דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות און-ליין (2 סניפים)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
המאיר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהמאיר ?
4.80
ציון ממוצע
203
חוות דעת בשנה האחרונה
1907
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
15
0
1
3 חודשים אחרונים
43
0
3
6 חודשים אחרונים
77
0
4
שנה אחרונה
193
2
8
כל הזמן
1843
13
51
נמצאו 1907 חוות דעת גולשים על המאיר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! עודכנתי כל הזמן לגבי הטיפול בהזמנה ואפילו לאחר קבלת המוצר ביררו האם הייתי מרוצה.והמחירים ממש טובים.
מוצר:
מרית של kmix
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישת מיקסר של קנווד. ביצוע וקבלת המוצר הייתה קלה מאוד ומהיר.
המוצר נשלח תוך 2 ימי עבודה.
מוצר:
KMIX80
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באינטרנט.

קיבלתי את הקומקום יום אחרי עם הדואר.

אין בעיות בכלל.

הכל היה בסדר ומהיר.
מוצר:
קומקום חשמלי Breville ברוויל BKE700
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת שטיפהבלחץמים מהאתר, לאחר יום קיבלתי שיחה כי המוצר הספציפי של במלאי ויש משודרג יותר ללא תוספת מחיר.
שירות הלקוחות אדיב מאוד ועוזר עד לקבלת המוצר.
מוצר:
k4 מכונת שטיפה בלחץ מים KARCHER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מצויין. המכשיר הגיע ממש מהר. רכשתי לפני החגים והייתי בטוחה שיקח המון זמן. הגיע ממש תוך מספר ימים בודדים. כשניסיתי להפעיל, לא הצלחתי וחשבתי שהמכשיר תקול. צלצלתי לחנות וקיבלתי הסבר לגבי תפעולו כולל 3 אפשרויות לפעולה של מה ניתן לעשות כדי להחליף את המכשיר. בסופו של דבר המכשיר תקין. מרוצה מאוד מהשירות.
מוצר:
Boch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים, השירות היה מעל ומעבר,
קניתי כמה מוצרים וביניהם מקרר, מאיר (חוץ מזה שהיה אדיב וניסה לעזור לי בכל הדברים), התקשר אלי אחרי שסגרתי את ההזמנה, שלפי מה שהוא הבין מהצרכים שלי, משהו במקרר לא מתאים לי, ולכן הוא ביטל את ההזמנה ועשה לי הזמנה אחרת שתתאים לצרכים שלי,
מעולם לא נפגשתי בכזו רגישות לצורך של הלקוח.
חוץ מזה הדברים הגיעו תוך יומיים מסגירת ההזמנה והכל היה חלק
מוצר:
מכונת כביסה j7019 pro מייבש DV7110 מקרר AM326
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אספקה מהירה. אדיבים וזמינים. הציעו דגם מתקדם יותר במחיר טוב שרות אדיב ויעיל. מניח שאחזור אליהם . מומלץ.
מוצר:
מוט שואב אבק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות המאיר אונליין מקפיא מסוג בקו. תחילה שילמתי בפייפאל אך למחרת ביקשתי לשנות לכרטיס אשראי/תשלומים. עמדתי בקשר עם מאיר שהיה זמין מיידית, אדיב, ענייני ונענה מיד לבקשתי. האספקה היתה במועד ולשביעות רצוני.
מוצר:
מקפיא בקו 8 מגירות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאוורר באתר החברה. למחרת התקשרתי לוודא שההזמנה נקלטה.
המאוורר הגיע לביתי יומיים אחרי ההזמנה (ולא כעבור שבעה ימים).
האתר ידידותי, השרות מעולה, והמחיר היה הזול ביותר.
מוצר:
מאוורר רצפה רוטורי אלקטרו סטאר ELECTROSTAR גודל 14 דגם PS1408
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקסר מתנה לחברה וקיבלתי שירות מצוין ממש! זמינות טלפונית, מענה אנושי נעים והכי חשוב משלוח מהיר מאוד בימים הכי עמוסים בשנה!! (ערב ראש השנה)
מוצר:
קנווד kmm060
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס ושירות אדיב.
המוצר הגיע במהירות עם שליח עד הבית ללא תוספת עלות.
המוצר שקיבלתי מתאים לתיאור ולתמונות שמופיעות באתר.
מוצר:
פח אלקטרוני 50 ליטר נירוסטה Kitchen Trash דגם GYT50-4B-S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מנצח. שירות טוב ומהיר. האתר נוח למשתמש, ברור וקריא. המוצר הגיע אלי תוך יום. מאוד מרוצה. מומלץ בחום.
מוצר:
בלנדר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ומקצועי והגון, טרחו להתקשר ולעדכן ביוזמתם על הזמנה כפולה בטעות
ולהקטין הכמות כנדרש
מוצר:
מסנן לדייסון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כבר הרבה דברים בחנות של פתח תקווה, האחרון אירפרייר פיליפס. לא הכי סימפטיים, אבל קניתי תמיד שהמחיר היה טוב, אבל היום בטלפון קיבלתי צעקות ממישהו בצד השיני של הקו כשביקשתי האם היתה אפשרות להנחה כי מצאתי בזול יותר את ה-Dyson V11 Absolute! היתי קונה אם הבן אדם היה מנומס ומיקצועי, אבל הוא העיף אותי לתמיד בצורה מאוד אגרסיבי!
תגובת החנות:
חנות "המאיר" מקבלת אלפי ביקורות חיוביות ולפעמים גם ביקורות שליליות, וגם אותם נקבל בהבנה.
אבל כאשר לקוח שולח ביקורת לא ענינית , זה מקומם! מה זה הביקורות שלא הסכימו לעשות לו מחיר זול יותר?
א. אין שום הוכחה שצילצל אלינו.
ב.למה שנציגי החנות יתנהגו למישהוא לא בנימוס אם מבקש מחיר יותר זול.
ג. סביר שאם מישהוא צילצל וביקש יותר זול או שעונים בחיוב, או שענו לו מצטערים אנחנו לא יכולים לעשות מחיר זול יותר.

בקיצור .... תסיקו לבד את מסקנות


מוצר:
אירפרייר Philips
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה שירות מצוין ושילוח מהיר מאוד, עונים מהר מאוד לטלפון, אנשים טובים, מוצרים טובים
מוצר:
מיקרו גל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באינטרנט של מיקסר מדגם קנווד. ההזמנה יצאה בטעות עם 2 פריטים במקום אחד, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות וטיפלו בטעות מהר. המשלוח התקבל מאוד מהר, תוך ימים ספורים. תודה
מוצר:
מיקסר קנווד 330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה, פשוט אין לי מילים, שירות מדהים, מהירות משלוח, וגם קיבלתי התחשבות קטנה לפנים משורת הדין כי לא שמתי לב לאיזה הערה באתר
בקיצור, ברור שאקנה שם שוב
ממליץ בחום
מוצר:
מקפיא MIDEA HS-208FN
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה יוצא מן הכלל . האספקה הייתה מהירה מאד . פחות מחמש ימי עסקים . אני מאד מרוצה מהשרות שקיבלתי מחברת המאיר
מוצר:
שואב דייסון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בזמן, במצב טוב והוא עובד מצוין. היה קל להרכבה. יש ש3 רמות אוורור לש רוח. מצב 1 לא הכי שקט אבן עושה רוח טובה.
מוצר:
מאוורר עומד Morphy Richards
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקניה היה מהיר ויעיל מאד, אפילו התקשרו אלי לוודא את פרטי ההזמנה
המשלוח הגיע אלי בזמן קצר מאs
מוצר:
מנורות לשבת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לקנות ממיטב כספי 279₪ מגהץ חדש, וציפיתי לאחד חדש!

מי שמכיר את המגהץ, הכבל חשמל שלו הוא לבן, כולל המחבר לחשמל עצמו.
בחנות פתחתי את המגהץ, מעבר לזה שהוא לא היה עטוף בניילון שהיה בתוך הקופסא, וכל הניירות בפנים היו מקומטים ולא מסודרים, היה ברור שהוא נפתח בעבר, רק לא היה ברור למה, אולי החזרה של לקוח, לא יודע...לא נאמר לי דבר.

הסתכלתי על הפלאג חשמל והוא היה שחור, רופף ומעט פתוח. (מוזר, חשבתי עלצמי)
הפלאג לא קשור ולא תואם את המוצר בשום צורה, בהמשך תבינו למה...

שאלתי את מאיר על זה (לדעתי בעלֶי החנות) והוא אמר לי במילים אלו:
"זה הישראלים פותחים את זה בארץ ומחליפים בעצמם."
אמרתי לעצמי:
"אוקי, הוא אומר הוא יודע..."

בבית, אחרי חיבור אחד בלבד המגהץ הפסיק לעבוד!
ישר ידעתי שזה קשור לפלאג והסתכלתי עליו במבט שני כשאני בבית רגוע שוב.
ולהפתעתי, פלאג החשמל שייך בכלל לחברת DEKO !!!
הייתי מעלה תמונה פה אבל אין אופציה.
לא נראה לי שפיליפס או הישראלים שבודקים פלאגים יחליפו לחברה שונה לחלוטין.

מסתבר, שאחד החוטים מתוך ה3 שבתוך הפלאג יצאו החוצא, זו הייתה עבודת חשמל מרושלת ביותר, קשה לי להאמין שפיליפס ישחררו מוצר עם כבל ככה, מעבר לזה שהם מוכרים מוצרים עם פלאג מוכן לאירופה, שהוא מוצק ולבן, לא מוברג.
הכבל הזה נפתח, ולא בידי לקוח!

קשה לי להאמין שה"ישראלים" לטענתו של מאיר פתחו את הפלאג הקיים והחליפו חברה, נכון?

בכל מקרה, היום יום שבת, אני אצור עם החנות קשר ואתלונן, מקווה מאוד שהם יחליפו למגהץ חדש (חדש!!!) ואם לא הביקורת תעמוד לעינה לכל אדם שירצה לקנות שם בעתיד.
זה ממש לא יפה לשחרר לקוח בצורה כזו.
יותר מהאופן שכבר בחנות הייתי מהורהר ויצאתי משם במחשבה שמשהו לא בסדר, להגיע הביתה ולא להיות יכול להשתמש בו זה גרוע עוד יותר.

תגובת החנות:
אם חוות הדעת הנ"ל מתפרסמת ? היא אמורה להיות על המוצר ולא על החנות.
עדי הגיע אלינו , לאחר שצילצל ווידא שיש לנו את הדגם הנ"ל.
הגיע לחנות וביקש לבדוק את המוצר לפני שקונה, לטענתו, מהסיבה שמוצר זהה שהיה לו וניקנה בחנות אחרת הפסיק לעבוד.
המוצר נבדק בנוכחות הלקוח - וכמובן עבד.
מגהצי אדים מסופקים מהיבואנים לאחר שאריזתם נפתחה בארץ, הוכנסו הוראות הפעלה תעודות אחריות ומוחלף התקע במידת הצורך.
לאחר מכן הלקוח שאל " מדוע התקע בצבע שחור ומורכב בארץ ולא תקע יצוק? "
הוסבר ללקוח שהמוצר חדש וסופק בצורה הזאת ע"י היבואן חברת אלקטרה.
תקעי החשמל בדרך כלל אינם של היצרן - אלא מורכבים בהתאם לארץ השיווק.
הלקוח מעולם לא התקשר להתלונן.
כך שהסיבה לתלונת הלקוח לא ברורה.

מוצר:
CG3810 Philips
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיא המהירות יום למחרת ההזמנה הגיעה עד הבית והמחיר היה הכי זול תודה להמאיר כיף לרכוש מכם
מוצר:
מאורר תקרה 52 אינץ בטאר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לכל המעוניין:
רכשתי דרך אתר החנות באינטרנט 4 מאוררים מתוצרת אלקטרוסטאר.
מר מאיר רוזנבלום, מנהל החנות, טיפל בהזמנה בצורה אדיבה, עניינית ווגילה סבלנות ונכונות לסייע, לאחר שהתגלה באג כלשהו בתוכנת ההזמנה.
כבר ביום למחרת ביצוע ההזמנה, הגיעו המאוררים ליעדם בכתובתי בירושלים! (מהירות שיא!!)
תוך התחשבות בגודל ההזמנה גילה מר רוזנבלום רוחב לב ונאות ליתן הנחה נוספת במחיר המאווררים שמלכתחילה היה נמוך יחסית בהשוואה למחיר השוק.
אין צריך לומר שיחס כאמור תורם רבות למוניטין החנות ומוטיבציה לרכוש מוצרים בעתיד.
יישר כוח.
בברכת שנה טובה,
TAL
מוצר:
מאוררי תקרה סטאר 44-7 לבן (כמות: 4)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי. קיבלתי מחיר מצויין. הגיע שליח תוך יומיים. מרוצה עד הגג גם ביררתי מול שירות לקוחות וענה נציג ודיבר לעניין וענה על שאלותיי
מוצר:
נינג'ה 1500w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ספק מאוד לא אמין - להיזהר - לא לקנות דרכו בשום פנים ואופן !!!!
בוצעה הזמנה ושומה תוספת לאספקה מהירה - התחייבות ל 3 ימי עבודה
בפועל - לאחר כ 4 שבועות !! שלא סופק המכשיר ולאחר מספר ויכוחים בטלפון ביטלתי את ההזמנה

תגובת החנות:
"המאיר" משתדלים להיות הכי טובים ומושלמים לשביעות רצון הלקוחות , אך כנראה שהשתדלות לא תמיד עוזרת.
ועכשיו לפרטים: לקוח הזמין עבור אימו המבוגרת מייבש כביסה שעובד על גז. מכשירים שעובדים על גז מסופקים ישירות מחברות הגז.
חברת הגז טוענת שצילצלה ביום לאחר ההזמנה ותיאמה מול הלקוח, אספקה למחרת.
למחרת צילצל הנהג ורצה לספק את המוצר .לטענתו הלקוח סירב לקבל מפני שעדיין לא הכינו את המקום לקלוט את המוצר.
תאמתי שוב בין הספק והלקוח (למרות שמדובר בחיוב נוסף למשלוח, החלטנו לספוג עלויות ולא להגיד כלום ללקוח).
החברה נסתה לתאם שוב ואז לטענת החברה נוצר ויכוח שבו הלקוח דרש לפנות מכשיר ישן שיש ברשותו, ואילו הם טוענים שחוק פינוי חל רק על מכשירי חשמל ולא על גז. ועל פינוי ישן הם דורשים תשלום הובלה.
הצעתי ללקוח שאני יעביר את הספקת המוצר אלי , ואבקש ממובילים להביא את המוצר לביתו וכן לפנות את הישן. והוספתי שהנל יעכב את אספקת המוצר.
בנתיים אכן חל עיכוב באספקת המוצר מכיוון שאבי נפטר וישבנו שבעה.
לא יכולנו להענות לדרישתו ליידע באיזה יום בדיוק יסופק המוצר.
הצענו ללקוח לבטל וכספו יוחזר
מוצר:
מייבש כביסה
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.