דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (לוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני היבואנים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באינסייל (Insale) ?
3.10
ציון ממוצע
20
חוות דעת בשנה האחרונה
241
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
3
3 חודשים אחרונים
2
0
5
6 חודשים אחרונים
3
0
6
שנה אחרונה
10
1
9
כל הזמן
176
3
62
נמצאו 241 חוות דעת גולשים על אינסייל (Insale)
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Marcelo
תאריך:
05/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר וקבלתי שרות מגל ממש טוב, גם מחיר סוף הדרך ומוצר מי התצוגה היה בסדר גמור! מומלך בחום , אבל רק עם גל לדבר!
מוצר:
מקרר bosh
תמונת משתמש
שם:
raul
תאריך:
03/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד התרשמתי מיעילותו של גל סימן טוב מקצוען אמיתי,חביב וחברתי.המוצר שקבלתי עונה על הציפיות כמצופה.
מוצר:
mixser bosh mum54i00
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
31/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לגל סימן טוב חברת IN SALE שלום רב,

אנו מודים לך גל באופן אישי על היחס היוצא דופן שהענקתה לנו בקנית תנור בנוי BOSH.
עם קבלת התנור התגלו שריטות בפנל הקדמי על נירוסטה ,בנוסף לכך התנור הגיע עם פנל עקום למעלה
ובמוסף תבנית עם חלודה .
לאחר שהודענו לו על הליקויים ,הוא התנצל והבטיח להחליף את התנור ותוך זמן מה באמת החליף את התנור בתנור מתקדם יותר וחדיש יותר,
על כך מגיעה תודה לגל סימן טוב לחברת IN SALE.
בברכה
יהודה שפיגל
מוצר:
תנור בנוי BOSH
תמונת משתמש
שם:
Tsipi
תאריך:
30/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעולה. חיפשתי תנור משולב מתצוגה. קראתי פה חוות דעת קודמות וכולן דיברו על גל ולכן ישר ביקשתי לדבר אתו. הוא היה אדיב ויעיל ועזר לי לבחור את המוצר המדויק לי. יחס היה אישי לגמרי וראיתי כי אכפת לו שאהיה מרוצה (אפילו התקשר אלי חזרה לוודא שכל עניין ההובלה סודר כראוי) למחרת כבר היה התנור אצלי בבית. הוא נראה מעולה (עדיין לא הותקן אז לא יכולה להעיד על איכותו - אבל אני לא מודאגת).
מוצר:
תנור גז משולב CH755750ILB
תמונת משתמש
שם:
Moran Sharvit
תאריך:
13/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצטרפת לחוות דעת רבות באותו סגנון שיש כאן. הזמנתי מקרר של שארפ דרך האתר. המקרר הגיע וכבר שהורד מהמשאית ראיתי דפיקה ממש גדולה בתחתית דלת ימין ולאחר מכן עוד 3 דפיקות בחלקים נוספים. התקשרתי מיד לשירות ונציג בשם גל התייחס לפנייה באופן מבזה. תחילה טען שזו בעייה שלי כי מדובר במוצר " מתצוגה" וכשטענתי בפניו שהחברה לא עמדה בחובת הגילוי שלה מאחר ובשום מקום לא נכתב כי קיימת דפיקה- לא בעת הרכישה ואף לא לאחר אישור ההזמנה. תשובתו של גל הייתה שזו בעייה שלי שלא שאלתי את שירות הלקוחות או שלא הגעתי פיסית לחנות המחסן. ראשית- כל הכבוד לגל שיצר מונח חדש בחוקי הגנת הצרכן " חובת התשאול".. לא ידעתי שקיימת חובה שכזו. כמובן שמדובר בטענה לא רצינית ובלתי חוקית בעליל במיוחד שעה שמדובר בעסקת מכר מרחוק.
גם כאשר ביקשתי שלכל הפחות תוחלף לי הדלת עם הדפיקה, לא הסכים הנציג גל להתחייב שכך יעשה. כמובן שלא הסכמתי לקבל את המקרר ומיד שלחתי הודעת ביטול מחמת פגם. בנתיים למרות הבטחות העסקה לא בוטלה וחוייבתי בכרטיס האשראי. מיילים וטלפונים שלי לא נענים וכל שביכולתי לעשות הוא לפעול על מנת לקבל את כספי בחזרה - כמובן שאעמוד על פיצוי.
אני פשוט רוצה להזהיר לקוחות נוספים. מהחוייה שלי- אין מדובר בחברה רצינית ואמינה וכדאי מאוד מאוד להיזהר.
תגובת החנות:
שלום רב
כמו בכל מוצר מתצוגה שקיים באתר יש תמונה של המוצר עצמו על מנת למנוע אי נעימויות מהלקוח - בנוסף לכך כמובן שיש את שירות הלקוחות שלנו שיענה על כל שאלה ובקשה במגוון דרכים: בטלפון, במייל, בוואטסאפ ואפילו הגעה פיזית לחנות לראות במה מדובר על מנת לתת את המענה הנכון לכל שאלה ובקשה של הלקוח! הלקוחה בצעה הזמנה עצמאית באתר וכמובן שראתה את התמונה המדוייקת של המוצר עם כל ה"דפיקות" שלו ואכן החליטה להזמין את המוצר! יום למחרת שירות הלקוחות התקשר ללקוחה לוודא שאכן יודעת לגבי מצב המוצר ואישרה אותו טלפונית. באותה שיחה תואם לה מועד אספקה ליום אחרי וכך קרה. יש לציין שבאתרינו ניתן להחזיר מוצא תוך 30 יום ולא משנה מה הסיבה! הלקוחה החליטה לבטל - אין בעייה. יום למחרת צולם ללקוחה ביטול העסקה + אסמכתא מחברת כרטיסי אשראי!!! ויש הוכחות לכך! שירות, אמינות ויושר עומדים בראש סדר העדיפויות של חברתינו!

מוצר:
9610sj מקרר שארפ 5 דלתות
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
06/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר LG ומייבש של בקו מתצוגה,
את כל התהליך ליווה גל, בחור אמין ורציני,

מהחוויה שלי אני ממליץ בחום על אינסייל,
מוצר:
מקרר LG מקפיא תחתון GM849RSC
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
30/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה חיובית ביותר. גל סימן-טוב הציג אפשרויות באופן מקצועי, הגון והוגן. קנייה חוזרת... מומלץ ביותר.
מוצר:
מכונת כביסה פתח קדמי 6 ק"ל LG
תמונת משתמש
שם:
אתי
תאריך:
30/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתקנו ללא מקרר ואנחנו משפחה עם 4 ילדים. מה שהיה דחוף מאוד לקנות מהר מקרר חדש. לאחר בירור מצאנו את ינסייל שנתנו לנו מענה איכותי מהיר ומתאים מאוד לכיס!!! כמובן שרכשנו והמקרר הגיע לאחר יומיים!! שירות מעולה וייחס מצויין!!
מוצר:
מקרר בקו 600 ליטר מקפיא תחתון נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
22/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי טלוויזיה גדולה לסלון, הסתכלתי באתר ומתוך כל החנויות שמתי לב לביקורות הטובות שיש על IN-SALE .
התקשרתי וענה לי גל מהחנות . הסברתי לו מה רצוני והאם יוכל לעזור .
גל היה אדיב ותוך שעה חזר אליי , עם טלוויזיה שענתה על יותר מרצונתיי !
קרוב לרף המחיר שקבעתי ! שכוללת גם אחריות יבואן רשמי וגם התקנה על הקיר .
לאחר מספר ימים קיבלתי את הטלויזיה לביתי, חיברתי, ומאז אני ואישתי נהנים מהצפייה בטלויזיה, מכל הפונקציות שהיא הציעה ,
ואף מהתוכניות בערוצים החדשים - 12 13 14 :)
ומה עכשיו ?
תורי לרשום ביקורת טובה וחיובית על החנות , וללא ספק אחזור לקנות שם בעתיד .
מוצר:
טלויזיה 55 אינץ' סמסונג 4K
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
21/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע לי מכונה פגומה מקולקלת .ולא מוכנים שרות גרוע .לא עונים לטלפון .לא ממליץ להתעסק איתם
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מכונת כביסה ותואם לו אספקה ביום שלמחרת! הלקוח גר בקומה רביעית ללא מעלית, והלקוח לא הסכים לשלם עוד 50 ש"ח בעבור קומה רביעית ואמר למוביל עזוב אני יעלה את הקומה הנוספת - בשביל לחסוך 50 ש"ח! הלקוח חתם למוביל על קבלת הסחורה. למזלנו המוביל נשאר והסתכל על הלקוח מעלה עוד קומה ופתאום נפלה מכונת הכביסה ללקוח במדרגות. המוביל רצה לעזור אך הלקוח אמר שהכל בסדר. יום למחרת התקשר הלקוח לחנות בטענה שיש למכונה כמה מכות. בשיחת ועידה עם המוביל והלקוח התלונן הלקוח שהמוביל הפיל את מכונת הכביסה!! לאחר כמה דקות התקשרה אשתו של הלקוח למוביל וצעקה עליו ואפילו קיללה אותו! ושוב למזלנו המוביל זכר שיש מצלמות בביניין וביקש לבדוק את הנושא באמצעות המצלמות! יום למחרת התקשרה אשתו של הלקוח והתנצלה!!! למרות כל זאת אנחנו באינסייל הסכמנו להחליף ללקוח את המכונה (ואפילו נשלח מייל ללקוח בנושא ההחלפה)
ולשאת בהוצאות ההובלה! שיהיה יום טוב לכולם!
מוצר:
מכונת כביסה beko wmb91242
תמונת משתמש
שם:
Dudi Evenchen
תאריך:
20/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדיח של בוש מתצוגה .. כמובן שחייבו אותי שלחו הזמנת רכישה וקבלה ואמרו שייקח כשבוע .
היום כעבור שבוע התקשרתי לראות מה קורה עם האספקה . נאמר שאין להם את המכשיר במלאי בכלל .
המדיח עדיין מופיע במלאי בחנות .
פשוט מבזה . מיותר לציין שלא ארכוש דרכם שוב .
מוצר:
SMS46MW00Y-O מדיח בוש
תמונת משתמש
שם:
נילי
תאריך:
19/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי , נעים ומכל הלב.
אני מאד מאד מרוצה מהרכישה בחנות זו
ומודה מאד לגל סימן טוב על השירות המקצועי , האדיב והמעולה
שנתן לי.


תודה רבה
מוצר:
סאוטר lx pro 90
תמונת משתמש
שם:
tlvpolicegov
תאריך:
17/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, יחס אישי. באתי לקנות טלויזיה לד, כיוונו אותי לצרכים שרציתי עם הרבה סבלנות. מרוצה.
מוצר:
Lg uj620y לד 55"
תמונת משתמש
שם:
avi
תאריך:
16/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניית מדיח הכלים מסוג סימנס SN23500IY שקניתי בחנות זו בקניה טלפונית
קודם כל אני מציין לטובה את גישתו האדיבה ונכונותו לעזור של בחור בשם "גל " לטפל ולפתור כל בעיה הקשורה בקניית המוצר -
שנית - סופק לנו מדיח סימנס סוג "ב" עם פגיעות וקמטים בדלת החזית ובפנל התחתון שגרמו לנו עוגמת נפש והשעיית התקנתו - לאחר פנייתי הטלפונית למוקד השרות של הספקית - לבחורה בשם "שרה" - נעניתי לשביעות רצוני נקבע מועד חדש להחלפת החלקים הפגועים והתקנת המדיח וחיבורו לצנרת - ואכן הוחלפו החלקים הפגועים ובינתיים אנו שבעי רצון מהמוצר
מוצר:
מדיח כלים סימנס sn23500iy
תמונת משתמש
שם:
ZKI
תאריך:
16/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הייתה לנו חווית קניה מקסימה, מהירה ואלגנטית.
באנו, בחרנו בעזרת גל סימן טוב המקסים את המקרר הרצוי ולמחרת קיבלנו בסיוע של רן המוביל החביב.




מוצר:
מקרר מ.תחתון 617 ליטר של חברת בוש
תמונת משתמש
שם:
nh
תאריך:
08/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס אישי מדהים. איתי עזר לי מאד והבין את הצרכים. המוצרים סופקו במהירות ואיכותיות. ממליץ לכל מי שצריך מוצרים איכותיים באספקה מיידית ןמחירים זולים.
מוצר:
מוצרי חשמל
תמונת משתמש
שם:
Koren
תאריך:
07/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לאחר המודעה של מכירת מוצר מתצוגה.
הרי חיפשתי את הדגם המדויק כך שהחלטת הקניה היתה קשורה למצב הפריט ואמינות החנות.
נציג מכירות היה מקצועי ואמין, סיפק את כל המידע הנדרש ואפילו מעבר לזה.
הוא ליווה אותי במהלך כל התקופה מבחירת הפריט התצוגה עד להספקת המוצר בבית בעזרת המנוף, תיאום שירותי תיקון מול ספק רשמי.
נשמח לחזור לאותו נציג מכירות לרכישות הבאות
מוצר:
SIEMENS KG86NAI30L-O מקרר תצוגה
תמונת משתמש
שם:
רומן
תאריך:
31/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר טוב היה טוב, הקשר עם הספק מצויין גם טלפוני וגם במייל,
השרות שקיבלתי היה כמו שצריך, הכל טוב, ישר ובזמן.
קניצי מקרר בקו, הכל מומחץ ביותר
מוצר:
מקרר בקו 590 ליטר
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
31/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המענה בחנות היה מהיר, גם חזרו אלי בחזרה, שגעתי את הנציג בחנות עם שאלות, הוא היה אדיב וסבלני, קניתי מוצר מתצוגה במחיר מוזל, המוצר הגיע מהר והכל היה בסדר (המוצר עם שריטות פה ושם, אבל חדש, כמצופה). ממליץ על החנות.
מוצר:
מכונת כביסה קונסטרוקטה W47
תמונת משתמש
שם:
Maayan
תאריך:
30/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצרתי קשר עם גל מאינסייל לגבי רכישת מקרר lg מתצוגה. גל אמר שהמקרר לא נמצא בתצוגה אצלם אלא זהו מקרר מהמחסנים של היבואן הרשמי, שיכול להיות שלא היה בתצוגה כלל, והציע שאזמין את המקרר, הוא יגיע לאולם בהרצליה ושם אבחן אותו, ובמידה ויהיו בו פגמים שלא ימצאו חן בעיני אוכל לבטל את ההזמנה. בסופו של דבר היתה אי הבנה כלשהי עם חברת השליחויות והמקרר הגיע ישירות אליי. בשיחה עם גל המקסים הוא נתן לי את האופציה לבטל לחלוטין או שבכל זאת המקרר יגיע ושאוכל לבחון אותו ובמידה ולא יתאים להחליף למקרר אחר והתחייב כי הוא כן ראה את המקרר והוא נראה מצויין. ואכן המקרר הגיע ללא פגמים כלל! לאחר הגעתו גם קיבלתי מייל מגל ששאל אם הכל תקין וענה על שאלות.
לכל אורך התהליך גל היה זמין לשאלות גם בטלפון וגם במייל והשירות היה מצויין. ממליצה מאוד!
מוצר:
Gr-m6780w מקרר lg מקפיא עליון
תמונת משתמש
שם:
y
תאריך:
30/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית הקניה שלנו הייתה חיובית מאד.
העבודה מול גל הייתה מצויינת והתיאומים זרמו חלק.
אמנם עברו רק כשבועיים אבל אנחנו מאד מרוצים מהמכונה שגל המליץ לנו עליה.
משפחת פרנקל, גבעתיים
מוצר:
מכונת כביסה בלומברג
תמונת משתמש
שם:
rachel
תאריך:
27/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם הייתי קוראת את הביקורות פה בזאפ לפני הקנייה, סביר להניח שהיה נחסך ממנו המון עוגמת נפש.
נכנסתי לחנות בחול המועד סוכות והזמנתי מקפיא מתצוגה. נאמר לי שהמקפיא יהיה אצלי עד 7 ימים, אך מאחרי החג ואכן המתנתי בסבלנות שבועיים, למרות שצריכה את המקפיא בהקדם.
ואז התחלתי להתקשר לחנות, מסתבר שאין קשר ישיר עם החנות אלא דרך מרכז הודעות.
TL בימים הראשונים היו נחמדים מאוד וחוזרים ישר לשיחות ואומרים שתוך יום-יומיים ואכן הסכמתי לחכות. אך לאחר היומ-יומיים האלה הם כבר לא חוזרים אליי לאחר שאני מתקשרת ומשאירה הודעות דרך המרכז.
המזל ששילמתי רק מקדמה. וכעת עובדת רק על לבטל את ההזמנה ולקבל את המקדמה חזרה, אך כמובן אין עם מי לדבר!!
בקצב הזה נראה שאצטרך להטריח עצמי וליסוע ישירות לחנות.
חנות שאינה מכבדת את עצמה כלל!!!!
מקווה שאצליח למנוע עוגמת נפש מלקוחות נוספים.
מוצר:
מקפיא 6 מגירות בקו תצוגה
תמונת משתמש
שם:
בס
תאריך:
18/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי היום וקיבלתי באותו יום. שירות אחלה. את המכונה נפעיל נווכח כשתפעל כמו סוס. ...
מוצר:
Waw204600
תמונת משתמש
שם:
Erez Sarel
תאריך:
12/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום לקרוא את זה, לכל מי שחושב לקנות בחנות המזעזעת הזו איזשהו מוצר.

הזמנתי כיריים אינדוקציה של חברת בוש מחנות אינסייל. כאן נפלתי וכאן החל מסע היסוריים בדרך לכיריים.
לא מעוניין להעיל על הקורא את הסיפור הארוך והמייגע שעבר עלי לאורך למעלה מחודש עד שהותקנו הכיריים, אבל
חשוב שתדעו שהיו הבטחות חוזרות ונשנות ש״מחר״ יגיעו הכיריים, הבטחות על פיצוי שלא התגשמו (לא ביקשתי פיצוי),
צוות לא מקצועי שלא מבין היטב את התשתית הכרורה בהתקנת הכיריים ורדיפה בלתי פוסקת אחרי החברה לקבלת תשובות או שירות שמובן מאליו.
אה וראוי לציין שלא קיבלתי בסוף את המוצר שהזמנתי מלכתחילה.
אז לכל מי שחושב לחסוך מאה מאתיים או יותר עם החנות הזו, שייקח בחשבון שבסוף ישלם הרבה יותר בזמן, עוגמת נפש וכמובן כסף!
ראו הוזהרתם!
תגובת החנות:
שלום רב לגולשים! הלקוח אכן הזמין כיריים עצמאית דרך האתר, לאחר כמה דקות התקשרנו ללקוח בכדי לוודא שאכן מכיר ויודע את הדגם שהזמין. בשיחה קצרה עם הלקוח הבין הלקוח שעשה טעות בבחירת הדגם ולכן נציג המכירות עזר לו לבחור דגם שאכן מתאים לצרכיו. נכון אין ספק שהיה עיכוב של יומיים באספקה (למרות שאנו מתחייבים ל 7 ימי עסקים) אז הוא קיבל את המוצר לאחר 5 ימי עסקים עם שליח לביתו ללא תוספת תשלום!
אנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב, המידע הנכון והאמין, אספקה מהירה וכמובן מחיר הוגן
תודה על תשומת הלב!
מוצר:
כיריים קרמיות קונסטרוקטה תצוגה CA435252-O
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply