דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי Apple (פתח תקווה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
iCan
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בiCan ?
4.02
ציון ממוצע
172
חוות דעת בשנה האחרונה
183
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
4
3 חודשים אחרונים
26
0
18
6 חודשים אחרונים
78
0
34
שנה אחרונה
130
0
42
כל הזמן
140
0
43
נמצאו 183 חוות דעת גולשים על iCan
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נמכרה לי הגרסה האמריקאית של Apple Watch Series 6 GPS Cellular במסווה של הגרסה הרשמית. כתוצאה מכך, eSim אינו פועל. הם סירבו להחזיר את הכסף ולהחליף את השעון לרשמי. בחום לא ממליץ על חנות זו.
מוצר:
Apple Watch Series 6 40 mm Gold GPS Cellular
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב. באתר כתוב אספקה תוך 3 ימים.
אני ממתין כבר למעלה מחודש ומספרים לי שאין את המסך בארץ, ועוד שבוע יגיע... ככה מושכים אותי כבר חודש
לא מציעים פיצוי, אף אחד לא מתקשר לדווח מה קורה עם זה, מתי אמור להגיע.... כלום!
מוצר:
Philips 243V7QDAB - מסך מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מאוד שלילית

1. הזמן אספקה שהם מציגים (לפחות לאוזניות של אפל) הוא מוטעה, בשיחה עם הנציג, אחרי שכבר רכשתי שזה מותנה רק בהרחבת האחריוות של הספק הרשמי (לא מה שכתוב בזאפ או באתר שלהם בזמן הרכישה)ת ובלי ההרחבת אחריות זה יכול להגיע באיחור של כמה ימים

2. אני כבר אחרי 8 ימי עסקים וזה עוד לא הגיע, וכרגע הם גם לא יודעים להגיד לי מתי זה כן יגיע
מוצר:
Apple AirPods Pro True Wireless
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין! המחיר המשתלם ביותר שמצאנו בבלאק, הגיע עם משלוח עד הבית אחרי כמה ימים.
מוצר:
iPad Pro 12.9(2020)WiFi 128GB MY2H2RK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמן אספקה מהיר ללא כל תקלות. במקביל לשירות מקצועי, איכותי ואדיב.
ממליץ בחום ובטוח שאהנה מהשעון.
מוצר:
Apple Watch 6, 44mm Space Gray Black Band M00H3HB/A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב! עדיף לשלם עוד 100-200 ש''ח לחברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה. אפס תודעת שירות.
הם מתחייבים באתר לאספקה של 7 ימי עסקים, אחרי 10 ימים, התקשר נציג ואמר שאין להם את המוצר במלאי ויקח עוד שבוע עד שיגיע אליהם. מעריך שיגיע אחרי חודש לפחות
תגובת החנות:
כפי שאפשר לראות בשלל תגובות אחרות של לקוחות- הלקוחות מרוצים מהשירות שלנו ומקבלים את המוצרים בזמן.
במקרה זה, הוסבר ללקוח שיש עיכוב קל עקב מחסור עולמי במוצר וכי יסופק ב-3-4 ימים הקרובים.
הלקוח החליט לא להמתין ובחר לבטל את העסקה.
כמו כן המוצר הוסר מידית מהאתר עד שיתחדש המלאי.
מוצר:
Ipad 10.2 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סטרימר של אפל בתאריך 25.11.2020 ,
הייתי אמורה לקבל את המכשיר לאחר 3 ימי עסקים,
כאשר אני בקשר טלפוני עם מחלקת שירות הלקוחות, עם נציג בשם עומרי,
לאחר שבוע ימים הודיעו לי שאין במלאי סטרימר, והם לא יכולים לספק את המוצר.
והובטח שעד 14 ימי עסקים אקבל זיכוי לכרטיס האשראי שלי,
כמובן שעד היום 27.12.2020 האשראי שלי עדיין לא זוכה,
וזה לאחר פניות חוזרות ונשנות למחלקת השירות,
לעומרי וגיא, אין שום מענה מקצועי בחברה,
כאשר בקשתי לדבר עם הנהלת החשבונות או מנהל,
אמרו שלא ניתן, רק לאחר המתנה של עוד 24 שעות,
נראה שמחברה מאד לא מקצועית ואין עם מי לדבר,
לחייב את האשראי יודעת יפה מאד,
גם כשאין את המוצר במלאי וניתן להזמין אותו דרך האתר שלהם,

לגבי החזר זו בעיה,
חברה ללא שירות, או תמיכה
חבל

לגבי החזר זו כבר בעיה
תגובת החנות:
הוסבר ללקוחה שנושא הזיכויים הוא באחריות חברת האשראי בלבד.
הוסבר ללקוחה שביטול עסקה מטופל עד 14 ימי עסקים.
הלקוחה פרסמה את תגובתה ביום העסקים ה-14 בדיוק מבלי לבדוק את פירוט האשראי שבו לעתים ניתן לראות את הזיכוי לאחר מס' ימים. חבל.
מוצר:
סטרימר 64GB 4K TV APPLE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזמנתי ipad air בצבע כחול, הובטח באתר שיגיע תוך 7 ימי עסקים. לאחר יומיים קיבלתי טלפון, נאמר כי בחירה של צבע אפור יזרז את התהליך. היה לי חשוב לקבל כחול ולא נאמר כי מדובר באיחור, לכן לא הסכמתי. לאחר עוד שלושה ימים קיבלתי טלפון נוסף ונאמר כי יש לי אופציה לקבל את האפור בלי איחור או כחול באיחור לא מוגבל. מתברר כי הם התחייבים לספק מוצר ולא מתחייבים לצבע. התנהלות פח, העמידו אותי בפני עובדה כי לא אקבל את מה ששלמתי עבור זה. לא מומלץ, להתרחק.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר בצבע מסוים, וכדי לזרז את האספקה הוצע לו אם מעוניין לקחת אותו מוצר בצבע אחר. הלקוח לא היה מעוניין ובחר להמתין. לאחר מס' ימים התקבל מלאי של אותו אייפד שוב בצבע שונה והוצע שוב ללקוח אם מעוניין כדי לזרז והלקוח הסכים.
אף אחד לא העמיד את הלקוח בפני עובדה, הלקוח נשאל ב*שאלה בלבד* אם מעוניין, במידה ולא היה מעוניין- יכל להמתין או לבטל. איננו מעמידים את לקוחותינו בפני עובדות, כפי שציין בעצמו- שאלנו אותו אם מעוניין. זה שאנו מתחייבים למוצר ולא לצבע, מופיע בכל עמוד באתרנו וגם נציגינו מסבירים זאת בעל פה טלפונית במעמד הרכישה לכל לקוח. הלקוח קיבל במהרה את המוצר לאחר שבחר לשנות לצבע אחר, ממש לא מובנת התגובה.
מוצר:
iPad air 64g 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקסים ומהיר! הרבה מעבר לציפיות! בחרתי במשלוח דרך נקודת איסוף וחששתי שיהיה עיכוב במשלוח התקשרתי לברר ולהפתעתי קיבלתי את האוזניות עם שליח עד הבית יום אחרי! המשלוח הגיע באריזה יפה, המוצר מצויין וכל זה במחיר הכי משתלם שמצאתי! מומלצים מאוד.
מוצר:
AirPods 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

חווית הקניות הגרועות שחוויתי אי פעם, הייתי צריך לדעת שחסכון של כמה שקלים לא שווה את זה.
רכשתי עכבר למחשב, הובטח לי שהמוצר יגיע תוך שלושה ימי עסקים, הדבר לא קרה. לאחר עוד שתי שיחות עם נציגים הובטח לי כי המוצר יגיע בעיכוב של יום אחד. לא קרה הדבר. כשדיברתי עם ״מנהלת שירות לקוחות״ המוצר בכלל לא יצא והם הביטוח שבקרוב זה יהיה.
בקיצור-תחסכו לעצמכם, לא מספקים מוצרים
תגובת החנות:
לפני הכל- לא הייתה כלל חריגה בזמני האספקה !
הלקוח הזמין מוצר שמסופק תוך 3 ימי עסקים. וביום העסקים השני בלבד - הלקוח ביקש לבטל את העסקה!
הוסבר לו שהמוצר מגיע אליו למחרת ביום העסקים השלישי כפי שהובטח- אך הלקוח אמר כי כבר לא מעוניין.
כלומר- גם לא הייתה חריגה בימי העסקים, גם הלקוח ביטל מבלי שהפרנו את הזמנים מולו, ** גם לא נגבו דמי ביטול כפי שאמורים להיגבות ** וגם נוסף על כל זה מפרסם תגובה שלילית?? פשוט אין מילים לתאר.
מוצר:
Apple magic mouse 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית! על גבול ההתעללות.
הזמנתי אייפד לאבא שלי ב 10 לנובמבר. לפני חודש וחמישה ימים. (התחייבו לספק תוך שבעה ימי עסקים). עד כתיבת שורות אלה לא קיבלתי כלום.
את הקבלה אגב, קיבלתי רק אחרי 9 ימים, אחרי שביקשתי פעמיים.
מסתבר שהיה צריך להפנות את הבקשה הפשוטה והבסיסית הזו למרכז הלוגיסטי שלהם. אבל זה שטויות לעומת מה שבא אחר.

כל פעם שהתקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה אמרו שיש בעיה עם המוצר הזה, עם הצבע שלו.
אמור שהוא אזל במלאי של הספק והם יוכלו לספק לי אותו ב״בסוף השבוע״ , ״בתחילת שבוע הבא״ .
ככה הם מושכים אותי כבר חמישה שבועות. כל שבוע אני מדברת/צועקת איתם לפחות פעמיים.
הבטיחו שאם אחליף לצבע אחר - אקבל. החלפתי. לא קיבלתי.
הבטיחו שאם אקנה את האחריות של היבואן הרשמי - אקבל. קניתי - לא קיבלתי.

גם השיחה של היום התחילה ב ״אני אוכל לספק לך את המוצר בהמשך״ אחרי שהם התחייבו שיספקו לי אותי בתחילת השבוע.
דרשתי לבטל את ההזמנה ואז באורח פלא הנציגה ״הצליחה״ להכניס אותי לסבב משלוחים של היום. כאילו שלקוח שמחכה למעלה מחודש למוצר שהובטח לו פעם אחר פעם שהנה הוא מגיע זו לא סיבה מספיק טובה לעשות את כל המאמצים שהלקוח יקבל את המוצר כמה שיותר מהר.
השעה עכשיו 21:00. למותר לציין שאת המוצר לא קיבלתי.

חמישה שבועות של סיוט מתמשך שאני מקווה שייגמר מחר כשאבטל את ההזמנה.
וגם אל תלכו שולל אחרי הנציגים הנחמדים. הם כאילו אדיבים בטלפון אבל בפועל שום דבר לא מתבצע. בסופו של דבר יש לי הרגשה שדיברתי עם מחשב.
יש בעיה עם המלאי - סבבה. למה אתם מוכרים מוצר שאין לכם יכולת לספק??? והוא עדיין מופיע כאופציה באתר! למה למרוח אנשים במשך חמישה שבועות עם הבטחות שאתם לא יכולים לעמוד בהם?! י
לא להתעסק. שימרו על האנרגיות שלכם. לא שווה את המחיר הזול לכאורה שהם מציעים. אתם תשלמו על זה ביוקר!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מוצר בצבע מסוים. הוצע לעבור לצבע אחר כדי לזרז אספקה אך הלקוחה לא היה מעוניינת- אמרה שמעוניינת להמתין.
למחרת ביקשה לבטל את ההזמנה- הוסבר שהשליח כבר בדרך אליה עם האייפד והיא מקבלת אותו תוך חצי שעה- הלקוחה לא האמינה וחשבה שמשקרים לה, ובתגובה כתבה "באורח פלא" קיבלה את המשלוח אחרי 20 דקות - לפי מה שידוע לנו זמן הנסיעה מפ"ת לי-ם הוא מעט ארוך יותר מ-20 דק' – כך שמן הסתם הנציגה הטלפונית שהסבירה לה שהשליח בדרך אליה דברה אמת והשליח אכן כבר היה בדרך. הלקוחה בחרה לא להאמין ולכן בזמן שהמתינה לשליח החליטה לפרסם את התגובה בזאפ.
תמיד כאשר מתאפשר לזרז אספקה ע"י שינוי צבע מוצר- אנו נציע זאת ללקוח לבחירתו. הכל הוסבר ללקוחה מההתחלה. לא מובנת תגובתה של הלקוחה לדברים שהוסברו לה מראש.

מוצר:
iPad
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות שם!!! חנות לא אמינה!!
בתאריך 4.11.2020 הזמנתי אייפון ב6000₪ (!!!!) עם הבטחה שהוא נמצא במלאי (שקר) ויגיע תוך 48 שעות, המוצר לא הגיע ובמשך שבוע רק קיבלתי הבטחות שהוא בדרך אליי. לאחר שבוע ביטלתי את ההזמנה וכבר עבר חודש וחצי ועדיין לא קיבלתי החזר כספי, משכורת חודשית שלי שפשוט לא איכפת להם לקחת ולא להחזיר. בכל כמה ימים אני מתקשר אליהם וכל הזמן אני מקבל את אותה תשובה- תוך כמה ימים הכסף יוחזר אליי. כרגיל מסבנים את הלקוחות שלהם.
אני לא הלקוח הראשון שזה קורה לו, אפשר לראות כאן באתר שזה קרה לעוד כמה לקוחות.
אל תעשו את הטעות שאני עשיתי...
תגובת החנות:
כפי שמופיע באתר, וכפי שהוסבר ללקוח בעל פה במעמד הרכישה, אנו מתחייבים לזמני אספקה מסוימים לפי מוצר ספציפי (דגם ונפח), ולא לפי צבע.
הלקוח הזמין מוצר בצבע מסוים שלא היה במלאי. הוצע לעבור לצבע אחר אך הלקוח לא היה מעוניין.
זיכוי הלקוח כבר קיבל ממזמן (!!)
כל ההתנהלות מול הלקוח הייתה בדיוק לפי הספר, העיכוב נבע מכך שהלקוח היה נעול על צבע ספציפי למרות שידע שחוסר גמישותו בעניין הצבע עלולה לעכב את האספקה.
היינו בקשר עם הלקוח לאורך כל התהליך, לא מובן מדוע לפרסם תגובה כזו בזאפ.

מוצר:
iPhone 12 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכי זולים שמצאתי, מקצועיים נחמדים ושירות מקסים! קיבלתי את האייפד תוך שבוע מהרגע שהזמנתי ואני מרוצה. בהחלט אמליץ להבא לחברים או אנשים שייחפשו מאיפה לרכוש אייפד וציוד דיגטלי🙏🏻
מוצר:
Ipad pro 11" 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זאת Ipad עם כל התוספות : מסך מגן וכיסוי
הכל הגיע אלי הביתה מסודרים יפה בסקית מאוד יפה ומודרנית ואחרי הרכבה עובד פרפקט !!!

היה לי הנעה שלמה מי זה !
מוצר:
iPad Pro 11(2020)WiFi 128GB MY252RK/A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אייפאד פרו 2020 ועט אפל דור 2, הגיע מהר עד לבית ללא בעיות והשירות היה אדיב.
מוצר:
iPad Pro 12.9 (2020)WiFi 256GB MXAT2RK/A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לך גיא על כל העזרה שנתת לנו בזמן לחוץ שלך היית מעולה אחלה
מוצר:
אייפד 8 10.2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את ה-״iPad Pro 11 ואת העיפרון של אפל דרך האתר ביום ששי בערב. ביום ראשון בבוקר כבר יצרו איתי קשר ובמהלך השיחה ביקשתי לשדרג ל-״12.9 והם נענו מיד. הם דאגו לשלוח אלי את ההזמנה כעבור יומיים למרות שבאתר מופיע 7 ימי עסקים.
שירות אדיב מאוד לאורך כל הדרך וטיפול כמו vip. ממש נהניתי מחוויית הקניה!
מוצר:
iPad Pro 12.9(2020) Silver MY2J2RK//A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה מהירה ונוחה באתר. מחיר הכי זול. עדכון טלפוני לגבי המשלוח. מוצר טוב, מרוצים מהאוזניות האלחוטיות
מוצר:
AirPods 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אליהם דרך זאפ, שירות טלפוני מצויין, משלוח מהיר עם שליח עד הבית, המוצר הגיע בשקית חמודה, וקופסא אטומה היישר מהיצרן, בנוסף הגיע מחוץ לקופסא מתאם למטען מחול.
תודה רבה.
מוצר:
Ipad pro 12.9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומהיר עם מענה מיידי ומעקב אחרי ההזמנה. מאוד מרוצה מהקנייה ומה מחיר המצוין
מוצר:
Apple Watch 6 44mm deep blue
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, מוצרים איכותיים ומחירים נגישים. קיבלתי את המשלוח תוך כמה ימי שירות בלבד. המוצר הגיע ארוז בקופסא האייקונית של אפל ובשקית גדולה של ican. המחירים הכי טובים שיכולתי למצוא. באמת חווית קניה אחרת מכל מה שחוויתי עד עכשיו!
מוצר:
iPad Pro 12.9 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים רבים אחר המוצר אייפד פרו 12.9 אינצ 2020 מצאתי את האתר I can ובו ראיתי מחירים אטרקטיביים מאוד
התקשרתי לברר ענה לי בחור נחמד בשם גיא ונתן שירות מצויין ומלא
לא היה לי ספקות שהגעתי לידיים טובות.
כמו כן המוצר סופק באותו יום בלי שום בעיה ארוז באריזה מנוילנת ברמה הכי גבוה שיש אני מרוצה וממליץ בחום.
מוצר:
IPad Pro 12.9 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויות רכישה גרועה ממש!! רכשתי לאשתי מתנת יום הולדת שעון אפל עם אחריות מורחבת וכיום לאחר 3 שבועות טרם קיבלתי את המוצר. בהתחלה הבטיחו אספקה תוך 7 ימים ולאחר שהתקשרתי מספר פעמים הבטיחו לי כל פעם שיגיע היום-מחר. חברה לא אמינה שנותנת שירות לקוחות גרוע- עדיף להוסיף עוד כמה שקלים ולרכוש במקום אחר עם אמינות בהתאם.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר שהיה באתרנו, אך הוסר על ידנו לאחר שהוסבר ע"י ספקי אפל כי קיים חוסר עולמי של מוצר זה. (גם כיום בעת כתיבת תגובה זו, מוצר זה עדיין לא מופיע באתרנו).
(מדובר במוצר Apple Watch SE 40MM + CELL)
מאחר והלקוח כבר הזמין את המוצר, נעשו נסיונות ע"י אנשי הרכש שלנו למציאת המוצר אצל ספקים נוספים על מנת שנוכל לבצע אספקה לשביעות רצון הלקוח.
לאחר מס' בדיקות בארץ (ובעולם) הובן אף יותר כי מוצר זה אכן נמצא בחוסר עולמי.
כל זאת הוסבר ללקוח והוא הבין, אך עדיין בסופו של דבר החליט לפרסם את התגובה. לצערנו בימינו היד קלה על המקלדת . . .
מוצר:
שעון חכם Apple Watch SE 40mm
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני כותבת עם דמעות בעיניים בתקווה לחסוך לכם חוויה נוראית כמו שאני עברתי.
שרות מבזה! עברתי מסכת עינויים ומלחמת התשה בשביל מוצר שעולה 5000שח!

בהתחלה דיברתי עם נותני שרות שענו לשאלותיי והיו אדיבים.
ב22.10(חמישי)רכשתי איפד פרו, מגן מסך, עט דור 2
באתר כתוב שהאספקה עד 3 ימי עסקים(כאשר בחנויות אחרות לא קיים במלאי).
שמחתי להזמין מוצר שאקבל עוד לפני תחילת לימודי האקדמיים.
עברו 3 ימים ואף אחד לא טרח לעדכן שיש עיכוב.
התקשרתי לשאול איפה ההזמנה, תשובה חד משמעית לא קבלתי ומרחו אותי.

ב30.10(שישי)התקשרתי שוב לברר מתי יגיע
דברתי עם המנהלת ונאמר לי שרק ביום ראשון/שני(1.11-2.11)והעט יגיע לאחר כמה ימים נוספים.

הם האשימו את חברת השליחויות. ניסיתי להסביר שקורות טעויות אבל זה לא על חשבוני וזה מוגזם.
במהלך שיחה עם המנהלת היא צחקקה עם העובדים ברקע ואמרה "אל תדאגי את עוד תמליצי עלינו", נתנה הרגשה שמסתלבטים עלי.
בקשתי לבטל את העסקה כמה פעמים אך ניסו לשכנע שלא כדאי כי עד שאקבל החזר המוצר כבר יגיע.
הרגשתי ששילמתי 5000 לעוקץ ואת ההזמנה לא אראה.
לבסוף המנהלת התקשרה ואמרה שהמוצר יגיע בראשון עם העט ב1.11, ואכן הגיע סוף סוף.

על קופסת האיפד היה ניילון נצמד שעטף מתאם(לא של אפל).
פתחתי אותה ומסתבר שהמטען המקורי אמריקאי וצריך להוסיף מתאם שהביאו בנפרד-קומבינה!
המתאם לא ניכנס כמו שצריך ולא עבד! רדפתי אחריהם יותר משבועיים, דיברתי עם המנהלת ואמרה שתחזור אלי עם תשובה וכך חזר על עצמו כמה ימים.
הסברתי שהמינימום שהם יכולים לעשות אחרי העינוי שעברתי זה להחליף למטען רגיל ותקני כמו שהם מוכרים באתר(בנפרד)
ושאנחנו בישראל ואמורים לקבל מוצר תואם לתקן הישראלי.
אני מכירה אנשים שקנו אותו מוצר וקבלו מטען תקני! פשוט משחקים באנשים.

בסופו של דבר התייאשתי וקניתי את המטען מחברה אחרת. היום ה-29.11 וטרם המנהלת חזרה אלי.

ממליצה להתרחק מחנות זו. תשימו לב לביקורות שאנשים משאירים ולאופי הדברים הנאמרים.
כמובן שיהיה להם מה להגיב לביקורת הזאת, וינסו להצדיק את עצמם, אך זה באמת לא משנה מה יגידו, אני בהתחלה האמנתי להם ואני מצטערת על כך.
תגובת החנות:
בקצרה ולפני הכל - הלקוחה קיבלה את הזמנתה במלואה לאחר 5 ימי עסקים בלבד (!!)
תגובה זו נכתבה לאחר בדיקה מעמיקה של מקרה הלקוחה והאזנה לכל ההקלטות של השיחות מולה.
הזמינה בתאריך 22/10 (יום חמישי), ביצעה העברה בנקאית, אסמכתא מהבנק התקבלה אצלנו ביום א' (25/10), וימי העסקים מתחילים להיספר מיום ב' (26/10). ביום העסקים השלישי (יום ה' 29/10) הלקוחה התקשרה לברר מה סטטוס ההזמנה. למחרת- ביום ו' 30/10 (לא יום עסקים) מנהלת צוות התקשרה ללקוחה לעדכן שהזמנתה מגיעה אליה חלקית ביום העסקים הקרוב- ביום א' (01/11)- כלומר האייפד ומגן המסך מגיעים אליה בוודאות, וייתכן שרק העיפרון יגיע אליה לאחר יום אחד בלבד, כלומר ביום ב' (02/11).
הלקוחה לא הייתה מרוצה מכך והן קבעו שישוחחו שוב ביום א'.
ביום א' (01/11) המנהלת יצרה קשר עם הלקוחה כפי שסוכם, ושאלה אותה מה תרצה לעשות? האם מסכימה לקבל באותו יום את ההזמנה באופן חלקי ורק את העפרון ביום המחרת? או מעדיפה הכל יחד למחרת?
הלקוחה ביקשה לחשוב עוד כמה דקות ולחזור לעדכן. לאחר 2 דקות בדיוק הלקוחה התקשרה חזרה, ואז - עדכנה אותה המנהלת כי הצליחה לסדר את העניין - וכי הלקוחה מקבלת את ההזמנה במלואה עוד היום!
ואכן כך היה!!!
הלקוחה קיבלה את האייפד שלנו עם אחריות רשמית כפי שהזמינה, כשהמוצר הינו בייבוא אמריקאי, ומגיע עם ראש מטען אמריקאי (כמו שקונים כל מוצר בארה"ב).
למוצר מצורף מתאם לראש ישראלי. הלקוחה לא הייתה מרוצה מהמתאם שצורף להזמנתה (כפי שמצורף לכל לקוח ומעולם לא שמענו כל תלונה על כך) ודרשה לקבל ראש מקורי של אפל בלבד. הוסבר לה שכך מגיעים אלינו האייפדים וכך הם מסופקים לכלל לקוחותינו המרוצים אך הלקוחה לא הייתה מרוצה מתשובתנו והחליטה לפרסם תגובה זו בזאפ.
חידוד אי דיוקים בדברי הלקוחה:
- " התקשרתי לשאול איפה ההזמנה, תשובה חד משמעית לא קבלתי ומרחו אותי"- לא נכון- נאמר לה שיחזרו אליה עם תשובה, ואכן מנהלת חזרה אליה ביום המחרת (ביום שישי).
- "נאמר שהעט יגיע לאחר כמה ימים נוספים"- לא נכון – נאמר לה שיגיע ביום המחרת (ביום ב')- ומה גם שלבסוף קיבלה באותו היום (ביום א' 01/11).
- " המנהלת צחקקה עם העובדים ברקע ואמרה "אל תדאגי את עוד תמליצי עלינו" " – חד משמעית לא קרה!
- "צריך להוסיף מתאם שהביאו בנפרד-קומבינה!" – כך נמכרים אייפדים בחנויות רבות בארץ ולא רק אצלנו, אין שום "קומבינה!".
חשוב לנו לציין שהיינו בקשר עם הלקוחה מדי יום ביומו, נמסרו לה עדכונים שוטפים בנוגע להזמנתה, ניתנו לה האופציות, היא נשאלה מה היא מעדיפה, ולבסוף פתרו את הכל במהירות המקסימלית!
למעט עיכוב קטן של יומיים- השירות שהלקוחה קיבלה היה מעולה! פשוט לא מובן!!

מוצר:
אייפד פרו 128G שנת 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחוויותיו הגרועות של לקוח Ican
רכשתי אייפד ב 3/11/2020. שילמתי גם בעבור שליח שיביא את המוצר עד הבית.
הובטח לי שהמוצר יגיע לביתי תוך עשרה ימים.
ב 25/11 (לאחר 22 יום) קבלתי מהם הודעה שהמוצר יסופק במהלך היום עד השעה 2100.
דבר לא הגיע וכמובן ששום הסבר או התנצלות לא התקבל
ב 26/11 רשמתי להם ווטאפ כדי לקבל מידע לגבי המשלוח. התקבלה תשובה לקונית שהמשלוח יגיע במהלך היום וכי ייצרו איתי קשר לתאום.
לא דובים ולא יער.
השעה היא 1600 ודבר לא הגיע.
שרות גרוע, חובבני.
מקווה שתלמדו
תגובת החנות:
פשוט לא יאמן איך לקוח שקיבל מאיתנו שירות פשוט מעולה- לבסוף למרבה האירוניה גם בוחר להתלונן עלינו בזאפ (?!)
בתאריך 25/11 נעשה ניסיון לספק ללקוח את המוצר. הוצאנו ללקוח אינספור שיחות, הודעות וואטסאפ, שיחות דרך הוואטסאפ ומה לא. הלקוח פשוט לא ענה לטלפון באופן קיצוני. לבסוף, בלית ברירה מאחר ולא היה מענה, נשלחה אליו הודעת וואטסאפ ובה עודכן כי נעשו ניסיונות רבים להשיגו על מנת לספק לו את המוצר, אך מאחר ולא היה מענה לא עלה בידינו לבצע את האספקה.
לאחר יום אחד בלבד, ב-26/11, הוצאנו שוב את המשלוח ללקוח. הוסבר ללקוח כי המשלוח יגיע אליו עד השעה 21:00 - כמו תמיד בכל המשלוחים שלנו.
הפעם, הלקוח החליט כי לא מוצאת חן בעיניו תשובתנו, והחליט לקבוע לנו עובדה ש"או שנספק לו עד השעה 19:00 או שלא נספק לו בכלל!".
מחלקת הלוגיסטיקה שלנו עשתה את כל המאמצים, מעל ומעבר לאפשריים, ולבסוף **הצלחנו** להגיע ללקוח בשעה 19:00 בדיוק! בהתאם לשעה שדרש.
הלקוח, בצעד לא ברור, הורה לשליח שלנו לחכות לו בפינת הרחוב ושיגיע אליו "תוך 5 דקות" (מסיבה לא ברורה לא הסכים שהשליח יגיע לביתו), בפועל נתן לשליח לחכות לו שם במשך רבע שעה, וכשהגיע, השליח שלנו חטף מהלקוח מטר של צעקות, תלונות, ושלל "ברכות ואיחולים".
כלומר- ** 3 שעות בלבד ** לאחר שהלקוח פרסם את התגובה בזאפ השליח שלנו כבר היה אצלו וסיפק לו את המוצר, לאחר מאמצים אדירים מצידנו לעמוד בשעה שדרש.
איך ייתכן שאחרי כל המאמצים שנעשו עבור הלקוח, הפכנו עולמות, שינינו מסלול לנהג, החלפנו סדר של משלוחים רק כדי שיקבל את המוצר בזמן שדרש- ובסוף הוא לא מרוצה? וגם מתלונן עלינו?
פשוט אין מילים ואין לתאר.
מוצר:
iPad Pro 11
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.