דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (קרית אונו)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
עזורי בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בעזורי ?
2.83
ציון ממוצע
40
חוות דעת בשנה האחרונה
1068
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
1
3 חודשים אחרונים
3
0
2
6 חודשים אחרונים
8
0
15
שנה אחרונה
18
0
22
כל הזמן
830
21
217
נמצאו 1068 חוות דעת גולשים על עזורי
תמונת משתמש
שם:
jondyne
תאריך:
15/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתתי שאוב של דיסון והם היו הכי זולים בזאפ. אמרו שתוך כמה ימים היבואן יצור קשר איתי לאספקה. אחרי 10 ימים לא שמעתי כלום מאף אחד. התקשרתי לבטל העסקה. לפעמים זול זה יקר בזמן והתעסקות...
מוצר:
שאוב דיסון v10 absolute
תמונת משתמש
שם:
Nati
תאריך:
11/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תגובה מהירה ,אספקה מהירה
סה"כ ניתן שירות מצויין ,
נגישות נוחה לחנות , סהכ מאד מרוצה
מוצר:
QE55Q70R
תמונת משתמש
שם:
רחל
תאריך:
10/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאוורר מגדל, שילמתי קיבלתי חשבונית כמעט במידי לכתובת המייל שלי.
קניתי ביום ד' בשבוע וביום א' השליח הביא לפתח ביתי.
מוצר:
מאוורר מגדל
תמונת משתמש
שם:
גלית
תאריך:
10/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה מהיר ולענין, שירות מצוין, קבלתי את המוצר ללא כל בעיות ובמהירות , אני בחרתי באיסוף עצמי והמוצר היה זמין על המקום.
מוצר:
מיקרוגל ללא גריל Samsung ME6124ST ‏34 ‏ליטר סמסונג
תמונת משתמש
שם:
Noam
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיריים במחיר מצויין.
הכיריים הגיעו תקינים, לפי הציפיות.
הכיריים הגיעו תוך 3 ימים.
חנות מומלצת.
מוצר:
כיריים midea 60g40me005
תמונת משתמש
שם:
Chen
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה של סמסונג ב 26.5 אחרי בירור בכמה אתרים בזאפ
אחרי ההזמנה התקשרו בשביל לנסות לשכנע אותי להוסיף עוד כסף בשביל יבואן רשמי חזרתי והבהרתי שאני רוצה את מה שהזמנתי
לאחר כשבועיים עדיין לא קיבלתי תהזמנה שהתקשרתי לאתר הם המציאו איזה סיפור שחברת המשלוחים איבדה את המשלוח ויקח עוד שבוע עד שזה יגיע אליי בחוצפתם הם הציעו לי להוסיף עוד כסף ואני אקבל טלויזיה אחרת "יותר טובה" מחר או מחרתיים כאילו הם עושים לי טוב ,הרי אם הם היו עובדים כמו שצריך הטלויזיה הייתה אצלי לפני שבוע סירבתי שוב בתוקף ואמרתי שאני רוצה את המכשיר שלי,אני חייב לציין שאת הסיפור על "אבדות במשלוחים" ראיתי בעוד כמה ביקורות
בנתיים לא קיבלתי עדיין את המכשיר ואני צריך לסמוך עליהם או על "חברת השליחויות" שאני אולי אקבל אותו שבוע הבא
מוצר:
סמסונג 43ru7100
תמונת משתמש
שם:
Erez
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלויזה סמסונג 4k במחיר אטרקטיבי, מענה מהיר, שירות מעולה, איסוף מהיום להיום. אני מאוד מרוצה וממליץ בחום.
מוצר:
טלויזיה סמסונג EU55RU7100 4k 55 אינטש
תמונת משתמש
שם:
amos.biran
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי התקשרו לוודא את הפרטים וסיועו לי לעדכן את ההזמנה הכל עבד טוב ומדויק חוית רכישה מוצלחת
מוצר:
Sony WH-1000XM3
תמונת משתמש
שם:
arkadi.averboukh
תאריך:
04/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה בקנייה טלוויזיה, הזמנתי בטלפון.
קיבלתי הצעה תחרותית, תשובות והמלצות מקצועיות.
שרות טוב מאוד גם לאחר הרכישה ועזרה מול היבואן בקידום מועד האספקה והתקנה
מוצר:
טלוויזחה SAMSUNG Q70R
תמונת משתמש
שם:
nitfritz
תאריך:
04/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר משרדי באינטרנט, כתבתי במפורש שיתאמו את המשלוח כי המשרד לא מאוייש כל היום הגם שרשום באתר ובחשבונית שהם יוצרים קשר 48 שעות לפי המשךוח. כאשר התקשרתי לוודא שהם לא שולחים אלי את המקרר כי בדיוק נכנסנו לסגר בגלל הקורונה, הם אמרו שהמקרר כבר מועמס ובדרך אלי. אז ביקשתי לדחות את המשלוח. כאשר נגמרה תקופת הקורונה וביקשתי לקבל את המקרר אמרו שהם מחייבים אותי בעוד 100 ש"ח על המשלוח. כמובן שלא הסכמתי ודרשתי זיכוי על המקרר. הם בתגובה אמרו שהם כבר שילמו למוביל ובגלל שהוא כבר העמיס את המקרר (על דעתם בלבד) אז אני אקבל זיכוי בניכוי העלות של המשלוח (60 ש"ח=יותר מ 10% מהעלות) . בסוף כבונוס הם גם הורידו לי 5% מהזיכוי על ביטול העסקה. במילה אחת - להתרחק!!!!
מוצר:
Haier HR100AW
תמונת משתמש
שם:
Marwan
תאריך:
03/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם הייתה אופציה של דירוג פחות מכוכב הייתי שם. שירות על הפנים. מפרסמים מוצרים בכלל שאינם קיימים במלאי, האתר איטי ואינו מעודכן בעליל.
מוצר:
Samsung TV 55inch UE55RU7090
תמונת משתמש
שם:
Yakir
תאריך:
03/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך אתר זאפ - לרכישת 3 מסכי טלוויזיה לדירתי החדשה , סייע לי נציג בשם איתי , שירות נעים מאוד , מחיר מצויין , מקצועי ביותר - ענה על כל שאלותיי ואף חיפש באתר מידות עבורי ואף נתן עצות מקצועיות .. בהחלט המליץ והפרגן ואשמח לשוב ברכישות הבאות ...
מוצר:
QLED 55Q65R
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
לוריין
תאריך:
03/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טוב:
מחלקת השירות שלהם ענתה לטלפון מיידיות כשהתקשרתי לקבל מידע. חברות אחרות שניסיתי או לא ענו או לקח זמן לענו. המיקרוגל הגיע בזמן.

Their service department answered the phone immediately when I called to get information. Other companies i tried either didn't answer or
took a while to get through to them.
The microwave arrived within the time promised.

רע:
המידע אודות האחריות שגוי. קניתי מיקרוגל סמסונג באמצעות זאפ. . כתוב שלוש שנים אחריות באתר של עזורי
באחת החנויות האחרות שהייתה בזאפ היה כתוב לשנה אחריות מלאה ו-2 שנים מוגבל
התקשרתי לעזורי לבדוק מה האחריות. האדם שדיברתי איתו אמר שהאחריות לשלוש שנים מלאות בדיוק כפי שכתוב באתר.
קיבלתי את המיקרוגל אתמול ואת האחריות הרשמית מסמסונג בעברית אומר 1 שנה מלא ו 2 שנים מוגבל.

The information about the warranty is incorrect. I bought a Samsung microwave from them via zap. It said 3 years warranty.
One of the other stores had on their site 1 year full warranty and 2 years limited (איריות מוגבלת)
I called Azuri up to check what the warranty was. The person i spoke to said it is a full three years just as is written on the site.
I received the microwave yesterday and the official Samsung warranty in Hebrew says 1 year full and 2 years limited.

מוצר:
סמסונג מיקרוגל
תמונת משתמש
שם:
yoav
תאריך:
02/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה במעמד הרכישה (איתי) וסגירת העסקה. הצעה תחרותית וסיוע בבחירה טלפונית גם מעבר לשעות הפתיחה של העסק.
שרות מעולה גם לאחר הרכישה (אלי) ועזרה מול היבואן בקידום מועד האספקה.
היו מאד אפקטיביים עם תודעת שרות ראויה לציון.
מוצר:
lg 75nano90
תמונת משתמש
שם:
מייק
תאריך:
29/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברת יעם כמה אנשים במהלך הרכישה. אחד מהם היה חסר סבלנות לחלוטין ולא ממש עניין אותו מה יש לי להגיד או השאלות שלי. הוא הפנה אותי להזמין באתר, למרות שרציתי להזמין בטלפון, סגר לפני שהספקתי להגיד משהו בטענה ש "אנחנו מאד עסוקים!"
דיברתי עם בחור אחר, שהיה יותר סבלני ואמר לי ש ניתן לחלק את התשלום ל 3 תשלומים.
כשצלצלתי להזמין, נפלתי שוב על הבחור הראשון, חסר סבלנות כמו קודם אשר אמר לי שאין דבר כזה, יותר מתשלום אחד (למרות שרציתי לקנות 2 שואבי אבק!, ושמי שאמר לי את זה, טעה ו לא יודע.
לא ממש משדר אמינות!
לסיכום, חווית הקניה לא היתה נעימה בלשון המעטה, אני לא רגיל ליחס כזה (ואני קונה לא מעט) ולא הייתי חוזר להזמין , אם אשתי לא היתה צריכה את הרכישה בהקדם.
לא נראה לי שאקנה אצלם בעתיד וגם לא אמליץ לחבריי
מוצר:
דייסון V11 abs X2
תמונת משתמש
שם:
יואן אוליביה
תאריך:
28/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיכיתי 3 שבועות לקבל טלוויזיה שהזמנתי באינטרנט. ועוד לא הדגם שהזמנתי. בושה אפילו לא לתת פיצועים על זה.
מוצר:
UE50RU7090
תמונת משתמש
שם:
matan12ohana
תאריך:
27/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע, הבטיחו 2-3 ימי עסקים מקרית אונו לרמת גן, בפועל ברגע האחרון דחו אותי לאחרי החג , אם הייתי יודע לא הייתי מזמין מהם. לא לוקחים אחריות
מוצר:
Ue55ru7100
תמונת משתמש
שם:
idimini
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין מכונת קפה, התקשרתי וביקשתי מהם צבע מסוים ואמרו שאין בעיה ורק לציין זאת בהערות. לאחר שסגרתי את העסקה באתר התקשרו וניסו לחייב אותי בעוד 90 ש"ח כדי לקבל את זה וכשניסיתי להסביר שאמרו לי שזה במחיר שסוכם, ניתקו לי בפנים. שירות מזעזע.
מוצר:
Nespresso Latisime One
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 4 מזגנים. בסך הכל מרוצה מהשירות הטוב וההוגן שקיבלתי מאיש מכירות איתי.

יש הערות לגבי אופן האספקה.
1. משום מה לוקחים דמי הובלה אפילו כשיש מעלית בבניין - לא יותר מדי כסף - 50 ש"ח למזגן. אצל המתחרים זה לא עולה כסף.
2. חברת הובלות - לוגיסטים - לקח כמעט יממה עד שההזמנה הגיעה אליהם מהחנות. כאילו שאין מחשבים ואינטרנט - שולחים עם יונה, כנראה. וגם לא ניתן להבין שעת הובלה מדוייקת. הSMS שהיה אמור להגיע לא הגיע, והנציגה של לוגיסטים בטלפון סירבה בתוקף לענות על השאלה על שעת ההובלה.
טוב שהיינו תקועים בבית בגלל קורונה - המזגנים הגיעו באמצע היום.

לסיכום - המחיר מצויין, השירות טוב, אספקה תוך שלושה ימים כפי שהובטח. העבודה מול חברת הובלות טעונה הרבה שיפור.
מוצר:
4 מזגנים תדיראן אלפא 21
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין , אמין ומהיר , ההזמנה התקבלה לאחר יומיים בלבד כה לחי , המשיכו לתת שירות טוב
מוצר:
אופה לחם
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
23/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצויינת עם מחירים הוגנים. האתר אינטרנט פועל בצורה טובה מאוד ומאפשר רכישה נוחה ומהירה.קיבלנו את המוצר ביום הרכישה ע"י איסוף עצמי ללא תקלות וללא עיכובים מיותרים.
מוצר:
מכונת קפה -נספרסו לאטיסימה פרו
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
22/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
שמוליק
תאריך:
21/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא סיפקו את ההזמנה בזמן , אחרי 6 נסיונות לתפוס אותם אמרו שיבררו חזרו שרק בעוד 5 ימים הם הטלוויזיה תגיע
מוצר:
טלויזיה
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply