
קניתי מקפיא שהתקלקל עדיין באחריות פניתי לחברה אמרו לי שאין פתרון שהשירות לא קיים יותר בשיה השניה כבר צרחו עליו וניתקו לי את הטלפון בפנים שירות 0 העיקר תקנה

קניתי מקפיא שהתקלקל עדיין באחריות פניתי לחברה אמרו לי שאין פתרון שהשירות לא קיים יותר בשיה השניה כבר צרחו עליו וניתקו לי את הטלפון בפנים שירות 0 העיקר תקנה

התנור סופק בזמן אבל כשקניתי הבטיחו לי הובלה חינם והמוביל דרש 100 ש"ח כשהגיע למקום בתואנה שמעלה אדומים זה שטחים! ובנוסף הוא דרש עוד 50 ש"ח כדי להכניס את התנור הביתה למרות שמדובר ב-2 קומות בלבד, ובחוזה כתוב שעד 3 קומות ההובלה ללא תוספת תשלום וכשהחתן שלי סרב להוסיף לו את הכסף הוא השאיר את התנור ברחוב!! חוצפה של מוביל. פניתי לחנות לקבלת החזר על ה100 ש"ח ופיצוי על השארת התנור ברחוב- והם לא הגיבו לי לא בטלפון ולא בווצאפ או במייל

אין מילים פשוט אלופים !!! הזמנתי מייבש כביסה יומים לפני פסח בשיא הלחץ שהם בטלפונים בלי הפסקה ולמחרת בצהריים הגיעה המייבש שרות כזה עוד לא פגשתי עוד בערב חג פסח פשוט מעל ומעבר

קניתי תנור AEG ההספקה שלו הייתה מהירה, המחיר שווה למוצר, יחס מאוד נעים ואדיב, מומלץ בחום

שירות גרוע, קניתי מקרר לא גדול. למרות שההובלה היתה כלולה ולמרות שאני מתגורר בקומה ראשונה המוביל חייב אותי בתשלום. כשפניתי אל דיגיטל אלקטריק, מולם ביצעתי את העסקה, אמרו לי שאני צודק אבל שאפתור את זה בעצמי אל מול חברת המשלוח (שלא החזירה), פניה כתובה בדף ליצירת קשר של האתר נענתה בצפצוף צרצרים.

כל כך נהנתי לקבל שירות אדיב נעים מפאשה שלא לחץ הסביר והיה סבלני ממש מחמם את הלב

קניתי מדיח כלים שהגיע מהר. השירות בקנייה היה מצוין וההובלה מהירה. לצערי, הייתי צריכה להחזיר אותו עקב בעיה במטבח שלי. קבעו לי פעמיים!! הגעה של הובלה חזרה (שילמתי על ההובלה אליחינם וגם על הובלה חזרה, כולל תשלום בגין החזר על פי התקנון). חיכיתי יומיים ואף אחד לא הגיע ולא יידע אותי. ביום השלישי המוביל הגיע. כמו כן לא הגיעה קבלה במייל. כשהתקשרתי, הפנו אותי להנהלת חשבונות, שם צילמו לי בווצאפ את הקבלה והייתי צריכה להדפיסה.

שיחה קצרה עם בורה המציג מהחנות, היה מקצועי, נתן טיפים טובים על המוצר , אפילו שדרג לשנתון גבוה יותר. אחכ היתה תקלה במוצר שהגיע, תנור אפיה בוש. הצג האלקטרוני לא עבד כראוי. נשלח טכנאי מהחברה שנותנת שירות וטופל, מהר ומקצועי.

פעם שניה שקונה ממאיר, בפעם הקודמת אחרי שהבין מה צריכה כשהייתי אחרי רכישה גרועה בחברה אחרת, דאג לי צ'יק צ' ק למכונת כביסה חדשה מעולה שהגיעה עם מוביל תותח שצלח את האתגר של מדרגות לגג. מאיר עונה מהר, אכפתי והמחירים סופר שווים! לכן גם עכשיו חזרתי לרכוש מייבש כביסה וכיריים וקיבלתי מענה עם חיוך תוך כמה דקות!

חוויה הכי טובה שאפשר לבקש. משלב הבחירה של המוצר ועד לקבלת המוצר- חוויה ואו! היו מקצועיים, מהירים, אחראיים ואכפתיים! תודה בטוח שאקנה מהם שוב.

הזמנתי מזגן אייר בזז והתקשרו שזה לא קיים במלאי ושכנעו לשלם יותר יקר על מוצר כמעט דומה)

קניתי מדיח אינטגרלי של BOSCH בהמלצת בוריס שאצלו אני משפחתי והחברים קונים שנים! המדיח הגיע אלי למחרת והותקן בצורה מקצועית מדהימה לארונות המטבח הקיימים יחד עם דלת של המדיח הישן על ידי אנטון.ההתקנה הייתה PERFECT!!!!

ממליצה בחום רב. רכשנו מדיח של בוש. תוך יומיים הגיע המשלוח ובאותו יום הגיע אנטון להתקין את המדיח. אנטון נתן שירות מקצועי ונעים. חווית הקניה שהטובה ביותר שהייתה לנו. וגם המחיר מצוין.

תודה רבה! מקצוענים ואדיבים בכל התהליך. אנטון עשה עבודה נקייה, מהירה ומקצועית בהתקנה, נשאר לוודא שהכל עובד ושאין נזילות וגם היה נעים ואדיב לכל אורך העבודה.

יום חמישי בערב התקלקל לי המדיח. בשישי בבוקר דיברתי עם אנטון וקניתי דרכו, והוא סיפק לי את המדיח בשישי אחרי צהריים. אנטון התקין את המדיח והתנהל במקצועיות, היה אדיב, הסביר כל שלב ועבד בצורה נקייה ומסודרת. פינה את המדיח המקולקל וחיכה לראות שהמדיח עובד בצורה תקינה לאחר ההתקנה. ממליץ בחום על החנות ועל אנטון, גם במהירות שהמדיח הגיע וגם על המקצועיות הרבה והשירותיות שאנטון הפגין.

מאוכזבת מאוד מהשירות של החנות. רכשתי מהם מייבש כביסה שלא היה תקין ואחרי כל פעולה הכביסה הייתה יוצאת בריח מצחין!. בכל פעם שניסיתי לדבר איתם הם נתנו לי פיתרון הזוי אחר (שכמובן אף מהם לא עזר). לבסוף החליטו לשלוח טכנאי שקבע ״שאין תקלה״ והלך. כשניסיתי שוב לדבר איתם הם פשוט צרחו עליי בטלפון וטענו שזו לא בעיה שלהם ושאם טכנאי קבע שאם אין תקלה הם לא מתכוונים להחליף את המכונה, צעקו עליי שאני לא נורמלית, לא נתנו לי בכלל לדבר ולבסוף ניתקו את השיחה. חשוב לי לציין גם שהמייבש אותו קיבלתי הוא בכלל לא מה שהזמנתי, והוא סופק לי לאחר שנציג מהסניף התקשר אליי וטען כי הדגם אותו הזמנתי לא קיים במלאי בגלל בעיות בייבוא ולכן הם שולחים דגם מקביל. כרגע אני תקועה עם מייבש לא תקין שמוציא בגדים מסריחים והחנות לא מוכנה להחליף.

*כדאי לקרוא לפני שקונים אצלם* לפי התגובות פה החוויה שלי משותפת לעוד אנשים. הזמנתי אצלם מייבש כביסה באתר כי היה נראה שיש אצלם מייבש עם המאפיינים שרציתי במחיר טוב. כמעט מיד קיבלתי טלפון, והסבירו לי שהמוצר שהזמנתי הוא בפולנית (שלהבנתי בכלל אסור בארץ למכור מוצרים בלי תרגום), ושזה ממש מייבש גרוע ולוקח לו מלא זמן לעבוד וכו׳. המליצו לי לקחת משהו אחר, כמובן יקר יותר. כבר שילמתי להם אז הרגשתי שאין ממש ברירה, לקחתי את היקר יותר. למחרת בבוקר מתקשרים אלי שוב, ושוב מסבירים לי שהמוצר שבחרתי (שהם המליצו לי!) ממש גרוע, לוקח לו המון זמן לייבש, קונדנסור דור ישן בלה בלה בלה, המליצו לי לקחת משהו אחר. עכשיו, אני מבין שמורחים אותי כדי שאני אקנה את מה שנוח להם שאני אקנה, אבל מה אני אעשה? הסכמתי. בסוף בכלל הגיע מוצר אחר בטעות (לכאורה), ולכאורה יותר טוב ממה שהייתי אמור לקבל. בקיצור, התחושה היא שהשיטה שלהם היא להציע דברים זולים ולנצל את החוסר ידע של הלקוחות כדי להגדיל את המכירה. צריך להיות מאוד חדים על מה המוצר המדויק שאתם צריכים לפני שקונים אצלם. אני לא אקנה אצלם שוב

רכשנו תנור בוש מאנטון. הוא היה מקצועי ואדיב. התנור הגיע למחרת (עד לצפון הרחוק!!!). הרגשנו שהוא עשה מעל ומעבר במתן שרות מדהים. ממליצים בחום.

הזמנתי מדיח של בוש , לא ידעתי איזה דגם לקחת מאיר עזר לי בבחירה עם שירות מהיר וזמינות מעולה . קיבלתי את המדיח יומיים אחרי שהזמנתי חדש עם משלוח חינם עד הבית , ממליץ בחום

שירות מצוין המלצות אותנטיות ומחיר פצצה. מאיר היה זמין, ענה בסבלנות על שאלות והתאים לי את המייבש המושלם עבורנו. תוך פחות מ 24 שעות המייבש היה אצלנו.

הגיע הזמן להחליף מייבש כביסה ערכתי בדיקה מקיפה להבין מה קיים היום ומה בעצם אני רוצה לחפש. אחרי שביקרתי בשלוש חנויות ושוחחתי עם כמה חנויות אינטרנטיות נוספות, החלטתי שאני רוצה מייבש מבוסס על משאבת חום, עם העדפה לבוש, כי יש לי מכונת כביסה שלהם ואני מרוצה ממנה. עדיין התברר שיש המון דגמים שונים, השוואתי את המפרטים שלהם - רובם מאד דומים. ניסיתי להבין איזה ארץ יצור, מכל מוכר קיבלתי תשובות שונות, מרובן התרשמתי או שהן לא מבוססות. כאן דיברתי עם מאיר, הוא היה קשוב, ענייני ומבין כולם הוא היחיד שהפגין ידע ממשי - הבנתי שאפשר באמת לסמוך על מה שהוא אומר וכיוון שהמחירים הם מלכתחילה טובים, החלטתי שאקנה ממנו. הדגם הספציפי שרציתי לא היה במלאי, הוא הציע לי דגם אחר זהה במפרט רק חדש יותר ויקר יותר - בכל הוא נתן לי מחיר טוב מאד והסכמתי. המייבש הגיע אתמול, הוא ממש יפה, ניסינו אותו פעמיים ואנחנו מאד מרוצים

רכשתי מדיח כלים סימנס ואני ממליצה מאד על סוכן מכירות מאיר מקצועי ואמין לפנות רק אליו

הגעתי לחנות דרך זאפ, פאבל, סוכן מכירות של החנות עזר לי לבחור דגם שך מדיח של חברת בוש. היה מאוד שירותי ומקצועי, וגם נתן מחיר טוב. למחרת המדיח כבר היה אצלי בדירה. ממליץ בחום!

רכשתי כיריים אינדוקציה של בוש. מוצר טוב. גם המחיר. הגעתי לחנות ברשל"צ ומוכר הוסיף למחיר שפורסם באתר עוד 250 ש"ח עבור "שדרוג אחריות יבואן רשמי" כשמסתבר בדיעבד מברור עם היבואן שאין דבר כזה "שדרוג אחריות" וכן שהתקנת המוצר ניתנת חינם, ללא חיוב נוסף. מסרבים לבטל את החיוב. מומלץ לבדוק היטב את המחיר הסופי של המוצר טרם הקניה אצלם.

שירות מדהים!! הביאו לי מדיח וכיאיים מהיום למחר!! ומחירי רצפה נהניתי מאד וממליצה בחום לכל אחד