דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אתר המכירה של ערוץ הקניות (4 סניפים)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
1.43
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
189
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
1
0
4
שנה אחרונה
1
0
6
כל הזמן
40
3
146
נמצאו 189 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה קלה, השירות היה טוב, זמן ההובלה התאחר וחברת ההובלות היתה בלתי נסבלת. שירות הלקוחות טיפל בבעיה במהירות ובאדיבות. תודה.
מוצר:
מזרן פרימו קנדה 140/190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקסר קנווד מדגם KVL-8300 מערוץ הקניות.
ההתחייבות הייתה עד 7 ימי עסקים, מסתר כי הנציגת מכירות העבירה פרטים לספק שהיו תקפים מלפני יותר מ10 שנים ולא העבירה את הפרטים העדכניים שניתנו לה. לאחר שקיבלתי את המוצר באיחור שמתי לב כי אריזת המוצר חתוכה ב3 מקומות עם סכין בנוסף היה רטיבות באריזה למטה והקרטון היה נפוח כאילו הוא ספג לחות, האריזה הייתה פתוחה ולא כמו שאמורים לקבל מוצר חשמלי.וערוץ הקניות, בטענה כי הם לא מודעים איך המוצר נראה ומדוע זה קרה והפילו את האחריות על הספק.מאחר ואני קניתי את המוצר מערוץ הקניות חיפשתי תשובות מהם ולא מהספק והם התנערו מכל אחריות.
לאחר ויכוחים אינסופיים קיבלתי תשובה שהם יעבירו פנייה לספק ואם אני רוצה אני גם יכולה לפנות לספק (למרות שאני לא אמורה) וחיכיתי לתשובה מהספק, כאשר ראיתי שאין תשובה נאלצתי להתקשר בעצמי.התקשרתי לטלפון שנתנו לי ערוץ הקניות, מסתבר שזה היה מספר של מוקד מכירות והם נתנו לי מספר של "מוקד שירות" המספר לא היה מחובר ולא היה מענה.רציתי לדעת מי הספק שמספק מוצרים באיכות כזאת ירודה ללקוחות.התוצאות היו מורטות עצבים, מוצרי חשמל שמתלקלים אחרי שנה, מוצרים שיש עליהם אחריות ולקוחות עדיין מחכים טיפול וכ'ו.חזרתי לערוץ הקניות בטענה שהספק מפוקפק ואין מענה בנוסף יש כאן עבירה על חוק שאסור להשמיט פרטים במוצר.דרשתי לבטל את הקנייה, הם בטענה שהמשרדים של הספק סגורים ולכן לא יהיה ניתן לבטל היום.
רק לאחר שביקתי ביטול יצרו איתי קשר מהספק שאלתי אותה מדוע באריזה הייתה חתוכה ב3 מקומות היא אמרה שהם חותכים את המק"ט והשאר היא לא יודעת, אמרתי לה שבכל זאת אני רוצה לבטל והיא בתגובה כי הספק ייצור איתי קשר כדי לקחת את המיקסר.פניתי לערוץ הקניות והם בטענה כי עד שהמוצר לא מגיע לספק אני לא יוכל לקבל ביטול עסקה, למרות שאת הכסף הם קיבלו ברגע,את הביטול ייקח לי כשבועיים להשיג. לאחר כ3 ימים הגיע המשלוחן של הספק ולקח את המוצר, המוצר כבר לא היה בידיי ולכן כן דרשתי ביטול עסקה במיידי.לאחר עימותים וויכוחים בלתי פוסקים ברמה של שעות ואף ימים, "הנפיצו" לי מסמך שנקרא "ביטול עסקה" ללא מספר ביטול וללא שום אסמכתא שמוכיחה שבאמת בוצע הביטול.למחרת פניתי אליהם שוב! והם בטענה שעדיין לא בוצע ביטול והם רק "התחילו תהליך של ביטול" וזה משום שבמוצר עדיין לא הגיע לספק אחרי ימים, מה שגרם לאי אמון ביני הלקוח לערוץ הקניות.הויכוחים המשיכו ללא הרף, השירות היה מזעזע בכל רמה שהיא. לא הייתי מאמינה שידברו ויתנהגו ככה ללקוח שחווה עוגמת נפש. לאחר כשבועיים מאז שביקשתי ביטול הגיע הרגע שבו ה" אחראית" אומרת לי ש"באמת" בוצע ביטול ואני יראה את ביטול תוך 24 שעות. לאחר 24 שעות לא היה ביטול, אמרתי לנציגת שירות כי הובטח לי ע"י האחראית כי אני יראה את הביטול תוך 24 שעות, היא טענה כי אני יראה את הביטול תוך 48 שעות, הסברתי לה כי הובטח לי כך ע"י האחראי והיא התחילה לתקוף שזה הנהלים וזה לא הובטח לי בכלל.יום למחרת, שוב זה מה שקרה ויכוחים,עוגמת נפש נציגים שמדברים בשפה לא ראויה.לאחר מספר ימים דומים קיבלתי ביטול.אני ממש לא מצליחה לעבור חווית רכישה כזאת לא הולמת. אני כן ממליצה לעשות לעצמכםטובה ולא לעבור את הגיהנום שעברתי
תגובת החנות:
שלום רב,

ההזמנה סופקה בעיכוב של יום אחד בלבד.
לקוחה פנתה לשרות הלקוחות שלנו והלינה כי האריזה הייתה קרועה.
לצערנו היא לא אפשרה לנו לבדוק את התלונה ובמידת הצורך להחליף את המוצר בחדש ובחרה לבטל את הזמנתה.
לקוחה התעקשה לביטול וזיכוי מיידי למרות שהוסבר לה שצריך קודם לאסוף ממנה את המוצר על מנת שנוכל לזכות את העסקה,
מתוך רצון לתת מענה הולם ללקוחה, עשינו ככל האפשר על מנת לזרז את התהליך והעסקה בוטלה וזוכתה במלואה תוך ימים ספורים.

אנו מצרים על אי הנעימות

כ.י.ד. ערוץ הקניות

מוצר:
מיקסר קנווד kvl-8300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיואשת משירות לקוחות שלהם. אני שוקלת פניה לבית משפט לתביעות קטנות. עוגמת נפש שלא תתואר. ואני הייתי לקוחה וותיקה שלהם.לא שווה גם 1 פשוט לא עובד מסך שחור.
תגובת החנות:
שלום רב,
הצטערנו לקרוא את שכתבה הלקוחה.
כנראה שהייתה אי הבנה מול ספק המוצר, "ניופאן".
אנו עומדים בקשר רציף עם הלקוחה עד לגמר טיפול לשביעות רצונה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים שברשותו על מנת לספק שרות מעולה ללקוחותיו
מוצר:
טושיבה 65' u5850
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחודש מאי 2017 סיר לחץ חשמלי. עבד בסדר עד שטבעת האיטום בין המכסה לסיר הפסיקה לאטום. בפרסומת לקניה פורסם שהסיר הוא מוצר בלעדי של ערוץ הקניות ולא ניתן להשיגו במקום אחר. בתחילת 2019 פניתי לערוץ בבקשה לספק לי טבעת איטום מתאימה. נאמר לי שעלות הטבעת 30 ש"ח אבל אין להם במלאי ויודיעו כשתסופק. מאז פניתי שוב שלוש פעמים ובכל פעם קבלתי תשובה דומה. לבסוף בחודש יולי 2019 הודיעו לי כי אין להם כדאיות כלכלית להתעסק יותר עם המוצר הזה. ולכן אין טעם שאפנה אליהם שוב.
מתברר שערוץ זה שמקרין יעילות הגינות ויושר אינו שונה מחנויות אינטרנט אחרות שכל מטרתן לפתות ולסדר קונים תמימים. ומהסיר שנותר בידי ושעלה יותר מ 600 שח לא נותר לי רק לעשות ממנו עציץ.
הלקח שקבלתי הוא שמומלץ להתרחק מהם ולא להתפתות בכל צורה שהיא למבצעים היפים שלהם.
תגובת החנות:

שלום רב,

הלקוח מטופל ממש בימים אלו במוקד שרות הלקוחות.
אנו נספק ללקוח את החלק המבוקש ללא תשלום,כפיצוי על העיכוב.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.


מוצר:
סיר לחץ FLAVOR MASTER 1000W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר אני קורא את חוות הדעת השליליות על החנות הזו, לא פלא שגם לי הייתה חווית קניה לא נעימה. אפילו כוכב אחד לא מגיע לחנות זו. זה התחיל בכך שהחלטתי לפנק את בת זוגתי עם שלישיית מחטבים דמוי ג'ינס לאחר שקפצה לי פרסומת של הערוץ עם המוצר בפיד הפייסבוק. ניגשתי לאתר ומשם הזמנתי את המוצר הנ"ל, אופן ביצוע ההזמנה באתר היה בסדר והוספתי הערות לגבי אופן המסירה. לאחר כמה ימים המשלוח לא הגיע למרות ששולמו דמי משלוח תוספת של 29 שקלים עבור משלוח "אקספרס", רק לאחר 4 שיחות עם שירות הלקוחות (שניים של בת זוגתי) וללא הסבר מצד הנציגות על הטעות שביצעו המשלוח הגיע לאחר תשעה ימים (להלן משלוח "אקספרס") בסביבות 18:00 ללא תיאום מראש בניגוד להוראותיי - את המשלוח יש לתאם מראש ובשעות הבוקר. איני מאשים באופן אישי את הנציגות אך "שירות" הלקוחות של הערוץ היא חוויה כלל לא נעימה, התשובות הן מתחמקות ושלא לדבר על פיצוי שכלל לא הוצע. בעקבות מקרה זה נוצרה אי נעימות אישית וכן החלטתי האישית שלא לרכוש יותר בחנות הערוץ. הנני מאוד מאוכזב מהתנהלות הערוץ והיחס שלהם ללקוח ששילם את מיטב כספו על מנת לקבל שירות.
תגובת החנות:
שלום רב ,

ההזמנה קיבלה אישור אשראי ביום 5.5.19 וסופקה ביום 13.5.19 (כשחג עצמאות חל באמצע)
סה"כ 6 ימי עסקים.
המוצר נמכר באספקה רגילה של 7 ימי עסקים למעט מקרים מיוחדים בהם הלקוח מבקש משלוח אקספרס, כמו במקרה הזה.
עקב תקלה מחשובית ההזמנה לא סופקה בלו"ז של משלוח אקספרס ואנו מאוד מצרים על כך.

הלקוח כמובן יזוכה בעלות משלוח האקספרס ששילם.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים שברשותו על מנת שמקרים כאלו לא ישנו.

מוצר:
מחטבים דמוי ג'ינס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם אתם רוצים לקבל מוצר שהזמנתם בזמן סביר אל תתקרבו לערוץ הקניות. הזמנתי סט צלחות בתחילת חודש מרס עלמנת לארח קרובי משפחה שהגיעו לארץ בחודש אפריל. למרות שהיה רשום אספקה תוך 7 ימי עסקים עד היום לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי. כל שבוע התקשרתי לשירות הלקוחות וקיבלתי תשובה עוד יום יומיים. השבוע אחרי צעקות ושיחה ממש לא נעימה נמסר לי על ידי מנהלת משירות הלקוחות שהמוצר מחכה לי בחנות. נסעתי לחנות , המוצר אכן חיכה לי אבל לא המוצר שהזמנתי. עוד פעם שיחות עם שירות הלקוחות שהודיעו לי בשיא האדישות שהם מתנצלים אבל אני לא הולכת לקבל את מה שהזמנתי עד אחרי החגים וגם אז לא היו סגורים מתי בדיוק.
תגובת החנות:
בעקבות העברת המחסן הלוגיסטי של ערוץ הקניות חל עיכוב בלתי צפוי באספקת המוצר .
אנו עומדים בקשר רציף עם הלקוחה עד לגמר טיפול .
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים העוצדים לרשותו על מנת למנוע מקרים דומים .
מוצר:
סט צלחות 36 חלקים מבית CORNING דגם simple lines
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראו הוזהרתם לא לרכוש בערוץ הקניות, אם המוצר הגיע שלם הרווחתם,
אחרת הסיוט מתחיל.

המוצר HOMETOWN הדום ישיבה ענק 120 ס"מ המשלב תא אחסון גדול,
נרכש לפני 3 שבועות, הגיע לא שלם ועדיין ממתין לפריט חסר.
דחו אותי שוב ושוב בטענה כי הפריטים החסרים בדרך,
אך בבדיקה מול חברת השליחויות מתברר כי לא יצאה חבילה מהספק.
אני עדיין ממתין.(שוקל להחזיר את המוצר).

תגובת החנות:
שלום רב,

בבדיקה מול ספק המוצר והלקוח לצערנו כנראה שהייתה אי הבנה.

הלקוח קיבל כעת מענה לשביעות רצונו.

הפרטים נמצאים במעקב שלנו עד לגמר טיפול.

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים שברשותו על מנת למנוע מקרים דומים.



מוצר:
HOMETOWN הדום ישיבה ענק 120 ס"מ המשלב תא אחסון גדול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיריים שאמורים היו להחליף כיריים שההצתה החשמלית לא פעלה באופן חלקי, לאחר שהכיריים הגיעו הזמנתי מחברת פזגז טכנאי להתקנת הכיריים ( פזגז היא ספקית הגז לדירה).עם סיום ההתקנה בישר לנו הטכנאי שההצתה של אחת הלהבות אינה פועלת. כאן החל מסלול הייסורים בניסיון להביא לפתרון התקלה, ערוץ הקניות הפנה אותי לספק (מסתבר שהם סתם מתווכים)שמבקש ממני לשלוח בפקס :תעודת אחריות , חשבונית קניה וחשבונית של חברת פזגז ורק לאחר מכן להתקשר כדי לתאם ביקור טכנאי. אגב הכיריים חדשים ואת תעודת האחריות וחשבונית הקניה הספק הנפיק. פניות חוזרות ונשנות לערוץ הקניות נענו בקצרה זה הנוהל! עם תשובה כזו אני בוודאי לא אשוב לקנות בערוץ זה !
מוצר:
כיריים MULLER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכנסי הוליווד חשבונית מספר 19611844 על שם רביב דוד 77327344 ההזמנה הייתה 1 שחור 1 כחול גינס 1בורדו
ואני קיבלתי 3 שחור. נאמר לי שיתכן והמוכר לא הסביר לי נכון אבל מבחינתם אני לא יכול לקבל את אשר הזמנתי וחבל כי להבא
לא אוכל לסמוך על מה שמסכמים. אני מבקש עדיין לקבל את מה שהזמנתי. תודה
מוצר:
מכנסי הוליווד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף בחוויה הכי לא נעימה שחווינו כל בני משפחתי .לצערי המסך שלנו מושבת ,ובאותה נשימה נכנסנו לזאפ ,שלבעלי היו 2 נקודות חשובות בחיפוש אחר המיועד -כמות של 100hz ומעלה במפרט טכני ומסך 70 של LG או סמסונג .נעשה חיפוש קצר ומצאנו את הדגם המיוחל מערוץ הקניות. יום למחרת הספק-כל אלקטרוניקה יצר עמי קשר בשיחה מתועדת והבחורה שמעבר לקו כמעט התחננה לשנות לי דגם הוסבר לה בנימוס שעקב המפרט 50HZ ,זה פחות ממה שהוזמן ושהיה בעל חשיבות עבורנו אני נשארת עם המוצר המקורי.חשוב לציין שלא נאמר לי דבר על מוצר שאינו במלאי או דבר מה אחר .למחרת שמחה וצהלה בבית ללא מסך בחופשת פסח טלפון משמח על התקנה מה שהצריך ממני לקחת יום חופש מתועד. הילדה הנרגשת משעות הבוקר מחכה בציפייה לשוב לצפות במסך החדש. המתקינים הגיעו וכהרגלי בדקתי את הזמנתי ונוכחתי להבין שזה דגם שגוי ,הדגם שאותה נציגה רצתה שארכוש ולמרות שסירבתי. לאחר ברור מעמיק נמסר לי שבאותו יום של השיחה עמה הוזמן המסך השגוי ביודעין ,לאחר שנאמר בפרוש שאין לי רצון לרכוש מוצר זה.חשוב לציין שהבחורות מערוץ הקניות מאוד נחמדות אך ישנה סחבת לפתרון שמכבד את מצבנו. הספק מתנער מאחריות ומציב לי עובדה שמבטל לי הזמנה בלי לתת לי מוצר בעל HZ100 של חברת LG,ועוד טוען בשקר שהמוצר יותר טוב. על פי חוק חובה לתת מוצר בעל מפרט זהה או מעליו אך במקום אני בשיחות ועוד שיחות ועוד שיחות...רוצה תשובות ברורות עבור המשך הליך שבע רצון מול ערוץ הקניות שהם החברה שהזמנתי דרכה או במסלול משפטי שיכבד את מה שאנו חשים ועוברים באווירת החג.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ובודק את תלונת הלקוחה מול הספק.
לאחר הברור ניצור קשר עם הלקוחה להמשך טיפול.

מוצר:
led smart tv 4k lg 100hz
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל כשורה העדכון על סטאטוס המשלוח היה רציף. זמן המשלוח היה סביר וזוכתי אהבה את המוצר.
מוצר:
הוליווד פנטס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישת מערכת מיקרו ב-4/2/18.
באתר נכתב שהמוצר יסופק עד 7 ימי עסקים, ז"א עד 13/2/18.
ביום 13/2/18 התקשרתי לערוץ הקניות לברר מדוע עוד לא הגיע המוצר. נאמר לי שהתקשרו אלי יום לפני, ב-12/2/18, ולא עניתי.
מסתבר שאכן בוצעה שיחה ולא עניתי, אך עדיין זה לא מסביר מדוע עדיין יש עיכוב.
הערוץ פתח פניה לספק שיתקשר אלי שוב. בסדר.
למחרת, ב-14/2/18, במקביל לפניה, אני ביצעתי שיחה לספק כדי לזרז את המשלוח. נאמר לי שכדי לבצע משלוח עליהם לאמת פרטים ויחזרו אלי מאוחר יותר.
עוד אמרו לי שמרגע האימות המוצר יגיע בין 3-4 ימי עסקים. ז"א שגם אם הייתי עונה ב12/2/18 לשיחה מהספק המוצר לא היה מתקבל בזמן.
באותה שיחה הודעתי להם שבין שעות 11:00-14:30 לא אוכל לענות כיוון שלימדתי באותו זמן. למרות בקשתי התקשרו אלי בשעות שלא יכולתי לענות.
למחרת, ב-15/2/18 התקשרתי שוב לערוץ הקניות והסברתי שעדיין לא קבלתי מענה. סיפרתי שאכן התקשרו אלי אך בשעה שהודעתי מראש שלא אוכל לענות בה.
הערוץ פתח פניה שוב ונאמר לי להמתין שיתקשרו מהספק שוב.
היום, 18/2/18 עדיין לא התקשרו. וכל יום שהספק לא מתקשר, אני יודע שאני לא אקבל את המוצר ב-3 ימים הקרובים.
שוב התקשרתי לערוץ הקניות. הפעם אמרתי להם שהטלפון השבור שיש בין הערוץ לספק לא מקובל, ושאני עשיתי עסקת רכישה מול הערוץ ולא מול הספק, ולכן שידאגו לספק את המוצר ולא להשליך את האשמה על הספק - אותי כלקוח צריך לעניין שיש בעיה עם הספק. מבחינתי כלקוח הערוץ לא עומד בהתחייבות שלו לספק את המוצר. יהיה התרוץ אשר יהיה. ובכל זאת נאמר לי שזה לא תלוי בהם אלא בספק.
בקיצור, מסתבר שהשירות של ערוץ הקניות לא מספק בכלל. מוכר שמשליך את האשמה על הספק ולא לוקח אחריות על המוצר שלקח הוא לא מוכר שכדאי להתעסק איתו. גם אם אכן הספק יצא לא בסדר. ועד עכשיו, המשלוח לא הגיע.
למען ההגינות, בפניה שהערוץ פתח לספק הוא ביקש לפצות אותי. אך גם בזה הערוץ לא לוקח את האחריות - הערוץ בעצמו צריך לפצות אותי ולא לומר שהספק אשם אז הוא יפצה

תגובת החנות:
שלום רב, בבדיקה מול ספק המוצר היו מספר ניסיונות לתאום מול הלקוח אך הלקוח לא ענה לנייד. מסתבר שמלמד בשעות הבוקר ולכן אינו יכול לענות. במקרים בהם הלקוח לא זמין ברוב שעות היום, כדאי ואף מומלץ ליצור קשר עם הספק על מנת למנוע עיכוב.
ספק המוצר שוחח עם הלקוח, בוצע אימות פרטים ותואמה אספקה. בנוסף המוצר ישודרג לדגם מתקדם יותר ללא עלות.
ערוץ הקניות עושה את המירב על מנת להעניק ללקוחותיו את השרות הטוב ביותר שאפשר.
מוצר:
PANASONIC מערכת מיקרו סטראופונית משולבת עם Bluetooth וכניסת USB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כורסת TV "דגם קוביות" לאחר כשבוע שיניתי את צבע הכורסה מבהיר לכהה ללא שום בעיות .הכורסה הגיע אחרי 3 ימים
לשביעות רצוני המלאה.
ממתין לזיכוי הכורסה הראשונה..תודה
מוצר:
כורסת טלויזיה דגם ריבועים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה (הועברה לספק) מהר מאוד.
פנייה לגבי חשבונית נענתה ב"זה לא אנחנו, דבר עם הספק", אין סגירת מעגל שירות.

והכי מעצבן, אתה מסמן שאתה לא מעוניין בפרסומות ולמרות זאת מפציצים אותך לנייד ולמייל, בניגוד לחוק כמובן וגם לא נותנים לך הרגשה שתרצה לחזור אליהם אף פעם..
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה בעצמו באתר האינטרנט של ערוץ הקניות. בעת ההרשמה אישר קבלת מבצעים והטבות!
שוחח עמנו ביום 14/12, ביקש לקבל חשבונית, הוסבר ללקוח שמדובר בסליקה ישירה ולכן החשבונית יוצאת דרך ספק חיצוני.
הועברה בקשה על ידנו לספק המוצר לשלוח חשבונית ללקוח, לבקשתו.
במקביל הוסבר ללקוח שיכול לפנות גם בעצמו.
הבקשה טופלה ע"י ספק המוצר.
כמובן שעם קבלת פנייתכם הלקוח הוסר מרשימת התפוצה.
מוצר:
טלוויזיה מולר 65 4K
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצעה הזמנה עבור טלוויזיה בפועל נאמר עד 10 יום המוצר צריך להגיע,רשום במייל, וגם נאמר לי במעמד השיחת מכירה
אחרי שבוע שלא יצרו איתנו קשר נאלצתי להתקשר ולברר,נציגה שעלתה מולי פשוט אמרה לי 21 יום פתאום,ואחרי שאמרתי לה שיש לי הוכחה למה שאמרו לי אמרה שאני צודק ותשלח מייל לזרז את זה לשבוע הבא מה שבפועל קיבלתי SMS ל11.12 הגעה,אני בלי טלוויזיה כבר שבוע ואם היתי יודע שזה 21 יום לא היתי חושב לבצע את העסקה,רוב קניותיי דרך האינטרנט ולא יצא לי להתקל בכזה דבר פשוט חוסר רצינות
תגובת החנות:
שלום רב,
בבדיקת פרטי ההזמנה - בוצעה ביום 21.11.2017, אישור אשראי התקבל ביום 22.11.2017
אכן מדובר בזמן אספקה משוער של 10 ימי עבודה מיום חיוב האשראי
היינו זמן אספקה משוער, עד ליום 5.12.2017
לבקשת הלקוחה, ננסה לזרז את האספקה ככל האפשר.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים לרצות את לקוחותיו.

מוצר:
LG טלויזיה LED SMART TV 4K בגודל 55 אינץ'
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כריים AEG HK624010FB דרך אתר האינטרנט . הכריים הגיעו תוך מספר ימים ולאחר מכן התקשרתי לחברת י.שלום אשר נאמר לי ע"י ערוץ הקניות אמורים להתקין את הכריים . חברת י.שלום דרשה תשלום של 180 שח בעבור ההתקנה. התשלום הנ"ל כלל לא הופיע בדף המכירה של המוצר . כאשר פניתי לשירות הלקוחות של ערוץ הקניות קיבלתי תשובה מהנציגה ויויאן ב. "עלות ההתקנה נקבעה ע"י הספק והתשלום מולו ישירות כל עוד לא פורסם אחרת באתר." שירות מחפיר ביותר !
תגובת החנות:
שלום רב, המוצר נמכר באתר האינטרנט של ערוץ הקניות במחיר 1199 ש"ח כולל משלוח.
בבדיקה של עמוד המכירה נמצא כי לא הובטחה התקנה למוצר בשום שלב במכירה.
במכירה כמובן מציינים רק פרטים שכלולים במחיר.
כידוע כיריים דורשות התקנה ע"י מתקין גז מוסמך.
שרות זה ניתן לקבל בתשלום מול נותן האחריות.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.
מוצר:
כריים AEG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה שקניתי בערוץ הקניות. וכמו פעם גם עכשיו הקנייה היתה נוחה ביותר. המענה היה מיידי. ביקשתי לקבל הסברים אחדים הנוגעים למוצר, לאחריות ולזמן ההמתנה - ונעניתי באדיבות ובמה שנראה לי במקצועיות. זמן ההמתנה היה כמובטח (אף כי זאת היתה תקופת החגים), ובסך בכול אין לי שום טענה.
מוצר:
מנקה בקיטור H20 HD דגם KB-019-1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה גרועה ביותר !!
הזמנתי מייבש כביסה . כעבור שבוע נתבקשתי לחכות שש. שעות (!)למוביל .כאשר הגיע ,סרב להניח את המייבש על מדף מעל מכונת הכביסה ,כפי שסוכם.בשרות הלקוחות דרשו ממני תשלום נוסף עבור הנחת המכונה במקום ..
תגובת החנות:
שלום רב,
לגבי המתנה ארוכה למוביל - הלקוחה שוחחה איתנו מס' פעמים בעניין מיקום המוצר אך באף אחת מהשיחות לא עלתה תלונה זו!
זו הפעם הראשונה שאנו נתקלים בתלונה זו וכמובן נבדוק זאת מול ספק המוצר.
לעניין התלונה של מיקום המוצר - הללקוחה שוחחה עם ספק המוצר בעת שהיית המוביל בביתה. ספק המוצר ניסה לעזור וביקש מהמוביל להרים את המוצר (מייבש כביסה) למדף אליו מבקשת הלקוחה. לצערנו המוביל סרב לעשות זאת.
אציין שמחובתו של המוביל להוביל את המוצר לבית הלקוח אך לא להרים את המוצר על ארון/מדף וכדומה.
מיותר לציין שהדבר לא הובטח ללקוחה מלכתחילה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.
מוצר:
T61275ac
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי את השואב מחנות הערוץ בחיפה, ללא הערות מיוחדות. חסכתי הוצאת משלוח, התקנתיו ללא כל קשיים. נכון להיום אני מרוצה.
מוצר:
דייסון שואב אבק נטען
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שתי שידות מהאתר, נאמר לי שזמן ההספקה הוא 14 ימים.
אחרי שבועיים התקשרתי לבדוק מה קורה עם ההזמנה ונאמר לי שהמוצר מתעכב ויגיע רק בעוד כחודש וחצי (חודשיים מיום ההזמנה).
בשירות הלקוחות והציעו לי רק לבטל את ההזמנה או להמתין ודקלמו סעיפים מתוך החוזה שבו נאמר לי שאין התחייבות על זמן ההמתנה.

שירות מזעזע, לא להתקרב.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה לזוג שידות מעוצבות באתר האינטרנט שלנו ביום 26.7.2017.
זמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים בכפוף למלאי!
לצערנו עקב חוסר מלאי האספקה מתעכבת.
יצרנו קשר עם הלקוח לבדיקת אספקה מיידית למוצר דומה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.

מוצר:
שידות דלתא
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות זוועתי מחכה למשלוח כבר קרוב לחודש אחרי שהבטיחו ולא קיימו. ממליץ בחום לא להזמין מהם! משלוחים מאיביי מגיעים יותר מהר..
מוצר:
Lazy life
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לעולם, לעולם אל תזמינו כלום מערוץ הקניות או מ"קניה טובה". זלזול מובנה בלקוחות, שירות מזעזע, בעצם רק מתווכים ביניכם לבין הספק, ועושים זאת על הצד הגרוע ביותר. אל תתפתו למחירים הזולים!
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
ההזמנה הועברה לספק המוצר לצורך תאום אספקה.
לצערנו חל עיכוב באספקת המוצר.
כפיצוי על העיכוב, לקוח זוכה בדמי המשלוח.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.
מוצר:
כסא נוח ������������
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף אתכם שהשירות שלכם לא מכבד את לקוחותיכם ויש לומר אף גרוע מאוד!
בחודש ינואר ביצענו הזמנה של כורסאת טלויזיה ולאחר בלאגן לא קטן ויש לומר לא נעים בכלל הכולל העברת שיחות מנציג לנציג "שירות לקוחות" ובלי יכולות לתת ללקוח תשובות
לא יאמן אבל קיבלנו את הספה אחרי 3 וחצי חודשים( איך אתם בכלל מספקים מוצרים בזמן כזה), כמובן שזה לא נגמר בזה.
יום למחרת התקשרנו כדי לעדכן שהספה אינה תקינה וכאשר מתנדנדים הכורסא חורקת והקפיצים שלה על הפנים.
אפשר לומר שאני רוצה להרדים את הילד שלי על הכורסא אבל ההפך, הרעש רק מעיר אותו.
אני רוצה לציין שבעוד מספר ימים יחלוף חודש מאז קיבלנו את הכורסא וכרגיל שירות הלקוחות שלכם משום מה לא עונה לטלפונים, כל הזמן יש הקלטה האומרת "כל העמדות תפוסות" ואפשר להישאר איתכם על הקו כמה דקות טובות בלי מענה.
אך כאשר מתקשרים ומגיעים למרכז ההזמנות שם כמובן אתם עונים אחרי 2 שניות..
אז התשובה שאנו מקבלים כל הזמן זה 
"אנחנו נעביר את הפרטים לשירות לקוחות"
"יחזרו אליכם",
"כן, פתחנו תקלה יחזרו אליכם תוך כמה ימים".

נשאלת השאלה - למה אתם מחכים? שיעבור יותר מחודש ותגידו לנו שאין יותר אחריות?!
אמנם הרשת התקשורתית לפעמים לא נעימה אך לא נשארה לנו ברירה אלא לרשום את מה שאנחנו חושבים עליכם כאן מול כולם ובכך אולי נמנע מאנשים אחרים את הסבל וההתשה הזו שאתם גרמתם לנו בגלל כורסא, בסהכ כורסת טלויזיה נפתחת...
גם לחכות 3 וחצי חודשים עם המון בלאגנים ושירות מגעיל בדרך וגם מוצר שאינו תקין
פשוט אכזבה!
תגובת החנות:
שלום רב,
ביום 18.1.2017 ביצע הלקוח הזמנת אינטרט של כורסת TV בערוץ הקניות כאשר זמן האספקה צויין מפורשות ועמד על 60 ימי עסקים
הווה אומר, זמן אספקה משוער 20.4.2017.
המוצר סופק ביום 28.4.2017, בעיכוב של ימים בודדים. בשל העיכוב לקוח זוכה בדמי ההובלה ע"ס 249 ש"ח.
לאחר כעשרה ימים, ביום 7.5.2017 פנה הלקוח והלין שהמוצר חורק.
פנייתו הועברה לספק המוצר ששוחח עם הלקוח ועדכן אותו כי יתואם טכנאי לבדיקת תלונתו.
ערוץ הקניות עוקב אחר הטיפול עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
מוצר:
כורסת טלויזיה Alonso
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אף פעם ולעולם לא אל תעשו עגמת נפש כמו שאתם עושים לנו. לפני כחודש הזמנתי מזרון אולימפיה .במהלך זמן זה היינו בקשר עם החברה לגבי מסירת המוצר . אין אפשרות לקבל את המוצר בבוקר לכן היה עיכוב. בגלל הלחץ בשימוש במזרון העמדתי שכנה משעה 8.00-12.00 בביתי כדי לקבל את המוצר . השעה 12.00 הגיעה אך המזרון לא הגיעה לאחר שעה נוספת של המתנה התקשרו מהחברה והודיעו שהאוטו נתקע . שעה אחרי ? ? שוב התקשרו מהחברה לפני כשבוע וחצי ושוב רצו לתאם בוקר הפעם אמרתי לפי השעות שאני אוכל , עוד יום עבודה להפסיד מספיק שילמתי לשכנתי. בשיחה נאמר לי אין בעיה תכנסי לחלוקת ערב מאז אין עם מי לדבר . היכן המזרון , אין מזרון תחזירו לי כסף ובריבית , יש מזרון מה המצב שלו בתהליך העיכוב ?
ולא רק זאת אני מבקשת פיצוי וגדול הגזמתם לא!!!!
אני הלקוח שעשה אולי שטות והלך לזול , לא שמע את הפתגם מה שבזול זה ביוקר - הפעם זה ממש ביוקר
מקווה שאוכל לדעת בימים הקרובים איפה אני עומדת
בתודה ענת
תגובת החנות:
שלום רב,
הגברת הזמינה מזרן ביום 13.4.17 (חוה"מ חג פסח ויום עצמאות), זמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים היינו 8.5.2017
תואמה אספקה ליום 26.4.17 אך לצערנו המשאית נתקעה וקו החלוקה באותו היום בוטל.
ע"פ דיווחי ספק המוצר, ניסו לתאם עם הלקוחה חלוקה עוד מספר פעמים (לשעות הבוקר, בהתאם לקו החלוקה של הספק) אך שעות התאום לא התאימו לה ולכן האספקה נדחתה.
המוצר סופק ביום 17.5.2017
לפנים משורת הדין ולמען ההרגשה הטובה, לקוחה תקבל פיצוי.
מוצר:
מזרן אולימפיה לא יודעת
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.