
רכשתי טאבלט עם מגן מסך זכוכית, בתוספת 100 שקלים למגן בלבד הטאבלט הגיע ללא מגן ועם כיסוי גומי שיש בדרך כלל על מכשירים חדשים התקשרתי פעמיים בטענה שאין מגן מודבק על המכשיר ושני נציגים שונים הבטיחו לי שאין סיכוי שחסר מגן, הם מדביקים אותו בחנות ושכנראה אני לא מבחין בו אבל הוא ישנו שם. ממש התעקשו על כך ולא הסכימו לבחון אפשרות אחרת היום לקחתי את המכשיר למעבדת סלולר בעיר מגורי והם אישרו שאין שום מגן ... כמובן שבערכה עם הטאבלט לא הגיע מגן כלשהו שניתן להרכיב התכתבתי עם אותו נציג שלהם ושלחתי סרטון אבל טרם קיבלתי תגובה (יומיים) מבאס שזה המקרה אבל עוד יוצר מתסכלת התגובה, אם לא הייתי עקשן הייתי סומך עליהם וכנראה פוגע במכשיר תוך זמן קצר אציין שאכן המחיר של המכשיר עצמו היה הכי זול שראיתי, ונראה שגם הגיע תקין. אבל שירות הלקוחות והרכיבים הנלווים לא מציקים את זה לטעמי
הלקוח חייג ואמר כי הוא חושב שלא הגיע לו מגן מסך מודבק כי המוצר הגיע באריזתו המקורית . נאמר לו כי המחסן שלנו מדביק את מגן המסך ומחזיר את המוצר לאריזה המקורית בכדי שלא יהיה שום פגם . לאחר שהלקוח חזר בשנית ואמר שהוא עדין טוען כי המגן מסך לא נמצא נאמר לו לשלוח לנו סרטון של המוצר ונעביר למחסן בכדי שיעשו את הבדיקה שלהם אל מול המצלמות מכיוון שאנו מתעדים כל פעולה שלנו . עבר סהכ יום מאז שהלקוח שלח את המוצר ולא חזרנו אליו מכיוון שזה הועבר לבדיקה אך הלקוח רץ לעשות חוות דעת שלילית ועוד של כוכב אחד . הלקוח קיבל מאיתנו קודם כל מוצר במחיר הכי טוב שיש ומשלוח מהיר מאוד שהגיע אליו . פנה אלינו וקיבל מענה מלא וגם בדיקה שנעשית על הטענה שלו . כי לא חזרו ללקוח יום אחד אז הלקוח לא ניסה לבדוק כלום ופשוט רץ לתת ביקורת של כוכב אחד . חבל לנו שהיד קלה על המקלדת והשירות שלנו לא מוערך במקרה כזה . בסט סייל חורטת על דגלה לתת מחיר שירות ומענה ברמה הגבוהה ביותר וכך תמשיך .























