
אחלה מוצר ואחלה שירות ממליצה בחום! נתנו שירות מצוין גם לאחר שהמוצר הגיע היו זמינים לכל שאלה/בעיה ונתנו פתרון

אחלה מוצר ואחלה שירות ממליצה בחום! נתנו שירות מצוין גם לאחר שהמוצר הגיע היו זמינים לכל שאלה/בעיה ונתנו פתרון

תותחים. שירות יוצא מן הכלל. קיבלו אותי בסבר פנים יפות עם הרבה מבחר של מוצרים

I used to be mygan's customer in the past and was satisfied, but this time I've received a terrible service. The technician was rude, he woke me up at 6:15 am, although I asked him to come at 8am. Most importantly, they did not complete the installation as supposed. Unfortunately, only noticed it once they left and they are not willing to return and fix it. I called the company to ask for compensation, but have not received a reasonable response yet. Hopefully, they'll get back to me. The product itself is ok.

מרגע הבירור הטלפוני(אביבה)ועד ההתקנה(איציק) הכל תיקתק כמו שצריך .חוויית קניה מצוינת אדיבות ומקצועיות לדוגמא.אשמח לקנות עוד מוצרים דרכם בהמשך.

רכשתי קומפוסטר הגיע מהר וביעילות, שירות לאחר הקניה והיכולת לשוחח עם יורם מנהל החנות נתנו הרגשה של רמת שירות גבוהה

קניתי קומפוסטר באתר האינטרנט של החנות, חווית הקנייה הייתה מהירה ונעימה. תוך מספר ימים קיבלתי הודעה על משלוח, ואכן המוצר סופק במהירות רבה וללא כל עיכובים. אני מאוד מרוצה, הן מן המוצר והן מן השרות.

רכשתי קומפוסטר קטן. תוך 24 שעות הקומפוסטר נשלח וקיבלתי אותו תוך יומיים. לא היו שום בעיות. מרוצה מאוד מהשירות.

הזמנתי 5 גדרות במבוק במידות 2*2 מ' במחיר טוב מאד. השירות הטלפוני היה אדיב ביותר וכבר באותו יום קיבלתי את ההזמנה. גם השליח היה אדיב מאד ועזר לי להכניס את ההזמנה לחצר. ממליץ מאד.

מקום מקצועי , שירות נהדר , ממליץ בחום! הזמנה מתקבלת מהיום להיום מחירים טובים 1

חנות מצויינת. הזמנתי 3 גדרות ( 5X1.5) במבוק וקיבלתי אותן במחיר הכי טוב בשוק. דפנה (עובדת החנות) נתנה לי שירות אדיב ויוצא דופן והיתה קשובה לכל בקשותיי. גם יהורם (הבעלים) היה אדיב בשיחת הטלפון בינינו. סימנתי את החנות לכל המוצרים לגינה שאקנה בעתיד... מומלצים בחום

כבר הרבה שנים אני קונה MyGan ומאוד מרוצה. שליחויות מהיום למחר,מוצר איכותי..ממליצה בחום לקנות רק MyGan.תודה.

האספקה היתה כמעט מיידית, יומיים אחרי ההזמנה, השליח היה אדיב, החבילה הגיעה בשלמותה. מעבר לזה לא הזדקקתי לשירות עד כה

שרות מעולה הזמנתי ביום חמישי וביום שישי כבר היה מותקן, המחסן נראה בסדר גמור ומשרת אותי

לקראת החג השארתי הודעה לצורך בירור פרטים. תוך זמן קצר יורם חזר אלי לאחר בירור וקבלת המידע, הזמנתי את הקומפוסטר. הובטח שיגיע אחרי החגים, וכך היה, יום ג היגיע קומפוסטר. קל להרכבה, לאחר ניסיון של 15 שנה עם קומפוסטר אחר, בטוח יעשה את העבודה. תודה על השירות הנפלא

ממליצה מהלב. שירות נעים ומקצועי. קיבלתי מוצר תוך ימים ובזמן המתים.גגון ניאו שיזמנתי קל להרכבה עצמית. יפה וחזק. תודה על שירות

קנינו דשא לגינה שברגע האחקון נאלצנו לשנות את מועד האספקה, ונרתמו לעזרתנו. היו זמינים לייעוץ ושאלות כל זה בחמימות ונעם ישר כח! שירות ויחס מעולים )תודה לדפנה)

כבר בכניסה לאתר מבינים שמדובר בחנות מקצועית. הזמנתי צליה, והגיעה בזמן, עם משלוח עד הבית. והדבר המשמעותי והחשוב הוא, שאיכות החומר ממש טוב. (בהשוואה להצליה אחרת שהזמנתי בעבר מחנות אחרת).

הזמנתי מחסן פנל באתר האינטרנט, שירות מקצועי אדיב ומהיר. המחסן הגיע תוך פחות משבוע!!! הותקן ברמה גבוהה. ממליצה בחום!

יומיים מרגע הזמנת חלוקי הנחל ההזמנה היתה בבית . שירות אוד מקצועי מאוד אדיב התאימו את השעות אלינו והגיעו בזמן. המוצר עצמו 2 טון חלוקי נחל הגיע בשקים גדולים השקים מלאים בדיוק כמו שהזמנו. מומחץ בחום

היום הגיע הדשא...ממש יפה ואיכותי...הגיע בזמן.ואפילו נתנו קצת דשא נוסף מעל ההזמנה.כול הצוות מאוד אדיב וענייני. ודפנה ישאר כח על הטיפול המסור...ממליץ בחום

רכשתי 7 שקי חלוקי נחל ובלה שלטוף. תהליך הרכישה היה חלק אדיב ונוח. האספקה היתה בזמן שנקבע. ואפילו המנוף עזר לי באיזו הובלה בחינם. הסחורה איכותית ומשביעת רצון.

קניתי פטריות חימום לגינה, השירות היה אדיב ומקצועי. דפנה המקסימה והשירותית היתה יעילה ואיכפתית מרגע הבירור ועד לאספקה. הם עמדו בלו"ז והכל עבר חלק ולשביעות רצוני. תודה רבה!

שירות מהיר ועינייני. אספקה מהירה ,הציוד שהוזמן תואם את המתואר באתר. תשובות מהירות גם בווטסאפ. בהחלט אתר מומלץ.

קניתי ברזנט לגינה ללא אחריות ולאחר כמה ימים הוא ניקרע לי כי כנראה לא השתמשתי בו לשימוש הנכון התקשרתי לחנות וביקשתי עזרה הם ישר נתנו לי מענה חיובי מאוד ונתנו לי לשדרג את מה שקניתי למשהו יותר איכותי שמתאים לצרכיי הם זיכו אותי על הסכות ששילמתי (דבר שלא מובן מעליו כי לא היה אחריות ) והמוצר הגיע ממש תוך כמה ימים אני רוצה לומר תודה .

שרות אדיב, אמין ומקצועי. רכשתי כיסוי בריכה עפי מידה. ושנה אחר כך רכשתי רשתות צל.