
שירות מעולה עם מחיר מעולה. היו אדיבים והיו מוכנים להחליף עבורי דגם מוצר. תודה רבה לרוני!

שירות מעולה עם מחיר מעולה. היו אדיבים והיו מוכנים להחליף עבורי דגם מוצר. תודה רבה לרוני!

שורות טוב אמין ומהיר ,לא פעם ראשונה שקונה מחשמל נטו. הספקה מהירה נציגי מכירות עונים מהר לפניות של קונים

חוויית קנייה מעולה: תנור קומפקטי Caso Design רציתי לשתף בחוויית קנייה יוצאת דופן לטובה. אתמול הזמנתי מוצר לאחר שקיבלתי מחיר תחרותי (השוואת מחיר למתחרים) ופטור מדמי הובלה, תוך התחייבות לאספקה תוך 7 ימי עסקים. להפתעתי הרבה, ההזמנה הגיעה כבר הבוקר! זאת לאחר אכזבה קשה מרשת "מחסני חשמל" (סניף ראשל"צ/אינטרנט), שלא סיפקה את המוצר, השביתה את שירות הלקוחות ופשוט נעלמה. לגבי המוצר עצמו – תנור קומפקטי CASO DESIGN AIRFRY CHEF 1700: אני מרוצה עד הגג. מעבר לעיצוב האלגנטי והמרשים, הוא עוצמתי מאוד ונוח לתפעול. תודה ענקית ליצרן Caso ולחנות "חשמל נטו" על שירות מהיר, מקצועי וראוי לשבח. כל הכבוד!

רכשתי ב-חשמלנטו על בסיס המלצות הקונים. לא התאכזבתי. המוצר התעכב, צלצלו ושאלו אם אני מוכנה להמתין או לבטל. בחרתי בהמתנה. שמרו איתי על קשר ורד ו-אליס. עדכנו כשהגיע ומתי יסופק. שירות מצויין, לא פחות חשוב מהמוצר עצמו. תודה על הכל, דניאלה

הזמנתי גריל גז של וובר מדביר באופן טלפוני. דביר היה סבלני מאוד והסביר לי הכל בפירוט. עדיין לא קיבלתי את המוצר אך עד כה אני מאוד מרוצה מהשירות!!

הזמנתי טוסטר אובן של יוניברס באתר רשום משלוח חינם. מתקשר מאיר לבצע תשלום טלפוני, אומר שהוא מחייב אותי דמי משלוח בכל זאת. קיבלתי. כעבור מספר ימים מתקשר שוב אדם מהחברה, אומר שהוא לא יכול לספק המוצר במשלוח ושאלך לאסוף בעצמי מהסניף. אמרתי שאחזיר לו תשובה. בניסיון לחזור אליו לוודא שהמוצר אכן בסניף - אין מענה. בשיחה לשירות הלקוחות אומרת הפקידה שאם אלך לרמת החייל בתל אביב אוכל לאסוף משם - כמובן שלא אגיע עד לשם כאשר אני גר צפונית לחיפה. היא מבטיחה שמאיר חוזר תוך חצי שעה ואם לא שאוכל לבטל בהתקשרות לאותו מספר רק בשלוחה 2. בשלוחה זו עונה גברת שאומרת שזה שירות הודעות בלבד. חברה לא רצינית בכלל, משחקים משחקים מההתחלה, אני בספק אילו הייתי ממשיך בתהליך עימם אם היו מספקים המוצר, אולי רק לאחר שהיו מעבירים אותי כל שבעת מדורי הגיהנום

הזמנתי מכונת קפה של פיליפס 4441/50 היתה מכונה אחרת שהזמנתי ויצרו איתי קשר שאין אותה במלאי, ודור דאג מייד למכונה אחרת. חווית שירות טובה והמוצר מעולה. וכולל אחריות יבואן רשמי לשנתיים.

שירות מעל המצופה בהרבה, הייתה תקלה במכשיר תוך יומיים הגיע חלופי תקין . השירות והיחס האנושי הם חוויה של קניה , ממליץ לכל אחד לבצע רכישות דרכם לא תפסידו .!!!

רוצה לציין לשבח את דור אלדד - רכשתי באתר פח חשמלי של חברת cestino אחרי שלא היה מלאי באף חנות אחרת. יום לאחר הקניה יצר איתי קשר דור אלדד ועדכן אותי כי הפח אזל מהמלאי ולא עתיד לחזור אבל הוא יכול לבדוק לי אם יש פח אחר שאני מעוניינת בו. ציינתי בפניו שאני מחפשת לרכוש רק את הפח הזה בלבד ומשם דור לקח את המושכות ועשה כל שביכולתו לעזור לי. יום למחרת דור חזר אליי, הוא אמר לי שיש את הפח ב-2 תצוגות של חנויות אבל שניהם פגומים, והוא הצליח למצוא מישהו שבדיוק ביצע החזר בעקבות מכה קטנה. הוא שלח לי סרטון של המכה והמשכנו ברכישה. לא קיבלתי בחיי שירות כל כך אישי, מקצועי, אכפתי ורוצה לעשות ולשמח את הלקוח. אני בטוח ארכוש בהמשך שוב בחשמל נטו בזכות דור אלדד🙏🏻

הלכתי לחשמל נטו כיוון שזה היה קרוב לבית. חשבתי כיוון שזה קרוב שהמחירים יהיו גבוהים והשירות לא ידוע. בפועל, טופלנו על ידי איציק מנהל הסניף, שדאג לנו מא' ועד ת', כולל סבלנות אין סופית בבחירת מקרר שמתאים למידה במטבח ולצורך המשפחתי ואפילו עד צבע למיקסר... איציק עזר לנו בבחירת מוצרי חשמל שמתאימים באיכות ובצורך המשפחתי, כמו כן דאג לנו שיגיעו המוצרים בתאריך שביקשנו. ואפילו המחירים יצאו הוגנים מאד. תודה רבה לחשמל נטו, לאיציק במיוחד ולחנן על העזרה המרובה בבחירת המוצרים.

שירות נהדר!! כינרת המקסימה משירות לקוחות עזרה לזרז משלוח עבור בני החייל. ממליצה מאד! תודה רבה

קיבלתי שירות יוצא דופן מנציגה בשם כינרת שהייתה בקשר דוק עמי ועם חברת שליחויות על מנת שאקבל את המוצר שרכשתי.

המלצה על מנהל סניף חשמל נטו ראשלצ מזרח. לוני עושה עובדת נהדרת במכירה ושירות לקוחות לאחר מכירה, עמידה בהבטחות. נהנינו לחזור ולקנות אצלו שוב ושוב.

שירות מעולה! מהיר ויעיל. הזמנתי אופה לחם והמוצר הגיע תוך 2 ימי עסקים במקום 3 ימי עסקים. אתר נוח להזמנות.

רכשתי מוצר (כירה חשמלית), השירות היה טוב, והיו לי כמה שאלות אח"כ בנוגע למוצר וקיבלתי שירות טוב ומיידי הבעיה היחידה הייתה שהשליח הגיע בלי לתאם, חוץ מזה אני מרוצה

רכשתי ולא התאים לי, והשירות שקיבלתי היה פשוט נפלא, הן מכנרת שירות לקוחות והן מהמוכרן בקרית אתא. ממליצה בחום.

שרות יוצא מהכלל כינרת נציגת השירות שבאמת שלא מובן מאליו איך שהיא התייחסה לפנייה פשוט טיפלה בה בצורה הכי נעימה , יעילה , ומהירה כייף לדעת שיש נציגים כאלו אם תודעת שירות גבוהה ברכה והצלחה

אליס הנציגה הייתה שירותית, אדיבה, ומקצועית. גם כשרציתי לבטל בעקבות מחסור של היוצר בחנויות היא כמובן הסכימה, אך הציעה לי אלטרנטיבה לא פחות טובה.והחלטתי ללכת על זה ככה עושים שירות!

שירות לאחר הקניה לא קיים . חנות ברמה נמוכה מאוד. לא ארכוש שוב מחנות זו.

רכשנו שואב שוטף שהגיע במהירות, אבל היה מקולקל. יצרנו קשר עם החנות בוואטסאפ, מאותו הרגע כינרת עמדה לצידנו ודאגה שנקבל את המענה המתאים. לאחר מספר ימים בהם היבואן לא הגיב לפניות של החנות, חשמל-נטו החליטו על דעת עצמם לשלוח רובוט חדש במקום זה שהגיע מקולקל. לאחר יומיים הרובוט החדש הגיע במשלוח עד הבית. שירות ברמה הכי גבוהה שניתן לקבל, תודה לכם על הכל.

אני רוכש מוצרי חשמל בסניף חשמל נטו ברחובות כבר קרוב לעשר שנים. רמת מקצועיות ושירות פשוט מדהימה. מחירים אטרקטיבים פשוט תענוג לרכוש דרכם מוצרים.

לאחר חיפושים לא מבוטלים של מוצרי חשמל בין מגוון חנויות ברצוני לעלות על הכתב ולשבח את חשמל נטו, סניף פולג ואת הסוכן מכירות ירדן בפרט, על השירות , על המסירות , על הקשר ההדוק במשך חודשים שלמים, על כך שמילה אצל ירדן זו מילה!! הרבה זמן לא פגשתי אנשי מכירות שנותנים כזה שירות מעולה. חשוב לי להדגיש שאפשר לסמוך על חשמל נטו , סניף פולג בעיניים עצומות, כל מה שהובטח קיימו גם אם לפעמים זה היה מורכב ויכול להיות לא משתלם במיוחד, השירות והיחס לגמרי במקום ראשון! בקיצור אם אתם מחפשים מקום אמין לרכישת מוצרי החשמל שלכם, ייבואן רשמי ויחס אישי , חשמל נטו סניף פולג הם הכתובת.

קיבלתי שירות טכני מעולה; הם הגיעו אליי הביתה לבדוק ובסופו של דבר החליפו את מה שלא עבד. תודה רבה.

שירות יוצא מן הכלל. קיבלתי מיקסר והיה חסר בו חלק. פניתי ליבואן ולחנות. החנות התעניינה כל הזמן אם הסתדר הנושא וכשאמרתי שלא, הם שלחו לי את החלק מהמחסנים שלהם. אגב, גם היבואן שלח לי את החלק החסר.

רכשתי אוזניות שהתבררו כתקולות. השארתי הודעה ובלי בעיות כנרת מצוות שירות הלקוחות היהית איתי בקשר כל הדרך. הציעה חלופות ודאגה לאיסוף ומשלוח אלי הבייתה. פשוט נהדרת אין לי מילים!