דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (41 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט מובייל ?
3.77
ציון ממוצע
62
חוות דעת בשנה האחרונה
88
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
2
3 חודשים אחרונים
0
0
7
6 חודשים אחרונים
2
0
9
שנה אחרונה
43
0
19
כל הזמן
49
1
38
נמצאו 88 חוות דעת גולשים על בסט מובייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לסניף לשאל האם אייפון 11 יהיה בסניף אילת ב28.9 (כשאני אהיה שם), נציג אמר שכן - הם מקבלים ב26.9 את המכשירים ואני יכול לקבל ב28 אם אעשה הזמנה.
אז עשיתי הזמנה, שילמתי, וכשהגעתי לסניף אמרי לי (די אסורטיבי וכלל לא שרותי) ש"נגמר במלאי" ושאני יכול "לעמוד פה עד מחר".

לשאלה שלי - לבדוק במערכת או מול חברה נאמר לי ש"אני לא קשור עליהם, תתקשר תברר איפה זה"
אני די רגיל לשרות גרוע בישארל אבל זה ממש חוצפה. שלא נדבר על זמן שבזבזתי וההזמנה ששלמתי לפני 5 ימים.

ביום עבודה פניתי לשרות לקוחות כדי לבטל את העסקה ולקבל זיכוי - אבל הסתבר שצריך לכתוב לאימייל שונה מזה שנשלח אישור הזמנה :)

כמובן בסופו של הדבר חזרו עלי וזיכו.
מוצר:
iphone 11 pro 256GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

בתאריך-18/09/19 נרכש מכשיר EASY PHONE בחנות בסט מובייל בקניון אבנט פ"ת. לאחר הטענה מלאה באותו יום המכשיר התחמם ,והסוללה התרוקנה ואחרי זמן המתנה של שעתיים וחצי המכשיר כבה. חזרתי למחרת לחנות ואמרתי שהמכשיר לא תקין וביקשתי להחליפו. לאחר ברורים טלפונים של המוכר הם סרבו בתוקף להחליף את המכשיר והפנו אותי לתחנות שרות של היבואן. השיחה עם המוכרים הגיע לטונים צורמים. לא ייתכן שמוכרים מכשיר תקול מהאריזה ומפנים למעבדת תיקון. קניתי מכשיר חדש ולא מכשיר מקולקל שצריך לתקנו. לדבריהם הם רק מוכרים והפנו אותי למייל של השרות של בסט מובייל. במייל לא ענו. השארתי 4 הודעות בטלפון גם לא חזרו. בתחנת שרות זיהו שהמכשיר לא תקין ושלחו למעבדה המרכזית ואומרים שייקח שבועיים לקבל תשובה. בקיצור ברגע שתעבירו כרטיס אשראי לא יכירו אתכם. זה לא Best Mobile זה Worst Mobile.
לא להתקרב!

מוצר:
סלולרי למבוגרים EASY PHONE NP-01
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב04/08/19 נרכשו ואזניות jbl free.לאחר שבועיים חלו בעיות אי סנכרון בין שתי האזניות,פניתי לסניף בו רכשתי את המוצר אך הופניתי לבאג היות ומוצר נמצא באחראיות יצרן. ניגשתי לבאג,הסברתי את הבעיה-נציג ביצע בדיקה והציע לי לשלוח אותן לתיקון (זמן תיקון לפחות 14 יום),ניסיתי להסביר שמוצר נרכש פחות מחודש והיה בשימוש במצטבר אולי שבוע ימים ולא יתכן שאצטרך להמתין לפחות שבועיים-ביקשתי לקבל מוצר חדש אך הצעתו היחידה הייתה לחזור לBEST MOBILE ולדרוש מהם מוצר חדש. חזרתי לBEST MOBILE אך בחור בשם אנטולי היה תוקפני,לא היה מוכן לשמוע אותי כלל ורק חזר על זה ש"אין מה לעשות,קניתי מוצר תקין ובשום פנים ואופן לא יחליף לי".כל זה היה בטונים גבוהים ולא נעימים,שהוא לא אחראי על המוצרים-הוא רק מוכר ולא מעבר לזה!!!
בשורה תחתונה אין עם מי לדבר,יחס גרוע ולא אנושי,מוצרים לא איכותיים.
מאוכזבת מאוד -במיוחד שרכשתי את האזניות במקום ידוע אך לצערי אם יחס ואיכות כזאת עדיף לא להתקרב למקום הזה!
ראו הוזהרתם!
מוצר:
אוזנייות jbl free
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 21/6/19, הילדים שלי קנו מהחנות BestMobile סניף גרנד, ב"ש , מכשיר Fitbit Inspire כמתנת יום הולדת. לפני שנתנו לי החליטו שהצבע לא מתאים והחזירו לחנות על מנת להלחיפו לצבע אחר. בחנות הסכימו להחליף והיות ומה שרצו לא היה במלאי, הזמינו מסניף אחר. כעבור זמן מה, אספו את המכשיר המוחלף (עד לנקודה הזאת החנות היתה בסדר).

בתאריך 27/7/19 קיבלתי את המתנה ולא פתחתי אותו. בדקתי את הדגם וראיתי שהוא לא מתאים לצרכיי והחלטתי לשדרג אותו לדגם עם מד דופק (כולל תוספת למחיר של 150 ש"ח).

כשניגשתי לחנות, העובדים ישר שמו לב שהמדבקה על האריזה חתוכה. זאת למרות שהיתה עדיין דבוקה לקופסה ואי אפשר היה לפתוח אותו בלי מאמצים נוספים. לא הבחנתי בזה קודם. על סמך זה הם סירבו לקבל את המכשיר בחזרה.

פניתי לשרות לקוחות של Best Mobile ושם תירצו את אי קבלת המכשיר בזה שנעשה בו שימוש. הם היו אטומים לגמרי להצהרות שלי שלא רק שלא נעשה בו שימוש אלא שהאריזה עדיין שלמה וסגורה (חוץ מאותו חתך של המדבקה). אני עדיין לא יודע מה יש בתוך הקופסה אבל אני בטוח שאם מישהו היה טורח לבדוק אותו היו רואים שלא נעשה כל שימוש במכשיר.

אני לא יודע מי חתך את המדבקה אבל אני כן יודע שהחזרתי את אמכשיר לחנות בדיוק כפי שהוא יצא ממנה.

מעולם לא נתקלתי ביחס מבזה כזה של בעל עסק והעלבון שאני מרגיש כשלא מוכנים לקבל את האפשרות שאני דובר אמת (שאפשר גם לבדוק) גרמו לי להוציא את הסיפור לרבים. אות אזהרה לכל מי שלא בטוח לגבי איזה מכשיר הוא רוצה, לבדוק היטב את האריזה בזמן קבלת המכשיר ושלא תזדקק לשירות הלקוחות שלהם.
תגובת החנות:

חברת בסט מובייל משווקת אך ורק מוצרים חדשים באריזתם המקורית - מוצרים חדשים.
הנושא נבחן מול הנציגים בסניף שנית והודגש כי בסט מובייל עמדה בכל מה שהלקוח ביקש. אולם כאשר הגיע הלקוח עם המוצר לאחר שבוצע בו שימוש אין אנו יכולים לקבל אותו .



מוצר:
Fitbit Inspire
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מכשירים, קיבלתי אחרי שבוע שירות לא מקצועי של מוכרים ומנהלי איזור כבר בתקלה הראשונה ,
מוצר:
Huawei p30 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות אין אחריות למוצרים אל אף שהם נותנים אחריות בפועל הם לא נותנים אותה קניתי אצלם כבל תעינה של oterbox חברה אמריקאית כבל שעלה 150 שקל אם אחריות לשנה אחרי חודש הכבל לא עובד יותר ואז הם שולחים אותך ליבואן ששולח אותך אליהם שוב ואז הם אומרים שצריך לחכות 14 ימי עסקים ואז הם חוזרים אליך ואז אם לא חוזרים אחרי חודשיים של מרדף הם אומרים במפורש לך תחפש את החברים שלך
מוצר:
כבל סנכרון וטעינה OTTERBOX LIGHTNING מאושר אפל באורך 1 מטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני עצבנית.
עצבנית על תודעת השירות פה בארץ, או יותר נכון חוסר תודעת השירות.
מקרה שכך היה:
לפני כמה חודשים קניתי מכשיר סלולרי חדש.
רציתי עבורו מגן סיליקון טוב ולמרות שבקלות יכולתי לרכוש אחד כזה ברשת בזול, לאחר שעשיתי סקר שוק בו קראתי ביקורות טובות על "בסט מובייל", בחרתי בכם והגעתי אל סניפכם.
בחנות הנציג שכנע אותי לרכוש מדבקת סיליקון יקרה יותר ואיכותית יותר שלטענתו מקנה אחריות והחלפה לכל החיים.

השבוע, 3 חודשים אחרי, כשהמגן מתרומם מעט ועם שריטות, ניגשתי לסניף במטרה להחלפת מגן.
הנציג הסתכל על המכשיר וביקש לראות חשבונית קניה, וברגע שראה זו, טען שאין אחריות על נזקי לקוח (למען הסר ספק שום נזק לא נעשה במכוון).

מדובר במדבקת סיליקון להגנה על המכשיר הסלולרי, אשמח לדעת באילו מקרים כן מחליפים? נניח בצד שהנציג של הסניף דיבר אליי בזלזול ובחוסר שירותיות כשהתנסח ב"לא הצמדתי לך אקדח לרכה".
יצאתי מאוכזבת ופניתי בכתב אל שירות הלקוחות (את שירות הלקוחות הטלפוני לא הצלחתי להשיג) כולל התייחסות לחוסר שירותיות של אותו נציג.
נציג שירות הלקוחות השיב לי במייל ביום למחרת וביקש את מספר החשבונית, ללא התנצלות כלל על יחסו של הנציג אליי.
לאחר שמסרתי את מספר החשבונית הושב לי שהנציג בחנות נשאל מה הנזק שנגרם למדבקה והם הגיעו למסקנה שלא מגיעה לי החלפה.

איך לקוח אמור לתת אמון בחברה שמבטיחה לכם אחריות והחלפה לכל החיים ולא מקיימת?

לי אולי אלו כמה שקלים אבל אותי איבדתם כלקוחה.
תגובת החנות:
הלקוחה חזרה עם המוצר לאחר שלושה חודשים, עם נזק על גבי המוצר.
האחריות אינה כוללת שבר או נזק ללקוח בהתאם לאחריות יבואן.
שירות הלקוחות של רשת בסט מובייל מטפל בפנייה ויגיע לפתרון לשביעות רצון של שני הצדדים.

מוצר:
1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 מכשירי טלפון בחנות בכפר סבא, לאחר שהאיש מהמכשירים ארעה תקלה(שלושה שבועות לאחר הקנייה) החנות סרבה לתת שרות נאמר לי לפנות לנקה שרות של פלאפון ברעננה שם המכשיר נבדק ונתגלו שתי בעיות שמצריכות החלפת רכיבים, החנות ושרת הלקוחות של הרשת הדגישו בפנייה שהשירות ניתן ע"י פלאפון וזו ההתנהלות של הרשת, מי שמעוניין בחוויות לקוח כזו מוזמן לרכוש ברשת זו, אני אצלם לא קונה.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה את המכשיר בתאריך 24/05/2019
פנתה אל שירות לקוחות בתאריך 05/07/2019 , אין אפשרות לבטל את הרכישה לאחר חודש וחצי,
הלקוחה הופנתה לטיפול ובדיקה של המכשיר אל מעבדות היבואן שהם נקודות השירות של חברת פלאפון
כפי שמצויין בתעודת האחריות ועל גבי החשבונית:
מימוש אחריות נקודות שירות ברשת פלאפון 1800-050-199

מוצר:
Nokia 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי AIRPODS 2 בקניון מול הים שבאילת מאופק בן ארי. הגעתי הביתה והקייס של האוזניות בכלל של הדגם הראשון. תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו
מוצר:
apple new airpods
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בעבר כמה מוצרים ברשת והשירות היה בסדר, אך הפעם עליי לציין שנתקלתי בשירות יוצא מהכלל בסניף אשקלון, הטלפון הסלולרי שלי התקלקל, באתי לבדוק על רכישת מכשיר חדש, קיבל אותי בחיוך נציג בשם רוס, מהידע המקצועי שהפגין הבנתי שאני בידיים טובות, לאחר שהציע מספר דגמים שהתאימו לדרישותיי ולתקציב, בחרתי את הטלפון שמתאים עבורי, לאורך כל תהליך המכירה רוס היה אדיב ושירותי מאוד, לאחר המכירה הדביק לי את המגן זכוכית, אין ספק שאמליץ לחבריי לקנות ברשת בסט מובייל בכלל ובסניף אשקלון בפרט.
מוצר:
טלפון סלולרי שיומי רדמי נוט 7 128 ג'יגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין על בסט מובייל ,

אני כ"כ מרוצה לחזור לשירות הנעים והמקצועי של החברה הזו.

אחרי מחשבה מאוד זהירה לגבי סמארטפון חדש לאחר שהאחרון עבר בעיות קורוזיה .

הוצע לי הרדמי נוט 7 של שיומי ( אני בחיים שלי לא חשבתי שאקח שיומי)

בסניף פ"ת של הקניון הגדול קיבלתי את כל הפרטים על המכשיר וקניתי ואני נהנה מהשימוש איתו.
מוצר:
שיומי רדמי נוט 7 128 GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות כפתור של qcy שלא עובדות, כל קבוצת ח.י מתנערים מאחראיות גם ח.י עצם שהאחראיות היא שלהם, גם חברת הבת שלהם שיא קום בחור בשם אבנר שחושב שהלקוחות הם משועממים וסתם מתלוננים וגם חברת בסט מובייל בעצם שמתנערים ומפילים את האחראיות על שיא קום, תוצאה האוזניות לא נטענות כמו שצריך, ולכן גם כל הזמן מתנתקות, אבל אני זה שלא בסדר ומשועמם....
מוצר:
Qcy q29
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגן אוטרבוקס שרוף לאייפון עם אחריות לשנה.

בחנויות אחרות הצלחתי לממש את האחריות אך בבסט מובייל לא.

הפנו אותי לספק והוא הפנה אותי בחזרה לחנות.

שירות הלקוחות בודק את העניין כבר למעלה משבועיים.

בקרוב מגיש נגדם תביעה.
מוצר:
אוטרבוקס שקוף לאייפון איקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ואיליה היקר אני מודה לך על השירות המעולה והמדהים שקיבלנו ממך פשוט כייף היה לרכוש אצלכם אייפון תודה מקרב לב
מוצר:
Pocophone
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש דגמים של לגו שאין אותם בחנויות אחרות, מחירים טובים למשחקי לגו, ממליץ בחום לקנות באתר
מוצר:
60121 דגם LEGO CITY לגו התפרצות וולקנו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי ! התחייבו לאספקה תוך 7 ימי עסקים, המוצר לא הגיע ואף אחד לא טרח להודיע. בקיצור- בושה וחרפה.
מוצר:
גלקסי A7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות קיבל אותי מנהל החנות נאור נצן לי שירות מעולה ומקצועי ממליץ בחום ואהבה
מוצר:
S10 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואישי בסניף קניון הזהב מהמוכר דניס, כן יירבו אנשים טובים ומסורים כמוהו.
חנות מקצועית ואיכותית.
מוצר:
מעמד טעינה לפלאפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה, בסניף פתח תקוה אבי הנציג המקסים נתן סקירה מלאה למוצר שרכשנו המליץ על נילווים המליץ על ביטוח בצורה אמינה ונעימה מומלץ להגיע
מוצר:
נוקיה 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקוחות קבועים בבסט מובייל ביג אילת תמיד מרוצים מהשירות ומהמחירים הטובים ובמיוחד מהנציג ברק שתמיד דואג לנו באופן אישי את כל הקניות שלנו אנחנו מבצעים רק שם !!!
מוצר:
Mi a2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות מעולה מאיכפתי שירות מהלב
נהנה כל פעם להגיע לסניף שירות מעולה
החנות נראה מעולה
מוצר:
P 20 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

שירות מעולה ומקצועי עובדים נחמדים מאוד יחזור וישנה בשנית זה בטוח חי עזר לי והעביר לי את כול הנתונים
תודה רבה ממליץ בחום!
מוצר:
A9 סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מאוד מהשירות שקיבלתי מהנציג ברק שבסניף ביג אילת מחירים ממש טובים שווה לקפוץ לבקר
מוצר:
A9 samsung
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרנו היום בדוכן בסט מובייל בקניון מול הים וטופלנו על ידי נוראל..
אחרי ביקור בכמה חנויות, היה נעים לראות פנים מחייכות, אדיבות,
סבלנות ומקצועיות..
בנחת ובשקט מצאנו את טלפון המתאים ונוראל התקין את כל מה שצריך..
יישר כוח אין ספק שנחזור ונמליץ
מוצר:
S9 64 רשמי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לדניאל וצוות ביסט מוביל כרמיאל..
אין מילים להודותת לצוות המובחר שמכבד כל ארגוןעל היחס המקצועיות והאנושיות שפועלים בצוות .לעניות דעתו אתם גאווה לארגון שלכם היות ואתם מוסריים איכפתים ומיצגים נאמנה הטרגון ונותן השירות הכי טוב ללקוחות .אחלא שגרירים לביסט מוביל ..ממליץ עלים בחום ובזכות .הייתם חוויה מאד טובה .יישר כוח ובהצלחה בכל מעשיכם אנשים ערכיים טובים ..נשמות שמאירות דרך..
שיהיה לכם אחלא שבוע והנשך עשיה מוצלחת לכולנו
ברגשי כבוד
קבלאן נביל 0506223159
מפקח מחוזי במחוז חיפה והצפון
מוצר:
זכרון פלאש
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.