אם הייתי יכול לא לשים כוכב אז זה מה שהייתי שם. שירות 0 מענה 0
מוצר:
כסא בוסטר
שם:
דוד
תאריך:
17/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
כמה חבל שלא קראתי את חוות הדעת כאן לפני שקניתי... כמה חבל שלא שאלתי את צ'אט GPT מה אנשים אומרים על החנות הזו לפני שקניתי... בתאריך 4/8/25 הזמנתי אופניים לילדה מאתר האינטרנט של Smart Baby. לפי התחייבות המוכר, הייתי אמור לקבל את האופניים במשלוח עד הבית תוך 3 עד 5 ימי עסקים. לאחר שעברו 8 ימי עסקים ולא קיבלתי את האופניים, חיפשתי את החברה, הן בטלפון, הן בשירות לקוחות באתר והן בוואטסאפ - אין מענה. ביום רביעי, 13/8/25, בשעה 12:30 (בסביבות) הם סוף סוף ענו לי והודיעו לי שהאופניים נמצאים במחסן של חברת השליחויות מסיבה כלשהי, ואקבל אותם בתחילת השבוע הבא... כלומר, לאחר 11-12 ימי עסקים ממועד ההזמנה. הודעתי בטלפון שאם לא אקבל אותם היום (רביעי), ארצה לבטל את העסקה. הבחור שדיבר איתי בטלפון הבטיח לחזור אליי תוך שעה עם תשובה - כמובן שלא חזר... התקשרתי שוב [שימו לב שאני מחפש רק אותם כל הזמן...], הוא אמר לי שהאופניים יגיעו או למחרת ביום חמישי או בתחילת השבוע הבא. דרשתי במפורש לבטל את העסקה ולקבל את כל כספי בחזרה. הבחור הסכים. יש לציין שבמקביל, הודעתי על ביטול העסקה גם דרך שירות הלקוחות באתר וגם בהודעות וואטסאפ, שכמובן לא קיבלו תגובה מהמוכר. כמה הופתעתי בבוקר יום ראשון לקבל הודעה מחברת השליחויות שהאופניים בדרך אליי. שוב שלחתי וואטסאפ למוכר, וביקשתי שיכבדו אותי ולא יביאו את האופניים, ויתנו לי את כספי. לא קיבלתי תגובה שוב. יצרתי קשר עם חברת האשראי, והם אמרו שהם לא יכולים לבטל את העסקה בלי המוכר, והעלו את המוכר (בחור בשם "אושר") על הקו, והוא הבטיח לטפל בזה. כמובן, באופן מפתיע, הגעתי הביתה והאופניים חיכו לי בפתח, בלי תיאום ובלי פגישה עם השליח, כדי לומר לו שאני לא מעוניין במשלוח ולקבל אותו בחזרה. האופניים, כמה לא מפליא, באריזת קרטון קרועה... שוב חיפשתי את המוכר, שוב אמר לי שיטפל בזה, שוב לא חוזרים אלי, ושוב לא עונים לטלפונים... אגב, כמה מוזר, חשבונית לא קבלתי עד לרגע זה... לידיעת רשויות החוק. המשך יבוא... המלצה שלי: א. לברוח מהחנות הזאת. ב. לקרוא חוות דעת.
מוצר:
אופני BMX לילדים צבע ורוד מידה 18.
שם:
ניר
תאריך:
12/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסוי ורשת לניקוי הבריכה, הגיע רק הכיסוי, אין עם מי לדבר בשירות הלקוחות, לא זמינים בטלפון, רק בווטסאפ וגם זה משפט פעם ביומיים, אחרי ששלחתי להם צילום של תעודת המשלוח הם הפסיקו לענות לי בכלל
מוצר:
מק"ט: 8397 מק"ט: 8378 מק"ט: 101
שם:
stavozrau1234
תאריך:
29/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חוויה קניה מזעזעת עד שיש מחיר נורמלי מבצעת הזמנה מהאתר טווח המשלוחים שלהם גג 3 עד 4 ימי עסקים וזה נמשך כמעט חודש אין מענה בשירות לקוחות שום חנות לא מכירה תוזמנה ועד שיצא לי המיץ נאמר שזה בסניף הגעתי לא ידוע במה מדובר עד שהגעתי למנהל הבטיח שיגיע בשני ביטלתי להזמנה כבר
מוצר:
אופני איזון
שם:
עדי שבתאי יוחאי
תאריך:
02/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין. סתם גובים כספים ולא שולחים, רדפתי אחרי כולם שם ומדברים אליי בצורה מגעילה ולא מכבדת. עכשיו רודפת אחריהם שיזכו אותי אחרי שלא עמדו בזמני האספקה ובכלל לא יודעים איפה המשלוח.
מוצר:
Onu
שם:
hirsches53
תאריך:
13/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חוצפה!!! רכשתי מוצר אונליין הם גבו ממני את התשלום וכל התהליך, לאחר מכן התקשרו לעדכן אותי שהמוצר לא במלאי ושיחזירו את הכסף, הם ביצעו החזר לא כמו שצריך וכבר שלושה חודשים שאני רודפת אחריהם שיחזירו לי את הכסף שלי שמגיע לי ללא כל ספק והם פשוט לא עונים, לא מעדכנים!! שלושה חודשים אני רודפת אחרי החזר של כסף שנלקח פשוט בלי שום סיבה!! אני מאוכזבת מאוד מהחנות ומחווית הקניה, נכון לעכשיו עוד לא קבלתי את כספי בחזרה, מקווה לעדכן אחרת מהר...
מוצר:
טיולון אינפיניטי
שם:
sarit
תאריך:
06/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חווית קנייה ושירות יוצא מן הכלל הייתי רוצה להמליץ ולומר תודה , תודה רבה למנחם ולצוות סמארט בייבי על חווית השירות היוצאת דופן, ממליצה בחום ובטוחה שאחזור שוב. שרית
מוצר:
כסא אוכל
שם:
חיים
תאריך:
02/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוד נחמדים ושירותיים צילמו ושלחו תמונה של המוצר בווצטאפ, היו סובלניים ואדיבים תודה רבה לכם
מוצר:
בייבי ג'וגר סיטי מיני ואמבטיה לרחצה
שם:
aronaron8
תאריך:
21/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות שווה ביותר!!!!! הזמנתי משאבת חלב של ארדו קלפסו דאבל פלוס המחיר הכי זול בשוק (בדקתי הרבה!!) הגיע תוך שלושה ימים בדיוק!!! בהחלט יוצא מן הכלל!!!
מוצר:
ARDO קליפסו דאבל פלוס- משאבה חשמלית דו צדדית
שם:
zee1542
תאריך:
19/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
כל כך התרגשנו לראות שמוכרים את כיסא הטריפ טראפ בארץ שקנינו אותו ישר. השרות היה ישיר ומהיר והגיע אלינו בפחות מ4 ימים. תודה רבה על השירות הנפלא.
מוצר:
כיסא אוכל לתינוק - tripp trapp
שם:
ehud
תאריך:
13/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות הזאת!! הגיע מוצר (סירת סמי הכבאי) פגום ולא עובד!! המייל שלהם לא נכון ולא מקבל הודעות. הפתרון שלהם למוצר פגום: או לנסוע עד יבנה להביא לבדיקה, או לשלוח בדואר לבדיקה. כל פתרון שלהם כרוך בעשרות או מאות שקלים ובילוי של שעות, בתור או בדרכים. לא לוקחים אחריות ולא פותרים בעיות!!
תגובת החנות:
לקוח יקר. את ההזמנה ביצעת בתאריך 28.02.2021 וקיבלת אותו תוך פחות מ-36 שעות לפתח ביתך מרגע ביצוע ההזמנה. בתאריך 11.04.2021 (יותר מחודש אחרי שקיבלת את המוצר) שלחת מייל שבו רשמת שהמוצר אינו תקין. במסגרת השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו (בין היתר קו וואצאפ למסרונים וטלפון לשיחות שמאוייש 11.5 שעות ביממה 9:30 -21:00) בחרת לשלוח מייל שלאחר מכן חזרנו אליך טלפונית באותו יום בניסיון לפתור את המצב. שם נאמר לך שהאחריות של המוצר הינה של היבואן הרשמי "הנסיך הקטן" וניתן לשלוח אלינו את המוצר לבדיקה שלאחר מכן אם נראה שאין נזק של קורוזיה במוצר נשמח להחליפו / ואו לחילופין ניתן לפנות ליבואן "הנסיך הקטן" שיותר קרוב אליך גיאוגרפית ושם יבדקו ויחליפו במידת הצורך. לא מרגיש שמגיע לנו כוכב אחד ): בכל מקרה לקחנו אחריות. ואנו מתנצלים אם חווית חוויית קניה לא טובה. מנחם - צוות SBABY
מוצר:
סירת טיטאן על שלט
שם:
אברהם
תאריך:
06/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי עגלה משולבת מאמס & פאפס אוקארו בצבע סגול יין, הם התחשבו בי מבחינת התשלומים, ותוך יום וחצי העגלה היתה אצלי.
מוצר:
עגלה משולבת
שם:
David
תאריך:
13/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכישה של טיולון ביום שישי (בצהריים ) דרך האתר ביום ראשון הוצאה של הטיולון לחברת שילוח ביום שני הגעה פיזית של הטיולון עם שליח עד הבית לאחר תיאום
מוצר:
טיולון CYBAX
שם:
Gal azulay
תאריך:
18/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום!!! קיבלתי יחס חם ומענה מהיר, משלוח שהגיע מהר, מוצרים ומחירים שווים. ווהנדנדה הזו פשוט מדהימה הילדה שלי מאוד אוהבת אותה יש בה ררטט ומוזיקה נעימה, אפשר גם לנדנד אותה ולכרבל את הילד בפנים, תינוקות ממש אוהבים את זה חם להם ונעים להם שם. חיפשתי את הנדנדה הזו הרבה זמן כי לשכנה יש והתלהבתי ממנה ורק ללהם היה אותה במלאי וגם יחס ומחיר שווה. בקיצור חווית קניה מהנה ולא אני לא מכירה את בעלי העסק :)
מוצר:
890 ingenuity light rocking sleeper
שם:
Liran
תאריך:
06/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קנינו עגלה סלקל סייבקס מיוס, כולל מתאמים וכל מה שעם זה. מחירים מצויינים ושירות מא עד ת. הגיע תוך כמה ימים עם שליח עד הבית לאשקלון. הכל מקורי, חדש מהניילונים, בדיוק מה שהזמנו, בדיוק הצבעים שהזמנו והם אפילו הוסיפו לנו שיי, מגש חטיפים של סייבקס.
מנחם תותח נותן שירות אישי ואכפתי, בלי פשרות ובלי קשקושים. כמו שצריך! שאפו. 😊 😊😊
מוצר:
עגלה וסלקל סייבקס מיוס
שם:
dalit
תאריך:
06/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאתר במקרה הוזמנתי אוניברסיטה ונדנדה לתינוק. המשלוח הגיע עד פתח הבית במהרה. בעת הרכבת הנדנדה נתקלתי בבעיה. שוחחתי בטלפון עם מנחם ולאחר שיחה קצרה ושלילת תמונות, נהנו שקיבלתי מיצר פגום. מנחם מיד הודיע לי ששלחת יבוא לקחת ממני את המוצר הפגום ויביא לי מוצר חדש ותקין (שנבדק על ידו במקביל) ובנוסף קיבלתי מתנת פיצוי. ואכן למחרת הכל בוצע. אין ספק שהיחס לו זכיתי היה מקצועי, מהיר ואדיב. ממליצה בחום!
מוצר:
נדנדה חשמלית מתקפלת
שם:
גולש
תאריך:
05/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
שני
תאריך:
08/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי. זמן אספקה מהיר מאוד. מחיר מצויין. (יצא הכי זול בבדיקה שערכתי) הזמנתי הבוקר מצפת והגיע בשעה 15.00. ממליצה בחום!
מוצר:
כורסת הנקה מילאנו פלוס אפור
שם:
מוצרי
תאריך:
06/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חנות מאוד מומלצת הזמנתי בטלפון מיטת סגל הגיעה מהר ובמחיר מעולה ממליצה לקנות מחנות זה
מוצר:
מיטת סגל פירנצה
שם:
שי
תאריך:
14/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסא בטיחות מאתר החברה באינטרנט. ביקשתי לבטל את העיסקה מסיבה שקשורה עם המוצר (שום דבר חריג. מאורע שבהחלט יכול לקרות בהזמנות אינטרנטיות). אני חייב לשבח את שירות הלקוחות של חברת סופר בייבי. תמיד זמינים, תמיד שירותיים. הם אספו את המוצר וזיכו אותי במלוא עלות ההזמנה. כל כך כיף ומרגיע לדעת שתמצא למי לפנות בכל בעיה או שאלה לאחר שכבר השלמת את הרכישה. ממולץ בחום!