דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBest Cell Celular ?
4.20
ציון ממוצע
186
חוות דעת בשנה האחרונה
718
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
4
3 חודשים אחרונים
21
0
8
6 חודשים אחרונים
68
1
20
שנה אחרונה
148
1
37
כל הזמן
569
7
142
נמצאו 718 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בהמלצה של חבר,השירות על הפנים חיכיתי לתור שעה וחצי,בסוף רכשתי סמסונג s8,לא עברו 3 חודשים הטלפון נכבה ולא נדלק,הגעתי לחנות בחזרה הבחור בשם תמיר בדק ואמר שאין לי אחראיות על טלפון מסיבה שיש סריטה קטנה בגף המכשיר,אומר לו שסריטה לא קשורה לתוכנה שהטלפון לא נדלק,תמיר אמר לי בעצבים אין מה לעשות,לא ממליץ בשום פנים ואופן על חנות הזו,כמובן אם יש לכם כסף מיותר.חנות על הפנים.
תגובת החנות:
שלום ללקוח היקר.. ראשית כל איך זמן ההמתנה קשור לשירות ? אם הלקוח חיכה שעה וחצי בתור זה אומר הרבה ברוך ה' . אנו חנות שעובדת עם מאות לקוחות מידי יום ומשתדלים לתת שירות טוב ומהיר לכולם . הלקוח הגיע היום אל החנות ורצה לשלוח את המכשיר שלו לאחריות . הלקוח הגיע עם מכשיר שהמסך שלו שבור וממש לא עם שריטה קטנה. כפי שידוע על שברים אין אחריות והוסבר ללקוח כי אנו לא יכולים לשלוח ליבואן מכשיר שבור מכיוון שלא יקבלו אותו . אך בכל זאת נתנו ללקוח את האופציה לגשת ליבואן ואולי הוא יוכל לעזור לו כשהוא יגש אליו בעצמו . חוות דעת שקרית ולא נכונה . ממש חבל שכל אחד יכול פשוט לכתוב מה שבא לו בלי בקרה על הדברים . לא נותר לנו מה לעשות עם חוות דעת זו חוץ מכתיבת האמת מהצד שלנו.. בהצלחה ללקוח
מוצר:
פאלפון סמסונג s8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון xiaomi mi8 ושילמית תוספת למחיר עבור היותו מיובא ע"י יבואן רשמי ואחריות היבואן. כאשר בחלוף זמן פניתי אל משרדי היבואן לטפל בתקלה במכשיר, הם סירבו בטענה שהמכשיר לא באחריותם מאחר ולא יובא דרכם וש בחנות "עבדו" עלי. חויה מאד מעליבה ומקוממת.. אסור להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
שלום רב לכל הלקוחות
הלקוח התקשר לחנות כשנתיים לאחר הרכישה וטען שיש לו בעיה בסוללה,הוסבר ללקוח שיש אחריות על הסוללה לחצי שנה ולא לשנתיים (הוסבר גם במעמד הרכישה ומופיע גם בתקנון האחריות). הלקוח קיבל שירות וגם יקבל שירות מאיתנו על הצד הטוב ביותר אך אנחנו לא יכולים לשלוט בתקנון היבואן ובמעבדות שלו . אנחנו לא מבינים מה פה מקומם ומעליב את הלקוח היקר...

מוצר:
טלפון xiaomi mi 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלויזיה 65 אינץ מ-bestcell

אחרי יומיים בלבד הטלויזיה שבקה חיים - לא עובדת ולא כלום.

עכשיו אני צריך להמתין לטכנאי שמי יודע מתי יגיע וכמה זמן תארך כל הפרוצדורה המיותרת הזו.
bestcell סיפקו סחורה שמתקלקלת אחרי יומיים.

תעשו לעצמכם טובה - אל תקנו ממקום שמספק סחורה שלא עובדת אחרי יומיים של שימוש..

תקנו רק ממקום שמספק סחורה איכותית ללקוחות שלו.

אכזבה נוראה
מוצר:
טלוויזיה Xiaomi L65M5-5ASP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בראשון לקנות טלפון קיבלתי מעידן שירוץ שאף פעם לא נתקלתי אי ש מקצועי מדהים בטוח שאני יקנה שם עוד פעם
מוצר:
סמסונג 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני השבוע חיפשתי בזרם מכשיר סלולרי מדגם סמסונג 9 ומצאתי בחנות בראשון הקניה היתה מהירה מקצועית ונעימה תמיר עזר בכל מה שביקשתי לכן יצאתר ממש מרוצה
מוצר:
סמסונג 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הפלייסטן של סוני מחיק הכי טוב בישראל באתר של בסט סל התקשרתי בחנות ובאמת הישרות והמחיר ממש מעילים
מוצר:
פליסטיישן סוני 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון ממש טוב לפני כמה ימים המחר היה ממש טוב וישרות מצויין היום התקשרתי לקבל עזרא ומהיר מאוד דרך הטלפון עזר לי בחור ממש מרוצה מאוד מהמקון
מוצר:
שעוני נוט 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב, שירות גרוע. אין עם מי לדבר. חבל על הכסף. פשוט לא לא להתקאב
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות עם מכשיר שבור ורצה עליו אחריות.. כפי שכתוב בכל מקום וכל אדם עם טיפת היגיון יודע שכשיש שבר במכשיר אין אחריות . רצינו לעזור ברמת השירות ללקוח אך הוא התלהם והלך . בהצלחה ללקוח
מוצר:
אייפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קני.י כמה טלפונים החנות הזאת פעם ראשונה שנכנסתי לחנות ולא היה תור לנציג יצאתי ממש מהר השירות כתמיד טוב מבסוט
מוצר:
סמסונג a51
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות על מנת לבדוק מלאי של הטלפון נאמר לי שיש במלאי.
הגעתי במיוחד לחנות כחצי שעה לאחר השיחה וכבר אין מלאי, רק יבואן רשמי תוספת של 300 ש"ח
מאכזב מאוד
תגובת החנות:
הלקוח הנכבד חיכה זמן רב בתור מכיוון שהיו המון אנשים בחנות באותו זמן ספציפי . לצערנו כאשר הגיע התור של הלקוח המוצר אכן אזל בייבוא מקביל וירד מהאתר באותו הרגע עד לבוקר שלמחרת שקיבלנו את המכשיר שוב . מתנצלים מאוד על המקרה ותמיד משתדלים לספק את הלקוח לשביעות רצונו וגם להודות בטעות כשצריך .
מוצר:
S21 ULTRA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ק יתי טלויזיה להורים שלי הקניה היתה מהירה מחיר הכי. טוב שהיה בזאפמ גם הטכנאי היה נחמד הסביר להורים הכל תודה
מוצר:
טלויזינ 55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו מהם!!
ביום חמישי האחרון אחרי בדיקה מעמיקה של המחיר של אייפון 11 פרו, ראינו שאצלם הכי זול ומשתלם-3698 ל256 ג’יגה.
הגענו אליהם, הנציג אמר שההבדל בין היבואן הרישמי ללא רישמי היה תוספת של 300 שח.
אמרנו סבבה ואז שאלתי אותו מה ההבדל בין 12 פרו, הוא אמר שזה תוספת 530 שח ליבואן הרישמי., 128 ג’יגה.
שאלתי אם יש את היבואן הלא רישמי, הוא אמר שלא, שהם לא מביאים אותו לארץ.
בערב, אחרי שהשכבנו את הילד לישון בעלי סתם עשה בדיקה באתר וגילה 12 פרו 128 ג’יגה המחיר הוא 4053.
שזה היבואן הלא רישמי, מה ששאלתי עליו ואמר שלא מגיע לארץ.
יום ראשון התקשרתי אליהם כי חשבתי שנעשתה טעות..
הנציג הטלפוני אמר שאין עם מה לדבר שנציג מכירות נתן לי מחיר ולא הכריח אותי לקנות, ואמר שנתן לי את כל הפרטים ואני בחרתי לקנות היבואן הרישמי.
וש500 שח זה לא כזה נורא!
אמרתי לו ששאלתי אותו לגבי היבואן הלא רישמי והנציג ענה שלא מביאים אותו לארץ היבואן הלא רישמי כי זה טלפון חדש.
ובנוסף 500 שח זה לא משהו שנורא בשבילו!
בשבילי זה מלא! ואם היתה לי את האפשרות הייתי בוחרת לחסוך את ה500 שח האלה, אתה לא יודע מה המצב שלי להגיד אם זה נורא או לא!
הנציג אמר שהוא לא יכול לזכות אותי ויכול להביא לי קייס וכאלה, אבל זיכוי אינו יכול.
עניתי שאני רוצה זיכוי כי הנציג שסמכתי עליו לא נתן לי את הפרטים הנכונים, ופשוט ניצל את העובדה שאני אישה בהריון, עם ילד קטן, וככה חשב שיוכל להוציא ממני עוד כסף.
הנציג הטלפוני אמר שאם זה ככה הוא יכול להגיד שאני משקרת, והנציג כן אמר לי את הפרטים.
אני לא מבינה למה הוא אומר שהוא לא יכול להביא זיכוי אם הוא הציע להביא לי קייסים בשווי הסכום, כלומר שהוא יודע שהנציג עשה משהו לא בסדר.
כנראה שזה ההתנהלות שם, לנצל אנשים תמימים ולחלוב מהם כמה שיותר כסף!
תגובת החנות:
הלקוחה הגיעה לחנות במטרה לרכוש 11 פרו 256 כפי שאמרה.. לאחר מכן רצתה הלקוחה מחיר לדגם ה12 פרו . הנציג הביא לה את המחיר הנקוב אשר היה באותו היום והלקוחה בחרה לרכוש את המוצר לפי אותו המחיר . לאחר כמספר ימים הלקוחה התקשרה כי היא רואה את המכשיר באתר במחיר יותר זול.. הוסבר לה ראשית כי המחירים הם דינמיים ובנוסף כי היא רכשה מכשיר עם אחריות אחרת ממה שמופיע באתר . הלקוחה דרשה לקבל זיכוי כספי על ההפרש מהמחיר הנקוב באתר על המחיר אותו היא שילמה . הוסבר ללקוחה כי עם כל הכבוד אנו אתר אשר משנה את מחיריו לטוב ולרע מספר פעמים ביום וכי אין אפשרות לזכות על מחיר שהיה לפי 5 ימים על מחיר שמופיע בזמן הנתון. ללקוחה הוצע מגנים וממש לא בשווי ההפרש בתור מחווה ורצון להוציא אותה מרוצה אך היא כמובן רק גידפה ודיברה לא בכבוד וקראה לנו גנבים. שיהיה בהצלחה ללקוחה.
מוצר:
iPhone 12 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנוט שירות ממש טובה היה טקלה בטלפון ועסרו לסדר הכל ממש תודה רבה לכמם בחורים טובים
מוצר:
Xiaomi. Note 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים הזמנתי אייפון מהחנות בראשון הגיע צבע שהבת שלי לא האבהה לכן התקשרתי לחליף לצבע אחר נעניתי בחיוב אכן החליפו לי את המכשיר חנות עם תודעת שירות גבוהה
מוצר:
אייפון 11פרו מאאקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת קנניית השנה שלי השואב אבק של שיומי הבחור בחנות היה החלטי לגבי המוצר ממש המליץ עליו והוא צדק גם חסך לי כסף וגם המוצר מדהים
מוצר:
שואב אבק c1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנוצ עם בעיה שלמטעינה וחנות שלחו את הטלפון לאחריות תוך כשבוע חזר מתוקן שירות מעולה בקניה ובזמן שיש צורך
מוצר:
סמסונג s10e
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול בערב קניתי ניייד של אייפון להשרות אין לי מילים היה ממש נעים לעשות רכישה והכי חשוב מכל הילדה מרוצה מאיפון
מוצר:
אייפון 11 128גב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלולר בחילת החודש קיבלתי הישרות היה ממש נחמד וגם הייתי צרכיה עזרה התקשרתי והיו סבלניים לשאלו שלי שירות נחמד
מוצר:
נוט 9 פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר חדש בחודש נובמבר. לאחר חודש התאצ' הפסיק לעבוד וניגשתי לממש את האחריות.
מפה התחילה החוויה שלי מהחנות...
לאחר שבועיים התקשרו לבקש את הקוד אחרי שהגשתי להם את הטלפון מאופס בכלל.
לאחר מכן לא חזרו והייתי צריך לרדוף אחריהם מספר פעמים כדי לקבל תשובות של "לא מוכן עדיין" לאחר חודש בתיקון פתאם קיבלתי "תשובה חדשה" יש שבר פנימי! וביקשו 1000 ש"ח עבור תיקון המכשיר.
יש לציין כי בטופס קבלת המכשיר נרשם ע"י החנות שאין סימני נפילה.
כל הטיפול ממשכו דרך הקשר מולי ועד לפסילה שלו ע"י החנות היה מתחת לכל רמת שירות שהייתי מצפה לקבל.
שימו לב!
תגובת החנות:
שלום רב ללקוח היקר ולקהל הלקוחות . שהלקוח הפקיד את המכשיר אצלנו לשליחת המכשיר לאחריות . שכח הלקוח לציין כי שבר את המכשיר. לצערנו שום אחריות לא משנה איזה לא נותנת אחריות על שבר . נורא מתנצלים אך אנחנו לא יכולים לשלם בשביל הלקוח את השבר שלו הוא גרם. חבל שבשביל לעשות חוות דעת שלילית חייב להכניס גם שקרים כי בטופס שהלקוח קיבל מאיתנו סהכ רושמים את מה שהלקוח מבקש למסור ליבואן כחלק מהשירות שאנו נותנים. אנו תמיד דואגים כי כל אחריות יבואן אשר מקבלים דרכנו תינתן על הצד הטוב ביותר אך כאשר יש נזק לקוח אין לנו כל יכולת לעזור . בהצלחה ללקוח.
מוצר:
טלפון סלולרי Google Pixel 4A 128GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אזמנתי קסיאומי אלי הביתה הגיעה ממש מהר המישלוח הנציג החמוד שעזר לי עסה לי שרות מצוין
מוצר:
קסיאומי נןט 9 אס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איזמנתי איפד מיני יבוהן רישמי בחור חמוד בשם רומן עזר לי ומשלוח היגיעה אלי ביום אחד תודה רבההה
מוצר:
איפד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מכשיר סלולרי. למחרת חזרו אלי והודיעו לי שהמחיר יהיה גבוה יותר ממה שהופיע מכיוון שבחצי שנה האחרונה כבר ביצעתי מהם הזמנה אחרת ויש מגבלה על מוצר אחד במחיר מבצע!
זה היה נשמע לי הזוי וביקשתי לדעת איפה זה כתוב (אין זכר לזה בעמוד הקנייה), הופניתי לתקנון האתר בסעיף 10 שם כתוב כך: "החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בכל עת וללא הודעה מוקדמת, ומחירים אשר מוצגים באתר רק ללקוחות פרטיים, ומכירה מוגבלת למכשיר סלולרי אחד פר בית-אב {חל על כל המכשירים אשר מוצגים באתר}"
כשציינתי שרכשתי מהם *סטרימר* לפני כמה חודשים ובכלל לא מכשיר סלולר כפי שכתוב בתקנון - ענו לי שזה אותו דבר למרות שזה ממש לא. כמובן שאין זכר באתר לעובדה שההגבלה לרכישת מכשיר אחד מתפרסת על חצי שנה!
לצערי מדובר במעשה שאינו הוגן ואינו תואם לתקנון שהם עצמם פירסמו
מוצר:
שיאומי רדמי נוט 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הדעתי לחנות לקנות שיאומו 9 אידן ותמיר עזרו לי לחבר את השים לטלפון ולהאביר נתונים תודהרבה שירות מצויןם
מוצר:
שיאומו נוט 9 אס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוני פלשטיישן 4 באתר נציג מאוד חמוד בשם טמיר התקשר אלי ואסביר לי על הסוני הוא הציעה לי לשדרג את הסוני אבל אני לא היתי מעונין המשלוח הגיעה ממש מהר תןדה רבה
מוצר:
סוני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלטלרע של סמסונג נןט 10 המוכר היה מחמד עזר לי בהעברת נתונים שחרות בסהכ טוב מרוצה
מוצר:
נוט 10 סמסונג
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.