דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ל.מ.ד טלקום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסמארט-פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
438
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
350
4
84
נמצאו 438 חוות דעת גולשים על סמארט-פון
תמונת משתמש
שם:
ספיר ושחר
תאריך:
16/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר מסוג htc בתאריך 12.2.15 במחיר הכי זול שמצאתי לאחר השוואת מחירים. אני רוצה לציין את השירות היוצא מן הכלל של המוכר יבגני ובפרט את השירות של נועה. לאחר ארבעה ימים התחרטתי וביקשתי להחליף למכשיר אחר ועל אף שהאריזה נפתחה, נועה עשתה את מיטב המאמצים על מנת שאצא מרוצה והחליפה לי מכשיר. זו הפעם השנייה בה אני קונה מכשיר מחנות זו ויוצא מרוצה. אמליץ לכל מכריי לרכוש בחנות זו בזכות השירות, האמינות, המחירים המעולים והמקצועיות. תודה רבה!
מוצר:
סמארטפון one m8
תמונת משתמש
שם:
Ortal
תאריך:
11/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות ויחס מצוינים. ישנה סבלנות רבה כלפי הקונים. המכשיר מעולה, איכות טובה מאוד
אחזור לכאן שוב
המוכר היה יבגני. יודע אודות הטלפון ותוכנו.
מוצר:
גלקסי אס 3 9301
תמונת משתמש
שם:
חלי ועמית
תאריך:
09/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתקלתי בבעיה עם המכשיר, החנות לקחה אחריות ופתרה לי אותה למרות שבמעבדת התיקונים טענו שהמכשיר תקין.
יחס אישי ע"י צוות החנות ומנהלת החנות ..
ממליצה בחום!!!
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי 5
תמונת משתמש
שם:
kashkash
תאריך:
08/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצוין ואדיב כבר פעם שניה שאני רןכש שם ובהחלט אמליץ לכל מכריי. קניתי htc זהב במחיר מצוין. טיפלו בי נועה ויבגני והיו מאוד נחמדים. שירות מעולה ומחירים טובים.
מוצר:
.. טלפון סלולרי m8
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
19/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר מתעדכן לעברית בצורה שקופה למשתמש - בין אם דרך FOTA או בין אם דרך המחשב.
נכון להיום, המכשיר מקבל בעדכון את הגרסא האחרונה של מע' ההפעלה אנרואיד 5.0 ("לוליפופ") Version: 20F בעברית מלאה. כולל עדכונים כולל הכול.

המחיר: משתלם ביותר. הזול ביותר לדעתי שניתן למצוא היום למכשיר מקורי, חדש שמתעדכן בעברית לגרסאות אנדרואיד מקוריות בעברית בייבוא מקביל ולא בייבוא רשמי במחיר מופקע!

שווה לקנות מחנות "סמארט פון" ביאליק 1 ר"ג!
מומלץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
Dor
תאריך:
15/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הייתי צריך לחכות זמן בשביל לקבל שירות. יבגני ונאור עזרו לי מאוד בחנות. היו מקצועיים וענו לי לכל השאלות הרבות ששאלתי.
מוצר:
LG G3 32Gb D855
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
08/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעבדה מעולה
נוי ואוז מנהל המעבדה נתנו לי שירות
מהיר ואמין אין ספק שמדובר במעבדה מקצועית
היה לי בעיה בסאונד של הנייד ופתרו לי את הבעיה.
תודה
מוצר:
טלפון סלולרי I9105
תמונת משתמש
שם:
Tomi
תאריך:
06/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ואדיב. נאור ואיבגני נתנו יחס אישי והסבירו לי בסבלנות על המכשיר וסייעו בהעברת נתונים מהפלאפון הישן. ממליצה בחום!!!
מוצר:
Samsung G900F G900F
תמונת משתמש
שם:
שרית
תאריך:
06/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עזר לנו בחור בשם נאור ענה על כל השאלות והיה מאוד נחמד. קנינו מכשיר חדש בדיוק לפי המחיר שמופיע בזאפ. טיפלו בנו מאוד יפה. בהחלט מומלץ.
מוצר:
טלפון סלולרי iphone 5s
תמונת משתמש
שם:
Shiran
תאריך:
05/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מעולה אכפתי, אדיב ומהיר נהניתי מאוד מחווית קניה מצוינת .השירות אדיב ומקצועי ביותר אני ממליץ בחום .שרות מעבדה מצוין מקצועי מהיר ואדיב במיוחד
מוצר:
מכשיר סלולר galexy 4
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
04/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מעולה והיחס מדהים. המחירים אטרקטיבים ותואמים במדויק לאתר. בהחלט אחזור שוב. מומלץ .קיבלתי שירות מהיר ויעיל עם חיוך והסברים מדויקים וסבלניים אפילו שבאתי בסגירה
מוצר:
טלפונים סלולריים G2 32GB D802
תמונת משתמש
שם:
רותם
תאריך:
04/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, אמין וטוב.
הסבירו בצורה מצויינת על המכשיר ועל אופן השימוש
אחזור שוב לקנות בחנות הזאת גם את המכשיר הבא שלי.
מוצר:
מכשיר סלולארי nexsus5
תמונת משתמש
שם:
orit
תאריך:
21/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לקנות טלפון. יבגני המוכר, הציג את האפשרויות העומדות בפני בהתאם לנתונים שנתתי לו. בחרתי בטלפון LGG3 מיני.
זאת היתה פגישה ראשונה שלי עם הטלפון הזה (עד עכשיו השתמשתי באייפון) ויבגני בסבלנות אין קץ הסביר לי על הטלפון, על האופציות שלו, וענה על כל שאלותיי (והיו לי המוןןן)
השרות שקיבלתי היה איכותי ומקצועי, המחיר - זול, ויבגני סבלני ואדיב מאד
מוצר:
טלפון סלולרי LGG3 mini
תמונת משתמש
שם:
dzrihen
תאריך:
17/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה המכשיר השלישי שאנו קונים מהחנות. המוכרים נחמדים מאד ועונים על כל שאלה בסבלנות ואדיבות רבה. גם המחירים אטרקטיביים והשירות מקצועי. מומלץ!
מוצר:
סמארטפון G3 S
תמונת משתמש
שם:
roni
תאריך:
15/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן, אך הטלפון שהגיע לא עבד. פניתי לחנות, משם שלחו אותי ישר למעבדת תיקונים. נסעתי עם הטלפון למעבדת התיקונים וזה לא עניין אף אחד שהטלפון לא עבד אף פעם! לא בוצעה ממנו אף שיחה! בערב באותו יום התקשרו מהמעבדה כדי להודיע שלטלפון יש שבר פנימי, ואני צריכה לשלם 150 שקל לתיקון ולבוא שוב לקחת אותו או לשלם על משלוח. התקשרתי שוב לחנות, אך הם לא רוצים לקחת אחריות על התקלה!!!!
תגובת החנות:
המכשיר שנשלח ללקוח כמו כל מכשיר שיוצא למכירה היה תקין.
המכשיר הגיע לבדיקה במעבדתנו ולאחר הבדיקה זוהה שבר בבית הסים מהכנסה לקויה של סים עם מתאם.
הוסברה ללקוח ממה נובע השבר בבית הסים, הוצע לו לתקן בעלות של 150 ש"ח את הנזק , הלקוח אישר תיקון רק לפני מספר ימים והמכשיר תוקן במיידי וממתין לאיסוף הלקוח. על אף שהנזק הוא ביוזמת לקוח - אנו מוכנים לבוא לקראת הלקוח ולתת לו הנחה של 30% בעלות התיקון על מנת שיצא שבע רצון.
מוצר:
טלפון סלולרי Mini2 S6
תמונת משתמש
שם:
kobi
תאריך:
12/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום לאחר שקניתי את הטלפון שמתי לב שיש כתם צהוב על המסך. ניגשתי לחנות והמוכר לא הסכים להחליף אתת המכשיר. גם לאחר שביקשתי להחזיר אותו בהתאם לחוק (48 שעות לא חלפו) המוכר סירב ושלח אותי למעבדה במקום אחר כדי שיבדקו שלא השתמשתי במכשיר, זאת למרות שהמכשיר עדיין היה בקופסא ובניילונים ולא חלפו אפילו 20 שעות מאז הרכישה.
תגובת החנות:
הבחור הגיע לחנות ביום שישי והציג לפני המוכר- יבגני את הכתם הצהוב על גבי דפדפן האינטרנט במסך. ביקש לבטל עיסקה, על פי חוק מכשיר שהוצא מאריזתו המקורית לא ניתן לבצע ביטול עיסקה אלא אם אינו תקין. הבחור הופנה למעבדה על מנת שיאשרו כי המכשיר תקול. ביום שישי המעבדה לא פעילה וצר לנו על כך שהלקוח נאלץ להמתין עד יום ראשון. ביום ראשון הגיע למעבדה ומנהל המעבדה אישר במיידי זיכוי או החלפה. הלקוח זוכה באותו היום זיכוי מלא.
פעולתנו במקרה זה הייתה שירותית ביותר ועל פי החוק , צר לנו כי המכשיר שקיבל הלקוח היה תקול וברגע שאישרנו את התקלה - פעלנו במהירות האפשרית לדאוג לשביעות רצונו של הלקוח.
מוצר:
מכשיר נייד nexus 4
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
21/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות במטרה לרכוש מכשיר סמארטפון בידיע שיעלה לי כמה אלפים טובים. ניגש אלי נציג בשם יבגני והתחיל לשאול שאלות מה השימושים ואז הציע לי מכשיר לייט של סמסונג עם הסבר על היתרונות וחסרונות של המכשיר. מאוד אהבתי את השירותיות ומקצועיות של הנציג ובמיוחד שהתאימו לי מכשיר לצרכים שלי ועוד בעלות הרבה הרבה נמוכה ממה שציפיתי.
בהחלט אמליץ לרכוש בחנות הזאת.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY TREND LITE GT-739
תמונת משתמש
שם:
Sarah
תאריך:
11/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדהים, השירות בחנות מהטובים ביותר שיצא לי לפגוש.
באתי לאסוף את ההזמנה שלי מהחנות וקיבלתי שירות אדיב מאוד ממוכר בשם יבגני, שפירט לי על המכשיר והסביר לי עליו.
בהחלט אחזור שוב.
מוצר:
טאבלט MIO TABLET M717
תמונת משתמש
שם:
stella
תאריך:
02/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נעימה מאוד, נוח וקל להזמין.
בפניתי טלפונית לבית העסק קבלתי שירות מצוין מלא וברור .

טוב שיש חברות שנותנים שרות ללקוח ברמה גבוה


מוצר:
טלפון סלולרי gt-739
תמונת משתמש
שם:
Vic
תאריך:
30/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מצויין מכוון שהמוכרים מקצועיים בהחלט, מכירים מוצרים ויודעים להמליץ בצורה מדוייקת, יבגני היועץ בחור מאד נחמד סובלני ורגוע, כי בחנות תמיד יש הרבה אנשים והוא תמיד זמין לכולם. הייתי בחנות כבר כמה פעמים ותמיד קיבלתי מענה. אגב, בחנות יש ריח ממש טוב :)
מוצר:
Samsung Galaxy S5 G900F G900F
תמונת משתמש
שם:
zn
תאריך:
26/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו לחנות הזו.
ואם כבר התקרבתם, תחקו בתוך הסניף 5 דקות ותראו כמה תלונות יש עליהם.
קניתי את המכשיר לפני כשנה.
לפני כחצי שנה הוא הפסיק לעבוד.
שלחו אותי למעבדת התיקון שלהם (Cellfix). שם אמרו לי שהם יבדקו אותו ויחזרו אלי.
אחרי שבוע שהם לא חזרו אלי, פניתי אליהם והם אמרו שהם ממתינים לאיזה רכיב שצריך להגיע. ושאני אחכה והם ייתקשרו כשהמכשיר יהיה מתוקן. חכיתי עוד כמה שבועות וחזרתי אליהם. הם אמרו שהם עדיין ממתינים ושאני רק אשלח שוב את הפרטים שלי כי הם צריכים אותם.
אז שלחתי. ושוב חיכיתי. אז חזרתי אליהם (זה כבר אחרי חודשיים בערך). הם אמרו שהם ניסו לתקן את המכשיר אבל לא הצליחו ושהם צריכים לקבל החלטה ושאני אמתין עוד כמה ימים.
הגעתי אליהם אחרי כמה ימים אז הם אמרו לי שהמכשיר באמת לא עובד ושהם לא יכולים לתקן אותו ורק צריך להחליט עם SMART-PHONE אם אני מקבל מכשיר חדש או שאני אקבל החזר. שוב חיכיתי כמה ימים וכשניסיתי לחזור אליהם הם אמרו לי שאין להם את השם שלי במערכת. אז הגעתי אליהם והם אמרו לי שהתחלף מנהל המעבדה ושהם צריכים לבדוק איפה הטלפון שלי ושהם יחזרו אלי. אז שוב חיכיתי כמה ימים ושוב התקשרתי ואז הם אמרו שהם מצאו את הטלפון והם רק צריכים לברר עם הנהלת חשבונות אם עדיין לא שילמו לי עליו. ושוב התקשרתי אחרי כמה ימים ואז אמרו לי שיש להם את המכשיר והם מבינים שהם לא שילמו לי עליו אבל עבר יותר מידי זמן אז הם גם לא מתכוונים לשלם לי עליו.
בסניף של SMART-PHONE אמרו לי שאין להם יכולת לקבל החלטות ושרק במעבדה מחליטים.
כמובן שלאורך כל החודשים האלה הייתי תמיד בטלפון גם עם הסניף וגם עם המעבדה והייתי צריך להגיע לשניהם בעצמי והמעבדה לא עובדת כמובן בימי שישי אז הייתי כל פעם צריך לצאת מהעבודה מוקדם כדי להגיע.
בכל פעם שדיברתי איתם (גם עם המעבדה וגם עם הסניף) הם אמרו שהם יחזרו אלי בתוך כמה ימים והם אף פעם לא חזרו אלי. תמיד אני חזרתי אליהם.
מתוך כל הפעמים שהייתי שם וחיכיתי במשך שעות במצתבר ראיתי כמה תלונות מגיעות אליהם על שירות ועל טלפונים שלא עובדים.
תגובת החנות:
לקוח פנה לטיפול במעבדה עם מכשיר תקול , אחרי ניסיונות כושלים לתקנו, הוצע ללקוח או לקבל מכשיר חדש או לקבל זיכוי כספי, לקוח טען שקיבל מכשיר טלפון אחר ממקום עבודתו ותרם החליט מה לעשות. היה אמור לחזור אלינו עם ההחלטה. לקוח חזר אלינו רק אחרי שלושה חודשים בדרישה לטפל בו, אך בגלל שצוות המעבדה התחלף היו צריכים שוב לרענן את הפרטים של פנייתו. אחרי הבירור שוב הוצע ללקוח או זיכוי או החלפה של מכשיר.
מוצר:
טלפון סלולרי I9505 Galaxy S4
תמונת משתמש
שם:
Denis
תאריך:
23/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זו לפני כשמונה חודשים בערך , מאז התחילה אצלי בעיה של מסך כחול ועכשיו גם לא נדלק (בעיה ידועה באייפון 5s שקוראת הרבה בגלל בעיה בייצור)
בכל מקום שהלכתי ובדקו לי את הפלאפון מעבדות רבות אמרו שאם היית קונה אצלנו היינו מחליפים לך בגלל שזו בעיה שיודעים עליה וכולם מחליפים למכשיר חדש.
אפילו Idigital בכבודה ובעצמה אמרה שהיא הייתה מוכנה להחליף את המכשיר.
הגעתי לחנות סמארט פון כמובן זכיתי ליחס מזלזל , שלחו אותי למעבדה ששם אמרו שבגלל מכה קטנה בפינה של האייפון לא ניתן לתקן את המכשיר או בכלל לבדוק אותו.
לאחר ריב ממושך הסכים אחד הטכנאים לקחת לבדיקה את המכשיר , לאחר הבדיקה אמר שלא יכול לעזור משום שזו בעיה בחומרה וצריך לשלוח לApple .
כמו שקראתי על הבעיה הספציפית הזאתי החנות Smart Phone צריכה להחליף את המכשיר לחדש ולהסתדר עם האייפון התקול בעצמה.
שלחתי הודעות באימייל של החברה כמו שציפיתי גם שם ענו לי בזלזול ולא המשיכו לעזור לי ופשוט לא עונים להודעות.
אני כבר מיואש ומה שבטוח לחברה הזו לא אחזור לעולם ולא ממליץ לאף אחד לקנות שם.
+ אני מתכנן להגיש תביעה נגד החנות - בתהליך.
מוצר:
אייפון 5s
תמונת משתמש
שם:
Yuri
תאריך:
06/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טלפון במסגרת האחריות ישלח לתיקון ב -9 בספטמבר .
חודש עבר ועדיין לא קיבלתי המכשיר, למרות הבטחות בכל יום.
שירות מזעזע !!!

תגובת החנות:
חבל שיש אנשים כאלה .... הלקוח קיבל החלפה של מכשיר !!!!
הלקוח עודכן כי במסגרת האחריות זה יכול לקחת עד 21 ימי עסקים מאחר ויש לקבל אישור החלפה מההנהלה.
בסופו של דבר , הלקוח קיבל מכשיר חדש ועובד !
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s4 i9505
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי האם לרכוש את המכשיר בחנות זו עקב העדר אחריות יבואן רישמי. במקום לשכנע אותי שאין לדבר משמעות (כמו שניסו במקומות אחרים), קיבלתי בצורה האוביקטיבית ביותר מידע על משמעות אחריות היבואן המקביל. השירות היה אדיב ועניני בצורה בלתי רגילה. לאחר בדיקה במקומות נוספים ובדיקת האפשרויות, בחרתי לחזור ל"SmartPhone" ולרכוש את המוצר שם. בעבר קנתה גם אימי בחנות זו, והיתה מרוצה מאד מהשירות והטיפול.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי טרנד לייט
תמונת משתמש
שם:
Noofar
תאריך:
15/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מהחנות במכשיר HTC one. בתחילת החודש המכשיר עשה עידכון גרסא אוטומטי ומאותו רגע התחיל לרסט את עצמו. נאמר לנו לפנות למעבדה של CELLFIX איתם הם עובדים, שם אמרו שאין אחריות על המכשיר מכיוון שיש שבר באיזור של המטען, אמרתי להם שלא באתי בגלל תקלת חומרה ושהדבר קרה רק לאחר עידכון גרסא שנעשה באופן אוטומטי. המנהל אמר שלפנים משורת הדין הוא יבדוק את המכשיר. הודיתי לו והפקדתי בידיהם את המכשיר, נאמר לי שתוך 72 שעות יצרו איתי קשר. לאחר שלושה ימים ניסיתי לתפוס את CELLFIX בטלפון, שבוע התקשרתי בוקר צהריים וערב ואין תשובה. התקשרתי לSMARTPHONE מכיוון שהם עובדים איתם- מSMARTPHONE אמרו לי שהם לקחו את המספר שלי ושהחנות תחזור אליי בהמשך היום. כמובן שלא קיבלתי שום טלפון ושוב במשך מספר ימים ניסיתי לתפוס את החנות. ביום ה9(!) שבו ניסיתי לתפוס את הסניף התקשרתי שוב לSMARTPHONE ולא הסכמתי לרדת מהקו עד שלא יבררו לי מה עם המכשיר, נאמר לי שאין להם אינפורציה בנוגע למכשיר וכמובן שהם ניסו להעביר אותי לCELLFIX אך שוב - אין מענה. התקשרתי שוב וביקשתי שיטפלו בי ברגע זה. אחרי המתנה המוכר אמר לי שהם בדקו את המכשיר, ושהוא נפתח בעבר ועשו בו התקנת ROM ולכן המכשיר לא באחריות.
החלטתי להתקשר לCELLFIX עד שיענו לי, לאחר 8 נסיונות ענתה לי נציגה, שביררה ואמרה שהמכשיר עבר איפוס כעת הוא עובד ושעליי לשלם 100 שקלים. באותו היום הגעתי לסניף לקחת את המכשיר. אותה הנציגה הגישה לי את המכשיר בשקט בלי להגיד כלום. ברגע שהדלקתי את המכשיר היא אמרה "אה כן, בסוף לא הצלחנו לסדר את הבעיה הוא עדיין מרסט את עצמו" באותו רגע ביקשתי שוב לדבר עם המנהל. שאמר שאני הישראלי הכפוי טובה, שמקבל משהו בחינם ועוד מעזה להתלונן. אמרתי לו שלא הגיוני שלא אקבל תשובה ואהיה בלי מכשיר פלאפון במשך 9 ימים ושיש לי זכויות בסיסיות בתור לקוח שלהם. הוא ממשיך בשלו והתעקש , אמר שיש להם בעיה במרכזייה ולכן לא קיבלתי תשובה - כמובן שתוך כדי שהייתי בסניף הטלפון המשיך לצלצל ואף אחד לא התייחס, ולא הייתה שום בעיה במרכזיה. אני לא קונה יותר בSMARTPHONE ובטח שלא ב CELLFIX.
מוצר:
00000000 00000000
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply