דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (לוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני היבואנים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באינסייל (Insale) ?
3.00
ציון ממוצע
21
חוות דעת בשנה האחרונה
242
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
4
3 חודשים אחרונים
0
0
5
6 חודשים אחרונים
3
0
7
שנה אחרונה
10
1
10
כל הזמן
176
3
63
נמצאו 242 חוות דעת גולשים על אינסייל (Insale)
תמונת משתמש
שם:
roybc
תאריך:
22/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה חנות עודפים של אולסייל או משהו כזה ממה שהבנתי שהייתי שם.
הם מציעים לכם מוצרים מתצוגה וזה נראה מאוד אטרקטיבי ומגרה.
קודם כל לרוב אין את המוצר שהם מפרסמים הזמנתי מכונת כביסה ומקרר ואחרי שהתקשרו אלי אמרו לי אין את המכונת כביסה הזאת מתצוגה ותצטרך לקנות חדש.
הבנתי שזה תרגיל ידוע. אבל מילא זה.
הגיע מקרר מבלי גומי מבודד בדלת שזה אמור שכל הקור בורח החוצה.
התקשרתי בשוק ופשוט נפנפו אותי ואמרו לי דבר עם השירות. עזבו שהשירות של LG יבואן רשמי נפנף אותי גם.
שומר נפשו ירחק!
תגובת החנות:
שלום רב לקוראים! Insale הוא אתר אינטרנט וחנות שמוכרת גם מוצרים מתצוגה וגם מוצרים חדשים!!!
הלקוח הזמין מכונת כביסה מתצוגה ב 1990 ש"ח והוצע לי לקנות בדיוק את אותה מכונה חדשה במחיר מיוחד בתוספת 100 ש"ח
לגבי המקרר הלקוח הזמין מתצוגה וביקש להגיע לראות את המקרר - הגיע הלקוח לראות את המקרר בדק אותו, פתח אותו, סיבב אותו ובדק שהכל תקין שלם ובמקום!!
יש שלציין שאפילו הלקוח סימן את המקרר עם מדבקה כדי שיידע שהמקרר שייך לו! בנוסף לכך ללקוח היה טלפון אישי של סוכן המכירות ולא היתה שום תלונה לגבי נושא הגומי
מעבר לכך לאחר בירור מקיף ביבואן של LG (ברימאג) אין שום פניה של לקוח על גומי!!
מוצר:
מקרר 261
תמונת משתמש
שם:
Stas
תאריך:
22/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם את מכשיר הדגל huawei p10 plus עוד לפני שהגיעה לחנויות
יותר נוח ומהיר מלהביא מהיצרן
הנציג הודיעה לי ביום שהם קיבלו את המכשיר למחסן
בהגעתי למקום הנציג הסביר איפה הם נמצאים בדיוק במבנה
אהבתי את השירות וכמובן את המכשיר
תודה וממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי P10 PLUS
תמונת משתמש
שם:
לירון
תאריך:
11/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נורא, אין אמינות, שום לקיחת אחריות על טעויות שלהם!

למרות חששותיי הרגיע אותי אותי הסוכן שזה בסדר לקנות מתצוגה. הגיעו אליי הביתה מיקרו ומכונת כביסה. המיקרו פשוט לא עובד, ולמכונת הכביסה חסרים חלקים הכרחיים- (ברגים אחוריים, צינור מים רגליות). הטכנאי של בוש, שהגיע לחבר את המכונה ראה אותה ואמר שהיא נראית לא טוב והוא לא יכול להרכיב אותה. כן, קניתי מתצוגה ואמרתי לו שידעתי על שפשוף קטן שיש, הוא דיבר על דברים מעבר לכך שהמכונה תרקוד ותהייה לא יציבה וכו'.
כלומר, שני המוצרים שקניתי בעייתיים. נתתי לטכנאי לדבר עם הסוכן וראיתי שהוא כועס ופשוט אמר שהוא לא יכול להתקין והלך. כשניסיתי לתפוס את הסוכן לאחר מכן, הוא לא ענה לי במשך שעתיים. שלחתי לו הודעת סמס מכובדת ובה פירטתי את כל מה שהיה כפי שהיה ואמרתי לו שלסנן אותי זה לא הפתרון. לאחר מכן כשיצר איתי קשר, במקום להתנצל על המצב ולומר לי איך פותרים זאת, התחיל לצעוק עליי ולהיעלב שאמרתי לו שהוא מסנן אותי, פשוט לא יאומן!! מכאן והלאה דיבר איתי בטונים לא מכובדים, תקף אותי (!), והטיעון היחיד שהיה לו זה "המכונה בסדר, הטכנאי אידיוט". למען הסק ספק, כמובן שמדובר בטכנאי שהם שלחו לי ושעובד איתם. הפתרון שלו היה רק לשלוח לי טכנאי אחר והכל תוך כדי שהוא מדבר אליי בטונים לא יפים, כאילו אני עשיתי משהו לא בסדר. כששאלתי לגבי פיצוי אמר לי "ממילא לא תחזרי לקנות אצלי, אולי אני אפצה אותך כדי להרגיש טוב עם עצמי(!)". כמובן שבהמשך לא הציע לי שום פיצוי. כאמור, שני מוצרים שלא עובדים ויחס נורא. בשלב מסוים הבנתי שאין לי ברירה, נדפקתי, אז ביקשתי לשדרג למכונה חדשה והסכמתי כמובן לשלם את ההפרש. הוא חוזר אליי ומציע לי את המכונה החדשה ב1000 שח יותר, 500 ש"ח יותר מרוב החנויות בזאפ, פשוט כי הוא יודע שאין לי ברירה אלא לקנות אצלו! אם עד עכשיו חשבתי שאולי אלה אנשים שלא יודעים להתנהל, עכשיו הרגשתי שממש מנסים לנצל אותי. לא תודה, ביקשתי ביטול וכעת הם דורשים ממני דמי משלוח מופקעים
בקיצור: שני מוצרים שלא עובדים, ניסיונות למרוח, אפס לקיחת אחריות במילים ובמעשים.
מוצר:
מכונת כביסה WAW20460IL
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
04/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 23/3 רכשתי ועדיין לא קיבלתי להתקשר אליהם לא ניתן כי לא חוזרים ואם עונה מישהי אז היא תחזור אליי ביקשתי לבטל אמרו שיש דמי ביטול ועדיין לא ביטלו עד שהצלחתי כבר לדבר עם מענה הבטיחו שיחזרו שילמתי על מוצר עדיין לא קיבלתי וגם לא ביטלו את התשלום, מסקנה כדאי לשלם לחברה מוכרת עם שרות לקוחות ולא שצוחקים עליכם וחודש וחצי מבטיחים שיגיע ולא מגיע, זה לא מעניין שם אף אחד שלא קיבלתי את המדיח
מוצר:
מדיח כלים F34502YS-O
תמונת משתמש
שם:
misha
תאריך:
30/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות- לא עונים לטלפון
כיריים משומש!!! עם כתמים של שמן בישול (לא ניתן להסרה ע"י ניקוי עם חומרי ניקיון), דביק, ריח רע,
הנציג אמר שכיריים מתצוגה ללא שימוש.
חסר ברגים מאחורה, כנראה כיריים לאחר תיקון מעבדה.
המנעו מקניה!!!
מוצר:
כיריים PCQ715B90Y
תמונת משתמש
שם:
Batya
תאריך:
27/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לבצע את הקניה היה קל אבל לקבל את המוצר זה כבר עניין אחר. החנות כותבת שמספקים את המוצר תוך 5 ימי עסקים אבל איפשהו מוחבא שרכישות באינטרנט מסופקות תוך 7 ימי עסקים. ניחא. לאחר שגם כעבור 8 ימי עסקים לא פנו אלי שלחתי הודעה דרך האתר שמשום מה נסגרה למחרת בלי שיצרו איתי קשר. לאחר שהתקשרתי נאמר לי שיוכלי לספק לי את המוצר רק בעוד שבוע. כשאמרתי שזה לא מקובל ענו "זה המצב". במקום להעביר אותי למנהל שכחו אותי על הקו. מעניין שכאשר שלחתי פניה שברצוני לבטל את העיסקה הם חזרו אלי תוך כמה דקות. לסיכום, לא עמדו בתנאי העיסקה והשירות גרוע ביותר.
מוצר:
מדיח DSN28320X
תמונת משתמש
שם:
Reutka
תאריך:
20/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין אדיב ומהיר. במחיר הוגן. אני מאוד מרוצה מהמוכר קניתי באינטרנט וקיבלתי תחושה אישית יותר טובה מחנות פרטית. אקנה שם שוב בעתיד בטוח.
מוצר:
טלוויזיה 49lh590y
תמונת משתמש
שם:
אפרת
תאריך:
20/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממתינה מעל לשלושה שבועות לאספקה של המייבש. פניות חוזרות ונשנות לא נענו. הבוקר הצלחתי לתפוס נציגת שירות שהמירב שיכלה לומר לי הוא שהיא לא יודעת מה קורה עם המייבש. ביטלתי את ההזמנה
מוצר:
מייבש כביסה DCY9502GXB3
תמונת משתמש
שם:
or
תאריך:
19/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מייבש כביסה קיבלתי המלצה מנציג המכירות גל. המחיר שנתן היה מעולה ההובלה הגיעה בזמן המוביל שם במקום את המייבש. כבר חודשיים משתמשת במייבש ומרוצה עד הגג.
מוצר:
מייבש כביסה t75280ac
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
05/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נענתי במהירות ואידבות לכל שאלותי. המוצר הגיע במן.בדיוק מה שהזמנתי.עושה חשק להמשיך עסקים בעתיד תודה חיים
מוצר:
מכשיר סלולרי G5, A5
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
03/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקרוגל של Samsung והתחייבו לשלוח תוך שבוע. עברו למעלה משבועיים ולא הגיע. כל פעם שמתקשרים צריך להשאיר הודעה ולא תמיד חוזרים. כשמצליחים לתפוס אותם, מביאים תירוצים ולא באמת יודעים למה לא נשלח עדיין. לבסוף ביקשתי לבטל את ההזמנה.
שירות גרוע, ממליץ להתרחק.
תגובת החנות:
שלום רב לקוראים!
הלקוח הזמין מיקרוגל עצמאית מהאתר שלנו ויש לציין שיש 26 יחידות במלאי מהדגם שהזמין! הזמנתו של הלקוח טופלה במהרה (תוך מספר שעות מרגע הזמנתו) ועמדה לעלות למשאית של חברת השליחויות. השליח ניסה ליצור קשר עם הלקוח בכדי לתאם את האספקה ואז הסתבר שהלקוח הקליד מספר טלפון שגוי ומייל שגוי ולכן לא היתה אפשרות להשיג את הלקוח!!!
אנחנו ב insale עושים את מירב המאמצים על מנת לתת את השירות המהיר והטוב ביותר ללקוחות שלנו!
חג שמח
מוצר:
מיקרוגל ME6124ST
תמונת משתמש
שם:
נאור
תאריך:
29/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר. בחרתי בחנות בזכות ההצעה האטרקטיבית - מחיר נמוך והתחייבות לאספקה בתוך 7 ימי עסקים, ואכן קבלתי אישור הזמנה מספר 3443.
למחרת צלצלתי לשירות הלקוחות לוודא את ההזמנה. שזה כבר התחלה של חוויה רעה, כי אין שרות כזה!!. יש איזה שרות הודעות שמבטיחים שיחזרו אליך ואין להם מושג במה מדובר.
במעמד ההזמנה צויין כי המוצר במלאי ושמכונת הכביסה תגיע במשלוח חינם לביתי. שבוע ימים חיכיתי בשקט לתגובה לא לפני שניסיתי שוב לברר ושלחתי הודעה דרך האתר של insale (צור קשר) בנוגע לסטטוס ההזמנה וצפי קבלת מוצר, אך לא קיבלתי שום מענה, תשובה או הסבר עד לרגע זה.
אין שירות בכלל וזוהי מכירה באשליה, עברו כבר 16 ימים ועדיין לא קיבלתי את המכונה למרות שהתחייבו ל 7 ימי עסקים, בלוף שלם!! אפילו לעדכן באתר או לחזור לטלפון לא חשבו.
לסיכום, תחושת אכזבה והרגשת מרמה ובית מלא כביסה, בגלל חוסר מקצועיות וחוסר אמינות של חברה/אתר.

מוצר:
מכונת כביסה WAN28000GB
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
27/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעולה, לא פחות! החל בשלב ההתענינות ועד לשלב הסגירה והאספקה פשוט אין מילים.
טיפל בי בחור בשם גל, רציתי להוסיף התקן שבת למקרר והוא לא חסך טלפונים וזמן והגיע עד למנהל המותג בבלומברג כדי שההזמנה תהיה לשביעות רצוני.
ממליץ בחום ובנוסף המחיר מעולה.
מוצר:
מקרר 4 דלתות KQD1780IN
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
22/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון נייד דרך האתר, התקשר אליי חיים ויום למחרת הטלפון כבר היה אצלי.
השירות שקיבלתי היה אדיב, מקצועי, אמין ומצויין.
חיים ענה לי על שאלות שהיו לי ועזר לי מאוד.
תודה רבה
מוצר:
טלפון סלולרי S6
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
21/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מילאתי הזמנה ב-19 במרץ בשעה 10 למכונה ובשעה 11 קיבלתי אישור במייל.
בשעה 6 בערב שגיא התקשר והודיע שהמכונה נמכרה ללקוח אחר. הסברתי שברגע שמישהו מבצע הזמנה מערכת הההזמנות אמורה לשלול מלקוח אחר לבצע הזמנה של אותו פריט. לטענות אלו שגיא הסביר שאין אפשרות טכנית למנוע תופעות כאלה. הסכמתי שנמתין עוד 2-3 ימים למקרה שאולי תתפנה מכונה נוספת.
באותה שעה מצאתי שהסטטוס של הדגם שהזמנתי אכן הפך ל-"אזל מן המלאי".
בשיחה נוספת עם שגיא ב-21 במרץ נאמר לי שלא הגיעה מכונה נוספת מדגם זה ושהסיכוי שתגיע מכונה מדגם זה בימים הקרובים הוא נמוך. לכן, הודעתי שההזמנה מבוטלת.
מיד בדקתי שוב באתר של אין-סייל את זמינות הדגם הזה. הפעם, מצאתי שהוא הפך שוב לזמין למרות שבמשך יומיים הופיע כאזל מן המלאי. אף התחלתי למלא הזמנה רק כדי לוודא שהאתר היה מאפשר לי לעשות כן אף על פי שהנציג אמר לי מפורשות שלחנות אין את הדגם הזה.
יש לציין שהנציג שגיא דיבר בצורה נימוסית וקונסטרוקטיווית והראה רצון כן לעזור לי. לא אוכל כמובן לדעת אם מדובר כאן בתפעול שלומיאלי של האתר ושל מערכת ההזמנות או שאולי מפעילים "שיטת מצליח" לפיה מעודדים לקוחות להזרים הזמנות למוצרים שלמעשה אינם נמצאים במלאי בתקווה שאפשר להשפיע על הלקוח בשיחת טלפון להחליף את המוצר המוזמן באחר שקיים בחנות. התוצאה כמובן היא אותה תוצאה בין אם מדובר ברשלנות או בזדון - אנשים מבצעים הזמנות סרק וקונים מוצרים שלא קיימים אצל החנות.
מובן מאליו שבמצב זה לא הייתי מנסה שוב לקנות מאין-סייל ולא הייתי ממליץ לאחרים להזמין מחברה זו.
יש לציין שכרטיס האשראי שלי לא חוייב למרות שהכנסתי את פרטיו בזמן ביצוע ההזמנה, כך שאין טענות בנושא זה.
כאמור, הנציג גם ניהל איתי שיחה נימוסית וקונסטרוקטיווית והטענות שלי נוגעות אך ורק בניהול מערכת ההזמנות.
יש בידי עותק מאישור ההזמנה כהוכחה שאכן בוצעה הזמנה. אין לי כמובן חשבונית כי לא היה חיוב וההזמנה בוטלה מפאת אי-יכולה של החברה למלא את ההזמנה.
תגובת החנות:
אנו מרכז עודפים ותצוגות ומוכרים מוצרי תצוגה.
אנו מפעילים אולמות תצוגה במקביל לפעילות האינטרנט ולכן יכול להיווצר מצב בו מוצר יימכר באולם התצוגה בסמוך להזמנת אינטרנט ובטרם בוצע עדכון מלאי.
הנושא הוסבר ללקוח והצענו ללקוח מספר פתרונות הולמים אך הלקוח סרב.
מוצר:
מכונת כביסה WM14W640IL
תמונת משתמש
שם:
Dov
תאריך:
16/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רדפתי אחריהם שבועיים כדי לקבל את המדיח. הביאו מדיח אחר. רדפתי שוב שיחליפו.
כשלא הצלחתי לתאם התקנה, אמרו שזו בעיה שלי מול היבואן/ספק.
המדיח גרוע, אבל מאוחר מדי - הוא כבר "הותקן"
מוצר:
מדיח כלים F56302WO 
תמונת משתמש
שם:
נפתלי
תאריך:
16/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פירסמו בזאפ שמוכרים את המקרר של LG מתצוגה במחיר מוזל.

לאחר שביצעתי הזמנה באתר שלהם והזנתי פרטי כרטיס אשראי - חזר אלי בחור בשם שגיא בטלפון והודיע לי שזה טעות והמוצר לא קיים במלאי, וניסה למכור לי מוצר אחר.

מכיוון שלא היה להם את המוצר שרציתי, ביקשתי לבטל את ההזמנה והיא בוטלה.
תגובת החנות:
ללקוח הוצע מוצר חדיש יותר באותו המחיר והלקוח אישר את העסקה.
כרטיס האשראי של הלקוח לא אושר בחברת האשראי ולאחר מספר ניסיונות חיוב - העסקה לא יצאה אל הפועל.
מוצר:
מקרר GRM6780S
תמונת משתמש
שם:
נתנאל
תאריך:
09/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע מהר מאוד והאיש מכירות שדיברתי איתו התאים לי את המוצר בדיוק לצרכי. ועל כך אני מודה לו. וכמובן שאחזור לקנות משם בלב שלם.
מוצר:
מייבש כביסה T75280AC
תמונת משתמש
שם:
eliyau2626
תאריך:
08/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בחנות אינסייל, רכשתי מכשירים סלולאריים.
חשוב לי לציין לשבח את המוכרים האדיבים, חי ועומר היקרים מאוד שסייעו לי מכל הלב עוד קודם שהגעתי. ענו בסבלנות על כל השאלות שלי ונהנתי מחווית קניה אדיבה. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי 6s
תמונת משתמש
שם:
שגיא שמעוני
תאריך:
02/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שקראתי חוות דעת בזאפ החלטתי לקנות בחנות אינסייל, ענו לי באדיבות בטלפון הביאו לי את כל הפרטים הרלוונטים
המחיר תאם לאתר ולאחר 24 שעות קיבלתי את המוצר שרציתי עם אחריות יבואן רשמי ובמחיר הטוב ביותר שיכולתי למצוא
אין ספק שמצאתי מקום לרכישות הסלולר הבאות שלי ושל כל מי שאני מכיר.
תודה רבה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J3
תמונת משתמש
שם:
Dor
תאריך:
26/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות ומהרגע הראשון קיבלתי יחס מעולה. ביצעתי הזמנה עם שליח תוך 3 שעות שהגיע תוך חצי שעה. גם לאחר ההזמנה קיבלתי שירות מעולה ומענה לכל שאלה. אני ממליץ בחום על החנות וגם אין ספק שאחזור לרכוש מהם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי A7
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
22/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי טלפון עבורי והחלטתי ללכת על הגלקסי a7.עשיתי סקר מחירים מקיף והגעתי לחי.
השירות שקיבלתי היה מעולה מקיף סבלני ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר.
המחיר ששילמתי היה יותר זול מהכי זול בזאפ ובכלל.
למרות שהייתי אמור לקבל את המכשיר בדואר הוא הגיע אלי אחרי יום אחד עם שליח.
שירות מעולה ומחירים מעולים. ממליץ בחום רב!!!
מוצר:
טלפון סלולרי A7 2017
תמונת משתמש
שם:
יפית
תאריך:
19/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחי בסניף הרצליה באופן אקראי, קיבלתי יחס מצויין ושירות מעולה ואדיב, ומחיר פצצה. ללא ספק אחזור לסניף לכשאצטרך שוב.
חוות קנייה מצויינת - 12 בסולם 10.
מומלץ בחום
תודה חי
מוצר:
טלפון סלולרי J7
תמונת משתמש
שם:
Miri
תאריך:
15/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להביע את תודתי והערכתי האישית לשגיא עבור הטיפול המקצועי, האדיב האיכותי תודה על השירות והיחס הטוב ועזרתו מכל הלב .
אין ספק שהודות לשגיא אחזור ל Insale לרכוש מוצרים כי נתן לי תחושה מהתחלה שאני בידיים טובות. ועזר לי לבחור במוצר מצויין ולשביעות רצוני. כן ירבו כמהו..
מוצר:
תנור אפייה HB676GBS1
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה כיף לבצע עיסקה. הנציג בעל ידע על המוצרים שיש לו במלאי. תוך כמה דקות רכשתי מכשיר. שילוח מהיר מאוד, תוך 24 שעות קיבלתי את הטלפון בחבילה סגורה הרמטית בנייר פצפצים. השילוח היה מסניף בהרצליה פיתוח, ואני גר בנגב. בחברה זאת יש שירות ברמה. מעוניין גם לרכוש טלפון נוסף.
מוצר:
טלפון סלולרי A7 2017
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply