
קניתי דרך האתר שלהם את המוצר. המוצר הגיע אלי באמצעות שליח. המוצר הגיע אלי משומש! הקופסא ישנה וקצת מקומטת. המכשיר עצמו מלוכלך, עם קטמי לכלוך שמראים על שימוש קודם. הלוגו שבראש המכשיר גמכן דהוי משימוש. פניתי לחנות, שלחתי תמונות לפי בקשה שלהם, ענה לי אדם בשם משה, ואמר לי שהמכשיר "לא נראה לו משומש". לא היתה לי בעיה לתבוע אותם, דרך המועצה הישראלית לצרכנות, ולקבל החזר מלא, אבל בגלל שמדובר במכשיר מאוד זול, ושלא נפוץ כלכך בחנויות, העדפתי להשאיר אצלי, ולא נקטתי באמצעים משפטיים. אם היה מדובר במוצר יקר, הייתי תובע אותם במקום.
הלקוח קיבל מוצר חדש לחלוטין , שלח לנו תמונות שבהם לא נראה שום פגם או לכלוך , הובהר ללקוח שקיבל מוצר חדש











