דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
וואלה שופס - קניון חנויות מקוון (נתניה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופמיינד בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2002
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בוואלה שופס ?
3.86
ציון ממוצע
317
חוות דעת בשנה האחרונה
2836
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
3
3 חודשים אחרונים
1
0
18
6 חודשים אחרונים
38
0
34
שנה אחרונה
227
5
85
כל הזמן
1832
44
960
נמצאו 2836 חוות דעת גולשים על וואלה שופס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פח חכם בכמעט 500 שקל כתוב 10 ימי עסקים זה אצלי כבר עבר מעל חודש והמוצר לא רק שלא אצלי אלה אין מענה בכלום לא בוואלה לא הספק כלום כולם כאילו אתרי דמה מאוד לא ממליץ להזמין מהם תתרחקו אני כרגע שוקל לתבוע יצוגית בחיפוש קצר יש מלא ביקורות שליליות
תגובת החנות:
היי, אנו מתנצלים שזו חוייתך.
פנייתך בטיפול מול מנהלת שרות. נעשה את כל המאמצים להוציא אותך הכי מרוצה .
מוצר:
פח חכם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וואלה שופס מבטיחה 14 יום ניסיון במהלכם ניתן יהיה להחזיר את המוצר, יש לי הקלטה של נציגת שרות שמאשרת את זה. רכשנו את המכונת קפה ולאחר שימוש אחד לא הצלחנו להשתמש שוב במקציף. וואלה שופס הפנו אותנו לנספרסו על מנת להחזיר את המוצר, פנינו לנספרסו הם אמרו שהם לא מוכנים לקבל את המוצר היות והשתמשנו בו.
דיברנו עם נציגי וואלה שופס מספר פעמים הם מתנערים מהעובדה של 14 יום ניסיון. עכשיו הם כבר לא עונים לטלפון.
שרות מתחת לכל ביקורת
תגובת החנות:
היי רמי, מנהלת בשירות שוחחה איתך וטופלת לשביות רצונך. אנו כאן לשרותך.
מוצר:
מכונת קפה F121
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב19/8/2021 רכשתי מתנה לאשתי מייבש שיער בתקווה שיגיע לפני ראש השנה וזאת מכיוון שקבלתי הודעה החבילה תהיה זמינה לאיסוף בעוד 7 ימי עסקים.
מאז ועד היום 26/9/2021 לא קיבלתי כלום וזאת לאחר שהתקשרתי לשרות לקוחות הרבה פעמים , כל שיחה המתנתי בערך 20 דקות עד שאנו לי וכרגיל כולם באותה תשובה , דקה אני בודקת , רשמתי זאת יחזרו אליך אפילו מסרו שמנהלת שרות לקוחות תחזור. כמובן שעד היום אף אחד לא חזר אליי ואני עדיין ממתין ( מיותר לרשום בסבלנות , נכון? ) מין הסתם המתנה זאת מתנה אבל תגיע מי יודע באיזה איחור?! שרות גרוע ביותר מתחת לכל ביקורת . הזמנתי את המייבש באתר וואלה שחשבתי שמכבד את עצמו ולא באתר שלא ידוע.
תגובת החנות:
היי יוסף, פנייתך בטיפול מול מנהלת שרות הלקוחות. אנו נטפל בפנייתך עד לשביעות רצונך.
מוצר:
מייבש שיער מקצועי רמינגטון דגם AC9096 הספק 2400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולר Iphone 8 PLUS, מהיום הראשון של שימוש הסוללה הייתה על 87% אחוז בריאות. פניתי לשירות תוך 14 ימים כדי להפעיל את האחריות ולקבל עליו זיכוי או להחליף למכשיר אחר. לא עונים לטלפון שעות, ואם עונים אז מפנים אותי לספק , וספק אומר לחזור לחנות. אף אחד לא לוקח אחריות על המוצר ועושים רק פינג פונג. לא ממליצה בכלל, שירות גרוע.
תגובת החנות:
שלום רב, מבדיקה אינך פנית לוואלה שופס, כעת פנייתך בטיפול מול מנהלת שירות הלקוחות, אנו נדאג לטיפול עד לשביעות רצונך .
מוצר:
Apple Iphone 8 Plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה לכולם להתרחק מ וואלה! שופס !

לא לקנות שם!
לקחת את הכסף ביום הזמנה הם יודעים. אבל לספק את המוצר בזמן לא.

הזמנתי ספה (ב1080₪!) ב25.8, הובטחו לי 14 ימי עסקים.
בגלל ראש השנה התאריך יעד יצא ה14.9 כלומר היום.
כבר ביום חמישי התקשרתי לשירות לקוחות לוודא למה ההזמנה עדיין עומדת על סטטוס הכנה. ניסו להרגיע אותי שיש עוד 3 ימים והמוצר יגיע בזמן.

ביום שני כשהגיעה השעה 15:00 והבנתי שכבר לא יתקשרו אליי לתאם אספקה התקשרתי שוב ובתשובה נאמר לי שנשלחה הודעה למחסן. כמובן שהסברתי שהתקשרתי כבר בחמישי והתשובה שניתנה לי הייתה שבחמישי לא נשלחה עדיין הודעה והנציגה שדיברה איתי אמרה שתבדוק את הנושא ותחזור אליי באופן אישי.

הגענו היום ליום האספקה וכמובן שעדיין לא שמעתי מאף אחד. לא מהנציגה ולא מהספק.
התקשרתי שוב לשירות לקוחות שבצורה מבישה לנציגה לא היה מה להגיד לי חוץ מאת צודקת ואני העברתי לאחראית ספקים ומחר תקבלי תשובה.
שוב ניסיון המריחה הזה.

התקשרתי מראש פעמיים בכדי לוודא שההזמנה תגיע בזמן. אז למה צריך לחכות ליום האספקה האחרון בכדי להעביר את ההזמנה לאחראי?!

וכמובן שאני לא אקבל את הספה היום. ועם הכניסה לחגים במקרה הטוב אקבל אותה בראשון. כמעט שבוע(!!) אחרי שהייתי אמורה. ובמקרה היותר סביר אחרי סוכות.

תשובת שירות הלקוחות: הם מבינים ומתנצלים ויבדקו לגבי פיצוי. פשוט בושה! אני אצלם לא קונה יותר.
תגובת החנות:
היי מיטל, מנהלת בשרות הלקוחות שוחחה עמך וטיפלה בפנייתך לשביעות רצונך . אנחנו כאן לשרותך.
מוצר:
ספה דו מושבית דגם ריביירה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מקרר מחברת Haier שהגיע עם ידיות לא תואמות. שירות גרוע, מרגיש שמתקמצנים על לקוחות. יצרנו קשר עם וואלה שופס לאחר הרכישה ביקשו שנשלח תמונות ואמרו שיחזרו אלינו מאז עברו עשרה ימים ובינתיים שקט. אין דרך ליצור קשר לאחר הרכישה. שירות הלקוחות פעיל רק בשעות 09:00-16:00 למרות שבאתר שלהם רשום שירות לקוחות "מורחב". אבל הפלא הוא ששירות המכירות פועל עד 22:00 בלילה. מצפים מאנשים להמתין זמן רב במהלך יום העבודה על מנת לקבל שירות. ניסיתי לשוחח עם מוקד המכירות רק כדי לקבל תשובה אם קיבלו מייל עם תמונות ששלחתי לגבי המקרר, אבל נתקלתי ברצף של ניתוקים בפנים. ביקשתי שיחת מנהל, נענתי בשלילה ואפילו לא לקחו את הפרטים שלי. לא יכלו לקחת טלפון שנציג יחזור. אין מייל רלוונטי לשירות לקוחות רק מייל שניתן לשלוח אליו תמונות ולא מקבלים מענה. אין צ'אט עם נציג ולא ניתן להשאיר טלפון לחזרה. קורא את התגובות פה למטה ומבין שאני לא היחיד. מתחרט על הרכישה.
תגובת החנות:
היי מארק, אנו דואגים בהקדם להחלפה. אנו ניצור איתך קשר. מתנצלים על חוויית השרות.
מוצר:
מקרר Haier HDF-365
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מקרר HAYER מוואלה שופס. היבואן ניופאן. הגיע עם ידיות לא מתאימות למקרר, אי אפשר להרכיב. בשיחה עם ניופאן אמרו לנו אנחנו רק מוכרים שרות ניתן על ידי חברת מרום (שבעצם שייכת לניופאן). במרום אמרו לנו יגיע טכנאי עוד שבועיים להחליף ידיות. ובינתיים? (אי אפשר לפתוח את המקרר). ביקשנו שישלחו ממרום ידיות ונרכיב לבד, אמרו לנו אי אפשר כי צריך לקחת את הידיות הישנות (מה, נגנוב אותם? ומה נעשה איתם?). אז הצענו שישלחו לנו ידיות מתאימות עם שליח (ללא טכנאי), נרכיב לבד, אמרו שאי אפשר. הבנו שלא מתקדם ופנינו לוואלה שופס לביטול קנייה ושיקחו את המקרר (לפי החוק מותר לנו להחזיר תוך 14 יום ללא סיבה). אמרו לנו אין בעיה אבל תצטרכו לשלם הובלה 350 ש"ח (אבל אתם עשיתם את הטעות, לא? אז למה שנשלם הובלה?). ביקשנו לדבר עם מנהל חזרה אלינו אחרי יומיים לילך המנהלת. אמרה שהטעות שלהם, שאנחנו צודקים, שתתאם איסוף מיידי ושלא נשלם הובלה. מאז עברו ארבעה ימים ועוד לא חזרו אלינו מתי לאסוף את המקרר !! עברו עשרה ימים מאז שקיבלנו אותו - אין ידיות ואין החזרה !! מסקנה - אל תקנו בוואלה שופס אין להם שירות וניופאן עושה טעויות ולא לוקחת אחריות. שולחים מקרר עם ידיות לא מתאימות ולך תרוץ אחריהם ללא תוצאות.
תגובת החנות:
היי אמיר, מתנצלים על חוויית השרות. המקרר נאסף ובוצע זיכוי בחשבונך. נשמח להעניק לך פיצוי כפי שנאמר לך בשיחה ולתת לך חוויית שרות מתקנת. אנחנו כאן בשבילך
מוצר:
מקר האייר HDF365
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דבר ראשון: ביצעתי הזמנה ב 16.8.21 של מדפסת ברזר והייתי אמור לקבלה אחרי 5 ימי עסקים. היום, 13 ימים אחרי הייתי צריך להתקשר כדי להזכיר להם שקניתי מדפסת. היו בקשר איתי כדי לקבל את במדפסת בקו הירוק ונתתי כתובות נוספות, אבל מאז לא חזרו אלי.
דבר שני, לכל תושבי יש"ע, וואלה שופס לא מבצעת משלוחים מעבר לקו הירוק ומאלצים אותי לתת כתובת בתוך הקו הירוק כדי לקבל את ההזמנה.
דבר שלישי, ניתקו לי את השיחה 3 פעמים עד שבסוף ענו לי. סה"כ חצי שעה המתנה לתגובה.
תגובת החנות:
היי יוסי, שוחחת עם לילך ופנייתך טופלה לשביעות רצונך. אנו כאן בשבילך.
מוצר:
Brother HL-L2310D ברדר לייזר מדפסת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיאמו אספקה לטווח של 10:00 - 15:00, כאילו אני עובד אצלם...
אני יכול לקבל בהבנה טווח של שעה או שעתיים, אבל 5 שעות...?!
לאחר המתנה של 5 שעות, בשעה 15:00, לא קרה כלום.
מתקשר לשירות הלקוחות שבו אמרו לי "אין בעיה, מיד נעביר לבירור הספק".
וזהו, שם זה נגמר. אף אחד מעולם לא חזר אליי. השירות לקוחות היה חסר יעילות בדיוק כפי שתיארו אותו בביקורות לפניי.
בשעה 16:30 התקשר המוביל ותוך קללות בטלפון הודיע שהוא "לא מוצא את הרחוב".
אני גר בעיר גדולה בה כל הרחובות ממופים עשרות שנים, עובדה שכל שאר המובילים מצאו את הרחוב יופי.
לקראת השעה חמש הופיעה הכלה. יום שלם הלך על המתנה.

החנות כמובן תטען שזו אשמתו של הספק, אז שתדעו שאלה הספקים שלה וזה שירות הלקוחות שלה.
תגובת החנות:
היי יבגני, מנהלת השרות שוחחה עמך וטיפלה בפנייתך לשביעות רצונך. אנו כאן לשרותך .
מוצר:
תנור Bosch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא אקנה בחיים בוואלה שופס. מקווה שלא יפשטו את הרגל עד שאצליח לבטל את העסקה. שירות נוראי, אם אפשר לקרוא לזה שירות. חבל שלא בדקתי לפני באתר הזה. הזמנו טלויזיה שלא מגיעה ומאז מסכת המצאות ושקרים. כמו שתיארו פה אחרים: אומרים שיחזרו ולא חוזרים, שולחים הודעות שלא ניתן לפתוח, לא מבטלים עסקה בניגוד לחוק הגנת הצרכן ומספרים סיפורים על ספק שצריך לאשר ביטול עסקה למרות שהעסקה שלי מול וואלה וממש לא מעניין אותי מה קורה עם הספק שלהם. בקיצור, לא להתקרב.
תגובת החנות:
היי עינת, שמחנו לטפל בפנייתך לשביעות רצונך . אנחנו כאן לשרותך.
מוצר:
samsung qled 55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ להדפיס תמונות בוואלה פרינט:
לצערנו הדפסנו תמונות בוואלה פרינט, ואלה הגיעו באיכות נמוכה מאוד (לא הייתה התרעה כזו בעת ההזמנה, או תגובה מצד הספק, כדי שנסב את תשומת ליבנו לכך), והתלוננו, נאמר לנו שזה בגלל שהאיכות בה התמונות נשלחו הייתה נמוכה. התגובה שקיבלנו היא: "אנחנו אתר עיצוב און ליין שמדפיס תמונות ולא מפתח לכן איכות ההדפסה שונה מאיכות פיתוח" (באמת שמתי לב לכך, לצערי באיחור), ויותר לא ענו.
אנחנו לקוחות ותיקים, והאכזה פרט למוצר עצמו היא מהשרות הלקוי.
תגובת החנות:
היי שירלי, אנו מתנצלים. התמונות נשלחות להדפסה כפי שאנו מקבלים אותן. מומלץ לצלם במצלמה איכותית על מנת שאיכות התמונות תהיה גבוהה יותר. אנחנו כאן בשבילך.
מוצר:
50 תמונות 13*18
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזלזל בלקוח, הזמנה לא הגיעה גם אחרי שבועיים (למרות שהתייבו ל 7 ימי עסקים) כל פעם במשך שבוע כשמתקשרים לבירור אומרים אין מענה מהספק ונחזיר תשובה עד סוף היום, וכמובן אף אחד לא חוזר.
תגובת החנות:
היי נדיה, צר לנו על התנהלות בהזמנה זו. אני רואה שבוצע זיכוי מלא לכרטיס האשראי. מקווים שברכישות הבאות תהיי מרוצה ותקבלי שירות מצויין. אנחנו כאן בשבילך.
מוצר:
YORK SCOOP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נוראי ואיום. לא עונים ואם כבר עונים מיד מנתקים ואם לא מעבירים לשירות השארת הודעות ולא חוזרים. בושה. קנייה ראשונה ואחרונה שלי וואלה שופס
תגובת החנות:
היי בנימין, אני רואה שהיה עיכוב במענה הספק. אנו מתנצלים. אנו כאן לשרותך.
מוצר:
מעבד מזון הספק 500W MM-477
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע. המוצר לא מגיע ואין עם מי לדבר.
לא בטלפון, לא מייל, לא פייסבוק.
תגובת החנות:
היי אורה, צר לנו על חווייתך. אנו כאן בשבילך, אינני רואה שפנית אלינו. נשמח לסייע.
מוצר:
שולחן כדורגל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת! לא אקנה אצלם יותר! ביצעתי קנייה בסטטוס של אורח באתר והזמנתי רדיו שעון. הובטחה הספקה תוך 5 ימי עבודה. בניגוד למה שנאמר בתהליך ההזמנה לא הגיע מייל אישור. כשהמוצר לא הגיע התקשרתי. המוקדנית התווכחה שמספר ההזמנה לא נכון, אבל כשבדקה לפי מספר ת"ז הוא הופיע במערכת. הבטיחה שתברר. כעבור כמה ימים הגיע מייל עם הודעת עדכון, שלא ניתן היה לפתוח אותה כי ההזמנה בוצעה ללא הרשמה לאתר, והלינק חייב שם משתמש וסיסמא. התקשרתי שוב ואמרו שהמוצר יגיע תוך 3 ימים. כעבוד 3 ימים לא קרה כלום. התקשרתי בפעם השלישית. שוב התווכחו איתי על מספר ההזמנה ושוב מצאו אותה במערכת דרך ת"ז. שוב הבטיחו לבדוק. הפעם לא הסכמתי לתת עוד צ'אנס וביטלתי. לזכותם יאמר שלא התווכחו לגבי הביטול. לחובתם ייאמר שאם אכן המוצר נשלח לפני כמה ימים, איך אפשרו ביטול? כנראה שהוא לא נשלח מלכתחילה.
תגובת החנות:
היי נועה, צר לנו על חוויית השירות. במידה ולא קיבלת את המוצר נשמח שתעדכני בהקדם ותקבלי שרות מצויין.
מוצר:
רדיו שעון מעורר blaupunkt bp-1200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מרחם על כל מי שמסתכן וקונה בוואלה שופס. דקה לאחר שקניתם אין וואלה שופס!!! הם נעלמים מייד לאחר הרכישה. אין להם שום שרות ושום מספר טלפון אמיתי כדי ליצור קשר איתם, אלא מספר טלפון ללא מענה במשך שעות אם בכלל, ולבסוף מוקד הודעות ימסור שעד סוף היום יחזרו אליכם. בנוסף,הם מחייבים אותכם במזומן על עיסקת תשלומים שעליה כבר גבו ריבית. בקיצור קניתם בוואלה שופס - מרחם עליכם
תגובת החנות:
היי רובי, שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך כל יום בין השעות 09:00-16:00 . אנו ממש מתנצלים כי זו הרגשתך וחוויית הרכישה לא היתה טובה. אנו מזמינים אותך לחווייה מתקנת ומבטיחים כי תקבל שירות מצויין.
מוצר:
שעון סיטיזן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים טובים, שרות מהיר למקומות נוחים לאסוף. קניתי מהם כבר מספר פעמים והשרות ממש טוב כל פעםץ
מוצר:
תחתוני אומברו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סט ישיבה למרפסת של כתר. הזמנתי בצבע קפוצ"ינו. קיבלתי קופסא קרועה ובה סט בצבע אפור עם כריות ישיבה בצבע בז'. פניתי ושלחתי אליהם תמונה של המוצר, הם טענו שהמוצר בצבע קפוצ'ינו.
הצבע הוא חד משמעית אפור. זהו לא הצבע שרציתי. אני תקועה עכשיו עם רהיט שלא בחרתי בצבע שאני לא אוהבת - אכזבה גדולה מאוד.
מוצר:
מיה בלקוני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני למעלה משלושה חודשים הזמנתי מוצר.
המוצר הגיע במידות שונות לחלוטין.
20 דקות המתנה לשירות לקוחות...
הבטיחו שישלחו חדש.
עבר חודש... לא שלחו.
20 דקות המתנה לשירות לקוחות...
הבטיחו שישלחו...
עבר חודש... לא שלחו.
20 דקות המתנה לשירות לקוחות...
הבטיחו שישלחו...
שלחו שוב במידות שגויות.
20 דקות המתנה לשירות לקוחות.
הבטיחו שיבטלו עסקה אבל אני צריך להחזיר לספק את המוצר.
תיאמו איתי משלוח... אף אחד לא הגיע.
חלפו שבועיים נוספים אבל אף אחד לא עונה ולא בודק מה קורה למשלוח.
התייאשתי.
נשאר לצערי רק בית משפט.
אז... כן. זוהי וואלה שופס.
תגובת החנות:
היי צחי, אנו מתנצלים על חוויית רכישתך. אנו טפלים בך כעת עד לשביעות רצונך!
מוצר:
מתקן אגרוף
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין. קניתי מוצר שלא הייתי מרוצה ממנו וביקשתי להחזיר אותו. בלי יותר מידי להקשות הנציג (יניב) בדק את כל הפרטים ותיאם איתי החזרה לנקודה ליד הבית. הוא עשה מעקב וחזר להודיע לי שהנקודה שבחרתי כבר לא עובדת ושהוא ישלח לי שליח. השירות היה מהיר, קל ואמין. לא טריויאלי בכלל בימינו. עם שירות כזה אני בטוחה שאחזור לרכוש אצלכם מוצרים.
ותודה ליניב.
מוצר:
אוזניות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מעולה וקל לתפעול!
המוצר הגיע 5 ימים ממועד הרכישה בדיוק כפי שהיה רשום.
ממליצה :)
מוצר:
מגהץ קיטור בהספק 2400W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אופני כושר בתאריך 6.7.21 מס' הזמנה 6172028 ועד היום 19.7.21 טרם סופק לי. כל ניסיונות ההתקשרויות עם נציג שירות עלו בוהו אחרי נסיונות חוזרות ונשנות באמצעות האתר התקשרה אלי נציגה והודיעה לי שהיא מבררת עם הספק ותחזור אליי. אז אמרה.. זכות הציבור לדעת מה מצפה לו מרכישות בוואלה שופ- שירות לקוי וזלזול מוחלט.
מוצר:
אופני כושר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר אריזה טובה
במבצעים אחרים אדע לרכוש
באתר של וואלה שופס
התייחסות חיובית אל הלקוח
מוצר:
סכיני גילוח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה טובה, מחיר זול ומשלוח מהיר.
זאת לא הקניה הראשונה שלי בוואלה שופס ואף פעם לא התאכזבתי
מוצר:
בלנדר NINJA לשימוש חם וקר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה שירות מצויין חוויה אין מילים דואגים כאן שהלקוח יקבל שירות ברמה גבוהה והטיפול מהיר
מוצר:
ארגז אחסון כתר
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין