דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים ומכשירי סלולאר (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
VIP MOBILE
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בvipmobile ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
414
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
326
4
84
נמצאו 414 חוות דעת גולשים על vipmobile
תמונת משתמש
שם:
גולן
תאריך:
12/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כעיקרון המוכרים מבינים עניין ויודעים על מה הם מדברים, והמוכרת ג'נט עזרה לי באופן מעולה עם המכשיר והדביקה לי את מגן המסך. אך לצערי הרב הרגשתי קרירות מצד המוכרים, הרגשתי לא בנוח שם. וגם שאלתי בטלפון אם יש מכשיר שחור עם 32 GB, אמרו לי שכן, הגעתי לחנות וגיליתי שאין. בסוף התפשרתי על 16 GB, ועד עכשיו אני לא בטוח שטוב שהתפשרתי, כי אני לא יודע אם ה-16 יספיקו לי. ובנוסף לכל, קניתי מכשיר מהיבואן הרשמי ולא היה בפנים תעודת אחריות! לצערי לא אחזור לחנות הזאת יותר.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
11/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות לא אמינה, עם שירות גרוע ביותר.
רכשתי בחנות מכשיר גלקסי חדש שעשרה ימים לאחר קנייתו קרס לחלוטין. המכשיר נכנס לתיקון ולאחר שהוחלף בו מרכיב פנימי (ובתוספת 300 שח) הוחזר אלי. התקלה חזרה מיד. בבדיקה חוזרת ה"מעבדה" שבחנות לא הצליחה למצוא תקלה (!!!). נסעתי במיוחד לתא (אין אני תושב העיר) להראות להם על מה מדובר. בשלב זה המכשיר עבר פירמוט מלא והובטח לי שהתקלה תוקנה. התקלה חזרה מיד. שוב לחנות, והפעם המכשיר נשאר בחנות עוד 4 ימים כשבסיומם הוצא לי מכשיר חדש וזהה תוך תוספת של 1000 שח (!!).מדובר במכשיר בן פחות מחודש ואני עומד לחלוטין בתנאי האחריות. על שום מה ולמה לשלם עוד 1000 שח?!

בכל הזמן הזה בעל החנות טען שהאחריות לא כוללת בעיות חומרה אלא רק תוכנה. מיותר לציין שבתעודת האחריות שסיפקה החנות כתוב בדיוק ההיפך.
העניין עומד כרגע לפתחו של בית המשפט היות ואני תובע את החנות. זוהי רמאות לכל דבר ועניין.

לא משנה מה תהיה תגובת החנות – המלצתי היא להימנע בכל מחיר מחנות זו אם כספכם יקר לכם!! חבל לחסוך כמה שקלים ולעמוד חסר אונים מול זלזול חד ובוטה מצד בעלי החנות.

זו בלי ספק חווית הקניה הגרועה והנוראית ביותר שהייתה לי. מעולם לא נתקלתי בהתנערות כל כך בוטה מלקוח ובניסיון בוטא כל כך להתנער מאחריות ולהוציא עוד כסף. זה לא חוכמה להיות נחמד כשהכל בסדר. שירות נמדד כשמשהו משתבש וכאן החנות לא סיפקה את הסחורה בלשון המעטה.
תגובת החנות:
בס"ד .
קראתי בעיון את תלונותיו של הלקוח .
אכן המכשיר מסוג NOTE 2 GALAXY נרכש אצלנו בשונה מהאמור לפי חצי שנה.
לענינו הלקוח עדכן גרסא לא רשמית ע"ג המכשיר וביצע ROOT למכשיר. (אתחול ומחיקת כל המידע הפנימי של המכשיר)
כתוצאה מכך , נפגם שבב הזיכרון והמכשיר לא נדלק.
החנות לא התנערה ממתן שירות למרות שהתקלה לא בגדר אחריות (תקלת חומרה )כתוצאה מהתקנת תוכנה לא מורשית בניגוד להוראות היצרן . ועקב שרכש ביטוח עם המכשיר הוחלף ללקוח שבב זיכרון פנימי בעלות מינימלית של השתתפות עצמית בסך 300 ש"ח . יש לציין שלקוח אחר אשר ברשותו ביטוח חיצוני עלות התיקון היא 450 ש"ח , ולחנות אין כלל צד בעניין .
(במקום 1250 ש"ח עלות רגילה ) .
לאחר חודשיים (ולא מס' ימים לדבריו ) בו המכשיר היה תקין לחלוטין ולשביעות רצונו של הלקוח , דרש הלקוח מכשיר חדש אחר, לפנים משורת הדין הסכים בעל החנות להחליף לו מכשיר חדש בעלות של 1000 ש"ח . הלקוח סרב ודרש לקבל מכשיר חדש , בשונה מהמקובל.
נכון לעתה המכשיר שבידי הלקוח תקין לפי בדיקת מעבדה הלקוח משתמש בזיכרון הפנימי של המשיר ומנצל את מלוא הקיבולת של המכשיר דבר הגורם לאיפוס מכשיר , הוסבר לו להשתמש בזיכרון החיצוני של המכשיר (כ.זיכרון ) על מנת למנוע את התקלה בעתיד .
אנו מצרים שבחר הלקוח לשטוח את טענותיו , בעל החנות פעל לפי דין , ולרגע לא התנער לדבריו של הלקוח ממתן פתרון לכל בעיה שהעלה הלקוח , באמתחתנו מאות לקוחות מרוצים , כי אצלינו זו זכות לתת שרות .
בברכה הנהלת V.I.P MOBILE
מוצר:
טלפון סלולרי NOTE
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
04/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר ישירות בחנות,לאחר השוואה בזאפ.
לאחר יומיים המכשיר לא הגיב. גלישה לאתרי תמיכה הבהירה לי כי במכשיר יש תקלה מולדת.פניתי לחנות, ולאחר שנסיון להפעילו נכשל, הוחלף לי המכשיר עוד בטרם הספקתי להעלות בקשה כלשהי.10 לשרות!!!דומני כי שמה של הבחורה שטפלה בי ז'נט.
כל הכבוד !!
מוצר:
סמארטפון lumia 520
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
30/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מצויין, מהיר, מנומס. טיפלה בי בחורה בשם ג'נט שטיפלה בי בכל הדרוש עד שלא הסתיים הטיפול הסופי. פשוט כל הכבוד. כן רבו אנשי שירות כאלה. החברה מצוינת, אשמח לקנות ממנה שוב. תענוג
.
מוצר:
גלקסי 4 מיני i9190
תמונת משתמש
שם:
buenon
תאריך:
29/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשחזרתי הביתה אחרי שרכשתי את המכשיר שמתי לב שהחיישנים הפסיקו לעבוד.
איתחלתי את המכשיר והכל הסתדר אבל לאחר שעה הפסיקו לעבוד שוב.
הגעתי לחנות אחרי מספר ימים ואחרי בדיקה זריזה הבחור שעבד שם זיהה שהמכשיר אכן תקול.
מכיוון שלא היה לו מכשיר במלאי הוא ביקש שאחזור בעוד יומיים.
חזרתי אחרי יומיים והמכשיר הוחלף למכשיר תקין ללא סיבוכים או עיכובים.
החיסרון היחידי הוא שחייבו אותי לקנות מגן מסך חדש ולשלם עליו שוב ולא פשוט נתנו לי חדש (אחרי הכל הבעיה במכשיר לא נגרמה באשמתי).
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4
תמונת משתמש
שם:
מיה
תאריך:
28/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות הסלולר הכי טובה! אין תחרות במחירים, בזמינות, בשירות ובאדיבות.
גם בפעמים שבהם נאלצתי לתקן מכשיר, המעבדה שלהם עשתה עבודה מעולה וזריזה.
השרות תמיד מעולה, סבלני ומחויך. הלוואי וכולם היו יודעים לתת שירות כמו VIP.
מוצר:
טלפון סלולרי 4S
תמונת משתמש
שם:
Idan
תאריך:
24/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשאתה מוציא סכומי כסף גדולים על פלאפון חשוב לך שהשירות יהיה אמין טוב זול ושתמיד יהיה לך לאן לחזור. האמת שפשוט היה לי כיף לבוא ולשלם את הכסף במזומן לקבל גם מתנות שמעצימות את החוויה ושירות אמין וטוב כולל בדיקת מכשיר והעברת טלפונים. פשוט מדהים לדעת שאפשר לקבל הכל במחיר הכי זול בשוק ובאמת שהסבלנות והמקצועיות של המוכרים פשוט גורמים לדעת שהמקום יהיה שם תמיד בשבילי. משהו שממש חסר בשוק הטלפונים בקיצור קיבלו מצוין בהכל מבחינתי ורק חשוב לציין לבדוק שהגעתם למקום הנכון יש שלט גדול ושירות מצוין פשוט אי אפשר לפספס.
מוצר:
טלפון סלולרי 9505
תמונת משתמש
שם:
AY
תאריך:
13/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרושם הראשני של החנות היה מעולה דיברו יפה חייכו עזרו בדברים הקטנים וכו..
כעבור זמן המכשיר החל לעשות בעיות להתחמם יותר מידי להתקע מידי פעם לא משהו שמפריע כל כך כדי לסוע לתל אביב ולחכות 14 יום לתיקון אבל פתאום המכשיר התחיל לעשות עוד יותר בעיות והמקשי טאצ' הפסיקו להגיב הטעינה של הפאלפון נדפקה אז החלטתי ללכת אליהם ולתקן את זה דרך האחריות כשהגעתי לשם הם ניסו להפיל את האשמה עלי שאני הרסתי תמכשיר (המכשיר שמור בצורה הכי טובה שיש והוא אצלי כ3 חודשים.) אמרו לי שהאחריות היא רק על הגירסא ושהם לא מחוייבים לתקן והשירות שלהם הפך למאכזב התחילו לזלזל ואפילו לא ניסו לעזור. בקיצור קניתי פלפון בלי שום אחריים לתקלות שלו כלומר נדפקתי. עצה שלי אל תתפטו לתגובות שיש כאן כי הם כולם על רושם ראשני שעשו עליהם אחרי שקנית הם לא ישימו עליך. אני מתחרט שהעדפתי את המכיר הזול מאשר את השירות הטוב.
אל תעשו את אותה טעות שלי ואל תקנו שם כי אם תהיה תקלה הכי קטנה אתם משלמים מחיר מלא בלי שום אחריות. תקנו רק עם אחריות של סאני.
תגובת החנות:
בס"ד .
קראתי את תגובת הלקוח בעיון רב.
הלקוח אכן פנה אלינו לאחר 3 חודשים של שימוש במכשיר.
מבדיקת מעבדה , ומצפייה פשוטה במכשיר ניתן לראות כי הוא נחבל , ועל כן כפתורי המגע אינם פעילים .
טכנאי מעבדת החנות כלל לא התנער , נהפוך הוא הוצע ללקוח להשאיר את המכשיר לתיקון , אשר לא עומד בתנאי תעודת האחריות , ולהשמיש את הביטוח שרכש הלקוח (דרך חברת קופל ).
יש לציין כי לפי תנאי הפוליסה ניתן להחליף מסף בהשתתפות של 450 ש"ח .
לצערנו בחר הלקוח להלין מעל הכתב את תלונותיו חסרות השחר , ולא להשאיר את המכשיר לתיקון כפי שהוצע לו .
אנו מצרים על כך , ומדגישים כי אחרי אלפי לקוחות מרוצים השנה אשר הצטרפו לכתב השירות דרך חברת ביטוח חיצונית (קופל ) המכסה תקלות שאינן במסגרת אחריות יצרן לפי דין .
כי אצילנו ב- V.I.P MOBILE.
זו זכות לתת שרות
בברכה , הנהלת החנות .






מוצר:
טלפון סלולרי samsung galaxy s 4
תמונת משתמש
שם:
Naomi
תאריך:
09/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי הנחה נוספת למרות שלא ביקשתי אחרי שמלכתחילה החנות הייתה הזולה ביותר השרות היה אדיב ומקצועי. אשוב לקנות מוצרים בחנות זו.
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 4
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
02/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל החנות הגעתי לאחר שנתקלתי בחוסר אמינות מובהק של חנות סמוכה בתל-אביב (למי שמתעניין אמורה להתפרסם בעניין תגובתי - חפשו אותה).

חוויית השירות הייתה חיובית מאוד, עניינית. דניאל התייחס אליי באדיבות, נתן עצות וקצרה היריעה בכדי לתאר עד כמה החנות שמה דגש על שקיפות, אמינות וחווית לקוח טובה. רכשתי Samsung Galaxy S4 mini i9190 8GB לעצמי, ובקרוב ארכוש אחד נוסף לאישתי (היא ראתה את המכשיר והתאהבה...) בחנות זו כמובן.

תודה רבה לצוות VIP MOBILE, בהחלט מרגיש שקיבלתי יחס VIP :)


מוצר:
טלפון סלולארי Samsung Galaxy S4 mini i9190 8GB
תמונת משתמש
שם:
Binyamin
תאריך:
01/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום בתאריך ה27/9/13 יום ו' רכשתי מהחנות את מכשיר הגלקסי אס 4 החדש של חברת סמסונג ביצוע העסקה התבצע נורא מהר לאחר שבחנתי את המוצר וראיתי שהכל באמת "חדש מהקופסה" כמו שאומרים והתרשמתי לטובה! כמו כן האריזה פתוחה זאת לצורך הכנסת הגרסה בעברית דבר שמקובל היום בכל החנויות לאחר בדיקה שביצעתי במספר חנויות ובדקתי לכן אין מימה לחשוש המכשיר עובד בצורה מעולה ובכל מקרה של תקלה שאלה יש למי לפנות החנות זמינה רוב שעות היום בטלפון ובהגעה עצמית וכן זכיתי לקבל עזרה במסגרת האחריות
כמו כן ממליץ לעשות את ביטוח הקופל שמקנה לך אחריות מסך שבר ומים
קנייה נבונה במקום טוב במחיר טוב!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s4
תמונת משתמש
שם:
אהרון
תאריך:
28/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב מאוד מקצועי ולעניין. המחיר טוב מהנמוכים בשוק. יש להם מגוון רחב של מכשירים במלאי. זהו המכשיר השני שאני קונה שם . ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
ben
תאריך:
26/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה זול, לאחר מספר שבועות , היתה בעיה בהטענה והמחשיר היה שמור אצלי מאוד מאוד, הכנסתי לתיקון וגבו ממני 200 ש"ח על קורוזיה, לאחר שבועיים חזרתי עם אותה הבעיה ונאמר לי שלא תהיה בעיה וכנראה לא יגבו ממני שוב...
בהמשך היום לא חזרו אלי עד שהתקשרתי בערב ואמרו לי שהבעיה בכלל שהמכשיר לא נדלק בגלל מסך שבור...?!?!?!?
שקר מוחלט! (המכשיר אצלי נדלק ולא נטען והוא נפגע בודאות אצלהם) ועלויות התיקון כבר גבוהות ונרמז לי שהבאתי את המכשיר לתיקון בעיה בקורוזיה שלא בתום לב ולא יכול להיות שהוא נשבר במעבדה (שנראת סוג ד),
בקיצור, לא נכנס לחנות הרמאים הזו שוב.
תגובת החנות:
בס"ד. (מבלי לפגוע בזכויות )
קראתי את תלונת הלקוח בעיון.
מבדיקה עם מנהל המעבדה ע"פ כרטיס התיקון המצוי בחנות . הלקוח מסר את המכשיר לתיקון .
לפנים משורת הדין למרות שהתגלתה קורוזיה בתוך המכשיר עם פתיחתו מפגיעת נוזלים תוקן המכשיר למרות שאיננו בכיסוי אחריות יצרן לאור קורוזיה .
ועל כך נגבה סכום סמלי של 200 ש"ח , עבור תיקון במעבדה.
עם זאת , הובהר ללקוח שאם ישנה כניסת נוזל למכשיר סביר להניח כי המכשיר נפל / נחבל וכתוצאה מכך ישנה כניסת נוזלים שחדרו למכשיר ואין אחריות על התיקון .
אכן לאחר שבועיים - עקב הקורוזיה נפגע הלוח במכשיר וכתוצאה מכך המכשיר לא נדלק.
יש לציין שמכשיר שיש בו קורוזיה אין לו אחריות לתיקון על מדיניות החברה .
לאור הנתונים הללו , הוצע ללקוח לשלם עבור החלפת לוח וכרטיס ובחר הלקוח לאור שיקול כלכלי מול עלות מכשיר חדש לא לתקן את המכשיר ועל כך אנו מכבדים את רצונו.
לעומת זאת אנו מצרים שבחר הלקוח לשטוח את תלונותיו חסרות השחר על טיב מתן השירות ועל פגם באמינות החברה , אנו שומרים לעצמינו את הזכות לא להגיב לטענות אילו לפי כל דין .
כי אצלנו ב- V.I.P MOBILE זו זכות לתת שירות .
בברכה , הנהלת החנות .

מוצר:
טל סוללרי not 2
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
23/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכובדי שלום,
אנא הקדישו דקה לקרוא תגובתי ולעיין בתגובות אחרות על החנות.
אתמול ביקשתי לרכוש מכשיר Galaxy4 מדגם I9505 בצבע לבן (מתנה לאישתי). לאחר בירור טלפוני במספר חנויות שהצהירו שאיננו במלאי, טלפנתי לנ"ל ושוחחתי עם דניאל (השיחה מוקלטת - כמו כל השיחות בנייד שלי). דניאל הצהיר שהמכשיר במלאי ושאוכל להגיע ולרכושו במקום בתוך כשעה.... נסעתי.... המתנתי כעשרים דקות בתור ולבסוף הצהירה המוכרת כי אין לבן, אבל הסגול מהמם.... הסברתי שהסיבה היחידה לבואי לחנות היתה הצהרת דניאל בדבר המצאותו של המכשיר במלאי. המוכרת הסבירה שיש מחסור עולמי (נו באמת) בצבע ושאין להם אחד בחנות מזה מספר שבועות.
לא התנצלו... לא הציעו פיצוי על טרחתי ואובדן זמני היקר... פשוט המשיכו ללקוח הבא.
שיטה בזויה להבאת אנשים לחנות!
אם תטרחו לקרוא את חוות הדעת, תגלו שהחנות נוקטת בטקטיקות בזויות להבאת קונים, מתנערת מאחריות ונוטה תמיד (אבל תמיד), להאשים את הלקוחות (מעניין).
לא הייתי מתקרב לחנות, לא בעבור 50 ש"ח ולא בעבור 500 ש"ח...
ראו הוזהרתם!!!
תגובת החנות:
בס"ד .
שלום רב , קראתי את תוכן התלונה בעיון , מבדיקה שערכתי עם מנהל החנות הובהר לי שמדובר באי הבנה פשוטה , שהלקוח בחר מסיבות לא ברורות להלין בתוכן הדברים הרשומים באי דיוק לגבי דגם המכשיר.
הלקוח אכן התקשר לברר אודות מכשיר Galaxy 4 I9500 בצבע לבן ונמסר לו שיש את המכשיר במלאי .
הלקוח הגיע ולאחר שהוצע לו המכשיר הבין שיש דגם נוסף (חדש יותר ) מסוג Galaxy 4 I9505 שצבעו הלבן היה חסר במלאי מלכתחילה. ולכן הוצע לו צבע אחר.
יש לציין שחובת החנות לא להטעות לקוח ועל כך הצהירה בתצהיר משפטי חתום לדרישת את זאפ.
על כן נאמר לו מפורשות בחנות שדגם : Galaxy 4 I9500 ישנו בלבן . ולא את הדגם החדש.
כמובן שיכל הלקוח לבצע הזמנה ולהמתין לדגם הרצוי עד 7 ימי עבודה ובחר שלא לעשות כך .
אנו מצרים שכך בחר להגיב הלקוח ללא אימות הנתונים עמנו , אין דבר ולא חצי דבר במטרת החנות למשוך לקוחות תוך כדי הטעייה לדבריו של הלקוח , מאחר וברוך השם החנות מלאה בלקוחות מרוצים אשר מקבלים שירות מקצועי ואדיב, עם זאת ברור לנו שהאמרה הרווחת " שהלקוח תמיד צודק " אבל לצערנו לא במקרה דינן .
כי אצלנו ב- V.I.P MOBILE זו זכות לתת שרות .
איננו מתנצלים על דבר שלא קרה ואיננו רואים את עצמינו כמחויבים להציע פיצוי לכל לקוח שיכנס לחנות ולא ימצא את מבוקשו, אגב לידיעה ישנם עוד מס' דגמים של מכשירי סלולר ניכר , שאין ברשותנו במלאי מתוך כוונה להחזיק במלאי את המכשירים האמינים והנבחרים בשוק הסלולר.
בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
Galaxy 4 I9505
תמונת משתמש
שם:
Zoya
תאריך:
22/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקיבלנו היה מאוד מקצועי, אדיב ומקבל.
ממליצה בחום על המקום, צוות המוכרים במקום עושה את הכל.
המחיר לאחר סקר שוק היה מצוין, והבעלים של המקום מפנק בהחלט.
מוצר:
סלולרי s4
תמונת משתמש
שם:
אלונה
תאריך:
21/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את החנות בקלות. מחיר טוב. קיבלתי שרות מהיר ללא סיבוכים. צבע שרציתי היה זמין במלאי. שעות עבודה נוחות. מכשיר עובד באופן תקין ואני מרוצה באופן כללי.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S 4
תמונת משתמש
שם:
Andre
תאריך:
16/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בהמלצת חבר
קיבלה אותי מוכרת בשם ז'נט
קיבלתי שירות מהיר, ואדיב. קיבלתי הסבר על המכשיר ועל הביטוח שכדאי לעשות
אני ממליץ על חנות זו
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4
תמונת משתמש
שם:
Danit
תאריך:
14/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במטרה לקנות גלקסי 4 -וחוויתי שירות ויחס טוב ומקסים.
שירות מצוין, יחס טוב וכמובן שיצאתי עם חיוך גדול,חווית רכישה נוחה, מהיר ואמין
כשארצה לעשות קנייה נוספת אדע לאן לפנות !!!
מוצר:
גלקסי 4S GT-I9500
תמונת משתמש
שם:
Vladi
תאריך:
12/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי את החנות לאחר השוואת מחירים ל-Galaxy Note IIבאתרים. ביצוע הזמנה הייתה קלה, וכבר לאחר זמן קצר התקשרו אליי והודיעו שההזמנה התקבלה.
כבר למחרת הגעתי לחנות (שנמצא במקום טוב (עם תחבורה ציבורית, ומקומות חניה לרכבים)) וקיבלתי את המכשיר.
יש לציין שגם בחנות קיניתי כיסוי למכשיר כי לאחר סיקור בכמה חניות כיסוי חזק היה רק כאן.
מוצר:
טלפון סלולרי Note 2 7100
תמונת משתמש
שם:
jul
תאריך:
09/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון במקום, השירות מעולה! המחיר הכי טוב שמצאתי באזור תל אביב. שירות אמין, זריז ומתחשב. קיבלתי את כל ההסברים וההתקנות שצריך במקום.
חזרתי לקנות שני מכשירים נוספים בחנות זו.
מרוצה מאוד וממליצה בחום!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s3 mini
תמונת משתמש
שם:
Alex Priev
תאריך:
08/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נחמדה, טרם הגעה התקשרתי לחנות לוודא שיש את הסלולרי שרציתי.

התרשמות כללית מהחנות נעימה, פרט מחלק קטן שלא מצא חן בעייני ממלאים טפסים ולא מסברים על מה מבקשים לחתום.
מוצר:
טלפון סלולרי note 2
תמונת משתמש
שם:
kzmeir
תאריך:
31/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זו לפני חצי שנה בעקבות חוות דעת חיובית באתר וחזרתי שוב לקנות בחנות זאת לאור ניסיון טוב. מחיר נמוך (במזומן) , שירות עינייני מקצועי ואדיב
מוצר:
סלולארי סמסונג גלקסי s3 Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
26/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר אייפון 5. השירות היה אדיב ומהיר. ההסבר על המכשיר היה מקצועי ואמין. מרוצה מאוד מהיחס העזרה והסובלנות שקיבלתי. ממליץ בחום על המקום.
מוצר:
טלפון סלולרי IPHONE 5
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
18/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית רכישה נוחה, פשוט וקליל, מהיר, אמין, תקתקו עם מכשיר S4 צ'יק צ'אק בלי ביותר מידי דיבורים
עברו יומים והכל טוב
מחיר זול, הכל היה סבבה
מוצר:
טלפון סלולרי S4 I9505
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
16/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 7.8.13 ביצעתי הזמנה של מכשיר גלקסי 4 דרך האתר ומסירת כל הפרטים.
בתאריך 11.8.13 חזרו אלי מהחנות כדי לאשר את ההזמנה (הפרש של יותר מ - 3 ימי עסקים)
כאשר בפועל מסרתי את הפרטים המלאים כדי שלא יהיה עיכוב בהזמנה.
ב-11.8.13 לאחר אישור הפרטים נאמר לי שרק באותו יום יצא המכשיר למשלוח ויגיע בערך עוד 5 ימים דבר אשר הובטח באתר ובזאפ עד 7 ימי עסקים.
זה שהתקשרו לאשר את ההזמנה היה צריך להתבצע ביום העסקים הראשון ולא לגרום לעיכוב ההזמנה והמשלוח בעקבות כך.
העניין של הזמנה דרך האתר והשארת פרטים לא מובנת שאם בנוסף לכך נציג חוזר אליך ואפילו לא תוך יום עסקים אחד ובכך גורם לחשוב שההזמנה תקינה ותגיע בזמן, השיחה התבצע גם במהלך יום עבודה אשר ההזמנה דרך האתר הייתה לצורך מניעה השיחה ולקיחת זמן באמצע העבודה (אם ניתן מומלץ לבקש שנציג יחזור ובשיחה הטלפונית למסור את כל הפרטים ולברר את המידע כדי למנוע עיכוב),
בסופו של דבר המשלוח הגיעה מרגע השיחה וההזמנה הטלפונית תוך 3 ימים בדואר רשום.
בתאריך 9.8.11 נשלח מייל המבקש צילום של ת"ז אשר מכביד כאשר לא מתבצע דרך ההזמנה עצמה וכן יכול להקשות על לקוחות שאין להם סורק בביתם או בקרבת מקום בו הם נמצאים.
בנוסף נשאל לגבי ביטוח של דואר רשום בעלות 30 ₪ כאשר בבדיקה מול דואר ישראל השירות לא צריך לעלות יותר מ-15 / 20 ₪ וכן חוסר בדואר שליחים מחוץ לעיר תל אביב דבר אשר מקשה וקיים בהרבה חנויות אחרות אשר לא מצוין באתר ורק לאחר שנשאל באופן טלפוני נמסר כי קיים ושזה בעלות נוספת יותר גבוהה.
ממליץ לבצע את הרכישה ישירות מול החנות טלפונית ולא דרך האתר ולשאול את כלל השאלות וקבלת כל הפרטים כדי למנוע עיכובים בהזמנה.
מוצר:
טלפון סלולרי 4
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply