דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים ומכשירי סלולאר (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
VIP MOBILE
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בvipmobile ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
414
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
326
4
84
נמצאו 414 חוות דעת גולשים על vipmobile
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
11/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חד וחלק הטעיה בפרסום. באתר מופיע S5G900F במחיר 2549 שח.
כשהגעתי לאסוף המוצר נאמר לי שאקבל S5G900T במקום, או שעלי להוסיף 200 שח לתשלום.
בקיצור - המלצתי לקנות במקום אחר.
מוצר:
טלפון סלולרי G900F
תמונת משתמש
שם:
Eliya Ben Yisha
תאריך:
08/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים, מכשיר מושלם ומחיר מצחיק!!!! אין עליכם! פעם שניה שאני קונה שם ואני לא מפסיקה להגיד רק מילים טובות. יוסי אתה נסיך וגם השני שאני לא זוכרת את שמו.. תודה על הכל, על האדיבות החיוך והמחירים הטובים. מכשירים יד ראשונה במחירים הכי טובים בארץ. בדכ אני לא משקיעה וכותבת חוות דעת באתרים אבל באמת שמגיע לכם וכפיות טובה מצידי לא לעשות את המינימום ולפרגן. אנשים, תהיו חכמים ותעברו שם לומר היי, תראו במי ומה מדובר ולא תצטערו. במילה אחת-אלופיםםםםם!
תודה רבה רבה :)
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s5
תמונת משתמש
שם:
nir
תאריך:
02/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גלקסי 3S השירות היה יעיל מהיר ואיכותי והמחירים סבירים. קבלתי גם בהנחה טלפון ומגן מסך. בהחלט אחזור לחנות זו.
מוצר:
galaxy 3s
תמונת משתמש
שם:
אלדד
תאריך:
31/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות שהייתה מאוד עמוסה. נראה היה כי אחכה זמן רב, אך להפתעתי הטובה, הבעלים בחור צעיר ונמרץ ניהל את התור בהקפדה וביעילות מדהימה. תוך זמן קצר מאוד קיבלתי הסבר מקיף על הסלולר שיתאים לי. זוהי הפעם העשירית שאני קונה בחנות ואני מגיע מחוץ לעיר. איכותיים ביותר וגם הזולים ביותר.
נ.ב לפני 10 ימים קניתי סלולרי LG3 מז'נט וגם היא הייתה מקצוענית עם חיוך ויחס מצוין.
מוצר:
LG-G-2 סלולאר מיבואן+אביזרים LG-G-2
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
31/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי בטלפון לברר האם יש מכשיר נקסוס 5 16G, אמרו שכן.
הגעתי אחרי חצי שעה, אמרו שנגמר להם, ניסו למכור לי מכשיר 32G שלא רציתי.

היו גסים ולא נעימים.
הלכתי משם.
מוצר:
טלפון סלולרי נקסוס 5
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
zl
תאריך:
26/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואמין
מחירים מצוינים מבחר מכשירים עשיר ומגוון
מוצרים נלווים במחירים מעולים
הסברים מקיפים וממצים על מבחר גדול של מכשירים
ממליץ בחום לרכוש בחנות זו
מוצר:
סלולרי GALAXY S2plus
תמונת משתמש
שם:
Niv
תאריך:
25/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות , שם פגשתי בבחורה ששמה ז'נט.
קיבלתי יחס טוב ונחמד , היא ענתה על שאלותיי באדיבות.
בנוסף, המחיר שקיבלתי ביחס למוצר הינו מחיר טוב.
מביקורי הזה אני בהחלט ממליץ לקנות בחנות הזו ואני בעצמי יגיע אליה שוב במידת הצורך.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY 4
תמונת משתמש
שם:
לי
תאריך:
22/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור מחירים במספר חנויות . יצא כי בחנות הנל הציעו לי את העסקה הכי משתלמת . בחור נחמד העונה לשם יוסי נתן לי שירות מעולה . בצורה ממש טובה שבו הוא הסביר לי הכול על המכשיר ונתן לי ערכת אנטי וירוס מתנה. רציתי להמליץ בחום על החנות הזאת קיבלתי יחס חם ואוהב . וכמובן שהמחיר מאוד משתלם. אני עוד יישוב לשם :).
מוצר:
iPhone 5s
תמונת משתמש
שם:
Dan Hed
תאריך:
22/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו בקלות ובשיכנוע.
כאשר התקלקל, אין אם מי לדבר !!!
עסוקים ולא מוכנים להקשיב.
בקיצור , הכסף קיבלו השאר זה בעיה שלך.
מוצר:
אלפון סלולרי S4
תמונת משתמש
שם:
סטיבן
תאריך:
21/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואדיב, בשילוב עם מחירים מאוד נמוכים.
התרשמתי מהיחס ומהעזרה.
המוכרים הביאו לי את המוצר מהר ללא שום עיכובים והיו נחמדים.
מוצר:
טלפון סוללרי G2 32GB
תמונת משתמש
שם:
יותם
תאריך:
21/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!! הימנעו מקניה בחנות זו!! שרות לקוחות גרוע מאד, לאחר קניית המוצר בעלי החנות מסרבים לטפל בתקלות שבאחריותם!! זהירות על תטעו בחיוך הראשוני!
תגובת החנות:
בס"ד.
הלקוח רכש טלפון מסוג נקסוס 5 , המכשיר כמובן נמסר לו חדש וסגור באריזה מקורית כפי שהגיע מהיבואן.
המכשיר נמסר לבדיקת מעבדה על ידי הלקוח לאחר 8 חודשי שימוש.
לאחר בדיקת מעבדה התברר כי המכשיר נשרף (משימוש לא במטען מקורי ) לפי הגדרת היצרן , דבר אשר אינו מכוסה כנזק לתיקון באחריות .
תקלה מסוג זו אינה בר תיקון , והדבר מצריך החלפת BOARD (מוח שלם ) .
הוצע ללקוח השרות עבור התיקון בעלות של כמעט כמו מכשיר חדש. הלקוח כמובן הכחיש את אופן השימוש הלקוי,
אך לצערנו הדבר נראה בבירור בפתיחת המכשיר במעבדה.
הלקוח בחר לא לתקן את המכשיר , ובמקום זאת לשטוח טענות שווא אשר פוגעות בשמנו הטוב, שנרכש כתוצאה ממאות לקוחות מרוצים , ועל כך אנו מצרים .
בברכה , הנהלת החנות.

מוצר:
טלפון נייד נקסוס 5
תמונת משתמש
שם:
Shay
תאריך:
19/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי ב- 10 בבוקר לשאול האם יש במלאי מכשיר Galaxy S3 i9300 המחיר שמפורסם באתר הוא 1321 ש"ח
המוכרת אמרה י יש במלאי ואין בעיה לבוא לקחת. אחרי שעה הגעתי לחנות (אפילו קצת פחות משעה) ואז המוכרת אמרה כי היא מכרה את כל המכשירים ו(בפחות משעה !!!!)כרגע יש לה את המכשיר עם אחריות יצרן בלבד (תוספת של 230 שקל )
לא ניראה לי רציני לומר ללקוח כי אזלו כל המכשירים בפחות משעה!!!
אמרה שיש לה רק כדי שהגיע לחנות וישדרג את המכשיר לאחריות יצרן.
ממש לא הוגן!
תגובת החנות:
בס"ד.
קראתי את תלונת הלקוח , להלן השתלשלות האירוע :
הלקוח התקשר ובירר אודות המכשיר הנדון , נמסר לו שיש במלאי 2 יחידות אחרונות ועל כן המחיר המוזל.
בדרך כלל לקוחות משלמים מקדמה באשראי או בהזמנה באתר ואז המכשיר שמור להם .
לא כנהוג במקרה זה בחר הלקוח להגיע לחנות לאחר כשעה והמכשיר אזל .
הוצע לו מכשיר זהה עם אחריות יצרן מורחבת עם שנתיים וחצי אחריות הכוללת שבר מסך , קורוזיה מנזק הנגרם מנוזל , וגניבה בעלות נוספת של 230 ש"ח . מעבר לכך נמסר ללקוח כי אמור להגיע מלאי נוסף עם אחריות לשנה בחצי שעה הקרובה , הלקוח סרב להמתין לא השאיר פרטים , ובחר להלין באמצעות האתר ולפגוע בשמנו הטוב ללא כל בסיס .
יש לציין שאנו כחנות מטרתנו להרוויח ולתת שרות במקביל ולמכור לכל הקודם זוכה.
צר לנו שבחר הלקוח לא להמתין ולפגוע במוניטין החנות .
בברכה , הנהלת החנות .








מוצר:
S3 i9300
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
16/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלפון בפבואר 14.גם רכשתי ביטוח. בחנות אמרו לי שזה מכסה כל קילקול . כבר בהתחלה הוואי פי ןהחיישן לא עבדו כראוי .
לא היה לי זמן לחזור לחנות מכיוון שנסעתי לחול.כשחזרתי ניגשתי לחנות הם התנערו מהאחריות . הם אמרו לי לגשת לביטוח אפילו שהטלפון היה עדיין בשנת אחריות. הם אמרו לי שהאחריות מכסה רק תוכנה. (שקניתי הם אמרו לי שהאחריות לשנה וזה מכסה כל קילקול. בקיצור חזרתי אליהם מספר פעמים אבל אותו דבר כל פעם. עכשו אני בתביעה איתם. תיזהרו מלקנות שם משהות הם שקרנים וגנביםץ נראה לי שהם מוכרים טלפונים שבידיעתם מקולקלים. הם אומרים שזה מקורי וחדש אבל זהכנראה לא חדש. בקיצור חנות של רמאים ת י ז ה ר ו !!!!! אל תיכנסו לשם
תגובת החנות:
בס"ד .
קראתי את תלונת הלקוח , להלן תגובת החנות כדלקמן .
הלקוח רכש מכשיר חדש ותקין ב- 02/14 מסוג גלקסי 4 . המכשיר נמסר ללקוח עם ביטוח מורחב , באריזה מקורית לפי כל דין . הלקוח פנה אלינו בטענה שישנה תקלת חומרה במכשיר מסוג baseband .
המכשיר שהה בבדיקת מעבדה מס' ימים במטרה לתקנו .
למרות שתקלה כזו מוחרגת לכיסוי לפי תנאי האחריות יצרן , ואף בכל חברות הביטוח. ראינו לנכון לקבל את המכשיר על מנת לנסות ולהשתדל לתקנו .
מאחר והמכשיר אובחן עם מכות ושריטות כתוצאה מנפילה סביר להניח שנפגע ע"י הלקוח או מטעמו ואינו בר תיקון .
לא שלחנו את המכשיר למעבדה המבטחת על מנת לא לטרטר אותו , בשל אבחנת טכנאי המעבדה הדבר נגרם כתוצאה משימוש לא תקין וסביר ע"פ תנאי היצרן .
עצם זה שהמכשיר היה תקין וחדש ברשות הלקוח כחצי שנה הדבר מעיד על תקינותו מלכתחילה .
אנו לא חוששים ממיצוי הדין עם הלקוח בכותלי בית המשפט , יש להצהיר כי לחנות ובעליה יש זכות הגנה , למסור את המכשיר למעבדת היצרן ולקבל חוו"ד חיצונית ובלתי תלויה על מנת לאמת ולאשר את ממצאי הבדיקה של החנות , מעבר לזכות הבסיסית לתביעה שכנגד בפגיעה בשמינו הטוב והוצאת לשון הרע ו / או דיבה בניגוד לחוק.
בברכה , הנהלת החנות .




מוצר:
טלפון סוללרי גלקסי 4
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
15/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלולרי מהם לאחר שבדקתי טלפונית שקיים במלאי הדגם שרציתי. השירות מאוד אדיב ומקצועי, המוכר יוסי היה קשוב והסביר את היתרונות בכל מכשיר ובכל דגם. חווית קניה יוצאת מן הכלל!
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
ashraf
תאריך:
13/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי עם החנות לבדוק מלאי לפני ביצוע הזמנה באתר, ואמרו שכן קיים במלאי, לאחר יומיים הודיעו לי כי את הדגם 4g אין אותו כרגע ויש כרגע דגם 3g ואמרו לי אם אני לא מבתר אז צריך לחכות שבוע עד שיגיע הדגם שהזמנתי והסכמתי לחכות, אחרי שבוע אני התקשרתי לברר את העניין ואז אמרו שלא יהיה להם את הדגם ועוד פעם הציעו לי דגם אחר שלא רציתי מההתחלה, וכשביקשתי ביטול הזמנה ופיצוי עבור הזמן וחוסר האמינות והיושר, אמרו לי שזה מה שיש, החזירו את הכסף אחרי שבועיים בלי להתנצל אפילו על המקרה.
תגובת החנות:
בס"ד .
קראתי את תלונת הלקוח , אכן הלקוח הזמין מכשיר גלקסי NEW מדגם 7505 דור 4 , ע"פ המפורסם באתר.
בעת אישור ההזמנה על ידי החנות הספק סיפק לחנות מכשיר מסוג גלקסי NEW מס' דגם 7500 בשונה ממה שהוזמן . בעת שהתבררה הטעות , כחלק ממדיניות השירות והחובה לגילוי נאות - הוסבר ללקוח טלפונית שנפלה טעות בהזמנה ע"י הספק וישנה אפשרות לקבל את המכשיר שהגיע או להמתין שבוע ימים עד קבלת המוצר הנדרש בהזמנה.
הלקוח בחר לא להמתין מעבר לשבוע בשל חוסר במלאי , הובהר לו שזוהי טעות אנוש בהזמנה בתום לב, אי לכך עומדות בפניו 2 אפשרויות או לקבל זיכוי עבור מכשיר אחר או לבצע הליך
של ביטול עסקה לפי מדיניות האתר .
רכן נאמר ללקוח כי אנו לא מספקים פיצוי מעבר לנדרש בדין בעת ביטול עסקה.
אנו מצרים שבחר הלקוח להלין ולפגוע בשמנו הטוב .
מקווים לתת מענה שרות הולם ולספק את ההזמנה בהתאם למלאי .
בברכה , הנהלת החנות .

מוצר:
טלפון סלולרי note noe
תמונת משתמש
שם:
svetligh
תאריך:
08/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר האינטרנט של החנות גלקסי נוט 3 נאו כיוון שלא היה לי זמן במהלך השבוע לנסוע לת"א, והייתי מוכנה לחכות שבוע למשלוח.יום למחרת שולחים לי מייל על כך שאין את המוצר בצבע שבחרתי, כיוון שזה לא היה משנה לי אישרתי הזמנה בצבע שחור במקום לבן, ונמסר לי שהמוצר ישלח יום למחרת. יום למחרת אני מקבלת מייל נוסף ובו נמסר לי שקרתה טעות אצל הספקים והוזמן לי טלפון מדגם N750 במקום N7505 כפי שהזמנתי, ונשאלתי אם אני מוכנה לאשר את ההזמנה. כיוון שזה כבר לא שאלה של צבע אלא עצם חומרת המכשיר לא הסכמתי לאשר הזמנה זאת. התקשרתי לסניף ושאלתי מה אפשר לעשות בנידון. התשובה שקיבלתי זה לחכות או לחכות שבוע נוסף או לבטל הזמנה. בעקבות כל שרשרת הטעויות הזאת העדפתי לבטל את ההזמנה, כאשר אסמכתא לביטול שלה קיבלתי רק אחרי ששלחתי 2 מיילים וצלצלתי פעמיים! יכול להיות שרק אני נפלתי ככה, אבל מאוד התאכזבתי. אולי כשאתה בחנות וקונה פיזית את המכשיר היחס שלהם ללקוחות שונה.
ממליצה בחום לא להזמין אצלהם מהאתר.
תגובת החנות:
בס"ד .
קראתי את תלונת הלקוח , אכן הלקוח הזמין מכשיר גלקסי NEW מדגם 7505 דור 4 , ע"פ המפורסם באתר.
בעת אישור ההזמנה על ידי החנות הספק סיפק לחנות מכשיר מסוג גלקסי NEW מס' דגם 7500 בשונה ממה שהוזמן . בעת שהתבררה הטעות , כחלק ממדיניות השירות והחובה לגילוי נאות - הוסבר ללקוח טלפונית שנפלה טעות בהזמנה ע"י הספק וישנה אפשרות לקבל את המכשיר שהגיע או להמתין שבוע ימים עד קבלת המוצר הנדרש בהזמנה.
הלקוח בחר לא להמתין מעבר לשבוע בשל חוסר במלאי , הובהר לו שזוהי טעות אנוש בהזמנה בתום לב, אי לכך עומדות בפניו 2 אפשרויות או לקבל זיכוי עבור מכשיר אחר או לבצע הליך
של ביטול עסקה לפי מדיניות האתר .
לכן נאמר ללקוח כי אנו לא מספקים פיצוי מעבר לנדרש בדין בעת ביטול עסקה.
אנו מצרים שבחר הלקוח להלין ולפגוע בשמנו הטוב .
מקווים לתת מענה שרות הולם ולספק את ההזמנה בהתאם למלאי .
בברכה , הנהלת החנות .

מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy Note 3 Neo N7505
תמונת משתמש
שם:
Doron
תאריך:
02/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי ביום שישי האחרון לחנות ברחוב אלנבי,
מנהל החנות הפנה אותי לבחור צעיר בשם יוסי,
יוסי ידע את כל מה שרציתי לדעת לגבי אחריות, ונתונים במכשיר,
נתן לי הנחה קטנה ועשה את הכל עם חיוך,
אני עובר שם כמעט כל יום והחנות מלאה באנשים, ממליץ מאוד לקנות משם!

מה גם המחיר היה זול יותר ממקומות אחרים
מוצר:
פאלפון נייד 2
תמונת משתמש
שם:
Ami
תאריך:
27/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות אותו מעניקים העובדים וגם הבעלים ללקוחות בעת הקניה הינו מצוין: נותנים מידע מקצועי בסבלנות ובאדיבות רבה, עונים במדויק על כל השאלות ולא מאיצים בקונה גם כאשר בחנות מחכים עוד לקוחות לא מעטים. גם הקונים הממתינים עושים זאת בסבלנות וברוגע, בהבינם שבבוא תורם גם הם יקבלו את מלוא היחס והמידע הדרוש להם, ללא הגבלת זמן. הייעוץ שקבלתי נראה לי בהחלט אובייקטיבי ומותאם לצרכיי, ללא כל ניסיון לשכנע לרכוש מוצר יקר יותר במקום זול יותר: כוונו אותי לשני דגמים והשאירו לי את הבחירה באחד מהם, תוך פירוט מדויק של היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם בהקשר לדרישות ולציפיות המרכזיות שלי מהמכשיר.
מוצר:
טלפון סלולארי Samsung Galaxy S2 Plus I9105
תמונת משתמש
שם:
ohad.mat
תאריך:
25/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון חדש של סמסונג, אחרי שהמכשיר התקלקל גיליתי שבעצם מכרו לי מכשיר חדש ללא אחריות אפילו לא של יום אחד ! זה כמובן לא חוקי לא לתת אחריות על מכשיר חשמלי חדש אבל לך תתרוצץ בבתי משפט בשביל 1200 שח. כך הם מוכרים את כל המכשירים. הם נותנים תעודת אחריות פיקטיבית שאם אתה קורא אותה היטב אתה מבין שבעצם אין אחריות על המכשיר רק על התוכנה..מי צריך אחריות על התוכנה הכל חינם באינטרנט
בפועל המכשיר התקלקל אחרי כמה חודשים, פניתי לקופל שבה עשיתי שירות תיקונים אבל הם לא הצליחו לתקן אותו, פניתי לחנות שבה קניתי כדי שייקחו אחריות כי כאמור זה לא חוקי לא לתת אחריות אך הם כמובן סירבו. ההתהלות שלהם באופן כללי היתה מאוד מאוד לא נעימה ואפילו מאיימת עד כדי כך שחששתי לכתוב את החוות דעת. אל תתקרבו אליהם בשום אופן.
תגובת החנות:
קראתי את תלונת הלקוח .
התלונה שעולה באתר ע"ש לקוח בשם יוסי לפי מס' חשבונית מס' 1168 .
מבדיקה במאגר הרישום של החשבוניות , עולה כי הרכישה בכלל בוצעה ע"ש לקוח בשם אוהד , אשר רכש מכשיר בסכום של 1189 ש"ח ב- 7.5.2013.
לגופו של עניין , יש לציין שלאור השתלשלות העניינים , ראשית הלקוח פנה לתקן את מכשירו לאחר תום שנת אחריות .
מעבר לכך , הובהר לו בעת הרכישה כי תעודת האחריות מכסה נזק רק אשר מכוסה על ידי הספק / יבואן .
ונזק בחומרה אינו מכוסה , בשביל כך הלקוח רכש ביטוח חיצוני בחברת קופל .
מבדיקה עם קופל מתברר לפי דברי הלקוח כי המכשיר לא בר תיקון , צר לנו על כך מאחר והלקוח קיבל מכשיר חדש עם תעודת אחריות תקנית לפי דין ולפי תנאי היצרן.
אנו מצרים על שבחר הלקוח לבסוף להלין ולפגוע בשמנו הטוב , אין לנו שליטה על לקוחות בודדים מתוך מאות לקוחות מרוצים שזוכים לקבל שרות בתוך שנת האחריות .
בברכה, הנהלת החנות .












מוצר:
טלפון סלולרי s advance
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
07/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשהגעתי לחנות היה המוצר במלאי זמין שירות אדיב מאודדדדד
הגעתי בעקבות המחיר הכי טוב בזאפ ואכן המחיר הוא כמו בזאפ
לעומת חנות אחרת שרצו לגבות ממני עוד 200 ש״ח על דגם אירופאי בעוד שבחנות הזו לא לקחו לי תוספת על דגם אירופאי
מוצר:
אייפון 5s
תמונת משתמש
שם:
donbarak
תאריך:
06/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לבקשתי, התקשרו אלי ביום בו הגיע המכשיר. מניסיוני, מקומות רבים נוטים לשכוח הזמנות, ולכן הערכתי זאת מאוד.
צוות מכירה מקצועי, אדיב ואנושי. הם נותנים לך תחושת אמון. גם החנות נותנת רושם טוב של עסק מקצועי ומסודר - והמחירים הכי טובים שמצאתי. מומלץ.
מוצר:
טלפון סלולרי LG G3 32GB
תמונת משתמש
שם:
kelesis
תאריך:
06/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היחס היה מקצועי ומצוין, ענו לי על כל השאלות בסבלנות. נתנו מחיר הגון!
ביקשתי שישמרו לי את המכשיר, והוא פועל מצוין.
אחזור שוב לקנות לשם, מומלץ.
מוצר:
נייד LG G2
תמונת משתמש
שם:
tomerfil
תאריך:
06/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר בחנות אחרי שראיתי שהם הכי זולים בזאפ. פשוט הגעתי ורכשתי במקום. שירות מקצועי ומוכרים במחיר שהם מפרסמים. התרשמתי לטובה!
מוצר:
NEXUS 5 D821
תמונת משתמש
שם:
Moran
תאריך:
04/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו וכמה דקות לפני נמכר הטלפון האחרון. השארנו מספר טלפון ואמרו לנו שהמכשיר יגיע אולי עוד באותו יום. התקשרו אלי להודיע לי שהמכשיר יגיע למחרת. הם שמרו לי בצד מכשיר (למרות שהם נחטפים), לא לקחו מקדמה, נתנו שירות מצוין כאשר הגעתי לחנות. בקיצור, חווית קנייה נעימה ביותר.
מוצר:
טלפון סלולרי M7
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply