דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
תיקים ומזוודות (3 סניפים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
כל הזמן
נמצאו 62 חוות דעת גולשים על Travel Tik
תיאור חווית הקנייה:
רצינו להזמין מזוודה שהופיעה באתר ב79 שקלים. יצרנו קשר ונאמר לנו שנזמין את זה. נתנו לנו מס' הזמנה ואמרו לנו לבוא לחנות בכפר סירקין על מנת לאסוף את המזוודה. כשהגענו - נענינו ביחס גרוע. המכור במקום אמר לנו שאין לו מושג על מה אנחנו מדברים והוא לא מכיר שום המנה. ואין מזוודה כזו שעולה 79 שקלים. לאחר דין ודברים הקשר המוכר לבעל הבית שאמר לו לתת לנו מזוודה אחרת שעולה 99 שקלים ב79 שקלים.
יש לציין שנסענו מירושלים במיוחד בשביל הדגם הספציפי הזה שנאמר לנו במפורש שהינו קיים בחנות.
כשהתקשרנו שוב למס' הטלפון שמופיע כמס' הטלפון של החנות בפתח תקווה ותבענו לדעת מדוע הם מפרסמים מוצר שלא קיים אצלם במלאי? ומדוע הם אמרו לנו שיש הזמנה ושלחו אותנו לחינם לפתח תקווה? נענינו בצעקות וביחס מחפיר עד כדי ניתוק השיחה בפנינו.
לבסוף נאלצנו לרכוש דגם אחר ואמנם קיבלנו את המחיר הזול.
בקיצור חווינו חוויה מאד לא נעימה!
תגובת החנות:
תודה לכם על התגובה ועל שבכל זאת בחרתם לקנות אצלנו, לצערי לא נוכל להעניק לכם מזוודה בחינם מאחר ואין את המזוודה שרציתם במלאי. כמו שנאמר לכם בטלפון וגם בחנות שידרגנו אותכם באופן מיידי למזוודה יותר יקרה ואיכותית. אך התעקשתם לקבל פיצוי ומזוודה בחינם אחרת תתלוננו בזאפ.ואתם צריכים להבין שאנחנו עסק למטרת רווח ולתת מזוודה בחינם זה בגדר ניצול, ולכן שביקשתם כמה פעמים ניתקנו לכם את הטלפון וביקשנו שתעזבו את החנות. וכמובן אחרי שעזבתם והלכתם לחנויות אחרות, גם חזרתם וקניתם את המזוודה המשודרגת במחיר שהובטח לכם ב 79 שקלים. ולכן אני מבקש ממכם ללמוד דרך ארץ. ולא לנסות לבחוש ולראות מה יש או מה אין ואז ישר לבקש פיצוי ובחינם. תודה לכם שהגעתם מירושלים אלינו לפתח תקווה וטיסה טובה
מזוודה
תיאור חווית הקנייה:
חנות פשוט נהדרת!!! שירות אדיב אישי ומקצועי. דניאל סיפק מענה מהיר ומקצועי מאוד מרוצה מהשירות והמוצר מחירים הכי זולים שראיתי!
תיק גב למחשב Swiss digital widget
תיאור חווית הקנייה:
יחס אישי והוגן שירות מעולה !!!
מבחר ענק של מלא מזוודות ותיקים המחירים זולים בטירוף
ממליצה בחום לא תתאכזבו
Swiss
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סט מזוודות איכותיות להפליא במחיר הכי טוב שמצאתי בשוק (ובדקתי) , חווית השירות והמוצר מעל מעבר.
שמחתי לרכוש אצלכם אין ספק שאמליץ לחבריי.
מזוודות סוויס
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף ראשון-לציון סט מזוודות של חברת שלזינגר. את כל ההסברים על המזוודות קבלתי בחנות מתחרה ששם התמחור היה 300 ש״ח יותר לסט! כשהגעתי לסניף שלכם נדהמתי מהמחיר שהצעתם לי ומייד רכשתי את הסט בלי לחשוב פעמים!
מכיוון שזאפ זה המקום למצוא את המחיר הכי אטרקטיבי בשוק מצאתי לנכון לעדכן את חווית הקניה שלי
השירות פנטסטי
ממליצה
שלזינגר
תיאור חווית הקנייה:
אחרי השוואת מחירים וחיפוש לגודל מזוודה ספציפית שחפשתי ( 26״ ) ראיתי שיש הכי הרבה מבחר ברשת שלכם. אני גר ברעננה אז הסניף בהרצליה הכי קרוב אליי.
השירות שקיבלתי היה מקצועי ומאוד אדיב.
המוכר מקצוען אמיתי והכי חשוב לא ניסה לדחוף לי סט או מזוודות שאני לא צריך.
היה קשוב לצרכים שלי אפילו לקחנו מטר ובדקנו את המידות והכל
לא היה פרט אחד במזוודה שלא קיבלתי עליו הסבר. מאוד אמין ומקצועי. ללא ספק שיצאתי מרוצה - המחיר היה רק בונוס.
סוויס לייט
תיאור חווית הקנייה:
פשוט מצוין. קיבלתי שירות מעולה ומחיר ממש טוב, הרבה יותר טוב משאר המקומות שראיתי! בטוח אחזור שוב ובקיצור מומלץ
Swiss lite
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סט מזוודות Swiss lite בחנות. חיפשתי זמן רב מזוודה לחופשה ובמקרה נתקלתי בסט המדהים הזה גם המחיר זול מאוד והשירות היה מעולה, המזוודות נוחות וקלות בעלות גלגלים ואני בטוחה שהם ישמשו אותי למלא מלא זמן!
סט מזוודות Swiss lite
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי מרחוק לחנות בראשון לציון וזה היה צעד נורא חכם ומשתלם .
היה לי קשה לבחור מזוודות כי הכל היה נורא יפה ומיוחד.
השירות של דניאל היה מדהים בטוחה שאחזור שוב !!
סט סוויס לייט טוין ליט
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בסניף בחיפוש אחר סט מזוודות לנופש משפחתי.
המוכר עידן היה מקסים ולבבי ושירת אותי על הצד הטוב ביותר. יחד בחרנו את סט המזוודות המתאים ביותר לצרכיי והוא סידר לי מחיר זול.
אחלה מקום!
סט סוויס לייט, סט לונדון
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי סט מזוודות לקראת טיסה לחו"ל של כל המשפחה. הגעתי לחנות מהרגע הראשון השירות שקיבלתי היה יוצא מן הכלל. המוכר (דניאל) היה קשוב לכל הצרכים שלי ומצא את הסט המושלם בעבורי. גם מהמחיר התפלאתי לטובה, לאחר שבדקתי במספר חנויות, בחנות זו קיבלתי סט שלם במחיר שעלתה מזוודה בחנות אחרת.
בקיצור, יצאתי מרוצה מאוד וממליץ בחום רב!
סט מזוודות סויס מגה לייט
רשת מאוד מאוד זולה!!
חיפשתי רק מזוודות של סוויס ואחריי שעברתי בהמון חנויות הגעתי אליהם.
הגעתי וקיבלתי הסבר על כל דגם שנמצא בחנות, מבחר ענק!!
המון כנות מצד המוכרים והמלצות אמיתיות.
מרוצה מאוד, בטוחה שעוד אחזור!
סוויס שופינג סוויס טראבל
אין מה להגיד
קצר וקולע הכי זולים הכי שירותיים קבלתי את המוצר בקרטון המקורי של החברה
קניתי סט מזוודות של חברת שלזינגר בחצי מחיר
חצי מחיר!!!! אני לא מגזימה.
יצאתי מאושרת כל הכבווווווד לכם
שלזינגר לונדון
ראיתי את התוכנית של גיא ואורלי, הופתעתי מהמחירים הזולים,
הגעתי לחנות בראשון לציון. התאהבתי בשירות,
המוכר היה אדיב, שירותי, חביב, וחייכן.
אין ספק שאמליץ לכל חבריי!!!
בתור אחת שנוסעת הרבה, אני חייבת מזוודה איכותית ועמידה,
עד כה הבחירה נכונה!
תודה לכם טרוול תיק, על חווית קנייה. בטוחה שאחזור, ולא לבד! ;)
סוויס ליט
זול זול זול!!!
חיפשתי מזוודה נורמאלית לא הכי זולה ולא הכי יקרה - מותגים לא מעניינים אותי ורציתי מזוודה שאני בעיניים שלי רואה שהיא איכותית, קניתי בעבר סמסונייט וג׳יפ הוצאתי הרמות של כסף והמזוודות נשברו לי!
לצערי אני כבר מקצוען וחיפשתי מזוודה בלי יותר מדי טריקים. המוכר היה מאוד סבלני וכשהסברתי שאני מעוניין לבדוק ולראות לפני ההסברים שלו הוא לקח צעד אחורה ולא הפריע לי עד שפניתי אליו. לאחר מכן התעניינתי במה מומלץ והמוכר לא בהכרח הציע לי את המזוודות היקרות יותר מה שמצביע על הגינות ואמון מבחינתי.
בכל אופן יצאתי עם מזוודה של סוויס לייט כי אהבתי מאוד את החוזק וההגנה המקסימלית שיש לגלגלים ולצדדי המזוודה.
שילמתי מחיר הוגן ויצאתי מרוצה
מזוודות Mega lite
תיאור חווית הקנייה:
Amazing service! Absolutely love my new luggage! The salesman Idan was very helpful and friendly, helping me to find the perfect suitcases! Highly recommended!
מזוודות Swiss lite
תיאור חווית הקנייה:
אני ומשפחתי עושים רילוקיישן לסאניוויל קליפורניה וחיפשנו מזוודות שיהיו מספיק טובות להחזיק את הנסיעה ולא יעלו הון תועפות. מצאנו את מבוקשנו בטרוול תיק, הודות לחיפוש בזאפ קנינו מזוודות 32 אינץ' שני גלגלים של swiss lite ואנחנו מאד מרוצים. המזוודות ענקיות וקלות באופן מפתיע יחסית לגודל שלהן, מספיקות בדיוק לצרכים שלנו.
אנחנו 6 נפשות ולקחנו מזוודה אחת לכל אחד בגלל המחיר המצוין שעשו לנו בסניף ראשון לציון. אנחנו אמנם כבר לא נחזור בעתיד הנראה לעין אבל בהחלט אמליץ לכל חבריי בישראל. תודה רבה על השירות היום בישראל זה לא מובן מאליו..
מזוודה וטרולי Twin lite
קניתי מזוודות של סוויס,
דגם Swiss Lite מזוודות הצגה 4 גלגלים - צבע טורקיז חברה שלי עפה על הצבע והכי חשוב חיפשנו מזוודות קלות , מאוד קלות
וגם שלא יתפרקו - היינו בכמה חנויות שמפרסמות בזאפ ושמנו לב שאומנם המחיר זול אבל האיכות היתה ירודה מאוד.
בטרוול תיק הלכנו לסניף בראשון לציון , סניף שהכל מזוודות חנות מזוודות פרופר מלא צבעים דגמים והכי חשוב לא מזוודות משנות ה70 , צבעים יפים מזוודות שיקיות ואחריות כמו שצריך.
חברים שלנו טסים איתנו לדרום אמריקה ואין בכלללל ספק שאנחנו נמליץ עליכם
מזוודות swiss lite

ממליצה לקנות Shooping lite
מזוודות קלות מאוד והופתעתי מרמת האיכות של המוצר. הגנה בדפנות הבד דוחה מים ואפשר לנקות בקלות! קבלתי אחריות מורחבת ל-5 שנים כולל גלגלים עם תעודה של סוויס.
המשלוח הגיע אליי תוך 3 ימים ובצבע שביקשתי.
הזמנתי דרך הטלפון והמוכר היה מקסים,
למרות ששאלתי והייתי דיי חסרת מודעות למה שאני צריכה הוא התאים לי סט קל משקל ובגדלים שבדיוק רציתי
רכשתי Shooping Lite 30-26-20
חברת Swiss Lite
הטרולי מתחבר למזוודה הבינונית ולגדולה וזה חוסך ממני לסחוב 2 מזוודות - פטנט מגניב!
מודה לכם
עשיתי אחלה עסקה
מזוודות בד Shopping lite
הגעתי בעקבות המלצה של זוג חברים אליכם,
המליצו לי על סדרת Swiss Lite
כשהגעתי לסניפכם כבר יצא לי להיות ב-2 חנויות שמתמקצעות במזוודות. השירות שלכם מקצועי ומאוד שירותי נהנתי לרכוש מהצוות שלכם בסניף הרצליה.
בנוסף אציין כי סדרת המזוודות של סוויס-לייט איכותית ואני רושמת את חוות דעת הזו לאחר הטיסה!
אני רכשתי את הדגם Mega Lite מסדרת Swiss Lite
לא חסכו ממני הסבר על אף פרט קטן, קיבלתי תעודת אחריות מסודרת מהיבואן של סוויס שרשום 5 שנות אחריות מלאות.
חשוב לי לציין לפני שאסיים :) כי לא רק שיצאתי עם מזוודות מהממות!! ובצבע מדהים!! ( סגול חציל ) גם שילמתי 280 ש״ח פחות מהסט ״ במבצע ״ בחנות אחרת שהייתי בה
ובנוסף לכל זה - הסט מזוודות שרכשתי יותר איכותי וגם עם יותר שנות אחריות.
המלצה: תבדקו שהסט שאתם רוכשים כולל אחריות על גלגלים כי מנסיוני זו הבעיה המרכזית במזוודות.
Mega lite swiss Mega lite
תיאור חווית הקנייה:
אני חיה על קו ישראל ניו יורק וסוף סוף יש לי מזוודה נוחה, יפה, טובה ועם אחריות. דניאל שמכר לי את המזוודה כיוון בדיוק למה שאני צריכה השירות מדהים ואדיב. אני אמליץ בחום לכל חבריי תודה רבה
Swiss lite Mega lite
רכשתי סט מזוודות מגה לייט
נהנתי מהמבחר הגדול והשפע, כל דגם שמציגים מגיע במספר צבעים ויש המון דגמים
חשבתי שאתפשר על איכות המוצר בתקציב שלי אבל באמת שיצאתי מאוד מרוצה
הגעתי עם אמא שלי בטיסת לואו -קוסט עם חברת איזיג'ט והמוכר היה מאוד מקצועי ואמר לי את המידות שמותר לי בעל פה!!!! תוך כדי שאני בודקת מה מותר דרך הטלפון.
מאוד מקצועיים ואדיבים והמחירים באמת ללא תחרות
מזוודה מגה לייט
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סט מזוודות דרך גרופון,באתר הופיע מזוודה בצבע טורקיז ולמטה ציין שזה הצבע הכחול, ותמונה של המזוודה הכחולה הופיע שזה כחול ניסיתי. הזמנתי מזוודה בצבע כחול( שע"פ האתר ככה הגדירו את הטורקיז). המשלוח היה מהיר, אך שפתחתי את במשלוח הוברר לי כי שלחו לי מזוודות בצבע כחול כהה. פניתי לשרות לקוחות, ענה לי אדם גס רוח, טען כי זאת בעיה שלי, צעק עלי וניתק לי את הטלפון בפרצוף. רשמתי תלונה באתר של החברה, אך לא זכיתי למענה!!!! לא להתקרב, המחיר לא שווה את היחס!!!
מזוודות Swiss light
אלופים!
אני מורה ורוכשת דרככם כבר שנים דרך ״ ההסתדרות ״ מוצרים מאוד איכותיים ומחירים הגיוניים ואטרקטיבים.
הבנים שלי כבר שנים עם התיקים שלכם והכל מצויין!! רכשתי תיק מורים על גלגלים בסניף פתח תקווה, התלבטתי בין כמה דגמים והסבירו לי מה יתרון וחסרון של כל מוצר בנוסף קבלתי אחריות ל-3 שנים שזה מאוד חשוב לי.
יצאתי מרוצה כרגיל!
תיק מורים סוויס קרגו
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מזוודות של חברת סוויס ראית שיש מבחר ממש ממש גדול במכירים זולים הגעתי לסניף ובחרתי בסט מזוודות מגה-לייט ובנוסף רכשתי תיק גב של סוויס בהטבה
התרשמתי מהמבחר הענק המון צבעים ודגמים חנות שתי קומות שמוכרת רק מזוודות ותיקים
צוות מקצועי וקיבלתי אחלה שירות
ממליץ
מזוודה וטרולי מגה-לייט
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.