דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי ילדים ותינוקות (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ש.ר.שילר שיווק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בtoyland ?
2.67
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
177
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
1
0
2
כל הזמן
84
4
89
נמצאו 177 חוות דעת גולשים על toyland
תמונת משתמש
שם:
nirzivner
תאריך:
16/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ
הזמנתי משאבת אויר ובפועל הגיעה תחפושת לילדים
כתבתי לשירות לקוחות, הם מבטיחים לחזור תוך 48 שעות, ובפועל לא חוזרים אלא לאחר שמתקשרים אליהם פעם אחר פעם
בסוף הודיעו בע"פ כי היתה טעות והמוצר לא במלאי, והם ישלחו שליח לאסוף את המוצר
השליח אכן הגיע לאחר שהמתנתי לו שעתיים ואסף את המוצר
אלא שאז רק התחילה הסאגה, וכשפניתי לנציג וביקשתי זיכוי , התשובה היתה שהם מזכים רק לאחר שבועיים כי לוקח זמן עד שהשליח
שלהם מחזיר את המוצר שבכלל לא הזמנתי למחסן
הודעתי שהתשובה לא מקובלת ואני מבקש זיכוי מיידי, אך זכיתי להתעלמות ונאלצתי להתלונן בחברת כרטיסי האשראי
מוצר:
משאבת אויר
תמונת משתמש
שם:
chana.shul
תאריך:
28/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה!!
קניתי טיולון לתינוק ויום למחרת התחרטתי על הדגם שאותו בחרתי
למרות שההזמנה יצאה כבר לחברת המשלוחים הם הצליחו לעצור אותה ולזכות אותי באופן מלא.
אשמח להמשיך להיות לקוחה של טוילנד
מוצר:
טיולון
תמונת משתמש
שם:
shevah.blowers
תאריך:
13/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עוד לא קיבלתי את המוצר למרות שהוזמן לפני שבועיים. אני מקווה שהם מתכוונים לשלוח. פעם אחרונה בZAP
מוצר:
שולחן כדורגל מעץ עם לוחות ניקוד
תמונת משתמש
שם:
kerry
תאריך:
13/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש לא ממליצה!! הזמנתי שער בטיחות שהגיע תקול ומשומש ואני רודפת אחריהם כבר שבוע וכל מה שאני שומעת זה שהפנייה בטיפול והועברה להנהלה!! אין ספק שאם הייתי קוראת את חוות הדעת לפני לא הייתי מזמינה מהם כי אני מבינה שמדובר פה במגמה. הצעד הבא שלי הוא פנייה למועצה לצרכנות וכמובן פוסט בפייסבוק שלפחות אנשים נוספים לא ירכשו מהם. חבל שבעידן של היום אנשים לא שומרים על פרנסתם אלא מזלזלים.
תגובת החנות:
חשוב לנו להדגיש שהלקוחה רכשה שער בטיחות הנסגר בלחץ.
השערים הללו מגיעים כאשר הם פתוחים וברגע ההתקנה הם נסגרים ומשמשים כדלת.
כיוון שלא מעט לקוחות טעו לחשוב שמדובר במוצר פגום, רצינו למנוע כזאת טעות ולכן ביקשנו תמונות וסרטונים שגם ללקוחה לקח זמן להעביר.
ענינו ללקוחה במייל וטלפונית כי הפניה שלה בטיפול, אנו מתנצלים שזה לוקח זמן לעיתים.
כמובן שהמוצר של הלקוחה במידה ואינו תקין יוחלף ללא בעיה ובשמחה מצידנו.
תודה
מוצר:
בייבי מישל
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
03/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם אחרונה שאני מזמין מטוילנד !!!
בתחילת יוני הזמנתי אופני איזון עבור הבן שלי שהיה לו יום הולדת כשבועיים אחרי ההזמנה, ביקשתי שיעשו מאמץ לספק עד שבועיים ממועד ההזמנה, כמובן שלא סיפקו בזמן שביקשתי וגם לא הודיעו שלא יצליחו לעמוד בבקשה. לא ניתן להשיג אף אחד בשירות לקוחות. אחרי שלושה שבועות ובשיא חוצפתם שלחו משוב על המוצר שכמובן עדיין לא הגיע, השיא הגיע אחרי כמעט חודש ימים מההזמנה כאשר התקשר נציג שלהם והודיע שהמוצר לא במלאי, לקח להם כמעט חודש ימים להודיע לי שהמוצר לא במלאי !! כמובן שאחרי ביטול ההזמנה הזמנתי ממקום אחר וקיבלתי תוך שלושה ימים. בקיצור לא להתקרב לטוילנד.
תגובת החנות:
לצערנו אכן לא עמדנו בזמנים עקב הצטברות הזמנות מתקופת הקורונה, והמוצר אזל במלאי.
אנחנו מתנצלים ומבטיחים כי אין זה משקף את מצבנו הרגיל.
נשמח שתחזור לרכוש אצלנו שנית ולתת לך את חויית השירות הטובה ביותר שניתן.
תודה

מוצר:
אופני איזון Globber
תמונת משתמש
שם:
michal.doarzevel1
תאריך:
02/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בימבה ונדנדה, הגיע סחורה מעולה במחיר מעולה במשלוח חינם תוך פחות משבוע. מומלץ בחום!
מוצר:
בימבה דולה ונדנדת גינה
תמונת משתמש
שם:
Miri Gilad
תאריך:
02/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

מבקשים כסף בשביל שליח עד לבית - שלוש שבועות וההזמנה לא הגיעה
בשום אתר באינטרנט שליח עד הבית לא לוקח שבועיים!!!
לא לסמוך
תגובת החנות:
גביית תשלום עבור שליח עד הבית היא דבר מקובל והגיוני בכל החברות ולא רק אצלנו.
זמן ההתחייבות לאספקה המצוין באישור ההזמנה וגם לפני העברת התשלום הינו 12 ימי עסקים כולל המשלוח והלקוחה קיבלה את החבילה ביום העסקים ה- 11.
איננו מבינים על מה הפניה.
מוצר:
מגלשת מים וכריות ישיבה
תמונת משתמש
שם:
doovkrem
תאריך:
21/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לול והוא פשוט התפרק. יצרתי קשר עם שירות לקוחות לממש את האחריות ופשוט לא חוזרים אלי כבר חודש
תגובת החנות:
איננו יודעים במה מדובר. לא קיבלנו שום פניה.
במידה והמוצר נרכש אצלנו והוא עדיין באחריות יש לפנות ליבואן למימוש אחריות, אנחנו רק מוכרים את המוצר ולא האחראים על תקינותו אלא שיגיע באופן שלם ותקין ללקוח.
במידה ויש בעיה, נשמח שתפנה אלינו :)
מוצר:
לול
תמונת משתמש
שם:
Einat
תאריך:
18/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים! ההזמנה הגיעה בחודש של עיכוב עם חוסרים. לא להזמין משם בחיים. שירות מחפיר וחוסר מקצועיות.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים, זו טעות אנוש במחסן.
הלקוחה זוכתה עבור המוצר שלא קיבלה מיד לאחר שהוצע לה משלוח שלו (על חשבוננו) והיא סירבה.
טעויות יכולות לקרות ונתנו מענו מיידי ופתרון מיד עם יצירת הקשר.
תודה

מוצר:
מבוך חרוזים
תמונת משתמש
שם:
Kobi
תאריך:
11/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשינו הזמנה ב26.4.20, רק היום (11.6) אחרי השתקשרתי אליהם נזכרו להגיד שאין להם את כל הדברים ואם אני רוצה הם יכולים להוציא רק 3 פריטים שקיימים אצלם. כל הפיצוי שהציעו היה לשלוח שליח תוך 5 ימים. פעם אחרונה שאני מתקרב לשם.
תגובת החנות:
לצערנו בגלל הקורונה היה גידול משמעותי בהזמנות ואנו עדיין משתדלים לסגור פערים ועובדים ימים ולילות לשם כך.
הלקוחה עשתה הזמנה במשלוח באמצעות דואר רשום והוצע לה שנשלח את הפריטים עם שליח עד הבית במקום.
אנו מתנצלים שאינך מרוצה, אנו משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר בתקופה הכה מאתגרת הזו.
תודה
מוצר:
צעצועים ואינטרקום
תמונת משתמש
שם:
עזריאל
תאריך:
03/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מזרון לתינוק כבר לפני יותר מחודש. עד עכשיו ההזמנה לא יצאה, אין מענה במייל או בטלפון, וחמור מכך, כאשר מנסים להתקשר, השיחה מתנתקת עקב "עומס" והכל בתירוצי "קורונה". המשק כולו חזר כבר מזמן לפעול, אבל משום מה החנות הזו עדיין מלאה בתירוצים עד כדי כך שאפילו לענות לטלפון אין להם זמן.
מעניין אם אחרי כל כך הרבה תגובות מאוכזבות ועשרות לקוחות שלא קיבלו את ההזמנה, במה הם כל כך עמוסים???
התשלום כמובן חוייב כבר מזמן. מן ההגינות שאם אין באפשרותה של החנות לעמוד בהזמנות, לפחות שיעדכנו כדי שנדע לא לחכות לשווא.
ממליצה להתרחק מהחנות הזאת!! שירות נוראי וחוסר אמינות!!
תגובת החנות:
ראשית חשוב לנו לציין כי הלקוח לא חויב.
למעשה, איננו מחייבים אף לקוח לפני ליקוט ההזמנה והוצאתה במשלוח.
הכנסת פרטי האשראי באתר רק מהווה אישור לרכישה ותפיסת מסגרת בכרטיס האשראי.
שנית, היה לנו גידול לא פרופורציונלי בהזמנות בתקופת הקורונה וכן, אנחנו מתמודדים עם הכמויות עד עכשיו ועובדים ימים כלילות על מנת לסגור את הפער.
זה נכון שהמשק חזר לעבוד כמעט במלואו, אנחנו מעולם לא עצרנו מה שצריך להמחיש את הכמויות.
אנו מתנצלים על שהלקוח אינו מרוצה מהשירות, יחד עם זאת, לאחר ששלח פניה לביטול העסקה, היא בוטלה מיד וללא דיחוי.
אנו באמת משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותינו, לצערנו אנו עדיין לא מצליחים לסגור את הפערים הרבים שנפתחו אולם אנחנו בדרך הנכונה לכך.
תודה
מוצר:
מזרון סליפ לי לעריסת תינוק
תמונת משתמש
שם:
Yoni
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה לאחר מעל חודש ימים. ליצר דיוק חודש וחצי!!! לא אזמין מהם שוב. זה ממש מוגזם בשביל שילוח בתוך הארץ. כבר מהר יותר להזמין מחו״ל.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה ב- 9.4, שיא תקופת הקורונה.
עבדנו במתכונת מצומצמת לפי הנחיות משרד הבריאות ולא הצלחנו לעמוד בקצב ההזמנות.
אנו מתנצלים, בימים כתיקונם אנחנו לרוב עומדים בזמנים.
עמך הסליחה,
מוצר:
FH146
תמונת משתמש
שם:
תומש
תאריך:
20/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ!! כמה אפשר לתרץ את השירות לקוחות הנוראי בגלל הקורונה?? לא יכולים לעמוד בעומסים אז תסגרו את האתר וטפלו בהזמנות הקיימות.
הזמנתי אמבטיה לתינוק ב 28.4. עד היום לא קיבלתי אותה ואף אחד לא עונה במייל או בטלפון. ובשיא החצופה עוד שולחים לי חוות דעת כל המוצר. שירות מביך. העיקר לקבל הזמנות בלי יכולות לטפל בהן.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים שלא הצלחנו לטפל בך בצורה הטובה ביותר. מבדיקתי ההזמנה בוטלה לבקשתך לאחר פנייתך ולא חויבה.
מוצר:
אמבטיה מתקפלת לתינוק עם רגלים מתקפלות ומונע החלקה - לבן סופר בייבי
תמונת משתמש
שם:
michal1212michal
תאריך:
17/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה בתאריך 13.4 וטרם קיבלתי את המשלוח
לא עונים לטלפונים ולא עונים כשפונים אליכם בכתב
זאת פעם אחרונה שאני מבצעת הזמנה מכם
פשוט זלזול בלקוח
מאכזב!
תגובת החנות:
מבדיקתי ההזמנה יצאה ללקוחה עם פיצוי עבור העיכוב שנוצר מהעומס בשל תקופת הקורונה (שלצערנו עדיין לא מאחורינו).
אנחנו עונים הן לטלפון והן למייל ועובדים ימים כלילות על מנת לתת מענה.
תיגברנו את הצוות שלנו ואת שעות המענה, ממש ממש לא מזלזלים בלקוחות שלנו.
תודה
מוצר:
משחקי תינוקות
תמונת משתמש
שם:
yanaperelman
תאריך:
17/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם!!!
שלחו לי מוזר אחד משומש (צעצוע מים ) ומוצר אחד שבור !!! (אופני איזון)
אין מענה בשירות לקוחות "סליחה אם שיחה המתנתקת" - והיא תמיד פשוט מתנתקת כמה שניסיתי להתקשר.
באימייל גם אין מענה
פשוט הלך הכסף
תגובת החנות:
הלקוחה שלחה פניה ומטופלת, לוקח זמן כיוון שאנחנו צריכים לקבל תשובות גם מספקים עמם אנחנו עובדים.
אנו מבטיחים כי את נמצאת בטיפול ותקבלי תשובה בהקדם.
תודה
מוצר:
אופני איזון , צעצוע אמבטיה
תמונת משתמש
שם:
Natali
תאריך:
13/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט ביזיון!!! אם אתם לא עומדים בעומסים ואין כח אדם, למה לא לסגור את האתר לאלתר!?!? הזמנתי ב19.4 ועד היום אני לא יודעת איפה ההזמנה שלי!!!! לא עונים בשום מקום! המינימום זה לענות לטלפון!
גם במיילים ניסיתי ופשוט אין מענה כבר מעל שבועיים!
העיקר לעבור על התגובות בפייסבוק ולמחוק תגובות יש לכם זמן!
תגובת החנות:
הלקוחה פנתה אלינו ב- 14.5 ושינתה אופן שילוח לאיסוף עצמי לצורך קידום ההזמנה.
ב- 20.5 קיבלה את כל המידע לגבי הזמנתה ולמחרת כבר קיבלה אישור להגיע לאסוף.
נכון, לא עמדנו בעומס, אבל איך זה היה מרגיש לך לו היינו סוגרים את האתר בו רכשת?
אנו מניחים כי היית מרגישה שגנבו אותך ולקחו לך את הכסף, ולכן לא יכולנו לעשות זאת, בנוסף, לצערנו אין אפשרות באתר להגביל את כמות ההזמנות הנכנסת ליום, אנו עובדים עם פלטפורמה שלצערנו אינה מאפשרת זאת.
אנו מבינים את חוסר שביעות הרצון ואת התסכול, זה לא כך בדר"כ.
אגב, הפייסבוק מתופעל ע"י ארגון חיצוני.
תודה,
מוצר:
מיטת מעבר נחשוש דמבו צעצועים
תמונת משתמש
שם:
מתן
תאריך:
13/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!
הזמנתי פעמיים דרך האתר, המתנתי מעל לחודש והחבילות לא הגיעו.
בנוסף, זמן המתנה ארוך מהרגיל במוקד הטלפוני.
לסיכום- לא להתפתות מכמות המוצרים ומהמחירים כנראה שלא תזכו לקבל את אשר הזמנתם
תגובת החנות:
אנחנו מתנצלים, משבר הקורונה תפס אותנו לא מוכנים ונאלצנו להתמודד עם כמות הזמנות שמעולם לא הייתה לנו.
תיגברנו את הצוות, החלפנו ספקים וזירזנו טיפולים וכעת אנחנו עמלים על סגירת הפערים.
נשמח שתתן לנו הזדמנות להוכיח את עצמנו בעתיד.
תודה,
מוצר:
מספר מוצרים
תמונת משתמש
שם:
תמר
תאריך:
12/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להעיז להזמין דרכם. גם לא מוצר אחד...
לקחו ממנו 409 ש"ח ב-22/4/2020 שלא היה במלאי ושלחו מייל היום שביטלו את ההזמנה 5/12/2020 וכיון שלא היה חיוב, לא מזכים אותי.
במהלך הימים האחרונים התקשרי כמה פעמים וטענו שזה כבר בחברת משלוחים וחברת משלוחיפ טענה שלא הגיע אליהם עדין...

הם חייבים להחזיר את הכסף ולא הוחזר!
תגובת החנות:
אנחנו לא מבינים במה מדובר, זיכינו ושלחנו מייל על כך.
המוצר חסר, איך יכול היה לצאת למשלוח אום הוא חסר?
ההזמנה זוכתה במלואה לאחר שחויבה בגלל טעות אנוש, תודה.

מוצר:
השף הקטן-מטבח מעץ
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בתאריך 28/04/2020 מוצר 2 נדנדות תלויות ועד היום ה- 11/05/2020 לא יצרו שום!!! קשר
לא מגיבים למיילים ולא מרימים טלפונים.
אומרים בתקליט שלא מחייבים על המוצר לפני שהוא יוצא מהחנות, בתכל'ס חוייבתי באותה שנייה, והמוצר לא הגיע ואין מהם שום תגובה!!!
לא מומלץ ממש ממש!!!!
תגובת החנות:
אנחנו נתונים בעומס מאוד גדול ולא מספיקים לענות לפניות בזמן, אך אנחנו מטפלים בהזמנות במהירות האפשרית.
ה"חיוב" אינו באמת חיוב אלא תפיסת מקום על הכרטיס שמשתחרר לאחר 10 ימים במידה ולא מתבצע חיוב (ניתן לבדוק זאת גם מול חברת האשראי).
אנחנו עונים לשיחות אך כפי שציינתי יש עומס מאוד גדול ולא היינו ערוכים למשבר בהיקף כל כך גדול.
עמך הסליחה
מוצר:
נדנדה לגינה ולחצר עם אפשרות שינוי אורך חבל - כתום
תמונת משתמש
שם:
רבקה
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרככם 4 אוברולים לתינוק של מיננה בתחילת אפריל. המוצר לא הגיע, אתם לא עונים למיילים ואף לא לטלפון.
כל יום אתם שולחים מייל ומבקשים חוות דעת על המוצר....מה נסגר איתכם? או שתשלחו את המוצר במיידית או שתבטלו את ההזמנה.
רבקה - 7675800 - 054
מוצר:
2 זוגות אוברולים לתינוק של מיננה
תמונת משתמש
שם:
Dalia.sh
תאריך:
29/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות הזאת!
הזמנתי לפני חודש מוצרים שלא הגיעו.
חברה שתפה אותי שעשתה מהם גם הזמנה ואין את המוצרים במלאי בכלל.
פניתי לחנות דרך צור קשר.
חזרו אלי במייל שהמוצרים שהזמנתי לא במלאי בכלל למרות שעד עכשיו הם ממשיכים למכור את המוצרים
חייבו אותי ולא קיבלתי זיכוי
אין תשובות אין מענה טלפוני והילד בתקופה כל כך קשה חודש כבר מחכה למשחקים שלעולם לא יגיעו
תגובת החנות:
לאור המצב המתפתח בארץ בעקבות משבר הקורונה, חזרנו לפעול במתכונת מלאה בימים האחרונים.
בגלל מצב החירום כוח האדם שלנו ירד ל15%-30% בחודש וחצי האחרונים.
חלקנו אף עבדנו מהבית עקב השתייכות לקבוצת סיכון, על מנת להבטיח טיפול שוטף בהזמנות ובפניות.
בעקבות כך התארכו זמני האספקה באתר, ולאור כך שהחנויות בארץ היו סגורות - כל המדינה פנתה לרכישות דרך אתרי האינטרנט שחווים עומסים כבדים.
נוצר עומס רב של הזמנות, והכל טופל ומטופל עם כוח אדם מצומצם מהרגיל ובתנאים לא שגרתיים.
כחלק מצמצום המשק גם רוב הספקים שלנו יצאו לחל"ת/עבדו במתכונת מצומצמת מאוד, ועל כן גם נוצרו עיכובים בהגעת סחורות אלינו, וגם מלאים של מוצרים רבים אזלו אצל הספקים לצערנו.
אנו מנסים להגיע לכל מייל, פנייה והזמנה מהר ככל הניתן.
ההזמנות באתר מטופלות לפי סדר כניסתן ונעשה כל שביכולתנו על מנת שתקבלו בהקדם את החבילה שלכם ותוכלו להנות מהמוצרים שהזמנתם.
עבדנו עד כה ואנו ממשיכים לעבוד ימים כלילות (גם לאחר שעות העבודה) על מנת לטפל בכלל ההזמנות באתר, אך לא הכל בשליטתנו ואנו עושים את המיטב.

מוצר:
TL_8581
תמונת משתמש
שם:
fredi
תאריך:
27/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כמעט חודש מד חום והגיע רק לפני מספר ימים. ביום הראשון רשמתי שאני לא מרוצה מהמוצר אך עד היום אף אחד לא חזר אליי בטלפון או במייל
תגובת החנות:
אנו עומס גדול של פניות, במידה ושלחת אלינו פניה היא תטופל בימים הקרובים ואנו בטוחים כי תקבל את השירות הטוב ביותר.
במיוחד בתקופה המאתגרת הזו שאף אחד לא היה ערוך אליה, אנו מצפים למעט חמלה והבנה.
תודה
מוצר:
מדחום מהיר לאוזן
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
26/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם!!! גם בזמנים ״רגילים״ ובטח לא בימי ״קורונה״. שרות לקוחות גרוע ביותר. הזמנתי שני דברים ורק אחרי כמה שבועות ומכתב בירור ממני, מסתבר שהמוצר לא במלאי. אולי להודיע לי???? המוצר השני עדיין לא הגיע והם גם לא עונים לטלפונים.
יש מספיק מקומות אחרים עם שרות הרבה יותר טוב ומהיר, גם בזמנים האלה.
תגובת החנות:
חבל שכך הלקוחה מרגישה.
אנחנו עושים את מירב המאמצים להתמודד עם כמות ההזמנות הכל כך גדולה שנוצרה באופן פתאומי בתקופה הזו.
חלק מעובדינו עובדים מהבית ולכן אין מענה טלפוני כיוון שאלו הנותרים לא יוכלו לעמוס בעומס הפניות.
העומס על המייל עקב כך ועל מערכת הפניות שלנו גדל מאוד ואנחנו נותנים מענה בכל שעות היממה.
ניתן לראות גם כי אנחנו מקפידים להגיב לכל חוות דעת, מה שמראה שאיננו מעלימים עין מהלקוחות וחשוב לנו לתת את השירות הטוב ביותר.
תודה
מוצר:
אופניים ללא גלגלים לילד
תמונת משתמש
שם:
Dror
תאריך:
24/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמני משלוח איטיים מאוד ומפצלים משלוחים. אחרי המתנה של שלושה שבועות הגיע פריט אחד מתוך חמישה שהזמנו באתר
תגובת החנות:
כפי שמצוין באתר שלנו, בעקבות מצב החירום שנוצר במדינה, זמני האספקה אכן ארוכים יותר.
ההזמנות מפוצלות על מנת שלקוחות לא ימתינו זמן רק לכל ההזמנה, שלפחות יקבלו חלק ממנה.
כמובן שאיננו מחייבים על המוצרים שאיננו שולחים.
תודה,
מוצר:
קוביות, פאזלים, הליכון
תמונת משתמש
שם:
לא-לפרסום
תאריך:
22/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מעולם לא הגיע. באתר נכתב 7 ימי עסקים, אחרי שבועיים עדיין לא הגיעה תשובה על מתי בכלל יסופק, ותנאי אספקה שונים הוצגו אחרי הקניה מאלה שהוצגו לפניה. מענה טלפוני -- אין. אחרי שבועים פשוט ביטלתי את העסקה. ביזבוז זמן.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים, גם בגלל מחלת הקורונה שגרמה לכך שמרבית העובדים מבצעים עבודתם מהבית ולכן אין מענה טלפוני, גם חג הפסח בו גם ככה רוב המשק לא עובד יצר מצב שלא הצלחנו לעמוד בזמני האספקה.
הלקוח אכן ביקש לבטל ומיד נענה וכמובן שלא חויב בגין ההזמנה.
מוצר:
קורקינט
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply