מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
אביחי
אביחי
07.06.2026
מוצר שנרכש: טאבלט גלאקסי טאבלט Samsung Galaxy Tab S9 FE 10.9 SM-X510 128GB 6GB RAM

רכשתי טאבלט עם מגן מסך זכוכית, בתוספת 100 שקלים למגן בלבד הטאבלט הגיע ללא מגן ועם כיסוי גומי שיש בדרך כלל על מכשירים חדשים התקשרתי פעמיים בטענה שאין מגן מודבק על המכשיר ושני נציגים שונים הבטיחו לי שאין סיכוי שחסר מגן, הם מדביקים אותו בחנות ושכנראה אני לא מבחין בו אבל הוא ישנו שם. ממש התעקשו על כך ולא הסכימו לבחון אפשרות אחרת היום לקחתי את המכשיר למעבדת סלולר בעיר מגורי והם אישרו שאין שום מגן ... כמובן שבערכה עם הטאבלט לא הגיע מגן כלשהו שניתן להרכיב התכתבתי עם אותו נציג שלהם ושלחתי סרטון אבל טרם קיבלתי תגובה (יומיים) מבאס שזה המקרה אבל עוד יוצר מתסכלת התגובה, אם לא הייתי עקשן הייתי סומך עליהם וכנראה פוגע במכשיר תוך זמן קצר אציין שאכן המחיר של המכשיר עצמו היה הכי זול שראיתי, ונראה שגם הגיע תקין. אבל שירות הלקוחות והרכיבים הנלווים לא מציקים את זה לטעמי

תגובת החנות

הלקוח חייג ואמר כי הוא חושב שלא הגיע לו מגן מסך מודבק כי המוצר הגיע באריזתו המקורית . נאמר לו כי המחסן שלנו מדביק את מגן המסך ומחזיר את המוצר לאריזה המקורית בכדי שלא יהיה שום פגם . לאחר שהלקוח חזר בשנית ואמר שהוא עדין טוען כי המגן מסך לא נמצא נאמר לו לשלוח לנו סרטון של המוצר ונעביר למחסן בכדי שיעשו את הבדיקה שלהם אל מול המצלמות מכיוון שאנו מתעדים כל פעולה שלנו . עבר סהכ יום מאז שהלקוח שלח את המוצר ולא חזרנו אליו מכיוון שזה הועבר לבדיקה אך הלקוח רץ לעשות חוות דעת שלילית ועוד של כוכב אחד . הלקוח קיבל מאיתנו קודם כל מוצר במחיר הכי טוב שיש ומשלוח מהיר מאוד שהגיע אליו . פנה אלינו וקיבל מענה מלא וגם בדיקה שנעשית על הטענה שלו . כי לא חזרו ללקוח יום אחד אז הלקוח לא ניסה לבדוק כלום ופשוט רץ לתת ביקורת של כוכב אחד . חבל לנו שהיד קלה על המקלדת והשירות שלנו לא מוערך במקרה כזה . בסט סייל חורטת על דגלה לתת מחיר שירות ומענה ברמה הגבוהה ביותר וכך תמשיך .

חוות הדעת עזרה לכם?
ranimusafi
ranimusafi
11.05.2026
מוצר שנרכש: 25 אולטרה

אחרי שנה ו3 חודשים הייתה תקלת מסך . מסרתי את המכשיר והחליפו לי מסך שזה לא מובן מאליו בכלל

חוות הדעת עזרה לכם?
dwilder
dwilder
11.05.2026
מוצר שנרכש: 24 אולטרה סמסונג גלקסי

הייתה לי בעיה במכשיר . מיד החליפו לי לחדש. מרןצה עד השמיים גם מהמחיר וגם מהשירות שזה הברה יותר,חשוב

חוות הדעת עזרה לכם?
חן
חן
01.04.2026
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S22 Plus

רכשתי טלפון סמסונג 22 חדש והחוויה הייתה לא טובה. 1. הגיע בלי פונקציית הקלטה והיה צריך להגיע לחנות "לצרוב גרסה ישראלית" ולכן בסוף לא בוצע. 2. אחרי 3 חודשים המצלמה התקלקלה, אז אמרו להביא את הטלפון לחנות ושלחו אותו לתיקון. המכשיר חזר שבור מתיקון והחנות טוענת שכך מסרתי אותו! רק שזה לא נכון וגם הטופס הקבלה של המכשיר נקי ולא מציין את זה! ככל הנראה נשבר בחנות או במעבדה בגלל ברוטוליות. לסיכום המחיר הזול לא מצדיק את חוויה השירות הלא טובה. **לא מומלץ בכלל**.

חוות הדעת עזרה לכם?
raisamerison6
raisamerison6
18.01.2026
מוצר שנרכש: גלאקסי Z fliph

שלום לכולם קניתי בבסט סייל מכשיר סלולר מסוג סמסונג זד פליפ קיבלתי שירות טוב,אנשים מאוד נחמדים

חוות הדעת עזרה לכם?
אמילה
אמילה
15.01.2026
מוצר שנרכש: samsumg A14

קניתי לפני כחודשיים מכשיר אצלהם והשבוע התקשרתי על בעיה שהייתה לי ופתרו לי אותה דרך הפלאפון חסכו לי נסיעה אליהם,תודה לכם בהחלט חנות מקצועית

חוות הדעת עזרה לכם?
maximcabell
maximcabell
12.01.2026
מוצר שנרכש: Iphone 17 pro max

קניתי אייפון 17 פרו מקס מבסט סייל וקיבלתי שירות טוב האביזרים למכשיר מאוד מודרניים וחזקים אני אהבתי מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
golantwizerr
golantwizerr
08.01.2026
מוצר שנרכש: One plus 12

חיפשתי המון זמן וואן פלוס 512 גיגה ומצאתי סוף סוף בבסט סייל בסניף ראשון לציון,קיבלתי שירות מעולה אז אני משאיר חוות דעת.

חוות הדעת עזרה לכם?
moradofalchok
moradofalchok
07.01.2026
מוצר שנרכש: Iphone 17 256

קניתי את האייפון החדש בסניף והיה שירות פצצה. המוכרים היו מקצועיים וסבלניים, המחיר היה הוגן מאוד והכי חשוב הדביקו לי מגן מסך בצורה מושלמת והתאימו לי כיסוי איכותי במקום.

חוות הדעת עזרה לכם?
s.o.mind818
s.o.mind818
06.01.2026
מוצר שנרכש: וואן פלוס 15

קניתי וואן פלוס 15 יבואן רשמי עם אחריות של סל נאו ואני מרוצה מאוד מהקניה

חוות הדעת עזרה לכם?
גבאי
גבאי
02.01.2026
מוצר שנרכש: samsung s25 ultra לבן

חוויה נעימה בחנות, שירות אדיב ומקצועי, עזרו לבחור את המוצר המתאים בלי לחץ. המחירים הוגנים והקנייה הייתה מהירה ונוחה. בהחלט מקום שאחזור אליו בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
yechielweill
yechielweill
02.01.2026
מוצר שנרכש: טלפון google pixel 8

תקשורת לקויה בין החנות ללקוח וחוסר הקפדה על הפרטים. 1. ביקשתי בהזמנה להתקשר אליי לפני ביצוע החיוב כדי לוודא את ההזמנה. זה לא בוצע. 2. בסוף קיבלתי כיסוי שחור לטלפון למרות שבחרתי שקוף. התקשרתי אליהם ואמרו שהם עם לקוח ויחזרו אליי. לא חזרו. 3. תפסתי אותם שוב ואמרו שלא היה כיסוי שקוף ולכן שלחו שחור בלי להודיע מראש, והציעו זיכוי. 4. זה לא עוזר לי בדיעבד, אין הרבה מקומות עם כיסוי שקוף לגוגל פיקסל 8 כי הוא לא נמכר בהרבה מקומות, ואחד הסיבות שבחרתי בהם ולא בחנויות אחרות עם מחירים דומים היא שהיה כתוב שיש להם במלאי כיסוי שקוף כזה (לכן גם ביקשתי שיחזרו אליי לוודא את הפרטים). אני לא יכול להזמין רק כיסוי בלי טלפון ממקומות אחרים עכשיו כי זה יעלה במשלוח יקר ולכן לא עוזרת לי ההצעה לזיכוי. 5. עדיין כתוב באתר שלהם כרגע שקיים כיסוי שקוף למרות שאין באמת. אם היו מקפידים על תחזוקת האתר ועל תקשורת עם לקוח שביקש בהערות שיתקשרו אליו לוודא פרטים, היתה נחסכת ממני עגמת הנפש הזאת.

תגובת החנות

חבל לנו שהלקוח בוחר לעשות חוות דעת כזאת רחבה אחרי שירות שכזה . הלקוח הזמין הזמנת אונליין וקיבל מענה כי כל דרישותיו אכן קיימות במוצר . לאחר שקיבל מייל כי חויב התקשר שוב לשאול את כל השאלות שרצה וקיבל שוב מענה מלא להכל. הלקוח קיבל את המוצר תוך 2 ימים מרגע ההזמנה המקורית . באשר לכיסוי אכן המחסן שלנו שלח לו את הכיסוי הלא נכון אך לא משהו שנעשה במכוון . התנצלנו בפני הלקוח וכמובן שהצענו זיכוי בעבור הכיסוי . עשינו את מיטב מאמצנו לתת שירות הולם מהיר וכמובן במחיר הזול ביותר כמו תמיד . מתנצלים שזאת התחושה של הלקוח ונשמח להפיק לקחים להבא בנושאים שהפריעו לו . בהצלחה

חוות הדעת עזרה לכם?
אלדד
אלדד
01.01.2026
מוצר שנרכש: sm samsung A56

קניתי ב-Best cell סמסונג A56, קיבלתי שירות טוב ומהיר וגם הדביקו לי מגן מסך בצורה טובה. חוויה מצוינת, ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
dimitri.bron43
dimitri.bron43
31.12.2025
מוצר שנרכש: סמסונג אס 25 אולטרה 5 ג׳י

עשיתי הזמנה עם איסוף עצמי בחנות רכשתי מגן מסך סיליקון איכותי מאוד אני מרוצה ממנו,הגעתי לחנות ויצאתי תוך 5 דק עם המכשיר ביד ממליץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
31.12.2025
מוצר שנרכש: samsung S25 plus

קניתי 2 מכשירים מבסט סייל של סמסונג 25 פלוס קיבלתי שירות מעולה ,הוספתי כסף על משלוח מהיום למחר וקיבלתי את המשלוח באותו היום,תודה אלופים

חוות הדעת עזרה לכם?
amirb91977
amirb91977
18.12.2025
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

אף פעם לא כתבתי חוות דעת על חנות , אבל הפעם קיבלתי שירות יוצא מהכלל. סיימון עזר לי שירות מעולה ומהיר מקצועי , תקנו רק מפה באחריות אומר לכם לא תתחרטו. קניתי טלפון ותוך שעה הוא היה אצלי ביד עם כל האביזרים .

חוות הדעת עזרה לכם?
gil
gil
03.12.2025
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי fold 5

הזמנתי טלפון חדש. הטלפון הגיע בקופסה פתוחה. מדבקת הברקוד היתה קרועה. לקח כחודש מרגע שהזמנתי את הטלפון ועד שקיבלתי טלפון תקין בקופסה סגורה. חוויתי מספר תקלות במשלוח וצורך לפנות מספר פעמים לשירות הלקוחות עד שקיבלתי מוצר תקין וחשבונית. בקופסה היה חסר הסיכת סים והכבל טעינה.

תגובת החנות

הלקוח קיבל את המכשיר לפני כמעט שנה . לצערנו לאחרונה לקוח פנה אלינו עם תקלת שבר במסך (פנה לאחריות) . כנראה עקב שביעות רצון הלקוח רצה ורוצה לפגוע בשמנו עם סיפורים לא ריאליים וחבל מאוד . לגבי המשלוח שהלקוח קיבל לפני כשנה.. הודבק על הקופסה של המכשיר סלוטייפ אשר מעט הוציא את מדבקת הפתיחה החוצה ועל פי זה הלקוח חשב שקיבל מכשיר לא חדש . אז אנו כמובן מחוייבים לתת מענה הולם לכל לקוח . שלחנו לו מוצר חדש לבקשתו ועל אף שלא היה לנו במלאי אחד נוסף ובאישורו של הלקוח זה לקח מעט זמן עד שקיבל את משלוח ההחלפה שכמובן יצא ממנו מרוצה והודה לנו . אנו פה לתת שירות ומענה הכי טוב שיש לכל לקוח ולקוח בהצלחה ללקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
ורד
ורד
02.12.2025
מוצר שנרכש: אייפון 16 פרו

קניתי אייפון פרו 16 מתצוגה קיבלתי טלפון שרוט כאילו בן 10 כתבתי להם ואפילו לא זכיתי לתגובה קניתי בעבר מחנות אחרת מתצוגה הגיע כמעט כמו חדש בושה

תגובת החנות

הלקוחה היקרה רכשה מכשיר תצוגה שהכל בו מקורי וכל תכולתו מקרוית . לפני שאישרנו איתה את הההזמנה אמרנו לה כי המכשיר שמגיע לה יגיע עם שריטות במסגרת אך עם מסך מקורי והכל מקורי . הלקוחה אישרה את הדברים . גם אם הלקוחה לא מרוצה יכלה לחייג אלינו והיינו נותנים לה מענה מלא . היא לא חייגה אלינו פעם אחת אפילו עם טענה שכזו . חבל מאוד שרצים לעשות ביקורת שזה סהכ חוסר שביעות רצון מהקוסמטיקה של המוצר . בכל מקרה אנחנו פה לתת שירות להכל . בברכה צוות בסט סייל

חוות הדעת עזרה לכם?
Elicohen
Elicohen
17.10.2025
מוצר שנרכש: onceplus 13r

לא נתנו לי שירות לאחר הקנייה ולכן לא מרוצה מהחנות. קל למכור אבל לא כולם יודעים לתת שירות אחרי. תלמדו קצת לתת שירות גם.

חוות הדעת עזרה לכם?
shay14144
shay14144
16.10.2025
מוצר שנרכש: טאבלט Samsung Galaxy Tab S9 FE Plus 12.4 SM-X610 128GB 8GB RAM Wi-Fi W

לא לקנות, פשוט להתרחק! חוויה קטסטרופלית! אני חייב להזהיר כל אחד ואחת מפני רכישה מהעסק הזה. מדובר בחווית קנייה שגרמה לעוגמת נפש, מריחת זמן, ושירות לקוחות שאינו מתפקד. כרוניקת הכישלון (הזמנה מ-12.10.25): טענה לא מבוססת לאי-מענה: לאחר ההזמנה, קיבלתי הודעה שיש לחזור לשירות לקוחות כיוון ש"לא היה מענה". בדקתי בשני מספרי הטלפון שסיפקתי: לא נרשמה בהם אף שיחה שלא נענתה מהעסק. הטענה כי התקשרו אליי מספר פעמים אינה עומדת במבחן המציאות והיא תמוהה. מריחה והבטחות סרק: ניסיונות חוזרים ונשנים ליצור קשר נתקלו באותה תשובה אוטומטית: "ההודעה התקבלה", "נחזור בהקדם", "יש עומס". במשך 4 ימים לא קיבלתי מענה ענייני, מה שעיכב את הטיפול בהזמנה חיונית ללימודים. ביטול מנומק בטענות סותרות: רק לאחר 4 ימים ודרישה עיקשת לדבר עם נציג, קיבלתי "הסבר" לביטול העסקה: גרסה א': הנציג טען בתחילה כי יש עומס בגלל חג. גרסה ב' (לאחר התעקשות): הנציג טען כי מכרו את המוצר האחרון ללקוח אחר כיוון שלא עניתי לשיחה (טעות שכאמור לא התרחשה), וכי המוצר יצא מהמלאי ואינו נמכר יותר. סתירה בפועל: נכון לעכשיו, המוצר עדיין מפורסם ונמכר באתר שלהם, למרות הטענה כי הוא אינו במלאי! חשד להתנהלות שיטתית (לפי עדויות נוספות): על בסיס חוות דעת של לקוחות אחרים, עולה דפוס פעולה המעלה חשד: פרסום מוצרים במחיר נמוך (ככל הנראה ללא מלאי), ולאחר מכן ביטול העסקה או ניסיון לשכנע לרכוש מוצר יקר יותר, תוך הטלת האחריות על הלקוח. אחריות וטיפול בלקוח: במקום לקבל אחריות על פרסום שאינו תואם מלאי בפועל או על שירות לקוחות כושל, העסק בוחר לתקוף את הלקוח (כפי שקרה במקרה שלי ועל פי עדויות). מדובר בשירות שהוא בגדר ביזיון. לשמחתי, כל השיחות מוקלטות אצלי. בכוונתי להגיש תלונה מסודרת לגופים הרלוונטיים – הרשות להגנת הצרכן, אמון הציבור, ולזאפ (שעליהם לבחון את "תו האיכות" שניתן לעסק זה). המסר שלי הוא חד וברור: אל תבזבזו את זמנכם וכספכם. התרחקו!

תגובת החנות

ראשית כל נאחל בשורות טובות ורק דברים טובים לכל עם ישראל . הלקוחות הזמינו טאבלט שסך הכל נגמר במלאי . משהו שיכול לקרות וקורה אנחנו בני אדם ועובדים מול לחץ לפעמים. קורה שמוצר נגמר . כאשר נאמר ללקוחות שהמוצר נגמר החלו לצרוח על הנציג שאנחנו גנבים ונוכלים והם הולכים לפנות לרשויות . לא ברור על מה מכיוון שלא חייבנו את הלקוחות ולא גבינו מהם כסף . נעשתה קצת דרמה ונאמרו עלבונות מאוד גדולים עלינו ולא ברור על מה . מאוד מוזר ועוד שמדובר בבעלי עסקים שמגלים 0 הבנה למקרים כאלה . נאחל בריאות והצלחה ללקוחות ושידעו לקחת דברים בפרופוציה להבא . בהצלחה .

חוות הדעת עזרה לכם?
אנוש
אנוש
11.09.2025
מוצר שנרכש: Z fold 7 512

קניתי את ה-Z Fold 7 מבסט סייל והמחיר היה משתלם ביחס לחנויות אחרות.המכשיר מהיר, עם מסך ענק ונוח מאוד לעבודה וצפייה, והאיכות מרגישה פרימיום.

חוות הדעת עזרה לכם?
יעל
יעל
04.09.2025
מוצר שנרכש: סמסונג A56

קניתי מכשיר של סמסונג מבסט סייל וקיבלתי שירות מעולה מיקי היה מאוד חמוד ועזר לי מאוד,אלוף!

חוות הדעת עזרה לכם?
ויקטוריה
ויקטוריה
02.09.2025
מוצר שנרכש: poco x6 pro 5g 512gb/12ram

חוויית קנייה נעימה בבסט סייל, קיבלתי את המכשיר בלי עיכובים. ה־X6 Pro פשוט טיל מסך איכותי, מצלמות טובות וסוללה שמחזיקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
נוי
נוי
02.09.2025
מוצר שנרכש: Braun slik expert pro 5

קניתי מסיר שיער של בראון בבסט סייל מוצר איכותי, עושה עבודה מצוינת, קל לשימוש ונוח ביד. השירות הטלפוני היה מהיר ואדיב מאוד , בהחלט חוויית קנייה טובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיה
מאיה
29.08.2025
מוצר שנרכש: גאלאקסי F05 ושיאומי note 11 pro

רכשתי שני מכשירים מבסט סייל עם מגני מסך זכוכית. שמו לי אותם בצורה מושלמת ללא בועות וליכלוך.ההגנה מורגשת והמסך נשאר חד וברור. מוצר איכותי ושימושי במחיר משתלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בBest Cell Celular

מוצרים נוספים הנמכרים בBest Cell Celular

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון