
שלחו לי בטעות חלק לא נכון. לאחר שיחה עם אברהם חזר אלי אבי וביקש צילום. התנצל ולאחר כמה ימים הוחלף החלק ללא הערות ותוספות ,סחבת והתירוצים. טעויות קורות למי שעובד ,אבל כאן הייתה לקיחת אחריות ותיקון מידי. הלוואי כך על כל מדינת ישראל! יישר כוח שיינר אדם

שלחו לי בטעות חלק לא נכון. לאחר שיחה עם אברהם חזר אלי אבי וביקש צילום. התנצל ולאחר כמה ימים הוחלף החלק ללא הערות ותוספות ,סחבת והתירוצים. טעויות קורות למי שעובד ,אבל כאן הייתה לקיחת אחריות ותיקון מידי. הלוואי כך על כל מדינת ישראל! יישר כוח שיינר אדם

שירות מצויין !! היה מענה מהיר ומקצועי בוואטסאפ לבעיה שהתגלתה במוצר, ונשלח פריט חדש. שביעות רצון מלאה, תודה, כן ירבו בתי עסק מקצועיים ועם רמת שירות כזו.

הזמנתי כבל טעינה לרכב עם משלוח מהיר של 1-4 ימים. לקח להם חודש עם תרוצים של מעולות ומשלוחים. כשזה הגיע, הייתי צריך להתקשר שוב כדי שיזכו אותי על המשלוח המהיר. ואז הבנתי שזה אפילו לא הכבל הנכון. לקח להם עוד חודש עד שלקחו את הכבל חזרה, אמרו לי שאין להם אותו בכלל והציעו כבר יותר יקר לפני ההחזר. הכבל הזול שאין להם באמת עדיין זמין רם בזאפ וגם באתר שלהם.
שלום רב.הזמנת כבל טעינה טייפ 2 . עודכנת שחסר במלאי ושאספקה תהיה תוך X זמן. אישרת זאת. לרוע המזל הכבלים שהגיעו אינם הכבלים שהוזמנו מחול דרך הספק והדבר התגלה רק כאשר הכבלים כבר סופקו ללקוחות. כל הכבלים נאספו חזרה על ידנו ועל חשבוננו. כולל הכבל שלך.לקח מעט זמן לאסוף את הכבלים מכולם , אבל ברגע שהכבל נאסף ממך אתה זוכית מיידית על הכבל ועל המשלוח. כל העניין נמשך כעשרה ימים.צר לנו ואנו מתנצלים על התקלה בשמנו ובשם הספק SYNCOPA. בכל מקרה הכבלים הנכונים נכנסו למלאי וזמינים לרכישה מיידית.

שירות מצוין עבודה מיקצועית.מחירים סבירים.הותקן וו גרירה בסוברו לגסי מי שמחפש מיקצוענות זה המקום. נרכשו כבלים מיקצועיים להתנעת משאית

קיבלתי שירות מצויין. התקשורת עם החנות לאחר הרכישה הייתה קלה ומסייעת. אבי היה אדיב ועזר בכל שאלה. תודה רבה.

מקום מעולה. שירות מדהים. ועובדים אדיבים. אין על אבי והצוות. היו סובלנים. יחס מעולה. צוות מדהים

הדירות בטלפון היה מקצועי ואדיב. המוצר הגיע עד הבית תוך ימים ספורים. בעת ההתקנה שאלתי דאלות בווצאפ ואבי ענה מהר במקצועיות. בקיצור חווית קניה מאוד מאוד טובה. לצערי זה נדיר בימינו. תודה אבי.

הזמנתי כיסוי מושבים מעור מותאם אישית לניסאן מוראנו בסניף ברחובות לאחר קבלת הכסויים אבי המנהל סירב להתקין לי את המושבים למרות שרציתי לשלם - לא לקנות
שלום רב. נראה לי שהפלה פה אי הבנה ואם זה כך אני מתנצל. או שלא הבנו אחד את השני כראוי . הזמנת דרכנו כיסויים למושבים קדמיים של ניסן מורנו. כשבאת לאסוף אותם ,רצית שנעזור לך להתקין. לא רצית לשלם התקנה. נתנו לך שתי שקיות של סיכות להתקנה עצמית . אנחנו לא יכולים לעזור לך להתקין. אנחנו יכולים להתקין לך. ההתקנה היא בתשלום. ולא רצית לשלם עבור ההתקנה. יש פה מתקינים שזו הפרנסה שלהם. אם תרצה לבוא להתקין בתשלום אתה מוזמן בכיף אין שום בעייה.

שירות טוב מאוד ואדיבים ,התקשרתי לשאול אם המדרכות צד יתאימו ליאריס קרוס החדשה שלי ואמרו שיתאים ללא בעיה ,והמשלוח הגיע לאחר 3 ימיים מרגע ההזמנה ,ואכן ההתקנה היתה מאוד קלה ,אליהם אשוב שוב לרכוש

התעניינתי עבור סאב מוגבר נקאמיצ'י לרכב. קיבלתי מאבי הסברים, השוואות והמלצות והזמתח אוןליין במחיר מעולה! לאחר חודשיים נתקלתי בבעיה טכנית..קורה. בלי היסוס, אבי שלח אותי למרכז שירות בצפון וקיבלתי שירות מעולה החליפו והתקינו את הסאב החדש במהירות ובלי עלות. מאד מאד ממליץ. על גלגלים, הספק שלי.

היה שירות טלפוני מעולה המשלוח הגיע תוך יומיים אקנה מהם שוב בוודאות המחיר גם היה יחסית זול

שירות מעולה, חנות מהממת עם מגוון רחב של מוצרים במחירים מעולים. ממליצה על המקום בחום!

שירות מהיר ואמין הזנתי סימים ומיד תוך יום הם הגיעו ועוד ישירות לבית ממש נהנתי

שרות מעולה ומקצועי, בעת ההתקנה נתקלתי בבעיה התקשרתי קיבלתי הסבר מדויק ופתרון הבעיה בתוך דקות נפתרה התקלה. מומלץ

רכשתי מערכת מולטימדיה לרכב, התחייבו להספקה תוך 2-4 ימים, והמוצר לא הגיע כאשר ביקשתי לבטל נאמר לי כי צריך להמתיי שהמוצר יגיע אלי ואז לומר לשליח שאני לא מעוניין לקבל את המוצר ורק כאשר המוצר יחזור לבית העסק אני אוכל לקבל זיכוי. אם זה לא נראה לי אני יכול לתבוע אותם בבית משפט. לא מה שמוצפה מעסק שנותן שירות!! לא ניתנה קבלה
הדברים רחוקים מן האמת. 1.הקבלה נמצאת בתוך אריזת המוצר ואצלו במייל . 2. הלקוח קיבל את המוצר למזכירות היישוב מאחר והא גר ביישוב קטן . הסבירו לו שהוא צריך לאסוף את המוצר ממזכירות היישוב והמוצר שם כבר מספר ימים. הוצע לו אפילו זיכוי על הדמי משלוח. אבל הוא לא הסכים לגשת למזגירות לקחת את המוצר משם. ביקש להחזיר את המוצר. נאמר לו שאין בעיה. שיישלח חזרה ויקבל זיכוי מלא. הלקוח התחיל לנבל את הפה לקלל ולגדף בצורה מאוד מכוערת. ואמר שיתבע אותנו בבית משפט. וקיבל תשובה מנציג המכירות שזכותו לתבוע בבית משפט אם לדעתו קרה משהו לא חוקי. אנחנו משתדלים לרצות כל לקוח ולקוח. אבל גם מהלקוח מצופה לשמור על רמת דיבור נאותה. תודה ובריאות לכולם.

תודה רבה לאבי על השירות המהיר ואדיב.. ביצע לי התקנה שבאתי ללא התראה או תור.. ברור שאחזור שוב

הקניה בוצעה באמצעות אתר האינטרנט של החנות . האתר ידידותי וקל לתפעול. תהליך הרכישה היה קצר וטוב . ממליץ להשתמש בחנות זו ובאתר האינטרנט שלה.

משלוח מהיר. קניה יעילה. הגיע מדויק המוצר שהוזמן. רמקול איכותי. בהחלט מרוצה. מומלץ בחום. תודה.

רכשתי כרטיס סים, הממשק באתר האינטרט וכן החיפוס מאוד נוח וקל, ביקשתי לשלם בכרטיס אשראי, לאחר מס' דקות נציג החנות יצר קשר לטובת תשלום לאחר התשלום קיבלתי SMS עםם מעקב לטובת קבלת הכרטיס סים שרות מעולה.

ממליץ בחום! הגעתי להחליף ברכב מסך מולטימדיה... אנדרואיד 12 עם חיבור לאפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו אלחוטי, קבלתי יחס אדיב ומקצועי.

חברים ממליץ בחום איזה שרות מעולה איזה יחס .. כל שאלה עוזרים לך בווצאפ מקצועיים ברמה גבוהה על גלגלים מספר אחד

מקום מקצועי ביותר, אנשים מדהימים שנותנים שירות על הצד הטוב ביותר שניתן. מחירים הוגנים ומענה מהיר בטלפון/בוואטסאפ.

שירות מהיר ואדיב. לא מצאתי מקום עם מחיר זול יותר מהם. אפילו שהתבלבלו במוצר מיהרו להחליף. אמינות מעל הכל

שילמתי 40 ש"ח עבור שליח עד בית , קיבלתי את החבילה בדואר , בטענה שהשליח לא מגיע לישובים ...., "כתוב באתר רשימת ישובים , למה לקראת " רשימה שנמצאת בשום מקום , "טוב לפחות תזכו אותי " - "לא מזכים , לך תטבע ...."
שלום רב. אנו שמחים שקיבלת את החבילה במהרה ומקווים שאתה מרוצה מהמוצר ומהשירות המהיר. באתר יש מספר אפשרויות שילוח. הכל מצויין באופן הברור ביותר. דואר רשום עד 10 ימי עבודה - ללא עלות. שליח אקספרס- משלוח מהיר עד ארבעה ימי עבודה - 39 ש"ח מצויין באתר בפירוש כי ביישובים קטנים / מושבים/ קיבוצים / השליח משאיר את החבילה ביחידת הדואר ביישוב ומודיע ללקוח לאסוף משם. הסיבה היא מאחר ובקיבוצים או ביישובי הספר אין מספרי בתים לבתים ואין לשליח אפשרות לאתר את הכתובת המדויקת להגיע לבית הלקוח ולכן הוא מניח את החבילה ביחידת הדואר. צר לנו אך אלו לא נהלים שלנו אלא של חברת השילוח והסכמת להם כאשר בחרת את אופן המשלוח. עימך הסליחה.