דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר • קונסולות משחק • מחשבים (תל קציר)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
חינם פלוס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בחינם פלוס ?
4.05
ציון ממוצע
21
חוות דעת בשנה האחרונה
277
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
7
0
1
שנה אחרונה
16
0
5
כל הזמן
211
1
65
נמצאו 277 חוות דעת גולשים על חינם פלוס
תמונת משתמש
שם:
liranshlomo871
תאריך:
09/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איכות מוצרים נהדרת, מחירים נוחים,שירות מעולה וזמינות גבוהה.
ממליץ בחום לבדוק את המגוון הרחב שקיים.
מוצר:
מגן סיליקון
תמונת משתמש
שם:
chavivalebowitz
תאריך:
05/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מעולה, יעיל ואמין.
זמינים מאוד ופותרים בעיות במהירות וביעילות!
ממליצה בחום לרכישת מוצרי סלולר.
מוצר:
נרתיק סיליקון לטלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
hanam936
תאריך:
20/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה. מאוד מרוצה מהאוזניות. אוזניות באיכות טובה, דגם נוח.
השירות היה טוב ומהיר. . .
מוצר:
אוזניות Anker Soundcore Sport X20 Bluetooth
תמונת משתמש
שם:
upperbass
תאריך:
18/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות כזה - זה נדיר! וזה שווה הכל שמוסיפים על זה מחיר מצויין והנחת הזמנה באתר אז בכלל...
חיפשתי פריט apple מקורי שקשה למצוא היום בחנויות. הייתי בלחץ זמן של מהיום להיום לקראת יום הולדת של הבן שלי. אני במרחק שעה וחצי מאפשרות לאיסוף עצמי. הבעלים בקו השני שאל מספר פרטים, הדריך באדיבות והרגיע את המצב! הרגשתי מיד שאפשר לסמוך על הבן אדם...ביצעתי הזמנה באתר העביר לי מספר נייד אישי ונפגשנו לאחר מספר שעות כשהוא דואג להכל אישית - נפגשים באמצע הדרך - המוצר אצלי בידיים ולבן הולך להיות יום הולדת הרבה יותר שמח! שוב תודה אורן זה לא מובן מאליו
ובעתיד אין ספק שאחפש קודם אצלך בחנות.תודה.
מוצר:
Airpods 2
תמונת משתמש
שם:
oded
תאריך:
15/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ואדיב
בהחלט מומלץ
הזמנתי 2 מסכי מחשב 24 אינטש וקיבלתי לפני הזמן
תודה
מוצר:
מסכי מחשב
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
13/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לאורן על שירות אישי ומקצועי, הזמנו מתנה ליום הולדת של הבן ואורן דאג לעשות הכל בשביל שהמוצר יגיע אלינו במהירות ודאג לעדכן אותנו על כל צעד של התקדמות, המשך מרשים ומעולה נרכוש שוב בהחלט!
מוצר:
מסך
תמונת משתמש
שם:
uzidmoch
תאריך:
08/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 3 כרטיסי זיכרון מיקרו SD בנפח 64G,
כעבור 3 שבועות כאשר המוצרים לא הגיעו וללא משוב או מידע מהמוכר,
פניתי לנציג טלפונית , הנציג אמר שהמוצר כבר נשלח בדואר,
כאשר שאלתי מה מספר המשלוח או החבילה כי לא קבלתי מכם מידע בנושא,
הנציג ששמו איציק אם שמעתי נכון, טען שאין מספר משלוח ואין איך לדעת מה קרה עם המשלוח,
לסיכום :
הזמנתי, שלמתי, הכסף עבור ההזמנה נלקח ע"י המוכר, אבל המוצר לא הגיע ולפי המוכר אין לדעת מה קרה איתו כי אין מספר משלוח למעקב,
זו דרך לא הוגנת לגבות כסף ולא לספק את המוצר ולטעות שהמוצר נשלח בדואר כאשר המוכר לא מספק את מספר המשלוח,
איפה ההוכחה שהמוצר אכן נשלח ? אולי המוצר בכלל לא נשלח והכסף כן נלקח מהלקוח,
אשמח אם נציגי זאפ יבדקו את הנושא כדי שעוד לקוחות לא יפגעו כמוני.
תגובת החנות:
תודה על חוות הדעת ועל ההזדמנות לשפר את השירות שלנו.

מיד עם קבלת חוות הדעת יצרנו קשר אישי עם הלקוח, התנצלנו וביררנו את פרטי המקרה לעומק.

הלקוח רכש בתאריך 15.06.25 3 כרטיס זיכרון 64GB בעלות של 25 ש”ח.

למחרת נשלח המוצר בדואר רגיל, בהתאם לבחירת הלקוח ולמדיניות האספקה שלנו עד 14 ימי עסקים.

כעבור מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות וציין כי טרם קיבל את המוצר.

לאחר בדיקה מול דואר ישראל, נמסר לנו כי המשלוח צפוי להגיע בקרוב, הלקוח הודה על המענה והטיפול.

עם זאת, לאחר פרסום חוות הדעת התברר לנו כי המשלוח לא התקבל בפועל.

פנינו שוב לדואר ישראל, אך לא קיבלנו תשובה מספקת ולכן החלטנו לקחת אחריות מלאה.

נציג מטעמנו שוחח עם הלקוח והציע לשלוח את המשלוח עם שליח עד הבית, ללא כל עלות נוספת.

הלקוח הודה שוב על השירות.

המשלוח יצא בתאריך 13.07.25 והתקבל אצל הלקוח בתאריך 16.07.25.

חברת “חינם פלוס” רואה חשיבות עליונה במתן שירות אדיב, מקצועי ומהיר לכל לקוח.

אנו משקיעים משאבים רבים בשיפור מתמיד של חוויית השירות, ונמשיך לפעול מתוך מחויבות מלאה לשביעות רצונם של כלל לקוחותינו.

בברכה,
חינם פלוס / מחלקת שירות לקוחות
מוצר:
3 כרטיסי זיכרון
תמונת משתמש
שם:
lahavsabag2
תאריך:
20/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בצהריים וקיבלתי באותו היום 6 שעות לאחר מכן.
הבחור שדיברתי איתו (דרך המספר של חינם פלוס) נתן לי את המספר שלו והייתי איתו בקשר, בחור טוב, והכל קרה בצורה הכי קלה ונוחה שיש. לא כותב סתם. באמת השירות הכי טוב שיש. מי שנכנס לאתר של חינם פלוס, ומצא את המוצר שהוא רוצה, בהחלט יקבל מענה איכותי. תודה רבה.
מוצר:
Soundcore sport x20
תמונת משתמש
שם:
123qupbaby
תאריך:
12/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה יחס אישי.מוכר עמין וזריז .קיבלתי הזמהנה יום למחרת .מחירים טובים.שבה להכנס לאתר שלהם.ממליצ בחום!
מוצר:
Lenovo legion go
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
14/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התחייבו ל 7 ימי עסקים, הגיע 3 ימים אחרי ההזמנה. עדכנו במייל בכל שלב, איפשרו מעקב.
מוצר:
אוזניות Bluetooth סטריאו מדגם MTW-S150 מבית Miracase
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
11/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי מרוצה מאד מהקניה.
הקניה היתה זולה, והגיעה בצבע שהזמנתי, ולשביעות רצוני.
תודה רבה ל'חינם פלוס'.
מוצר:
אוזניות anker one plus
תמונת משתמש
שם:
haim
תאריך:
07/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה:
אדיב, מקצועי, ידידותי כמשתמש, המוצר שהזמנתי הגיע תוך זמן קצר והמוביל התנהל האופן שירותי (לא מובן מאליו),
אני מרוצה מחוויית הקניה, מהמחיר ומהיחס שקיבלתי.
ממליץ מכל הלב.
מוצר:
כסא מחשב גיימינג
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
07/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ על החנות בחום.
הזמנתי בשביל אישתי כיסוי לטלפון בצבע אדום אבל הגיע שחור.
התקשרתי לחנות לברר איך מחליפים, אבל נאמר לי שהם שולחים לי הביתה חדש בצבע שהזמנתי (אדום) ואין צורך לשלוח שחור בחזרה. שיהיה לי נוסף למקרה הצורך.
כל הכבוד!
זה יחס טוב מאוד ללקוחות.
מוצר:
נרתיק קשיח מבית Nillkin לטלפון סלולרי מדגם: OnePlus 8T (צבע אדום)
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
07/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר וכבר עבר למעלה מעשרים יום והמוצר אינו הגיע
התקשרתי לבעל החנות והוא נתן לי יחס עצבני ומזלזל
לא שווה לקנות שם. !!!!!!!!
תגובת החנות:

שלום יצחק,

תודה על חוות הדעת ותודה על ההזדמנות להשתפר.

אנחנו מתנצלים מעומק הלב על העיכוב בקבלת המוצר ועל התחושה שקיבלת משירות הלקוחות, זו ממש לא רמת השירות שאנחנו שואפים להעניק.

אנחנו בודקים את הנושא לעומק ונעשה את כל המאמצים כדי לתקן את התקלה ולוודא שתקבל את המוצר בהקדם האפשרי.

חשוב לנו שכל לקוח יקבל את השירות הטוב והמקצועי ביותר, ואנו מתייחסים לכל חוות דעת בכובד ראש.

אנו פועלים בכל עת על מנת להעניק שירות מקצועי, מהיר ויעיל, מתוך מטרה לספק מענה מיטבי ולשביעות רצונם המלאה של כלל לקוחותינו.

בברכה,
חינם פלוס / מחלקת שירות לקוחות

מוצר:
אוזניות בלוטוס
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
06/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים הוגנים מאוד, כשהייתי צריך היה מענה מיידי ושירות אישי בטלפון, ואפילו - הזמנתי עט למחשב עם מסך טאץ׳ ושלחו לי עט מהדור המתקדם יותר, כשהתקשרתי להגיד שנפלה טעות ושזה לא מה שהזמנתי הוסבר לי שאפשר להחליף בלי בעיה אבל לא כדאי כי העט ששלחו יותר טוב ועוד הוסיפו קופון לרכישה הבאה.
בקיצור, שירות מעל ומעבר, בין הטובים שקיבלתי
מוצר:
סטיילוס למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
Amichai
תאריך:
27/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כרטיס מיקרו SD מהחנות ובחרתי במשלוח בדואר רשום (עד 14 ימים). אחרי שלושה שבועות שהמוצר לא הגיע, התקשרתי לבדוק מה קורה. במקום לנסות לעזור, קיבלתי צעקות שהשם שלי לא רשום על תיבת הדואר – דבר שלא נכון בכלל. ניסיתי להציע לשלוח לכתובת אחרת, אבל שוב נתקלתי בצעקות והתעקשות שהם ישלחו רק לכתובת המקורית.

בסוף, הם שלחו שוב. עבר עוד חודש והמוצר עדיין לא הגיע. כשפניתי שוב כדי לבקש החזר, שוב חטפתי צעקות – כאילו שביקשתי משהו לא הגיוני. במקום לתת פתרון, נאמר לי שאקבל החזר רק אם הכרטיס (שמעולם לא קיבלתי) יחזור אליהם דרך הדואר – כלומר, אם הוא יוחזר אוטומטית כי לא נאסף. חוויית שירות גרועה מאוד, לא מתכוון לקנות מהם שוב.
תגובת החנות:

תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.

**********************
בברכה,
אורן
אחראי קשרי לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
כרטיס זיכרון מדגם Ultra SDXC Micro נפח GB256 מהירותSanDisk מבית 100MB/
תמונת משתמש
שם:
Moshe Mure
תאריך:
18/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מעולה עזר לי בכל מה שהייתי צריך והכל היה בסדר גמור חנות טובה תודה רבה!
מוצר:
RAZER ENKI X
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
16/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהזמנת המוצר באתר העסק סימנתי אופציה לאיסוף עצמי של המוצר.
בעל העסק החליט על דעת עצמו לשלוח את המוצר בדואר כי "העסק נמצא באור עקיבא, ותמיד כשלקוחות שמעים את זה הם מבקשים לשלוח בדואר".
לא רק שהוא לא עדכן בשום צורה שהוא שינה את שיטת המשלוח (שוב - על דעת עצמו), כשבשיחה עמו הסברתי שלכתובת אליה הוא שלח את המוצר אין תיבת דואר, ניסה להתנער מאשמה, בצעקות ובצורה לא נעימה: "אתה היית צריך לסדר את תיבת הדואר שלך", "נו הנה המוצר נמצא באור עקיבא, בוא תיקח" וכו'...
תגובת החנות:

תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.

**********************
בברכה,
אורן
אחראי קשרי לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
כיסוי לטלפון
תמונת משתמש
שם:
דביר בן דוד
תאריך:
07/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסא גיימינג, המחיר היה נמוך משמעותית מכל חנות אחרת באינטנרט כולל משלוח אקספרס שהגיע תוך 4 ימים.
כשהתקשרתי לבדוק מתי יגיע המשלוח היה מענה אנושי מהיר.
כשהגיע הכיסא הוא הגיע בטעות בלי הכריות שלו, לאחר שיח עם החנות נאמר שיטפלו בזה מיד ותוך יומיים הגיעו הכריות עם שליח עד הבית
חוויית לקוח מצויינת ומחיר מעולה
מוצר:
כיסא גיימינג
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
05/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. המוצרים באיכות גבוהה ונארזים בקפידה. הזמנתי בטעות כיסוי נייד שאינו נכון, פניתי לשירות הלקוחות ושלחתי חזרה את המוצר לצורך החלפה. קיבלתי מענה לכל שאלה ובקשה. לא מובן מאליו. תודה רבה אורן.
מוצר:
נרתיק קשיח מדגם REACT מבית OtterBox לטלפון סלולרי מדגם: Samsung Galax
תמונת משתמש
שם:
SHL
תאריך:
21/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגן מסך לפני חודש, לא קיבלתי אותו.
לא קיבלתי אף מספר מעקב.
שלחתי שני מיילים לחנות בנושא, לא קיבלתי התייחסות.
למעשה, אין שום עדות לפעילות של החנות, מלבד החיוב.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.

הלקוח רכש בתאריך 27/11/2024 מגן מסך בעלות של 48 ש"ח.

הלקוח בחר משלוח בדואר רגיל ללא עלות, שזמן האספקה הינו עד 14 ימי עסקים.

יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח.

בתאריך 22/12/2024 התקבלה אצלנו בקשת לתגובה על חוות דעת שלילית.

נושא החוות דעת הוא בכך שהלקוח לא קיבל את המוצר שהזמין.

שוחחתי עם הלקוח על מנת להבין מה בדיוק קרה וכיצד ניתן לפתור את הבעיה שנוצרה לשביעות רצונו המלאה.

הצעתי ללקוח את האפשרויות הבאות:

1. לשלוח מוצר נוסף ללא עלות.
2. לקבל זיכוי מלא עבור המוצר שרכש בסך של 48 ש"ח.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
אורן
אחראי קשרי לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
מגן מסך לפלאפון
תמונת משתמש
שם:
ilan.yos
תאריך:
18/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנחנו רוכשים ציוד משרדי בסדר גודל של 30 אלש"ח בשנה ובגלל זה עבדנו תמיד עם ספק מקומי שתוך יומיים שלושה מביא כל מוצר אלינו למשרד.
במקרה הייתי צריך מסך מחשב בסיסי לבית אז נכנסתי לזאפ, מצאתי מסך שאני רוצה, פניתי במקריות לספק חינם פלוס ופה השתנת האגנדה שלנו

בלי היכרות מוקדמת ובלי הבטחות להמשך קניה בעתיד - קיבלתי את המחיר הכי זול והזמנה שביצעתי בצהריים הייתה בשש בערב כבר אצלי - במקרה הזה בלי לשלם משלוח אפילו (מסתבר שהעובדים מטיילים בארץ ואם אתה על הציר הם יעשו לך ג'סטה ויפגשו אותך על הציר)

בקיצור, אני ממש ממש ממליץ!!!
מוצר:
מסך 27" של פיליפס
תמונת משתמש
שם:
hnnmny
תאריך:
06/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מגן לטלפון השירות היה מאוד מהיר הגיע כבר למחרת גם מענה מהיר אני מאוד מרוצה וממליצה בחום
מוצר:
כיסוי לשיאומי 14T
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
taliaf9
תאריך:
16/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות אוזניות סמסונג, היו לי ספקות בנוגע לדגם ואורן שלח לי תמונות של הדגם. המשלוח היה סופר מהיר וכבר למחרת האוזניות היו אצלי.
מוצר:
אוזניות אלחוטיות סמסונג R400N
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply