רכשתי מקרר בקו מתצוגה בסניף קרית חיים ומרגע שהפעלתי אותו הוא אינו מקרר טוב ומוצרים רבים מתקלקלים, הזמנתי טכנאי שבא והוסיף גז וקבע שאם הבעיה לא תיפתר יש להחליף מדחס, נכון לעכשיו טכנאי אמור להגיע ולהחליף מדחס, שלחתי מכתב עם מסר תקיף וברור שאם הבעיה לא תפתר ויהיו לה השלכות בהמשך, העיסקה בטלה ומבוטלת ואף אשקול צעדים משפטיים נגד החברה, אין לי ספק שהמוכרים ידעו שהם מוכרים מקרר פגום שעמד בתצוגה.
מוצר:
מקרר BEKO מקפיא תחתון
שם:
אליהו
תאריך:
10/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מ ע ו ל ה !!!!
אנשים נדירים !!!
אני חייב להודות שבתחילה מאוד חששתי, עשיתי הזמנה למדיח של בוש בטלפון, ולא קיבלתי את הקבלה, ולא יצרו איתי קשר, אלא לאחר יומיים, והחששות שלי התבדו אחת לאחת וקרסו כמגדל קלפים.
ראשית המובילים, קובי ואריאל(?), אנשים נדירים, הוגנים, בחורים שהם מלח הארץ, הלוואי שלכל אחד מאיתנו תהיה טיפה מההוגנות והחביבות שלהם. הם הגיעו אליי בערב, אחרי שהובילו כל היום, סחוטים וגמורים, ובכל זאת היו נעימים מאוד ושירותיים מאוד, לקחו גם את הישן וגם העלו את החדש, והכי מדהים, שאחרי ששילמתי להם את העלות שנתבקשתי, הייתי בטוח שעליי לשלם 180 ש"ח, והם תיקנו אותי לא רק 120. אחרי שיצאו, אריאל חזר אליי עם התעודת משלוח ואמר לי, הנה תראה רק 120ש"ח ורצה להחזיר לי את העודף. כמובן שסירתי וביקשתי שיקח את זה כטיפ. כל הכבוד להם, בחורים צעירים והוגנים שנדיר למצוא. הרי יכלו פשוט לקחת את זה, מי היה יודע.
שנית, שגיא בחנות היה מאוד קואופרטיבי, וענה לכל שאלה והדריך אותי בכל שלב, מה לדבר עם הזמנת הטכנאי, את חלוקת התשלומים לטכנאי, למוביל ולחנות, הפריט הראשון שחיפשתי לא היה והוא חיפש משהו ומצא אפילו יותר זול והסביר את ההבדל ביניהם, למרות שיכול היה להרוויח יותר הבין את מה אני צריך והציע פריט שעונה בדיוק לדרישות שלי ולא סתם יותר יקר.
שורה תחתונה, אם היה אפשר לתת 10 כוכבים הם היו מקבלים את זה ממני
מוצר:
מדיח בוש
שם:
גולש
תאריך:
07/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
תהילה
תאריך:
07/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו מהחברה הזאת!! חוויה סיוטית! לפני חודש רכשתי דרך האתר של אינסייל מכונת כביסה. לפני שהשלמתי את הקנייה, התקשרתי לחברה להסביר שהמכונה היא לדירה חדשה ולכן אני צריכה שיתאמו אתי משלוח כדי שאהיה בדירה. הנציג אמר שכמובן יתאמו אתי את מועד המשלוח לאחר שאשלים את הרכישה. רכשתי את המוצר ביום 16.7.17, וקיבלתי אישור הזמנה למייל. באתר מתחייבים לאספקה בתוך 7 ימים. איש לא יצר אתי קשר במשך שבוע שלם. מאז, התקשרתי מדי יום לסניף הראשי של החברה - ללא מענה באף שלוחה באף שעה משעות הפעילות!! השארתי אינספור הודעות דרך שירות ההודעות, התחננתי שיחזרו אליי, ללא הועיל. כמו כן השארתי 2 הודעות דרך האתר, ללא מענה. כתבתי מכתב לשירות לקוחות של החברה. ב"מעקב הזמנה" שלי, נרשם שהתקבלה פנייה לשירות לקוחות - ושהפנייה נסגרה (!) - למרות שכמובן אף אחד לא חזר אליי ובקשתי לקבל את המוצר שלי לא טופלה כלל. שלושה שבועות לאחר ששילמתי ועדיין לא קיבלתי את המוצר ולא חזרו אליי, התקשרתי לסניף בחיפה. שם ענה לי מישהו שבדק את ההזמנה ואמר לי שהמכונה כבר נמסרה (!!). מה שכמובן לא נכון, כי לא קיבלתי כל פנייה ולא הגיעו לדירה כלל. הוא אמר שיבדוק ויחזור אליי. לא חזר. התקשרתי שוב, ענה נציג אחר בשם שגיא, אשר אמר שאכן התברר שהיתה טעות, והמכונה לא נמסרה. הוא לא התנצל ולא נתן כל הסבר. אמר שיחזור אליי לתאם משלוח. עברו ימים ארוכים והוא לא חזר אליי, למרות פניות חוזרות שלי. היום התקשרתי שוב והוא אמר שאולי יביאו את המכונה שלי בשבוע הבא, אולי ביום א', אולי ביום ג', הוא לא יודע לומר עדיין. מדובר בכחודש אחרי שהתחייבו ל"אספקה בתוך 7 ימי עסקים", ועדיין לא קיבלתי תשובה מתי תגיע המכונה!! בשלב הזה החלטתי לבטל את ההזמנה שלי ושלא צריך לפנרס חברה שמתייחסת כך ללקוחותיה. אל תתקרבו לחברה הזו, גם חסכון קטן בכסף לא שווה את הזמן שהייתי צריכה לבזבז בניסיון (לא מוצלח) לקבל את המוצר שלי.
מוצר:
מכונת כביסה Electra פתח חזית 7 ק"ג דגם VE7212 מתצוגה
שם:
tsemach
תאריך:
16/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מאיתם מקרר lg 849 שירות מעולה הגיע תוך יום לשביעות רצוני המלאה
ממליץ בחום
מוצר:
מקרר lg 849
שם:
אלעד
תאריך:
13/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה, דאג לי להובלה תוך כמה שעות צילם לי את המכונה כי הייתה מתצוגה. היה אחלה.
מוצר:
בוש מכונת כביסה
שם:
ליאת
תאריך:
13/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיריים סימנס מתצוגה. הספקה תוך שבוע, טכנאי התקנה תוך 3 ימים. לפני הרכישה תיחקרתי ארוכות את שגיא לגבי המוצר והשירות. קיבלתי תשובות מקצועיות ואמינות. כשבקשתי היתה קצת חריגה הוא ברר וחזר עם תשובה. הרגשתי שמתאמצים לרצות אותי גם בעת הרכישה, ולא פחות חשוב - גם במהלך האספקה וההתקנה. היחס היה מכבד ושרותי, אהבתי את העובדה שתמיד דיברתי עם אותו אדם ושהוא זכר את הפרטים והמשיך בטיפול בצורה מקצועית ואמינה. לגבי המוצר עצמו - הוא מותקן אצלי כשבוע. יפיפה. מעולה. המחיר (מתצוגה, כן?) - שווה לגמרי. מוצר של סימנס באיכות וגימור מושלמים. אני בהחלט ממליצה על המוצר וגם על הספק. תודה רבה.
מוצר:
כיריים סימנס מ"ס76 להבות 5 מתצוגה EC845SB90Y-O
שם:
סופיה
תאריך:
12/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מאלקטרו סייל מדיח כלים AEG ומכונת כביסה Samsung. השירות שקיבלתי מגל היה מצויין. יצא לי להתקשר אליו לגבי המוצרים מספר פעמים... ולא היה מצב שאין מענה. הייתה פעם אחת שגל לא ענה אבל לאחר מספר דקות דאג לחזור אלי.
מוצר:
F56302MO-HH
שם:
MBD
תאריך:
04/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני רכישת המקרר בדקתי במספר מקומות ואתרים ואני חייבת להודות שמה שגרם לי לקנות דרך אינסיל היה השירות המקצועי והאדיב שקיבחתי מנותן השירות. רין ספק שכאשר מוציאים סכום לא מבוטל של כסף בעבור מוצר לשירות יש משמעות רבה. קיבלתי מהנציג רת המספר האישי שלו וקיבלתי מענה בכל פעם שצלצלתי. מרוצה מאוד מהמוצר אך יותר מכך מהשרות שכבר קשה למצוא במחוזותינו.
מוצר:
מקרר SJ9610-H
שם:
sg
תאריך:
03/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אמין אדיב מהיר . כייף קבל כזה שירות - כן תרבה חוויות שרות כאלו המוצרים הגיעו מהר מאד
מוצר:
גז stg
שם:
מקס
תאריך:
01/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי פיזית לחנות ב20.06.2017 מכיוון שהתקלקל לי המקרר והייתי צריך לקנות חדש. לפני חן עשיתי שיעורי בית ובחרתי כמה דגמים שיכולים להתאים לי. המוכרים היו די מיותרים: כל מה שהיה להם להגיד על כל דגם זה שהוא מעולה, לא יכלו לתת שום אינפורמציה רלוונטית ומדויקת לגבי הדגמים שהם מוכרים. מהמאט אינפורמציה שהם כן יכלו לתת עלה שזמן הספקה של LG שבחרתי קצת יותר קצר מ-Samsung. זה היה ביום שלישי אחר הצהרים ומהסבר של מוכר עלה כי ביום למחרת - יום רביעי יתקשרו אלי מ-Brimag (יבואנית וספקית LG) ויקבעו מועד הספקה ליום חמישי או לכול היותר - ראשון, לגבי SAMSUNG נומר לי שהספקה תהיה לא מוקדם מי יום ראשון בשבוע הבא. בהתבסס על המידע הזאת הזמנתי LG וקיבלתי אותו ביום שלישי בשבוע הבא(27.06.2017) כפי שהיה רשום באישור ההזמנה מלהתחילה. זה גורם לי לחשוב שמוכרים נותנים מידע שקרית ללקוחות בעל פה.
מוצר:
מקרר GRB440INVW
שם:
Gadit
תאריך:
29/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גל, היה מדהים, נתן שרות מעולה ! תודה בוודאות אקנה שם שוב! מהירות משלוח יחס אישי מחירים מעולים יייייייי ייייייי יייייייי חי ייי יייי
מוצר:
מכונת כביסה+ מייבש DV7 120
שם:
Dorin
תאריך:
23/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית השירות הייתה מאוד נעימה, מהירה וברמה מקצועית. השירות שקיבלתי ניתן על ידי בחור בשם גל, שידע לכוון אותי בדיוק למוצר שרציתי ברמת מקצועית גבוהה ובשירותיות- דבר שקשה למצוא היום. ההזמנה התקבלהבמועד, כפי שהובטח. מרוצה מאוד מהמוצר מהדרך בו הוא נקנה. מומלץ מאוד!
מוצר:
מכונת כביסה בוש 8 ק״כ Waw24460-h
שם:
מיכל
תאריך:
22/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין כי חווית הקניה הייתה חוויה נעימה מאוד המוצרים הגיעו בזמן ובאיכות גבוהה. ממחלקת השירות קיבלתי שירות אדיב ומקסים . פשוט כייף לקנות במקום כזה וכמובן נותן חשק לחזור בפעם הבאה.
מוצר:
מכונצ כביסה ומייבש L68270 T75280
שם:
chen
תאריך:
22/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה- מהיר ונוח. השליח הגיע בזמן שהוגדר יומיים אחרי ההזמנה עם המוצר שהוזמן. המכונה עובדת מעולה בהתאם לדרישה.
מוצר:
מכונת כביסה WW70J3260GX1-H
שם:
שמעון
תאריך:
21/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם כבר כמה פעמים תגיד שירות עם חיוך עזרה בכל מה שצריך מוצרים במצב מצוין
מוצר:
כריים Ex675fxc1e
שם:
זהבה
תאריך:
18/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד ביום 6/6/17 ביצעתי דרך האתר רכישה של תנור beko עבור מצוות הכנסת כלה, לאחר כשעתיים התקשר נציג מכירות של החברה וטען שהדגם לא המלאי היות והדגם ישן ויש במלאי את הדגם החדש במחיר נמוך יותר ב-60 ש"ח, הסכמתי להצעתו, והדגשתי בפניו שזמן האספקה מאוד חשוב היות והחתונה היא ב-19/6/17 והתנור צריך להגיע לכלה לפני החתונה, הנציג אמר שאין בעיה הם מתחייבים ל-7 ימי עסקים, כלומר עד ה-15/6/17 זה יגיע. היום, לאחר שעבר מועד האספקה והחתונה בע"ה תתקיים מחר והתנור לא הגיע, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה, אך לצערי הגעתי למענה הודעות טלפוני, השארתי הודעה ובמקביל שלחתי מייל עם בקשה לביטול עסקה. לאחר כ-3 שעות חזרה אליי נציגת שירות הלקוחות שענתה בקרירות " מה הבעיה?" ושהצגתי בפניה את הנתונים היא אמרה שהיא צריכה לבדוק עם המוביל שכנראה ההובלה למחר, אמרתי לה שאין צורך כי מחר החתונה והכלה לא יכולה ביום חתונתה לחכות בבית למוביל?!. לבקשתי הנציגה אמרה שאין בעיה והיא תעביר את ביטול העסקה להנהלת החשבונות. אני מקווה שהביטול יעשה בהקדם ולא אצטרך "לרדוף אחריהם" שהרי התשלום הראשון כבר חויב ביום ההזמנה. אם הייתי קוראת את חוות הדעת בגין החנות הנ"ל לפני הרכישה, בטוח שלא הייתי סומכת עליהם, כרגע הכלה ללא תנור ומחר החתונה....וכרגע אני עושה מאמצים למצוא חנות אחרת שתספק את התנור בהקדם, ובע"ה נעשה ונצליח.
מוצר:
תנור משולב cse52010dw
שם:
רן
תאריך:
15/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מצויינת. יש עם מי לדבר לאחר הקנייה. בחנויות פיזיות, זמן האספקה היה מספר שבועות, ואילו בהזמנה שביצעתי המקרר הגיע תוך יומיים. תודה לגל.
מוצר:
מקרר SJ8695
שם:
Davido
תאריך:
05/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו באתר דרך זאפ מקרר ב28 במאי, צוין שהמקרר מתצוגה ,מלבד אישור הזמנה במייל לא יצרו איתנו שום קשר. כשפניתי אליהם ביוזמתי הודיעו לי שהמקרר לא הגיע מהיבואן . אחרי שבוע וחצי לאחר תום מועד האספקה התקשרתי שוב והודיעו לי שהמקרר לא הגיע ושאמתין שבוע או יותר שיהיה להם מקרר להציע לי .בדקתי בחוות דעת והסתבר לי שאני לא היחיד שעשו לו את התרגיל הזה ,פניתי לזאפ בתלונה ואחרי מספר ימים התקשרה אליי גברת שירות לקוחות והודיעה לי שהם מבטלים את ההזמנה . אכזבה . שירות לקוחות גרוע . שיטה עלובה למשוך קונים מזאפ במחיר נמוך ואז למשוך אותם בזמן ולהציע להם מוצר אחר מהמלאי . שומר נפשו ירחק -וזאפ אם חשובה לכם האמינות שלכם להעיף חנויות מהסוג הזה מהלוח
מוצר:
מקרר KGN57X40-O
שם:
יצחק
תאריך:
04/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקרישה באתר מאפשרת ביצוע ההזמנה בקלות רבה , תגובת שרו הלקוחות מהירה. המחיר סביר. לא פחות חשוב האופציה לאיסוף עצמי .
מוצר:
מיקרוגל 25 ליטר 770MW
שם:
Ido
תאריך:
24/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה ומחירים מעולים. משלוח מהיר אנשי מכירות סבלניים שעזרו לבחור דגם דגם יש מלאי גדול בסדרות רבות המלצות לדגמים ספיציפיים היו נכונות מאוד גם ביחס לביקורות אחרות
מוצר:
מקרר+מכונת כביסה+מייבש+מדיח Rt5000
שם:
roybc
תאריך:
22/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
זה חנות עודפים של אולסייל או משהו כזה ממה שהבנתי שהייתי שם. הם מציעים לכם מוצרים מתצוגה וזה נראה מאוד אטרקטיבי ומגרה. קודם כל לרוב אין את המוצר שהם מפרסמים הזמנתי מכונת כביסה ומקרר ואחרי שהתקשרו אלי אמרו לי אין את המכונת כביסה הזאת מתצוגה ותצטרך לקנות חדש. הבנתי שזה תרגיל ידוע. אבל מילא זה. הגיע מקרר מבלי גומי מבודד בדלת שזה אמור שכל הקור בורח החוצה. התקשרתי בשוק ופשוט נפנפו אותי ואמרו לי דבר עם השירות. עזבו שהשירות של LG יבואן רשמי נפנף אותי גם. שומר נפשו ירחק!
תגובת החנות:
שלום רב לקוראים! Insale הוא אתר אינטרנט וחנות שמוכרת גם מוצרים מתצוגה וגם מוצרים חדשים!!! הלקוח הזמין מכונת כביסה מתצוגה ב 1990 ש"ח והוצע לי לקנות בדיוק את אותה מכונה חדשה במחיר מיוחד בתוספת 100 ש"ח לגבי המקרר הלקוח הזמין מתצוגה וביקש להגיע לראות את המקרר - הגיע הלקוח לראות את המקרר בדק אותו, פתח אותו, סיבב אותו ובדק שהכל תקין שלם ובמקום!! יש שלציין שאפילו הלקוח סימן את המקרר עם מדבקה כדי שיידע שהמקרר שייך לו! בנוסף לכך ללקוח היה טלפון אישי של סוכן המכירות ולא היתה שום תלונה לגבי נושא הגומי מעבר לכך לאחר בירור מקיף ביבואן של LG (ברימאג) אין שום פניה של לקוח על גומי!!
מוצר:
מקרר 261
שם:
Stas
תאריך:
22/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם את מכשיר הדגל huawei p10 plus עוד לפני שהגיעה לחנויות יותר נוח ומהיר מלהביא מהיצרן הנציג הודיעה לי ביום שהם קיבלו את המכשיר למחסן בהגעתי למקום הנציג הסביר איפה הם נמצאים בדיוק במבנה אהבתי את השירות וכמובן את המכשיר תודה וממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי P10 PLUS
שם:
לירון
תאריך:
11/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נורא, אין אמינות, שום לקיחת אחריות על טעויות שלהם!
למרות חששותיי הרגיע אותי אותי הסוכן שזה בסדר לקנות מתצוגה. הגיעו אליי הביתה מיקרו ומכונת כביסה. המיקרו פשוט לא עובד, ולמכונת הכביסה חסרים חלקים הכרחיים- (ברגים אחוריים, צינור מים רגליות). הטכנאי של בוש, שהגיע לחבר את המכונה ראה אותה ואמר שהיא נראית לא טוב והוא לא יכול להרכיב אותה. כן, קניתי מתצוגה ואמרתי לו שידעתי על שפשוף קטן שיש, הוא דיבר על דברים מעבר לכך שהמכונה תרקוד ותהייה לא יציבה וכו'. כלומר, שני המוצרים שקניתי בעייתיים. נתתי לטכנאי לדבר עם הסוכן וראיתי שהוא כועס ופשוט אמר שהוא לא יכול להתקין והלך. כשניסיתי לתפוס את הסוכן לאחר מכן, הוא לא ענה לי במשך שעתיים. שלחתי לו הודעת סמס מכובדת ובה פירטתי את כל מה שהיה כפי שהיה ואמרתי לו שלסנן אותי זה לא הפתרון. לאחר מכן כשיצר איתי קשר, במקום להתנצל על המצב ולומר לי איך פותרים זאת, התחיל לצעוק עליי ולהיעלב שאמרתי לו שהוא מסנן אותי, פשוט לא יאומן!! מכאן והלאה דיבר איתי בטונים לא מכובדים, תקף אותי (!), והטיעון היחיד שהיה לו זה "המכונה בסדר, הטכנאי אידיוט". למען הסק ספק, כמובן שמדובר בטכנאי שהם שלחו לי ושעובד איתם. הפתרון שלו היה רק לשלוח לי טכנאי אחר והכל תוך כדי שהוא מדבר אליי בטונים לא יפים, כאילו אני עשיתי משהו לא בסדר. כששאלתי לגבי פיצוי אמר לי "ממילא לא תחזרי לקנות אצלי, אולי אני אפצה אותך כדי להרגיש טוב עם עצמי(!)". כמובן שבהמשך לא הציע לי שום פיצוי. כאמור, שני מוצרים שלא עובדים ויחס נורא. בשלב מסוים הבנתי שאין לי ברירה, נדפקתי, אז ביקשתי לשדרג למכונה חדשה והסכמתי כמובן לשלם את ההפרש. הוא חוזר אליי ומציע לי את המכונה החדשה ב1000 שח יותר, 500 ש"ח יותר מרוב החנויות בזאפ, פשוט כי הוא יודע שאין לי ברירה אלא לקנות אצלו! אם עד עכשיו חשבתי שאולי אלה אנשים שלא יודעים להתנהל, עכשיו הרגשתי שממש מנסים לנצל אותי. לא תודה, ביקשתי ביטול וכעת הם דורשים ממני דמי משלוח מופקעים בקיצור: שני מוצרים שלא עובדים, ניסיונות למרוח, אפס לקיחת אחריות במילים ובמעשים.
מוצר:
מכונת כביסה WAW20460IL
שם:
חן
תאריך:
04/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 23/3 רכשתי ועדיין לא קיבלתי להתקשר אליהם לא ניתן כי לא חוזרים ואם עונה מישהי אז היא תחזור אליי ביקשתי לבטל אמרו שיש דמי ביטול ועדיין לא ביטלו עד שהצלחתי כבר לדבר עם מענה הבטיחו שיחזרו שילמתי על מוצר עדיין לא קיבלתי וגם לא ביטלו את התשלום, מסקנה כדאי לשלם לחברה מוכרת עם שרות לקוחות ולא שצוחקים עליכם וחודש וחצי מבטיחים שיגיע ולא מגיע, זה לא מעניין שם אף אחד שלא קיבלתי את המדיח