דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל, סלולר, פארם & more (34 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט - BEST ?
2.00
ציון ממוצע
49
חוות דעת בשנה האחרונה
547
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
12
0
37
כל הזמן
223
4
320
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על בסט - BEST
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
18/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות הזו, להתרחק כמו מאש.
קניתי סאונד בר במחיר מפתיע יחסית לשוק אבל זה היה ברור שזה "חתול בשק".
הסאונד בר הגיע, לא עבד ב-3 טלויזיות שונות.
אמרו לי ישר לפנות למעבדה לתיקון , בלי החזר כספי או החלפה. לא עונים בטלפונים או במייל. שירות מחפיר.
רשת לא אמינה בכלל ושירות גרוע. להתרחק!!!!
מוצר:
Yamaha soundbar yas 109
תמונת משתמש
שם:
ofirassido
תאריך:
18/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נפלא בסניף אילת כולל הסבר מפורט, מענה לשאלות ויחס סבלני מנציג השירות. מומלץ בחום
מוצר:
טלפון Xiaomi Redmi Note 12
תמונת משתמש
שם:
Tsah
תאריך:
18/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קבלת טלויזיה עם כרטיס שרוף שקיבלתי, ולאחר שמוצו כל האפשרויות מול המעבדה!! השירות הנורא , והשיא: שיחה עם אילן מקאיה שטוען שעליי להוכיח שלא אני גרמתי את הנזק למכשיר (שהגיע תקול ולמחרת כבר הגיע טכנאי)!!!!
לא רוצה קשר עם חברה שכזאת!! חווית לקוח הכי נוראית שנתקלתי בה!!!

לברוח!!! הם עוקצים!!
מושכים אנשים עם מבצעים ומוכרים מוצרים מקולקלים ואחכ רוצים שאתה תוכיח שלא גרמת נזק!!!!

תגובת החנות:
בסט אנד מור היא פלטפורמה שיווקית ,
לצערנו אין ברשותינו האפשרות להחליט האם מוצר חשמלי שלא בבעלותינו תקין ולכן הלקוח נאלץ לקחת את המוצר לבדיקת מעבדה באחריות היבואן.
לאחר הבדיקה הטלוויזיה נמצאה לא תקינה ולהקוח זוכה על העסקה לבחירתו.
הפניה טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
טלויזיה שיאומי 65
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
14/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות החנות מיכל וגלעד, מקצועיים, אדיבים ושרותיים ברמה אחרת !

לא כל יום מקבלים כזה שרות מעולה עם חיוך מקסים, אדיבות ומקצועיות.

ממליץ בחום על החנות והמחירים המפתיעים ביותר באילת.

אני כאילתי ב ה ח ל ט אוהב לקבל כזה יחס, שמעניק גם תחושת בטחון שאם אצטרך בעתיד שרות לכל פריט שנרכש בבסט מובייל מרכז תיירות אילת
יש למי לפנות- חד משמעי.

תודה לצוות המדהים !
אבי אהרוני.
מוצר:
קונסולה PS5 BLU-ray
תמונת משתמש
שם:
koralsayrov
תאריך:
13/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק הכל היה בסדר עד שנגמרה הסוללה אחרי 4 חודש. כמובן שאין אחריות אז למה קניתי שואב??? החברה של האחריות היא לא בסט מובייל היא חברה אחרת שאמרו על הסוללה יש אחריות 3 חודש האם זה הגיוני???? אני לא יכולה להשתמש בשואב עכשיו תודה רבה לכם
מוצר:
שואב אבק אלחוטי שיאומי g9
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
13/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו לי מזנון טלוויזיה עם כמה דפיקות עליו. פניתי אליהם בדרישה לפחצוי או החלפה והם הפנו אותי לספק אחר במקום לטפל בעצמם... לא היה לי כוח להילחם אתם על זה. ואז, (אחרי חיפוש במייל שלי) ראיתי שזו פעם שניה שאני קונה אצלם (שכחתי את החוויה הלא טובה הראשונה שגם אתה הייתה בעיה) קיצור, חבל שלא בדקתי את הציון שלהם כאן.
תגובת החנות:
אנו מנסים להשיג את הלקוח טלפונית אך ללא מענה כבר מספר ימים על מנת להחליף את המזנון שקיבל.
בסט אנד מור היא חברה קמעונאית שעובדת עם ספקים שונים וכך גם בפניה הזו,
נציגה שלנו מתנהלת עם הלקוח במיילים משום שאין מענה מצידו על מנת לטפל בפניתו.
פניית הלקוח עדיין בטיפול מול בית העסק המספק ומול בסט אנד מור .
מוצר:
מזנון טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
13/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה קשה מאד. הייתי מתרחק מהחנות הזאת בכל מחיר. סיפקו מוצר תקול, לא היו מוכן להחלפות או החזרות, ולא רצו לעזור עד שאיימתי בהגשת תלונה לרשות להגנת הצרכן והסחר. אמרו שאם אביא את המוצר למספק האחריות ויראו שהמוצר הגיע תקול וזה לא אשמתי אז אוכל להחזירו. עשיתי כך, ומאז הם הפסיקו לענות למיילים, ולא עונים על הטלפון (המתנתי יותר מ25 דקות, בלי אפשרות לשיחה חוזרת, בשיחה מוקלטת). אני מאד מאוכזב שקניתי אצלם.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח מספר פעמים ,
במקרים של מוצרים חשמליים על מנת לקבל החלפה/זיכוי יש לפנות לנותן האחריות לבדיקת המוצר .
המוצר נמצא אינו כשיר לאחר בדיקה ולכן תתבצע החזרה של השואב מהלקוח לצורך זיכוי .
מוצר:
שואב אבק רובוטי שוטף Xiaomi MOP 2 PRO שחור
תמונת משתמש
שם:
nurits1974
תאריך:
13/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר!!!! לא מומלץ!!!
רכשתי באתר ב24/3 מדפים למחסן ושולחן כתיבה, הובטח אספקה בתוך 10 ימים.
המדפים סופקו בזמן, אם כי 3 מתוכם הגיעו לפי ההזמנה, ומדף רביעי לא הדגם שהזמנתי.
שולחן הכתיבה נכון להיום עדיין לא סופק, התקשרתי אינספור פעמים, רוב הפעמים ללא מענה, וגם כשעונים לי, מפנים אותי לבדוק בחברה אחרת היכן ההזמנה עומדת, דיברתי עם שירות לקוחות לפני החג, אמרה שתבדוק ותחזור, ומאז לא שמעתי ממנה.
אכזבה גדולה, אני עדיין צריכה לברר מה עם השולחן, בטלפון החברה אין מענה. נראה אם יגיע מתי שהוא.
מה שבטוח, עם בסטמובייל, סיימתי!!!
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה מספר רב של פעמים.
פניתה טופלה לשביעות רצונה .

מוצר:
מדפים ושולחן כתיבה
תמונת משתמש
שם:
Sol
תאריך:
02/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ בכלל... הזהרו! קניתי שואב, אחרי שבוע התקלקל פניתי לשירות לקוחות אמרו לי להשאיר במעבדה בתל אביב השארתי מאז עבר כבר מעל לחודש ואין עם מי לדבר....
אף אחד לא חוזר אלי לא עונים לטלפון לא למייל ולא לפייסבוק
לא מומלץ!
תגובת החנות:
המוצר נרכש בחודש פברואר,
בסט אנד מור אינה נותן אחריות של המוצרים הנמכרים באתר.
לאחר 14 ימי עסקים מרגע קבלת הלקוח את המוצר ההתנהלות של הלקוח מול נותן האחריות.



מוצר:
שואב אבק שיומיי
תמונת משתמש
שם:
eladavrmos
תאריך:
29/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רשכתי טלויזיה מהם לפני 11 יום
לא קבלתי מאז צפי הגעה, לא שיחת טלפון
שירות לקוחות לא עונה לא משנה מתי מתקשרים
משאירים הודעה באתר וגם לא חוזרים
שירותי הזוי ועובר כל גבול..
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח ,
הפניה טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
טלוויזיה חכמה "65 XIAOMI L65M5-5SIN 4K
תמונת משתמש
שם:
ronit
תאריך:
19/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שרות מהנה. ממש הורגש שרצה לעזור לנו.
תודה רבה על השרות המסור.
בלי נדר נמשיך לקנות אצלכם.
מוצר:
מגן מסך
תמונת משתמש
שם:
merakez.maagan
תאריך:
15/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב.
קניתי סלולרי s22 אולטרה.
המחיר הזול ביותר שמצאתי ותנאי תשלום נפלאים.
מומלץ.
מוצר:
סלולרי s22 אולטרה.
תמונת משתמש
שם:
Elena
תאריך:
12/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסניף אשקלון אצל המנהל רון שירות מדהים עזר לי להעביר נתונים הסביר ונתן שירות טוב אחזור שוב ואשלח חסרות כי הרבה זמן לא קיבלתי שירות טוב כזה אשמח שתעבירו לו את הערכתי
מוצר:
S23 ultra
תמונת משתמש
שם:
haim.mar
תאריך:
09/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה בשירות לקוחות, לא חוזרים להודעות שמשאירים. אין סטטוס לגבי ההזמנה, בקיצור אין עם מי לדבר.
תגובת החנות:
לאחר שיח עם הלקוח עודכנו שהוא קיבל את המוצר והוא מרוצה.
התנצלנו בפניו על חווית השירות, הפניה נסגרה בצורה נעימה וחיובית.
מוצר:
טלויזיה
תמונת משתמש
שם:
edeno15295
תאריך:
02/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות לא זמין בשום צורה ודרך.
רכשתי מהאתר שתי עגלות קיימפינג, הגיע אליי במשלוח עגלה אחך תקינה והשנייה תקולה. לאחר שיחה עם השירות לקוחות נאמר לי שאין אופציה להחליפה כי חסר במלאי והאופציה היחידה הינה להחזיר את העגלה התקילה ולקבל זיכוי.
עברו כשבועיים מהיום שהו השליח חזר לקחת את העגלה התקולה ממני. מאז אין קול ואין עונה השירות הלקוחות של בסט מובייל וכמובן שאין זכר לזיכוי שהובטח לי.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה,
לבסוף בוצעה לה החלפה כפי שביקשה ולא זיכוי.
התנצלנו בפניה על אי ההבנה והפנייה נסגרה לשביעות רצונה.
מוצר:
עגלת קיימפינג
תמונת משתמש
שם:
שמואל משי
תאריך:
02/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מבטיח, שירות לא מקיים!!
רכשתי ארון שירות דרכם. ביקשתי לשלם גם בגין התקנה מעבר להובלה. מסרו כי לכשיצרו קשר מטעם הספק, שאבקש התקנה - על אף שבדף המוצר מצוין כי ניתן לבקש התקנה.
כשיצר עימי קשר, היה זה שליח חיצוני של הספק. פנייה לספק העלתה כי אם ברצוני גם בהתקנה, עלי לשלם מחיר שווה ערך למחיר הכולל גם הובלה. מאותו הרגע ואילך, החל מסע ייסורים כשאני נאלץ לרדוף אחרי נציגי בסט מובייל ובמקביל אחר הספק, כאשר אלו מבטיחים דבר אחד והספק מתנער מהתחייבותם.

כל זה אחרי הודעות דוא''ל נזעמות, שיחות אינספור ולבסוף הספק נותן לי תחושה כאילו עושה לי טובה.

לשניהם בלי נדר לא אתקרב עוד.
ככה לא מעניקים שירות.

אכתוב עוד היום ביקורת על חב' אחרת שהשירוּתיוּת שלה, מהירות התגובה, יעילותה ויושרתהּ הן בגדר ההפך המושלם - עד כי נראה כי נתקלתי לראשונה בחב' ישראלית עם סטנדרטים גרמנים (כמו בסרטים).
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח טלפונית,
מצד הלקוח הובהר שהפניה מופנת כלפי בית העסק המספק את המוצר בעסקת BTB ,
הצענו ללקוח לטפל בפניה מול הספק באופן ישיר .


מוצר:
ארון שירות - דגם דניאל - ספק - טודו דיזיין
תמונת משתמש
שם:
hanitdv
תאריך:
27/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים היו אדיבים וסבלנים מאוד, למרות שהיו המון אנשים בחנות, נתנו שירות מעולה. יצאנו מרוצים מאוד
מוצר:
רמקול Tronsmart T6
תמונת משתמש
שם:
harelrynar
תאריך:
23/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הזוי. קניתי שעון חכם שאמור היה להגיע תוך 8 ימי עסקים. עבר זמן האספקה, אף אחד לא עונה לא במייל ולא בטלפון, ממתין על הקו חצי שעה ומתנתק. בדיחה.
אולי כאן יגיבו???????

עדכון- אחרי 5 ימים התקשרו והבטיחו שיגיע מהמחסן תוך יום עסקים. מאז עברו שבועיים שבהם פעם בשלושה ימים מבטיחים במייל שהשליח בדרך אבל זה לא נכון.

זאפ- תפסיקו לעבוד עם הספק הזה לאלתר!
זה סטנדרט שירות חצוף ושערורייתי
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח ,
חברת השילוח ניסתה לספק ללקוח מספר פעמים את הזמנתו ללא הצלחה עקב חוסר מענה .
הלקוח עודכן שיתבצע ניסיון הפצה נוסף ,ואתמול ההזמנה סופקה בהצלחה .

מוצר:
Galaxy 4 watch
תמונת משתמש
שם:
Rotem
תאריך:
15/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש!!!
קנינו אוזניות אלחוטיות ב-75 שח דרך האתר שלהם ביג דיל. קיבלנו אזניות תקולות שלא עובדות.
התקשרנו אליהם, שעות המתנה מטורפות, חיכינו שעתיים וחצי עד שיואילו בטובם לענות לנו.
ובסוף הם לא מוכנים להחליף אותן, ושולחים אותנו לחנות באשדוד לתקן אותן.
פשוט בדיחה, ללכת לתקן מוצר חדש שלא השתמשנו בו..
בזיון, אין מילה אחרת.
באתר הם נקראים ביג דיל (בסט מובייל)
להתרחק!
תגובת החנות:
צר לנו על הרגשת הלקוח ,
שוחחנו עימו מספר פעמים.
אוזניות הן מוצר סטרילי ואינן ניתות להחלפה.
הלקוח יכול לבדוק את האוזניות אצל מעבדת התיקונים היעודית וכפי שהוסבר ללקוח במידה והאוזניות אינן תקינות מעבדת התיקונים יאשרו לנו החלפה/זיכוי .
מוצר:
אזניות בלוטוס אלחוטיות
תמונת משתמש
שם:
lielmatta
תאריך:
14/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים ממש טובים של טיטולים מגבונים ודברים לתינוקות וגם לבית.
מזמינה הרבה לסניף ואוספת - מגיע תוך יום יומיים
מוצר:
מגבונים בייביסיטר
תמונת משתמש
שם:
גילעד
תאריך:
13/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נהדר אכפתיות ממש כייף היה לקנות בסניף ביג קרית גת מסבירים מתאימים מה שצריךלא סתם רק מוכרים
מוצר:
סמסונג גלקסי
תמונת משתמש
שם:
גלוריה
תאריך:
12/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אמין ומקצועי אדיבים אמינים ונחמדים תודה לכם על חווית הקניה המהירה והנעימה ש הענקתם לי.
מוצר:
שואב אבק שיומי g11 המילטון
תמונת משתמש
שם:
eladm320
תאריך:
31/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות זוועה!!!
קניתי מוצרים בשווי כולל של מעל 3000 ש"ח, אחרי שבדקתי את אחד המוצרים וראיתי שהוא לא עובד כראוי חזרתי לסניף וביקשתי החזר כספי על המוצר.
בבדיקתו של המוכר לטענתו המוצר עובד (לא עובד בבית והמוכר לא באמת בדק רק חיבר לחשמל וראה שנדלק).
המוכר לא הסכים שאחזיר את המוצר ואמר שאפנה לשירות לקוחות, מיוצר לציין שאחרי המתנה של יותר משעה אף אחד לא עונה שם.
רשת מזעזעת מצטער שקניתי שם בכלל ומבין למה הם קיבלו 2 בדירוג פה. לא אמליץ לאף אחד להתקרב לשם יותר בחיים.
וממליץ מאוד לכולם לא להתקרב למרות שכביכול המחירים זולים משלמים על זה בגדול בכל השאר.
בושה שרשת כזאת יכולה להתקיים באופן חוקי בישראל!!!
תגובת החנות:
צר ל נו על חווית הלקוח,
הוסבר ללקוח שמוצר חשמלי ששומש ונפתח מהאריזה המקורית שלו אינו ניתן להחלפה.
נציגי הסניף בוחנים את המוצרים בקפידה ומוסמכים לאבחן האם הם תקינים או אינם.

מוצר:
מעמד קירור וטעינה dope tp5 0593
תמונת משתמש
שם:
itamarim
תאריך:
26/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מנהל החנות אריאל -מקצוען אמרתי ובעל תודעת שירות גבוהה במיוחד.התנהג מעל המצופה ונתן לי סיוע טכני מעולה!
מוצר:
שעון amazing gts2
תמונת משתמש
שם:
rintir
תאריך:
23/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סניף רמלה תמיד נותנים שירות מעולה אבל הפעם התעלו על עצמם. סבלנות, מקצועיות ותודעת שירות מהמעולים שיש. תמיד חוזרת לשם. תודה.
מוצר:
סמסונג a53
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply