דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי ילדים ותינוקות (כפר סבא)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ש.ר.שילר שיווק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטוילנד ?
2.76
ציון ממוצע
17
חוות דעת בשנה האחרונה
122
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
2
3 חודשים אחרונים
2
0
2
6 חודשים אחרונים
2
0
7
שנה אחרונה
8
0
9
כל הזמן
76
4
42
נמצאו 122 חוות דעת גולשים על טוילנד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר ומקצועי. גם המחירים זולים בהשוואה לחנויות אחרות. ממליצה! ניתן לפנות דרך האתר ומיד חוזרים
מוצר:
עגלה phil&teds smart 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה שמנסה להונות את לקוחותיה בשיטת מצליח ולדחוף להם מוצר שלא מעוניינים בו.
ביקשתי לבצע הזמנה של כסא אוכל mom וציינתי שלפני שאני מוסרת אשראי לוודא בבקשה שקיים במלאי כי שום צבע אחר לא יתקבל,
נאמר לי שיש במלאי ובמידה ולא, למחרת יתקשרו לעדכן אותי ולא יבוצע חיוב.
לאחר כשבוע וחצי הגיע כיסא בצבע כחול ולא שחור כפי שציינתי.
אני דורשת שיגיע עוד היום שליח לקחת את הכסא הכחול ולספק לי כיסא שחור ובמידה ואין אז לבטל את ההזמנה באופן בהול.
תגובת החנות:
נעשתה טעות בשליחת הצבע והנושא בטיפול באופן מיידי.
אין לנו שום אינטרס לשלוח מוצר לא נכון, למה שנרצה לשלם עבור שליחות פעם נוספת?
אם אין לנו את המוצר אנחנו מודיעים, ולא שולחים על דעת עצמנו מוצר אחר.
נעשתה טעות אנוש ומיד עם קבלת הפניה התחלנו טיפול.
תודה,
מוצר:
כסא אוכל mom
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כמה פריטים אוןליין התברר שפריט אחד - מעקה הבטיחות לילדים לא מתאים לרוב המיטות בארץ כשיצרתי עימם קשר אימתו את הדבר שלא ניתן להרכיב רק במיטה ספציפית שהמזרון עליון , ושעליי להגיע לסניף להחזיר
הגעתי ואף אחד לא היה בקופה ביקשתי עזרה ובחור נחמד (כנראה אחראי שם) קרא לקופאית יעל שתגיע לקופה
עד שהגיעה הצטרפה קונה נוספת לידי והמתינה כשיעל הקופאית הגיעה פשוט התעלמה ממני לחלוטין (לציין כי קשה להתעלם כשאני בחודש תשיעי להריוני)
ציינתי שהייתי לפניה וראשונה בתור, והקופאית פשוט המשיכה להתעלם ולומר את המחיר לקונה שהיתה די שמחה שהצליחה לקפוץ בתור כי מיהרה.
ששוב הפצרתי וציינתי כי חיכיתי וזה לא בסדר כי הייתי לפניה, ענתה הקונה שהיא ממהרת וחייבת את התור לפניי, לא הסכמתי אך לא ממש התייחסו לדבריי.
קניתי המון בטוילנד וגם במקום זיכוי הייתי קונה עוד, אך יחס כזה ולהריונית לא ניתקלתי מעודי לכן רק רציתי להחזיר את המוצר ולברוח מהמקום, לא ביקשתי לקפוץ תור או יחס מועדף אלא יחס שווה ושירות הוגן ולא קיבלתי יחס בכלל.
לאחר הזיכוי גם נודע לי לראשונה שאחוייב ב 5% דמי ביטול, שגם על זה לא היה על מה לדבר.
אני סיימתי עם החברה הזאת, אם כך מתייחסים להריונית ועוד כשאתם מוכרים מוצרים לתינוקות יש בעיה רצינית ביותר בחברה הזאת.
תגובת החנות:
אנחנו מתנצלים על אי הנוחות שחווית אצלנו בחנות, ומתייחסים לפניה ברצינות.
הנושא הועבר להתייחסות הקופאית ומנהל החנות.
לגבי דמי הביטול, מבדיקתי נמסר במעמד השיחה הטלפונית שלאחר החזרת המוצר ניתן יהיה לקבל זיכוי מלא לחנות או זיכוי כספי לאשראי לפי החוק.
אני מתנצלת אם זה לא היה ברור בשיחה, נבקש מהנציגים להיות ברורים יותר להבא.
אנחנו מתייחסים ללקוחות שלנו באופן שוויוני ללא הבדל דת, גזע, מין, או שבוע הריון כזה או אחר ואני מבקשת לא לתת להתנסות החד פעמית מול נציגה אחת לקבוע.
ניתן תמיד לפנות אלינו בטלפון במקרים מסוג זה ואנחנו יותר משמחים לעזור.
תודה,

מוצר:
מגן מיטה נייד עולה/יורד Dexbaby
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו את הטיולון, הגיע עם שליח עד הבית.
מחיר טוב, שירות טוב.
מקווים שלא יהיו תקלות, בינתיים מרוצים.
מוצר:
טיולון בייבי סייף דגם טוויסט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה נשלח לי מוצר בצבע לא נכון
לאחר מכן נשלח בצבע הנכון אך הגלגל הקידמי של התלת אופן היה שבור
לאחר שבועיים שלחו לי גלגל נוסף אך גם הוא הגיע שבור
כעת לא מוכנים לשלוח לי גלגל תקין
תגובת החנות:
לא נוכל לשלוח גלגל נוסף ולהסתכן בכך שיגיע שבור (למרות שנארז היטב).
הוצע ללקוח החלפה למוצר אחר והוא סירב.

מוצר:
תלת אופן Sportrike X3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות! מוכרים מוצרים שאין להם במלאי ביחוד בזמן מבצעים ולאחר שכבר לא ניתן לקנות מחנות אחרת מודיעים שאין להם במלאי (במקרה שלי את הצבעים המבוקשים) אם יש חנות אחרת במחיר זהה לכו עליה
מוצר:
ג'ואי סטדי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה ניתן לדרג 0 כוכבים הדירוג היה מדוייק. שירות עלוב בלשון המעטה.
5 משלוחים במהלך חודש כדי לקבל הזמנה שהודגשה כדחופה עוד לפני ביצוע ההזמנה ובסוף להשאר עם מוצר פגום וללא פיצוי.
לא שלחו קבלה וכשביקשנו גם שם נפלה טעות.
בזבוז זמן ואנרגיה לרדוף אחריהם ובמקרה שלנו גם בזבוז כסף.
לפי טענת שירות הלקוחות המוטו שלהם הוא לא לפצות בשום מצב ואכן עמדו בזה.
יודעים להבטיח המון לפני שמקבלים את הכסף ואחרי אין עם מי לדבר.
מוצר:
שער בטיחות והארכות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נורא!
מוצר לא הגיע בכלל , רק אחרי שדיברנו איתם הם העבירו עיסקה על המוצר ( חודש אחרי) ...

השירות לא נעים ותוקפני....
בכדי שיענו לך צריך לרשום הודעה באתר שלהם עם איום שאם לא יענו אז נפנה לפניות הציבור ...

בסוף ביטלתי את ההזמנה ורכשתי ממקום אחר.
תגובת החנות:
כפי שנמסר ללקוחה בשיחתנו הטלפונית, העסקה לא הועברה (איננו גובים תשלום טרם הוצאת המוצר במשלוח).
אנחנו עונים בטלפון, במייל ובמערכת הפניות שלנו וניתן להשיגנו.
הלקוחה חזרה אלינו היום לאחר נסיונות רבים להשיגה בטלפון ללא הצלחה לצורך שינוי פרט בהזמנה.

מוצר:
טרמפיסט ישיבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שתי עוגות מעץ לילדים.
המוצרים הנ"ל הגיעו תוך יומיים, מוצרים באיכות טובה, בטיחותיים לילדים ויפים.
בנוסף הזמנתי גם שולחן וכסאות מעץ לילדים.
בקיצור, מחיר טוב, שירות טוב, מומלץ.
מוצר:
עוגות מעץ, פיט טויז שולחן וכסאות מעץ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי השבוע כיסא בטיחות בבייבי אוטלט. זאת הרכישה השחישית שלי אצלהם.

צוות מקצועי ביותר, תמיד נכונים לייעץ (ובעלי ידע רב בנושאי בטיחות - במיוחד שגיא וגיא), התקינו לי את הכיסא מיד ומהר וענו על כל השאלות שלי.

ממליצה בחום!!
מוצר:
Britax Pioneer
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש מרוצה הזמנתי שלושה משחקי תינוקות תוך יום חזרו אליי טלפןנית למחיר ויום אחכ כתבו שהמשלוח יצא.
הגיע תוך פחות משבוע. והכל יפה ותקין.
מוצר:
אוניברסיטה, מובייל ללול, מובייל לעגלה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההורים שלי קנו לנו דרך החנות אמבטיה לתינוק, ללא עניינים מיוחדים, הכל היה בסדר.
אחרי חצי שנה בערך התגלה חור באמבטיה, לא קיבלתי תשובה למייל ששלחתי
וכשדיברנו איתם בטלפון אמרו שהאחריות שלהם נמשכת שבועיים בלבד ושעלי לפנות אל היבואן.

הפתרון שלהם היה שאסע בעצמי אל היבואן (שעה וחצי הלוך-חזור) בשביל שייראה את האמבטיה
ואז יחליט מה לעשות. לא לקחו אחריות והפתרון שנתנו לא נשמע לי סביר.
תגובת החנות:
אנו מודים על פניית הלקוח ומצטערים על שחווה תקלה עם המוצר.
יחד עם זאת, אחריות החברה בנוגע למוצר מסתיימת לאחר 14 יום.
איננו יכולים לקחת אחריות על מוצר שנמצא אצל הלקוח והיה בשימוש למעלה מחצי שנה.
נמסר ללקוח הטלפון של החברה המייבאת של המוצר לצורך סיוע.
אנו מצטערים כי הלקוח מרגיש שהפתרון אינו סביר, אך לצערנו, לא נוכל לתת פתרון אחר.



מוצר:
אמבטיה מתקפלת לתינוק עם רגלים מתקפלות מעמד אוניברסלי מתקפל לאמבטית תינ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נעים ומהיר. התקשרו כדאי להודיע שמחקים למוצר שטרם הגיע. מוצרים הגיעו בזמן עם שליח עד הבית.
מוצר:
מרכז פעילות, ג'אמפר, גדר ילדים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של כיסא בטיחות ועוד מוצרים קטנים, המשלוח הגיע אליי ארוז הייטב ובאופן מהיר יותר ממספר הימים שצויין אך לצערי חבל שחברת השליחויות אינה עומדת בזמנים, שליח התקשר ואמר שהוא שעוד חצי שעה הוא מגיע אבל התעכב והגיע לאחר שעה וחצי.
בסך הכל מרוצה מהשירות ומהמוצרים :)
מוצר:
כסא בטיחות אליגנס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר מאוד נוח לשימוש, המוקד הטלפוני אדיב ונעים ועונה על שאלות.
היו שאלות שהנציגה לא ידעה לענות, אז היא בדקה וחזרה אלי תוך יום אחד.
המוצר הגיע בדיוק בטווח הימים שהתחייבו.
מוצר:
שידת החתלה ומיטת תינוק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי השוואת מחירים בין חנויות והוספתי מוצר לסל הקניות באתר של טוילנד,

למחרת התקשרה נציגה וטענה שהייתה תקלה בפרטי האשראי,
אני לתומי חשבתי שמדובר בחנות אחרת בה הזמנתי את המוצר לבסוף,
ולכן נתתי לה את פרטי האשראי,
לאחר הבנת העניין ביקשתי לבטל את הקנייה,
אך הבקשה נענתה באופן חלקי, נדרשתי לשלם את מחיר המשלוח של המוצר.

לדעתי מדובר בהתנהלות לא ישרה, לא יתכן שאני לא אבצע קנייה באתר
ונציגה תתקשר להטעות אותי שהאשראי שהכנסתי היה שגוי!

תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה באמצעות האתר והכניסה את כל פרטיה האישיים למעט כרטיס אשראי.
יצרנו קשר עם הלקוחה להשלמת התשלום וקידמנו את ההזמנה.
לאחר שההזמנה יצאה במשלוח הלקוחה יצרה קשר לביטול ההזמנה, הוסבר לה כי תוכל לסרב לקבל את החבילה, אולם דמי המשלוח בגין החבילה כבר שולמו ולכן לא נוכל לשאת בהם.
איננו אחראים על לקוח שביצע הזמנה באתר אחר.
איננו מנצלים את הלקוחות ותמיד בודקים אם לא נעשתה הזמנה נוספת באתר שלנו, לפני שאנו מתקשרים להשלמת התשלום.
אנו מצטערים שהלקוחה מרגישה מרומה, אך זוהי אחריותה לבדוק אם היא ביצעה הזמנה באתר אחר - אנחנו לא יכולים לדעת, במיוחד כי הכניסה את כל פרטיה האישיים.
מוצר:
שישיית חיתולי טטרה צבעוניים premium ספיגה משופרת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה להזמין - התנהלות מבאסת מאד של השליחויות. שלחו לי מתנה מטוילנד לירושלים. קבלתי הודעת טקסט שהשליח יגיע בשעות הצהריים כאשר איני בבית. הודעתי להם שלא אהיה ולמחרת קרה בדיוק אותו דבר באותן שעות. כאשר התקשרתי לבקש שיחליפו את מיקום השליחות לכתובת אחרת בירושלים גבו ממני כסף נוסף על השליחות. על מתנה ששלחו לי!!!
תגובת החנות:
יונת שלום,
תודה על פנייתך. אנו עושים כמירב יכולתינו לתת ללקוחותינו שירות הולם.
יחד עם זאת, חשוב לציין כי אנו עובדים עם חב' שליחויות חיצונית, כל הזמנה שנעשית מתקבלת לכתובת המבוקשת ע"י מבצע ההזמנה.
ברגע שההזמנה יוצאת מהמחסן שלנו אנו מיידעים את הלקוח במייל מסודר עם מס' ההזמנה על מנת שהלקוח גם יוכל לעקוב אחרי המשלוח.
חב' השליחויות עובדת לפי איזורים ולכן אם ההזמנה יצאה לאיזור מסויים לא ניתן לשנות את ייעדה כי זה כרוך בעלויות שינוע נוספות, על כן לקוח אשר רוצה לשנות כתובת אחריי שהחבילה כבר יצאה, צריך להוסיף על כך דמי משלוח.
יתרה מזאת, משיחה שבוצעה עם נציגתינו, אף הבאנו לך את שעות החלוקה השבועיות של השליח שנמצא באיזורך ואף ניסינו למצוא עבורך דרך יצירתית חלופית להנחת המשלוח בדלת/אצל השכן וזאת על מנת שלא תצטרכי לספוג עלויות שינוי המשלוח. וכשסירבת, אף הוצע לך עלות משלוח בהנחה ולא במחירו הרגיל.
יחד עם זאת אף כשדיברנו עם חברתך, אשר הזמינה את המוצר עבורך, יידענו אותה בכך, והיא נתנה את אישורה לכך.
בכל אופן, נישמח לעמוד לשירותך בכל עת,
צוות טויילנד
מוצר:
מתנה מוצר תינוקות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת
שלא תעזו להביא להם כרטיס אשראי
עשיתי הזמנה וביטלתי, אני לא מקבלת מהם מיילים

הפקידה מדברת מגעיל, היזהרו והישמרו
אין לי חשבונית כי לא קיבלתי מהם מיילים
רשמתי מס' הזמנה כי אין לי חשבונית מהם לא שלחו
תגובת החנות:
שלום מיכל,
תודה על פנייתך, אנו לוקחים לתשומת לב כל דבר שהעלית. צר לנו שאת מרגישה כי השירות שניתן לך לא היה מספק, על כן נעשה כל שביכולתינו כדיי לשפר חוויה זו.
יש לציין כי מבדיקה שערכנו נמצא כי עשית הזמנה דרך האתר וביקשת את אישורה למייל.
חשוב לציין כי לכל הזמנה הנעשית דרך האתר נשלח מייל אוטו' עם מס' ההזמנה ופרטיה.
לאחר שביצעת את ההזמנה יצרת עימנו קשר והנציגה ביקשה ממך לבדוק במייל תחת הכתובת מייל שלנו כי לפעמים המיילים לא נכנסים לתיבת הדואר הנכנס (אלא לפעמים נכנסים לספאם, תלוי בהגדרות)
יתרה מזו, הנציגה אף שלחה לך לעוד מייל.
אין לנו אינטרס לא להביא לך את מס' ההזמנה,
מה גם, שאיננו מחייבים את ההזמנה אלא רק אחרי שהמוצר מלוקט במחסן ורק אז אנו מוציאים חשבונית והלקוח מקבל אותה יחד עם החבילה.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת, וניצור עימך קשר טלפוני,
צוות טויילנד
מוצר:
כיסא בטיחות ברייטקס מרתון קליק טייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת לא שווים שקל לקנות מהם!
ביצעתי הזמנה כולל שליח ההזמנה לא הגיעה הוחזרה לחנות ובשביל לשלוח חזרה רצו תשלום חדש על שליחות פשוט בושה
מוצר:
טרמפיסט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשירות הטלפוני לא עונים ו toyland בוחרים לעבוד עם חברת שליחויות פח שקוראים לה צ'יטה.
חברת השליחויות שולחים הודעה בשעה 2 בצהריים שהמשלוח יגיע אלי הביתה בין 8 ל 12 בבוקר ושעה אח"כ שולחים הודעה על כך שהם מצטערים אבל לא הצליחו להביא לי את המשלוח.

אף אחד לא מתקשר והשליח לא עונה לטלפון.
מוצר:
שער לילדים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המידע המופיע באתר על אספקת המוצר מאד לא ברור. 7 ימי אספקה הרשומים באתר, הם לא אספקה לבית הלקוח אלא לחנות ואז זה רק יוצא למשלוח וצריך להמתין שוב. מידע מפורט (וגם לא ממש ברור) מתקבל במייל רק אחרי ביצוע ההזמנה והתשלום.

הזמנתי עם שליח עד הבית בתאריך 9.11. יצרו איתי קשר ב20.11 במייל שההזמנה יצאה היום למשלוח ( רק אחרי שבוע וחצי). באותו יום התקשר אלי שליח בסביבות השעה 10:30 בבוקר ורצה לספק לי את המשלוח בשעה הקרובה. הייתי בעבודה ולא יכלתי לקבל את המשלוח בהתראה כזו. הצעתי לו לספק לי את המשלוח לעוד שעה וחצי, הוא לא הסכים והפנה אותי לשרות הלקוחות של האתר. שם נענתי ע"י ליאור שאמר שהוא הבעלים. דיבר בצורה לא נעימה מתחילת השיחה. הוא אמר שזה מה יש ואלו זמני החלוקה (עוד פרט שלא מופיע באתר בביצוע ההזמנה) שאם אני לא יכולה להיות בבית, השליח יכול להשאיר לי את החבילה ליד הדלת, ואם לא מתאים לי שאבטל את העסקה בעלות של 5% מערך העסקה.
בחרתי לספוג את דמי הביטול ולא להמשיך את ההתקשרות עם כזה שרות.

שמתי לב שבתגובות של החנות לביקורת באתר הם נוהגים להאשים את הלקוח שבחר בשליחות בדואר. במקרה שלי בחרתי בשליח עד הבית ,הייתי מוכנה להוסיף 30 שח ועדין קיבלתי שרות גרוע הן מחברת השליחויות ובעיקר משרות הלקוחות באתר. ממליצה לא להתקרב
מוצר:
צעצועים ומוצרי תינוקות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר! הזמנתי משלוח עד הבית ושילמתי עליו, אך הוא לא הגיע עד הבית והחברה סירבה להחזיר לנו דמי משלוח! שירות לקוחות על הפנים! אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. אין עם מי דבר. מוצרים לא משהו.
לא כדאי לקנות שם: חבל על הכסף, הזמן והעצבים.
מוצר:
כיסא גבוה לתינוק ומזרן לטיולון
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.