
אחלה שירות ברמה אישית גבוהה, מוצר מעולה במחיר משתלם! ממליץ בחום!! תודה רבה גם על העזרה עם ההובלה:)

אחלה שירות ברמה אישית גבוהה, מוצר מעולה במחיר משתלם! ממליץ בחום!! תודה רבה גם על העזרה עם ההובלה:)

למרות שביקשתי משלוח בדואר, בעלי החנות לא רצו לקחת סיכון שהשעון ינזק במשלוח, הם העבירו לי את השעון בעצמם ידני... תודה רבה.

חוויית קנייה מצויינת, ההסבר בטלפון עזר לי לבחור בחצובה המתאימה למצלמה שברשותי ונעשה במקצועיות ובאדיבות, תהליך הבחירה והקנייה באתר היה פשוט וקל, החצובה שהזמנתי הגיעה במהירות ואכן נראה שמדובר במוצר איכותי ומתאים בדיוק לצורך שלי. תודה(-:

הזמנתי בערב וכבר בבוקר למחרת התקשרו לבצע את התשלום ולתאם את המשלוח. הגיע מהר, מרוצה מהמוצר שקניתי ומהמחיר.

הזמנה פשוטה לביצוע, איסוף עצמאי עם יחס אישי ונגיש. כמו כן מענה מהיר ונעים. שבת שלום

"חוויה מאד לא נעימה עם בעלי החנות. רכשתי עינית דיגיטלית, במפרט המכשיר, היה רשום שהמכשיר כולל הוראות בעברית וכרטיס זיכרון, וזה לא היה. כשפניתי למוכרת, היא אמרה שהכרטיס לא כלול במחיר המוצר. למרות שזה היה כתוב במפרט המכשיר, נאלצתי לשלם עבור הכרטיס. חשוב לציין שאף על פי שמחירו לא היה יקר, זה היה עניין עקרוני, צריך וחשוב, לפרט בדיוק מה המחיר כולל ועל מה אנחנו משלמים. בנוסף, נאמר לי שהכרטיס יגיע תוך 24 שעות, והגיע כעבור 4 ימים. כשהתקשרתי לבדוק מה קורה, בעל החנות, נזף בי ודיבר בצורה מאד בוטה ואמר שאני מתקשרת יותר מידי. מה לעשות כשלא מקבלים את השרות כמו שצריך??? הוא דיבר כאילו אני מטרידה אותו. מאד מצער, וכמובן שבחנות זאת לא אקנה יותר.

הזמנתי משקפת. ואני מאד מרוצה מהיחס הנפלא של בעלי החנות.בקושי סיימתי את ההזמנה התקשרה בעלת החנות ובקשה לדעת כיצד אני רוצה לקבל את ההזמנה. קבעתי שאני אאסוף את המשקפת מהחנות. לא הייתי צריכה לחפש חניה. המשקפת נמסרה לי תוך שתי דקות. בחיים שלי לא חוויתי שירות נפלא כזה. ממליצה בחום!

נהניתי מאד מהשירות, תוך כמה ימים כבר הסוללה היתה אצלי, אמינים וזריזים ביותר!!! תודה רבה!!! שלחו לי את הסוללה לאלעד ואספתי משם! ממליצה בחום!

בתאריך 16/1/20 הזמנתי את המוצר. היום קיבלתי את הסחורה. אני מרוצה ממהירות המשלוח של החנות.

הזמנתי מהאתר מצלמת רשת, האתר שלהם קל להבנה, המוצר הגיע תוך כמה ימים לשביעות רצוני המלאה

הכל קרה כמו שלקוח מצפה שירה בקניה מסוג זה: הזמנה פשוטה, תגובה מיידית ואספקה תוך פחות מהזמן המובטח.

רכשתי מטען לסוללות של פיליפס, המטען הגיע לאחר כמה ימים בלי בעיה והכל עובד וטוב. אין טענות כלל

הזמנתי שלט למזגן Family ביום חמישי, יום שני בבוקר הוא כבר היה אצלי בבית. מרוצה מאוד

יעילים ומהירים. קבלתי את המוצר בדואר תוך ימים בודדים ממש. היה ארוז בצורה טובה וגם האתר מאד נח.

עשיתי הזמנה באתר, ותוך שלושה ימים המוצר היה אצלי בתיבת דואר בבית , היה מהיר, משלוח חינם, היה לי שאלה וענו לי מייד! שירות מעולה!

חווית קנייה מעולה. שרות יעיל, אדיב ומאד מהיר. המוצר הגיע תוך פחות מ- 48 שעות מההזמנה מומלץ

באמת שזו חווית קניה נהדרת, תגובה מהירה, הספקה מהירה מאוד, באדיבות ויעילות, פשוט אין מלים. כל הכבוד!

הקניה היתה יעילה, מחיר מצוין, משלוח קצת יקר (באמצעות דואר שליחים. קיבלתי באותו יום משלוח מהדואר שעלה 35 שקלים ולא 45 ש"ח). הגיע תוך יום וחצי. הכל טוב

האתר מכיל תאורים מפורטים אודות המוצרים, תהליך הרכישה נוח, המחירים מצויינים, המשלוח סופר מהיר! ברור שאני מרוצה!

רכשתי מטען סוללות מהיר של פנסוניק 4 סוללות נטענות AA. היתי צריך את המוצר בדחיפות! המוצר היה במלאי, הגעתי, שילמתי ולקחתי. המוכרים היו אדיבים ונחמדים. ממליץ עליהם בחום!

שרות מעולה ומהיר נארז בצורה טובה למשלוח המוצר נראה טוב ולבינתיים מרוצים מאוד תודה רבה

אני מבקשת לציין לטובה את משה אוסקר על חווית קנייה יוצאת דופן ושירות מקצועי ראוי לציון, התעניינתי ברכישת חצובה מקצועית לצילומי סטילס ווידאו, פניתי לאוסקר במייל ולאחר מכן בטלפון מס' פעמים ושיתפתי את החנות בהתלבטותי המקצועית משה ודליה היו אדיבים וסבלניים מאד, קיבלתי תשובות מפורטות ומקצועיות, ובסופו של דבר עזרו לי להגיע להחלטה המתאימה, הזמנתי את החצובה הנבחרת ואספתי אותה בו ביום (היום...), ממליצה ומפרגנת בשמחה על אוסקר - הפגינו אדיבות לצד נסיון מקצועי רחב בתחום הצילום, אין לי ספק שאשוב אליהם בעתיד בברכה, דניאל טל מורדי

עשו טעות בחיוב. במקום תשלומים, חייבו הכל בתשלום אחד. למרות האופציה תשלום באתר. כשהתקשרתי לברר מה לעשות ולמה חייבו תשלום אחד, בעל החברה- אוסקר התחיל לצעוק שאף אחד לאבא לעבוד, הוא חולה ואין צורך לאיים . רק בריאות, אבל לא ממליצה לאף אחד לרכוש בחברה, כשמחייבים איך שבא להם, וצועקים ואין לא שירות ולא מקצועיות. כשיש בעיה, אין עם מי לדבר.
מאוד מאוכזבת מהתגובה. קיבלה טיפול V.I.P .

שירות מצוין, סופק ממש מהר. אין מילים. רכשתי רדיו רטרו, התקשרו אליי למחרת שאין במלאי את הדגם שהזמנתי ושלחו לי במקביל בווטס אפ דגם אחר. אישרתי החלפה והכל פשוט היה מצוין.

שלום לכל קוראי זאפ אני רוצה לשבח ולומר מילה טובה עבור חנות אוסקר ברמת גן השירות התחיל בהתכתבות של E MAILS ומשם גלש לטלפון כ 3 פעמים מדוע? כי ברשותי כרטיס בנלאומי (מאסטרכארד) בעלת החנות דליה היתי עימי לאורך הדרך בטלפון ובמייל ועל כך אני רוצה להוקיר ולומר תודה רבה רבה דליה! חברה שמכבדת תעצמה גם בכרטיסים בנלאומים. לקוח ראשון ומרוצה זכיתם בכבוד בלקוח מפרגן ומרוצה בברכה בר נתן וסרמן