דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (41 סניפים)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט מובייל ?
1.85
ציון ממוצע
40
חוות דעת בשנה האחרונה
117
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
5
3 חודשים אחרונים
5
0
7
6 חודשים אחרונים
6
0
14
שנה אחרונה
8
0
32
כל הזמן
55
1
61
נמצאו 117 חוות דעת גולשים על בסט מובייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 10 ימים רכשתי מחשב נייד 14'' דרך האתר - החיוב ירד מייד ומאז אני ממתין למוצר. עבור מעל 7 ימי עסקים. אין דרך להשיג את השירות לקוחות (פשוט לא קיימת אופציה כזו ליזום שיחה). השארתי להם הודעה לחזור אלי לפני יותר מ 48 שעות ולא חזרו.
.
תגובת החנות:
בעבקבות משבר הקורונה כלל פעילות החברה הייתה סגורה, בחזרה לפעילות נוצרו עומסים באספקות אנו עושים את מירב המאמצים לספק ולתת מענה מהיר ויעיל לכלל לקוחותינו.

שוחחנו עם רביד ופנייתנו טופלה לשביעות רצונו.


מוצר:
מחשב נייד 14''
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה מדהימה
שירות מקצועי, מדוייק ואמין. הגעתי בחודשי הריון מתקדמים לקניית טלפון נייד חדש. הצוות בחנות דאג שארגיש בנוח (אפילו דאגו לכיסא מפנק)- הם הסבירו סידרו וענו על כל שאלותיי.
מרוצה ביותר!
מוצר:
סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט תענוג!!!
הגעתי לחנות בסט מובייל באילת סניף תיירות והכי חשוב לנציגה בשם מיכל!!
מיכל עשתה כל מאמץ כדי להסביר בפירוט ובסבלנות אודות המוצרים,
הסבירה יתרונות וחסרונות וכל זאת בנחמדות ותוך הבנת הצרכים שלנו.
מיכל עשתה הכל כדי שנרגיש בנוח והייתה ערה לכל "בעיה" שהעלינו.
חובה לציין כי יום טרם הגעתינו לחנות, יצרנו קשר כדי לוודא כי המוצרים קיימים במלאי
מיכל (שוב!) דאגה לחזור אלינו תוך זמן קצר ולתת את כל המידע הנדרש.
בקיצור, תענוג.
מיכל עשתה לנו את חווית הקניה למצוינת ואין ספק כי היא יודעת איך לתת שירות מצוין.
תודה מיכל!!
מוצר:
סמסונג S20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מצוינת, כוללת מהירות תגובה, מחיר הוגן מאוד ויחס ושירות מצויינים בעת האיסוף של המוצר
מוצר:
מסיכות חד פעמיות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לקנות פלאפון עבור צרכיי וקיבלתי שרות אדיב, מקצועי, מהיר. מחיר הוגן! מצאתי את הרשת הנכונה לרכוש ממנה פלאפון!
מוצר:
נוקיה 7.1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמה חבל שלא קראתי את התגובות לפני שרכשתי מהרשת. אין מענה לתגובה להזמנה שלי. העיקר את הכסף לקחו. ממליץ לא לקנות פה.
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הקנייה שלך בחברתנו.
בעקבות משבר הקורונה נאלצנו לסגור זמנית את הפעילות.
אנו עושים מאמצים גדולים לשוב אל כלל הלקוחות ולעדכנם בסטטוס ההזמנה.

במקרה של הזמנה זו לאחר שיחתנו עמך ההזמנה בוטלה והושב לך התשלום בגינה.


מוצר:
מכונת שטיפה בלחץ אלחוטית JIMMY JW31 יבואן רשמי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון באתר שלהם הוא הגיע רק לאחר מעל חודש במקום שבע ימים באותו יום היה לטלפון תקלות אמרתי להם שיש לטלפון תקלות אמרו לגשת לשירותי האחריות למרות שבאותו יום אמרתי להם שלטלפון יש תקלות אמרתי להם שאני לא רוצה להסתבך אם שירותי הלקוחות אחרי שחיכיתי כבר חודש לטלפון ואני רוצה החזר כספי ומאז התעלמו מהנודעות שלי
מוצר:
Samsung galaxy a 5p
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

ב-16 בפברואר השנה רכשתי טלפון ומספר מוצרים נוספים, בהמשך לשרות נעים ומקצועי לו זכיתי ברכישה קודמת. המוכרת, שגישתה מקצועית אף כי וודאי לא בחיוך, הדביקה את מגן המסך ומסרה שה"בלונים" שנותרו ייספגו תוך שבועיים. כשהדבר לא קרה, חזרתי ור אז דוח לי כי אין מה לעשות. דומני שכון היה לאמר זאת כבר בעת הקנייה ולחסוך אי נעימות. באותו מועד רכשתי מתקן לרכב. הדבקתי את המגנטים לפי ההוראות שבקופסא. אחר שבועות אחדים התברר שהמגנט ניתק מידי פעם מכיסוי הטלפון, וביום 14 במאי, אחר קושי רב בברור שעות הפתיחה, חזרתי לחנות. הייתי בודד בתור, והפעם התקבלתי בגישה כמעט עויינת, אף שאפילו לא העלתי דרישה להחליף המוצר. המוכרת, הפעם, התרשמתי שאננה מכירה את המכשיר, וזרקה "אין מה לעשות". עצרתי אותה מלפרק את ההדבקות (המכשיר כולל שני טבלות מגנט משני צידי עטיפת הטלפון), ובסופו של דבר הציעה לקנות טבלות מגנט חדשות שלא נמצאו בחנות, והופניתי לחנות אחרת שבאותו מתחם. שם דווקא היה תור ממתינים, אך משהתקבלתי, במעט סבלנות, היה השרות מהיר, אדיב ומקצועי.

אני כותב אליכם במחשבה לשפר. אחר שבעבר נהניתי משרות נעים ומקצועי נתקלתי פעמיים בשרות שלא שיפר את רצוני לחזור. המענה בטלפון היה אגרסיבי משהו (שוב של עובדת), היחס בחנות , בעיקר בביקורי האחרון, היה חסר סבלנות אף שלא היה אף לקוח ממתין נוסף, התחושה היתה "שרק לא יעלה עניני אחריות" אף שאפילו לא הזכרתי זאת, והמקצועיות, להבנתי, לא היתה מספקת. נכון שבשני ביקורים אלה המדובר בדברים יחסית פעוטים, אך סבורני שדווקא באלה קונים או מפסידים לקוח.

בתודה, גדעון מן.
0522514608
מוצר:
טלפון סמסונג גלקסינט 10, זרוע מגנט לרכב ומספר מוצרים נוספים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט הזויים קניתי עכבר בסניף פתח תקוה יום אחרי ביקשתי לבטל עיסקה כי העכבר לא נוח לשימוש מציין שלא נעשה בו שימוש ולא חובר לחשמל אבל המדיניות של החנות אם המוצר נפתח לא מחזירים כסף אבל למכור הם אוהבים מוצר ושירות גרועים העכבר עדיין באריזה המקורית אם מישהו אולי יראה ויחליט לשנות את דעתי
בנוסף שילמתי יותר כי לא היה עודף למוכר
מוצר:
עכבר למחשב רד דרגון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 07/05/2020 רכשתי סוללר NOKIA 8 בסניף קניון הזהב. קיבלתי הסברים רחבים ומקצוים לגבי המכשיר החדש. תודה על כל הנדיבות, הנחמדות שהמוחר העביר את השירות הזה.
מוצר:
סוללר נוקיה 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום נוראי, מוכרים לא מקצועיים. בילית בחנות כמעט שעה כדי לרכוש מחשב עם הגדרות ברורות בסוף מכרו לי מחשב אחר, עם נתונים יותר נחותים.
בקיצור, לא להתקרב בשום אופן
תגובת החנות:
הלקוח התעניין במבצע שמצוין בו בפרוש שהוא לאתר בלבד.
היות והלקוח היה פיזית בסניף ועל מנת שיצא מרוצה נתנו מתנה בשווי כ 100 ₪ על מנת שיקנה בסניף מכשיר אחר שהיה במלאי על מנת שיקבלו במקום .
המוצר שהלקוח התעניין בו לראשונה , קיים במלאי וניתן לבצע הזמנה באתר האינטרנט ולקבלו במשלוח חינם עד לבית הלקוח .

מוצר:
מחשב נייד N3593Dell
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית, אמרו לבוא לקחת מהסניף בתלאביב אחרי התשלום באינטרנט ושיש את הטלפון במלאי, קניתי באינטרנט ואז אמרו שאין בסניף תל אביב ושיש רק בבאר שבע, הציעו שאשלם עוד 150 שח על "יבואן רשמי" ושאז אקבל "פיצוי" על סך 120 ש"ח בדמות מגן מסך, במסגרת הצעת הפיצוי, ההצעה לבוא לאסוף מהסניף הקרוב אליי כבר לא רלוונטית, ועכשיו אני צריך לחכות שבועיים להגעת המוצר מבאר שבע, מה שאומר שהם מבקשים ממני לחכות עד 14 יום למוצר שהבטיחו שנמצא בסניף שקרוב אליי, וגם מחייבים אותי לקנות מהם מגן מסך ב120 ש"ח , אני לא רוצה יבואן רשמי, לא יודע מה ההבדל בכלל, פשוט קניתי גלקסי A50 והתחילו לבלבל אותי עם יבואנים, חוץ מזה אני לא מעוניין במגן מסך שלהם ב120 ש"ח, רוצה לקנות בשוק ב20 ש"ח.
לא אחזור אליכם
תגובת החנות:
הלקוח התעניין במבצע שמצוין בו בפרוש שהוא לאתר בלבד.
היות והלקוח היה פיזית בסניף ועל מנת שיצא מרוצה נתנו מתנה בשווי כ 100 ₪ על מנת שיקנה בסניף מכשיר אחר שהיה במלאי על מנת שיקבלו במקום .
המוצר שהלקוח התעניין בו לראשונה , קיים במלאי וניתן לבצע הזמנה באתר האינטרנט ולקבלו במשלוח חינם עד לבית הלקוח

מוצר:
Samsung galaxy A50
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו היום אל חנות הסניף שבקניון הזהב. לא הכרנו את החנות, כי הגענו דרך זאפ וזה המקום היחיד שמכר את האזניות. מייד התקבלנו בחיוך ע״י שני העובדים שהיו בחנות. אחד העובדים טיפל בנו בצורה הכי מקצוענית בעולם, תוך כדי סבלנות לכל השאלות שהיו לנו לאורך כל הדרך. ולהפתעתנו בסוף גם קיבלנו איזשהי מתנה יפה מהמוכר. בהחלט נחזור לשם !
מוצר:
cowin se7 anc
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וואו, רמת שירות כה ירודה לא קיבלתי בשום מקום בארץ. פשוט מביש.
רכשתי באלפי שקלים בחנות הרשת בכפר סבא והשירות לו זכיתי גובל בשערוריה.
לא ממליץ לקנות - ראו הוזהרתם!
מוצר:
טלפון נייד Samsung A51 שעון Active 2.0 מגיני מסכים לנייד ולשעון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חויית השירות הגרוע בחיי.

ראיתי את האזניות באתר במחיר x
הגעתי לחנות המחיר היה y.
לאחר שהראיתי למוכרת את המחיר באתר נאמר לי שתקף להזמנה און ליין בלבד. בסדר טעות שלי לא ראיתי את האותיות הקטנות.
מנסה לבצע את הזמנה און ליין, האתר גרוע, ופשוט לא מתפקד במובייל בשום דפדפן, לאחר 40 דקות של ניסיונות הזמנה עקרים פניתי למוכרת שוב, בטענה שהאתר לא עובד, ואני כבר נמצא כאן... אז שתעשה מחווה שירותחת ותיתן לי לי רכוש את האזניות, כמובן שהתגובה נשארה במסגרת האטימות
היות שכבר שרפתי שעה מחיי התקשרתי לזוגתי וביקשתי שתנסה לעשות הזמנה מהבית במחשב ביתי.
לאחר שההזמנה בוצעה, ניגשתי שוב לסניף עם המספר הזמנה, ואישור המייל, שההזמנה בוצעה, יש לציין שהאוזניות נמצאות שם וכל מה שעל המוכרת לעשות הוא לתת לי אותן, תגובה הייתה שלוקח למערכת יום יומיים להתעדכן, והיא תשמור את האזניות, את השעתיים ששרפתי מהחיים החנות כבר לא תפצה אותי, אבל אני מתחייב לא לדרוך ברשת לעולם, ולגרום לכל מי שחושב לעשות זאת, לנהוג כמוני
תגובת החנות:
בהמשך לפניית הלקוח ברצוננו להבהיר שאין קשר בין המחירים באתר לבין המחירים בסניפי הרשת, הדבר
מובהר בתקנון האתר אשר נימצא באתר לקריאת הלקוחות, מצורפת הפסקה הרלונטית:

כמו כן אספקת המוצר לא שייכת למלאי של הסניף,
הזמנת הלקוח מסופקת על פי דרישת הלקוח כפי שהוא פירט אותה בעת ההזמנה באתר, מצורפת הפיקה בקשר לכך בתקנון:

צר לנו שהלקוח טועה ומטעה בגישתו לגבי רכישה באתר חברת בסט מובייל.
אנו מקווים שבהמשך לתגובתנו הלקוח יבין את ההתנהלות באתר של חברת בסט מובייל
ואנו נשמח לשווק לו את כלל מוצרי הרשת המופיעים באתר במחירי האתר.
בקשר לתקלה שטוען הלקוח שהייתה אין אנו יכולים להתייחס ללא פירוט וצילומי מסך יותר מפורטים.



מוצר:
אוזניות akg
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שירות גרועה ויחס מזעזע בבסט מוביל סניף קניון מלחה, ירושלים. נתתי טלפון לתיקון קטן ביותר, 3 שבועות והטלפון חזר נעול עם קוד לא שלי. הייתי צריכה ללכת למעבדה פרטית לאפס לי אותו על חשבוני, ונמחקו לי הרבה דברים. אף אחד לא לקח ארחיות על הטעות כולל קבוצת חי, המנהל הציע לי קפה ומפאה כפיצוי. מאד ממליצה לאנשים לא להתקרב לשם הוזהרתם!!!!!
מוצר:
S10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם המוצר שקנית יש בו תקלה תגיד קדיש על המוצר, כי ללכת לסניף שקנית זה סתם יוציא לך את המיץ יותר חבל העצבים מאשר הכסף
מוצר:
אוזניות אלחוטיות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות לא עודת במבצעים שפרסמה למרות שביקשו לחכות עם ההספקה בסוף לא סיפקו ופספסתי מבצעים ברשת אחרת.
לאחר שלושה שבועות התקשרו להציע מוצר נחות במטרה לנצל!!!!

לא הקנה ברשת זו אף פעם!!!!!
מוצר:
אוזניות SOUL XS LITE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות בסניף רמלה בתאריך 21/11/19 , והובטח לי שהאספקה של המוצר תהיה תוך שבוע ימים לסניף מודיעין כבקשתי .
לאחר שבוע פניתי לסניף במודיעין והמוכר (ליאל) ענה לנו לאחר שבדק עם מנהלת הסניף (אמונה)שנלך לסניף בוא רכשנו את המוצר וכי הם מחוייבים לנפק אותו בין 7-10 ימי עסקים .לאחר שיחה עם בחור בשם מאריק משרות לקוחות נאמר לי שיסופק דרך הסניף במהלך השבוע שלאחריו.
כשהתקשרתי לאחר שבועיים לברר עם מאריק מדוע טרם קבלתי אותם ? השיב לי שעדיין לא עברו 14 ימי עסקים וכי עד ה11/12/19 יעשו מעמצים לנפק לי אותו .

לא ממליץ להתקרב לרשת הזו !!!
חוסר אמינות ושרות לוקה ביותר על גבול הנוכלות .
אין עם מי לדבר רק בהתעקשותי הגעתי לשירות לקוחות ( ושם נבלמתי עי מי שהציג עצמו כמנהל שירות לקוחות) שלא מבין את חשיבות תפקידו !!
מוצר:
אוזניות סאני b.t soul
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לבנתיים השרות ומה שיתחייבו, מה שנקרא אין קשר למציאות...
התחייבו לי כי אם המכשיר מתקלקל במקום מחליפים ולא נותנים לי להתרוצץ בין יבואנים, קניתי אוזניות ב1060 שח של סוני פתחתי את האריזה אחת מהאוזניות לא עובדת הגעתי אליהם היום אמרו לי בקיצור... תתחיל להתרוצץ... ממש לא ממליץ לקנות מהם.
מוצר:
Sony efraim 100xm3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משחק במהלך ShoppingIL. ההזמנות שלהן הן דרך נקודות האיסוף של e-post. בעיקרון אין בדרך כלל בעיות איתן, אבל המוצר נתקע אצלם איפשהו במחסנים ועד היום הם מנסים לברר איפה הוא... בהתחלה בסט ביי דווקא ניסו לעזור לי. נציגה אחת אמרה לי שהם מבררים גם עם e-post ויחזרו אלי עוד באותו יום. למחרת אמרו לי שאני יכול לאסוף משחק זהה מחדרה והם יפתרו את העניין עם e-post בעצמם. חיכיתי להודעה שאני יכול לאסוף והיא לא הגיעה.

התקשרתי אחרי כמה שעות לשירות לקוחות והסתבר לי ששתי הנציגות בכלל לא היו מתואמות ביניהן וזו שדיברה איתי ביום הראשון אמרה לי שהיא "תבדוק מה קורה". בקיצור, אני כבר שבועיים מנסה לקבל מוצר שהזמנתי בתוך הארץ...

ביום ראשון אני מתכוון לבטל את ההזמנה. חבל, איבדתם לקוח.
מוצר:
משחק ל-Switch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות על הפנים, תעשו לעצמכם טובה ואל תזמינו באתר, ההזמנה פשוט לא מגיעה ואין עם מי לדבר.
מוצר:
משחק ל PS4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגן מסך של חברת zagg והבטיחו לי אחריות של 12 חודשים על החלפת המגן מקורי של zagg. הגעתי לסניף בראשון לציון כדי להחליף את המגן ושם עובד בשם תמיר התייחס אלי בזלזול ואמר לי שהוא לא יכול להחליף לי את המגן למרות שיש לי אחריות .אחרי שבדקתי את המגן שמחליפים לי מסתבר שזה לא מגן מקורי של zagg אלה מגן עם איכות ירודה מאוד . ניסיתי לקבל עוד תשובות אבל תמיר לא נתן לי תשובה מספקת והפנה אותי ליציאה של החנות בחוצפה
מוצר:
ZAGG HD WET SMALL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצטרף ב- 100% לביקורת של elenabra לפני, עם חוויה זהה.
קניתי מכשיר סלולר סמסונג S8 באתר ב-26 בספטמבר. גם אני קיבלתי מייל עם אישור הזמנה והבטחה להודיע מתי לאסוף תוך 7 ימי עסקים. 1823 ש"ח ירדו באשראי ביום ההזמנה.היום ה- 31 באוקטובר, עדיין לא יצרו איתי שום קשר בנוגע להזמנה. מסתבר שלא ניתן בשום דרך לדבר עם העומדים מאחורי האתר של בסט מובייל. פניתי מספר רב של פעמים דרך המיילים המופיעים ב"צור קשר" באתר - ואף אחד לא עונה. גם אני ניסיתי להתקשר לסניפים - וקיבלתי את אותה תשובה שאין קשר בין הסניפים לאתר ומסרבים להפנות אותי לאחראים. טוענים שהיה עומס בחגים וצריך להתאזר בסבלנות. גם אצלי אין כסף ואין מכשיר. בחברת האשראי נאמר לי שבטווח הזמן הזה כבר לא ניתן לבטל את העסקה לאחר שנגבתה. פניתי אתמול למועצה להגנת הצרכן. מקווה שיעזור. ממליץ בחום, מהניסיון המר שלי, שלא להזמין כעת כלום מאתר בסט-מובייל! יש סיכוי סביר שגם לכם זה יקרה, הכסף ייגבה והמוצר לא יתקבל.
מוצר:
SAMSUNG GALAXY S8 כרטיס זכרון כיסוי סיליקון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם הייתי יכול להביא פחות בכוכב אחד הייתי מביא באמת, זה לא הגיוני שאני קונה משהו וכמה חודש ימים אני לא מקבל את זה ושאני שלח מייל אני לא מקבל תשובה אבל להוריד לי כסף זה אתם יודעים אבל להביא את המוצר זה לא באמת שאתם הכי גרועים שיש אין לי מה להגיד לך
מוצר:
ASSASSINS CREED ODYSSEY S.E ASSASSINS CREED ORIGINS
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.