דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ל.מ.ד טלקום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסמארט-פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
438
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
350
4
84
נמצאו 438 חוות דעת גולשים על סמארט-פון
תמונת משתמש
שם:
עמר
תאריך:
06/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התחלתי את הזמנתי באתר, אך ביקשתי להשלים את ההזמנה טלפונית, על מנת לוודא נכונות פרטי החשבונית. קיבלתי מייל המאשר את בקשתי.
בשיחת הטלפון להשלמת ההזמנה, קיבלתי מענה עילג ומבולבל, ואף המחיר בטלפון היה שונה מהמחיר באתר (3056 לעומת 3017), אך לא התייחסתי לכך.

לאחר מספר שעות, כאשר ראיתי שלא קיבלתי שום אישור במייל על הזמנתי, התקשרתי לחנות, ואז קיבלתי מייל לקוני המודה לי על הקנייה, ללא שום פרטים.
מאחר והתחלתי לחשוד באמינות ההזמנה, התקשרתי שוב על מנת לדרוש את כלל פרטי ההזמנה במייל. לאחר מספר שיחות בהן זכיתי ליחס עוין ואף ניתוק טלפון בפנים, קיבלתי סריקה של העתק של החשבונית עם פרטים שגויים.

בשיחות הבאות (במשך יומיים...) עם החנות טענו בפניי שטעיתי בשם העסק שלי כאשר שוחחתי עימם, לאחר מכן טענו שתיקנו את הטעות אך סרבו לשלוח לי סריקה של החשבונית החדשה, אח"כ טענו שזה לא חוקי לשלוח לי סריקה של החשבונית, ולבסוף אחרי הרבה עוגמת נפש שלחו לי סריקה של החשבונית העדכנית, והבטחה לשלוח את החשבונית הנכונה בדואר - הבטחה שלא זכתה לקיום חודש לאחר ההזמנה.

המכשיר עצמו תקין, ואני מוכן להתעלם מה-40 ש"ח שנוספו לפתע למחיר, אבל ההתנסות עם שירות הלקוחות הותירה טעם נפגם.
מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy S4 I9500
תמונת משתמש
שם:
elisa
תאריך:
04/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום טלפון סלולרי בחנות. השרות של מעיין היה נהדר. מוכרת סבלנית ואדיבה ביותר. סופר מקצועית. ממליצה על החנות בחום רב.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy 2 plus
תמונת משתמש
שם:
Baroch
תאריך:
03/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר במוצאי שבת(שליח עד הבית 3 ימי עסקים") ביום ראשון התקשרו לאמת פרטי חשבון ואמרו לי שאין את הדגם שלי (D821) והציעו לי את הדגם השני (D820) כמובן שלא הסכמתי ואמרו לי שהדגם שלי יגיע מחר יום שלישי, והוא לא הגיע ואף אחד לא אמר לי או חשב על זה, רק שהתקשרתי עדכנו אותי ואמרו לי שיום רביעי זה יגיע להם, וביום חמישי אמרו לי שאין את הצבע שבחרתי, אז וויתרתי על הצבע ועכשיו אני מחכה לפלאפון שלי והוא עדין לא פה ?!?! תעשו את השיכול שלכם!
מוצר:
nexus 5 D821
תמונת משתמש
שם:
Amira
תאריך:
27/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה, מקצועי ואדיב ,מחירים טובים ותשלומים נוחים.
אחוז ריבית נמוך מאוד על תשלומים.

אנה מנהלת החנות נאור ואיבגני
רציתי להודות לכם מקרב לב על השירות האדיב
והיחס המעולים.
מוצר:
טלפון סלולרי S4 I9505
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
27/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ביצוע הזמנה של סמסונג S4 התבקשתי להוסיף עוד 39 שח עבור מטען.
נראה כמו קומבינה להוריד מחיר בזאפ ואח"כ להעלות בשיחת הטלפון לצורך הרכישה.
תגובת החנות:
המכשירים מגיעים מחו"ל עם מטענים שלא תואמים את התקן בארץ ולכן לא עוברים מכון התקנים ולא מגיעים בערכות. בתוך הערכות תמיד יש כבל USB עם הלקוח רוצה להטעין ללא רכישת המטען הוא יכול דרך המחשב.
זו לשנייה אינה סיבה לומר ששירות הלקוחות שלנו גרוע בתגובתו או מהירות המשלוח נמוכה.
אתם הקוראים תעשו את שיקולכם.

מוצר:
טלפון סלולרי S4
תמונת משתמש
שם:
Doron
תאריך:
26/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במיוחד בגלל הפידבק והדירוג של החנות בזאפ, רכשתי איפון 5S, לאחר בדיקה קצרה התברר שיש תקלה באיכות הקולית של המכשיר, בלי הרבה התלבטות מיד החליפו לי במקום למכשיר חדש, בגלל שלא היה את הגוון הלבן הם החליפו ושידרגו לי במקום לדגם המוזהב ללא תוספת בעלות, המוכר חן הראה מקצועיות ואדיבות, אין ספק שבקניה הבאה אני חוזר לשם לרכישה בראש שקט.
מוצר:
Iphone 5s Iphone 5s
תמונת משתמש
שם:
שני
תאריך:
26/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נעשתה דרך אתר האינטרנט וביקשתי שיחזרו אלי מאחר ורציתי את החשבונית ע"ש החברה (שינוי שם החשבונית זו אופציה שלא ראיתי בעת ההזמנה)
לאחר מספר ימים התקשרו אלי לאימות ההזמנה ויום למחרת התקשרו אלי בשנית בכדי להסביר לי שהמוצר קיים ולתת לי את פרטי ההזמנה לאישורה הסופי
שאלתי האם מגיע מטען עם המכשיר (מאחר ולפני כחודש הזמנתי מכשיר סלולרי מחנות אחרת ושם לא הוזכר ולא התקבל מטען דבר שנראה לי ברור מאליו, כנראה שלא)- התשובה הייתה שלילית.הוספתי מדבקת מיגון למכשיר. קיבלתי את החבילה במהירות בדואר רשום ולהפתעתי היה בחבילה מטען במתנה. בנוסף, המדבקה כבר הייתה מודבקת על המכשיר בצורה טובה להפליא, שוב דבר שלא ברור מאליו.
רציתי להגיד תודה, המכשיר החל את עבודתו ואני מרוצה מהשירות שניתן לי.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 4 16GB
תמונת משתמש
שם:
amirederi
תאריך:
22/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ארתור ארתור ארתור עושה את ההבדל תמיד מחייך מקצועי סבלני עונה על כל השאלות אפילו לאחר הקנייה היו לי שאלות ענה לי בסבלנות ממליץ בחום סניף דיזינגוף.
מוצר:
סלולרי s3
תמונת משתמש
שם:
דב
תאריך:
22/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הגעתי לחנות אחרי מעבר במספר חנויות אחרות היות וחיפשתי נקסוס 5 שיוצר לאחר נובמבר 2013 בלבד. למרות כאב הראש ובניגוד למקומות אחרים, המוכר במקום היה אדיב מאד, חיפש עבורי במלאי וגם מצא את הדגם שביקשתי.
כמו"כ במהלך הקניה ענו לשאלותיי ועזרו מספר נציגים נוספים. כולם ללא יוצא מן הכלל היו אדיבים מאד ועם הרבה סבלנות.
אני ממליץ על המקום ובהחלט אקנה שם שוב אם אצטרך.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
moshe alafi
תאריך:
21/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפל בי במסירות אדיבות ומקצוענות בחור בשם ארתור.
ידע לתת מענה לכל שאלה ובקשה שלי
יצאתי עם חווית קניה חיובית מאוד. חוויה שהחלה במחיר הוגן שאף ירד במהלך המכירה .
תודה מעומק הלב. ירבו כמוך.
מוצר:
סמסוג גלקסי S 3 S3
תמונת משתמש
שם:
רונן הרשקוביץ
תאריך:
20/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עוד לא נתקלתי בשירות כל כך מקצועי, אדיב ונעים ששם את הלקוח בפרונט.
חייב לציין שחווית הקניה וחווית השירות שלאחר הקנייה, מזכירה לי את תודעת השירות בארה״ב.
צוות אדיב, מקצועי ופשוט מקסים.
אני בטוח שולח חברים וחוזר לשם לקנייה הבאה שלי.
תודה רבה
מוצר:
אייפון 5 s 5 s
תמונת משתמש
שם:
שוהם
תאריך:
18/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר נקנה בחנות בספטמבר 2013 , במעמד הקניה נאמר לי שיש לי אחריות מלאה בשנה הראשונה (לא טרחתי לקרוא את התעודה שצורפה לקופסה) לאחר שלושה חודשים קרתה תקלה המסך נכבה ולא נדלק יותר,נמסר לי כי במידה והבעיה היא במסך החנות רשאית לחייב בעלות התיקון , לאחר זמן המתנה של כחודש ועשרות טלפונים שלרובם לא חזרו אלי לעדכון , נאמר לי ע"י המעבדה שלהם (מעבדה חיצונית) שהתקלה היא 80% בעיית תוכנה , אולם למחרת טענה בעלת החנות שבכל מקרה עלי לשלם כי תעודת האחריות פוטרת אותם מתיקון מסך טאץ ומסך פנימי גם אם מדובר בפגם יצור ולא שימוש לא סביר מצד הלקוח , בעלת החנות הוסיפה והסבירה שפשוט הם אינם מעוניינים לספוג עלויות גם במידה והלקוח עשה שימוש סביר והתקלה אינה באשמתו .. יש לציין שזה בניגוד לתקנות להגנת הצרכן - אנא דעו שתעודת האחריות שמספק יבואן זה אינה הוגנת (וסביר להניח שגם לא חוקית)
תגובת החנות:
הלקוח הגיע אלינו לחנות עם מסך שחור!הוסבר ללקוח במפורש שאין לו אחריות על מסך ועל טאץ' במסגרת פגם בייצור,וכל זאת ועוד מפורט בתעודת אחריות שקיבל במעמד הרכישה,אמרנו ללקוח שננסה לבדוק עם התקלה אכן במסך ולכן אנו צריכים להזמין לו מסך,ההמתנה אכן הייתה ארוכה שבמהלכה הלקוח ביקש להחזיר לו את המכשיר מהמעבדה בשביל שיוכל להעביר קבצים ונתונים חשובים.נסענו הבאנו את המכשיר מהמעבדה החזרנו לחנות החזרנו ללקוח .לאחר מכן הלקוח הפקיד שוב את המכשיר לתיקון בהסכמה שהתיקון יהיה בתשלום עבור המסך במידה ואכן הבעיה במסך.כל זאת ועוד הלקוח לא ציין החוות דעתו.אנו סמרט פון נתנו לו הצעת מחיר לתיקון מסך שהיא בעלות ללא כל מטרות רווח או תשלום עבור העבודה של הטכנאים שגם זאת החלטנו לספוג ,כל זאת ועוד לא התאים לאיילון אפילו שנתן את הסכמתו בהתחלה.אתם הגולשים תעשו את שיקול דעתכם.
מוצר:
טלפון סלולרי Xperia S
תמונת משתמש
שם:
אביז
תאריך:
15/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלילית ביותר, הגענו לחנות לאחר בירור מחיר ושאכן המוצר קיים בחנות.LG NEXUS 4 16GB מחיר 1490 שח.
הגענו לחנות ובמעמד הקנייה המחיר היה שונה מהמחיר שנאמר לנו בטלפון.
סרבתי לבצע את העסקה.
מה רבה ההכזבה שבהגיעי הביתה בדקתי שוב את המוצר והמחיר היה 1490 שח ולא כפי שבקשו בחנות.
הגעתי לחנות בהמלצת חבר ובהמלצתכם (קניה חכמה).
לא אגיע שוב לחנות וכך אמליץ למכריי
מוצר:
סמרטפון NEXUS 4 16GB
תמונת משתמש
שם:
Asaf
תאריך:
15/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי היום בבוקר לוודא שהמכשיר קיים במלאי בחנות בביאליק 1 בר"ג.
כאשר בגעתי ביקשתי את המכשיר מהמוכר אשר הביא לי אותו ורכשתי מספר תוספים נלווים ממנו בהתאם.
לאחר הרכישה התברר כי הדגם שהביא לי לא היה הדגם הנכון וכי את הדגם שאני רציתי לא היה במלאי (הביא לי את הנוט 3 900 וביקשתי את הנוט 3 9005 32 GB) לאחר התנצלות אמר שיש לו את הנוט 3 16 GB אם אני מעוניין וכשביררתי מה המחיר אמר לי שבאתר הינו 3100 ש"ח כמו ה32 GB לאותו דגם, המנהל שלו מר חן אנגל אמר שהאתר לא התעדכן לכן המחיר זהה.
כשציינתי שאין סיכוי ששני הדגמים, הנוט 3 9005 16GB וה32GB עולים אותו דבר אמר כי המערכת לא התעדכנה עדיין.
בשלב זה חן נהיה אגרסיבי, הפך קולו לעצבני והסתכל עלי במבט של "בוא החוצה" כמו ערס במועדון וכשביקשתי את שמו אמר בנימה חוצפנית וטרח אף לאיית את שם משפחתו למקרה שאיני יודע לאיית..
באותו רגע ביקשתי החזר כספי (כיוון שכבר שילמתי עבור הדגם הלא נכון קרוב ל3.500 ש"ח עם התוספים הנלווים)
לעולם לא יתייחסו אלי בחנות בגישה של חוסר סבלנות ועצבים (גישה אשר ראיתי את חן מתייחס לכמה לקוחות בזמן שהותי שם), אף המוכר ששירת אותי התנצל בשמו של חן על הגישה החסרת סבלנות שלו.
אני ממליץ בחום לכל לקוח ששוקל להיכנס לחנות שלהם בביאליק בר"ג לשקול זאת שוב ולחפש תחלופה אחרת (השוק מלא במתחרים במחירים דומים או זולים יותר).
מוצר:
טלפון סלולרי נוט 3 9005
תמונת משתמש
שם:
ILAN
תאריך:
08/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת דצמבר הבן שלי נכנס לאינטרנט וביצע את ההזמנהעבור הבת הגדולה שהסלולרי שלה התקלקל. ההזמנה הגיע מהר, אולם ללא החשבונית ותעודת אחריות. התקשרתי אליהם והפיקו לי את שני המסמכים מידית והמוכר נשאר איתי על הקו עד שקיבל אישור שהעברת הפקס הושלמה. היה קצר ויעיל.
מוצר:
טלפון סלולרי C2
תמונת משתמש
שם:
Eitan
תאריך:
05/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה מהירה, שרות מעולה
העיקוב במשלוח בגלל דואר ישראל
בסניף ת"א ברגע ששמעו על העיקוב סיעו לי והאיצו בדואר
היה קילקול בתקע חשמל , מיידית החליפו ודאגו למשלוח ללא עלות וללא צורך להגיע לחנות
מוצר:
נקסוס 4 E960 16GB
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
05/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע רכשתי מכשיר נייד של Samsung, בחנות בביאליק ר"ג. מכיוון שעברתי מאיפון, לא הכרתי בכלל אנדרואיד, המוכרת (איה) עזרה לי בהפעלה הראשונית, הסבירה לי את הבסיס, ועזרה לי בהורדות של מספר אפליקציות שהיו חשובות לי.
לאחר מספר ימים נתקלתי בבעיה שלא הצלחתי לחבר את המכשיר למחשב (לא זיהה אותו). דיברתי איתם בטלפון, בהתחלה עם לנה, אח"כ עם איה, שתיהן ניסו לעזור והדריכו אותי דרך הטלפון מה להתקין על המחשב, למרות שהבעיה לא היתה במכשיר. לאחר מספר פעמים שהתקשרתי והתייעצתי איתן, וניסיתי כל פעם המלצה אחרת, אמרו לי שאם עדיין לא יעבוד, שאתקשר אליהם שוב וינסו להמשיך לעזור (מכיוון שעבד, לא היה צורך בכך).
חווית קניה טובה.
מוצר:
טלפון סלולרי Note 3
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
05/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק ארוך הגעתי לסמארטפון בדיזנגוף. פגשתי שני מוכרים נחמדים, מקצועיים וגם מצחיקים(ארתור ויורי). קיבלתי יעוץ והמלצות לגבי רכישת המכשיר וגם עזרה ותפעולו. יצאתי מרוצה. מחיר הכי טוב בשוק לאחר סקר.
מוצר:
טלפון מכשיר g2
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
03/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מעולה
אנשים נחמדים וזה מאוד חשוב
מאוד הגונים
הציעו לי להוסיף מגן מסך במחיר סביר בהחלט
וגם מגן לאייפד במחיר ללא תחרות
אני מאוד מרוצה
המכשיר מצוין יש לי כבר אחד וזה השני
מצוין לילדים
מוצר:
מיני אייפד ipad mini 16 gb
תמונת משתמש
שם:
לייב
תאריך:
01/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מרוצה. נציגי השרות היו מקצועיים ואדיבים, הזהמנה בוצעה בצורה מדויקת ומהירות המשלוח הייתה בסדר. גם בעתיד אני מוכן לקנות בחנות זו.
מוצר:
אייפד Ipad Air 16 GB Wifi
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
31/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייתי מכשיר סלולרי שלישי במספר
שרות אדיב יחס הוגן, ומחיר טוב ביחס למתחאים.
תשובה לכל שאלה ועזרה טלפונית......
מגיע מעמק הירדן!!!!!
שווה ממליץ בחום,
מוצר:
LG NEXUS 4 4
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
31/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר אדיב ומקצועי עזר לנו מאוד לבחור מכשיר ועזר לנו בהפעלה הראשונית הציג את האפשרויות בטלפון ועזר לנו להעביר אנשי קשר מהטלפון הישן וחייך הרבה
מוצר:
טלפון סלולרי LG G2 G2
תמונת משתמש
שם:
Yelena
תאריך:
27/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את המכשיר קניתי בספטמבר. חוויה קניה הייתה טובה. בחודשיים האחרונים הייתה לי בעיה בסוללה והמכשיר נתקע. למרות שהאחריות שלי היא דרך היבואן קיבלתי שרות אדיב בחנות ע״י איה המנהלת ועוד כמה נמיגים חמודים. הצוות צעיר מקצועי ומבין עניין.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
הסטטוסים הכי שווים
תאריך:
26/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גיליתי על החנות דרך המלצת חבר. לא ידעתי שהחנות מדורגת כל כך גבוהה בהמלצות באינטרנט. רכשתי נקסוס 4. מאוד מרוצה ממנו לאחר שבועיים שימוש. פניתי כמה פעמים לאחר רכישה טלפונית לחנות. תמיד קיבלתי מענה מהיר ומקצועי. יצא לי גם להכנס לחנות בלי שקניתי כלום עדיין קיבלתי שרות אדיב. ממליץ לכולם
מוצר:
טלפון נייד nexus 4
תמונת משתמש
שם:
גנה
תאריך:
26/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איתרתי את החנות דרך המלצות רבות באינטרנט. הגעתי פיזית לסניף רמת גן לפני שווידאתי טלפונית שמכשיר זמין במלאי, שמרו לי אחד בצד. פתחנו ערכה סגורה כולל כל האביזרים בפנים. התאימו לי את הסים למכשיר העתיקו נתונים עזרו בתפעול. לפני כשבוע הפקדתי מכשיר לתיקון. יום למחרת היה מוכן. חשוב לציין שהם מכבדים אחריות לעומת חנויות אחרות. ושרות מאוד סובלני ואדיב
מוצר:
סלולרי Note 3 n9005
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply