דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אתר המכירה של ערוץ הקניות (4 סניפים)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
1.42
ציון ממוצע
12
חוות דעת בשנה האחרונה
201
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
4
6 חודשים אחרונים
0
0
7
שנה אחרונה
1
0
11
כל הזמן
41
3
157
נמצאו 201 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, הזמנתי באתר עורוץ הקניות כורסאת טלויזיה בתאריך 13.4.20, לאחר כחודש בערך גילית שבגב הכורסא יש פגם של קרע שלא נראה לעין .
לאחר שגיליתי זאת התקשרתי לשרות לקוחות ביקשתי שישלחו לתקן על מנת שהקרע לא יפתח יותר. נאמר לי כי היות וגיליתי זאת לאחר חודש וחצי מהקנייה זה לא באחריותם . לא ביקשתי אפילו שיתנו לי כורסא חדשה, אלא רק ביקשתי שישלחו מישהו שיתקן לי את הקרע ונענתי בשלילה.
ואני שואלת היתכן ? הגיוני שכורסא חדשה שקיבלתי אותה עם קרע מסרבים לטפל בה?
תגובת החנות:
שלום רב,

הכורסא סופקה ללקוחה בחודש אפריל 2020,במועד האספקה חתמה הלקוחה על מסמך לפיו היא בדקה את המוצר ומצאה אותו תקין ומוכן לשימוש.
בחודש אוגוסט 2020,כארבעה חודשים לאחר מכן התלוננה הלקוחה שגילתה קרע במשענת גב.
הוסבר ללקוחה שמדובר בנזק לקוח שמחוץ למסגרת האחריות.
במידה והלקוחה מעוניינת לקבל הצעת מחיר לתיקון,מוזמנת לפנות לנותן האחריות,חברת "י.ר.הום דיזיין".



מוצר:
כורסאת טלויזיה בריפוד דימוי עור שחור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו הליכון.
הספק תיאם איתי יום ושעה. התקשרתי לספק לתאם שעה אחרת ולא היה מענה. לכן התקשרתי לערוץ הקניות והם טענו שהם ידאגו לזה.
לא חזרו אליי עם תשובה ברורה.
יצאנו מהעבןדה בשעה מוקדמת , מחכים יום שלם שיגיע ההליכון וכלום!!
ההליכון הגיע רק לאחר חודש!!
רציתי לפני כן לבטל את ההזמנה ואמרו שיגיע לנו פיצוי. שכמובן גם זה לא הגיע. ואפילו לא טרחו לעדכן אותי חודש נוסף! פשוט התנהלות בזיונית!
אין לי מילים מצטערת על כל שקל ששמתי!
תיזהרו.
תגובת החנות:
שלום רב,

בשל בעיות לוגיסטיות חל עיכוב באספקת המוצר.
בבדיקה מול ספק המוצר חברת "אביר ספורט" המוצר סופק ע"פ התיאום שנעשה מול הלקוחה או מי מטעמה.
בדקנו את הנושא גם מול הלקוחה, יתכן והייתה אי הבנה בעניין מועד התיאום.

אנו מצרים על אי הנעימות

מוצר:
הליכון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם לתאר את שני הקניות האחרונות אתאר אותם כסיוטית...פשוטו כמשמעו, הזמנתי מוצר לאבי המבוגר, היה אמור להגיע אחרי 7 ימי עסקים, לא רק שלא הגיע בזמן אלא שבועיים אחרי הם אמרו כי המוצר לא קיים במלאי, וזאת אחרי שהתקשרתי מספר פעמים טענו כלפי כי המוצר נשלח וכנראה אבד בדואר ישראל, נאלצתי לבטל את ההזמנה, עשיתי הזמנה חדשה, אולם הפעם בקשתי לאסוף את הפריט מהמחסנים שלהם ברמלה, לארח מספר ימים אספתי את החבילה, הגעתי לבית וגיליתי כי כבל ההפעלה של המכשיר לא נמצא באריזה, הודעתי להם, ואמרו לי , סליחה טעות. אנו שולחים בדואר, כמעט שלושה שבועות של שיחות ובקשות, אפילו אמרתי להם כי אני מוכן לקנות את הכבל מכספי מחנות חשמל, רק שיציינו את סוג הכבל, גם זה לא אמרו, בקיצור אחרי כשלושה שבועות הגיע הכבל המיוחל לביתי. מה שגרוע בכל, השרות לקוחות שלהם, אומרים כל הזמן את אותה תשובה, "נשלח" יגיע אליך" "זה בדואר" "נוציא אליך שוב". לאחר סיוט ועצבים של יותר מחודש וחצי אבי סוף סוף יכול להשתמש במכשיר.

מקווה שישפרו את השירות הואמינות שלהם בהקדם, ממש מאכזבים לצערי.
תגובת החנות:
שלום רב,
צר לנו לקרוא את הדברים.
מר ברון הינו לקוח חוזר שלנו שרוכש אצלנו שנים רבות.
לצערנו תקלות קורות, אצלנו כמו בכל מקום אחר.
במיוחד "בתקופת הקורונה".
פנייתו של הלקוח לא נסגרה עד לגמר טיפול לשביעות רצונות המלאה.
אנו עושים את מירב המאמצים למתן שרות מצוין ללקוחותינו


מוצר:
Legxercise
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוקד מכירות המחזיק גם תחנת שידור טלוויזיונית יוצר הילה של אמינות שלא עומד בהכרח במבחן-המציאות.
בחודש מאי 2020 קניתי בערוץ הקניות שעון CITIZEN לגבר דגם: BM7430-89L.
עשרה ימים מיום הקנייה התקבל השעון בביתי באמצעות שליח.
העפתי בו מבט והחזרתי אותו לקופסתו, מאחר והתכוונתי לענוד אותו ביום חג ומועד.
כבר במבט ראשוני בשעון משהו בו נראה לי משונה (היו חסרות בו שתי הגבהות מתכת המגנות על כתר השעון, אז טרם נפל לי האסימון מה מפריע לי) אבל אז נחה-דעתי כאשר ראיתי שהניירת בקופסת השעון המציינת את סימון הדגם תואמת את סימון הדגם בחשבונית (BM7430),מה גם שבשרטוט השעון בניירת שצורפה לקופסת השעון נראה כתר השעון ללא הגבהות משני צדיו.
מספר שבועות לאחר קבלת השעון ראיתי בדרך מקרה בערוץ הקניות שוב את אותה עסקה של השעון ,אך הפעם לא נעלמה ממבטי שהשעון המוצג בשידור איננו השעון שקיבלתי.,
בחודש יוני 2020 פניתי ליבואני סיטיזן בישראל "קבוצת יבנה",כדי לברר מהו הדגם שאני מחזיק בידי.
הוברר לי על-ידי שתי המוכרות שי ורבקה שאני מחזיק בידי את דגם השעון AW1240-57L הזול מהדגם : BM7430-89L אותו הייתי אמור לקבל.
כבר במעמד אותה שיחה הוצע לי לבצע החלפת דגם, ההחלפה בוצעה על ידי היבואן והמוצר הנכון הגיע אליי באמצעות שליח שלושה ימים לאחר שיחתי עם המוכרות שי ורבקה.
מסקנות: כאשר אתם מקבלים מוצר שקניתם, בידקו היטב , האם דגם המוצר תואם את הזמנתכם, אותי ערוץ - הקניות הצליח לבלבל לזמן-מה, בזכות הדמיון הקיים בין שני דגמי השעונים ( דגם: AW1240-57L נעדר הגבהות משני צדי כתר השעון ) ובזכות הניירת בקופסת השעון שהייתה בתאימות עם הדגם המופיע בחשבונית הקנייה,(BM7430).
כך ערוץ-הקניות סיפק לי שעון דגם: AW1240-57L הזול מהדגם שהזמנתי...
אל תתרשמו מאחוזי ההנחה הגבוהים,בסיס חישוב ההנחה הוא המחיר הקטלוגי של המוצר ולא המחיר שבו נמכר המוצר בדרך שגרה.
תגובת החנות:
שלום רב,
צר לנו לקרוא את הכתוב.
ע"פ הנתונים המצויים אצלנו, העובדות כדלקמן-
ביום 9.6 סופק ללקוח שעון ע"פ הזמנתו.
לאחר חמישה ימים, ביום 14.6,פנה הלקוח לשרות הלקוחות שלנו בטענה שסופק לו דגם אחר ממנה שהובטח.
למרות שאיננו מוכרים דגמים נוספים מהשעון, התנצלה בפניו נציגת השרות ומידית פתחה ללקוח בקשה להחלפת המוצר בביתו, עם שליח על חשבוננו כמובן.
ביום 2.7 בוצעה ההחלפה.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים על מנת להעניק ללקוחותיו את השרות הטוב ביותר.
אנו מצרים על אי הנעימות.

מוצר:
שעון CITIZEN טיטניום לגבר דגם BM7430
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר ב-9/5 שולחן מתקפל מעץ במבוק למחשב נייד, וההזמנה התקבלה ב-10/5 ואף הודפסה תעודת משלוח בתאריך זה שהגיעה עם המוצר. במעמד ההזמנה הרושם היה שהמוצר מגיע עד הבית תוך 14 ימי עסקים ועל המשלוח משלמים 25 ש"ח. בפועל המשלוח הגיע דרך בוקסאיט boxit לנקודת איסוף בתאריך ה-14/6 (מעל לחודש אחרי ההזמנה) בלי לעדכן בכלל מה מצב המוצר בשום שלב מלבד כשההזמנה כבר הגיעה לנקודת האיסוף (כמובן גם לא נשאל לאיזו נקודת איסוף עדיפה ולא כלום). כמובן שכשהתקשרתי להתלונן לספק ממנו נשלחה ההזמנה Matrix מטריקס אלקטרוניקה בע"מ הנ"ל זרקו את האשמה על ערוץ הקנייה וטענו כי הודיעו יום לאחר ההזמנה (11/5) שהמוצר נגמר במלאי ויחזור רק באמצע יוני. אף אחד לא יידע אותנו ולא שאל לדעתנו. והנציגה בשירות לקוחות של ערוץ הקניות גם היא התנערה מאחריות, טענה שרשום במפורש בעת מעמד הקנייה שהשירות ניתן דרך נקודות משלוח ושלא ידוע לה מדוע המוצר הגיע כה מאוחר. בקיצור, צריך להגיד תודה שבכלל הגיע משהו.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוחה ביצעה את ההזמנה באופן עצמאי באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
בעמוד המכירה,במפרט הטכני מצויין מפורשות:
"משלוח באמצעות Shop & Collect,
השירות מאפשר לכם לקבל משלוחים,לבתי העסק הקרובים למגוריכם הפתוחים בשעות גמישות, 6 ימים בשבוע.
לאחר ביצוע ההזמנה ,יתקבל מסרון עם עדכון לגבי סטטוס המשלוח ואיסופו".
העיכוב באספקה נבע מבעיות לוגיסטיות אצל ספק המוצר עקב "תקופת הקורונה".
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה .

מוצר:
שולחן מתקפל מעץ במבוק למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב 20.5 מאוורר יונדאי 26 אינץ - ב 24.5 קיבלתי ע" שליח מאוורר להפתעתי דגם קראווס 26 אינץ שונה מהדגם שהזמנתי בפועל - המאוורר הגיע ללא חשבונית מס וללא חשבונית רכישה . למחרת התקשרתי לערוץ הקניות והבטיחו להחליף את המוצר . כעבור זמן מה ולאחר שהמוצר לא הוחלף כפי שהובטח , השלמתי עם המצב והתקנתי את המאוורר . בשיחות חוזרות ונשנות עם שרות הלקוחות של האתר בהן אני מבקש חשבונית רכישה וחשבונית מס של המאוורר קראוס לצורך הצגה במקרה ויופיע פגם או קלקול במאוורר שקיבלתי , קיבלתי רק הבטחות שאקבל את המסמכים הדרושים . עלי לציין שללא המסמכים לא אוכל לקבל שירות תיקונים בתקופת האחריות על המוצר שקיבלתי . לקח : פעם אחרונה שאני רוכש מוצר מהאתר ושנית חשוב לי שאחרים ידעו על חוסר האמינות היעילות של שרות הלקוחות של האתר
תגובת החנות:
שלום רב,
פנייתו של הלקוח בבדיקה וטיפול מול ספק המוצר-חברת עשינו עסק
אנו עוקבים אחר הפניה,ונדאג לטפל עד לשביעות רצון הלקוח
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות

מוצר:
מאוורר יונדאי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 29.3.29 רכשתי מערוץ הקניות בטלויזיה את מכשיר הכושר Total flex בסכום 1390 שח. המכשיר הגיע בחמישי האחרון וכשפתחתי אותו ראיתי שאין בו את החלקים ה"אופציונלים" הנוספים המגוונים מאד את מבחר התרגילים שניתן לבצע וכפי שמופיעים במדריך ובסרטוני המכשיר בטלויזיה ובאתר .

בטלויזיה נאמר בפירוש ע"י המציג שניתן לרכוש את החלקים בנפרד. על כן, התקשרתי היום לשירות הלקוחות ע"מ לברר מדוע לא נשלחו ואם לא ,רציתי לשלם את התוספת עבורם.

2 נציגות ענו לי באופן חד משמעי שאין להם חלקים נוספים לרכישה.

מאד התאכזבתי ובקשתי שיבואו לקחת אותו . ענו לי הנציגות שערוץ הקניות לא אוסף חזרה ושאשלח אותו על חשבוני !

ביקשתי שיחת מנהל ואתמול התקשרה מנהלת שטענה שהערוץ שומר לעצמו את הזכות שלא להביא חלקים אופציונלים וסירבה בתחילה לבקשתי לשלוח שליח לאסוף .רק אחרי שהודעתי שבכוונתי לפנות למועצה לצרכנות כי מדובר בהטעיית הצרכן התרצתה והסכימה לשלוח איסוף .

מדובר במכשיר שלא כולל את כל החלקים של המכשיר המקורי ,כך עפ , התמונות בחוברת ההרכבה ובחוברת ההדרכה ,בסרטוני הטלויזיה והוידאו ועפי דברי המציג בטלויזיה " שניתן לפנות בעניין למחלקת ההזמנות " .

תגובת החנות:
שלום רב,
לקוחה פנתה לשירות הלקוחות שלנו והלינה שבהוראות שימוש ישנם חלקים אופציונאלים שלא קיבלה.
נמסר ללקוחה שחלקים אלה הינם חלקים אופציונאלים שלא אמורה לקבל יחד עם המוצר המקורי שסופק לה.
חשוב לציין ולומר שאנו מתחייבים לספק את המוצרים והחלקים בדיוק לפי מה שמראים ומתחייבים בשידור המוצרים.
לגבי החלקים האופציונאלים,כשיש אותם במלאי אז ניתן לרכוש אותם בתוספת תשלום,לדאבוננו המלאי של חלקים אלו אזל,ולכן נמסר ללקוחה שלא ניתן לרכוש חלקים אלו.
הלקוחה כעסה מאוד על התשובה ואף קיללה את נציגות השירות ששוחחה איתם.
לפנים משורת הדין,ולמרות שקיבלה בדיוק את מה שהובטח בעת המכירה,אושרה ללקוחה החזרה על חשבוננו והמוצר נאסף לצורך ביטול וזיכוי עסקה.

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות

מוצר:
Total flex 146689
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שלישיית מכנסיים מק"ט 1300167 hollywood pants colors וקיבלתי 3 גופיות מחטבות. התקשרתי לשירות הלקוחות ונעניתי שהייתה טעות במחסן ולצערם גם אין את הפריט במלאי - חווית שירות נוראית. הרכישה נעשתה בטלפון- האם גם הטלפנית לא ידעה שהמוצר לא במלאי?
תגובת החנות:
שלום רב,
ללקוחה בוצעה הזמנה עפ בקשתה, שלישיית מכנסיים.
עקב טעות של המחסנאי, נארז מוצר אחר משהוזמן.
לצערנו טעויות אנוש קורות מידי פעם.
התנצלנו כמובן בפני הלקוחה והסברנו שנגיע אנחנו לקחת את המוצר וכמובן נזכה זיכוי מלא.
למוצר המבוקש אכן אזל המלאי אך צפוי להתחדש בזמן הקרוב.
נשמח לחדש את ההזמנה כשיתחדש המלאי.
ערוץ הקנות מצר על אי נעימות.
מוצר:
שלישיית מכנסיים hollywood pants colors
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה סטנדרטית סך הכל ללא בעיות. שילמתי והמוצר הגיע ללא סיבוכים. המוצר הגיע בזמן
מוצר:
XENON מערכת סירים ומחבתות 16 חלקים יציקת אלומניום בציפוי אבן שיש GREBL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה לא לרכוש דרך ערוץ הקניות!
הזמנתי מוצר והוא הגיע לכתובת שגוי , אך מסתבר שאותם זה לא מעניין.
לא מגיבים למיילים ולא מחזירים את הכסף או שולחים את המוצר לכתובת המעודכנת.
לא להתקרב!
תגובת החנות:
שלום רב,
לקוחה ביצעה עצמאית הזמנה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ועדכנה בעצמה את הכתובת למשלוח המוצר.
לאחר כשבועיים פנתה הלקוחה לשירות הלקוחות וטענה שהכתובת שרשומה בהזמנה הינה כתובת שגויה וביקשה לבטל את ההזמנה.
העסקה עברה לתהליך ביטול מול הגורם המטפל ומכוון שההזמנה נמסרה כבר בכתובת השגויה שהוזנה בעת ההזמנה היה צורך בברור מעמיק יותר.
לבקשת הלקוחה, העסקה בוטלה וזוכתה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.

מוצר:
גריל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לכאן במיוחד כדי לכתוב לכולם לא לרכוש מהם וראיתי שאני ממש לא הראשון שעושה זאת.
שירות לקוחות גרוע, המתנה לא הגיונית למוצר ועל ההמתנה יתנו לך להמתין עוד לתשובות ובירורים. עם כל כך הרבה אופציות לקניות באינטרנט היום, אמליץ בחום לכולם להתרחק מהם ולקנות איפה שבאמת אכפת לחנות מהלקוח.
תגובת החנות:
שלום רב ,

מדובר בהזמנת אינטרנט, בה האספקה כפופה למלאי הספק.
הלקוח פנה אלינו אתמול והלין כי טרם סופק המוצר,
הובטח לו כי העניין יבדק בדחיפות ונחזור אליו עם תשובה.
לצערנו לקוח בחר לא להמתין לתשובתנו ובאותו היום פרסם בזאפ.
בבדיקה מול ספק המוצר "אלי כהן" מסתבר שאכן נוצרה בעיית מלאי ולכן ההזמנה התעכבה.
לקוח עודכן וביקש לבטל את ההזמנה.
ההזמנה בוטלה לבקשתו.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות
ועושה את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותיו שרות מהיר ואיכותי.


מוצר:
NORMANDE מסחטת פירות וירקות קשים, 800 וואט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר. מתחייבים לשבועיים ימי אספקה אבל לא מקיימים. אחרי חודש שהספה שהזמנתי לא הגיעה יצאתי קשר והודיעו לי שעליי לחכות עוד חודש כי הספה אזלה מהמלאי ושזה חוקי מבחינתם כי זה כתוב באותיות הקטנות. פשוט מאכזב!!! פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמינה מערוץ הקניות!!
תגובת החנות:
שלום רב,
עקב ביקוש גדול למוצר המלאי אזל.
מדובר בהזמנת אינטרנט והאספקה כפופה למלאי הספק,
זה כתוב גם בתקנון, גם בעמוד המכירה וגם באישור ההזמנה שמקבל הלקוח לאחר הרכישה
("אין באפשרותנו להבטיח שהמוצר אותו רכשת יסופק לך במקרה של העדר מלאי אצל הספק")
הצענו ללקוחה להמתין לחידוש המלאי,
כמובן שגם עומדת לה הזכות לביטול העסקה וזיכוי כספי מלא.
ערוץ הקניות יכבד כל החלטה.
אנו מצרים על אי הנעימות




מוצר:
SIRS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה קלה, השירות היה טוב, זמן ההובלה התאחר וחברת ההובלות היתה בלתי נסבלת. שירות הלקוחות טיפל בבעיה במהירות ובאדיבות. תודה.
מוצר:
מזרן פרימו קנדה 140/190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקסר קנווד מדגם KVL-8300 מערוץ הקניות.
ההתחייבות הייתה עד 7 ימי עסקים, מסתר כי הנציגת מכירות העבירה פרטים לספק שהיו תקפים מלפני יותר מ10 שנים ולא העבירה את הפרטים העדכניים שניתנו לה. לאחר שקיבלתי את המוצר באיחור שמתי לב כי אריזת המוצר חתוכה ב3 מקומות עם סכין בנוסף היה רטיבות באריזה למטה והקרטון היה נפוח כאילו הוא ספג לחות, האריזה הייתה פתוחה ולא כמו שאמורים לקבל מוצר חשמלי.וערוץ הקניות, בטענה כי הם לא מודעים איך המוצר נראה ומדוע זה קרה והפילו את האחריות על הספק.מאחר ואני קניתי את המוצר מערוץ הקניות חיפשתי תשובות מהם ולא מהספק והם התנערו מכל אחריות.
לאחר ויכוחים אינסופיים קיבלתי תשובה שהם יעבירו פנייה לספק ואם אני רוצה אני גם יכולה לפנות לספק (למרות שאני לא אמורה) וחיכיתי לתשובה מהספק, כאשר ראיתי שאין תשובה נאלצתי להתקשר בעצמי.התקשרתי לטלפון שנתנו לי ערוץ הקניות, מסתבר שזה היה מספר של מוקד מכירות והם נתנו לי מספר של "מוקד שירות" המספר לא היה מחובר ולא היה מענה.רציתי לדעת מי הספק שמספק מוצרים באיכות כזאת ירודה ללקוחות.התוצאות היו מורטות עצבים, מוצרי חשמל שמתלקלים אחרי שנה, מוצרים שיש עליהם אחריות ולקוחות עדיין מחכים טיפול וכ'ו.חזרתי לערוץ הקניות בטענה שהספק מפוקפק ואין מענה בנוסף יש כאן עבירה על חוק שאסור להשמיט פרטים במוצר.דרשתי לבטל את הקנייה, הם בטענה שהמשרדים של הספק סגורים ולכן לא יהיה ניתן לבטל היום.
רק לאחר שביקתי ביטול יצרו איתי קשר מהספק שאלתי אותה מדוע באריזה הייתה חתוכה ב3 מקומות היא אמרה שהם חותכים את המק"ט והשאר היא לא יודעת, אמרתי לה שבכל זאת אני רוצה לבטל והיא בתגובה כי הספק ייצור איתי קשר כדי לקחת את המיקסר.פניתי לערוץ הקניות והם בטענה כי עד שהמוצר לא מגיע לספק אני לא יוכל לקבל ביטול עסקה, למרות שאת הכסף הם קיבלו ברגע,את הביטול ייקח לי כשבועיים להשיג. לאחר כ3 ימים הגיע המשלוחן של הספק ולקח את המוצר, המוצר כבר לא היה בידיי ולכן כן דרשתי ביטול עסקה במיידי.לאחר עימותים וויכוחים בלתי פוסקים ברמה של שעות ואף ימים, "הנפיצו" לי מסמך שנקרא "ביטול עסקה" ללא מספר ביטול וללא שום אסמכתא שמוכיחה שבאמת בוצע הביטול.למחרת פניתי אליהם שוב! והם בטענה שעדיין לא בוצע ביטול והם רק "התחילו תהליך של ביטול" וזה משום שבמוצר עדיין לא הגיע לספק אחרי ימים, מה שגרם לאי אמון ביני הלקוח לערוץ הקניות.הויכוחים המשיכו ללא הרף, השירות היה מזעזע בכל רמה שהיא. לא הייתי מאמינה שידברו ויתנהגו ככה ללקוח שחווה עוגמת נפש. לאחר כשבועיים מאז שביקשתי ביטול הגיע הרגע שבו ה" אחראית" אומרת לי ש"באמת" בוצע ביטול ואני יראה את ביטול תוך 24 שעות. לאחר 24 שעות לא היה ביטול, אמרתי לנציגת שירות כי הובטח לי ע"י האחראית כי אני יראה את הביטול תוך 24 שעות, היא טענה כי אני יראה את הביטול תוך 48 שעות, הסברתי לה כי הובטח לי כך ע"י האחראי והיא התחילה לתקוף שזה הנהלים וזה לא הובטח לי בכלל.יום למחרת, שוב זה מה שקרה ויכוחים,עוגמת נפש נציגים שמדברים בשפה לא ראויה.לאחר מספר ימים דומים קיבלתי ביטול.אני ממש לא מצליחה לעבור חווית רכישה כזאת לא הולמת. אני כן ממליצה לעשות לעצמכםטובה ולא לעבור את הגיהנום שעברתי
תגובת החנות:
שלום רב,

ההזמנה סופקה בעיכוב של יום אחד בלבד.
לקוחה פנתה לשרות הלקוחות שלנו והלינה כי האריזה הייתה קרועה.
לצערנו היא לא אפשרה לנו לבדוק את התלונה ובמידת הצורך להחליף את המוצר בחדש ובחרה לבטל את הזמנתה.
לקוחה התעקשה לביטול וזיכוי מיידי למרות שהוסבר לה שצריך קודם לאסוף ממנה את המוצר על מנת שנוכל לזכות את העסקה,
מתוך רצון לתת מענה הולם ללקוחה, עשינו ככל האפשר על מנת לזרז את התהליך והעסקה בוטלה וזוכתה במלואה תוך ימים ספורים.

אנו מצרים על אי הנעימות

כ.י.ד. ערוץ הקניות

מוצר:
מיקסר קנווד kvl-8300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיואשת משירות לקוחות שלהם. אני שוקלת פניה לבית משפט לתביעות קטנות. עוגמת נפש שלא תתואר. ואני הייתי לקוחה וותיקה שלהם.לא שווה גם 1 פשוט לא עובד מסך שחור.
תגובת החנות:
שלום רב,
הצטערנו לקרוא את שכתבה הלקוחה.
כנראה שהייתה אי הבנה מול ספק המוצר, "ניופאן".
אנו עומדים בקשר רציף עם הלקוחה עד לגמר טיפול לשביעות רצונה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים שברשותו על מנת לספק שרות מעולה ללקוחותיו
מוצר:
טושיבה 65' u5850
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחודש מאי 2017 סיר לחץ חשמלי. עבד בסדר עד שטבעת האיטום בין המכסה לסיר הפסיקה לאטום. בפרסומת לקניה פורסם שהסיר הוא מוצר בלעדי של ערוץ הקניות ולא ניתן להשיגו במקום אחר. בתחילת 2019 פניתי לערוץ בבקשה לספק לי טבעת איטום מתאימה. נאמר לי שעלות הטבעת 30 ש"ח אבל אין להם במלאי ויודיעו כשתסופק. מאז פניתי שוב שלוש פעמים ובכל פעם קבלתי תשובה דומה. לבסוף בחודש יולי 2019 הודיעו לי כי אין להם כדאיות כלכלית להתעסק יותר עם המוצר הזה. ולכן אין טעם שאפנה אליהם שוב.
מתברר שערוץ זה שמקרין יעילות הגינות ויושר אינו שונה מחנויות אינטרנט אחרות שכל מטרתן לפתות ולסדר קונים תמימים. ומהסיר שנותר בידי ושעלה יותר מ 600 שח לא נותר לי רק לעשות ממנו עציץ.
הלקח שקבלתי הוא שמומלץ להתרחק מהם ולא להתפתות בכל צורה שהיא למבצעים היפים שלהם.
תגובת החנות:

שלום רב,

הלקוח מטופל ממש בימים אלו במוקד שרות הלקוחות.
אנו נספק ללקוח את החלק המבוקש ללא תשלום,כפיצוי על העיכוב.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.


מוצר:
סיר לחץ FLAVOR MASTER 1000W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר אני קורא את חוות הדעת השליליות על החנות הזו, לא פלא שגם לי הייתה חווית קניה לא נעימה. אפילו כוכב אחד לא מגיע לחנות זו. זה התחיל בכך שהחלטתי לפנק את בת זוגתי עם שלישיית מחטבים דמוי ג'ינס לאחר שקפצה לי פרסומת של הערוץ עם המוצר בפיד הפייסבוק. ניגשתי לאתר ומשם הזמנתי את המוצר הנ"ל, אופן ביצוע ההזמנה באתר היה בסדר והוספתי הערות לגבי אופן המסירה. לאחר כמה ימים המשלוח לא הגיע למרות ששולמו דמי משלוח תוספת של 29 שקלים עבור משלוח "אקספרס", רק לאחר 4 שיחות עם שירות הלקוחות (שניים של בת זוגתי) וללא הסבר מצד הנציגות על הטעות שביצעו המשלוח הגיע לאחר תשעה ימים (להלן משלוח "אקספרס") בסביבות 18:00 ללא תיאום מראש בניגוד להוראותיי - את המשלוח יש לתאם מראש ובשעות הבוקר. איני מאשים באופן אישי את הנציגות אך "שירות" הלקוחות של הערוץ היא חוויה כלל לא נעימה, התשובות הן מתחמקות ושלא לדבר על פיצוי שכלל לא הוצע. בעקבות מקרה זה נוצרה אי נעימות אישית וכן החלטתי האישית שלא לרכוש יותר בחנות הערוץ. הנני מאוד מאוכזב מהתנהלות הערוץ והיחס שלהם ללקוח ששילם את מיטב כספו על מנת לקבל שירות.
תגובת החנות:
שלום רב ,

ההזמנה קיבלה אישור אשראי ביום 5.5.19 וסופקה ביום 13.5.19 (כשחג עצמאות חל באמצע)
סה"כ 6 ימי עסקים.
המוצר נמכר באספקה רגילה של 7 ימי עסקים למעט מקרים מיוחדים בהם הלקוח מבקש משלוח אקספרס, כמו במקרה הזה.
עקב תקלה מחשובית ההזמנה לא סופקה בלו"ז של משלוח אקספרס ואנו מאוד מצרים על כך.

הלקוח כמובן יזוכה בעלות משלוח האקספרס ששילם.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים שברשותו על מנת שמקרים כאלו לא ישנו.

מוצר:
מחטבים דמוי ג'ינס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם אתם רוצים לקבל מוצר שהזמנתם בזמן סביר אל תתקרבו לערוץ הקניות. הזמנתי סט צלחות בתחילת חודש מרס עלמנת לארח קרובי משפחה שהגיעו לארץ בחודש אפריל. למרות שהיה רשום אספקה תוך 7 ימי עסקים עד היום לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי. כל שבוע התקשרתי לשירות הלקוחות וקיבלתי תשובה עוד יום יומיים. השבוע אחרי צעקות ושיחה ממש לא נעימה נמסר לי על ידי מנהלת משירות הלקוחות שהמוצר מחכה לי בחנות. נסעתי לחנות , המוצר אכן חיכה לי אבל לא המוצר שהזמנתי. עוד פעם שיחות עם שירות הלקוחות שהודיעו לי בשיא האדישות שהם מתנצלים אבל אני לא הולכת לקבל את מה שהזמנתי עד אחרי החגים וגם אז לא היו סגורים מתי בדיוק.
תגובת החנות:
בעקבות העברת המחסן הלוגיסטי של ערוץ הקניות חל עיכוב בלתי צפוי באספקת המוצר .
אנו עומדים בקשר רציף עם הלקוחה עד לגמר טיפול .
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים העוצדים לרשותו על מנת למנוע מקרים דומים .
מוצר:
סט צלחות 36 חלקים מבית CORNING דגם simple lines
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראו הוזהרתם לא לרכוש בערוץ הקניות, אם המוצר הגיע שלם הרווחתם,
אחרת הסיוט מתחיל.

המוצר HOMETOWN הדום ישיבה ענק 120 ס"מ המשלב תא אחסון גדול,
נרכש לפני 3 שבועות, הגיע לא שלם ועדיין ממתין לפריט חסר.
דחו אותי שוב ושוב בטענה כי הפריטים החסרים בדרך,
אך בבדיקה מול חברת השליחויות מתברר כי לא יצאה חבילה מהספק.
אני עדיין ממתין.(שוקל להחזיר את המוצר).

תגובת החנות:
שלום רב,

בבדיקה מול ספק המוצר והלקוח לצערנו כנראה שהייתה אי הבנה.

הלקוח קיבל כעת מענה לשביעות רצונו.

הפרטים נמצאים במעקב שלנו עד לגמר טיפול.

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים שברשותו על מנת למנוע מקרים דומים.



מוצר:
HOMETOWN הדום ישיבה ענק 120 ס"מ המשלב תא אחסון גדול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיריים שאמורים היו להחליף כיריים שההצתה החשמלית לא פעלה באופן חלקי, לאחר שהכיריים הגיעו הזמנתי מחברת פזגז טכנאי להתקנת הכיריים ( פזגז היא ספקית הגז לדירה).עם סיום ההתקנה בישר לנו הטכנאי שההצתה של אחת הלהבות אינה פועלת. כאן החל מסלול הייסורים בניסיון להביא לפתרון התקלה, ערוץ הקניות הפנה אותי לספק (מסתבר שהם סתם מתווכים)שמבקש ממני לשלוח בפקס :תעודת אחריות , חשבונית קניה וחשבונית של חברת פזגז ורק לאחר מכן להתקשר כדי לתאם ביקור טכנאי. אגב הכיריים חדשים ואת תעודת האחריות וחשבונית הקניה הספק הנפיק. פניות חוזרות ונשנות לערוץ הקניות נענו בקצרה זה הנוהל! עם תשובה כזו אני בוודאי לא אשוב לקנות בערוץ זה !
מוצר:
כיריים MULLER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכנסי הוליווד חשבונית מספר 19611844 על שם רביב דוד 77327344 ההזמנה הייתה 1 שחור 1 כחול גינס 1בורדו
ואני קיבלתי 3 שחור. נאמר לי שיתכן והמוכר לא הסביר לי נכון אבל מבחינתם אני לא יכול לקבל את אשר הזמנתי וחבל כי להבא
לא אוכל לסמוך על מה שמסכמים. אני מבקש עדיין לקבל את מה שהזמנתי. תודה
מוצר:
מכנסי הוליווד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף בחוויה הכי לא נעימה שחווינו כל בני משפחתי .לצערי המסך שלנו מושבת ,ובאותה נשימה נכנסנו לזאפ ,שלבעלי היו 2 נקודות חשובות בחיפוש אחר המיועד -כמות של 100hz ומעלה במפרט טכני ומסך 70 של LG או סמסונג .נעשה חיפוש קצר ומצאנו את הדגם המיוחל מערוץ הקניות. יום למחרת הספק-כל אלקטרוניקה יצר עמי קשר בשיחה מתועדת והבחורה שמעבר לקו כמעט התחננה לשנות לי דגם הוסבר לה בנימוס שעקב המפרט 50HZ ,זה פחות ממה שהוזמן ושהיה בעל חשיבות עבורנו אני נשארת עם המוצר המקורי.חשוב לציין שלא נאמר לי דבר על מוצר שאינו במלאי או דבר מה אחר .למחרת שמחה וצהלה בבית ללא מסך בחופשת פסח טלפון משמח על התקנה מה שהצריך ממני לקחת יום חופש מתועד. הילדה הנרגשת משעות הבוקר מחכה בציפייה לשוב לצפות במסך החדש. המתקינים הגיעו וכהרגלי בדקתי את הזמנתי ונוכחתי להבין שזה דגם שגוי ,הדגם שאותה נציגה רצתה שארכוש ולמרות שסירבתי. לאחר ברור מעמיק נמסר לי שבאותו יום של השיחה עמה הוזמן המסך השגוי ביודעין ,לאחר שנאמר בפרוש שאין לי רצון לרכוש מוצר זה.חשוב לציין שהבחורות מערוץ הקניות מאוד נחמדות אך ישנה סחבת לפתרון שמכבד את מצבנו. הספק מתנער מאחריות ומציב לי עובדה שמבטל לי הזמנה בלי לתת לי מוצר בעל HZ100 של חברת LG,ועוד טוען בשקר שהמוצר יותר טוב. על פי חוק חובה לתת מוצר בעל מפרט זהה או מעליו אך במקום אני בשיחות ועוד שיחות ועוד שיחות...רוצה תשובות ברורות עבור המשך הליך שבע רצון מול ערוץ הקניות שהם החברה שהזמנתי דרכה או במסלול משפטי שיכבד את מה שאנו חשים ועוברים באווירת החג.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ובודק את תלונת הלקוחה מול הספק.
לאחר הברור ניצור קשר עם הלקוחה להמשך טיפול.

מוצר:
led smart tv 4k lg 100hz
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל כשורה העדכון על סטאטוס המשלוח היה רציף. זמן המשלוח היה סביר וזוכתי אהבה את המוצר.
מוצר:
הוליווד פנטס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישת מערכת מיקרו ב-4/2/18.
באתר נכתב שהמוצר יסופק עד 7 ימי עסקים, ז"א עד 13/2/18.
ביום 13/2/18 התקשרתי לערוץ הקניות לברר מדוע עוד לא הגיע המוצר. נאמר לי שהתקשרו אלי יום לפני, ב-12/2/18, ולא עניתי.
מסתבר שאכן בוצעה שיחה ולא עניתי, אך עדיין זה לא מסביר מדוע עדיין יש עיכוב.
הערוץ פתח פניה לספק שיתקשר אלי שוב. בסדר.
למחרת, ב-14/2/18, במקביל לפניה, אני ביצעתי שיחה לספק כדי לזרז את המשלוח. נאמר לי שכדי לבצע משלוח עליהם לאמת פרטים ויחזרו אלי מאוחר יותר.
עוד אמרו לי שמרגע האימות המוצר יגיע בין 3-4 ימי עסקים. ז"א שגם אם הייתי עונה ב12/2/18 לשיחה מהספק המוצר לא היה מתקבל בזמן.
באותה שיחה הודעתי להם שבין שעות 11:00-14:30 לא אוכל לענות כיוון שלימדתי באותו זמן. למרות בקשתי התקשרו אלי בשעות שלא יכולתי לענות.
למחרת, ב-15/2/18 התקשרתי שוב לערוץ הקניות והסברתי שעדיין לא קבלתי מענה. סיפרתי שאכן התקשרו אלי אך בשעה שהודעתי מראש שלא אוכל לענות בה.
הערוץ פתח פניה שוב ונאמר לי להמתין שיתקשרו מהספק שוב.
היום, 18/2/18 עדיין לא התקשרו. וכל יום שהספק לא מתקשר, אני יודע שאני לא אקבל את המוצר ב-3 ימים הקרובים.
שוב התקשרתי לערוץ הקניות. הפעם אמרתי להם שהטלפון השבור שיש בין הערוץ לספק לא מקובל, ושאני עשיתי עסקת רכישה מול הערוץ ולא מול הספק, ולכן שידאגו לספק את המוצר ולא להשליך את האשמה על הספק - אותי כלקוח צריך לעניין שיש בעיה עם הספק. מבחינתי כלקוח הערוץ לא עומד בהתחייבות שלו לספק את המוצר. יהיה התרוץ אשר יהיה. ובכל זאת נאמר לי שזה לא תלוי בהם אלא בספק.
בקיצור, מסתבר שהשירות של ערוץ הקניות לא מספק בכלל. מוכר שמשליך את האשמה על הספק ולא לוקח אחריות על המוצר שלקח הוא לא מוכר שכדאי להתעסק איתו. גם אם אכן הספק יצא לא בסדר. ועד עכשיו, המשלוח לא הגיע.
למען ההגינות, בפניה שהערוץ פתח לספק הוא ביקש לפצות אותי. אך גם בזה הערוץ לא לוקח את האחריות - הערוץ בעצמו צריך לפצות אותי ולא לומר שהספק אשם אז הוא יפצה

תגובת החנות:
שלום רב, בבדיקה מול ספק המוצר היו מספר ניסיונות לתאום מול הלקוח אך הלקוח לא ענה לנייד. מסתבר שמלמד בשעות הבוקר ולכן אינו יכול לענות. במקרים בהם הלקוח לא זמין ברוב שעות היום, כדאי ואף מומלץ ליצור קשר עם הספק על מנת למנוע עיכוב.
ספק המוצר שוחח עם הלקוח, בוצע אימות פרטים ותואמה אספקה. בנוסף המוצר ישודרג לדגם מתקדם יותר ללא עלות.
ערוץ הקניות עושה את המירב על מנת להעניק ללקוחותיו את השרות הטוב ביותר שאפשר.
מוצר:
PANASONIC מערכת מיקרו סטראופונית משולבת עם Bluetooth וכניסת USB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.