
חוויה מדהימה. ענו בנועם. חזרו עלי אחרי בדקו מלאי. הסבירו לגבי המשלוח ועשו הכל שאקבל את החבילה מהר. מחיר פגז אבל שירות ברמה אחרת.

חוויה מדהימה. ענו בנועם. חזרו עלי אחרי בדקו מלאי. הסבירו לגבי המשלוח ועשו הכל שאקבל את החבילה מהר. מחיר פגז אבל שירות ברמה אחרת.

הגעתי על מנת לקנות מוצרי מחשב, מטען ועוד. השירות היה מעולה, מקצועי וסבלני. צוות מקסים ומוצרים איכותיים!

הגעתי לחנות המקום מאוד מרווח ונקי צוות העובדים מדבר לעניין עזר לי במה שאני צריך שירות אדיב ומקצועי ממליץ בחום להגיע לחנות.

חנות שמציע הרבה דברים לכול הסוגים של המחשבים מחירים מאוד נוחים שירות מעולה ממליץ באופן כללי לכול הסוגים ולכול הדברים

בכל פעם שאני מגיע לחנות תמיד העובדים מסבירי פנים עוזרים בשמחה מן הסתם שאחזור שוב

הצוות מקצועי זריז ואנושי, כיף הכנס לחנות ולדבר עם האנשים. מבחר ענק של מוצרים .

שירות מדהים, מקצועי ואדיב, ממליץ מאוד על רואי! בחור לעניין, סייע בכל מה שהייתי צריך

אני חוזרת לחברה אחרי עשר שנים קניתי מחשב חדש נעזרתי ברואי וברק השירות מדהים כמו שהיה פעם אנשים חמים עם יחס מקבל וסובלני אחזור שוב

חבר'ה ממש נחמדים. עזרו לי לבחור בדיוק את המוצרים לפי הצרכים שלי. הסבירו בנעימות איך לחבר ולתפעל.

זו כבר הרכישה השנייה שלי ב-פי.סי.סנטר ושוב הוכח שיש על מי לסמוך. ב מקום רק 'למכור' לי, הצוות הקדיש זמן לאבחון מדויק של הצרכים שלי ושימושי המחשב. התוצאה היא מחשב ברמה גבוהה מאוד שתפור בדיוק למה שאני צריך. כיף לפגוש קבוצה של אנשים רציניים, מקצועיים ובאמת אכפתיים. ממליץ בחום למי שמחפש

קניתי מחשב והמחשב שרציתי נגמר במלאי אז הביאו לי מחשב יותר טוב באותו המחיר ממש מרוצה מהשירות וההתנהלות- המחשב הגיע לי במהירות שמחה שבחרתי להזמין דרכם! אחלה שירות

חנות וותיקה, המשווקת מוצרים מעולים עם שירות מעולה. תענוג לרכוש ולדעת שהמוצר יגיע בזמן ובתצורה הנכונה.

רוצה להמליץ על פי.סי סנטר, חפשתי דגם ספציפי של אל פסק, זה מכשיר שעולה כמה אלפי שקלים, לא צעצוע. קבלתי מידע מאד מועיל בשיחה, שעזר לי לבצע את הרכישה במיידית, בקשתי שיחזרו אלי אחרי בירור עם היבואן לגבי זמינות במלאי ותוך דקות קבלתי שיחה נוספת עם אישור למכשיר במלאי, משם נשאר עניין של דקות לבצע את הרכישה עם נציג טלפוני, כל זה לקח פחות מ 10 דק מתחילת השיחה ועד להשלמת העסקה וקבלת חשבונית לוואטסאפ.

הזמנתי מטעני דל לאחר שבזמן הרכישה בדף המוצר (ובמסמכי העסקה) צוין כי מדובר במטענים מקוריים. לאחר קבלתם שמתי לב להבדלים מסוימים בהשוואה למטען דומה שברשותי, ומטעמי זהירות בחרתי לא להשתמש בהם ולהחזיר את המוצרים מיד, מבלי לקחת סיכון. החבילה הוחזרה, וברשותי אישור מסירה רשמי מהדואר. בהמשך נמסר לי גם בכתב שהחבילה התקבלה, אך עד היום, לאחר כחודשיים, לא בוצע זיכוי כספי בטענה לעיכובים פנימיים/לוגיסטיים. בנוסף, לטענתם האדם שאסף את החבילה מהדואר אינו עובד בחברה, למרות שקיים אישור מסירה רשמי המעיד שהחבילה נמסרה. לא מומלץ.
שלום, העניין הוא לא איכות המטענים אלא טעות לוגיסטית בשליחת המטענים אלינו. הלקוח רכש בנובמבר שני מטענים למחשב נייד ולאחר מס' ימים שלח מייל זועם ובוטה בגנות המטענים ודרישה להחזר כספי. לא היה ברור מדוע מבקש זיכוי כאשר הפריטים עדיין ברשותו. חודשיים לאחר מכן בחודש ינואר לאחר דין ודברים במייל בעיקר (הלקוח לא עונה כלל לטלפונים) הלקוח הודיע לנו בפעם הראשונה פרט שלא ידענו ששלח את המטענים בדואר רשום לפני חודשיים. אצלנו לא התקבל שום מסרון או פתק בתיבת הדואר לאיסוף מנקודת האיסוף. ניגשנו לנקודת האיסוף בכדי לבדוק ושם נאמר לנו שנאסף מזמן. שאלנו מי אסף ואמרו לברר מול דואר ישראל בטלפון 171. בדואר ישראל אמרו לי שנשלח מסרון לאיסוף למס' טלפון שלא שייך לנו ולא למישהו ממכרי ופה הבעיה . ניתן להבין שבעקבות טעות של השולח או של דואר ישראל החבילה נאספה ע"י פלוני וכרגע זה ברשותו. יש ברשותנו שיחה מוקלטת עם דואר ישראל שבה ניתן לשמוע את מס' הטלפון שאליו נשלח המסרון. לסיכומו של דבר הלקוח דורש החזר כספי על חבילה שלא הגיע לידינו. אנו קיימים 25 שנה בקירוב ומודעים לכל החוקים , ולא נרתעים מהחזרת מוצרים וזיכוי תשלום מלא אך זה לא המקרה.

שירות מעולה, מענה מהיר בטלפון ובווצאפ, ייעצו לי בסבלנות איזה סוג מטען מתאים למחשב שלי. והמשלוח היה מהיר וטוב

ממליצה בחום! שרות אדיב ומקצועי, שנים שקונה רק שם. מחירים נוחים, מאבחנים מהר, מתקנים מדוייק.

שירות מצוין, נעים ואדיב מאוד. מומלץ בחום! קניתי מוצר שגוי, המוכר יצר עמי קשר, בירר, החליף למוצר הנחוץ וזיכה על ההפרש. כל הכבוד!

אחלה חברה, עזרו לי עם מטען שחיפשתי מלא זמן והזמינןו אותו במיוחד בשבילי להגיע אחרי כמה ימים

רציתי לרכוש מחשב נייד דרך האתר התקשרתי לחנות ודיברתי בטלפון עם עובד בשם ברק בכר שהיה מקסים עזר לי לוודא שהדגם של המחשב קיים אצל היבואן והיה זמין לכל שאלה ובקשה שלי ממליצה מאוד שירות 10/10

הייתי באזור ראשון לציון וחיפשתי חנות קרובה בגוגל קפץ לי פי סי סנטר הגעתי לחנות עם הדגם שרציתי היה במלאי ותוך 2 דקות כבר הייתי בחוץ.שירות מהיר אדיב ממליץ לכולם

שירות מעולה ומהיר אחכ היתה לי תקלה בכרטיס זיכרון והם טיפלו לי באחריות ותוך כמה שעות הכרטיס היה אצלי אחרי שהוא הגיע מהחברה

היי רכשתי דרך האתר של חנות פיסי סנטר והיה להם שירות נהדר גם במענה מהיר דרך הוואטסאפ לגבי זמינות וגם לגבי אפשרויות התשלום שהם נתנו ממליץ ממש

שירות מצויין ואדיב מאוד עובד בשם בכר עזר לי בציוד תקשורת ממליץ בחום ואגב החנות ידידותית לקהילה הגאה

קירות מקסים ונחמד המקום יפה ומכיל את כל מה שצריך למחשב כשאצטרך משהו נוסף למחשב אבוא לפה שו

שירות מעולה אדיביפ מאוד זמינים מאוד בטלפון מחירים אמינים חניה בחינם עם מדבקה כשמגיעים לחנות