דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
החנות הגדולה בישראל לאבזור רכבים - (רחובות)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
על גלגלים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בעל גלגלים ?
3.00
ציון ממוצע
19
חוות דעת בשנה האחרונה
142
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
5
6 חודשים אחרונים
7
0
6
שנה אחרונה
9
0
10
כל הזמן
114
2
26
נמצאו 142 חוות דעת גולשים על על גלגלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות מקסים ואיכפתי. קניתי גגון לרכב שלי ע״פ המלצה של הצוות, שבסוף לא התאים. הם נתנו לי את הדגם הגדול יותר בלי תוספת תשלום (25% הנחה!) בגלל הטעות שלהם. בשירות לקוחות ברמה הזאת עוד לא נתקלתי כאן בארץ - רק בארה״ב בחנויות יוקרה. ממליץ בחום ומצפה לקנות מהם שוב.
מוצר:
גגון אלומיניום לרכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדרכות לניסן ג׳וק 2020, המוצר ברמת איכות וגימור טובים מאד, השירות של אבי מחברת "על גלגלים" - עם כל הלהב,
אישית ממליץ לבצע את ההתקנה על ידי גורם מקצועי, ההתקנה אינה נןחה ואינה פשוטה, עדיף, אבי ימליץ לכם על מתקינים באזורכם,
המדרכותמשרות את הכניסנ והיציאה מהרכב, האכב גבוה מרכב פרטי.
מוצר:
מדרכות לרכב ניסאן ג׳וק 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית.
שלוש פעמים לאורך 4 שנים קניתי מהחנות הזאת (פעם שלישית בלי לשים לב שזאת החנות) ו-3 מתוך 3 פעמים נכוותי.
פעמיים שתקתי הפעם חייב לשתף.
בחיים לא כתבתי תגובה שלילית על בית עסק אבל אני עכשיו רואה גם בתגובות אנשים אחרים שנכוו באותה שיטה. אז אבזבז עוד מזמני היקר כדי לחסוך לאחרים את התענוג המפוקפק.
אתייחס רק לרכישה האחרונה - מדחס לרכב:
1. בחרתי משלוח מהיר עד הבית עם שליח. שילמתי 40 שח משלוח. המוצר הגיע באיחור דרך דואר ישראל כדואר רשום. בעל העסק (אברהם) טוען בטלפון שליישוב שלי (גליל תחתון) אין משלוחים עם שליח (קשקוש מוחלט) ולכן זה הגיע כמו שהגיע בדואר. סירב לזכות על המשלוח והתפרץ עלי תוך פחות מדקה של שיחה למרות שלא הרמתי קול או הטחתי איזשהי טענה. כנראה שקלט שעדיף לו לסיים מהר את השיחה. אני רואה שזה קרה ללקוחות נוספים בתגובות.
2. חשוב יותר: פורסם מדחס מדגם XC302G הכולל חיבור ישיר למצבר עם מצבטים. המוצר שקיבלתי הוא דגם XC105 שאינו כולל חיבור ישיר למצבר. בשלב הזה בשיחה סיפרו לי כל מני סיפורים שזה הדגם החדש ויש לו אותו מפרט ומגיע עם אותם חלקים - שקר וכזב - הדגם הזה מגיע ללא חיבור ישיר למצבר (אימתתי עם חנויות אחרות שמוכרות את הדגם הזה - במחיר זול יותר דרך אגב).
השיטה של בעל העסק היא למכור מוצר במחיר אטרקטיבי אבל שאינו תואם את התיאור ולעבוד בשיטת מצליח - מבינים? אם הלקוח ישים לב, יקבל תגובה פאסיב אגרסיב חסרת נימוס בטלפון עם אפס לקיחת אחריות תוך האשמות שהבעיה אצלי למרות ששמרתי על דיבור נעים ורגוע.
אז למי ששוקל לקנות מהם כי הם הכי זולים ראו הוהרתם ממי שנפל 3 פעמים:
שלוש פעמים קיבלתי מוצר או דפוק (רדיו מולטימדיה לרכב - מקלט רדיו דפוק שלא קוךט שום תחנה בלי רעשים) או שלא מתאים לרכב שעבורו הזמנתי (גגון לרכב לא מתאים לדגם הרכב למרות שהזמנתי ספציפית עבור הדגם הזה איתם בטלפון) או מוצר מדגם שונה מזה שהוזמן.
יחס נוראי בטלפון.
אפס לקיחת אחריות.
אפס פתרונות.
מרגיש כמו שיטת פעולה מכוונת מראש.
זאפ - אם יש לכם איזשהי תודעת שירות, אני קורא לכם לבדוק לעומק את הטענות.


תגובת החנות:
שלום רב.
1.כל המשלוחים יוצאים עם שליחים של דואר ישראל ומסופקים עד בית הלקוח. בישובים קהילתיים השליחים מורידים את החבילה בבית הדואר המקומי ומיידעים את התושב.

2.המדחס שהזמנת מגיע עם חיבור למצית -זה מצוין במפרט המוצר וגם מופיע בתמונות המוצר באתר.המדחס הוא ייבוא שלנו ואינו נמכר בשום מקום אחר כך שאינך יכול לטעון שראית את אותו מוצר במחיר יותר זול או בכלל במקום אחר. המק"טים 302/105 הם מקט"ים פנימיים של סדרת ייבוא ולא קשורות לדגם זה או אחר.
מה שאתה כותב אינו נכון.

מוזר מאוד שכל מה שאתה קונה לא בסדר או לא עובד ואתה אף פעם לא מרוצה. אז או שאינך קורא היטב את פירוט המוצר שאתה מזמין ונשמח לעזור לך טלפונית
או שאתה לא יודע להשתמש / או להתקין את המוצר שאתה רוכש . וגם בזאת נוכל לעזור לך טלפונית בשמחה.

לאחר בדיקה עם איש המכירות - קיבלת תשובה בהתאם לנימת הדיבור הלא מכבדת שהפגנת ולעובדות הלא נכונות שהצגת.

אנו עובדים מעל 30 שנה ומשתדלים לרצות את כל הלקוחות ככל האפשר.

צר לנו על הרגשתך הכללית. נשמח לעזור ולהחליף לך לדגם אחר בשמחה.

בכל מקרה - כספך מוגן. תוכל לשלוח את המוצר חזרה ולקבל החזר כספי מלא.

מוצר:
X-Caliber XC302G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקוחות שיודעים מה הם רוצים בדרך כלל עורכים סקר אינטרנטי ואז בוחרים ומזמינים את המוצר הספציפי לפי המחיר שמוצע וכמובן זמן הספקה. חברות שלא מחויבות ללקוחות שלהן (כמו "על גלגלים") מפרסמות ומוכרות את המוצרים שלהן מבלי שיש להן אותם במלאי על סמך הזמנה שהן עשו (או לא) מהיבואן מבלי ליידע את הלקוח מראש. ב"על גלגלים" זמן ההספקה המובטח הוא 7 ימים (זה זמן ההספקה שהובטח גם לי) ואז....... הלקוח השמח בבחירתו מחכה בסבלנות למוצר שהזמין וזקוק לו כל כך והמוצר כמובן לא מגיע. הלקוח התמים (והפחות שמח) מתקשר לשרות הלקוחות לברר מה עלה בגורלו של המוצר המובטח שהזמין ( בדך כלל לאחר כ עשרה ימים) ולהפתעתו הוא מגלה שלחברה אין את המוצר במלאי. ואז באופן סיסטמטי מציעים לו מוצר אחר כתחליף (אבל רגע אחד... זה לא מה שהוא רצה/הזמין). הלקוח הידען והמתוסכל כמובן מסרב ודורש את המוצר שהזמין ומקבל בתגובה מענה של "בחירה בין להמתין 10 ימים נוספים או החזר כספי". הלקוח המתוסכל אומר לעצמו "טוב אני אמתין 10 ימים נוספים ואקבל את המוצר הספציפי שרציתי". אבל כמובן שגם אז המוצר לא מגיע. ואז שוב ושוב הוא מתקשר ומקבל את אותם תשובות בדיוק.
זה בדיוק החוויה שאני עובר עם "על גלגלים". 48 ימים חלפו והמוצר עדיין לא נשלח אליי למרות שהוא עדיין נמכר באתר עם הבטחת הספקה של 7 ימים !!!!!!

זאת שיטת מסחר מאוד נפוצה אצל חברות שלא מכבדות את עצמן ואת הלקוחות שלה (אולי מאז 1993).
לצערי להרבה חברות בישראל אין את המנטליות של מסחר הוגן ושל שירות לקוחות (ואני יכול להעיד עך כך בתור אדם שחי בארה"ב במשך 32 שנים וחווה מנטליות מסחר שונה לחלוטין).
תודה, רונן

תגובת החנות:
שלום לכולם.

לקוח צודק לגבי העיכוב באספקה אבל העובדות אינן מדויקות....

כשהלקוח הזמין את המוצר - דגם מוזקיטו בערך של 340 ש"ח - הוא עודכן שהמוצר אינו קיים במלאי , וזמן האספקה הינו עד 45 יום, מאחר וליבואן המוצר בארץ- אוניברסל פרטס - המוצר חסר במלאי,וצפי ההגעה כ45 יום .

הוצע לו מנשא יקר יותר בלי תוספת תשלום והוא סירב והעדיף להמתין.

האספקה לארץ דרך היבואן שוב התעכבה. לקוח עודכן. ושוב הוצע ללקוח החזר כספי מיידי והוא העדיף להגעת המוצר.

בכל עדכון שנעשה איתו הוצע לו החזר כספי מיידי והוא סירב. אנחנו מניחים שזה בגלל שהוא ניסה לרכוש את המוצר בכל הארץ וידע שהמוצר חסר בכל מקום.

אנחנו מוכרים עשרות מנשאי אופניים מדי חודש באספקה סדירה ושוטפת.

במקרה זה הלקוח הזמין מוצר שידע שאינו קיים במלאי בשום מקום. וידע שעליו לחכות.

בכל מקרה כמובן שכספו הוחזר עד להגעת המוצר.



מוצר:
מנשא אופניים לדלת חמישית ותא מטען MOZZQUITO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה24.1 רכשתי מושב עיסוי בחברת על גלגלים. שילמתי מחיר מלא על משלוח עד הבית (39 ש"ח). הובטח לי כי המשלוח יגיע עד ארבעה ימי עסקים. חויבתי על המוצר ועל המשלוח באותו יום, אך המוצר לא הגיע אחרי ארבעה ימים. נאלצתי לרדוף אחרי החברה על מנת להבין מה קורה. נאמר לי שהמשלוח מתעכב והמוצר יגיע בראשון\ שני. המוצר כמובן לא הגיע ביום שני, ולא קיבלנו שום עדכון עד שיצרנו איתם קשר בשנית. לבסוף המוצר הגיע ביום רביעי לסניף הדואר בעירנו (כזכור, שילמנו מחיר מלא על משלוח עד הבית , ולא על משלוח בדואר רשום, שעל פי אתר החברה הוא בחינם, ובין היתר קיבלנו טלפון המבקש לאמת את הכתובת המדויקת למשלוח).
מעבר להתנהלות הלא מקצועית של החברה לאורך כל תהליך הרכישה (חויבנו כבר ביום הראשון, לא קיבלנו שום מספר מעקב, ולא קיבלנו שום מידע על העיכוב), החברה גם מסרבת להחזיר לנו את הכסף ששילמנו עבור המשלוח עד הבית. איש המכירות\ פקיד שענה לנו, טען שאנחנו רוצים לעקוץ אותו, ושבעירנו, הנמצאת מעבר לקו הירוק, אין אף פעם חלוקת משלוחים עד הבית (עניין שהוא לא נכון, שכן בחודש האחרון הזמנו שלושה דברים שונים וכולם הגיעו עד פתח הבית). באתר, כזכור, כתוב שמשלוח בדואר רשום הוא חינם.
רכישה זו, וההתנהלות אל מול החברה גרמה לנו עוגמת נפש אדירה ואנחנו לא ממליצים על החברה.
תגובת החנות:
שלום רב.
הזמנת מוצר שהיה הזמנה ועדכנו אותך שיש עיכוב באספקת מוצרים אלו בעקבות שחרור מוצרים איטי מהמכס עקב הסגר השלישי של הקורונה.

קיבלת מספר מעקב בהודעת SMS לטלפון שלך.

כל המשלוחים נשלחים על ידי שליח של דואר ישראל והמסירה שלהם הינה עד יד הלקוח.

במידה והלקוח לא ענה לשליח בטלפון כדי לבצע את המסירה - בישובים קטנים מעבר לקו הירוק השליח אינו יכול לחזור חזרה למחרת ולכן הוא את החבילה במקום איסוף הדואר ביישוב וקיבלת על כך שתי הודעות SMS .

זמן האספקה הינו בין יום אחד לארבעה ימי עסקים.

המוצר הגיע אליך במסגרת ארבעת הימים מרגע שנכנס למלאי ונשלח אליך .

הוצע לך החזר כספי עבור דמי השילוח אבל אתה דרשת החזר כספי עבור כל המוצר - דבר שאינו סביר.

תודה רבה ובריאות לכולם.








מוצר:
מושב עיסוי חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מסודרים, רכשתי מוצר ושילמתי הרבה כסף על משלוח מהיר עד 4 ימי עסקים והמוצר לא הגיע. לא רק שלא הגיע גם מספר מעקב לחבילה לא קיבלתי בושה.
תגובת החנות:
שלום רב. לצערי לא מצאנו את שמך ומספר הזמנתך במערכת אצלנו.
במידה ואכן קנית אצלנו - אנו מתנצלים על האיחור באספקת המוצר. אנו מוציאים את כל המשלוחים על בסיס יומי.
אבל התקופה היא לא תקופה רגילה ויש לעיתים עיכובים . סגר. אנשים בבידוד וכולי. צר לנו על העיכוב במשלוח. נשמח לפצותך בהזמנה הבאה.
מוצר:
מגבר לרכב 2400w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה
מענה מהיר
משלוח זריז
פשוט תענוג
שלא לדבר על איכות המוצרים המעולה שדרוג משמעותי לרכב
מחכה לעוד פינוקים לרכב:)
מוצר:
פסי מגן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר : מדחס 12 וולט 12 בוכנות מקצועי 150 psi
מכיוון שהמחיר נמוך ביחס למדחס מקצועי ,כדי לא לבזבז את זמני טרחתי פעמיים ליצור קשר עם החנות ושאלתי שאלות נוקבות נעניתי"מדחס מקצועי .מכרתי לבעלי ג'יפים.
להתרשמותי מדחס לא מקצועי , ההברגות קשות,כנראה שהפעלתי לחץ והצינור נפגם.
התגברתי על עניין ההברגה והמדחס לא הצליח לנפח מעבר ל25 psi
כאן הבנתי שאני לא מעוניין לבזבז את זמני , יצרתי קשר עם בחור בשם (השם ידוע לי)שניסה ל"הסביר " לי כה הלקוח טועה!!!!!! שיחות ארוכות שמעלות את חמתי כיצד הבחור הזה לא לוקח אחריות על חוסר הרצון שלי להשתמש במוצר שע"פ הבנתי שאינו מקצועי. זמן רב בוזבז לי והחזרתי את המוצר .
אותו בחור לא היה מוכן לזכות אותי בטענה שדפקתי את המחבר והוא שולח אותו לתיקון ורק אז יחזיר לי אותו! אני מנסה להסביר ..יש לי טיול בשישי בבקשה דאג לי למדחס, אין לי בעייה לשלם יותר למשהו מקצועי ... אותו בחור בשלו ! לא מוכן לבוא לקראתי!!"אתה תקבל רק את המכשיר הזה!
לבסוף שאני מלא בכעס אני מבקש לדבר עם המנהל. הופתעתי שיש מנהל(פשוט חשבתי שהבחור שאני מדבר איתו הוא המנהל...).
דיברתי עם המנהל שמו אבי והוא נהג בצורה מצופה . פשוט זיכה אותי ברגע אחד ועל כך אני מודה לו! אם זה היה מתחיל כך ונגמר כך לא הייתי טורח לספר על עגמת נפש !!
אבל אני פה משקיע זמן כדי שהבחור שפשוט סרב להתייחס אלי ילמד מזה!
תגובת החנות:
לקוח רכש מדחס לרכב שתי בוכנות. כנראה שבעת השימוש הבריג את הפיה לא נכון והמוצר נפגם.
הלקוח השאיר את המוצר לבדיקה אצלנו.
לאחר בדיקה המחסנאי מסר לו שהמוצר משומש הוא צריך להימסר לתיקון ולבדיקה אצל הספק.
לאחר בירור עם מנהל , מנהל החליט לזכותו במקום ולא להתעסק בכך יותר.
בריאות לכולם.
מוצר:
מדחס 12 וולט 12 בוכנות מקצועי 150 american eagle psi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכי מקצועיים אמינים נותני שירות ברמה אחרתקשובים ואדיבים חווית קנייה מצויינת תודה רבה אורלי חן
מוצר:
קודן לרכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלת פרטים על המוצר וביצוע ההזמנה היתה קלה ונוחה. המוצר מדחס לניפוח צמיגים קטן, קל ויעיל נרכש במחיר טוב של 119 שקל.
קבלת המשלוח (בחינם) תוך 6 ימי עבודה. קניה זו היתה עדיפה על הזמנה בחו"ל בכל פרמטר.
מוצר:
מדחס 12V לרכב בוכנה אחת אמריקן איגל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות הכי מקצועית ואיכותית בארץ!
רכשתי מהם סט קומפוננט של חברת FOCAL 6.5 אינץ דגם RSE-165 .
פתאום יום אחד רמקול אחד הפסיק לעבוד אצלי. ראיתי באתר שיש לי אחריות שנה על הרמקול ובאתי לעל גלגלים להחליף אותו.
בעל החנות אבי היה מקצועי מאוד. ישר לקח את הרמקול המקולקל שלי לתיקון. ופחות משבוע קיבלתי רמקול חדש בניילון.
מאוד מקצועי ואיכותי.
ודרך עגב הם היחידים בארץ שיודעים לעשות התקנות מערכת וכל הקשור לזה בארץ!!!
הם עובדים ברמה גבוהה מאוד ואיכותית מאוד.
ממליץ לכולם להגיע ולהתרשם בעצמכם.
מומלץ בחום!!! אין פשוט אין על על גלגלים!!!
מוצר:
סט קומפוננט של חברת פוקל דגם RSE-165
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי איכותי בארץ. מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר. רכשתי מהם המון דברים כולל סט קומפוננט של חברת פוקל וביום אחד רמקול אחד הפסיק לעבוד אצלי. באתי לעל גלגלים ואבי המנהל החליף לי את הרמקול בלי שום בעיה. פחות משבוע וקיסלתי רמקול חדש. השירות שלהם הוא מדהים. הכי מקצועיים בארץ בהתקנת מערכות לרכב. ממליץ לכולם להגיע לעל גלגלים ולהתרשם מהאיכות עבודה שלהם! מספר אחד בארץ! המון תודה לאבי . בן אדם זהב . שירות מכל הלב!
מוצר:
סט קומפוננט פוקל RSE-165
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקשתי לקנות כיסוי לרכב ולקטנוע לאחר שראיתי מחיר זול בזאפ.
אבל...
זה למוצר פשוט מאוד וקטן.
אז הזמנתי כיסוי לקטנוע שלי עם ארגז ב 119 ש"ח.
ציינתי בפני איש המכירות שיש לי ארז וקטנוע גדול.
הכיסוי לא מכסה את הקטנוע כי הוא קטן והאיכות שלו לא גבוהה יותר מכיסויים אחרים שרכשתי בחיי.
עדיין לא ניסיתי את הכיסוי לרכב שעוד יותר מפחיד אותי לנסות.

הלך לי הכסף, השירות של החבר'ה האלו לא משהו בטלפון ומציע לכם לבדוק היכן אתם קונים.
מצער מאוד.
תגובת החנות:
לכל הכיסויים לאופנועים באתר מצורפים מידות.
בעת ההזמנה לקוח רואה מה מידות הכיסוי ולבדוק אם האורך מתאים לו.
יש המון המון סוגי קטנועים ואופנועים. לכל אחד מידה שונה. ולכן מצוינים מידות הכיסוי.אין מידה גדולה יותר מ 2.46 מטר אורך

אין לך חשש לנסות. המוצר מוצר מצוין למרות שעלותו זולה.

אם קיבלת כיסוי זה והוא אינו מתאים לך סימן שלא מדדת את האופנוע שלך טרם הרכישה.

בכל מקרה אם הכיסוי קטן לך או לא מתאים תוכל להחזירו ולקבל את תמורתו בחזרה.

מוצר:
כיסוי לקטנוע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קומפקרסור שתי בוכנות במחיר של 159 שקלים, לאחר שקיבלתי מדואר ישראל את החבילה פתחתי את האריזה ושם הבנתי כי עשיתי טעות שרכשתי מהחנות. יצרתי קשר עם החנות והצד השני קיבלתי זילזול כי לא יכול להיות דבר כזה שקיבלתי מוצר פגום! מצידם.
המוצר נוזל שמן!!! חלודה ופגיעות בתושבות, וצינור לחץ אוויר סדוק בצורה מסוכנת! לו הייתי משתמש במוצר הייתי נפגע!!
כבר שבוע עבר מאז שייצרתי קשר עם הנציגים שלהם ועד היום לא הוחלף לי המוצר ו/או לא קיבלתי אפילו החזר כספי!!
אני מזהיר את כולם לא לעשות את הטעות שאני עשיתי, נכון זה רק 159 שקלים אבל סכנה של מוצר ועוד חוסר אכפתיות מצד העסק.
אשמח לשלוח תמונות לכל המעוניין.
תגובת החנות:
שלום רב.

לקוח קנה מדחס 12 וולט של חברת אמריקן איגל .

המוצר נשלח ללקוח במסגרת דואר רשום - בחינם .

ללא עלות מצידו.

אין לנו מושג מה קרה למדחס בדרך. אולי ניזוק במשלוח. אולי בשימוש. אין לנו מושג ולא רלוונטי.

לקוח יצר איתנו קשר ודאגנו לו להחלפה אישית- ברגע שהוא עדכן על הבעיה- של המוצר על ידי שליח.

כדי לתת לו שירות שמגיע לו.

הוא היה צריך רק להמתין עד לתיאום ההחלפה.

אבל יותר חשוב היה לו לכתוב ביקורת לא נעימה על דבר שכבר סודר איתו.

אף אחד לא זלזל בך ולמרות שערך המוצר נמוך מאוד , דאגנו לך להחלפה ע"י שליח שעלותה לנו יותר יקרה מערך המוצר שקנית.

אתה לא יכול להיפגע ואף אחד לא נפגע ממדחס קטן שמנפח צמיג.

אף אחד לא זלזל בך.

קורה שיש תקלות תוך כדי המשלוח ולשם כך נועדה האחריות.

יש לקחת דברים בפרופורציות.

לצערנו יש דברים שקורים לאחר שהמוצר יוצא מאיתנו אבל אנחנו אחראים לכל בעיה בכל מוצר במסגרת אחריות השילוח והתפעול הנכון

וכל הבעיות נפתרות עם השירות הטוב ביותר שניתן לתת.







מוצר:
מדחס קומפרסור 12V לרכב שתי בוכנות 55 ליטר לדקה AMERICAN EAGLE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה הייתה יעילה מאוד ובמחיר הוגן. אפילו הייתה לי טעות קטנה בהזמנה, והתקשרתי ועדכנו ממש בלי לעשות עניין.
מוצר:
ידית כח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב13.5 מנשא אופניים של חברת AMERICAM EAGLE והגיע אלי בצורה מהירה וטובה.
לאחר שבועיים ומספר שימושים מועט הגלגל הנועל השמאלי הפסיק להיסגר, התקשרתי לשאול
מה עלי לעשות כדי לתקן נאמר שאני צריך להגיע עד רחובות (מיקום החנות כאשר נאי גר בירושלים) או לשלוח אליהם את המנשא על חשבוני.
שני הדברים צורכים זמן יקר, חבל שהמוכר לא הסביר את הנושא במעמד הקנייה בטלפון.
כמו כן לאחר חיפוש מעמיק זה לא כתוב באתר.
מאוד מאכזב
תגובת החנות:
המוצר מסופק עם שנה אחריות על ידי היבואן הרשמי. כמו בכל מוצר. מאחר וזה מוצר זול בערך של 200 ש"ח אנחנו ברוב המקרים אף מחליפים אותו באחד אחר ללקוח.
לקבלת שירות יש להביא את המוצר פיזית לתחנת השירות של היבואן או אלינו- או לחלופין ניתן לשלוח אותו אלינו / אליהם בדואר רשום.
בכל מוצר אשר נרכש והמוצר פגום התקלקל נפגם נשבר על הלקוח להעביר את המוצר למוקד השירות.
תוכל להיעזר בנו בכל דבר
08-9361616
מוצר:
מנשא אופניים לרכב AMEREACAN EAGLE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הדואר איבד לי את המשלוח, דברתי עם ההנהלה של על גלגלים, הסברתי את המצב,
ישר הציעו לשלוח לי שוב את המוצר ולהתמודד מול דואר ישראל.
אחרי 5 דק' קבלתי כבר מספר מעקב חדש לנייד.
שירות 10/10 תודה רבה!! מאוד ממליצה!
מוצר:
שואב אבק לרכב טייפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי גגון לסוזוקי אלטו וענה לי אדם נעים מאוד
אבל לא קיבלתי את הגגון כמו שהיה רשום שאקבל לאחר 6 ימים
עדיין הבחור היה נעים ואמר יישלחו מספר מעקב גם את זה שלחו רק המעקב לא קיים עדיין הבעל החנות היה נעים אך לא דאג לבדוק עברו בינתיים 12 יום וכסף לקחו משלוח לא קיים
תגובת החנות:
צר לנו על העיכוב במשלוח. הימים ימי סגר בגלל מגיפת הקורונה וימי שבתון בגלל חג פסח ראשון ופסח שני.
הרבה משלוחים הגיעו בזמן ויש כמה שהתעכבו.
המוצרים יוצאים מאיתנו ביום ההזמנה או למחרת לכל המאוחר.
הלקוח קיבל SMS מאיתנו עם מספר מעקב בדואר רשום לאחר ההזמנה.
היו המון עיכובים בדואר ישראל בתקופה זו וניתן לגלות הבנה כלפי דואר ישראל בתקופה זו שגם הם עבדו במתכונת מצומצמת.
שוב - צר לנו על העיכוב.
תודה ללקוח, אנו מאחלים לכולם רק בריאות!!
מוצר:
20/25
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי כיסוי לגלגל רזרבי לטיוטה חנד קרוזר
על גלגלים נתנו לי את המחיר הכי טוב שיש בשוק
שרות ויחס מעולים
ממליץ בחום
חווית קניה
רוני מכפר סבא
מוצר:
טיוטה לנד קרוזר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מולטימדיה תואמת מקור לרנו קליאו 2015 . היה צורך בהתאמות נוספות שבוצעו במקצועיות ובהרבה סובלנות למרות עומס גדול שהיה בחנות. מומלץ בחום!
מוצר:
רנו קליאן 2015
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדהימים!
מחירים הוגנים ושירות מעל ומעבר, דאגו שמהרגע שקניתי את המכשיר והפנאל הכל יעבוד.
רכשנו מערכת מולטימדיה לסובארו אאוטבק והיה ללא ספק שירות מעולה מחיר הגון ויליס אנוש מצויינים !!
מומלץ מאוד
מוצר:
סובארו אאוטבק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מראה פנורמית לרכב אך הדואר שלח אותה לכתובת לא נכונה. התקשרתי ל"על גלגלים", הסברתי את מה שקרה, והם מיד שלחו לי מראה נוספת (קיבלתי אותה לפני יומיים). התייחסו יפה מאד ובנימוס. ממליץ מאד לקנות ב"על גלגלים".
מוצר:
מראה פנורמית לרכב YC-7454
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה מעולה והאנשים מיוחדים אחד אחד לא פעם ולא פעמייםמקניתי והצטרכתי עזרה והסברים והחברה תמיד זמינים ונכונים ומוכנים ונרתמים לכל עזרה אפילו אם אני חשבתי שהם טעו למרות שלא אבל תמיד מתחשבים ותומכים שירות 100% אדיבות והכי חשוב החומר האיכותי שהם מוכרים אהבתי אוהב ואמשיך לאהוב ולהתעסק עם על הגלגלים. כל הכבוד ועשיה פוריה והרבה בריאות לכל העמילים במלאכה.
מוצר:
מגן יתושים לפאגירו
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.