דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBest Cell Celular ?
4.03
ציון ממוצע
156
חוות דעת בשנה האחרונה
767
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
12
0
2
3 חודשים אחרונים
26
1
10
6 חודשים אחרונים
39
1
16
שנה אחרונה
117
2
37
כל הזמן
604
8
155
נמצאו 767 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב , שירות מהיר וזמינות מלאי שלא מצאתי בשום חנוןת , בהחלט אחזור בהקדם !
מוצר:
אפל ווטץ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נוראית, יחס ללקוח מזלזל. קניתי דרך האתר טלפון סלולרי samsung not 8. קיבלתי אותו לא תקין. היגתי לחנות ודיברתי עם מיכאל. ביקשתי לבטל העסקה. כמבן הו לא היסקים והיצע לי להשיר טלפון לבדיקה וזה לוקח 14 ימי עבודה - בפועל שלושה שבועות. המרתי לא ש אני לא יכולה כאין לי טלפון אחר. התשובה היתה שזה בעיה שלי. שעלתי העם אני יכולה ללכת למעבדה לבד. הו עמר לי שכן. שהם צריכים לבדוק שלא גרמתי לו נזק ורק אחרי זה הם בחנות יחשבו איך לתפל בבעיה. הו נתן לי כתובת ומספר טלפון של מעבדה. צילצלתי והתברר שמספר הטלפון לא פעיל בחלל. נסתי לשם זה ברמת גן ואני גרה באריאל. ביזבזתי שני ימי עבודה לנסיות - אני אצמעית. גמ שם לא בדקו את הטלפון במקום. הייתי צריכה להשיר אותו עד מחר. בקיצור בדקו וכתבו שמחשיר לא תקין. שלחתי מאיל ותופס בדיקה לחנות אבל הם כמובן לא הגיבו. צילצלתי לחנות שוב. הפעם מיכאל העסקים לעשות לי זיכוי והיבתיח להתקשר אלי באותו יום ומקסים למוחורת.. זה היה ביום רביעי 1.09. אני עדיין לא קיבלתי תשובה, לא קיבלתי אישור ביתול העסקה או זיכוי. אני מתכוונת לשלוח תלונה לרשות הגנת הצרכן ותביא לבית המשפט. נימם לי לדבר איתם ללא הצלחה. הם פשות מושחים את הזמן ועצבים. חוץ מזה עמרו לי במעבדה שטלפון לא חדש - הו מחודש!!!!!
תגובת החנות:
לא ברור על מה מדובר.. הלקוחה רכשה מכשיר חדש וטענה שיש לו תקלה , הלקוחה הגיעה לחנות אחרי שהיא מחייגת כל יום 10 פעמים לחנות וכל פעם מדברים איתה בסבלנות רבה ושירותיות ברמה . הלקוחה נשלחה למעבדה בכדי שיעזרו לה לסדר את המוצר שהיא קיבלה והיא לא רצתה לקבל שום עזרה . הלקוחה רצתה לקבל זיכוי , ישנם מקרים שאפילו החנות מעדיפה לבטל עסקה ברגע שהיא רואה שהלקוח מחייג כל כמה דקות לשיחה בכדי לריב . נאמר ללקוחה שהיא מוזמנת להגיע אלינו ולקבל זיכוי בכדי לסיים את ההתקשרות בנינו , הלקוחה חייגה לחנות בבוקר ושאלה מה עם הזיכוי שלה , נאמר ללקוחה שכל עוד המכשיר אצלה אנחנו לא נוכל לזכות אותה ... הלקוחה רוצה גם להשאיר את המכשיר אצלה בבית וגם שנזכה אותה , איפה ההיגיון ? לאחר מכן במהלך היום גם החנות ניסתה לחזור ללקוחה והיא ניתקה לנו את השיחה . לקוחות צריכים להבין שאנחנו כאן כדי לתת שירות ולאיים בתביעה לא מפחיד אף אחד ברגע שאנחנו מתנהלים כשורה , אנו דוגלים במקרים כאלה של בעיות ללכת לקראת הלקוח כמה שאפשר בכדי לא להגיע למצבים לא נעימים אך ישנם פעמים שלא משנה מה נעשה הצד השני לא רוצה עזרה אלה רק לאיים . בהצלחה .
מוצר:
טלפון םלוללרי Samsung not 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמה ימים קנית מי מאקס השיקוע היה ממש טוב ונחמד המציג היה סבלני ועוזר ממש בהכל שיגיע טוב מאוד
מוצר:
מי מאקס 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מ-bestcell טאבלט samsung s6 lite והטאבלט הגיע פגום יש חלק במסך שהעט לא עובד בו, רכשתי את הטאבלט עם אחריות יבואן רשמי של סלקום .
נגשתי לשירות הלקוחות של סלקום ונאמר לי שהם לא מחליפים את הטאבלט אלא שולחים לבדיקת מעבדה ואם מוצאים משהו מתקנים והטבלט חוזר מתיקון עד 14 יום.
עקב נסיעה לחו"ל בעוד כיומיים אני צריך את הטבלט ולכן כשהבנתי שהאחריות של סלקום לא שווה הרבה נגשתי לחנות במטרה להחזיר את המוצר ושיזכו אותי.
החנות Bestcell סירבה לזכות אותי (המכשיר נקנה לפני 6 ימים) בטענה שהמוצר פתוח.

ברור שהוא פתוח המטרה היתה להשתמש בו אבל החברה לא לוקחת אחריות על מוצרים פגומים שהיא מוכרת ומטילה את כול האחריות על סלקום שהשירות שלהם לא טוב.
מבחינה חוקית ישנה פרצה בחוק ועסקים יכולים למכור לך מוצרי חשמל פגומים כול עוד הם מתחייבים על אחריות ובמקרה של תקלה הם רק צריכים לתקן לך את המכשיר ואז יוצא מצב שקניתי מכשיר פגום שעבר תיקון ולא מכשיר חדש כמו ששילמתה.

מאוכזב ומרגיש מרומה, אין סיכוי שאקנה בחנות הזאת יותר, חנות לא ישרה.
מוצר:
tab s6 lite- samsung
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרכוש מכשיר לידלתי , הדגשתי בפני המוכר שחשוב לי שהמכשיר יהיה חדש והוא בכדי להרגיע אותי נכנס לאתר של אפל והראה לי שהמכשיר לא הופעל לעולם , מקום שירותי מאוד ומחרים טובים
מוצר:
אייפון איקס אס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת השנה קניתי טלפון לבת שלי אייפון חדש הקניה היתה בסדר בחנות היו הוגנים וגם עכשיו שהטלפון התקלקל דאגו לתת שירות מהיר וטוב מרוצים
מוצר:
אייפון 12פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרכוש סמסונג איי 71 זכיתי לשירוט מצוין וגם שדרג לדגם עם 5גי אותו מחיר
מוצר:
איי 71 חמש גי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לכל הגולשים חייב לציין לטובה את המקום המליצו לי על המקום חברים טובים שירות טוב יוצא מן הכלל תודה
מוצר:
poco x3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות של החנות מצוין אבל -
הטלפון שהזמנתי הגיע ביחד עם מגן אחורי בעוד באתר לא ציינו את העובדה הזאת, מה שגרם לי להוציא עוד כסף על מגן אחורי שהזמנתי מהחנות למרות שלא הייתי צריכה (כי הטלפון הגיע עם מגן). החנות בעצם הרוויחה את הכסף על המגן שלי, בעוד לא הייתי צריכה אותו בכלל!
חוץ מזה- שירות לקוחות הוגן וטוב.
מוצר:
שיומי poco
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני כמעט חודש ורק היום הפעלתי , נתקלתי בבעיה בהדלקת המוצר הגעתי לחנות הסבירו בדיוק איך לתפעל וגם עזרו לי בהכנסת המייל והפרטים שהייתי צריף מעולהתודה
מוצר:
טאבלט אס 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחת מהחנויות היחידת שנתקלתי בהן שבאמת מפרסמים משהו ועומדין בו בלי טריקים ושטיקים שירות טוב ונוצר נהדר לילד
מוצר:
שיוני איי 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
2 חנוית אני קונה לפני אני קונה אצליהם וסלולריים היו לא טוב שבועיים משתמש בטלפון שקניתי מחנות זה וממש מרוצה הכל עובד סופר טוב
מוצר:
סמסונג 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי חיפושים נרחבים למלאי ולמחיר טוב של יבואן רשמי הגענו לחנות הנפלאה בזאת , מחיר יבואן רשמי בהפרש של כמעט 400 שח מכל מקום אחר ושירות באמת מדהים
מוצר:
iPad Pro 12.9 M1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפד אייר לבן שלי , החנות רשמה את המספר שלי ועשתה לי גם הזמנה לאייפד פרו 2021 למרות שלא היה במלאי , לאחר כ3 ימים קיבלתי גם את האייפד החדש . אין מילים להוסיף פשוט תודה .
מוצר:
אייפד פרו 2021
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספר רכישות כבר רכשתי בחנות , בכל פעם הלכתי על המלצת המוכרים ויצאתי מרוצה , בהחלט אמשיך לחזור בעתיד
מוצר:
Samsung m32
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב נתנו לי שירות מצוין תודה לסיימון על שרות ניפלא הוא אזר לי לחבר את האוזניות לפלפון
מוצר:
אפל אייפודסס פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בכל החנויות כמעת 12 פרו כחול יבואן רשמי ולא היט קיבלתי מחאר טוב ושירות טוב תודה
מוצר:
12 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות טאבלט לפי מחיר שמפורסם באתר. כמובן שניסה להציע לי את אותו טאבלט עם אחריות מורחבת בכל הארץ על ידי יבואן רשמי ולא יבוא מקביל - רק עוד 100 שקל. אמרתי לו שאני לא רוצה - מעדיף את הטאבלט בלי האחריות המורחבת. הלך למחסן ועדיין הביא לי את הטאבלט היקר יותר. אמרתי לו שאני אוהב את הצבע (שחור) אבל עדיין מעדיף את הטאבלט בלי האחריות המורחבת. ואז, אחרי שהוא ראה איזה צבע אני מעדיף, הוא הלך למחסן, התעכב קצת, חזר ואמר לי שמהמוצר שאני רוצה, בלי האחריות המורחבת, הזול יותר, יש רק בצבע וורוד! איזה מקריות! כמובן שהוא ידע שאני לא אקח טאבלט וורוד והוא ניצל את זה. הוא אמר לי שאולי יגיע הטאבלט הזול יותר בצבע שאני רוצה בעוד 10 ימים. חחחח...אני דיי בטוח שהוא עבד עליי ואם הוא היה ״מתאמץ״ טיפה יותר הוא היה מוצא. אבל ככה זה. בקיצור - לא ממליץ.
מוצר:
Galaxy Tab S6 Lite טאבלט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמה ימים קניתי טלפון הפתעה לתאומים שלי אך הם קיבלו בהפתעה אותם טלפונים מסבא וסבתא לכו חזרתי להחזיר שקיבלתי כזסף חזרה מרוצה מהשירות
מוצר:
פוקו m3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון נשלח לתיקון, טופל במקצועיות וזריזות, תוך יומיים חזר אליי.
טלפון שני שלי מהחנות, ממליץ.
מוצר:
פוקופון f3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיכיתי הרבה זמן בתור וגם תוך כדי עקפו אותי, וגם ניסו למכור לי כל מיני תוספות אחריות למיניהם
ברקע הייתה לקוחה שטענה שרימו אותה והיו שם ויכוחים
לא ההרגשה הכי נעימה
תגובת החנות:
במקרה זה שעונה על חוות הדעת הוא גם זה שמכר לך את המוצר. הלקוח הגיע לחנות ביום שישי שהחנות הייתה מלאה באנשים ברוך ה וחיכה בתור כמו כל אחד אחר . אם עקפו את הלקוח היקר הוא יכל להגיד לאנשים שעקפו אותו שהיה לפניהם לצערנו בזמן לחץ לפעמים אנחנו לא מסתכלים מי היה לפני מי... כשהגיע הלקוח לתורו הוסבר לו כי יש 2 אופציות או יבוא מקביל במחיר שמופיע באתר או יבואן רשמי בתוספת של X שקלים . הלקוח בחר באופציה של היבוא המקביל ואחרי דקה הסתיימה ההעסקה בדיוק כפי שהלקוח רצה.. חוות דעת ממש לא מובנת .
מוצר:
Samsung galaxy a12 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון iphone x 64 gb בתאריך 8.11.2020 מתאריך זה עד 3.7.2021 המכשיר היה בתיקון 5 פעמים פניתי לחברה ודרשתי מהם החזר כספי והחזרת המכשיר הדרישה היתה בעפ ובכתב עבור הדרישה בכתב לא קיבלתי מענה בכונתי להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות
תגובת החנות:
שלום ללקוח היקר . הלקוח אכן פנה אלינו לפני בערך חודשיים (סביבות חודש 6 2021) בטענה שמכשירו הגיע כבר פעמיים למעבדת גט סל פרטנר ופעמיים סודר אך התקלה לא הסתדרה . החנות ניסתה לעשות כל שביכולתה בכדי לעזור ללקוח לאחר שנודע לחנות על המצב . הלקוח התקשר לחנות ואנחנו העלנו את היבואן של המכשיר על קו הטלפון בשיחה משותפת . היבואן הציע ללקוחות שתי אופציות מצוינות . 1. לקחת מהם דרך שליח את המכשיר ,המכשיר יגיע אליו הוא יסדר אותו בכדי שלא תחזור שום תקלה שוב פעם ! . 2. היבואן הציע ללקוחות היקרים שטענו כי הם לא רוצים לחכות זמן לתיקון . להגיע אליהם ולחכות זמן קצר לסידור התקלה במקום ! . אנחנו בתור חנות תמיד משתדלים לעזור ללקוחות אשר רכשו מאיתנו מכשירים ועושים ככל שביכולתנו לתת שירות טוב למרות שלא כל הדברים תלויים בנו . היבואן כמובן התחייב גם לחנות וגם ללקוח כי אם באמת יש נזק שאי אפשר לסדר הוא כמובן גם יתן מכשיר חדש במסגרת ההתחייבות . הלקוחות היקרים דרשו מכשיר חדש ולא רצו לקבל שום עזרה אחרת . היבואן הסביר ללקוחות כי כל האופציות שהוצעו הן הטובות ביותר שהוא יכול להציע. נשמח לעזור ללקוחות בכל דרך שביכולתנו .
מוצר:
טלפון iphone x 64 gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול הגעתי לחנות לקנות אייפון 8פלוב השירות ממיקי היה מקצועי עזרו לי בהעברת נתונים מי מחיר כמו שרשום באתר
מוצר:
אייפון 8 פלוב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כחודשיים כבר שיש לי סוני פלייסטיישן שנרכש בבסט סייל הקניה היתה בסהכ טובה מחיק ישירות מצויינים כולל בעזרה בתפעול שהילד היה צקךריך מקצוענים תודה רבה
מוצר:
פלייסטיישן סוני
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין