דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכונות קפה ואביזרים (הרצליה)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
המרכז הארצי למכונות קפה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהמרכז הארצי למכונות קפה ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
25
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
18
0
7
נמצאו 25 חוות דעת גולשים על המרכז הארצי למכונות קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזמין מהרשת קפה באופן קבוע ומדי פעם גם מכשירים ואביזרים, פיזית ובמשלוחים.
לא היו לי בעיות איתם. השירות יעיל, הצוות בקיא גם בתחום הקפה וגם במוצרים שהם מוכרים, ובסניפים אפשר לפעמים לטעום ולשמוע (תלוי במי נמצא) על סוגי קפה שיש להם כרגע במלאי.
מוצר:
קפה ומוצריו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה.
לאחר ההזמנה התקשרו אלי לתאם מסירה, וכאשר אמרתי שאני צריך את המכונה עד סוף השבוע, הם דאגו להביא לי אותה באותו היום.
מוצר:
מכונת אספרסו LeLit PL41EM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי היום מקינטה ביאלטי בריקה.
הגעתי כי היה הכי זול וגם קרוב לבית, סניף הרצליה.
לאונרדו נתן הסבר מפורט, מקצועי ומאוד חביב.
קניתי גם קפה טחון של מאורו בהמלצתו. עדיין לא ניסיתי.
נחזור בהחלט כי מעוניינים לרכוש מכונת אספרסו .
מוצר:
559033
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצוינת. שירות אדיב, עצות מקצועיות, ומחירים אטרקטיביים.
קונה שם גם קפה וגם בעבר קניתי מכונה במקום.
מוצר:
קפה מאורו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מזמן קנינו מכונת קפה HD891701�Automatic�Super�Incanto�Saeco.
קיבלנו אותה תוך יומיים גם מתנה 4 קילו קפה סוגים שונים. עכשיו כל יום אנחנו נהנים מקפה טעים.
מוצר:
מכונת קפה HD891701�Automatic�Super�Incanto�Saeco
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מטחנת graef מסניף סלמה מאלונה הנחמדה והיה ממש מקסים.
היא הייתה מאוד נחמדה ועניינית ונתנה מענה לכל שאלה.
בנוסף כאשר התקשרנו בעקבות חוסר הבנה כלשהי, קיבלנו ממנה המון יחס חם ועזרה עד שהבעיה נפתרה.

ממליצים בחום על גם על אלונה וגם על הרשת!
מוצר:
graef cm702
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים בחנות מאוד אדיבים ונותנים המלצות טובות על המכונות קפה ועל פולי הקפה
כבר קונה כמה שנים טובות , תמיד יש מבצעים מצויינים !
מוצר:
פולי קפה של מאורו דלוקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר שמכונת הקפה עתיקת היומין שלי התקלקלה. שם פגשתי את מאור שהעניק לי חווית קניה מדהימה.
הוא אירח אותנו כאילו הגענו לביתו. הוציא קפה, פירט והסביר. וכל זאת למרות שהגענו רבע שעה לפני סגירת החנות והתעכבנו מעבר לשעה לאחר סגירתה.
המכונה שהומלצה לי ע"י מאור התאימה לצרכים האישיים שלי ומרגישה כאילו נתפרה למידותיי. בקלות, במקרה ומאור לא היה האחד שמשרת אותי הייתי גומר עם מכונה שפשוט לא מתאימה לחיי היום יום שלי וגומר סובל ממנה.
בנוסף, קניתי דוחסן של MOTTA שמשרת אותי נאמנה.

ממליץ על החוויה לכל חובב קפה.
מוצר:
LELIT PL41EM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי להם בעקבוצ צורך לתקן מכונת קפה שלא נקנתה דרכם. (טיפול שגרתי - נקיון אבנית ומה שמשתמע מכך).
הבחור בחנות ציין שעלות הבדיקה היא 150 ש"ח, אשר יתקזזו מעלות התיקון, ובמידה ועלות התיקון הכוללת של המכונה עולה על 400 ש"ח יצרו איתי קשר לפני התיקון.
נאמר לי שהמכונה תתוקן עד שבועיים מאותו היום אך ינסו להקדים. לאחר יותר מחודש, שכל פעם נאמר לי בטלפון שלא יודעים מה עם המכונה, נאמר לי שהיא מוכנה וטיפלו בה, ועלות התיקון היא 650 ש"ח, וכאשר אמרתי להם שלא עדכנו אותי במחיר התיקון וזהו מחיר אסטרונומי, נאמר לי שהם כנראה עשו טעות ושכחו לעדכן, ושאם אני רוצה אפשר להחזיר את המכונה לקדמותה (ישפכו אבנית למכונה? יחברו גומיה שרופה למכונה? נבצר ממני מלהבין איך עושים דבר כזה).
לאחר מכן נאמר לנו שבעל המעבדה מוכן לעשות הנחה ולחייב אותנו "רק" על 450 ש"ח, לא כולל ה150 ש"ח שכבר שילמנו, כלומר עלות סך הכל של 600 ש"ח.
מי שמחפש שירות, אמינות ומקצועיות לא ימצא אותה כאן בוודאות!
מוצר:
תיקון מכונת קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו קפסולות לא נכונות, עם תאריך שימוש לחודש הקרוב ודרך הדואר. כאשר מאירים להם על כך, קפסולות לא נכונות כי אין להם במלאי (ופתאום מופיעה הודעה "לא ניתן לבצע הזמנה חוזרת, המוצרים לא זמינים" מודגשת בצהוב), טוענים שהמוצר פסיד וכבר אין מה לעשות.

מי ראה על חנות שושה טעות ולא מוכנה להודות בזה?

מי ראה ששולחים קפסולות לצרכן פרטי עם תאריך שימוש לחודש הקרוב? אולי לעסק, אבל לשימוש ביתי?

מי ראה ששולחים מוצר פסיד דרך הדואר, כאשר זמני החלוקה / איסוף בסניף אינם ידועים כלל, ומוצר יכול להגיע תוך שבוע או חודש?

ראו הוזהרנו !!!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה בתאריך 21/10 והמוצר הגיע לסניף הדואר לאחר 7 ימי עסקים, לאחר שהלקוח בחר באופצית משלוח זו.
בנוסף ראוי לציין שהלקוח ביצע את ההזמנה בעצמו דרך האתר ובחר במוצר לכן הטענה על קפסולות לא נכונות אינה מובנת.
עפ"י רישום אתר דואר ישראל המוצר הגיע לסניף בתאריך 31/10 ונאסף ע"י הלקוח בתאריך 09/11. צר לנו שהלקוח בחר להתלונן לראשונה בתאריך 05/12, כמעט חודש (!) לאחר שאסף את המשלוח ויותר מחודש לאחר שהמשלוח התקבל לסניף הדואר.
אכן קפה הוא מוצר מזון פסיד, ועל כן עפ"י תקנון החברה (והחוק) ניתן לבצע החזרות עד 14 ימים. ללקוח הייתה אפשרות לבצע משלוח גם לא דרך הדואר (משלוח אקספרס) אך בחר במודע במשלוח דואר ולכן הטענה על שליחת מוצר פסיד דרך הדואר הינה מצחיקה.
מוצר:
קפסולות מיטלי "וויס" \ Mitaly Vivace
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לתיקון קטן וניקוי. טיפלו מצויין, והעבירו הדרכה קצרה איך למנוע מהתקלה לשוב. אחרי שביקשתי תיקון של חלק נוסף, לקחו את המכונה במחיר מופחת מאוד. והכל בסבלנות אין קץ, ועם כמויות של רצון טוב. ומקצוענים אמיתיים.
מוצר:
Saeco minuto
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי איזו מכונה לקנות, התקשרתי טלפונית והבחור בשירות לקוחות היה מאד סובלני והדריך אותי למה שרציתי.
סה"כ אני מאד מרוצה מהמכונה ומהשירות המהיר

**נקודה לתשומת לב - התקשרו לתאם את המשלוח *רק* חצי שעה מראש בשעות הצהריים - שלא הייתי בבית! חבל שלא התקשרו לתאם לפחות יום מראש. נאלצנו להזיז את מועד ומיקום המשלוח.
מוצר:
מכונת קפה VENUS מקציף
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איזה כיף להזמין מהם. מיד טופל. איסוף במהירות הבזק נותנים מתנה קפסולות אחלה חנות אחלה אנשים תודעת שירות שקשה למצוא בארץ. שאפו
מוצר:
מכונת קפה דולצ׳ה גוסטו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקסימה.
שי, הבעלים מקצועי, אדיב ושירותי מאין כמוהו.
תמיד עדיף לקבל שירות מחובב קפה....
אם יש צורך, אז כדאי להגיע לחנות אחה"צ, אחרת החניה סיוט.
מוצר:
תכןנת קפה Delonghi Caffe Corso ESAM 2600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות לקנות מטחנת קפה ויצאתי עם מכונת קפה של ניבונה, השירות היה מעולה ומקצועי, גם שהיו לי שאלות לאחר הקניה נעניתי ואף קבלתי טבליות לניקוי לניסיון
אני רוכש גם פולי קפה באופן קבוע - קפה טעים ...
מוצר:
מכונת קפה 626
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום להימנע!!!! חווית קנייה אחת הגרועות בחיי!
רכשתי מכשיר להכנת קפה, לא היה להם במלאי ולא ידעו אותי והחליטו לשלוח לי מוצר אחר דומה ללא ידיעתי. כשקיבלתי את המוצר מיהרתי לצלצל ומשם התחילה חווית הקניה האיומה בחיי!!! שי בעל החנות עשה לי בעיות עם ההחזר הכספי, הקשה את התהליך, לא חזרו אלי סינן, ניתק לקח כמעט חודש מהקניה עד האישור על ההחזר הכספי.

אציין שלבסוף הכסף הוחזר אך עם עוגמת נפש שלא הייתי מאחל לאף אחד...
מוצר:
מקינטה ...
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ביום שישי האחרון לחנות בהרצליה יחד עם אשתי לרכוש מכונת קפה ידנית לכבוד יום ההולדת שלי. קיבלתי רושם ראשוני שבסה"כ מדובר בחנות מקצועית. בעת הרכישה ביקשנו הנחה והמוכר שי טען בתוקף כי אין מצב ושהוא הכי זול בארץ.
3 ימים לאחר מכן גיליתי שהמחיר ירד ב- 150 ש"ח. תגובת החנות לעניין זה הייתה שהמכירות בחנות זה כמו בורסה - מישהו הוריד מחיר אז כולם הורידו אחריו. תירוץ לא מספק.
הפיצוי שהציעו בחנות כתגובה היה עלוב בלשון המעטה..
חבל מאוד שזה היחס ללקוח!
אני מרוצה מהמכונה ולא מרוצה כלל מהשירות.

מוצר:
מכונת קפה Dedica
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה רכשתי מכונת קפה saeco minuto המדהימה!!ראשית עם הרכישה קיבלתי הסבר מפורט ביותר על המכונה ולאחר מכן נעניתי במהירות על כל שאלה שהייתה דרך הטלפון. במשך חצי שנה אחת לחודש אני מגיעה לחנות לקנות קפה ומרוצה מאוד מהשירות והיחס המקצועיים של בעל העסק והצוות.
תודה רבה!
מוצר:
מכונת קפה hd8763/01
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ארחיב יותר מידי לגבי חווית הקנייה הלא תקינה שהייתה לי ולאשתי .
מחכה לתגובתו של הבעלים של החנות (שי) שכרגע מתחמק מאתנו בשבועיים האחרונים,
מנהל החנות מודע לבעיה אך משום מה זה נראה כאילו ממש לא מעניין את הבעלים שזוג שרכש ממיטב כספו מכונה ממש לא מרוצים וממש לא יודעים לתפעל את המכונה משום שלא קיבלו שום הדרכה במהלך הרכישה , לא על המכונה ולא על המטחנה.
לכבד את האורחים באספרסו טרי וסודה צוננת זה טוב ויפה אך להבטיח דברים ולא לקיים זה כבר זלזול בלקוחות !!!
השתלשלות האירועים מגובה בהתכתבות ב-sms כך שאני מקווה שהבעלים של החנות יקח אחריות על המקרה ויתקן את הטעם הרע שהשאיר אצלנו.
בתור אחד שנותן שירות שירות ללקוחות קיבלתי שיעור באיך לא להתנהג...

מוצר:
מכונת קפה pl41tem
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי עצמאית לחנות לצורך רכישת המכונה, בעת רכישת המכונה הובטחו לו שנתיים אחריות (שנה אחת על חשבון היבואן ושנה שנייה הרחבה על חשבון החנות) וזו הסיבה שהעדפתי לשלם קצת יותר ממה שהוצע לי בחנות המתחרה. כאשר המכונה נזקקה לטיפול קל לאחר 14 חודשים הבאתי אותה שוב עצמאית לחנות בהרצליה בכדי ל"נצל" את השנה השניה של האחריות, כאשר הגעתי לחנות מסרתי אותה לשי צ'ימינו (בעלי העסק) וכאשר שאלתי אם צריך לחתום על משהו שי אמר לי שלא ושהוא מסדר הכל אל מול מעבדת היבואן (נני) במסגרת האחריות והדגיש כי נזקי דוד החימום לא מכוסים באחריות (משהו שהיה ידוע לי מראש ולקחתי בחשבון) להפתעתי לאחר 3 שבועות שהמכונה הייתה בתיקון קיבלתי שיחה משי מנהל החנות שבה הוא אומר לי שעליי לשלם 250 שקל כולל מע"מ.
יש לציין כי התיקון הקל שבוצע קשור למקציף של המכונה ואין לו קשר ישיר או עקיף לדוד. מאחר וסירבתי לשלם את הסכום הנל בתענה שעדיין יש לי אחריות נאמר לי על ידי בעל החנות שאם אני לא ישלם הוא יחזיר אותה למצב הקיים ואכן כך היה.
בשורה תחתונה אני תקוע עם אותה תקלה ומיותר לציין שהפסדתי כסף כדי להביא ולקחת את המכונה באופן עצמאי.

הזהרו מהרחבת האחריות זה סתם רשום באופן מטעה על מנת שתחשבו שיש לכם שנתיים, בפועל אתם משלמים יותר על כלום.

תודה רבה ומקווה שהנהלים בחנות יתחדדו וכמו כן שבאתר יגדירו מה זה הרחבת אחריות לשנתיים (שזה רק מכונה חליפית מבחינתם)
מוצר:
מכונת קפה סילביה וי 3 silvia v3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שלושה שבועות רכשתי אצלם את ה- rancilio silvia ואת מטחנת Compak k3 ואין לי שום כוונה לדבר על המוצרים הללו מהסביה הפשוטה שאני עדיין בתהליך למידה שלהם ונהנה מאוד מהדרך (גם אם לפעמים במקום אספרסו יוצא לי מים חומים).

בתור מי שכבר כ-10 שנים עובד כנותן שרות ונמצא במגע רציף עם לקוחות אני רוצה לציין לחיוב את חווית הקניה שהם מספקים. במהלך חודשיים נפגשתי עם צוות החנות מספר פעמים וניהלנו מספר שיחות טלפון ובכולן הרגשתי שאני, כלקוח, נמצא בראש סדר העדיפויות שלהם ושהם רואים לנגד עיינהם את טובתי האישית.

כבר תקופה ארוכה לא קיבלתי כזה שירות מקיף, מקצועי, מהימן והכול עם חיוך גדול. מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות ופגשתי את שי, מנהל החנות, הרגשתי שאני בבית ושכול שאלה שלי היא לגיטימית וכי הם באמת ובתמים רוצים להנחיל לי את האהבה והתשוקה העצומים שיש להם לקפה על כול גוונין.

אין לי ספק שבעוד מספר שנים אם וכאשר ארצה להשתדרג זה יהיה המקום עליו אפנה באופן אישי ועליו אמליץ למקורביו
מוצר:
מכונת קפה silvia
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות טוב עם הסברים על חסרונות ויתרונות של המוצר. כיף להיות במקום הזה. אפשר לדון על כל סוגיה שקשורה לקפה ולקבל תשובות. הבעלים של המקום גם יזמינו אותך לכוס אספרוסו.
מוצר:
מקציף חלב TWISTER PRO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות וייעוץ מאוד מקצועי. גם לאחר הקניה עזרו לי בטיפים ושאלות רבות לגבי שימוש נכון וניקוי של המטחנה. שי היה מאוד סבלני ושירותי, ועזר לי בכל תהליך הקניה ואחריה ועשה הכל על מנת שאצא מרוצה ועם תחושה טובה. ללא ספק אחזור לשם לרכוש מוצרי קפה בעתיד.
מוצר:
מטחנת קפה I-Mini
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוכש בחנות קפה למשרד ולבית כבר הרבה זמן ומאוד מרוצה!
שירות אישי ומקצועי, מגוון רחב של סוגי קפה נהדרים ותמיד כוס אספרסו טובה לסיום.
מוצר:
פולי קפה יוליוס מיינל קרמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שתי חבילות של 50 קפסולות קפה של חברת ורני למכונת נספרסו.
איכות המוצרים ואמינות השירות:
החברה מצהירה כי בהזמנה כזו יש משלוח חינם על ידי שליח לאזור רמת גן. למרות זאת התעקשו בחברה לגבות תשלום על המשלוח כיון שאני נמצא באיזור מרוחק ברמת גן. לפיכך העדפתי משלוח בדואר. הנציג הציע שאשלם על המשלוח ואקצר את זמן האספקה כך שהקפה יסופק תוך יומיים. בעבור הנוחות הסכמתי לשלם על משלוח, ובניגוד למה שהובטח הקפה הגיע לאחר שבוע וזאת לאחר שפניתי מספר פעמים לחברה.
איכות: במהלך הזמנת המוצר בשיחה עם נציג החנות נטען כי הקפה איכותי ביותר. והומלצו שני סוגי קפה. לטעמי הקפח ירוד ביותר, בהשוואה לנספרסו וכן באופן מוחלט. חסר טעם וארומה. בנוסף בקופסה היו אריזות ללא קפסולת קפה בתוכן.

בשורה התחתונה עוגמת הנפש עלתה לי 170 ש"ח, עצבים, וטעם רע.
תגובת החנות:
אנו בwelovecoffee עושים כל שביכולתנו לספק ללקוחותינו
את המוצרים הטובים ביותר במחיר הטוב ביותר תוך הקפדה
על שירותיות ומקצועיות
אנו מצרים על אי שביעות רצון הלקוח הנ"ל ולהלן העובדות:
א. במעמד ההזמנה הובהר ללקוח שמשלוח לאונ' בר-אילן מזרחית
לכביש 4 מחוץ לאזור החלוקה ועלותו 15 ש"ח והלקוח נתן
הסכמתו לכך.
ב. החבילה נשלחה לבקשת הלקוח בדואר רשום לבניין מס' 206
בתוך מתחם ננו טכנולוגיה!, בתוך קומפלקס אונ' בר-אילן!
ומשכך ועקב נסיבות שאינן תלויות בנו לא הגיעה ליעדה.
ג.עם קבלת הודעה מהלקוח על אי קבלת החבילה יצא שליח
מטעמנו ועל חשבוננו לספק המשלוח ועוד באותו היום.
ד.אנו בwelovecoffee משווקים את כל סוגי הקפסולות הקיימות
בשוק הישראלי - טעם הקפה בעיקרו אינדיבידואלי ומשתנה מלקוח
ללקוח וייתכן שקפסולות אלו לא ערבו לחיכו וזה בסדר
אם רק היה משתף אותנו בתחושותיו היינו שמחים להחליף\לזכות
או כל פתרון אחר לשביעות רצונו המלאה.

מוצר:
קפסולות קפה verani
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.