דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל, סלולר, פארם & more (34 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט - BEST ?
2.00
ציון ממוצע
49
חוות דעת בשנה האחרונה
547
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
12
0
37
כל הזמן
223
4
320
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על בסט - BEST
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
21/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד DELL במחיר טוב, כאשר באתר נכתב כי יש אחריות לשנתיים על ידי חיון טכנולוגיות.
המחשב הגיע בזמן, אך בחשבונית של חיון טכנולוגיות (שהוא כנראה הספק) נכתב כי יש אחריות לשנה אחת בלבד.
התקשרתי לחיון טכנולגיות ואמרו שעל מחשב זה אינם נותנים כי אם שנה אחריות. ניסיתי לחזור לבסט מובייל שוב ושוב ללא הצלחה, בטלפון תמיד מגיע לשירות הודעות, ולמייל לא מתייחסים בכלל.

תכלס' 'עקצו' אותי, הבטיחו שנתיים במפרט והביאו רק שנה אחת, ואין עם מי לדבר.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח טלפונית ,
אכן היתה טעות סופר והלקוח קיבל את חודשי האחריות כפי שצויינו באתר.
הפניה טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
מחשב נייד DELL inspiron 3511
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
20/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי חגורה מהאתר של בסט מובייל.
מהרגע שהתאריך שהיא היתה אמורה להגיע עבר, התחיל שלב ארוך של ייסורים ונסיונות בלתי פוסקים להשיג את שירות הלקוחות.
אי אפשר להשיג אותם בשום דרך! טלפון, מייל, התכתבו עם נציג, כלום.. הם פשוט לא עונים.
כשכבר עונה מישהו, זו חברה שמקבלת את ההודעה ורק מעבירה אליהם (והם מעולם לא חזרו אלי)
נכון לעכשיו אני מתכוון לבטל את ההזמנה דרך כרטיס האשראי. מקווה שזה יצליח.
ממליץ לזאפ להעיף אותם מהאתר. הרבה פעמים קניתי דרך זאפ, ותמיד (חוץ מהפעם הזאת) הקפדתי לקרוא את הבקורות על החנות. אם הייתי עושה את זה הפעם הייתי מתרחק מהם כמו מאש!
לא ממליץ לאף אחד לקנות אצלהם.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח,
לצערנו ההזמנה התעכבה בשל נסיבות שאינו תלויות בבסט מובייל.
ההזמנה סופקה ללקוח.

מוצר:
חגורה מתהפכת קלווין קליין שחור\חום
תמונת משתמש
שם:
Aviela
תאריך:
18/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מזעזע! ביצעתי הזמנה ב28/08, לאיסוף מאחד סניפי הרשת
מאז לא קיבלתי שום עדכון, וימי העסקים שהובטחו כבר עברו, לא עונים לטלפונים ולכמה פניות שנשלחו במייל
אם אתם מזמינים מהם תקחו בחשבון שלא בטוח תקבלו את המוצר ואת הכסף לא תקבלו בחזרה
תגובת החנות:
שוחחנו עם הקלוחה טלפונית,
הסבנו את הזמנתה לשליחות עד לביתה ללא עלות נוספת ביחד עם פיצוי.
פניתה טופלה לשביעות רצונה.

מוצר:
מוצרים לבית
תמונת משתמש
שם:
meni
תאריך:
14/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי רכישה ב4 לאוגוסט ברשת של מורצי הפארם שפירסמו בזול. לקח יותר מ3 שבועות עד שיקבלתי את החבילה! והכי כואב שגם שקיבלתי את החבילה החסירו לא מעט מהמוצרים שהזמנתי ואין מענה בכלל במייל ובטלפון שתמיד מפנים להשאיר הודעה ופשוט לא חוזרים
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח טלפונית,
זיכינו ופיצינו על החוסרים בהזמנתו.
פניתו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
פארם
תמונת משתמש
שם:
mr.zurelad
תאריך:
13/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק ! לרב, אינני מעלה על הכתב ביקורות, אך הפעם מצאתי לחרוג ממנהגי כי אני רואה בזה שירות לציבור.
הסיפור בתמצית- הזמנתי מחשב נייד מהאתר של BEST-MOBILE ב-30/8. הובטח באתר ובחשבונית שקיבלתי שהמוצר יסופק ישירות לביתי תוך 8-10 ימי עסקים. לאחר מס' ימים, ניסיתי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות כדי לנסות ולהבין מה מועד האספקה והאם ניתן להקדימו ככל הניתן. זה היה הניסיון הראשון מתוך עשרות ! של ניסיונות להשיג נציג שירות לקוחות שלעולם אינו עונה. כל השיחות מגיעות למוקד הודעות שמבטיחים שנציג יחזור אך לשווא. שלחתי הודעות כתובות למייל, ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם החנות שמספקת את המוצר ופשוט אין מענה כלשהו. בתסכולי, פניתי למוקד שירות לקוחות של ח.י (קבוצת האם) והצלחתי להשיג נציג שהבטיח שיחזרו אליי בתוך שעתיים ממוקד BEST-MOBILE... באופן "מפתיע" אף אחד לא יצר קשר. מועד האספקה המובטח כמובן עבר ודממה מצד החברה.
פניתי לחברת האשראי לטובת ביטול התשלומים ע"ר אי אספקת המוצר, והם נכנסים לעובי הקורה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (בתקווה).
חברה שמזלזלת בלקוחות באופן כל כך בוטה, שאינה טורחת בכלל לתת מענה שירותי ללקוחותיה היא חברה שאישית לא ארכוש ממנה שוב. נא שקלו היטב לפני ביצוע רכישה.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח טלפונית.
לצערנו הזמנה התעכבה בגלל סיבות שאינן תלויות בבסט מובייל.
הלקוח זוכה לבקשתו .
מוצר:
מחשב נייד DELL I5 7480
תמונת משתמש
שם:
ארי
תאריך:
13/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כמה פריטים באתר שלהם.עברו 20 יום ואין להם זכר.
שלחתי להם הודעות ואין מענה.
בקיצור חבל על העוגמת נפש תקנו ממקומות שמכבדים את הצרכנים.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח .
הסבנו את הזמנתו למשלוח עד הבית ללא עלות נוספת ונשלח אליו פיצוי.
מוצר:
קפסולות קפה ועוד
תמונת משתמש
שם:
sh25ov68
תאריך:
13/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב נדיב צוות מקצועי
מחירים סבירים המקום נגיש לנכים
מומלץ בחום וכדאי מאוד להגיע
מוצר:
משחק CREW 2 ל PS 4
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Roni
תאריך:
07/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 30/8/22 ביצעתי הזמנה למחמם עומד קוורץ אינפרא אדום Venta Tower Platinum שחור.
ב 1/9/22 הגיע שליח עד הבית עם מארז קרוע, אך זו הבעיה הקטנה ... בפועל סופק מחמם אינפרא אדום Platinum כולל שלט Venta שחור (ולא את Tower Platinum)- ממש לא המוצר שהזמנתי!!!
בחשבונית אומנם כתבו את שם המוצר שהזמנתי, אך לא זה מה שסיפקו.
בהמשך ולאחר שיחה עם שרות הלקוחות ב 4/9 על אספקת מוצר שגוי להזמנה סוכם על ביצוע החלפה ושליחת המוצר הנכון.
אכן ב 7/9 המוביל הגיע לקח את המוצר השגוי וסיפק את המוצר הנכון - מחמם עומד קוורץ אינפרא אדום Venta Tower Platinum
מאחר שראיתי שברכב של שלו התהפכו הדברים ונפלו על החבילה שלי הקדמתי לבדוק את המוצר.
חיברתי את המוצר לחשמל והוא אינו נדלק! וכשמזיזים אותו נשמעים רעשים של חלקים שבורים בתוכו.
התקשרתי למוביל לעדכן אותו והוא אמר לי לפנות לשרות הלקוחות.
הם מקפידים לכתוב בכל מקום שהם מקבוצת ח.י מה שמטעה וגורם לאנשים כמוני להאמין שמדובר בחברה רצינית . איך יכול להיות שעושים טעות אחר טעות, מפשלים פעם אחר פעם ולא עושים את המינימום של להתייחס ולענות ללקוח שנפל בפח!!! אני משתף את הסיפור על מנת למנוע מאחרים לפול בפח!
זה לחלוטין לא הגיוני! פעם אחת שולחים מוצר שגוי ובהחלפה מביאים מוצר שאינו עובד ואז לא מגיבים.
הישמרו והיזהרו!
חשוב להזמין רק מחברות רציניות ולא להתפתות למחיר שאין מי שעומד אחריו ונותן לכם שרות מכבד ומכובד!

תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח מספר פעמים בכמה ערוצי תקשורת,
כאשר הלקוח עדכן אותנו שקיבל מוצר שגוי ביצענו לו החלפה.
לאחר כמה ימים הגיע אליו שליח למסירת המוצר הנכון אך לצערנו
כפי שהלקוח ציין בעקבות ההובלה המוצר נפגם.
אנו מוציאים ללקוח שליחות אקספרס על מנת לספק לו מוצר תקין.
אין אנו ביצענו משהו מהתנהלות זו בכוונה תחילה.
הלקוח קיבל פיצוי על התנהלות זו.

מוצר:
מחמם עומד קוורץ אינפרא אדום Venta Tower Plattinum
תמונת משתמש
שם:
עוז
תאריך:
05/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות את ה jimmy hw8 והגיע עם שליח עד הבית במחיר הכי זול ברשת ועוד היה הנחה של טלגרם של 75 שח.
מאוד מרוצה מהשירות והמוצר
מוצר:
שואב אבק jimmy hw8
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
05/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי הליכון דרך האתר של בסט,
מאז ביטול ההזמנה שנעשה ביום קבלת המוצר עבר מעל חודש
את המוצר לקחו אבל אין זכר להחזר הכספי
במענה הטלפוני (שירות הודעות) מבטיחים שיחזרו אבל לא חזרו
במייל אין חזרה להודעות
במסנג'ר שזוהי הפלטפורמה היחידה שהיו עונים, גם שם כבר לא מתקבלות תשובות, וגם כאשר היו תשובות הן היו בסגנון
"בבדיקה מול המחסן " שכמובן עד עכשיו לא התקבלה תשובה מהמחסן (מזה אומר בכלל?)
בקיצור חודש עבר ואין החזר כספי ואפילו מישהו שיסביר לי מה קורה עם ההחזר לא באופק.
תוסיפו כמה שקלים ותקנו ממקום עם שירות לקוחות
תגובת החנות:
מצטערים לשמוע על חווית הלקוח,
הלקוח נענה בערוצי התקשורת השונים.
חל עיכוב בהחזרת המוצר עקב סיבות שאינן תלויות בבסט מובייל.
הזמנתו זוכתה לבקשת הלקוח.
מוצר:
הליכון מתקפל walkingpad k12
תמונת משתמש
שם:
MIRI
תאריך:
05/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הי,
קניתי כסאות שיזוף ב-26/07 ועד כה לא קיבלתי את המוצר. אני מנסה לאתר את שירות הלקוחות של בסט מובייל.
פניתי בכל אפשרות: פניה באתר, שירות לקוחות ואפילו בהעלאת חוות דעת, אך אין אין אין מענה
תגובת החנות:
שוחחנו עם הקלוחה טלפונית,
פנייתה טופלה קצה לקצה לשביעות רצונה.

מוצר:
כסא חמישה מצבים CAMPIN תכלת
תמונת משתמש
שם:
Dafna
תאריך:
04/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות אחת הגרועות שחוויתי בחיי שירות על הפנים אין מענה גם אחרי שירות הודעות חיכיתי כמה ימים לחזרה
אין עם מי לדבר מעבירים מאחד לשני אין להם מושג מה יצא ללקוח ומה הלקוח לא קיבל פשוט זוועה
מחכה להזמנה שלי שלושה שבועות שבפועל הם כבר באיחור אבל אותם זה לא כל כך מעניין
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה טלפונית ,
פניתה טופלה לשביעות רצונה.
מוצר:
הליכון
תמונת משתמש
שם:
kapoya.eliad
תאריך:
04/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שחף המוכר התותח עזר לי למצוא בדיוק את מה שרציתי. חיפשתי סוני 5 והוא מכר לי וגם עזר לי לקחת אותו עד הרכב. כן ירבו מוכרים כמוהו!
מוצר:
סוני 5
תמונת משתמש
שם:
SAMMY
תאריך:
04/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 22/8/22 רכשתי טלפון סלולרי סמסונג A53 באתר האינטרנט של בסט מוביל. הייתי אמור לקבל את הסלולר במשלוח הביתה עד ה-02/09/22.
כבר שבוע ימים אני מנסה ליצור קשר טלפונית וגם באמצאות אמייל עם שרות לקוחות והם לא עונים, לא מחזירים שיחה ולא עונים לאמייל.
לאחר שהתנסתי בשרות כל כך גרוע ביקשתי מחברת כרטיסי אשראי לבטל את העסקה.
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הלקוח.
הזמנת הלקוח לא חרגה מימי העסקים המצויינים בעת הרכישה באתר.
שוחחנו עם הלקוח ופניתו טופלה.

מוצר:
SAMSUNG A 53
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
01/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר סלולארי ושואב אבק ב22/08, ניסיתי בהתחלה להגיע למוקד השירות כדי לבדוק אופציה לביטול וקניה ישירות קרך החנות. התקשרתי ישירות למוקד השירות אך כמובן שהגעתי לשירות הודעות שלהם (כל פעם נאמר לי שיחזרו אליי תוך 24 שעות אבל כמובן שאחרי 3 שיחות בימים שונים, זה טרם קרה) שיחה חוזרת רק ב28/08/22 ובה הנציגה אמרה שההזמנה שלי תגיע ״או היום או מחר״ (כלומר בראשון או שני), כששאלתי אותה האם היא בטוחה ומתחייבת על כך, קיבלתי תשובה חיובית.
כמובן שב30/08 בבדיקנ מול הסניף, ההזמנה לא הגיעה אליהם.
התקשרתי שוב למוקד שלהם והגעתי למוקד הודעות שהבטיח שיחזרו אליי אבל לא קרה כלום. כשמנסים לדבר איתם בפייסבוק, מגבלים תגובות יפות של ״ היי אלכס באם פניתך לא טופלה תוכל לשלוח אלינו את מספר הטלפון שלך במסנג'ר ונציגה תיצור איתך קשר
יום נפלא :)״ - כמובן שאף אחד לא חזר אליי גם לאחר השארת הפרטים ולאחר בקשתי לבטל את ההזמנה בפייסבוק, המענה נעלם כלא היה.
איכשהו הצלחתי כשהתקשרתי בדיוק ב09:00 בבוקר להגיע לנציגה שאמרה שהיא תשלח בקשה לאישור ביטול ההזמנה והזיכוי שלי (לא קיבלתי את המוצרים עדיין, ההזמנה לא סופקה, אין שום סיבה שאצטרך לחכות עוד בשביל ביטול). הנציגה אמרה שתחזור אליי במהלך היום, כאשר ביקשתי ממנה תיעוד לשיחה ביננו, אמרה שתוכל לשלוח לי בוואטסאפ ולאחר שאכן ביקשתי שזה מה שתעשה, קיבלתי תשובה מזלזלת של ״אה המ״ וניתוק.
בקיצור, להיזהר.
תגובת החנות:
מצטערים לשמוע על חווית הלקוח,
הלקוח נענה בערוצי התקשורת השונים.
קיבל סטאטוס לגבי הזמנתו שעמדה בטווח ימי העסקים.
לבקשת הלקוח הזמנתו זוכתה.


מוצר:
Galaxy A52
תמונת משתמש
שם:
nataliewissotzky
תאריך:
31/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם אפשר היה לדרג בפחות מכוכב אחד הייתי עושה זאת. רכשתי שואב אבק רובוטי שהתברר כפגום באותו יום, הגעתי לחנות ומשם גרמו לי לנסוע פעמיים לשירותי מעבדה (בפעם הראשונה אמרו שהנתונים כבר במחשב אבל לא היו) שלא נמצאים בעיר שלי ואז עוד פעמיים כדי לאסוף את המוצר המתוקן (אז יצא שרכשתי מוצר פגום שתוקן במחיר מלא). כל העניין היה מלווה בשעות על גבי שעות עם שירות הלקוחות המזעזע של בסט מובייל. על כל החוויה הזו רצו לפצות אותי בשובר בסכום זעום, שכמובן כבר חודשיים לא שולחים אותו והפסיקו לענות בשירות הלקוחות.
תגובת החנות:
צר לנו על חווית השירות של הלקוחה,
זו לא רמת השירות שבה אנו דוגלים.

שוחחנו עם הלקוחה מספר פעמים,ונשלח אליה פיצוי.

מוצר:
Xiomi mop 2
תמונת משתמש
שם:
גקי
תאריך:
30/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק!!! רכשתי באונלין מוצרי פארם בחבילה היה חוסר של 8 משחות שינים מזה כשבועיים וחצי אני מנסה לדבר איתם באמצעות הטלפון בשליחת הודעות וכן בהשארת הודעות בחברה העוסקת בכך בכל המקרים לא נענתי למעט במקרה אחד שהצלחתי להשיג גברת נחמדה בטלפון שהבטיחה לשלוח אלי את החוסרים עם שליח לביתי אולם הדבר לא קרה.מעיון ברשימת הממליצים עולה כי לרוב הכותבים בעיות שלא נענו או נפתרו ולכן בבואכם לקנות מוצר כדאי שתמנעו מקשר כלשהו עם חברת בסט מוביל!
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח טלפונית,
לבקשתו זוכה על העסקה.
פניתו טופלה.

מוצר:
מוצרי פארם
תמונת משתמש
שם:
נילי
תאריך:
30/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!!! שילמתי ולא קיבלתי את המוצר!!! הזמנתי ב21/7/22 קורקינט ספידר ורוד/לבן לבת שלי במחיר 249 ₪ ומאז כלום!!! ביקשתי לבצע איסוף עצמי' אז לאחר שבועיים כבר ניגשתי לברר ואמרו לי שאין במלאי את הצבע הזה זמן רב! יש לציין שבאתר רשום שיש במחסן הראשי. משקרים ללקוחות?! מאז ניסיתי עוד 3 פעמים לברר בנקודת האיסוף ואין עדיין במלאי. התקשרתי לבסט מובייל - אין מענה אנושי כבר זמן רב ומעבירים לשירות הודעות. השארתי הודעות ולא חזרו אליי... שלחתי מייל לביטול העסקה וגם לזה לא חזרו. שלחתי שוב מייל ואין שום מענה!! האדמה בלעה אותם! ממתינה למענה אחרון לפני פנייה לתביעה! דורשת ביטול עסקה והחזר כספי מלא! נילי 0503310043
תגובת החנות:

צר לנו על חווית הרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקרה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות שלנו, העיכוב בהזמנה נגרם מסיבה שאינה תלויה בבסט מובייל.
הלקוחה עודכנה וזוכתה בגין התשלום.

מוצר:
קורקינט ספידר לילדים ונוער עם גלגלי סיליקון ורוד/לבן
תמונת משתמש
שם:
shlomo
תאריך:
29/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו טלפון סלולרי מאתר האינטרנט ONLINE. לאחר אישורם הם לא סיפקו כל הודעה על מועד האספקה המשוער. תמיכת הלקוחות שלהם לא קיימת. יש להם שירות מענה שמסביר שהם מעבירים רק הודעות. אחרי זה כלום. הם לא עונים למיילים וגם החנות הפיזית שלהם לא מספקת שום תשובה. עברו שבועיים ועדיין אין חדשות לגבי משלוח. אני ממליץ לא לקנות מהם כי הם לא רציניים ולא להתפתות למחירים נמוכים לכאורה.

חשוב עשיתי טעות בדירוג. זה צריך להיות רק כוכב אחד
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הלקוח,
הזמנתו עמדה בימי העסקים כמצויין באתר בעת מעמד הרכישה,
שוחחנו עם הלקוח ופניתו טופלה לשיבעות רצונו.

מוצר:
טלפון נייד Samsung A53
תמונת משתמש
שם:
kirill102345
תאריך:
28/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אף פעם לא לקנות מהם, מוצר הגיע שבור וכעבור שבועיים ומספר שיחות ומיילים אף אחד לא חזר אליי ולא טיפל בבעיה ועברו כבר שבועיים מההזמנה
תגובת החנות:
צר לנו על חווית השירות של הלקוח,
שוחחנו עם הלקוח. בוצעה לו החלפה למוצר תקין ופנייתו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
מאוורר
תמונת משתמש
שם:
Na'avah
תאריך:
28/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קבלתי את המוצר וגם לא הצלחתי ליצור איתם קשר אחרי - לא בטלפון וגם לא במייל. פשוט לא חוזרים אליי.
עדיין בטיפול.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הקלוחה,
הלקוחה זוכתה כפי שביקשה ופניתה טופלה לשביעות רצונה.
מוצר:
עכבר גיימינג ONIKUMA CW902 כולל תאורה ו 7 לחצנים
תמונת משתמש
שם:
hadasflowers1
תאריך:
28/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות העיקר קיבלו כסף אין שירות לקוחות קניתי ב 7.8.22 קיבלתי חצי הזמנה פניתי אליהם בכל דרך אפשרית עדין אין מענה מצדם ועברו כבר 3 שבועות
תגובת החנות:
צר לנו חווית השירות.
שוחחנו עם הלקוח טלפונית, פניתו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
מגבונים
תמונת משתמש
שם:
MOSHE
תאריך:
24/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים בשירות לקוחות הזמנתי שואב אבק ולא קיבלתי אותו עבר מעל חודש וחצי מחכה לתשובה אין מענה טלפוני מתכוון לפנות לתביעות קטנות ממש עגמת נפש
תגובת החנות:
שוחחנו עם משה, פנייתו טופלה בשלמותה לשביעות רצונו.


מוצר:
שואב אבק שארק
תמונת משתמש
שם:
שירותי הנדסת סביבה
תאריך:
24/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב וטאבלט לנובו בתאריך ה-23 ביולי , לאחר כיומיים קיבלתי רק את המחשב שלא בהתאם למפרט - פניתי לשרות הלקוחות- כשעוד היה מענה שם - הובטח שהנושא יטופל תוך יום יומיים . מאז ובערך כחודש לא ניתן להשיג את שרות הלקוחות - הפניות מועברות למוקד הודעות - הושארו כ- 5 הודעות , הובטח שיחזרו תוך 24 שעות - לא קיבלתי מענה לשום הודעה שהושארה במוקד .
חוייבתי על מחשב שהגיע שלא בהתאם למה שהובטח ועל טאבלט שלא קיבלתי כלל .
ביקשתי לבטל את העסקה לאחר כשבוע מיום הרכישה - וגם לכך לא הייתה התייחסות.
תגובת החנות:
צר לנו על חווית השירות של הלקוח.
יצרנו עמו קשר וטיפלנו בפנייתו קצה לקצה לשביעות רצונו.
מוצר:
מחשב וטאבלט מסוג לנובו
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply