דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי ילדים ותינוקות (כפר סבא)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ש.ר.שילר שיווק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטוילנד ?
1.76
ציון ממוצע
29
חוות דעת בשנה האחרונה
142
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
1
0
7
6 חודשים אחרונים
4
0
16
שנה אחרונה
6
0
23
כל הזמן
80
4
58
נמצאו 142 חוות דעת גולשים על טוילנד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות מטרייה לעגלה.
המוצר הגיע לדואר רק כשבועיים לאחר הקנייה.
השיחה עם מוקד שירות הלקוחות היה לא נעים, היחס לא היה לעניין והרגשתי זלזול בפנייה שלי.

כמו שאמרתי לשירות הלקוחות, זו הייתה הקנייה הראשונה והאחרונה שלי בטוילנד
תגובת החנות:
אכן היה איחור באספקה ללקוחה ואנו מתנצלים על כך.
לא קיבלנו פניה מהלקוח על בעיה בשירות ולכן לא יכולנו להתייחס אליה.
נשמח להבין על מה מדובר בהרחבה על מנת שנוכל לטפל.
מוצר:
מטריה לעגלת תינוק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אאוטלט בכפר סבא בשישי בבוקר, קניתי כסא בטיחות במקום, קיבלתי שרות מצויין התקנה ברכב.
מבחר גדול, מחזיקים מלאי, חניה צמודה (עמוס בשישי מומלץ להגיע מוקדם)
לא הכי זולים
מוצר:
כסא בטיחות בריטקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו בייביקוק לפני שלוש שבועות עדיין לא הגיע אין מענה לא עונים למייל, בהחלט לא אזמין מהם יותר
תגובת החנות:
הלקוחה לא הייתה זמינה בטלפון ולאחר נסיונות רבים להשיגה נמסר לה כי המוצר אזל מהמלאי.
לבקשתה ההזמנה בוטלה ובוצע החזר כספי מלא.
לצערנו, עקב טעות של נציגה חדשה, ההזמנה לא עברה לזיכוי מיידי והלקוחה יצרה עמנו קשר, מיד עם הגילוי על הטעות, ביצענו את הזיכוי והתנצלנו.
תודה
מוצר:
בייביקוק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר של טוילנד טיולון לתאומים. היום אחרי שלושה שבועות מתאריך ההזמנה, עדיין לא קבלתי את המוצר. כל הטלפונים לשרות הלקוחות ולחברה המשלחת, עדיין לא הועילו. חבל שלא התייחסתי לחוות הדעת "המאוד דומות" שראיתי על החנות לפני הקניה. חשבתי שלי זה לא יקרה אך זה קורה כנראה לרוב...מציע לא לרכוש בחנות, אפילו אם המחיר מפתה. עוגמת הנפש, הטלפונים וסחיבת התאומים לגן על הידיים, לא שווה במקרה זה את החסכון.
תגובת החנות:
לצערנו עקב עומסים היה איחור באספקה של הלקוחה ב- 4 ימים, אך המוצר הגיע אליה והיא קיבלה תשובות הן בטלפון והן במייל.
מוצר:
טיולון לתאומים של חברת peg perego
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר שני כסאות בטיחות לרכב.
הוספתי 30 ש''ח כדי שהמשלוח יהיה עם שליח עד הבית, עם התחייבות שלהם שהמשלוח יתקבל עד 5 ימי עסקים.

הזמן כבר עבר, משלוח אין, בחברת השליחויות עדיין לא קיבלו כלום.

התקשרתי לחנות - מיד מגיעים לתא קולי שאומר שהחנות סגורה, עם בקשה להתקשר בשעות הפעילות. אבל התקשרתי בשעות הפעילות, ובכל זאת מיד מגיעים להודעה הזאת לפיה החנות סגורה.
מוצר:
כסאות בטיחות לרכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדומה לחוות הדעת הגרועות, גם אני חוותי חווית רכישה שלילית ביותר.
הזמנתי טיולון תאומים של peg prego. באתר היה כתוב משלוח תוך 12 ימי עסקים (שגם זה בעיניי מוגזם).
אחרי שבועיים לא שמעתי מהם כלום ושלחתי מייל עם שאילתא, שלא נענה.

אחרי עוד יומיים שלחתי פנייה למחלקת לקוחות. חזרו אליי שאין את העגלה במלאי. חיכו שאני אתקשר להתלונן כדי להזכר להודיע לי שאין אותה במלאי!

שירות גרוע ביותר!! להתרחק!!
מוצר:
טיולון תאומים pliko mini של peg preggo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאכזב ביותר.
שאלתי מתי יגיע המוצר, אמרו שעוד כמה ימים מגיעים להזמנה וכבר בתחילת שבוע הבא יגיע.
פתאום, ביררתי שוב ומתברר שהמוצר לא במלאי.
הניסוח היה משהו כמו "הזמנתך טופלה, המוצר לא במלאי". אז מה טופל בדיוק?

ביטלתי את ההזמנה וויתרתי על קנייה מהמקום
מוצר:
טיולון צ'יקו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יותר משלושה שבועות עברו מאז שההזמנה בוצעה, לא נשלח שום עדכון לגבי סטטוס ההזמנה, כל נסיון לברר דורש המתנה בטלפון. הטענה: הספק בחופש - לא בטוח כמה רלוונטי זה אמור להיות עבור הלקוח שמצפה לקבל את ההזמנה שלו בזמן. אין מענה למיילים.
מוצר:
פאזלים לפעוטות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מאוד לא טובה- המשלוח היה נורא והמוצר הגיע חלוד, באריזה פתוחה ועם חלק חסר. השירות לאחר מכן היה גרוע מאוד, ביקשנו להחליף את המוצר וזה התעכב עד שהתייאשנו וביטלנו את ההזמנה. טרם זיכו אותנו.
מוצר:
מעמד לאמבטיה מתקפלת סופר בייבי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות נתנה לי שירות. הבעיה שלא מגיעים תכופות לאילת את זה מבינה הטענות כלפי מוצר לא כלפי חנות. אני ממתינה שיעדכנו אותי לגבי מועד תיקון הקפיץ שאלך למסור להם עגלה
מוצר:
Evelite duo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מנורת לילה מהאתר, אחרי שבוע (!!!) התקשרו להגיד לי שהמוצר לא נמצא במלאי ולבחור משהוא אחר,
אחרי שבחרתי לא הצלחתי במשך ארבעה ימים להשיג את שירות הלקוחות שלהם - שיחות מתנתקות, לא נענות, ועוד שלל טריקים.
לבסוף הם חזרו אלי אחרי שהשארתי הודעות בחנות עצמה, עשינו הזמנה חדשה.
אחרי שבוע, התקשרתי להתעניין מה קורה עם ההזמנה, נאמר לי שכל יום זה נשלח וכבר מגיע אלי,
אחרי שבוע נוסף (חודש ממועד ההזמנה המקורי !) התקשרתי שוב ונאמר לי שכל יום זה נשלח.

חודש עבר בלי שהמשלוח יצא עדיין מהחנות.

לבסוף המשלוח הגיע, ולהפתעתי הוא הגיע בלי המנורה שהזמנתי !!!

פשוט בדיחה החנות הזו, אי אפשר להשיג אותם, המענה לקוחות לא עונה, התשובות לא אמינות, לא הייתי מתקרב אליהם בחיים
מוצר:
מנורת לילה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר מוצרים מחנות זו ויש לציין שאני מאוד מרוצה מזמן ההספקה שהיה מהיר ופחות מהזמן שנקבע מראש, מהמחיר, מאיכות המוצרים ומהשירות.
המוצר האחרון שרכשתי דרכם היה מכונית קופה לילדים.הייתה בעייה בהרכבה יצרתי קשר במייל עם שירות הלקוחות ותוך יומיים הגיע אליי הביתה נציג מטעמם עם חלק חדש וחיזק את כל הברגים.
לא מובן מאילו שירות כזה.
מוצר:
מכונית קופה 8451
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר 50 יום שאני מחכה למיטה שהזמנו.
למענה טלפוני לוקח הרבה מאוד זמן לענות וגם אז מבטיחים לחזור אליך עם תשובה, וזה לא קורה.
רק אתמול 3 פעמים
הכסף שולם. לא הגיע הפריט שהוזמן.
ואין שירות לקוחות. זלזול בצרכן.
מוצר:
מיטת תינוקות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות גרוע!!! לא עומדים בזמנים. מבטיחים אספקה שבין 7-14 ימי עסקים שבפועל זה לקח כפול זמן בטענה שקודם המוצר מגיע אליהם ורק אז שולחים ללקוח
חודש אני ממתינה למוצרים והם לא הגיעו.
אכזבה קשה מאוד
תתרחקו מהם!!!
תגובת החנות:
שלום מירי,
חבל שלא פנית אלינו בשום שלב.
הזמנתך נשלחה ב- 30.5 ולפי מס' המעקב הגיע לסניף הדואר ב- 5.6 כך שאנחנו אכן עומדים בזמנים.
מס' החבילה נשלח אליך במייל ונשמח לספק לך אותו גם טלפונית.
תוכלי לגשת ולאסוף את ההזמנה שלך מסניף הדואר.
חבל שאינך נותנת לבית העסק הזדמנות לטפל לפני שאת מעבירה מידע שגוי.
תודה
מוצר:
מצעים סמי הכבאי. עגלות בובה ועוד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגלשה ובית ילדים, המוצרים היו קיימים באתר בזמן ההזמנה ורק לאחר 15 יום נזכרו להודיע לי שאין את הבית. אמרתי טוב לא נורא אז נזמין בית אחר במקום. לאחר שבוע וחצי הודיעו לי שאין את המגלשה. וההרגשה הייתה שמרחו אותי, לא הציעו לי פתרון. בכל מקרה הבטיחו שהבית שאני כן הזמנתי יהיה בואתו מחיר כמו הבית הראשון שהזמנתי. וכמובן שהם גבו עליו עוד 50 ש"ח עם כל הפאדיחות שהם עשו. יחס ללקוח שואף ל-0. ללא ספק צריכים לעבור קורס בשירות לקוחות. ממליץ להתרחק מהחנות האינטרנטית.
מוצר:
בית חצר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה הגרועה ביותר!
חרגו באופן מוגזם מזמן ההספקה המצויין באתר ( שהוא לא קצר! 15 ימי עסקים).
לא התקשרו לעדכן בנוגע לסטטוס ואפילו כאשר אני פניתי אליהם אחרי 15 ימי עסקים, נציגה בשם בוסמת נתנתה לי תשובות קצרות וחסרות סבלנות.
חווית שירות מהגרועות ביותר. יש מספיק אלטרנטיבות טובות, לא ממלץ כלל לקנות בחנות הזאת. בזמן כתיבת ביקורת זאת עברו 17 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי את המוצר כך שבנוגע למצב המוצר אין לי אפשרות לתת חוות דעת.
תגובת החנות:
אכן חרגנו בימי המשלוח עקב מחסור במוצר במחסנינו והמוצר הוזמן מהספק, הלקוח לא עודכן על כך ועל כן אנו מתנצלים.
לאחר האזנה לשיחת הלקוח עם הנציגה, השיחה הייתה נעימה ואדיבה, הלקוח נענה ואפילו נשמע כי היה מרוצה בסוף השיחה.
אין ספק שהייתה לנו תקלה בחרגיה בימים, אנחנו מטפלים בנושא ומנסים לצמצם עד כמה שניתן.
תודה
מוצר:
מיטת תינוק דגם גבריאל (תקן חדש) עם אנטי בייט עם מזרן נומו וסדין למיטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמן אספקה שערוריתי בארץ.
לא מעדכנים שהמוצר לא במלאי ועד שעונים צריך לחכות המון זמן.
בקיצור לא ממליץ
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה במשלוח בדואר רשום בתאריך 3.5.19.
זמן האספקה במשלוח בדואר רשום הינו עד 21 ימי עסקים (שמסתיימים מחר).
פנינו ללקוח לעדכן כי הצבע שבחר חסר במלאי והוא החליף לצבע אחר.
מבדיקתי הלקוח קיבל את ההזמנה לפני כמה ימים, איננו מבינים את התרעומת.
אם הלקוח היה בוחר בשליח עד הבית - זמן האספקה היה קצר יותר, זה ידוע שלדואר ישראל לוקח זמן לספק חבילות ולכן אנחנו נותנים זמן אספקה ארוך.

מוצר:
צף-קל - כרית אמבטיה לתינוק רצועות אבטחה - לבן כוכבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסיבה היחידה שהזמנתי מהחנות זה בגלל זמן הספקה. "מקסימום 12 ימי עסקים" תשלום של 30 שח על שליח עד הבית.
הגענו ליום ה13 ועדיין לא קיבלתי כלום.
פיספסתי את היום הולדת של התאומות שלי, קניתי מתנה במקום אחר.
אם הייתי יודע שזה ככה הייתי מזמין מאלי אקספרס ומשלם פחות מחצי על אותו מוצר.
זאת לא פעם הרשאונה שאני קונה כאן אבל בטוח שזאת הפעם האחרונה.
לא ממליץ לקנות המקום הזה. אין שום סיבה בעולם להתעכב כל כך הרבה זמן עם ההספקה של מוצר מכפר סבא לחיפה.
ממש בחוצפה קיבלתי מייל התנצלות עם " שובר מתנה לקנייה הבא בסך 25 שח " רק 30 שילמתי בישביל ההספקה המהירה. עושים מחוק מהלקוחות. אם הייתי בעל הבית של המקום הייתי לוקח את המוצר , מכניס אותו לרכב ומספק אותו בעצמי.
תגובת החנות:
לצערי חל עיכוב בהזמנת הלקוחה עקב נסיבות שאינן בשליטתנו.
מיד עם פניית הלקוחה אלינו ניסינו לתת עדיפות ולקדם את ההזמנה שלה על מנת לסייע, אך כשלנו.
הלקוחה פנתה לביטול ההזמנה לאחר שכבר נשלחה מאיתנו ונענתה בזיכוי מלא כולל משלוח למרות שכבר יצא ושובר מתנה לרכישה עתידית
כמובן שאנחנו מתנצלים על העיכוב, לצערנו זה יכול לקרות.
מוצר:
סט המשחקים המושלם - אוהל עם בריכת כדורים ומנהרת זחילה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שידה של סגל להרכבה עצמית קיבלתי אותה ללא הרגליות כנראה שנשאר במחסן או שלא קיבלו מהספק פניתי אליהם כשלשה שבועות לאחר מכן כיון שהיה חגים באמצע והם התנערו ממני ואמרו לי שאין להם אפשרות לטפל בי מאחר שעבר זמן וכו
בקיצור לפעמים עדיף לשלם טיפה יותר ולדעת שיש לך אנשים לדבר איתם
תגובת החנות:
הלקוח רכש שידה ובחר באיסוף עצמי - הוסבר ללקוח כי באיסוף עצמי אין אחריות למוצר ו/או לחלקים.
הלקוח פנה חודש לאחר איסוף ההזמנה לעדכן שחסרות לו רגליות.
הלקוח הופנה ליצרן - חברת סגל - לצורך השלמת החלק (בתשלום)
יש לציין כי עבדנו באופן רגיל בחול המועד ותקופת החגים לא השפיעה על זמינותנו ללקוחות.

מוצר:
שידת החתלה של סגל דגם אילת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי כ10 דקות לפני סגירה. פגשתי את ניר שפנה אלי במאור פנים על אף השעה המאוחרת. חיפשתי 2 כיסאות בטיחות לרכב. הוא המליץ לי על 2 כיסאות ופירט מה היתרונות והחסרונות של כל אחד. התחושה הייתה שהוא בכלל לא מנסה למכור לי אלא באמת לתת תמונת מצב שאוכל להחליט. והכל בנחת ותשומת לב. אחרי שבחרתי יצאנו להתקין את הכסאות. כיוון שערב פסח גילי שהגיע להתקין הציע להביא שואב אבק וניקה איתי את כל המושבים מאחורה כדי שלא אצטרך להוציא את הכסאות לאחר ההתקנה. השעה הייתה כבר 19:40. אשכרה 40 דקות אחרי סגירה. מעולם לא הייתה לי חוויה כזו. אנשים שבאים עם כל הלב ובאמת רוצים לעזור לך! תודה לצוות טוילנד!! ממליץ בחום!!
מוצר:
britax_pioneer70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר ומקצועי. גם המחירים זולים בהשוואה לחנויות אחרות. ממליצה! ניתן לפנות דרך האתר ומיד חוזרים
מוצר:
עגלה phil&teds smart 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה שמנסה להונות את לקוחותיה בשיטת מצליח ולדחוף להם מוצר שלא מעוניינים בו.
ביקשתי לבצע הזמנה של כסא אוכל mom וציינתי שלפני שאני מוסרת אשראי לוודא בבקשה שקיים במלאי כי שום צבע אחר לא יתקבל,
נאמר לי שיש במלאי ובמידה ולא, למחרת יתקשרו לעדכן אותי ולא יבוצע חיוב.
לאחר כשבוע וחצי הגיע כיסא בצבע כחול ולא שחור כפי שציינתי.
אני דורשת שיגיע עוד היום שליח לקחת את הכסא הכחול ולספק לי כיסא שחור ובמידה ואין אז לבטל את ההזמנה באופן בהול.
תגובת החנות:
נעשתה טעות בשליחת הצבע והנושא בטיפול באופן מיידי.
אין לנו שום אינטרס לשלוח מוצר לא נכון, למה שנרצה לשלם עבור שליחות פעם נוספת?
אם אין לנו את המוצר אנחנו מודיעים, ולא שולחים על דעת עצמנו מוצר אחר.
נעשתה טעות אנוש ומיד עם קבלת הפניה התחלנו טיפול.
תודה,
מוצר:
כסא אוכל mom
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כמה פריטים אוןליין התברר שפריט אחד - מעקה הבטיחות לילדים לא מתאים לרוב המיטות בארץ כשיצרתי עימם קשר אימתו את הדבר שלא ניתן להרכיב רק במיטה ספציפית שהמזרון עליון , ושעליי להגיע לסניף להחזיר
הגעתי ואף אחד לא היה בקופה ביקשתי עזרה ובחור נחמד (כנראה אחראי שם) קרא לקופאית יעל שתגיע לקופה
עד שהגיעה הצטרפה קונה נוספת לידי והמתינה כשיעל הקופאית הגיעה פשוט התעלמה ממני לחלוטין (לציין כי קשה להתעלם כשאני בחודש תשיעי להריוני)
ציינתי שהייתי לפניה וראשונה בתור, והקופאית פשוט המשיכה להתעלם ולומר את המחיר לקונה שהיתה די שמחה שהצליחה לקפוץ בתור כי מיהרה.
ששוב הפצרתי וציינתי כי חיכיתי וזה לא בסדר כי הייתי לפניה, ענתה הקונה שהיא ממהרת וחייבת את התור לפניי, לא הסכמתי אך לא ממש התייחסו לדבריי.
קניתי המון בטוילנד וגם במקום זיכוי הייתי קונה עוד, אך יחס כזה ולהריונית לא ניתקלתי מעודי לכן רק רציתי להחזיר את המוצר ולברוח מהמקום, לא ביקשתי לקפוץ תור או יחס מועדף אלא יחס שווה ושירות הוגן ולא קיבלתי יחס בכלל.
לאחר הזיכוי גם נודע לי לראשונה שאחוייב ב 5% דמי ביטול, שגם על זה לא היה על מה לדבר.
אני סיימתי עם החברה הזאת, אם כך מתייחסים להריונית ועוד כשאתם מוכרים מוצרים לתינוקות יש בעיה רצינית ביותר בחברה הזאת.
תגובת החנות:
אנחנו מתנצלים על אי הנוחות שחווית אצלנו בחנות, ומתייחסים לפניה ברצינות.
הנושא הועבר להתייחסות הקופאית ומנהל החנות.
לגבי דמי הביטול, מבדיקתי נמסר במעמד השיחה הטלפונית שלאחר החזרת המוצר ניתן יהיה לקבל זיכוי מלא לחנות או זיכוי כספי לאשראי לפי החוק.
אני מתנצלת אם זה לא היה ברור בשיחה, נבקש מהנציגים להיות ברורים יותר להבא.
אנחנו מתייחסים ללקוחות שלנו באופן שוויוני ללא הבדל דת, גזע, מין, או שבוע הריון כזה או אחר ואני מבקשת לא לתת להתנסות החד פעמית מול נציגה אחת לקבוע.
ניתן תמיד לפנות אלינו בטלפון במקרים מסוג זה ואנחנו יותר משמחים לעזור.
תודה,

מוצר:
מגן מיטה נייד עולה/יורד Dexbaby
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו את הטיולון, הגיע עם שליח עד הבית.
מחיר טוב, שירות טוב.
מקווים שלא יהיו תקלות, בינתיים מרוצים.
מוצר:
טיולון בייבי סייף דגם טוויסט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה נשלח לי מוצר בצבע לא נכון
לאחר מכן נשלח בצבע הנכון אך הגלגל הקידמי של התלת אופן היה שבור
לאחר שבועיים שלחו לי גלגל נוסף אך גם הוא הגיע שבור
כעת לא מוכנים לשלוח לי גלגל תקין
תגובת החנות:
לא נוכל לשלוח גלגל נוסף ולהסתכן בכך שיגיע שבור (למרות שנארז היטב).
הוצע ללקוח החלפה למוצר אחר והוא סירב.

מוצר:
תלת אופן Sportrike X3
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.