דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
טלפונים סלולאריים וציוד היקפי (14 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
i-Cell
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באיי סל ?
3.29
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
221
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
4
0
3
שנה אחרונה
4
0
3
כל הזמן
184
1
36
נמצאו 221 חוות דעת גולשים על איי סל
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
10/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי רכשתי שתי סמסונג אס 9 פלוס מאייסל סניף מול הים אילת מאיילה ורז והטכנאי מושיקו שהגעתי הביתה מכשיר אחד הרמקול שלו היה מקולקל חזרתי ביום שישי בבוקר המנהלת של הסניף מאיה בדקה את המכשיר טילפנה למנהל איזור תום שנתן אישור להחליף למכשיר חדש זה היה מאוד מרגש כי בדרך כלל חברות אחרות שולחות אותך לממש את האחריות שלך אני רוצה לציין את השירות היחס והסבלנות שקיבלתי מאיילה מרז ממנהלת הסניף מאיה והטכנאי מושיקו מקצועי ברמה שפותר הכל וממנהל האיזור תום המקסים פשוט כייף לקנות במקום כזה אחריות שירות צוות מקצועי תודה תודה לכם רשת אייסל שאתם מעסיקים צוות כזה אם תודעת שירות כזאת במאה עשרים ואחת שם המשחק שירות שירות ושירות מי שיתן את השירות הכי טוב הוא זה שיצליח
מוצר:
GALAXY S9 128 GB שחור , GALAXY S9 128 GB אפור
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
10/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי רכשתי שתי סמסונג אס 9 פלוס מאייסל סניף מול הים אילת מאיילה אורן ורז זנטי שהגעתי הביתה מכשיר אחד הרמקול שלו היה מקולקל חזרתי ביום שישי בבוקר המנהלת של הסניף מאיה פרץ בדקה את המכשיר טילפנה למנהל איזור תום שול שנתן אישור להחליף למכשיר חדש זה היה מאוד מרגש כי בדרך כלל חברות אחרות שולחות אותך לממש את האחריות שלך אני רוצה לציין את השירות היחס והסבלנות שקיבלתי מאיילה אורן מרז זנטי ממנהלת הסניף מאיה פרץ וממנהל איזור תום שול המקסים פשוט כייף לקנות במקום כזה אחריות שירות צוות מקצועי תודה תודה לכם
מוצר:
128gb s9 galaxy שחור , galaxy s9 128gb אפור
תמונת משתמש
שם:
מור מרציאנו
תאריך:
09/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

קניתי אייפון 8 פלוס באיי סייל אילת המחיר הזול ביותר בארץ ושירות איי סייל מהיר מצוין ומומלץ *****


מוצר:
אייפון 8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
07/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כיף... חנות הכי זולה בארץ... חנות יפה ומושקעת..
חברה מקצועיים ואדיבים. מבינים עניין ומוכנים לכל עזרה... ממליץ בחום כל מי שנמצא באזור... שווה לכחות ולקנות שם. העברת זכרון במקום. לא הייתי צריך טיפה של זמן להיתאמץ...
מוצר:
סמסונג גלאקסי A7
תמונת משתמש
שם:
Tomas
תאריך:
07/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ירדנו לאילת לחופשה והחלטנו להתחדש במכשיר אייפון...
לאחר שסרקנו את כל החנויות בעיר ( היינו לפחות ב12 חנויות סלולר ) הגענו לסניף i cell שנמצא בקניון מול הים ואחרי שתי שניות הבנו שזה המקום לקנות בו מכשיר.
קיבל את פנינו בחור מקסים בשם רז שדאג להסביר לנו בצורה ברורה ומדוייקת מה היתרונות ומדוע כדאי לרכוש את המכשיר ממנו ( אחריות יבואן רשמי,העברת כל התוכן מהמכשיר הישן לחדש במקום והדרכה על תפעול המכשיר ) .
רז ידע להסביר לנו איזה אביזרים מומלץ לקחת עם המכשיר ולהימנע מנזקים בעתיד.
אחרי שסרקנו את כל החנויות בעיר המסקנה היא חד משמעית - i cell מחזיקים במחירים הטובים ביותר וחשוב מכך בשירות הטוב ביותר שנקתלנו בו...

ממליצים בחום

תודה...
מוצר:
I phone x 64 gb
תמונת משתמש
שם:
Matan
תאריך:
06/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי בכל החנויות באילת כבר כמה פעמים ועדיין כבר 5 שנים אני ומשפחתי קונים את המכשירים שלנו רק באייסל אילת. השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר שנתקלתי בו וכמובן המחירים הזולים והמשתלמים ביותר.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy note 8
תמונת משתמש
שם:
avishay2333916
תאריך:
06/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף אייסל טילת קיבלתי שירות מעולה עזרו לי בכל וגם המחיר היה הכי
זול בעיר תודה
מוצר:
J7 pro
תמונת משתמש
שם:
William
תאריך:
09/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר iPhone 8 plus בסניף של קניון הזהב בראשון לציון ביחד איתו קניתי מגן מסך מזכוכית של החברה pure gear שעלה לי 120 שקל ועם אחריות לכל החיים, אחרי כשבועיים המגן מסך החלו להיות לי בועות אוויר ניגשתי לחמות שממנה קניתי המוכר ישר הסכים להחליף לי את המגן מסך, אחרי שהוא החליף שמתי לב שהמגן מסך הונח לא טוב ויש בועות אוויר חזרתי ישר לחנות אחרי כדקה והמוכר רצה להרים לי את המגן מסך ולשים שוב לא הסכמתי וביקשתי ממנו שישים אחד חדש לאחר שעשה פרצוף לא מרוצה הור החליף יצאתי מהחנות וישר שמתי לב שיש שבר במגן מסך ולכלוך חזרתי שוב לחנות והמוכר התחיל לריב איתי ולומר לי שהוא לא רואה כלום מתי שרואים טוב מאוד שיש שבר ויש לכלוך לאחר תלונות רבות של המוכר (לא הגיוני להחליף 10 פעם מגן מסך, אני שנתיים שם מגני מסך ואני הכי טוב,בוא פשוט תביא זכוכית מגדלת ותחפש כל דבר קטן) דברים כאלה לא אמורים לקרות קניתי מגן מסך עם אחריות ואם אני אצטרך להחליף 20 פעם זה מה שיקרה השרות לפני הקנייה היה מעולה לאחר הקנייה פשוט ביזיון, אני בטוח שלא יחזור לקנות בחנות זו שוב
מוצר:
iPhone 8 pure gear
תמונת משתמש
שם:
אייפון
תאריך:
25/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גשו לסניף בקניון שבעת הכוכבים
ודברו עם יובל ,
אין מקצועי ועם תודעת שירות ממנו
מוצר:
אייפון 10
תמונת משתמש
שם:
מייבש כביסה
תאריך:
19/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שולח בשנית כי שגיתי בהקלדת ההגעה לסניף בפתח תקווה תיקנתי ל-16.11.17 במקום 16.9.11

בתאריך 23.10.17 רכשתי גלקסי S7 בסניף באילת. . רכשתי גם מגן מסך מזכוכית. כשקבלתי את המכשיר הופתעתי לראות כי המגן אינו מכסה את מלוא המסך. סברתי לתומי כי מדובר בטעות ובקשתי מגן שלם. המוכרת לבונה אמרה לי כי אין מגן זכוכית מלא. וסרבה להחזרה בטענה שהמגן הותקן. יותר מכך המוכרת שקרה באומרה בגמגום כי אמרה לי על כך מראש. לא רק שלא עדכנו אותי מראש הרי המוכרת במקום להתנצל (טעויות קורות לכל אחד) שקרה. העברתי מייל להנהלת הרשת. רועי שוחח עימי ושלח אותי לסניף בפתח תקווה. טען ששם אוכל לקבל מגן שלם. לחילופין אקבל בתוספת תשלום מגן מסילוקן. (הכל מוקלט) בתאריך 16.11.17 הגעתי לסניף והופתעתי לשמוע כי אין מגן שלם. התקשרתי לרועי השארתי הודעה הובטח לי כי יחזרו תוך כמה דקות. כמובן לא חזרו.למה טרטרו אותי. גם עם מדובר בסכום נמוך הרי לא מדובר בגישה שירותית. חבל שבגלל מגן מסך מזכוכית זו חווית השרות.

מוצר:
נייד גלאקסי S7.
תמונת משתמש
שם:
Roee
תאריך:
05/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש לי samsung s7 edge כבר שנה וחצי, והוא נפל כבר עשרות עד מאות פעמים ולא קרה לו כלום, קניתי אתמול מגן מסך מסוג puregear בicell אילת ב 120 שקל (!!) והיום הוא נפל לי פעם ראשונה, נחשו מה ? המסך נשבר לרסיסים כאילו לא היה מגן מסך מעולם. ממליץ להתרחק מהמוצרים שלהם..
תגובת החנות:
שלום רב

חברת puregear היא חברת הגנות אמריקאית שמוכרת מאוד בעולם
לחברה יש יבואן מוסדר בישראל
ואנו כרשת מוכרים מגוון מוצרים ממגוון חברות איכותיות כולל puregear
ואלפי לקוחות מרוצים ממוצרים אלה
נשמח לעמוד לרשותך לכול שאלה
אייסל
מוצר:
Puregear screen protector
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
01/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות וקיבל את פניי מוכר בשם גל. גל הסביר לי בנועם ובסבלנות את ההבדלים בין המכשירים השונים וענה על כל שאלותיי וספקותיי.
יומיים לאחר מכן, ביומי האחרון בחופשה, הגעתי לקנות את המכשיר. גם הפעם גל ומוכר נוסף היו נעימים ומסבירי פנים והשארתי בידיהם את הפלאפון הישן כדי שיסנכרנו את אנשי הקשר והתמונות למכשיר החדש וישימו את מגן המסך ומגן המכשיר.
לאחר כשעה חזרתי ונאמר לי שהמכשיר מוכן. הסתכלתי על המכשיר והכל היה מצוין למעט שולי מגן המסך שלא היו מונחים כמו שצריך. שאלתי את המוכר למה המגן כך אז נאמר לי שיש בעיה עם המכשיר ושבייצור יצרו את המסך טיפה קעור וזה מה שגרם לשולי המגן לא להידבק אך דאג להראות לי שהמגן לא זז.
לאחר בדיקה שמתי לב שישנו מגן מסך שנדבק כמו שצריך ולכן לא ברור למה שמים מגן מסך שלא יושב על המכשיר ב100% בלי לוודא עם הלקוח קודם אם זה בסדר מבחינתו.
לאחר שיחה עם שירות הלקוחות, הוסבר לי כי זאת בעיה ידועה עם מגני המסך אך מכיוון שעדיין לא הייתי מרוצה, החברה לקחה אחריות וסיפקה פיתרון מספק עבורי. לכן מעבר לשירות שהיה מצוין, גם החברה סיפקה שירות מצוין ולכן הדירוג הוא 5 כוכבים.
מוצר:
סמסונג גלקסי s7 galaxy s7
תמונת משתמש
שם:
Nala
תאריך:
15/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*עדכון*
לאחר שביקשתי שיחזור אליי נציג אחר, חזרה אליי נציגה בשם שרית אשר נתנה לי שירות ברמה אחרת לגמרי, גם מבחינת רמת השיח וגם מבחינת הפיצוי עצמו - היה מאוד חשוב לה שאצא מרוצה, היא מאוד שירותית ואכפתית! ללא ספק תיקנה את החוויה מהנציג שירות בטלפון...
*עדכון*

שירות לקוחות גרוע!!! לא חוזרים ללקוחות -אחרי 2 הודעות שהשארתי והתנערות מזה ע״י האשמה שהמערכת אוטומטית והגיעה לתא הקולי
נציג שירות לקוחות, שטוען שהוא מנהל שירות לקוחות צועק על לקוחות, ומשתמש במילים ברמה נמוכה מאוד ולא שירותית כמו ״בואי בטוב״, ״ואני עושה לך טובה בשום חברה אחרת לא היו מפצים אותך״
רכשתי מגן מסך זכוכית שפוגע בטאצ במסך ולכן הטאצ לפעמים אינו מגיב, זה לא נבדק בחנות ולמרות שבסניף טענו שזהו המגן מסך הכי טוב שיש עבור המכשיר הנציג בשירות לקוחות טען שעקב קימור המסך זה לא יעבוד טוב לעולם רק מגן מסך סיליקון.
המגן מסך נמכר במחיר של 80 ש״ח ללא אחריות כאשר המחיר המלא הוא 160 ש״ח עם אחריות- דברים שלא נאמרו במעמד הרכישה אלא רק כאשר הגעתי לסניף ושם הפנו אותי לשירות לקוחות.
מוצר:
Galaxy s8
תמונת משתמש
שם:
Ziv
תאריך:
13/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביזיון פשוט ביזיון!!
קניתי s7 edge ומדבקת זכוכית לטלפון והם פשוט מכרו לי משהו לא תואם וכל מגן שמנסה לשים פשוט גורם למדבקה לצאת.
איכזבו כל כך.
מציע לכם לא לקנות אצליהם שלא תיפלו בפח כמוני.
מוצר:
S7 edge
תמונת משתמש
שם:
Daniy
תאריך:
06/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה מבחינת המוכרים בחנות מבחינת השירות שהם מבטחים לאחר הקניה גועל נפש ממש לא מה שהובטח סחבת נוראית פשוט בושה וחרפה
מוצר:
Samsung galaxy s8
תמונת משתמש
שם:
גילה
תאריך:
13/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נחמדים, סבלניים, אמינים ונעימים: רכשתי טלפון בחנות שבקניון ויצמן בתל אביב. המוכר (ליאב?) היה נחמד מאוד (הציע לי מים וקפה), יעיל, ידע מה הוא עושה, ביצע עבורי בסבלנות את החלפת הסים והעברת הנתונים מהנייד הישן והתקול שדמם כל כמה דקות, ענה על כל שאלה. שירות טוב.
מוצר:
טלפון סלולרי MX6
תמונת משתמש
שם:
nora
תאריך:
09/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה ליאיר מסניף הרצליה על שירות מעולה
כל כך נהנתי לקנות כאן שירות מעולה ואמליץ בחום
ותודה על הכל
מוצר:
קניית טלפון j5 J5
תמונת משתמש
שם:
Moran
תאריך:
05/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:



ברצוני לשבח את עובד בשם דניאל דניאל שבסניף בני דרור על השירות האדיב שנתן לי ולאימי😊הכול הלך תיק,תק בלי בעיות או סיבוכים אז רציתי לתת לו דירוג של 5 🌟🌟🌟🌟
מוצר:
סוללה מקורית galaxy 1900
תמונת משתמש
שם:
Odelia
תאריך:
23/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אתמול לסניף בחדרה. שירת אותי בחור בשם רועי התעניינתי בקניית מכשיר חדש. אני רוצה לציין שהייתה לו סבלנות רבה כלפיי וכלפי ביתי בת ה-9.
הוא הסביר לנו מה עדיף לגיל וענה לכל השאלות שלי ושל בתי.
היום חזרתי כדי לקנות את הטלפון והוא וברק נתנו לי שרות מעולה עם סבלנות וענו על כל שאלה שלי עזרו לי בהורדת האפליקציות והיו ממש נחמדים.
אני בטוחה שאחזור אליהם שוב !
מוצר:
טלפון סלולרי J7 2016
תמונת משתמש
שם:
Itzik
תאריך:
20/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר בסניף ראשון, מנהל החנות אורי עזר לי בהעברת הנתונים ובהסבר כללי על המכשיר.
בהחלט ממליץ לרכוש שם, חברה אמינים, ומכשירים עם אחריות ייבואן רשמי במחיר זול יותר משאר החנויות בסביבה.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S6
תמונת משתמש
שם:
Michel
תאריך:
15/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להגיד תודה לויקי מסניף דרורים בחור תותח ומקצועי ואמין. ממליץ בחום על המקום שירות מצויין מקום מדהים אחלה של שירות
מוצר:
סלולרי ger 3
תמונת משתמש
שם:
moryatol
תאריך:
05/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשנה וחצי לאחר שרכשתי את המכשיר, הוא חדל לעבוד, כאשר ההערכה שלי (בעקבות העובדה ששמעתי צליל של שיחות וקבלת הודעות) היא שהמסך התקלקל. ניגשתי לסניף של החנות בחולון, והמוכר טען שעלי לפנות למעבדות סמסונג כדי לקבל את השירות הכלול באחריות. ביקשתי ממנו להתקשר לנותן השירות אולם הוא סירב: "אסור לי לתת להתקשר מהחנות". רכשתי מוצר ביותר מאלפיים שקל, אולם את השירות הבסיסי והאנושי של קבלת שיחה- זה אסור.. ניחא..
כאשר הגעתי הביתה והסתכלתי על הנוסח של האחריות- ראיתי שכתוב שהשירות ניתן בחנויות icell, התקשרתי לחנות כדי לוודא שמה שנאמר לי הוא נכון, אולם המוכר התעקש- עלייך לפנות למעבדות סמסונג.
ניגשתי! נחשו מה נאמר לי שם?? התיקון נעשה דרך חנויות icell. עליך לגשת לקבל טיפול שם!! אז כמובן- טורטרתי בחזרה לחנות. ובחנות- הסאגה ממשיכה! אין מכשיר חלופי לקבל (ינסו להשיג לי למחר- מה שאומר שאצטרך לנסוע שוב) והתיקון יעשה תוך שבועיים, לא פחות ולא יותר!!. תוך שהם מבהירים לי שהם עושים לי טובה מאחר ובעצם סמסונג היו צריכים לבצע את התיקון!!
אין מילים לתאר את מפח הנפש והטרחה שנגרמו לי בעקבות השירות הגרוע שמציעה החנות icell. ניתן לומר בוודאות כי לאחר שקנית אצלם הם מתנערים מכל אחריות וגורמים ללקוח טרטור וכאב ראש (ולב) שלא עולים בקנה אחד עם המחיר היקר ששילם עבור מכשירו. מאכזב מאוד, מכעיס ומקומם.
תגובת החנות:
לאחר פניית הלקוחה לשירות הלקוחות נבחן המקרה מול סאני היבואנית הרשמית של סמסונג ואכן התברר כי המכשיר שייך ליבואן וכי עליהם היה לקבל אותה ולתת לה שירות. לא רצינו לשלוח את הלקוחה שוב ליבואן והצענו לה מכשיר חליפי למרות שהאחריות אינה של אייסל ולא קיימת ברשת מדיניות של מכשיר חליפי. המכשיר נלקח על ידנו ליבואנית של סמסונג- סאני ונמצא כרגע בטיפולם אל מול הלקוחה.
מוצר:
סמארטפון 5s
תמונת משתמש
שם:
Anna
תאריך:
12/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות של איסל בתל אביב סניף קפלן, שם שימי/שמעון נתן לנו חווית שרות מדהימה!! קנינו מכשיר חדש,הוא הסביר בסבלנות הכל וכשהיתה בעיה עם העברת הנתונים שלקחה כשעה הוא היה איתנו ועזר והכי סבלני וצוחק ועוזר, הרבה זמן לא נתקלנו בחווית שירות דהימה כמו זו שהיתה אצל שמעון בחנות ממולץ מכל הלב ובאהבה ולהגיע לשם ולצאת הכי מרוצים שיש
מוצר:
פלאפון J5 6
תמונת משתמש
שם:
ישי שריקי
תאריך:
16/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה הייתה מהנה למרות שהמחיר היה יקר והנציג שכנע אותי לקנות את המכשיר עם אחריות בארץ . המכשיר הגיע תקול ומאז אי אפשר לתפוס את השירות כלל מעל 50 דקות המתנה היום עוד 40 דק לא ממליץ כלל לקנות אייפון דרך היבואן הרשמי כלל עדיף לשלם הרבה פחות ולקבל אחריות בנלאומית
תגובת החנות:
שלום ישי, צר לנו לקרוא על החוויה אותה עברת מול היבואן. חשוב לנו לטפל בפנייתך כראוי ולהבא אנו מזמינים אותך לפנות אלינו לעמוד הפייסבוק או לשירות הלקוחות במספר 1700-55-51-52 ואנו ניצור קשר עם היבואן. חשוב לנו לציין כי היבואן מתחייב למכשיר ולאביזרים נלווים מקוריים. כמו כן, במידה ונוצרת תקלה במכשיר בשנה הראשונה רק היבואן מספק מכשיר חדש ללקוח. אנו שמחים לשמוע כי השירות שקיבלת אצלנו בחנות היה מהנה ונשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 7 128GB SimFree
תמונת משתמש
שם:
Ergas
תאריך:
03/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי לרשת מייל שבו התענייתי אם יש את הטלפון הסניף באילת , נאמר לי שכן אך בהגיעי לסניף אמרו לי שאין במלאי, לאחר שחזרתי את הרשת במייל מחאה התקשרו אלי מהסניף והודיעו לי שאני יכיל לבוא ולקחת את המכשיר , כי יש אותו במלאי . לאחר יומים פניתי לסניף יבנה בשאלות לגבי תפעול המכשיר וקיבלתי שם יחס יוצא מן הכלל , המוכר בסבלנות ובנכונות הסביר לי את אופן הפעלת המכשיר והודיע לי שבכל בעייה לא אהסס לחזור אליו
מוצר:
טלפון סלולרי 2 OnePlus
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply