דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
טלפונים סלולאריים וציוד היקפי (14 סניפים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
i-Cell
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באיי סל ?
4.33
ציון ממוצע
36
חוות דעת בשנה האחרונה
181
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
3
0
0
6 חודשים אחרונים
18
0
2
שנה אחרונה
30
0
6
כל הזמן
151
1
29
נמצאו 181 חוות דעת גולשים על איי סל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נחמדים, סבלניים, אמינים ונעימים: רכשתי טלפון בחנות שבקניון ויצמן בתל אביב. המוכר (ליאב?) היה נחמד מאוד (הציע לי מים וקפה), יעיל, ידע מה הוא עושה, ביצע עבורי בסבלנות את החלפת הסים והעברת הנתונים מהנייד הישן והתקול שדמם כל כמה דקות, ענה על כל שאלה. שירות טוב.
מוצר:
טלפון סלולרי MX6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה ליאיר מסניף הרצליה על שירות מעולה
כל כך נהנתי לקנות כאן שירות מעולה ואמליץ בחום
ותודה על הכל
מוצר:
קניית טלפון j5 J5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:



ברצוני לשבח את עובד בשם דניאל דניאל שבסניף בני דרור על השירות האדיב שנתן לי ולאימי😊הכול הלך תיק,תק בלי בעיות או סיבוכים אז רציתי לתת לו דירוג של 5 🌟🌟🌟🌟
מוצר:
סוללה מקורית galaxy 1900
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אתמול לסניף בחדרה. שירת אותי בחור בשם רועי התעניינתי בקניית מכשיר חדש. אני רוצה לציין שהייתה לו סבלנות רבה כלפיי וכלפי ביתי בת ה-9.
הוא הסביר לנו מה עדיף לגיל וענה לכל השאלות שלי ושל בתי.
היום חזרתי כדי לקנות את הטלפון והוא וברק נתנו לי שרות מעולה עם סבלנות וענו על כל שאלה שלי עזרו לי בהורדת האפליקציות והיו ממש נחמדים.
אני בטוחה שאחזור אליהם שוב !
מוצר:
טלפון סלולרי J7 2016
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר בסניף ראשון, מנהל החנות אורי עזר לי בהעברת הנתונים ובהסבר כללי על המכשיר.
בהחלט ממליץ לרכוש שם, חברה אמינים, ומכשירים עם אחריות ייבואן רשמי במחיר זול יותר משאר החנויות בסביבה.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להגיד תודה לויקי מסניף דרורים בחור תותח ומקצועי ואמין. ממליץ בחום על המקום שירות מצויין מקום מדהים אחלה של שירות
מוצר:
סלולרי ger 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשנה וחצי לאחר שרכשתי את המכשיר, הוא חדל לעבוד, כאשר ההערכה שלי (בעקבות העובדה ששמעתי צליל של שיחות וקבלת הודעות) היא שהמסך התקלקל. ניגשתי לסניף של החנות בחולון, והמוכר טען שעלי לפנות למעבדות סמסונג כדי לקבל את השירות הכלול באחריות. ביקשתי ממנו להתקשר לנותן השירות אולם הוא סירב: "אסור לי לתת להתקשר מהחנות". רכשתי מוצר ביותר מאלפיים שקל, אולם את השירות הבסיסי והאנושי של קבלת שיחה- זה אסור.. ניחא..
כאשר הגעתי הביתה והסתכלתי על הנוסח של האחריות- ראיתי שכתוב שהשירות ניתן בחנויות icell, התקשרתי לחנות כדי לוודא שמה שנאמר לי הוא נכון, אולם המוכר התעקש- עלייך לפנות למעבדות סמסונג.
ניגשתי! נחשו מה נאמר לי שם?? התיקון נעשה דרך חנויות icell. עליך לגשת לקבל טיפול שם!! אז כמובן- טורטרתי בחזרה לחנות. ובחנות- הסאגה ממשיכה! אין מכשיר חלופי לקבל (ינסו להשיג לי למחר- מה שאומר שאצטרך לנסוע שוב) והתיקון יעשה תוך שבועיים, לא פחות ולא יותר!!. תוך שהם מבהירים לי שהם עושים לי טובה מאחר ובעצם סמסונג היו צריכים לבצע את התיקון!!
אין מילים לתאר את מפח הנפש והטרחה שנגרמו לי בעקבות השירות הגרוע שמציעה החנות icell. ניתן לומר בוודאות כי לאחר שקנית אצלם הם מתנערים מכל אחריות וגורמים ללקוח טרטור וכאב ראש (ולב) שלא עולים בקנה אחד עם המחיר היקר ששילם עבור מכשירו. מאכזב מאוד, מכעיס ומקומם.
תגובת החנות:
לאחר פניית הלקוחה לשירות הלקוחות נבחן המקרה מול סאני היבואנית הרשמית של סמסונג ואכן התברר כי המכשיר שייך ליבואן וכי עליהם היה לקבל אותה ולתת לה שירות. לא רצינו לשלוח את הלקוחה שוב ליבואן והצענו לה מכשיר חליפי למרות שהאחריות אינה של אייסל ולא קיימת ברשת מדיניות של מכשיר חליפי. המכשיר נלקח על ידנו ליבואנית של סמסונג- סאני ונמצא כרגע בטיפולם אל מול הלקוחה.
מוצר:
סמארטפון 5s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות של איסל בתל אביב סניף קפלן, שם שימי/שמעון נתן לנו חווית שרות מדהימה!! קנינו מכשיר חדש,הוא הסביר בסבלנות הכל וכשהיתה בעיה עם העברת הנתונים שלקחה כשעה הוא היה איתנו ועזר והכי סבלני וצוחק ועוזר, הרבה זמן לא נתקלנו בחווית שירות דהימה כמו זו שהיתה אצל שמעון בחנות ממולץ מכל הלב ובאהבה ולהגיע לשם ולצאת הכי מרוצים שיש
מוצר:
פלאפון J5 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה הייתה מהנה למרות שהמחיר היה יקר והנציג שכנע אותי לקנות את המכשיר עם אחריות בארץ . המכשיר הגיע תקול ומאז אי אפשר לתפוס את השירות כלל מעל 50 דקות המתנה היום עוד 40 דק לא ממליץ כלל לקנות אייפון דרך היבואן הרשמי כלל עדיף לשלם הרבה פחות ולקבל אחריות בנלאומית
תגובת החנות:
שלום ישי, צר לנו לקרוא על החוויה אותה עברת מול היבואן. חשוב לנו לטפל בפנייתך כראוי ולהבא אנו מזמינים אותך לפנות אלינו לעמוד הפייסבוק או לשירות הלקוחות במספר 1700-55-51-52 ואנו ניצור קשר עם היבואן. חשוב לנו לציין כי היבואן מתחייב למכשיר ולאביזרים נלווים מקוריים. כמו כן, במידה ונוצרת תקלה במכשיר בשנה הראשונה רק היבואן מספק מכשיר חדש ללקוח. אנו שמחים לשמוע כי השירות שקיבלת אצלנו בחנות היה מהנה ונשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 7 128GB SimFree
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי לרשת מייל שבו התענייתי אם יש את הטלפון הסניף באילת , נאמר לי שכן אך בהגיעי לסניף אמרו לי שאין במלאי, לאחר שחזרתי את הרשת במייל מחאה התקשרו אלי מהסניף והודיעו לי שאני יכיל לבוא ולקחת את המכשיר , כי יש אותו במלאי . לאחר יומים פניתי לסניף יבנה בשאלות לגבי תפעול המכשיר וקיבלתי שם יחס יוצא מן הכלל , המוכר בסבלנות ובנכונות הסביר לי את אופן הפעלת המכשיר והודיע לי שבכל בעייה לא אהסס לחזור אליו
מוצר:
טלפון סלולרי 2 OnePlus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מכשיר מקולקל במחיר של יבואן רשמי.

מאוכזבת מאוד. התעלמו ממני בחנות והפילו ת האחריות על ייצרן במקום להודות שמכרו לי מכשיר סוג ב
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלפון בסניף אילת, בנוסף רכשתי מגן של אוטר בוקס וגם מגן זכוכית.
אשר עלה 40 ש"ח.
כעבור כמה שעות השוליים של הזכוכית יצאו.( מדבר על שעות בודדות ). התקשרתי לסניפים ונאמר לי 'אין מה לעשות. אתה יכול לרכוש מגן סיליקון בשווי 120 ש"ח שתסדר לי את הבעיה'.
קודם כל לזה אני לא קורא שירות. בתור אחד שעובד במתן שירות. אתם מתחת לכל ביקורת. פעם ראשונה שאני רושם ביקורת שלילית כלפי מישהו.
מוצר:
גלאקסי s7 g930fd
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלפון עבור ביתי בסניף המלך שלמה באילת. ביום הרכישה גילינו שהמכשיר מתחמם בצורה חריגה. חזרנו לחנות ושם באופן הכי קר והכי לא שירותי הפנו אותנו ליבואן.
כשפניתי ליבואן הפנו אותי לסניף באבן גבירול ושם מבלי לחשוב פעמיים החליפו לי את המכשיר לחדש. נתקלתי בשירות אדיב ובעיקר ברצוני לציין את קובי ואת מנהל הסניף. מקסימים ומאוד שירותיים. יישר כוח!
ממליץ מאוד לכל מי שמעוניין לרכוש טלפונים ניידים ןמוצרים נלווים כיוון שיש דברים שלא ניתן לכמת בכסף כמו יחס אדיב ושירות!
מוצר:
טלפון סלולארי m2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר בחנות, כעבור 10 חודשים המכשיר שלי החל לסבול מתקיעות וריסטרטים חוזרים שלא יוצאים ממצב זה. בקיצור לא ניתן לסמוך על המכשיר שיעשה את המינימום שזה לקבל או להוציא שיחה.

לאחר החג הגעתי ביום ראשון בבוקר לחנות, ולתדהמתי גילתי שלא רק המכשיר שלי לא תקין אלא גם השירות.
האחריות שלי היא שנה שלמה בחברה i-cell.
1. הובהר לי שהם מעבירים את הטלפון שלי לחברה חיצונית בהרצליה (מה שהובהר לי בהמשך שזה אבן יהודה).

2. מה שהשאיר אותי פעור פה זה שזמן עלות התיקון ינוע עד 21 ימי עסקים מה שאומר חודש בלי טלפון סלולארי, ובינתיים לא מספקים מכשיר חלופי, ולטענתם הזמן הזה סביר.

3. גם שהתקשרתי ביקשו שלא אתקשר יותר כי אין מה לעשות אם המעבדה והם יתחייבו ל21 ימי עסקים.

לי זה לא נשמע הגיוני שהיום הזמן הסביר הוא 3 ימי עבודה לכל היותר ולא זמן ששקול לייצר מכונית!!!

מוצר:
טלפון סלולרי G4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך החנות את הדגם Oneplus x, השירות שקיבלתי היה מצויין, המוכרים היו מקצועיים והמחירים טובים
מוצר:
smartphone x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות בקניון עופר מלכת שבא התעינינתי על מכשיר טלפון סלולרי חדש והמוכרן שיהמליץ לי על גלקסי 6 .אשמח לחזור לקנות אצליכם שוב
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אישית לסניף אבן גבירול, קובי מסר לי מידע אמין, בלי יותר מדי "שיווק", טיפל מהיר ונעים, חוויית קניה טובה מאוד, ממליץ
מוצר:
LG 4 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסנו לחנות ללא להכיר - יחס מצויין משי שהיה אדיב, סבלני ולמרות הלחץ בחנות הקדיש לנו מיטב הזמן
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף חולון את המכשיר G4.
קיבלתי שירות מעולה מבחורה מקסימה בשם אלה שנתנה לי הסברים על המכשיר.
ממליצה בחום, שירות מעולה וסבלני והמחירים ברשת מצוינים !
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון אצל מוכרת מאוד חמודה וחייכנית בשם שרית בסניף חדרה , ישר ידעה מה להביא לי ועזרה לי להחליט איזה פלאפון כדי לי לקחת , בנוסף חזרתי לאותה מוכרת כי הפלאפון עשה לי בעיות וישר שלחו אותו לתיקון ללא תשלום בזמן מהיר , השירות היה מצויין המוכרת דאגה ועזרה לאורך כל הקנייה והתיקון .
מוצר:
טלפון g4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה והובטח לי כי המשלוח יגיע תוך פרק הזמן הנקוב באתר והוא עד שבוע. פניתי אל החנות לאחר כשבועיים מחר והמוצר לא הגיע וזכיתי למענה שהפער בינו לבין רמת השירות המינימלית הנדרשת, הוא שנות אור. אמרו לי שאני חייב לחכות שהמוצר יגיע ורק אז להחזירו. לא אפשרו לי לבטל עסקה למרות שלא עמדו בהתחייבותם. בסופו של יום הבטיחו שלא לחייב אותי בכפוף להחזרת המוצר שכאמור עדיין לא הגיע...
בפועל המוצר הגיע לאחר 27 ימים. החזרתי אותו לסניף והתחייבו בפני שלא אחוייב- בשנית.
נחשו מה... חוייבתי! וכשאני פונה אליהם בדרישה שיזכו אותי, כי החזרתי את המוצר, הם פשוט מדברים בצורה חצופה וזה בלשון המעטה. אף ניתקו לי שיחות.

פניתי אל החברה מספר פעמים והם מסרבים לספק לי חשבונית קניה בטענה שהחליפו תוכנה. דיווחתי במקביל לרשויות המס בישראל.
תגובת החנות:
ההזמנה בוצעה דרך האתר ע"י אח של כותב חוות הדעת שכאמור הזמין את המוצר באתר,
המוצר נשלח והמתין ללקוח בסניף הדואר(הכתובת שהוזנה בהזמנה) למעלה משבוע.
רק לאחר שבועיים נזכר הלקוח לבדוק מה עם ההזמנה והיה מעוניין לבטל,
נמסר ללקוח שאם הינו מעוניין לבטל יש להחזיר את המוצר ויזוכה על המכשיר בסכום המלא.
הלקוח סירב להמתין כדי שהזיכוי יקלט בחברת האשראי שלו והחליט לצאת במסע האשמות נגד החברה.

בנוגע לטענה כי איננו מספקים חשבונית מס, במידה וכותב חוות הדעת היה מעורב בהזמנה, ובהחזרת המוצר,
היה יודע כי סופקה חשבונית עם המוצר, ואותה חשבונית הוחזרה לחנות ביחד עם המוצר.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר ב 17-10-2015.שולם בעבורו 2048 ש"ח. עם שנתיים אחריות. כבר בימים הראשונים שמתי לב שהסוללה מתחממת ואינה מחזיקה יותר ממס" שעות{3-4}. לאחר שראיתי אצל חבר שהסוללה מחזיקה יום שלם, הכנתי את עצמי לקנות אחת חדשה, שהיא לא כל כך יקרה אגב. לאחר שבועיים של שימוש סביר, ללא נפילות או שריטות, המצלמה הפסיקה לצלם. בהתחלה עברה לרזולוצייה מאוד נמוכה של 1MP ואחר כך לא עבדה יותר! פניתי למעבדת האחריות, מצד היבואן, ונאמר לי שהמכשיר אינו רשום אצלם, ולא מכוסה. נסעתי לחנות שממנה רכשתי וגם הם לא הצליחו לרשום את המכשיר למעבדת השירות באילת. לאחר מס" ימים פניתי שוב לחנות והם שוב שלחו אותי למעבדה , שטענה שהם לא מכירים במס" ה-IMEI של המכשיר.
החברה לא הסכימה להחליף לי את המכשיר. לאחר דין ודברים ובהתערבות של עובד בכיר, הוחלט להחליף לי את המכשיר לאחר שביקשתי שייזכו אותי ב-1400 ש"ח לפחות.
לבסוף הוחלט שאני רשאי להחליף את המכשיר במכשיר HUAWEI P8, בתוספת מחיר מצידי, למרות שה-LG היה משמעותית יותר יקר. הסכמתי להחלפה, רק כדי לצאת מהמכשיר המקולקל ש"תעודת האחריות " שלו אינה שווה את הנייר שהיא נכתבה אפילו., ולאחר שהייתי בחנות לפחות עוד כ-5 פעמים, המכשיר עדיין לא שם!
החלטתי שנמאס, והחלפתי את ה-LG G4 ב-סמסונג J7 זול משמעותית ב-750שקל מה-LG, בחנות אחרת. 750 שקל הבדל, נזרק, בגלל חוסר יכולת למימוש אחריות למוצר חדש בן חודש. אפילו עד עצם היום הזה, ה-HUAWEI עדיין לא הגיע. .כמעט שבועיים. הוסבר לי שה-HUWEI אינו נמצא במלאי, וגם לא ראיתי אותו מוצג למכירה בחנות.
בעקבות המקרה, פנה אליי מנהל החנות, בשם TOM, והסביר שבאמת הייתה פשלה עם מתן האחריות למכשיר, ולפני כן הוא לא היה מעורב בכל הסיפור הזה, ולמרות שהם[החנות] לא מתקנים אותם בעצמם, הוא מוכן לבוא לקראתי, עקב עוגמת הנפש שנגרמה לי מהקנייה בפיצו הולם, שמקובל עליי בכל מקרה. המנהל{TOM] עשה עליי רושם מצויין , התייחס בצורה רצינית ,בעקבות כך אני אמשיך לקנות בחנות הזו. אני בטוח שאילו הייתה התערבותו מוקדמת יותר, כל הסיפור היה מסתיים על הצד הטוב ביותר כבר אז.


מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נוט 5 בסניף לב חדרה, המוכרת של החנות הייתה מקסימה, שמה שרית . נתנה שירות מצויין והייתה מאוד שירותית ואדיבה. עזרה ולימדה אותי קצת על המכשיר. הציעה לי אביזרים איכותיים למכשיר. הייתה נעימה ודאגה שאצא מרוצה. אני אגיע לרכוש באייסל רק בגלל עובדות כמוה.
מוצר:
טלפון סלולרי note 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי בסניף קניון לב חדרה. המוכרת קרן דוידוב סיפקה שירות מקצועי ואמין ברמה הגבוהה ביותר! המוכרת הייתה נחמדה וענתה על כל שאלותיי באיפוק ונימוס עם חיוך על הפנים. בטוח אחזור לקנות בסניף בעקבות חויית הקנייה המדהימה והלא שכיחה בארצנו.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy E5 SM-E500F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות בקניון מלכת שבא בפעם השישית שאני קונה שם וכל פעם חוזר מחדש...
שירות מעולה, מחירים הוגנים ביותר. מנהל החנות נדמה לי שקוראים לו שי והמוכרים רום ודניאל שירות מקצועי, אמין וסבלני. העבירו לי במשך זמן את כל הזכרונות והאפליקציות לטלפון החדש והסבירו לי הכל בסבלנות ואהבה.
חנות מס' 1 באילת !
ממליץ מאוד !
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy a7
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין