דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (6 סניפים)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מילניום ליין בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בחשמל נטו ?
4.77
ציון ממוצע
78
חוות דעת בשנה האחרונה
372
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
8
0
0
3 חודשים אחרונים
26
1
2
6 חודשים אחרונים
43
1
3
שנה אחרונה
73
1
4
כל הזמן
328
5
39
נמצאו 372 חוות דעת גולשים על חשמל נטו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין זו הפעם הראשונה שאני רוכש מחשמל נטו סניף מטרו מול רחובות. בין אם תומר או עודד שעובדים בסניף, השירות תמיד אדיב, מקצועי וענייני. המשלוח מגיע תמיד בזמן גם הודות לכך שהמדיח שרכשתי לדוגמא השבוע מגיע ממחסני החברה וללא תלות ביבואן עצמו. גם לפני מספר חודשים כשרכשתי תנור מתצוגה מסניף ראשון מערב קיבלתי שירות אדיב ותיאום מלא בין שני הסניפים לוודא שדבר לא נופל בין הכסאות. יש יתרון מה שהחנות מתקשרת רק עם יבואנים רשמיים שמוצריה מסופקים עם תו תקן מתאים ומעבדות השירות ותיקות ועתירות נסיון. הודות לזאפ אני מגיע תמיד לאחר סקר שוק ע"מ לוודא שהצעת המחיר תחרותית יחד עם זאת בחנות תמיד מתבצע דיון ענייני שהמוצר אכן מתאים לצרכיי.
מוצר:
מדיח כלים SN578S03TE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר בחנות הצמודה לקניון G בכפר סבא. השירות היה מקצועי ואדיב. חווית קניה מצוינת.
תודה לקוביות ולצוות.
מוצר:
מגהץ קיטור tefal 8960
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר המלצה מקרוב משפחה. חוויית הקניה היתה מצוינת. המוכר בחנות היה סבלני והסביר במקצועיות על מספר דגמים בהם התעניינתי. לכל אורך תהליך הרכישה קיבלתי שירות ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובסוף גם קיבלתי מחיר ממש טוב!! מומלץ מומלץ!!
מוצר:
מקרן קול Lsb50
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הראשוני היה טוב אך הם התגלו כמצויינים כאשר התחילו הבעיות עם המכונה שנקנתה. לאחר כחודש החלו צרות שעדין לא הסתימו. עודד מסניף רחובות הפליא וטיפל במכונה עד להחלפתה.
מוצר:
מכונת כביסה Wda110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום שישי האחרון מסניף רחובות פארק המדע מנציג מכירות בשם דורון. השירות היה מקצועי ומהיר. דורון דאג כבר באותו יום שישי גשום לשלוח את הרדיאטור מסניף תל אביב לסניף ראשון לציון והודיע לי על הגעת המוצר. אספתי בעצמי. תודה רבה! יניב
מוצר:
רדיאטור ECO20TLS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את מכונת הגילוח באתר ונסעתי לסניף של חשמל נטו בפארק המדע על מנת לרכוש את המכונה. השירות בסניף היה מצוין, הבחור היה מאוד מקצועי וידע לתת את כל המידע על מכונה וגם להציע אלטרנטיבות אחרות עם מפרט דומה (לפרמטרים שהיו חשובים לי). המחיר לא היה מהכי זולים שראיתי פה בזאפ אבל כלל גם אחריות ובגדול היה שווה את השקט שהיה לי לאחר הקניה. שירות, מקצועיות ואחריות שווים בעיניי הרבה במוצרי חשמל אז בהחלט הייתי חוזר לחנות הזאת שוב.
מוצר:
מכונת גילוח XR1350
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מקררים, 2 מיקרו, 2 טוסטר קופץ, 2 טוסטר אובן, 2 קומקומים. חייבת לציין לטובה את השירות שקיבלתי מנציג המכירות היה סבלני להמון שאלות, התלבטיות, החלפות וידע להמליץ לי על מוצרים שיתאימו למידות הנדרשות ולצבעים. המוצרים הגיעו בזמן אספקה קצר ממש לאחר כמה ימים. התאימו בדיוק לצרכים. המחיר היה הזול שמצאתי בשוק וזה לאחר בדיקה מקיפה. מומלץ בחום לרכוש בחשמל נטו אני בעתיד יודעת בוודאות שארכוש רק מהם שוב.
מוצר:
מקרר CR540
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי מוצר לפי תמונה והזמנתי. לאחר 3 שבועות המתנה התברר שמוצר כנראה נעבד בדואר,קבלתי טוסטר עם שליח. שמחתי שסוף-סוף זה הגיע וזרקתי אריזה. לאחר מכן הבנתי שקיבלתי מוצר אחר (44747), לא כמו בתמונה. התקשרתי לשרות לקוחות, הם הסכימו שתמונה לא נכונה, אבל סרבו להחליף בגלל שזרקתי אריזה. אני נשארתי עם טוסטר שלא מתאים לי.
מוצר:
טוסטר קופץ 44742
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקומקום היה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. למרות זאת הוא נשלח רק 7 ימי עסקים אחרי. הדואר גם לא מיהר לספק את המוצר, לכן קיבלתי את הקומקום רק חודש אחרי.
הצבע לא היה נכון, יצרתי קשר עם ש"ל, אבל כאן הם היו בסדר גמור, שלחו את הצבע הנכון עם שליח כבר למחרת.
מוצר:
קומקום ומיחם 1894170
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב אבק רובוטי D68, הרכישה בוצעה בקלות, הנציג שלקח הפרטים היה אדיב והמכשיר הגיע תוך יומיים. עד כאן הכל היה ורוד, עד אשר הסתבר לי שיש פערים גדולים בין ביצועי המכשיר בפועל ובין המופיע במפרט הטכני שבפרסום באתר החנות:
לדוגמא - פורסם כי למכשיר עמדת טעינה משופרת עם נורות לד המשמשות אינדיקציה לחיבורו למתח חשמלי. בפועל אין נורות כאלו. בפרסום מופיע כי לרובוט מערכת בולמים חכמה שמונעת התנגשות ברהיטים. בפועל אין מערכת כזו, המכשיר מתנגש בחוזקה ברהיטים. בפרסום מופיע כי המכשיר מנקה שטיחים עד גובה 2 ס"מ. בפועל הרובוט מתקשה לעלות על שטיח בעובי 1 ס"מ.
ביררתי את הדברים עם היבואן אלקטרוגל - נאמר לי במפורש כי למכשיר אין מערכת בולמים חכמה אלא מכנית, בנוסף לעמדת הטעינה אין כל נורות לד.
בסיכום - הנתונים הטכניים שפורסמו באתר החנות רחוקים מלשקף את יכולות המכשיר באמת, מה שבהחלט מהווה הטעיית הצרכן.
מוצר:
שואב אבק רובוטי D68
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אל החנות דרך אתר זאפ ורכשתי מכונת כביסה ומייבש, שניהם של חברת Miele, בעלות כוללת של 49,000 ש"ח. זמן האספקה שהופיע באתר במועד ההזמנה - שבעה (7) ימים עסקים. שילמתי למעשה "מזומן" (דרך PayPal). כעבור מספר ימים יצר קשר נציג החברה שהציג עצמו כמנהל חנות ראשון-לציון ואחראי תחום אונליין. הנציג שאל לאן לספק את המוצרים הזמניים. התברר כי זמן האספקה בפועל של המוצרים שהוזמנו ושולמו כבר יכול להגיע לעד שלושה חודשים (למרות התחייבות באתר) וכי לטענתו לא ניתן לבטל את העסקה מכיוון שמדובר בהזמנה מיוחדת. הנציג התחייב כי לרוב תוך חודש המוצרים מגיעים. אכן, תוך יום או יומיים הגיעו לביתי מכונת כביסה ומייבש (חדשים אבל מתצוגה) של חברה אחרת ודגם שעולה עשירית ממה ששילמתי. מאותו הרגע הם נעלמו. אחרי חודשים וחצי יצרתי קשר עם הנציג. לפחות ניסיתי. הוא לא ענה לטלפונים שלי, אך חזר אלי במסרונים. הוא התחייב שהמוצרים כבר במכס ומשתחררים תוך שבוע. כעבור שבוע, משלא הגיעו המוצרים. שוב הוא התחמק משיחות ואז קיבלתי הודעה שאומרת: "הם אומרים שזמן האספקה הוא תשעים (90) ימי עסקים" - דהיינו ארבע וחצי חודשים או יותר. לא ידעתי מי הם אותם "הם" - שכן אני הזמנתי ממנו. מאז נעלמו עקבותיו. פניתי ל-PayPal. לשמחתי, זה אומנם לקח כחודש נוסף, אך האחרונים הצליחו להשיב כתשעים אחוז מהסכום ששילמתי. מיותר לציין כי יומיים אחרי שהכסף שם לחשבוני, יצר איתי קשר בעלי החברה וניסה ליישר הדורים. הוא כמובן הצדיק אותי והבטיח לפצות - השאיר לשיקול דעתי את ההחלטה לחזור לעסקה או לבטל. כאשר הודעתי לו על כך שאין בכוונתי לחזור לעסקה, נחשפו פניו האמיתיים. כמובן שאין בכוונתו לפצות אותי על חסרון הכיס שנוצר אצלי וכבר החל להשתמש במונחים של שלום ומלחמה (כמעיין איום מרומז). מציע לכל מי שקורא את זה - לא להתקרב לחנות.
תגובת החנות:
שלום ללקוחות חשמל נטו
הלקוח עידו ביקש להזמין מכונת כביסה ומייבש ביבוא מחו"ל שזמן אספקתם 90 ימי עסקים . במסגרת העסקה הוצא לו מכונת כביסה ומייבש זמינים עד הגעת המוצרים המקוריים בהזמנה . עוד לפני שעידו חויב נאמר לו פעם נוספת שהמוצרים הם ביבוא מיוחד ויש זמן אספקה ארוך ורק לאחר שהוא יאשר את זה הוא יחויב .עידו אישר את העסקה דרך תשלום פיי פל וביקש לספק את המוצרים הזמניים שעדיין נמצאים בביתו.יש לציין שעידו היה בקשר תמידי עם חשמל נטו ועודכן בדבר ההזמנה מחול וצפי הגעתה.לאחר כ 3 חודשים עידו פתח מחלוקת בפיי פל בטענה שלא קיבל את המוצרים . מה שנכון כי זמן האספקה המקורי הינו 90 ימי עסקים . פיי פל החליט לזכות את הלקוח בהתאם לנהליו מה שגרם לעידו נזק כאשר לא התייעץ טרם פתיחת המחלוקת עם חשמל נטו וחויב בעמלות מיותרות הקשורות לנהלי פיי פל בלבד!!! . הוצא ללקוח ע"י המנכ"ל לקבל את המוצרים באותו שבוע כאשר נכנסו המוצרים מחו"ל וליישב המחלוקת מול פיי פל , אך המנכ"ל נתקל בסירוב עיקש מצד עידו וכי הינו רוצה לבטל את העסקה וביקש לזכותו ולפצותו על העמלות ששילם באופן פרטי לפיי פל . ע"פ הנהוג בחוק מוצר המוזמן בהזמנה מיוחדת ביבוא מחול לא ניתן לבטל דבר שהובא לידיעתו של עידו תרם העסקה.זאת ועוד הוא השאיר את המכונה והמייבש הזמניים בביתו וממשיך להשתמש עד היום ללא תשלום .

מוצר:
מכונת כביסה TMV840WP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת גם במעמד הקניה וגם בניסיון כושל לקבל שירות מהם אחרי שהמצלמה שבקה חיים שבוע בלבד לאחר הקניה. להתרחק כמו מאש. לא חסר חנויות אחרות, והם חדשים- צריכים ללמוד בדרך הקשה לשרת לקוחות כמו שצריך. בנוסף לכל הצרות המוכר גם ניסה לבדוק את הערנות שלי ונתן לי מחיר גבוה יותר ממה שמופיע באתר, בשיטת מצליח- הפעם לא הצליח (קניתי מצלמת go pro ,סניף כפר סבא)
מוצר:
מצלמת אקסטרים hero 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בזאפ שואב אבק דרך חשמל נטו.
יום לאחר הרכישה התקשר אלי נציג כדי שאשלם שוב טלפונית כי התשלום ב Paypal לא עבר. (לאחר כמה ימים הסתבר שהיה חיוב כפול שביטלתי, כנראה טעות) אחרי התייעצות איתו בקשתי לשנות את כתובת המשלוח למקום העבודה, במקום הביתה, הוא הוסיף שהמשלוח יגיע לאחר מספר ימים. התקשרתי שבוע אחרי כדי לברר מה מצב ההזמנה, אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו.
למחרת התקשרתי שוב ונאמר לי שהמוצר בדרך.
בפועל, המוצר הגיע באיחור רב וגם הם לא עדכנו את כתובת המשלוח כך שהייתי צריך, על חשבון העבודה, להפגש עם השליח באמצע הדרך.
בקיצור - שירות לקוחות גרוע. לא אחזור לקנות שם בחיים. בי נשבעתי
מוצר:
שואב אבק 332938
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי את הפריט למרות שנעם הבטיח לי שליח עד הבית בגלל שהוא טען שהוא לא מוצא את החבילה בדואר.
עד היום לא הגיע לא שליח ולא חבילה.
נאלצתי לפתוח תביעה בפייפל.
מוצר:
טוסטר לחיצה HEM100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהחנות הזאת בשום פנים ואופן !!!!!!! ההזמנה הובטחה תוך שבוֵע ועברו שבועיים ועדיין לא הגיע המוצר . בלתי אפשרי ליצור קשר איתם , השארתי 2 הודעות ,אמרו שיחזרו אלי ילא חזרו .... חויה גרעה
תגובת החנות:
שלום לגולשים
הלקוח ערן היה מאוד מרוצה מטיב ממהירות המשלוח וטיב השירות נעשתה הזמנה בחשמל נטו , המוצר נשלח יום למחרת וכן נאסף על ידי בת זוגתו בתוך ימי האספקה שאנו מתחייבים להם.ערן לא היה מודע לאיסופו וקבלתו של המוצר ע"י בת זוגתו .כאשר שוחחנו עם ערן הוא הבין את טעותו ואמר שיוריד מיידית את חוות הדעת כי "אינו רוצה לגרום נזק לחנות שעמדה בהתחייבותיה".נעשו פניות רבות הן של ערן והן שלנו לזאפ בכדי להוריד את החוות דעת אך ניתקלנו בסירוב תמוהה ועיקש.חשמל נטו תמשיך לשרת בנאמנות את כלל לקוחותיה.
מוצר:
מתקן תלייה PLB480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אבא שלי הזמין לי מכונת כביסה דרך האתר זאפ, הפרטים שהועברו לחנות היו שלי.
בחשבונית היה רשום שההזמנה תגיע תוך 7 ימים אך מכיוון שזה נפל על פורים לא הופתעתי כשהמשלוח לא הגיע.. לאחר 11 יום הוחלט כי זה מוגזם התקשרתי ביום שישי ואמרו כי יחזרו אליי.. יום ראשון בצהריים ועוד לא השמיעו קול שוב התקשרתי.. היה בלבול טענו שיצרו איתי קשר לפני שבועיים איך שההזמנה בוצעה (לא קרה) להגיד שההזמנה תאחר כי אין כרגע במלאי למרות שהנציג היה מאוד נחמד נתן הרגשה כאילו אני משקרת.. לא היה ולא נברא השיחת טלפון שהיה אמור לעדכן אותי כי ההזמנה תאחר.
בנוסף לכל זה!! הנציג ביקש לחזור אליי ולאחר כמה דקות התקשר לעדכן כי (!!!) המוצר בעצם לא יגיע לארץ בכלל!! ושלפני שבוע וחצי המוצר ירד מהאתר שלהם!! (לאחר ביצוע העיסקה שלי) זה חוצפה שאין לתאר.. אם כבר לפני שבוע וחצי הורדתם את המוצר בידיעה כנראה שהמוצר כבר לא יגיע לארץ המינימום זה לעדכן את הלקוחות שהזמינו ממכם כי המוצר לא קיים!! אני לא אמורה לרדוף אחריכם! כמובן שהעיסקה בוטלה ואין לי כל כוונה לבצע שם קניה חוזרת!
תגובת החנות:
שלום רב ,
ראשית אנו מתנצלים על אי הבנה ועוגמת הנפש שנגרמה ללקוחה .
אנו במהלך ה 11 ימים שקדמו לשיחה בין הלקוחה לחנות התבצעו מספר ניסיונות להשיג את הלקוחה אך ללא מענה .הדגם הנ"ל אזל אצל היבואן אנו רצינו לתת לה דגם חדש יותר בהנחה משמעותית ופיצוי הולם .
חשוב לזכור : יתכנו שינויים בזמינות המלאי אצל היבואנים ואנו מנסים תמיד לדאוג שהמוצרים באתר יהיו זמינים לרכישה בכל רגע נתון .
חשמל נטו הינה רשת שחרטה על דגלה שירות לקוחות ברמה הכי גבוה ואנו נעשה הכל שדברים מהסוג הזה לא יקרו .


מוצר:
מכונת כביסה iwde7125
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכונה הגיעה בזמן, אך היה צורך לחכות שבוע נוסף למתקין. המתקין לא הציב את המכונה במקומה מעל מכונת הכביסה. כאשר התלוננתי הוסבר לי שאין זה מסמכותו להרים את המכונה.
תגובת החנות:
דליה שלום,
ראשית ברצוני להתנצל על אי נוחות שנגרמה לך, ועם זאת להבהיר מס' דברים.
א. תאריך הרכישה שלך הינו 25/12/14 ואת קיבלת את המייבש בתאריך 01/01/15 שזה יום לפני מועד האספקה האחרון.
ב. אספקת המייבש בוצעה ישירות דרך חברת היבוא ח.י אלקטרוניקה והם אלה שתיאמו עמך את מועד הגעת המוביל לביתך, כך שאין אנו תמיד יודעים את השתלשלות הדברים במידה והלקוח בחר שלא לעדכן אותנו, כך שנוכל לתת מענה ושירות מהיר לצרכיו.
ג. היות וחיבור המייבש הנ"ל לחשמל הוא תקע לשקע ותו לא אין חובת פתיחת המייבש ע"י טכנאי, כך שלא באמת היה צורך לחכות שבוע ימים להגעת טכנאי, וכך גם נמסר לך בהתכתבות במייל.
טכנאים אינם סבלים ואינם מבוטחים על נזקים בבית לקוח, לכן חברות השירות של היבואנים אינן מאשרות להם להרים מייבשים על מכונות, וזה למעשה משאיר את האחריות על הלקוח.

אנו בחשמל נטו עומלים רבות כדי שכל לקוח יצא מרוצה ומחויכך בעקבות קנייתו ברשת, ומקווים שגם את תהיי בהמשך קניותיך ברשת.
מוצר:
מייבש כביסה tvf85
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע לאחר ימי עסקים למרות התחייבות לספקו תוך 7 ימי עסקים.
התקשרתי והסבירו לי כל מני הסברים, הבטיחו שיחזרו אלי בהקדם האפשרי להסדיר את הבעיה.
מוצר:
מעבד מזון MCM5514
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחשמל נטו ברחוב האצ'ל בראשון לציון מערכת מיני מסוג סנג'ין , לקחתי אותה מהחנות ולמחרת אחרי שראיתי שהתפריט וההפעלה שלה לא נוח .ביקשתי להחליף את המוצר במערכת של ימאהה. את המערכת החזרתי באותו מצב שקיבלתי ולמרות זאת ננזפתי ע''י המוכרת בחוצפה. לאחר שהמוצר הוחלף . ביקשתי חוברת הפעלה בעברית וכעבור מספר רב של פניות החליטו לשלוח לי את החוברת שהיא ברמה מתומצת מדי וזאת חוברת רק כדי לצאת ליידי חובה. לאחר מכן אחרי מספר פניות לקבל תעודת אחריות ואז נאמר לי ע'י המוכר לוני אל תדאג יש לך אחריות ,התעקשתי וביקשתי זאת בכתב בתעודה ולאחר פנייה לאחראי בשם חיים הוא אמר שכדי לתקן את הרושם הוא פיצה אותי באוזניות והבטיח שתעודת האחריות תשלח לי.ונכון אכן התעודה נשלחה אך במקום ל3 שנים כפי שהובטח לי נשלחה לי תעודה לשנה אחת. המסע אחר התעודה שוב התחיל פניתי שוב מספר רב רב של פעמים ללוני מנהל החנות וגם למנהל באיזור חיים ועד עצם היום הזה 27/12/2014 כ3 חודשים לאחר הרכישה לא קיבלתי את תעודת האחריות.ברצוני לציין שמנהל החנות לוני ניסה להיות נימוסי אך מעבר לכך שום הבטחה לא קיים .אני מספר פה את כל העובדות שמגובות בהקלטות.במקביל אני פונה למועצה לצרכנות. אנא לא להכנס לחנות זאת חשמל נטו בראשון לציון באצ'ל.
מוצר:
מערכת סטיראו מיקרו TSX-B72
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר יין שהגיע תוך 24 שעות. במוצר התגלתה תקלה וללא בירורים מיותרים המקרר הוחלף בחדש כבר למחרת. הטיפול היה דוגמא למסחר הוגן וישר.
ממליץ בשמחה.
מוצר:
מקרר יין JC50
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לרכוש ציפסר ובתוך דק' יצאתי עם המוצר. שרות אדיב ומצוין אחלה חנות שווה לבקר באיחוד כי הם אטרקטיבים וזולים במחיר
מוצר:
צ'יפסר 225
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.