דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל, סלולר, פארם & more (34 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט - BEST ?
2.06
ציון ממוצע
50
חוות דעת בשנה האחרונה
547
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
13
0
37
כל הזמן
223
4
320
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על בסט - BEST
תמונת משתמש
שם:
Natali
תאריך:
02/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות ! מקצועי ! רמה הכי גבוה שיכולה להיות ! ללא ספק אחזור לרכוש שם בעתיד ואמליץ לכל מכריי.
מוצר:
Xiaomi 12T
תמונת משתמש
שם:
moshebi111
תאריך:
01/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 רמקולים ניידים. בהתחלה חייבו אותי מחיר מלא על אף שהיה מבצע 50%על המוצר השני. אח"כ זיכו אותי .
המוצר הגיע לאחר שבועיים וחצי. לא קיבלתי בכלל הודעה.
ולאחר שאספתי את החבילה - גיליתי ששלחו לי רק רמקול 1- נציג החנות במקום שלח את הפנייה שלי לשירות לקוחות, וגם אני מנסה להשיג את השירות לקוחות- אך אין קול ואין מענה!!!!!!! לא מייל ולא טלפון!!! שירות לקוחות מזעזע!!!
מוצר:
רמקול QUE MOTION B.T 5W שחור
תמונת משתמש
שם:
shahafby10
תאריך:
30/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טיטולים לבן שלי. חוץ מאסמס עם מס' הזמנה לא קיבלתי כלום. אפילו קבלה לא קיבלתי על המוצר!! פשוט שירות זוועה. לא עונים לטלפונים מנתקים שיחות ואם עונים אז מורחים, מבטיחים שיגיע עד 12 יום עסקים וכמובן שעברנו גם את זה אין עם מי לדבר כדי לקבל את הכסף בחזרה
בקיצור אין ספק שמשפחתי ואני לא נזמין יותר. שירות נוראי
תגובת החנות:
צר לנו על חווית השירות של הלקוח,
אספקת המוצר חרגה ביום עסקים אחד מטווח ימי העסקים,
ההזמנה ממתינה ללקוח בסניף הרצוי.
מוצר:
טיטולים
תמונת משתמש
שם:
rafirafi1948
תאריך:
29/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי מה שחיפשתי . קניתי במבצע . המוכר אורון דהן בדק את תקינות המוצר באופן יסודי . אני רוצה להודות לו מכל הלב . ממליץ מאד לרכוש מוצרים ב BEST Moobile .
מוצר:
טאבלט 10 אינץ
תמונת משתמש
שם:
Golan
תאריך:
29/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רמת שירות ואדיבות גבוהה מאד נציג עם סבלנות שמסביר הכל ברור ולאט חיוך כבר בכניסה לחנות שירותי ומקצוען
מוצר:
מגן אחורי ומגן סיליקון ואומניות Lg
תמונת משתמש
שם:
רובי
תאריך:
24/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר כי לא קים במלאי
אחרי שבוע שלא הגיעה, הטלפון *2289 לא עובד, שלחתי מייל לביטול העיסקה
נראה תוך כמה זמן אקבל החזר
מוצר:
מיקרופון FIFINE K690
תמונת משתמש
שם:
leannedave27
תאריך:
23/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה לא פעם ראשונה דרך החנות והיום ביצעתי גם רכישה מהחנות עצמה, כל פעם השירות מעולה ואדיב! ממליצה בחום!!
מוצר:
סיר בישול נינג'ה ol650eu
תמונת משתמש
שם:
אורטל
תאריך:
22/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נינגה גריל בחנות בויליג עזר לי מוכר בשם סרגי הוא נתן שרות מעולה ומקצועי,הוא אפילו עזר לי לאוטו.
היתה לי חוויה טובה ובטוח שאחזור
מוצר:
נינגה גריל ag301eu
תמונת משתמש
שם:
אנונימי
תאריך:
22/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שלא קראתי כאן לפני שהזמנתי!

הזמנתי שני פלאפונים ב7.11 ובחרתי באיסוף עצמי.
היום ה22.11 וטרם קיבלתי הודעה שאני יכולה לאסוף.
בטלפון לא עונים ומגיעים רק לשרות הודעות וכמובן שאף אחד לא חוזר.
למייל גם לא מגיבים.

מעולם לא המתנתי כל כך הרבה זמן לאיסוף עצמי של מוצר ולא נתקלתי במקום שאין דרך להשיג אותו.

להתרחק מהם!
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה ,
היה עיכוב בהזמנה בשל העברת ההזמנה לסניף הנבחר לאיסוף.
הלקוחה פוצתה על העיכוב ,
הפניה נסגרה לשביעות רצונה
מוצר:
נוקיה 110
תמונת משתמש
שם:
alex
תאריך:
20/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שעון חכם לאיסוף עצמי התחייבו באתר עד 12 ימי עבודה יגיע לסניף עבר כמעט חודש ולא קיבלתי כלום וגם לא עדכון לגבי איחור של המשלוח עד שהצלחתי להשיג אותם במקרה נאמר לי שאין במחסן ויעדכנו כשיגיע...משם זה נגמר חוץ ממוקד הודעות אין אם מי לדבר אפילו לבטל עסקה אני לא יכול בקיצור לא להתקרב. עדיף לשלם קצת יותר ולקבל שירות ומוצר
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח,
חל עיכוב בהזמנת הלקוח,
הוצע ללקוח להזדכות על העסקה,הלקוח בחר להמתין.
הלקוח יקבל את ההזמנה שלו השבוע ביחד עם פיצוי,
פניית הלקוח נסגרה לשביעות רצונו

מוצר:
שעון חכם גלקסי
תמונת משתמש
שם:
yamit054
תאריך:
19/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתכוונת לתבוע אותם אין עם מי לדבר לא בצט לא במיילים מלפני חודשיים שילמתי באשראי על מוצר ועד היום לא קיבלתי.בושה של של חברה
מוצר:
כיסא גיימינג
תמונת משתמש
שם:
yakov.mochnenko
תאריך:
17/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה מצוינת, מחירים נמוכים, אפשר לקנות את כל משצריך לבית, לבית ספר, לגן וכו". אני ממליצה מאוד על חברה ורשת חנויות בארץ ובאילת. שרות אדיב ומקצועי. מודה לכם מאוד על המחיר ומוצרים!!!
מוצר:
LG TONE FP8 B.T. TWS ANC
תמונת משתמש
שם:
liludallas007
תאריך:
13/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי לא ראיתי את הביקורות פה לפני שהזמנתי כיבא גיימרים... הזמנתי ב25 לאוקטובר, עכשיו כבר 13 לנובמבר, לפני 14 ימים (שלא יקפצו לי פה ויכתבו שזה בהתאם להסכם משלוח) ואף אחד לא יצר איתי קשר.
אני מבינה שכניראה עקצו אותי ב450 שקל שאין לי. מתקשרת כבר שבועיים כמובן שאף אחד לא עונה לא למיילים ולא לטלפון שכניראה מנותק.
חיים אתגר השלב הבא.
ואם הם יענו פה שסיפקו לי, ממליצה לוודא איתי אישית, כי לא רואה את זה כבר קורה. יש פה 5 אנשים שנתנו ביקורת חיובית, על 49!!! שלילית!
מוצר:
כיסא גיימינג
תמונת משתמש
שם:
עופר ו
תאריך:
12/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מבסטמובייל גזיבו 3X3. הגזיבו הגיע לשביעות רצוני. לאחר כחודשיים וחצי בד/שמשונית הגזיבו נקרע לגמרי כתוצאה מרוח (יש לומר לא חזקה ולא סופה....).
פניתי לחברה בבקשה לקבל שמשונית חדשה בגין איכות הגרועה שנקרעה במסגרת האחריות. תשובת החנות הייתה שהיא פונה ליבואן. לאחר מכן קיבלתי הודעה שהיבואן אינו מוכן להחליף. על פי חוק האחריות על המוצר ממנו נרכש הינה על החנות ממנה הוא נרכש ולכן על בסטמובייל לקחת אחריות מלאה על הנושא דבר שלא עשתה. שפניתי לבסט מובייל במכתב בו הסבר שהאחריות מבחינתי עליה לא הגיבה. בקיצור, שירות גרוע, איכות מוצרים גרוע, לא להתקרב ולא לרכוש מהם.
תגובת החנות:
בסט אנד מור הינה רשת קמעונאית המשווקת מוצרים.
המוצרים הנמכרים ברשת / באתר נרכשים מיבואנים שונים.
במוצר שהלקוח רכש כפי שמצוין במעמד הרכישה אין אחריות לאחר פתיחת המוצר
מוצר:
גזיבו 3X3
תמונת משתמש
שם:
neoray0099
תאריך:
11/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טעות. הזמנתי מהם כיסא משלוח עד הבית, התחייבו ל8-10 ימי עסקים, עברו כ-4 שבועות המשלוח לא הגיע, אין עם מי לדבר. הם לא עונים ואם הם עונים הנציגה אומרת שתברר ותחזור ולא חוזרת. לא עונים במייל בנוסף.
מוצר:
כסא גיימינג MOBEL TOKYO DELUXE במגוון צבעים צבע : שחור / אפור
תמונת משתמש
שם:
Adeena
תאריך:
10/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המיקרוגל הגיע תוך כמה ימים אבל עושים רעשים מוזרחם אחרי חודש. לטלפון רק חברת הודעות עונה ובמייל ענו פעם אחת וזהו.
תגובת החנות:
בסט אנד מור הינה רשת קמעונאית המשווקת מוצרים.
המוצרים הנמכרים ברשת / באתר נרכשים מיבואנים שונים.
שוחחנו עם הלקוחה טלפונית והפננו אותה לטיפול של גורם האחריות לצורך בדיקת המוצר.

מוצר:
מיקרוגל שארפ
תמונת משתמש
שם:
onadir45
תאריך:
09/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע. מתחת לכל ביקורת. המוצר הגיע באיחור. לא ניתן היה לקבל מענה. לא עונים בצ'ט, לא במייל ולא בטלפון. מבטיחים לחזור וזה אף פעם לא קורה. להשתדל לקנות במקום אחר.
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
benigolber25
תאריך:
09/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם!
בוצעה הזמנה לטלוויזיה על סך 5000 ש"ח ב26.10.
עד עכשיו לא קיבלתי את ההזמנה, כל הזמן מתחמקים בין אם זה בטענה שהופנתי למקום הלא נכון או שההזמנה תגיע בהקדם.
עד שמגיעים לנציג טלפוני לוקח לפחות 40 דקות וגם אז אין שום פתרון רק מריחה.
שירות בושה וחרפה אין שום מענה.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה טלפונית וגם ברשתות החברתיות ,
ההזמנה חרגה ביום עסקים אחד מטווח ימי העסקים עקב סידורי חלוקה של חברת השילוח וההתקנה.
שוחחנו עם הלקוחה גם לאחר קבלת המוצר.

מוצר:
טלוויזיה xiaomi l75m6-esg
תמונת משתמש
שם:
ויטלי
תאריך:
09/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות פשוט נוראית, טעות גדולה שהזנתי דרכם.
הזמנתי שואב אבק של שארק. חוץ מסמס אחד ברגע הקנייה עם מספר הזמנה אין שום קול ושום עונה מהם.
כבר עבר זמן ההספקה המובטח. מתקשר בלי סוף לשירות לקוחות ואף אחד לא עונה.
שלחתי להם הודעות דרך האתר וגם אף אחד לא ענה.
הלכתי פיזית לאחת החנויות שלהם וגם שם המוכר לא יכל לעזור לי בשום דרך.
פוחד שזרקתי כסף לאוויר. מתכוון להילחם בהם שיחזירו את הכסף.
אשכרה רציתי לחסוך כמה שקלים והזמנתי מהם. עכשיו ממש מתחרט על זה.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח ,
אנו מתחייבים ל8-10 ימי עסקים במשלוח עד בית לקוח כך שלא היתה חריגה בימי העסקים.
פניית הלקוח נסגרה לשביעות רצונו.



מוצר:
shark iz251 - שואב אבק אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
Anton
תאריך:
08/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עבורי, קניות בחנות הזו הפכו למתח וכאב ראש אמיתיים. הזמנתי ושילמתי עבור שואב אבק רובוטי באתר החנות המקוונת. התנאים אומרים משלוח תוך 10 ימים, עברו 15 ימי עבודה, אבל אין משלוח. מיילים לא נענים, אין תמיכת לקוחות בכלל, אפשר לחכות שעות לתגובה מעובדים לא מוסמכים, הם לא יודעים כלום ומבטיחים להתקשר בחזרה, אבל הם לא יענו. התקשרתי לאחת החנויות באשדוד, הם עונים, אבל הם מסרבים לעזור, כי כנראה אין להם שום קשר למכירות באינטרנט, אני מחכה לסופ"ש העבודה הזה ואפנה למשטרה, בגלל חוסר הפעילות של החנות וחוסר האינטראקציה עם הקונה מעידים על חוסר הגינות וחוסר הגינות שלה. מספר ההזמנה שלי הוא 000090351.
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הלקוח,
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה וזוכתה.
מוצר:
שואב אבק רובוטי שוטף Dreame Z10 Pro
תמונת משתמש
שם:
nisim277
תאריך:
07/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להיזהר לא לקנות מהמקום הזה
אי אפשר להשיג אותם בטלפון
הזמנה הגיעה באיחור גדול מאוד בלי שאף גורם רלוונטי ידבר איתנו
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה טלפונית ,
עקב עומס פניות והזמנות בתקופת החגים ההזמנה התעכבה ביום עסקים אחד מטווח ימי העסקים.
הלקוחה פוצתה על העיכוב ופניתה טופלה.
מוצר:
Samsung galaxy A53
תמונת משתמש
שם:
liroyush19
תאריך:
07/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים זולים בטירוף
חווית קניה אטרקטיבית
אמינים וישרים
בהחלט ממליצה לבצע רכישה. לא רק מובייל ותקשורת
מוצר:
בושם לאשה narciso rodriguez musc noir
תמונת משתמש
שם:
elkanah.benavraham
תאריך:
04/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה לי חוויה מדהימה ושרות מעולה
תודה רבה שוב על השרות שקיבלתי מלידור ביטון
ת.
מוצר:
סמסונג איי73 חמש גיי
תמונת משתמש
שם:
geva.bar.111
תאריך:
03/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מביא דיל 3000025824 לפני חודשיים
הפנייה נסגרה שההזמנה סופקה אך זה לא נכון ,
הנציגה פנתה טלפונית הבטיחה לבדוק ולחזור ונעלמה ( לפני שבוע וחצי )
המוקד שירות לקוחות הוא וירטואלי .
זוועה לא לקנות בשום מחיר
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח,
ההזמנה אבדה בחברת השילוח, הלקוח זוכה על ההזמנה לבקשתו.
הפניה טופלה
מוצר:
פארם
תמונת משתמש
שם:
hshuky1966
תאריך:
03/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רשת מזעזעת!!! לא לקנות אצלכם! מבטיחים מחירים זולים ולא מספקים סחורה. אני מחכה למוצרים כבר קרוב לחודש כשהובאח לי תוך 12 יום. אל תעיזו לקנות אצלם, ראו הוזהרתם!!!!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה לאיסוף עצמי מהסניפים.
הזמנת הלקוח היתה במסגרת ימי העסקים כפי שמצויין באתר ואינה חרגה מהטווח.
הוצע ללקוח להסב את הזמנתו למשלוח עד הבית ללא עלות נוספת לפנים משורת הדין וללא חריגה בימי העסקים,הלקוח סרב.
הזמנתו בוטלה לבקשתו.
מוצר:
סכיני גילוח ג׳ילט
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply