דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות חשמל מקוונת (תל אביב)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט אלקטריק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט אלקטריק ?
3.89
ציון ממוצע
186
חוות דעת בשנה האחרונה
424
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
2
3 חודשים אחרונים
23
1
14
6 חודשים אחרונים
52
1
25
שנה אחרונה
131
3
52
כל הזמן
294
4
126
נמצאו 424 חוות דעת גולשים על בסט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר Samsung RT53K6300 בתאריך 21/8/21 ועד היום (13/9/21) לא יצרו קשר ולא סיפקו. ניסיתי ליצור קשר דרך האתר בכמה אופנים - משלוח הודעה , 3 טלפונים , השארת הודעה בשירות הודעות והכל ללא ממענה. לדעתי הם לא פעילים אני מתפלל שהם לא יקחו את הכסף מכרטיס האשראי שלי.
מוצר:
מקרר Samsung RT53K6300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנו לקוחות חוזרים. מרוצים מהשירות ומהמענה המהיר.
התקשרתי ביום שישי לשאול לגבי משלוח והשארתי הודעה. חזרו אלי תוך כמה דקות וטיפלו בבעיה מיידית. למען האמת לא האמנתי שיחזרו אלי בשישי ועוד לאחר שעות הפעילות, אך הופתעתי לטובה.
התקשרתי שוב בראשון לשאלה נוספת ושוב חזרו אלי תוך מספר דקות עם התשובה (דיברתי עם שחר).
לסיכום: מחיר טוב. מוצר טוב ושירות טוב.
מוצר:
מקרר LG GR-M6781S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה האישית שלי פשוט מזעזעת. רכשתי כולה טלוויזיה פשוטה 55". המחיר באמת היה הכי זול בזאפ, אבל על זול משלמים ביוקר. אחרי כמה ימים אני מקבל 2 הודעות וואטצאפ, אחד מבחור שעובד בכלל ברשת אחרת, ועוד הודעה מחברת ההובלות שבוואטצאפ הלוגו שלה הוא בדיוק כמו של הרשת האחרת רק עם סלוגן אחר. לא הבנתי בכלל מה הקשר, רכשתי באתר אחר, אבל לא זרמתי. אחרי מספר ימים פניתי לבחור הראשון ששלח לי וואטצאפ לשאול מה קורה עם המסך, הוא שלח אותי לדבר עם חברת ההובלות. ניסיתי להשיג את חברת ההובלות מספר פעמים. כשענה לי מישהו, הוא הפנה אותי לשלוח הודעה בוואטצאפ!! שלחתי בוואטצאפ, ענה לי הבוט האוטומטי שלהם, שאמר שיחזרו אלי. ראיתי שלא עונים, התקשרתי אליהם שוב, הוא הסביר לי שהמסך שהחנות סיפקה להם כדי לשלוח אלי היה הדגם הלא נכון, וצריך לחכות שהם ישלחו את הדגם הנכון. חיכיתי כמה ימים, וכשראיתי שאין קול ואין עונה, פניתי שוב לבחור ההוא שפנה אלי בהתחלה, שאמר לי הפעם לפנות לאתר ממנו רכשתי. כל זאת *חודש* לאחר הרכישה! פניתי שוב לאתר ממנו רכשתי, שהפעם המציא דרישה חדשה - ביקש שאשלח לו בוואטצאפ צילום תעודת זהות. כתבתי לו בחזרה שזה נשמע לי מאוד פישי לאור כל ההתנהלות בחודש האחרון, שאני מוכן להראות תעודת זהות לנהג שמביא את הטלוויזיה, וכמו כן שאם יש לו חשש הוא יכול לבצע "עסקה בטוחה" מול חברת האשראי. כמובן שלא זכיתי למענה כלל בנושא הזה. מבולבלים? גם אני.
מוצר:
טלוויזיה 55" LG NANO80
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים מעולים שהמליצו לי על טלויזיה שממש רציתי לקנות באתי באותו היום לקחת ממליץ מאוד
מוצר:
מסך הייסנס 55u7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לאתר לקבל המלצה על מסך טלויזיה 65 . המליצו לי על מסך סמסונג קיבלתי הסבר ושירות מצויין
האספקה היתה תוך 3 ימים מרוצה מאד
מוצר:
65AU8000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ואדיב
לפני יומיים בצעתי הזמנה באינטרנט וכבר הערב הגיע
שליח אדיב ומקצועי ומסר לי את המוצר

מאוד מומלץ
מוצר:
Samsung AU8000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה סמסונג 50 אינטש. המוצר סופק תוך תשעה ימים והיא פועלת לשביעות רצוני המלאה. שחר איש המכירות, היה זמין לכל משך התקופה הִרבה להסביר ומלא כל בטחה שלו. ממליץ על חנות זו ועל המחירים הנוחים בה. עמנואל כבירי, עלמון-ענתות.
מוצר:
טלוויזיה סמסונג 50 אינטש 60aqe50q60a
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!
הבטיחו לי שהטלוויזיה שהזמנתי תגיע תוך שבוע (לא שבעה ימי עסקים). כעבור שבועיים עדיין לא התקבלה, לא זמינים מתאמים הגעה ולא מגיעים. לאחר הרבה מאוד ניסיונות ומענה לא שירותי ביטלתי את הקניה.
מאוד לא מומלץ
מוצר:
Samsung UE55AU8000 שנת 2021 יבואן רישמי סמליין!!!
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר האייר וחייב לציין לטובה את היחס החם והשירות המהיר מרגע ההזמנה ועד מסירת המוצר
מוצר:
מקרר האייר hrf2385
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר ביום ראשון 31/7. לאחר התייעצות טלפונית עם שחר לגבי מועדי אספקה, הוספתי למחיר וקניתי את הדגם היקר יותר. שחר אמר, לאחר בדיקה, כי האספקה לדגם הזה תהיה ביום שלישי ולדגם המקורי שהזמנתי רק ביום חמישי.
ביום שלישי לא קרה כלום. התקשרתי. ענה לי נציג והבטיח ששחר יחזור אלי תוך מספר דקות. גם זה זה לא קרה...
ביום רביעי הודיעה לי נציגה כי המקרר יגיע ביום ראשון ה 8 /8 בין 9 ל 11 בבוקר. חיוב האשראי הופיע כבר באותו יום.
במהלך יום ראשון בבוקר התקשרתי ל best electric. לא היה מענה למעט שרות הודעות. ב 11:15 הצלחתי לקבל מענה משחר. הסברתי שאני ממתין מ 0900. הוא ענה לי שמדובר רק באיחור של רבע שעה בגלל הפקקים והפנה אותי למוביל שתכף מגיע אלי. ב 11:30 התקשר אלי המוביל והתברר שהמקרר עוד לא הועמס... הבטיח לי שהוא אצלי תוך שעה ווחצי...
ב 1400 התקשרתי. הבטיח שהוא אצלי תוך 20 דקות...
הגיעו ב 1500. התקינו לשביעות רצוני. ניסו להתחמק מלקחת את המקרר הישן.
ביקשתי ב 8/8 חשבונית במייל. ללא שום תגובה עד היום.
בסה"כ: שרות לא אמין ולא אחראי מקצה לקצה. עיכוב של מספר ימים (ממה שהובטח) ועוד 4 שעות ביום האספקה עצמו תוך תירוצים ושקרים לאורך כל הדרך. אובדן יום עבודה שנובע מזלזול מופגן בזמן של הלקוח.
מוצר:
מקרר פיג'יקום
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות שתי דקות הטלויזיה אצלי ברכב ! יבואן רשמי מסך רמה גבוהה ומחיר נמוך
מוצר:
מסך 50u5069
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייב לציין לטובה את השירות בבסט אלקטריק
מהיחס ועד זמינות המוצר
בהחלט אחזור לקנות שוב
מוצר:
מסך 50u5069
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלוויזיה לפני 9 ימים. מכיוון שהוא לא הובא, התקשרתי לשירות התמיכה. לא ניתן להתקשר ישירות לשירות התמיכה, המפעיל שאינו יודע דבר ורק כותב נתונים נענה במספר הטלפון המצוין באתר.
כעבור כמה שעות הם התקשרו אלי בחזרה. הם אמרו שאין להם מודל כזה הרבה זמן. ושהם היו צריכים להתקשר אליי מיד ולהודיע ​​על כך. אבל אף אחד לא התקשר. רק לאחר שיחתנו הגיע מכתב על ביטול ההזמנה.
מוצר:
טלוויזיה Samsung UE55TU7000 4K ‏55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי חיפוש רב על כריים במחיר טוב ויבואן רשמי
ושיש במלאי מייד לקחת .. קיבלתי במקום והלכתי
מוצר:
כריים זנוסי zhrn641
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

תהליך ההזמנה והתשלום באתר היה מהיר .
הבטחה לקבלת מוצר עד 7 ימי עסקים לא התקיימה רכשתי ב 1.8.21 קיבלתי אחרי 2מיילים שלא נענו ושתי הודעות למוקד שלא נענו
נראה שיש שתי בעיות
1. חוסר תקשרת עם הלקוח וחוסר מענה ללקוח
2.חוסר סינכרון ושליטה מול חברת השליחויות
3. לא קיבלתי חשבונית עד כה רשמתי מס הזמנה

אילו בעיות של ניהול לקוי של שירות לקוחות ולוגיסטיקה חבל שחש פה מיהו שלא עושה את העבודה שלו.
מוצר:
נינגה A301
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ואיכותי , קיבלתי מענה על כלל הצרכים, עם שירות אדיב, מקצועי, יחס אישי.
מוצר:
טלוויזיה LG 50Up 7550
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות עם מגוון רחב של מסכים
הסבירו לי במקום והראו לי את המסך שרציתי
אספקה מהירה ויחס אישי
מוצר:
מסך 55au7100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר סמסונג 4 דלתות. ויש לי מקרר 2 דלתות ישן. אני גר בדירת קרקע . המוביל החליט שצריך לפרק דלתות לשני המקררים כדי להכניס ולהוציא אותם וביקש 60 שח על כל דלת, למרות שיש דלת אחורית בחצר ברוחב של 1.5 מטר וניתן להוביל אותם על עגלה בצד הבית (9 מ' בלבד). את המקרר הישן טענתי שניתן להוציא מהדלת הקדמית ללא פירוק דלתות רק צריך לפרק א הידיות ואני אעשה זאת הוא כמובן סירב וניכר שהוא בא ל "עשות קופה". ניסיתי להשיג את נציג החנות כדי שיתערבו - בכל פעם הגעתי למוקד ! המוביל סירב לחכות למענה וחזר עם המקרר.
כשנוצר קשר עם מנהל החנות (ניר) שלחתי לו סרטים של המסלול והוא צעק עלי ודיבר לא יפה והצדיק את המוביל וציין שזו הובלת של היבואן ולכן היא לא באחריותו!!
למחרת ביקשתי שישלחו מוביל אחר, ניר תיאם זאת עם היבואן ואכן מוביל חדש הגיע, ראה את המסלול אמר שאין בעיה בכלל. והוביל את המקרר תוך שלוש דקות פנימה על עגלה. את המקרר הישן אני הוצאתי מהדלת הקדמית לאחר פירוק הידיות .
ביקשתי באתר שישלחו חשבונית , אחרי 5 ימים לא נשלחה אבל קיבלתי הודעה שהם שמחו לתת לי שירות . התקשרתי שוב לכל הטלפונים שבאתר וכל פעם הגעתי למוקד - לא ניתן להשיגם בטלפון. אחרי פתיחת בקשה נוספת באתר, ניר חזר אלי וצעק כהרגלו ואמר שאם אני לא מרוצה שלא אקנה מהם יותר.
על היחס המחפיר , זמינות לשירות וחוסר האחריות - זאת אעשה !
מוצר:
סמסונג RF-80K9070SR
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי גריל נינג'ה יבואן רשמי במחיר הכי זול לאיסוף מיידי לקנייה מיידית וכמו שהובטח ככה היה
ממליץ לכולם
מוצר:
גריל נינג'ה 301
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כותבים 7 ימי עסקים אבל הגיע אחרי 14 ימי עסקים. על אף שידעו על חוסר המזגן במחסנים לא עדכנו או הודיעו משהו מראש.
וכל דקה בלי מזגן זה סבל גדול.
מוצר:
Haier Pro wifi 42 שנת 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר, התחייבו על אספקה בתוך עשרה ימים אחרי שבוע התקשרתי לבדוק מה הסטטוס ונאמר לי שאין את המקרר שהזמנתי ושאני יכול לרכוש מקרר אחר בתוספת תשלום
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמובן שהמדיח שהזמנו לא היה במלאי ועשו לנו את הטריק הישן של מדיח חלופי שהגיע בתוך פרק הזמן המובטח, אך נשאר סגור במטבח כי ההתקנה תגיע רק שבועיים לאחר הקנייה הראשית.
לאחר סאגה של כשבוע במיילים ובטלפון שכללה התעלמויות מצד החנות, סינונים בטלפון ואי-עמידה בהבטחות-נשברנו ונחכה ליום שני הקרוב בשביל ההתקנה. מקווים מאוד שלא יהיו עוד בעיות ושלא נצטרך להתעסק עם אחריות מול החנות. יש לציין כי הם עדיין לא הנפיקו לי קבלה או חשבונית למרות שביקשתי. אמרו שהדבר בטיפול, זה היה שבוע שעבר. ממליץ בחום לא לקנות דרכם, למרות היותם זולים יותר מרוב המתחרים. זה לא שווה את ההפרש.
מוצר:
מדיח כלים Bosch SMS24AW00E
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי תנור בוש. קיבלתי יחס טןב מאוד,והכי חשוב מקצועי שקשה למצוא היום. ממליצה מאוד מאוד
מוצר:
תנור בוש HBA334
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לאתר ענה לי בחור נחמד בשם שחר ונתן לי שירות טוב ומחיר מצוין. המוצר הגיע במהירות. ממליצה.
מוצר:
מייבש AEG T65170
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה, הטלוויזיה לא סופקה, לא תואמה התקנה, בחנות לא עונים, השארתי הרבה מאד הודעות במוקד ההודעות ושלחתי מייל ואין שום מענה. אין דרך להשיג אותם ולהבין מה קורה עם המוצר שנרכש (כמובן שהחיוב כבר בוצע)
שירות גרוע ביותר
מוצר:
טלוויזיה סמסונג 50"
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין