מכר??? הזיה מבחינתו! מבקשים מנהל, אין מנהל שולח אותך לחפש איפה להשאיר את המוצר ולרשום פתקים למוכרים של מכולות, לא נותן אסמכתא או כל דרך שתוכל לעקוב אחרי התהליך או אפילו לקבל את המוצר שלך חזרה, אלא לדבר איתו ולקוות שיהיה נחמד מספיק להחזיר לך את המוצר, לא מתקן שום דבר, מכחיש את הבעיה המוכחת, ולא מבין למה הלקוח לא מרוצה! ובנוסף! בשביל לקבל את המוצר הלא מתוקן שלך חזרה, מכריח אותך לשלם על המשלוח! בושה בושה בושה ! נסו להימנע מהחנות בכל מחיר
החנות שלנו אינטרנטית עם מחסן לאיסוף, ויש לנו נקודת שירות שבה משאירים מוצרים תקולים צמוד למחסן שלנו, אכן משהו מאוד מוזר בעולם האינטרנטי של היום, אנו מתנצלים שהטרחנו את הלקוח ללכת לסוף הרחוב ולהשאיר את המוצר, סליחה ! הלקוח הנ"ל השאיר מוצר שבוע לפני תום האחריות לבדיקה, בטענה שיש רעשים סטטים באוזניה. המוצר הגיע למעבדה ולאחר יום עסקים אחד הלקוח כבר קיבל מענה. לצערו לאחר שהאוזניות חוברו לכמה מכשירים, לא זוהה שום רעש רקע או משהו לא תקין באוזניות. דיברנו עם הלקוח והצענו לו להיפגש עם נציג שלנו שישמיע לו ויוכיח לו שאין תקלה, דבר שנתקל בהתנגדות עזה מצידו. בלשון המעטה הבחור לא היה מרוצה והחל להשתלח, "חנות ביזיונית", "שירות מחפיר", "לא אקנה אצלכם יותר" ועוד שלל מטעמים מפיו והכל בצעקות ועצבים כמובן. הודענו לו שהוא מוזמן להגיע לאסוף את האוזניות איפה שהשאיר, אך הוא התעקש שנשלח אותן אליו, דבר שכרוך בתשלום. החנות שלנו עובדת בשקיפות מלאה, שירות עם חיוך ורצון לעזור, שכן ככה אנו מתנהלים כבר שנים ארוכות, תודה לכלל לקוחותינו !

רכשתי שעון Fitbit charge 6. המחיר היה הכי זול שמצאתי בישראל, והשירות מצויין! תוך 3 ימי עסקים הגיע שליח עד הבית ומסר לי את השעון. תודה רבה!… ממליץ בחום!

שירות מעולה, אדיב ובזמינות גבוהה באמצעות השירות שלהם בוואטסאפ. מחזיקים מוצרים איכותיים וכאלו שקשה למצוא בארץ.

קיבלתי שירות אדיב וענייני ומכבד. הזמנתי מוצר מדגם מסויים וקיבלתי מוצר מדגם מתקדם יותר וחדיש יותר בשל טעות בניהול המלאי של החברה - החברה הציעה לי לבחור בין הדגם שהזמנתי במקור לבין לשמור אצלי את הדגם המתקדם והחדיש למרות שעולה יותר. והכל בנימוס ורוח טובה כך צריך להיראות שירות לקוחות!

שירות מדהים! תודה רבה! עזרו לי עם מוצר תואם שלא נקנה אצלם אפילו. המשלוח היה מהיר ואדיב גם כן.

שירות אדיב וטוב, מוצרים מקוריים כולל אחראיות נוחה ונגישה, מחירים נמוכים ביחס לשוק, מומלץ מאוד

שירות מהיר ואדיב מאוד. חצי שעה אחרי שביצעתי את ההזמנה באינטרנט היא הייתה כבר מוכנה לאיסוף. ממליץ בחום גם בגלל השירות וגם בגלל המחיר.

אני כמעט ולא משאיר חוות דעת טובות, אבל במקרה הזה הופתעתי לטובה מרמת השירות ואדיבות. לא הייתי בטוח לגבי הרכישה והם ענו על כל השאלה שלי בוואטסאפ בסבלנות ובאדיבות, גם בשעות לא שגרתיות. לאחר ההזמנה והתשלום, המוצר הגיע עם שליח בעוד יומיים. אלכס

פעם ראשונה שקניתי מהם. קיבלתי שירות מקצועי, מהיר ואדיב. בנוסף, עונים מהר במוקד שלהם בוואצאפ. מומלץ מאוד!

שירות מצויין, מענה מהיר. מומלץ מאוד, משלןח מהיר הגיע למשרד בתוך יומיים. ממליץ על המוצר והשירות

מחיר טוב. שירות טלפונית ובוואסאפ מהיר וזמין מאוד. איסוף נוח מתל אביב, בתוך פחות משעה מרגע ההזמנה.

באמת שלא ציפיתי לשירות כזה הוגן, מקצועי, נדיר בנוף הישראלי. תודה רבה לכם על הכל, זה ממש לא מובן מאליו מבחינתי. לטפל בתקלה בלי לבזבז זמן ובלי לייאש זה מאוד מוערך. ממליצה הכי בחום שאפשר. דנה

הזמנתי אוזניות מצאתי הכי זול באתר שלהם הזמנתי במשלוח דואר רשום (בגלל שהיה חינם) מישהו התקשר אמר עדיף משלוח אחר נתתי לו כסף והגיע מהר בעיה יחידה רשמו אותי לספאם במייל ואני יודע שזה הם כי רשמתי רק באתר הזה שם אחר בקבלה

מחיר מנצח,שירות מהיר ומעולה תוך 10 דק' ההזמנה הייתה מוכנה לאיסוף ללא ספק אקנה שוב

אני רוצה להמליץ מכל הלב על החנות הזו! זו באמת חנות מצוינת עם שירות יוצא מן הכלל. קניתי שעון של גרמין, ונתקלתי בתקלה במוצר שרכשתי. יובל, המוכר, היה פשוט מקסים – סבלני, אדיב ונרתם לעזור בכל דרך אפשרית. הוא דאג לטפל בבעיה במהירות ובאדיבות, ונתן תחושה אמיתית של אכפתיות ושיש עם מי לדבר בכל רגע.

אחלה שירות קניה מהירה הפריט היה בנמצא במלאי ושירות לרוחות אחרי פשוט ונגיש תודה רבה