לא נתנו לי שירות לאחר הקנייה ולכן לא מרוצה מהחנות. קל למכור אבל לא כולם יודעים לתת שירות אחרי. תלמדו קצת לתת שירות גם.
מוצר:
onceplus 13r
שם:
shay14144
תאריך:
16/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות, פשוט להתרחק! חוויה קטסטרופלית!
אני חייב להזהיר כל אחד ואחת מפני רכישה מהעסק הזה. מדובר בחווית קנייה שגרמה לעוגמת נפש, מריחת זמן, ושירות לקוחות שאינו מתפקד.
כרוניקת הכישלון (הזמנה מ-12.10.25):
טענה לא מבוססת לאי-מענה: לאחר ההזמנה, קיבלתי הודעה שיש לחזור לשירות לקוחות כיוון ש"לא היה מענה". בדקתי בשני מספרי הטלפון שסיפקתי: לא נרשמה בהם אף שיחה שלא נענתה מהעסק. הטענה כי התקשרו אליי מספר פעמים אינה עומדת במבחן המציאות והיא תמוהה.
מריחה והבטחות סרק: ניסיונות חוזרים ונשנים ליצור קשר נתקלו באותה תשובה אוטומטית: "ההודעה התקבלה", "נחזור בהקדם", "יש עומס". במשך 4 ימים לא קיבלתי מענה ענייני, מה שעיכב את הטיפול בהזמנה חיונית ללימודים.
ביטול מנומק בטענות סותרות: רק לאחר 4 ימים ודרישה עיקשת לדבר עם נציג, קיבלתי "הסבר" לביטול העסקה:
גרסה א': הנציג טען בתחילה כי יש עומס בגלל חג.
גרסה ב' (לאחר התעקשות): הנציג טען כי מכרו את המוצר האחרון ללקוח אחר כיוון שלא עניתי לשיחה (טעות שכאמור לא התרחשה), וכי המוצר יצא מהמלאי ואינו נמכר יותר.
סתירה בפועל: נכון לעכשיו, המוצר עדיין מפורסם ונמכר באתר שלהם, למרות הטענה כי הוא אינו במלאי!
חשד להתנהלות שיטתית (לפי עדויות נוספות):
על בסיס חוות דעת של לקוחות אחרים, עולה דפוס פעולה המעלה חשד: פרסום מוצרים במחיר נמוך (ככל הנראה ללא מלאי), ולאחר מכן ביטול העסקה או ניסיון לשכנע לרכוש מוצר יקר יותר, תוך הטלת האחריות על הלקוח.
אחריות וטיפול בלקוח:
במקום לקבל אחריות על פרסום שאינו תואם מלאי בפועל או על שירות לקוחות כושל, העסק בוחר לתקוף את הלקוח (כפי שקרה במקרה שלי ועל פי עדויות). מדובר בשירות שהוא בגדר ביזיון.
לשמחתי, כל השיחות מוקלטות אצלי. בכוונתי להגיש תלונה מסודרת לגופים הרלוונטיים – הרשות להגנת הצרכן, אמון הציבור, ולזאפ (שעליהם לבחון את "תו האיכות" שניתן לעסק זה).
המסר שלי הוא חד וברור: אל תבזבזו את זמנכם וכספכם. התרחקו!
תגובת החנות:
ראשית כל נאחל בשורות טובות ורק דברים טובים לכל עם ישראל . הלקוחות הזמינו טאבלט שסך הכל נגמר במלאי . משהו שיכול לקרות וקורה אנחנו בני אדם ועובדים מול לחץ לפעמים. קורה שמוצר נגמר . כאשר נאמר ללקוחות שהמוצר נגמר החלו לצרוח על הנציג שאנחנו גנבים ונוכלים והם הולכים לפנות לרשויות . לא ברור על מה מכיוון שלא חייבנו את הלקוחות ולא גבינו מהם כסף . נעשתה קצת דרמה ונאמרו עלבונות מאוד גדולים עלינו ולא ברור על מה . מאוד מוזר ועוד שמדובר בבעלי עסקים שמגלים 0 הבנה למקרים כאלה . נאחל בריאות והצלחה ללקוחות ושידעו לקחת דברים בפרופוציה להבא . בהצלחה .
מוצר:
טאבלט Samsung Galaxy Tab S9 FE Plus 12.4 SM-X610 128GB 8GB RAM Wi-Fi W
שם:
ויקטוריה
תאריך:
02/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קנייה נעימה בבסט סייל, קיבלתי את המכשיר בלי עיכובים. ה־X6 Pro פשוט טיל מסך איכותי, מצלמות טובות וסוללה שמחזיקה.
מוצר:
poco x6 pro 5g 512gb/12ram
שם:
נוי
תאריך:
02/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מסיר שיער של בראון בבסט סייל מוצר איכותי, עושה עבודה מצוינת, קל לשימוש ונוח ביד. השירות הטלפוני היה מהיר ואדיב מאוד , בהחלט חוויית קנייה טובה.
מוצר:
Braun slik expert pro 5
שם:
מאיה
תאריך:
29/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מכשירים מבסט סייל עם מגני מסך זכוכית. שמו לי אותם בצורה מושלמת ללא בועות וליכלוך.ההגנה מורגשת והמסך נשאר חד וברור. מוצר איכותי ושימושי במחיר משתלם.
מוצר:
גאלאקסי F05 ושיאומי note 11 pro
שם:
גיא
תאריך:
27/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפד 11 אינץ’ עם מעבד M3 ואני מרוצה מאוד המכשיר מהיר, חד ואיכותי, מסך מרשים לצפייה ולעבודה. הכיסוי ומגן המסך נותנים תחושת ביטחון ונוחות בשימוש יומיומי. שדרוג מצוין שמשלב ביצועים חזקים עם הגנה טובה.
מוצר:
IPAD AIR 11 INCH M3
שם:
yuval.ycohen
תאריך:
25/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון Samsung Galaxy A56. התקשרו וניסו ״לדחוף״ מוצר משודרג בעלות נוספת... הבינו שאני לא מתכוון ליפול בפח הזה. שאלו למי הפלאפון (מה איכפת להם??) אמרתי שזה עבורי (גבר) אמרו שהצבע היחיד שנותר הוא... ורוד... הפתעתי ואמרתי ״בסדר״... ואז לאחר שכבר שילמתי באינטרנט, והכסף ירד מכרטיס האשראי, ביקשו שאני אצלם ואשלח לווטסאפ שלהם: תצלום כרטיס אשראי משני הצדדים! ״כולל 3 הספרות מאחור״! תעודת זיהוי, ורשיון נהיגה. הסברתי שהם התקשרו אלי, וזה נשמע ממש לא בטיחותי לצלם ולשלוח את הפרטים האלו! והסכמתי לביטול העיסקה. אני סבור, שהם לא התכוונו לעשות עיסקה הוגנת. לא מומלץ בכלל!
תגובת החנות:
חייגנו ללקוח היקר להסביר לו על המוצר שהזמין ותחילה הלקוח קטע את הנציג שלנו ואמר לו אל תבזבז לי את הזמן בצורה מבישה . לאחר מכן ביקשנו מהלקוח צילום תעודה מזהה או רישיון נהיגה על מנת לאמת את הפרטים . הלקוח לצערנו רושם שקרים ואנחנו נפעל בהתאם כלפי השקרים שלו . לא ביקשו ממנו צילום של הכרטיס מ2 הצדדים ובטח לא את ב3 ספרות . חבל שאין לנו אפשרות להשמיע מה היה . מדובר באדם חסר כבוד לבריות ובנוסף גם שקרן . בהצלחה לך ותודה שלא קנית אצלנו .
מוצר:
Samsung Galaxy A56
שם:
מיכאל
תאריך:
19/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סמסונג S21 עם מגן מסך סיליקון וקיבלתי שירות מעולה ממיקי מכשיר מצוין, מגן איכותי ושירות מקצועי ואדיב במיוחד ואפילו מיקי הצליח קצת להצחיק אותי,אלוף.
מוצר:
samsung S21 לבנדר
שם:
יוסף
תאריך:
17/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את Canon SX740 מבסט סייל סלטלר מצלמה קומפקטית עם זום חזק ואיכות צילום מצוינת. אחלה קנייה, שווה לגמרי.
מוצר:
מצלמה canon sx740 HS וכרטיס זיכרון 64GB
שם:
סמי
תאריך:
13/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סמסונג חדש יחד עם מגן מסך וכיסוי, ואני מרוצה מאוד מהקנייה. המכשיר עובד בצורה מהירה וחלקה, המסך חד וצבעוני, ומגן המסך יחד עם הכיסוי נותנים תחושת ביטחון ושקט נפשי מפני שריטות ונפילות. שילוב מצוין של איכות ובטיחות.
מוצר:
A56 5G
שם:
Nadav
תאריך:
13/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון x עם אחריות לשנה. מסרתי לתיקון עקב בעיה בשקע הטעינה. המוכר אמר לי שזה לוקח מקסימום שבועיים (והם לא נותנים מכשיר חלופי). אחרי 19 יום מתקשרים אלי מהמעבדה ומבקשים שאשלם תמורת התיקון כי יש פגיעה במסך וזה מבטל את האחריות. לא היתה לי ברירה אז שילמתי וציפיתי שכשאקח את הטלפון הם יבטלו את התשלום כי זכרתי שאין פגיעה במסך (היה כמו חדש) להפתעתי קיבלתי את הטלפון עם מסך שבור. גם החנות וגם המעבדה הכחישו שזה נשבר אצלם כך שגם שברו לי את המסך וגם היתיי צריך בגלל שהמסך שבור לשלם עבור החלפת שקע הטעינה, שהיתה אמורה להיות כלולה באחריות. הם יודעים שבשביל כמה מאות שקלים אני לא אתעסק עם זה ולא אתבע אותם אז כנראה שהם מנצלים את זה כדי לרמות.
מוצר:
ilhone x
שם:
דניאל
תאריך:
10/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות יעיל ומצוין לאורך כל הדרך. לאחר הרכישה התגלתה תקלה במכשיר, סיימון ליווה אותנו לפתרון שכלל לבסוף החלפה של המכשיר בנוחות ובלי כאבי ראש.
מוצר:
Pixel 8 pro
שם:
זיו
תאריך:
07/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פיזית בחנות בסט סייל השירות היה אדיב, הצוות סבלני וענה על כל שאלה, והמוצר היה במלאי במחיר טוב. חוויה נעימה, בהחלט אחזור שוב.
מוצר:
airpods 2 pro
שם:
אניס
תאריך:
06/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בוודאי! הנה גרסה מקוצרת יותר:
⸻
חוות דעת על אייפון 15 – 512GB
אחרי חיפושים ארוכים מצאתי סוף סוף את האייפון 15 עם 512GB בבסט סייל. מכשיר חזק, מצלמה מעולה, והכי חשוב סוף סוף יש לי שקט מבחינת אחסון. שווה כל שקל!
מוצר:
iphone 15- 512gb
שם:
freziy
תאריך:
05/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות לא גרוע, כי הוא פשוט לא קיים.
מצער אותי ממש לראות חנות פה בזאפ שלאורך השנה האחרונה יחס הביקורות השליליות כלפיה עובר מ-5%, ל-14%, ל-30%, ול-33% בחודש האחרון.
רכשתי מכשיר מסוג אייפון 15 ביום רביעי בשעה 18:15 (30/7/25) במערכת ההזמנות של האתר עם משלוח.
למחרת התקשרו אליי כדי "לסגור את ההזמנה". לא עניתי.
חזרתי אליהם 45 דקות אחר כך, חמישי 14:44 אמרו לי שהם עמוסים ושיחזרו אליי. לא חזרו.
חזרתי אליהם קצת יותר מאוחר, חמישי 17:56 אמרו לי שהם עמוסים ושיחזרו אליי רק אחרי סוף השבוע.
חזרתי אליהם ביום ראשון שוב, ראשון 13:48 הבחור בטלפון אומר לי "חוזרים אלייך בשעה הקרובה תהיה זמין!". לא חזרו.
חזרתי אליהם למחרת, שני 14:14 אמרו לי שהם יחזרו אליי בהמשך היום.
ביום שני כשהצהריים הפך לאחר הצהריים, הבנתי שהמכשיר שהזמנתי ברביעי לא יהיה בדרכו אליי לעולם עד שלא אעשה מעשה. לקחתי את האוטו ונסעתי 40 דקות אליהם לראשון ואספתי את המכשיר תוך דקות בודדות. כה חבל על הטרחה המיותרת שלי. "לסגור את ההזמנה" זה להגיד לי שהמכשיר לא תומך ב- eSim ופרטים יבשים על האחריות. בגלל 12 שניות של הסברים מילוליים המכשיר שלי שכב בחנות במקום להיות בדרך אליי במשך 5 ימים.
בשיחה האחרונה הטלפונית שלי איתם לצערי הבחור מהחנות שיקר לי ואמר שניסו לחזור אליי כמה פעמים ושאני לא עונה באופן סדרתי. אימתתי אותו מול זה בהצלחה במערכת התיעוד שלהם כשהגעתי לחנות - בוצע רק ניסיון חיוג אחד אליי ומאז שכחו ממני 4 ימים.
תגובת החנות:
הלקוח היקר לא יכול לענות לטלפון מכיוון שיש לו שירות הודעות מיוחד שעונה במקומו לשיחות . לאחר שניסינו לתפוס את הלקוח והוא אמר לנו שאפשר לדבר איתו רק דרך הווצאפ . הוסבר ללקוח שדרך הווצאפ בהתכתבות אנחנו לא חוזרים ואנחנו חייבים לבצע שיחה על מנת לוודא את כל הפרטים של ההזמנה בכדי שלא יהיו אי הבנות. לאחר מכן הלקוח הגיע לפה וקיבל שירות מעולה עם המחיר הכי טוב שיש . לא ברור מה גורם לאנשים לנסות לעשות נזק ולכתוב סתם ביקורות שליליות . מחיר מעולה - קיבל שירות מעולה - קיבל בהצלחה ללקוח עם חישובי הסטטיסטיקה לעסק שלנו אך אנחנו את השירות יודעים לתת ואת זה עשרות אלפי הלקוחות שלנו שחוזרים אלינו יודעים מעולה .
מוצר:
אייפון 15
שם:
משה
תאריך:
03/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טאבלט והוספצי כיסוי ספר איכותי ,המכשיר עם אחריות לשנה , ההפעלה הייתה פשוטה, והביצועים מצוינים לשימוש יומיומי. הכיסוי מוסיף הגנה ונוחות, והאחריות לשנה מעניקה שקט נפשי.
מוצר:
טאבלט סמסונג A9
שם:
מיכה
תאריך:
31/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את Google Pixel 7 מחנות בסט סייל עם כיסוי ומגן מסך חוויית הקנייה הייתה טובה. המכשיר הגיע חדש וההדבקה של המגן בוצעה בצורה מקצועית וללא בועות. השירות היה אדיב, המחיר תחרותי. סה״כ – קנייה משתלמת ושירות מצוין
מוצר:
google pixel 7 pro
שם:
אדיר
תאריך:
29/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון עם משלוח עד הבית – השירות היה נוח, מהיר ויעיל. ההזמנה בוצעה בקלות, והמכשיר הגיע ארוז היטב ובמצב מצוין. חוויה משתלמת וחסכה לי זמן.
מוצר:
גלאקסי איי 56
שם:
נטליה
תאריך:
28/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את ה־Samsung A15 בבסט סייל סלולר בראשון לציון קיבלתי שירות טוב, המכשיר עובד מצוין, תמורה יפה למחיר. מרוצה מאוד
מוצר:
SM GALAXY A15
שם:
זוהר
תאריך:
27/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נינג’ה מבסט סייל , המוצר הגיע ארוז היטב. קיבלתי שירות אדיב, מחיר משתלם, הכל תואם בדיוק למה שהובטח. מרוצה מהקנייה וממליץ לבדוק דרכם
מוצר:
NINJA SLUSHI FS301
שם:
guykem1
תאריך:
23/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חוויה זוועתית, קניתי אצלהם טלפון חדש S24 ואני בטיפשותי סמכתי עליהם שיעשו לי את העברת הנתונים, הם דפקו לי לגמרי את הוואטסאפ וכשביקשתי להזדכות פתאום למרות שהם רושמים שהזיכוי יהיה עד 100 מעלות המוצר פתאום הוא בא ואומר לי שהוא יתן לי גג 2000 ממחיר של 2500. אני מופתע קצת מהיחס למרות שאבא שלי תמיד קונה שם טלפונים (אני ומשפחתי כבר לא נחזור לשם)
תגובת החנות:
לא מבינים איך אפשר להגיד חוויה זוועתית על שירות כמו שהלקוח קיבל . הלקוח רכש מכשיר אצלנו ולא בפעם הראשונה , ביקש מאיתנו להעביר לו את המידע למרות שאנחנו לא מתעסקים בזה ולא גובים על זה תשלום אך הלקוח ביקש שננסה להעביר לו וכך עשינו . הסברנו לו שבמידה ולא נצליח אז הוא יוכל ללכת למעבדה שכן מתעסקת בנושא והם יוכלו כמובן לעזור לו בצורה יותר טובה מאיתנו . לאחר שניסינו להעביר ללקוח את כל המידע אכן כל המידע עבר מלבד הווצאפ שאותו לא הצלחנו להעביר. נאמר ללקוח שיוכל לגשת למעבדה ולהעביר דרכם והלקוח יצא מרוצה הודה לנו ויצא. יום למחרת הלקוח חייג אלינו בצרחות שאנחנו דפקנו לו את הווצאפ ושהוא לא רוצה את המכשיר לאחר שהוא פתח את המכשיר והשתמש במכשיר . נאמר לו כי ברגע שהמכשיר משומש לא נוכל להחזיר לו את מלוא הסכום כי לא נוכל להזדכות מול הספק. אבל אם הבעיה היא רק בווצאפ אז נוכל לשלוח אותו למעבדה שאנחנו סומכים עליה לקבל מהם עזרה . הלקוח המשיך לצרוח עלינו שהוא לא רוצה את המכשיר . הלקוח קיבל מאיתנו מענה ושירות הגון , מכשיר משומש לא יכול להיות שווה כמו מכשיר חדש וכך גם נאמר ללקוח . בהצלחה ללקוח היקר .
מוצר:
טלפון s24
שם:
בנימין
תאריך:
20/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את ה-Galaxy A32 יחד עם מגן מסך וכיסוי, כולל משלוח עד הבית. השירות היה מהיר ויעיל – הכל הגיע ארוז היטב ובמצב מצוין. הדביקו את המגן מסך טוב, המגן והכיסוי מוסיפים הגנה טובה. חוויית קנייה טובה ושירות אמין.
מוצר:
samsung A32 128GB
שם:
אור
תאריך:
17/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את האייפון 15 ישירות בסניף של בסט סייל חוויית קנייה מצוינת. השירות במקום היה מקצועי, אדיב וסבלני, ונתנו תחושת ביטחון. המכשיר חדש, באריזה מקורית ובמחיר משתלם ביחס לשוק,ממליץ להגיע חנות מסודרת ונעימה
מוצר:
iphone 15 128
שם:
שרון
תאריך:
14/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אפל ווטץ’ בבסט סייל שירות מצוין במקום, מחיר משתלם והתייחסות מקצועית. השעון נוח, מדויק, משתלב נהדר עם האייפון, וההתראות מתקבלות בזמן. חוויית קנייה חיובית ושעון איכותי.
מוצר:
Apple watch se 40mm
שם:
אביב
תאריך:
26/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות יוצא מן הכלל מחיר מעולה קיבלתי חברה נחמדים מאוד עזרו לי מאוד בכל מה שביקשתי