דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
החנות הגדולה בישראל לאבזור רכבים - (רחובות)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
על גלגלים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בעל גלגלים ?
3.29
ציון ממוצע
21
חוות דעת בשנה האחרונה
150
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
1
6 חודשים אחרונים
5
0
3
שנה אחרונה
12
0
9
כל הזמן
119
2
29
נמצאו 150 חוות דעת גולשים על על גלגלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השארתי מספר סלולרי כהתענינות למערכת מולטימדיה לפריוס. אבי חזר אלי. ענה על השאלות שלי והחלטתי להזמין את המערכת.
אחרי יומיים הוא אמר לי שהמערכת הגיעה ושאל אם אני רוצה לבוא להתקנה. באתי, האיש שהתקין פרק את המערכת הישנה והרכיב את החדשה. לאחר מכן הדריך אותי עובד אחר איך להפעיל את המערכת ואיפה נמצא כל דבר.
ראיתי שהפירוק וההרכבה היו כמו שצריך (יש לי קצת נסיון בהרכבה וחיווט אלקטרוניים.
אני ממליץ לכל מי שצריך להתקין מערכות מולטימדיה וכו' לעשות את זה ב "על גלגלים".
מוצר:
מערכת מולטימדיה לפריוס 2010
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולים מעל לציפיות
מקצוענים ונוחים וזולים
ביררתי בטלפון .המוכר האדיב הסביר לי בנחת ובמקצועיות . וגם לא גרר אותי לדברים היקרים .
הזמנתי את המוצרים והגיעו מיד וקבעו לי מיד התקנה
התקינו בנחת ומהיר , ניכר שהם סופר מקצועיים. ובנוסף זולים ונחמדים . לאחר ההתקנה הכל עבד פיקס.
איציק
מוצר:
מערכת מולטימדיה לרכב ומצלמת רוורס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה שאני קונה מעל גלגלים.
חייב לציין שהם מקצועיים פלוס .
השירות מצויין פלוס .
הם מאוד אדיבים עם תודעת שירות מצויינת .
אין ספק שאקנה בעתיד עוד דברים מהם.
מוצר:
מערכת תואמת מקור לנד קרוזר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לומר תודה!
קודם כל על מוצר באמת איכותי סוג א' שבמחיר הזה ואפילו יותר אפשר לקנות בדרך כלל כיסויים סוג ג' בתחנות דלק שנקרעים תוך חודש.
שירות מעולה! הזמנתי באתר יום שישי, חזרו אליי תוך שעה לתאם מידה לפי סוג הרכב, יום ראשון המשלוח כבר הגיע אליי לבית. באמת תודה מכל הלב, החזרתם לי את האמון שוב לקנות דרך האינטרנט.
מוצר:
כיסוי לרכב האמר הדר רוזן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 מטעני בוסטר להתנעת רכב. אחד המטענים הגיע באריזה שנפתחה וקרועה.
התקשרתי לאלי שבהתחלה דחה את טענתי ורק לאחר שאמרתי לו שלקוח שהיה מגיע לחנות, לעולם לא היה בוחר לקחת את המוצר במצב שבו הוא נראה ושזה לא הוגן שכך הוא נשלח אלי, הוא הציע שאגיע לחנות להחליף. מה ההגיון בהצעה כזו כאשר מראש הכוונה שלי היתה שהמוצר יגיע במשלוח כפי שהגיע ואם יש איתו בעיה, הייתי מצפה לקבל משלוח חוזר עם מוצר חדש.
לאחר דין ודברים, הוא שלח לי את הטלפון של המשווק של המוצר וביקש שאתקשר אליו ביום מסויים בבוקר. התקשרתי והמשווק ביקש שאחזור אליו מאוחר יותר ומאז לא ענה לי. האם זה הגיוני שעכשיו אני צריך לרדוף אחרי כולם?
זה השירות שמגיע לנו בשנת 2021? הגעתי בגלל המחיר ולא אחזור. אני מוכן לשלם עוד כמה שקלים אבל לדעת שאני מקבל שירות טוב. לצערי, אם הייתי קורא את כל התגובות המופיעות כאן באתר לפני הרכישה, הייתי מבין עם מי יש לי עסק.

אוסיף ש:
1.תמונות המוצר באתר לא תואמות בכלל את המוצר שרכשתי ומטעות (אין תצוגה דיגטלית של מצב הבטריה לדוגמא)
2.באתר רשום שהמוצר מתים למנועי בנזין עד 4000 סמ"ק ועל אריזת המוצר רשום 3 ליטר סוג המנוע(3000 סמ"ק)
תגובת החנות:
שלום רב.
חוות דעת זו מטעם הגולש נכתבה טרם פתרון הבעיה.
הבעיה נפתרה מספר ימים לאחר מכן .
לקוח קיבל שני בוסטרים . אחד מהם היה עם אריזה מעט פגומה.
המוצרים הגיע ישירות דרך חברת אנרג'ייזר.
הנושא הועבר לידיעת אנרייג'זר .
לגבי המלל והתמונות - זה מלל שהועבר אלינו דרך חברת אנרג'ייזר.
סוכן מטעמנו נפגש עם הלקוח במקום עבודתו והחליף ללקוח את המוצר .
והבעיה נפתרה לשביעות רצון כולם.
מוצר:
בוסטר התנעה לרכב 500A ENERGIZER - 30,000MWH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סים לרכב ביום רביעי בדואר רשום, זמן אספקה 7 ימי עסקים, ויום לאחר מכן שלחו לי סמס עם מס' מעקב, ושאני יכול לעקוב אחרי הפריט באתר הדואר בעוד יומיים. ביום שני התקשרתי לשאול למה עדיין אין מידע. בלי לבדוק הוא אמר שיש עיכובים בדואר ושזה לא תלוי בהם, ושיש לחכות עד יומיים. שאלתי אם אפשר לבדוק ספציפית את ההזמנה שלי, אבל הוא לא הסכים ואמר שהוא בטוח שהיא יצאה, כי הם שולחים את כל ההזמנות תוך יומיים. חיכיתי יומיים, ולא רק שההזמנה לא הגיעה, אלא גם שעדיין אין מידע לגבי המס' מעקב.
שלחתי להם ואצאפ, הם התעלמו ממני למשך יומיים,ואז התקשרתי, ועוד פעם טענו שזה לא תלוי בהם, ושעלי לחכות יומיים. איכשהו הצלחתי לשכנע אותו לבדוק את ההזמנה, והוא החליט לפתוח פניה לדואר, וביקש ממני לחזור אליו בעוד יומיים (שירות לקוחות טוב היה חוזר אלי בעצמו). ביקשתי גם שישלח לי עותק קבלה למייל, אבל הוא אמר שאין אפשרות, ושהקבלה מגיעה ביחד עם המוצר.
התקשרתי אליהם שוב אחרי יומיים (עברו יותר מ-7 ימי עסקים, ואין אפילו פרטי מעקב), הם אמרו שעדיין אין תשובה. הדגשתי: פתחת פניה לדואר? הוא אמר: "לא לדואר, לסניף שליחויות באשדוד שממנו אנחנו מוציאים את המשלוחים. הם אמרו שיש עיכובים במערכת, ויש להמתין בסבלנות". אמרתי לו אבל לפני רגע אמרת שאין תשובה בכלל, איך עכשיו יש תשובה? וחוץ מזה, אמרת שבוע שעבר שאתה בטוח שזה יצא כי אתם מוציאים את כל ההזמנות תוך יומיים. הוא אמר שהכוונה היא שאין תשובה חיובית. ביקשתי לקבל החזר כספי כי שילמתי 300₪ על משהו שלא קיבלתי. ואז הוא ענה לי שאין בעיה, כשתקבל הודעה שהמוצר הגיע, אל תקבל אותו, הוא יחזור, ואז תקבל החזר כספי. ז"א בכל מקרה אני צריך לחכות שהמוצר יגיע אז מה עשינו בזה? אפילו התנצלות לא שמעתי מהם. חברה שמכבדת את עצמה מזמן היתה מפצה אותי.
אני הולך לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות כמו שעשיתי בעבר. אל תתעצלו לתבוע, זה מאוד קל, תחפשו בגוגל
תגובת החנות:
שלום רב.
אנחנו מתנצלים על העיכוב באספקת המוצר.
הזמנת כרטיס סים לרכב . המוצר יצא מאצלנו למחרת יום ההזמנה באמצעות דואר רשום שהמשלוח הוא חינם ולא עלה לך כסף.
זמן האספקה הינו עד 10 ימי עבודה.
יש אפשרות גם להזמין באתר באמצעות שליח שעולה 39 ש"ח וזמן האספקה הינו יומיים שלוש.
לצערנו היו המון עיכובים עם בדואר בגלל מבצע - שומר החומות - ומשלוחים התעכבו. דואר רשום זה לא משלוח שניתן לברר אודותיו או לזרז. כמו חבילה שמגיעה מאי ביי או עלי אקספרס וצריך להמתין שתגיע גם אם יש עיכוב.
צר לנו על העיכוב ואנו מתנצלים על כך .
בכל חברות השילוח קורה שחבילות מתעכבות , נעלמות , או הולכות לאיבוד. טבע העולם וכמה שמנסים לצמצם עדיין יהיו מקרים כאלו.
תודה רבה ובריאות לכולם

מוצר:
כרטיס סים גלישה לרכב בנפח 72 GIGA לחמש שנים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגיני רוח ללנדקרוזר חייבו אותי במחיר יקר יותר משנאמר לי בעת ההזמנה הטלפונית כמו כן המוצר מסתבר הגיע חסר.
תגובת החנות:
לקוח הזמין סט מגיני רוח ללנד קרוזר השחלה בחלון. המחיר באתר מופיע 495 ש"ח כולל משלוח . לקוח חויב 450 ש"ח מאחר ואסף את המוצר בעצמו.
לא חסר כלום בערכה. ללקוח יש לנד קרוזר קצר. ברכב רק שתי דלתות קדמיות ולכן קיבל רק זוג מגנים. אין לו ברכב ארבעה דלתות לארבעה מגנים....
הכל הוסבר ללקוח והוא בחר להישאר עם המוצר.

מוצר:
מגן רוח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה
התקינו לי גגון לנשיאת ארבעה זוגות אופניים
והיו מוכנים לבצע את התקנת הגגון לבדיקת האפשרות ללא תשלום
מוצר:
גגון לרכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות מקסים ואיכפתי. קניתי גגון לרכב שלי ע״פ המלצה של הצוות, שבסוף לא התאים. הם נתנו לי את הדגם הגדול יותר בלי תוספת תשלום (25% הנחה!) בגלל הטעות שלהם. בשירות לקוחות ברמה הזאת עוד לא נתקלתי כאן בארץ - רק בארה״ב בחנויות יוקרה. ממליץ בחום ומצפה לקנות מהם שוב.
מוצר:
גגון אלומיניום לרכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדרכות לניסן ג׳וק 2020, המוצר ברמת איכות וגימור טובים מאד, השירות של אבי מחברת "על גלגלים" - עם כל הלהב,
אישית ממליץ לבצע את ההתקנה על ידי גורם מקצועי, ההתקנה אינה נןחה ואינה פשוטה, עדיף, אבי ימליץ לכם על מתקינים באזורכם,
המדרכותמשרות את הכניסנ והיציאה מהרכב, האכב גבוה מרכב פרטי.
מוצר:
מדרכות לרכב ניסאן ג׳וק 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית.
שלוש פעמים לאורך 4 שנים קניתי מהחנות הזאת (פעם שלישית בלי לשים לב שזאת החנות) ו-3 מתוך 3 פעמים נכוותי.
פעמיים שתקתי הפעם חייב לשתף.
בחיים לא כתבתי תגובה שלילית על בית עסק אבל אני עכשיו רואה גם בתגובות אנשים אחרים שנכוו באותה שיטה. אז אבזבז עוד מזמני היקר כדי לחסוך לאחרים את התענוג המפוקפק.
אתייחס רק לרכישה האחרונה - מדחס לרכב:
1. בחרתי משלוח מהיר עד הבית עם שליח. שילמתי 40 שח משלוח. המוצר הגיע באיחור דרך דואר ישראל כדואר רשום. בעל העסק (אברהם) טוען בטלפון שליישוב שלי (גליל תחתון) אין משלוחים עם שליח (קשקוש מוחלט) ולכן זה הגיע כמו שהגיע בדואר. סירב לזכות על המשלוח והתפרץ עלי תוך פחות מדקה של שיחה למרות שלא הרמתי קול או הטחתי איזשהי טענה. כנראה שקלט שעדיף לו לסיים מהר את השיחה. אני רואה שזה קרה ללקוחות נוספים בתגובות.
2. חשוב יותר: פורסם מדחס מדגם XC302G הכולל חיבור ישיר למצבר עם מצבטים. המוצר שקיבלתי הוא דגם XC105 שאינו כולל חיבור ישיר למצבר. בשלב הזה בשיחה סיפרו לי כל מני סיפורים שזה הדגם החדש ויש לו אותו מפרט ומגיע עם אותם חלקים - שקר וכזב - הדגם הזה מגיע ללא חיבור ישיר למצבר (אימתתי עם חנויות אחרות שמוכרות את הדגם הזה - במחיר זול יותר דרך אגב).
השיטה של בעל העסק היא למכור מוצר במחיר אטרקטיבי אבל שאינו תואם את התיאור ולעבוד בשיטת מצליח - מבינים? אם הלקוח ישים לב, יקבל תגובה פאסיב אגרסיב חסרת נימוס בטלפון עם אפס לקיחת אחריות תוך האשמות שהבעיה אצלי למרות ששמרתי על דיבור נעים ורגוע.
אז למי ששוקל לקנות מהם כי הם הכי זולים ראו הוהרתם ממי שנפל 3 פעמים:
שלוש פעמים קיבלתי מוצר או דפוק (רדיו מולטימדיה לרכב - מקלט רדיו דפוק שלא קוךט שום תחנה בלי רעשים) או שלא מתאים לרכב שעבורו הזמנתי (גגון לרכב לא מתאים לדגם הרכב למרות שהזמנתי ספציפית עבור הדגם הזה איתם בטלפון) או מוצר מדגם שונה מזה שהוזמן.
יחס נוראי בטלפון.
אפס לקיחת אחריות.
אפס פתרונות.
מרגיש כמו שיטת פעולה מכוונת מראש.
זאפ - אם יש לכם איזשהי תודעת שירות, אני קורא לכם לבדוק לעומק את הטענות.


תגובת החנות:
שלום רב.
1.כל המשלוחים יוצאים עם שליחים של דואר ישראל ומסופקים עד בית הלקוח. בישובים קהילתיים השליחים מורידים את החבילה בבית הדואר המקומי ומיידעים את התושב.

2.המדחס שהזמנת מגיע עם חיבור למצית -זה מצוין במפרט המוצר וגם מופיע בתמונות המוצר באתר.המדחס הוא ייבוא שלנו ואינו נמכר בשום מקום אחר כך שאינך יכול לטעון שראית את אותו מוצר במחיר יותר זול או בכלל במקום אחר. המק"טים 302/105 הם מקט"ים פנימיים של סדרת ייבוא ולא קשורות לדגם זה או אחר.
מה שאתה כותב אינו נכון.

מוזר מאוד שכל מה שאתה קונה לא בסדר או לא עובד ואתה אף פעם לא מרוצה. אז או שאינך קורא היטב את פירוט המוצר שאתה מזמין ונשמח לעזור לך טלפונית
או שאתה לא יודע להשתמש / או להתקין את המוצר שאתה רוכש . וגם בזאת נוכל לעזור לך טלפונית בשמחה.

לאחר בדיקה עם איש המכירות - קיבלת תשובה בהתאם לנימת הדיבור הלא מכבדת שהפגנת ולעובדות הלא נכונות שהצגת.

אנו עובדים מעל 30 שנה ומשתדלים לרצות את כל הלקוחות ככל האפשר.

צר לנו על הרגשתך הכללית. נשמח לעזור ולהחליף לך לדגם אחר בשמחה.

בכל מקרה - כספך מוגן. תוכל לשלוח את המוצר חזרה ולקבל החזר כספי מלא.

מוצר:
X-Caliber XC302G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקוחות שיודעים מה הם רוצים בדרך כלל עורכים סקר אינטרנטי ואז בוחרים ומזמינים את המוצר הספציפי לפי המחיר שמוצע וכמובן זמן הספקה. חברות שלא מחויבות ללקוחות שלהן (כמו "על גלגלים") מפרסמות ומוכרות את המוצרים שלהן מבלי שיש להן אותם במלאי על סמך הזמנה שהן עשו (או לא) מהיבואן מבלי ליידע את הלקוח מראש. ב"על גלגלים" זמן ההספקה המובטח הוא 7 ימים (זה זמן ההספקה שהובטח גם לי) ואז....... הלקוח השמח בבחירתו מחכה בסבלנות למוצר שהזמין וזקוק לו כל כך והמוצר כמובן לא מגיע. הלקוח התמים (והפחות שמח) מתקשר לשרות הלקוחות לברר מה עלה בגורלו של המוצר המובטח שהזמין ( בדך כלל לאחר כ עשרה ימים) ולהפתעתו הוא מגלה שלחברה אין את המוצר במלאי. ואז באופן סיסטמטי מציעים לו מוצר אחר כתחליף (אבל רגע אחד... זה לא מה שהוא רצה/הזמין). הלקוח הידען והמתוסכל כמובן מסרב ודורש את המוצר שהזמין ומקבל בתגובה מענה של "בחירה בין להמתין 10 ימים נוספים או החזר כספי". הלקוח המתוסכל אומר לעצמו "טוב אני אמתין 10 ימים נוספים ואקבל את המוצר הספציפי שרציתי". אבל כמובן שגם אז המוצר לא מגיע. ואז שוב ושוב הוא מתקשר ומקבל את אותם תשובות בדיוק.
זה בדיוק החוויה שאני עובר עם "על גלגלים". 48 ימים חלפו והמוצר עדיין לא נשלח אליי למרות שהוא עדיין נמכר באתר עם הבטחת הספקה של 7 ימים !!!!!!

זאת שיטת מסחר מאוד נפוצה אצל חברות שלא מכבדות את עצמן ואת הלקוחות שלה (אולי מאז 1993).
לצערי להרבה חברות בישראל אין את המנטליות של מסחר הוגן ושל שירות לקוחות (ואני יכול להעיד עך כך בתור אדם שחי בארה"ב במשך 32 שנים וחווה מנטליות מסחר שונה לחלוטין).
תודה, רונן

תגובת החנות:
שלום לכולם.

לקוח צודק לגבי העיכוב באספקה אבל העובדות אינן מדויקות....

כשהלקוח הזמין את המוצר - דגם מוזקיטו בערך של 340 ש"ח - הוא עודכן שהמוצר אינו קיים במלאי , וזמן האספקה הינו עד 45 יום, מאחר וליבואן המוצר בארץ- אוניברסל פרטס - המוצר חסר במלאי,וצפי ההגעה כ45 יום .

הוצע לו מנשא יקר יותר בלי תוספת תשלום והוא סירב והעדיף להמתין.

האספקה לארץ דרך היבואן שוב התעכבה. לקוח עודכן. ושוב הוצע ללקוח החזר כספי מיידי והוא העדיף להגעת המוצר.

בכל עדכון שנעשה איתו הוצע לו החזר כספי מיידי והוא סירב. אנחנו מניחים שזה בגלל שהוא ניסה לרכוש את המוצר בכל הארץ וידע שהמוצר חסר בכל מקום.

אנחנו מוכרים עשרות מנשאי אופניים מדי חודש באספקה סדירה ושוטפת.

במקרה זה הלקוח הזמין מוצר שידע שאינו קיים במלאי בשום מקום. וידע שעליו לחכות.

בכל מקרה כמובן שכספו הוחזר עד להגעת המוצר.



מוצר:
מנשא אופניים לדלת חמישית ותא מטען MOZZQUITO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה24.1 רכשתי מושב עיסוי בחברת על גלגלים. שילמתי מחיר מלא על משלוח עד הבית (39 ש"ח). הובטח לי כי המשלוח יגיע עד ארבעה ימי עסקים. חויבתי על המוצר ועל המשלוח באותו יום, אך המוצר לא הגיע אחרי ארבעה ימים. נאלצתי לרדוף אחרי החברה על מנת להבין מה קורה. נאמר לי שהמשלוח מתעכב והמוצר יגיע בראשון\ שני. המוצר כמובן לא הגיע ביום שני, ולא קיבלנו שום עדכון עד שיצרנו איתם קשר בשנית. לבסוף המוצר הגיע ביום רביעי לסניף הדואר בעירנו (כזכור, שילמנו מחיר מלא על משלוח עד הבית , ולא על משלוח בדואר רשום, שעל פי אתר החברה הוא בחינם, ובין היתר קיבלנו טלפון המבקש לאמת את הכתובת המדויקת למשלוח).
מעבר להתנהלות הלא מקצועית של החברה לאורך כל תהליך הרכישה (חויבנו כבר ביום הראשון, לא קיבלנו שום מספר מעקב, ולא קיבלנו שום מידע על העיכוב), החברה גם מסרבת להחזיר לנו את הכסף ששילמנו עבור המשלוח עד הבית. איש המכירות\ פקיד שענה לנו, טען שאנחנו רוצים לעקוץ אותו, ושבעירנו, הנמצאת מעבר לקו הירוק, אין אף פעם חלוקת משלוחים עד הבית (עניין שהוא לא נכון, שכן בחודש האחרון הזמנו שלושה דברים שונים וכולם הגיעו עד פתח הבית). באתר, כזכור, כתוב שמשלוח בדואר רשום הוא חינם.
רכישה זו, וההתנהלות אל מול החברה גרמה לנו עוגמת נפש אדירה ואנחנו לא ממליצים על החברה.
תגובת החנות:
שלום רב.
הזמנת מוצר שהיה הזמנה ועדכנו אותך שיש עיכוב באספקת מוצרים אלו בעקבות שחרור מוצרים איטי מהמכס עקב הסגר השלישי של הקורונה.

קיבלת מספר מעקב בהודעת SMS לטלפון שלך.

כל המשלוחים נשלחים על ידי שליח של דואר ישראל והמסירה שלהם הינה עד יד הלקוח.

במידה והלקוח לא ענה לשליח בטלפון כדי לבצע את המסירה - בישובים קטנים מעבר לקו הירוק השליח אינו יכול לחזור חזרה למחרת ולכן הוא את החבילה במקום איסוף הדואר ביישוב וקיבלת על כך שתי הודעות SMS .

זמן האספקה הינו בין יום אחד לארבעה ימי עסקים.

המוצר הגיע אליך במסגרת ארבעת הימים מרגע שנכנס למלאי ונשלח אליך .

הוצע לך החזר כספי עבור דמי השילוח אבל אתה דרשת החזר כספי עבור כל המוצר - דבר שאינו סביר.

תודה רבה ובריאות לכולם.








מוצר:
מושב עיסוי חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מסודרים, רכשתי מוצר ושילמתי הרבה כסף על משלוח מהיר עד 4 ימי עסקים והמוצר לא הגיע. לא רק שלא הגיע גם מספר מעקב לחבילה לא קיבלתי בושה.
תגובת החנות:
שלום רב. לצערי לא מצאנו את שמך ומספר הזמנתך במערכת אצלנו.
במידה ואכן קנית אצלנו - אנו מתנצלים על האיחור באספקת המוצר. אנו מוציאים את כל המשלוחים על בסיס יומי.
אבל התקופה היא לא תקופה רגילה ויש לעיתים עיכובים . סגר. אנשים בבידוד וכולי. צר לנו על העיכוב במשלוח. נשמח לפצותך בהזמנה הבאה.
מוצר:
מגבר לרכב 2400w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה
מענה מהיר
משלוח זריז
פשוט תענוג
שלא לדבר על איכות המוצרים המעולה שדרוג משמעותי לרכב
מחכה לעוד פינוקים לרכב:)
מוצר:
פסי מגן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר : מדחס 12 וולט 12 בוכנות מקצועי 150 psi
מכיוון שהמחיר נמוך ביחס למדחס מקצועי ,כדי לא לבזבז את זמני טרחתי פעמיים ליצור קשר עם החנות ושאלתי שאלות נוקבות נעניתי"מדחס מקצועי .מכרתי לבעלי ג'יפים.
להתרשמותי מדחס לא מקצועי , ההברגות קשות,כנראה שהפעלתי לחץ והצינור נפגם.
התגברתי על עניין ההברגה והמדחס לא הצליח לנפח מעבר ל25 psi
כאן הבנתי שאני לא מעוניין לבזבז את זמני , יצרתי קשר עם בחור בשם (השם ידוע לי)שניסה ל"הסביר " לי כה הלקוח טועה!!!!!! שיחות ארוכות שמעלות את חמתי כיצד הבחור הזה לא לוקח אחריות על חוסר הרצון שלי להשתמש במוצר שע"פ הבנתי שאינו מקצועי. זמן רב בוזבז לי והחזרתי את המוצר .
אותו בחור לא היה מוכן לזכות אותי בטענה שדפקתי את המחבר והוא שולח אותו לתיקון ורק אז יחזיר לי אותו! אני מנסה להסביר ..יש לי טיול בשישי בבקשה דאג לי למדחס, אין לי בעייה לשלם יותר למשהו מקצועי ... אותו בחור בשלו ! לא מוכן לבוא לקראתי!!"אתה תקבל רק את המכשיר הזה!
לבסוף שאני מלא בכעס אני מבקש לדבר עם המנהל. הופתעתי שיש מנהל(פשוט חשבתי שהבחור שאני מדבר איתו הוא המנהל...).
דיברתי עם המנהל שמו אבי והוא נהג בצורה מצופה . פשוט זיכה אותי ברגע אחד ועל כך אני מודה לו! אם זה היה מתחיל כך ונגמר כך לא הייתי טורח לספר על עגמת נפש !!
אבל אני פה משקיע זמן כדי שהבחור שפשוט סרב להתייחס אלי ילמד מזה!
תגובת החנות:
לקוח רכש מדחס לרכב שתי בוכנות. כנראה שבעת השימוש הבריג את הפיה לא נכון והמוצר נפגם.
הלקוח השאיר את המוצר לבדיקה אצלנו.
לאחר בדיקה המחסנאי מסר לו שהמוצר משומש הוא צריך להימסר לתיקון ולבדיקה אצל הספק.
לאחר בירור עם מנהל , מנהל החליט לזכותו במקום ולא להתעסק בכך יותר.
בריאות לכולם.
מוצר:
מדחס 12 וולט 12 בוכנות מקצועי 150 american eagle psi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכי מקצועיים אמינים נותני שירות ברמה אחרתקשובים ואדיבים חווית קנייה מצויינת תודה רבה אורלי חן
מוצר:
קודן לרכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלת פרטים על המוצר וביצוע ההזמנה היתה קלה ונוחה. המוצר מדחס לניפוח צמיגים קטן, קל ויעיל נרכש במחיר טוב של 119 שקל.
קבלת המשלוח (בחינם) תוך 6 ימי עבודה. קניה זו היתה עדיפה על הזמנה בחו"ל בכל פרמטר.
מוצר:
מדחס 12V לרכב בוכנה אחת אמריקן איגל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות הכי מקצועית ואיכותית בארץ!
רכשתי מהם סט קומפוננט של חברת FOCAL 6.5 אינץ דגם RSE-165 .
פתאום יום אחד רמקול אחד הפסיק לעבוד אצלי. ראיתי באתר שיש לי אחריות שנה על הרמקול ובאתי לעל גלגלים להחליף אותו.
בעל החנות אבי היה מקצועי מאוד. ישר לקח את הרמקול המקולקל שלי לתיקון. ופחות משבוע קיבלתי רמקול חדש בניילון.
מאוד מקצועי ואיכותי.
ודרך עגב הם היחידים בארץ שיודעים לעשות התקנות מערכת וכל הקשור לזה בארץ!!!
הם עובדים ברמה גבוהה מאוד ואיכותית מאוד.
ממליץ לכולם להגיע ולהתרשם בעצמכם.
מומלץ בחום!!! אין פשוט אין על על גלגלים!!!
מוצר:
סט קומפוננט של חברת פוקל דגם RSE-165
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי איכותי בארץ. מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר. רכשתי מהם המון דברים כולל סט קומפוננט של חברת פוקל וביום אחד רמקול אחד הפסיק לעבוד אצלי. באתי לעל גלגלים ואבי המנהל החליף לי את הרמקול בלי שום בעיה. פחות משבוע וקיסלתי רמקול חדש. השירות שלהם הוא מדהים. הכי מקצועיים בארץ בהתקנת מערכות לרכב. ממליץ לכולם להגיע לעל גלגלים ולהתרשם מהאיכות עבודה שלהם! מספר אחד בארץ! המון תודה לאבי . בן אדם זהב . שירות מכל הלב!
מוצר:
סט קומפוננט פוקל RSE-165
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקשתי לקנות כיסוי לרכב ולקטנוע לאחר שראיתי מחיר זול בזאפ.
אבל...
זה למוצר פשוט מאוד וקטן.
אז הזמנתי כיסוי לקטנוע שלי עם ארגז ב 119 ש"ח.
ציינתי בפני איש המכירות שיש לי ארז וקטנוע גדול.
הכיסוי לא מכסה את הקטנוע כי הוא קטן והאיכות שלו לא גבוהה יותר מכיסויים אחרים שרכשתי בחיי.
עדיין לא ניסיתי את הכיסוי לרכב שעוד יותר מפחיד אותי לנסות.

הלך לי הכסף, השירות של החבר'ה האלו לא משהו בטלפון ומציע לכם לבדוק היכן אתם קונים.
מצער מאוד.
תגובת החנות:
לכל הכיסויים לאופנועים באתר מצורפים מידות.
בעת ההזמנה לקוח רואה מה מידות הכיסוי ולבדוק אם האורך מתאים לו.
יש המון המון סוגי קטנועים ואופנועים. לכל אחד מידה שונה. ולכן מצוינים מידות הכיסוי.אין מידה גדולה יותר מ 2.46 מטר אורך

אין לך חשש לנסות. המוצר מוצר מצוין למרות שעלותו זולה.

אם קיבלת כיסוי זה והוא אינו מתאים לך סימן שלא מדדת את האופנוע שלך טרם הרכישה.

בכל מקרה אם הכיסוי קטן לך או לא מתאים תוכל להחזירו ולקבל את תמורתו בחזרה.

מוצר:
כיסוי לקטנוע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קומפקרסור שתי בוכנות במחיר של 159 שקלים, לאחר שקיבלתי מדואר ישראל את החבילה פתחתי את האריזה ושם הבנתי כי עשיתי טעות שרכשתי מהחנות. יצרתי קשר עם החנות והצד השני קיבלתי זילזול כי לא יכול להיות דבר כזה שקיבלתי מוצר פגום! מצידם.
המוצר נוזל שמן!!! חלודה ופגיעות בתושבות, וצינור לחץ אוויר סדוק בצורה מסוכנת! לו הייתי משתמש במוצר הייתי נפגע!!
כבר שבוע עבר מאז שייצרתי קשר עם הנציגים שלהם ועד היום לא הוחלף לי המוצר ו/או לא קיבלתי אפילו החזר כספי!!
אני מזהיר את כולם לא לעשות את הטעות שאני עשיתי, נכון זה רק 159 שקלים אבל סכנה של מוצר ועוד חוסר אכפתיות מצד העסק.
אשמח לשלוח תמונות לכל המעוניין.
תגובת החנות:
שלום רב.

לקוח קנה מדחס 12 וולט של חברת אמריקן איגל .

המוצר נשלח ללקוח במסגרת דואר רשום - בחינם .

ללא עלות מצידו.

אין לנו מושג מה קרה למדחס בדרך. אולי ניזוק במשלוח. אולי בשימוש. אין לנו מושג ולא רלוונטי.

לקוח יצר איתנו קשר ודאגנו לו להחלפה אישית- ברגע שהוא עדכן על הבעיה- של המוצר על ידי שליח.

כדי לתת לו שירות שמגיע לו.

הוא היה צריך רק להמתין עד לתיאום ההחלפה.

אבל יותר חשוב היה לו לכתוב ביקורת לא נעימה על דבר שכבר סודר איתו.

אף אחד לא זלזל בך ולמרות שערך המוצר נמוך מאוד , דאגנו לך להחלפה ע"י שליח שעלותה לנו יותר יקרה מערך המוצר שקנית.

אתה לא יכול להיפגע ואף אחד לא נפגע ממדחס קטן שמנפח צמיג.

אף אחד לא זלזל בך.

קורה שיש תקלות תוך כדי המשלוח ולשם כך נועדה האחריות.

יש לקחת דברים בפרופורציות.

לצערנו יש דברים שקורים לאחר שהמוצר יוצא מאיתנו אבל אנחנו אחראים לכל בעיה בכל מוצר במסגרת אחריות השילוח והתפעול הנכון

וכל הבעיות נפתרות עם השירות הטוב ביותר שניתן לתת.







מוצר:
מדחס קומפרסור 12V לרכב שתי בוכנות 55 ליטר לדקה AMERICAN EAGLE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה הייתה יעילה מאוד ובמחיר הוגן. אפילו הייתה לי טעות קטנה בהזמנה, והתקשרתי ועדכנו ממש בלי לעשות עניין.
מוצר:
ידית כח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב13.5 מנשא אופניים של חברת AMERICAM EAGLE והגיע אלי בצורה מהירה וטובה.
לאחר שבועיים ומספר שימושים מועט הגלגל הנועל השמאלי הפסיק להיסגר, התקשרתי לשאול
מה עלי לעשות כדי לתקן נאמר שאני צריך להגיע עד רחובות (מיקום החנות כאשר נאי גר בירושלים) או לשלוח אליהם את המנשא על חשבוני.
שני הדברים צורכים זמן יקר, חבל שהמוכר לא הסביר את הנושא במעמד הקנייה בטלפון.
כמו כן לאחר חיפוש מעמיק זה לא כתוב באתר.
מאוד מאכזב
תגובת החנות:
המוצר מסופק עם שנה אחריות על ידי היבואן הרשמי. כמו בכל מוצר. מאחר וזה מוצר זול בערך של 200 ש"ח אנחנו ברוב המקרים אף מחליפים אותו באחד אחר ללקוח.
לקבלת שירות יש להביא את המוצר פיזית לתחנת השירות של היבואן או אלינו- או לחלופין ניתן לשלוח אותו אלינו / אליהם בדואר רשום.
בכל מוצר אשר נרכש והמוצר פגום התקלקל נפגם נשבר על הלקוח להעביר את המוצר למוקד השירות.
תוכל להיעזר בנו בכל דבר
08-9361616
מוצר:
מנשא אופניים לרכב AMEREACAN EAGLE
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין