דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אתר המכירה של ערוץ הקניות (4 סניפים)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
1.29
ציון ממוצע
14
חוות דעת בשנה האחרונה
209
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
0
0
7
שנה אחרונה
0
1
13
כל הזמן
41
4
164
נמצאו 209 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי חודש וחצי שלא קיבלתי את המוצר למרות שעבר זמן התחייבות אחרי חודש. שירות לקוחות מזעזע ביותר . כל פניה טלפונית יש להם תשובה קבועה ,זמן בדיקה זה 14 ימי עסקים. פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמינה מהם . לא להתקרב אליהם
תגובת החנות:
שלום רב,
מדובר בהזמנת אינטרנט שבוצעה ביום 14.2.2021, באספקה של 21 ימי עסקים, היינו עד ליום 14.32021.
בהזמנות אינטרנט מעודכן במכירה ובאישור ההזמנה שאספקה כפופה למלאי הספק.
לקוחה פנתה אלינו ביום 14.3.2021 בטענה שהמוצר טרם סופק
הוסבר ללקוחה שהתלונה תבדק מול ספק המוצר "גבע דיזיין" ויחזרו לעדכן אותה.
לאחר יומיים,כשטרם התקבלה תשובת הספק, לקוחה ביקשה לבטל את ההזמנה.
ניסינו להסביר כי סביר להניח שהמוצר בדרך אליה ושכדאי להמתין לתשובת הספק.
לקוחה סרבה להמתין וביקשב לבטל את ההזמנה.
ההזמנה בוטלה לבקשתה וזיכוי מלא שודר לחברת האשראי.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.

מוצר:
קונסולה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי חודש הגיע שידה ללא תיאום מראש לאחר שיום לפני התקשרו לברר מה מצב המשלוח ולא קיבלנו תשובה או עידכון על מצב המוצר

לאחר יום הגיע שליח עם קרטון ללא התראה מראש
השידה הגיע לא שלמה עם שריטות

מוצר:
שידת טלויזיה לבנה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשרות להוריד לחצי כוכב הייתי עושה את זה חנות שלא נותנת שירות בכלל ללקוח קניתי ממנה בבלאק פריידי טיסן בשווי 2000 שקל לאחר שקניתי מתברר שהיה טעות שלהם(לא כל כך מעניין אותי יש חוק להגנת הצרכן) הם התנערו מאחריות ממש במילים אלו יש הקלטה גם לא פנו אלי כלל בכלל נתנו לי לשבור את הראש מול הספק לאחר שהספק הציע פשרה תוספת של 500 ערוץ הקניות גם לא היו מוכנים לספוג את זה עליהם .. מענה אנושי גרוע ביותר חיכיתי כמעט חצי שעה והייתי ראשון בתור !!
**לסיכום לא ממליץ בכלל אפילו מבקש ממכם לא להתקרב לחנות שירות הכי גרוע שקיבלתי באמת!*
מוצר:
Mavic air 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב30.11.20 קניתי רחפן במחיר מבצע, בוצע חיוב וקיבלתי חשבונית מס, למחרת התקשרתי לשאול האם הכל תקין ונעניתי בחיוב.
ניסיתי ליצור קשר שוב עם המקום ממנו רכשתי את הרחפן "ערוץ הקניות" נאמר לי שהרחפן כבר בדרך מהספק אל הלקוח.
התקשרתי שוב לספק לוודא האם הדבר נכון ונעניתי בשלילה ביחס מזלזל ונאמר לי שהרחפן לא יסופק לי אף על פי שיש חשבונית מס.

תגובת החנות:
שלום רב,

אנו בקשר ישיר עם הלקוח.
פנייתו בטיפול הגורמים הרלוונטים.
אנו מצרם על אי הנעימות

ערוץ הקניות

מוצר:
רחפן MAVIC AIR 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהם כמו מאש!! לא סיפקו גריל גז יותר מחודש (למרות שבהזמנה כתוב עד 14 יום) ותשובת הנציגות הייתה "תמשיך לחכות או תבטל". לאחר ביטול הזמנה מתברר כי הם שמרו לעצמם את דמי המשלוח בסך מאות שקלים למרות שהמוצר מעולם לא סופק, בטענה כי "ניסו להתקשר אליך לתאם אספקה ולא היה מענה אז דמי המשלוח לא מוחזרים" אף על פי שאין אספקה ללא תיאום מראש ומעולם לא התקשרו לתאם (זו הייתה סיבת הביטול מלכתחילה) הם סומכים על זה שהלקוח לא יבדוק בדיוק את דמי הזיכוי באשראי. לא לקנות מהם!!!!! לא מספקים סחורה ובסוף לוקחים דמי משלוח על סחורה שלא סופקה.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה לאחר ניסיון תיאום אספקה מולו,כשההזמנה כבר בדרכה אליו,ולכן חויב בדמי משלוח על סך 99 ₪ בלבד .
למרות שעל פי חוק צריך להיות מחויב בדמי ביטול, הלקוח לא חויב.
אנו מצרים על אי הנעימות
ערוץ הקניות

מוצר:
גריל גז net broil 3 1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 23.9.2020 רכשתי טלויזיה 65" המחיר היה בסדר וגם קבלתי אותה בזמן ואפילו לפני , אבל התאכזבתי מאוד כשפתחתי את תעודת האחריות וגיליתי שהאחריות היא לשנה בלבד ולא כמו שהבטיחו לי בעת הקניה בטלפון. ועכשיו לך תחפש מי יענה לך.
לאחר הרבה מאמצים יצר איתי קשר אדם משרות לקוחות בשם אור והבטיח שהוא ידאג לטפל בתיקון האחריות ל 3 שנים כפי שהובטח לי בקניה,
אז אני ממתין ומקווה לקבל את האחריות, פרט לכך היתה חויית קנייה נוחה ומצפה לסיום הוגן של התקלה
תגובת החנות:
שלום רב,
אכן הובטח בעת המכירה 3 שנות אחריות למוצר וזה מה שקיבל הלקוח
כפי שציין הלקוח, הדבר הובהר לו ע"י נציג שרות.
בעקבות פניתו לזאפ חזרנו ללקוח והסברנו שוב.
הוסבר גם שמסמך כתוב יישלח.
אנו מצרים על אי הנעימצות, ככל שנוצרה

מוצר:
טלויזיה 65" blaupunkt
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, הזמנתי באתר עורוץ הקניות כורסאת טלויזיה בתאריך 13.4.20, לאחר כחודש בערך גילית שבגב הכורסא יש פגם של קרע שלא נראה לעין .
לאחר שגיליתי זאת התקשרתי לשרות לקוחות ביקשתי שישלחו לתקן על מנת שהקרע לא יפתח יותר. נאמר לי כי היות וגיליתי זאת לאחר חודש וחצי מהקנייה זה לא באחריותם . לא ביקשתי אפילו שיתנו לי כורסא חדשה, אלא רק ביקשתי שישלחו מישהו שיתקן לי את הקרע ונענתי בשלילה.
ואני שואלת היתכן ? הגיוני שכורסא חדשה שקיבלתי אותה עם קרע מסרבים לטפל בה?
תגובת החנות:
שלום רב,

הכורסא סופקה ללקוחה בחודש אפריל 2020,במועד האספקה חתמה הלקוחה על מסמך לפיו היא בדקה את המוצר ומצאה אותו תקין ומוכן לשימוש.
בחודש אוגוסט 2020,כארבעה חודשים לאחר מכן התלוננה הלקוחה שגילתה קרע במשענת גב.
הוסבר ללקוחה שמדובר בנזק לקוח שמחוץ למסגרת האחריות.
במידה והלקוחה מעוניינת לקבל הצעת מחיר לתיקון,מוזמנת לפנות לנותן האחריות,חברת "י.ר.הום דיזיין".



מוצר:
כורסאת טלויזיה בריפוד דימוי עור שחור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו הליכון.
הספק תיאם איתי יום ושעה. התקשרתי לספק לתאם שעה אחרת ולא היה מענה. לכן התקשרתי לערוץ הקניות והם טענו שהם ידאגו לזה.
לא חזרו אליי עם תשובה ברורה.
יצאנו מהעבןדה בשעה מוקדמת , מחכים יום שלם שיגיע ההליכון וכלום!!
ההליכון הגיע רק לאחר חודש!!
רציתי לפני כן לבטל את ההזמנה ואמרו שיגיע לנו פיצוי. שכמובן גם זה לא הגיע. ואפילו לא טרחו לעדכן אותי חודש נוסף! פשוט התנהלות בזיונית!
אין לי מילים מצטערת על כל שקל ששמתי!
תיזהרו.
תגובת החנות:
שלום רב,

בשל בעיות לוגיסטיות חל עיכוב באספקת המוצר.
בבדיקה מול ספק המוצר חברת "אביר ספורט" המוצר סופק ע"פ התיאום שנעשה מול הלקוחה או מי מטעמה.
בדקנו את הנושא גם מול הלקוחה, יתכן והייתה אי הבנה בעניין מועד התיאום.

אנו מצרים על אי הנעימות

מוצר:
הליכון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם לתאר את שני הקניות האחרונות אתאר אותם כסיוטית...פשוטו כמשמעו, הזמנתי מוצר לאבי המבוגר, היה אמור להגיע אחרי 7 ימי עסקים, לא רק שלא הגיע בזמן אלא שבועיים אחרי הם אמרו כי המוצר לא קיים במלאי, וזאת אחרי שהתקשרתי מספר פעמים טענו כלפי כי המוצר נשלח וכנראה אבד בדואר ישראל, נאלצתי לבטל את ההזמנה, עשיתי הזמנה חדשה, אולם הפעם בקשתי לאסוף את הפריט מהמחסנים שלהם ברמלה, לארח מספר ימים אספתי את החבילה, הגעתי לבית וגיליתי כי כבל ההפעלה של המכשיר לא נמצא באריזה, הודעתי להם, ואמרו לי , סליחה טעות. אנו שולחים בדואר, כמעט שלושה שבועות של שיחות ובקשות, אפילו אמרתי להם כי אני מוכן לקנות את הכבל מכספי מחנות חשמל, רק שיציינו את סוג הכבל, גם זה לא אמרו, בקיצור אחרי כשלושה שבועות הגיע הכבל המיוחל לביתי. מה שגרוע בכל, השרות לקוחות שלהם, אומרים כל הזמן את אותה תשובה, "נשלח" יגיע אליך" "זה בדואר" "נוציא אליך שוב". לאחר סיוט ועצבים של יותר מחודש וחצי אבי סוף סוף יכול להשתמש במכשיר.

מקווה שישפרו את השירות הואמינות שלהם בהקדם, ממש מאכזבים לצערי.
תגובת החנות:
שלום רב,
צר לנו לקרוא את הדברים.
מר ברון הינו לקוח חוזר שלנו שרוכש אצלנו שנים רבות.
לצערנו תקלות קורות, אצלנו כמו בכל מקום אחר.
במיוחד "בתקופת הקורונה".
פנייתו של הלקוח לא נסגרה עד לגמר טיפול לשביעות רצונות המלאה.
אנו עושים את מירב המאמצים למתן שרות מצוין ללקוחותינו


מוצר:
Legxercise
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוקד מכירות המחזיק גם תחנת שידור טלוויזיונית יוצר הילה של אמינות שלא עומד בהכרח במבחן-המציאות.
בחודש מאי 2020 קניתי בערוץ הקניות שעון CITIZEN לגבר דגם: BM7430-89L.
עשרה ימים מיום הקנייה התקבל השעון בביתי באמצעות שליח.
העפתי בו מבט והחזרתי אותו לקופסתו, מאחר והתכוונתי לענוד אותו ביום חג ומועד.
כבר במבט ראשוני בשעון משהו בו נראה לי משונה (היו חסרות בו שתי הגבהות מתכת המגנות על כתר השעון, אז טרם נפל לי האסימון מה מפריע לי) אבל אז נחה-דעתי כאשר ראיתי שהניירת בקופסת השעון המציינת את סימון הדגם תואמת את סימון הדגם בחשבונית (BM7430),מה גם שבשרטוט השעון בניירת שצורפה לקופסת השעון נראה כתר השעון ללא הגבהות משני צדיו.
מספר שבועות לאחר קבלת השעון ראיתי בדרך מקרה בערוץ הקניות שוב את אותה עסקה של השעון ,אך הפעם לא נעלמה ממבטי שהשעון המוצג בשידור איננו השעון שקיבלתי.,
בחודש יוני 2020 פניתי ליבואני סיטיזן בישראל "קבוצת יבנה",כדי לברר מהו הדגם שאני מחזיק בידי.
הוברר לי על-ידי שתי המוכרות שי ורבקה שאני מחזיק בידי את דגם השעון AW1240-57L הזול מהדגם : BM7430-89L אותו הייתי אמור לקבל.
כבר במעמד אותה שיחה הוצע לי לבצע החלפת דגם, ההחלפה בוצעה על ידי היבואן והמוצר הנכון הגיע אליי באמצעות שליח שלושה ימים לאחר שיחתי עם המוכרות שי ורבקה.
מסקנות: כאשר אתם מקבלים מוצר שקניתם, בידקו היטב , האם דגם המוצר תואם את הזמנתכם, אותי ערוץ - הקניות הצליח לבלבל לזמן-מה, בזכות הדמיון הקיים בין שני דגמי השעונים ( דגם: AW1240-57L נעדר הגבהות משני צדי כתר השעון ) ובזכות הניירת בקופסת השעון שהייתה בתאימות עם הדגם המופיע בחשבונית הקנייה,(BM7430).
כך ערוץ-הקניות סיפק לי שעון דגם: AW1240-57L הזול מהדגם שהזמנתי...
אל תתרשמו מאחוזי ההנחה הגבוהים,בסיס חישוב ההנחה הוא המחיר הקטלוגי של המוצר ולא המחיר שבו נמכר המוצר בדרך שגרה.
תגובת החנות:
שלום רב,
צר לנו לקרוא את הכתוב.
ע"פ הנתונים המצויים אצלנו, העובדות כדלקמן-
ביום 9.6 סופק ללקוח שעון ע"פ הזמנתו.
לאחר חמישה ימים, ביום 14.6,פנה הלקוח לשרות הלקוחות שלנו בטענה שסופק לו דגם אחר ממנה שהובטח.
למרות שאיננו מוכרים דגמים נוספים מהשעון, התנצלה בפניו נציגת השרות ומידית פתחה ללקוח בקשה להחלפת המוצר בביתו, עם שליח על חשבוננו כמובן.
ביום 2.7 בוצעה ההחלפה.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים על מנת להעניק ללקוחותיו את השרות הטוב ביותר.
אנו מצרים על אי הנעימות.

מוצר:
שעון CITIZEN טיטניום לגבר דגם BM7430
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר ב-9/5 שולחן מתקפל מעץ במבוק למחשב נייד, וההזמנה התקבלה ב-10/5 ואף הודפסה תעודת משלוח בתאריך זה שהגיעה עם המוצר. במעמד ההזמנה הרושם היה שהמוצר מגיע עד הבית תוך 14 ימי עסקים ועל המשלוח משלמים 25 ש"ח. בפועל המשלוח הגיע דרך בוקסאיט boxit לנקודת איסוף בתאריך ה-14/6 (מעל לחודש אחרי ההזמנה) בלי לעדכן בכלל מה מצב המוצר בשום שלב מלבד כשההזמנה כבר הגיעה לנקודת האיסוף (כמובן גם לא נשאל לאיזו נקודת איסוף עדיפה ולא כלום). כמובן שכשהתקשרתי להתלונן לספק ממנו נשלחה ההזמנה Matrix מטריקס אלקטרוניקה בע"מ הנ"ל זרקו את האשמה על ערוץ הקנייה וטענו כי הודיעו יום לאחר ההזמנה (11/5) שהמוצר נגמר במלאי ויחזור רק באמצע יוני. אף אחד לא יידע אותנו ולא שאל לדעתנו. והנציגה בשירות לקוחות של ערוץ הקניות גם היא התנערה מאחריות, טענה שרשום במפורש בעת מעמד הקנייה שהשירות ניתן דרך נקודות משלוח ושלא ידוע לה מדוע המוצר הגיע כה מאוחר. בקיצור, צריך להגיד תודה שבכלל הגיע משהו.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוחה ביצעה את ההזמנה באופן עצמאי באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
בעמוד המכירה,במפרט הטכני מצויין מפורשות:
"משלוח באמצעות Shop & Collect,
השירות מאפשר לכם לקבל משלוחים,לבתי העסק הקרובים למגוריכם הפתוחים בשעות גמישות, 6 ימים בשבוע.
לאחר ביצוע ההזמנה ,יתקבל מסרון עם עדכון לגבי סטטוס המשלוח ואיסופו".
העיכוב באספקה נבע מבעיות לוגיסטיות אצל ספק המוצר עקב "תקופת הקורונה".
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה .

מוצר:
שולחן מתקפל מעץ במבוק למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב 20.5 מאוורר יונדאי 26 אינץ - ב 24.5 קיבלתי ע" שליח מאוורר להפתעתי דגם קראווס 26 אינץ שונה מהדגם שהזמנתי בפועל - המאוורר הגיע ללא חשבונית מס וללא חשבונית רכישה . למחרת התקשרתי לערוץ הקניות והבטיחו להחליף את המוצר . כעבור זמן מה ולאחר שהמוצר לא הוחלף כפי שהובטח , השלמתי עם המצב והתקנתי את המאוורר . בשיחות חוזרות ונשנות עם שרות הלקוחות של האתר בהן אני מבקש חשבונית רכישה וחשבונית מס של המאוורר קראוס לצורך הצגה במקרה ויופיע פגם או קלקול במאוורר שקיבלתי , קיבלתי רק הבטחות שאקבל את המסמכים הדרושים . עלי לציין שללא המסמכים לא אוכל לקבל שירות תיקונים בתקופת האחריות על המוצר שקיבלתי . לקח : פעם אחרונה שאני רוכש מוצר מהאתר ושנית חשוב לי שאחרים ידעו על חוסר האמינות היעילות של שרות הלקוחות של האתר
תגובת החנות:
שלום רב,
פנייתו של הלקוח בבדיקה וטיפול מול ספק המוצר-חברת עשינו עסק
אנו עוקבים אחר הפניה,ונדאג לטפל עד לשביעות רצון הלקוח
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות

מוצר:
מאוורר יונדאי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 29.3.29 רכשתי מערוץ הקניות בטלויזיה את מכשיר הכושר Total flex בסכום 1390 שח. המכשיר הגיע בחמישי האחרון וכשפתחתי אותו ראיתי שאין בו את החלקים ה"אופציונלים" הנוספים המגוונים מאד את מבחר התרגילים שניתן לבצע וכפי שמופיעים במדריך ובסרטוני המכשיר בטלויזיה ובאתר .

בטלויזיה נאמר בפירוש ע"י המציג שניתן לרכוש את החלקים בנפרד. על כן, התקשרתי היום לשירות הלקוחות ע"מ לברר מדוע לא נשלחו ואם לא ,רציתי לשלם את התוספת עבורם.

2 נציגות ענו לי באופן חד משמעי שאין להם חלקים נוספים לרכישה.

מאד התאכזבתי ובקשתי שיבואו לקחת אותו . ענו לי הנציגות שערוץ הקניות לא אוסף חזרה ושאשלח אותו על חשבוני !

ביקשתי שיחת מנהל ואתמול התקשרה מנהלת שטענה שהערוץ שומר לעצמו את הזכות שלא להביא חלקים אופציונלים וסירבה בתחילה לבקשתי לשלוח שליח לאסוף .רק אחרי שהודעתי שבכוונתי לפנות למועצה לצרכנות כי מדובר בהטעיית הצרכן התרצתה והסכימה לשלוח איסוף .

מדובר במכשיר שלא כולל את כל החלקים של המכשיר המקורי ,כך עפ , התמונות בחוברת ההרכבה ובחוברת ההדרכה ,בסרטוני הטלויזיה והוידאו ועפי דברי המציג בטלויזיה " שניתן לפנות בעניין למחלקת ההזמנות " .

תגובת החנות:
שלום רב,
לקוחה פנתה לשירות הלקוחות שלנו והלינה שבהוראות שימוש ישנם חלקים אופציונאלים שלא קיבלה.
נמסר ללקוחה שחלקים אלה הינם חלקים אופציונאלים שלא אמורה לקבל יחד עם המוצר המקורי שסופק לה.
חשוב לציין ולומר שאנו מתחייבים לספק את המוצרים והחלקים בדיוק לפי מה שמראים ומתחייבים בשידור המוצרים.
לגבי החלקים האופציונאלים,כשיש אותם במלאי אז ניתן לרכוש אותם בתוספת תשלום,לדאבוננו המלאי של חלקים אלו אזל,ולכן נמסר ללקוחה שלא ניתן לרכוש חלקים אלו.
הלקוחה כעסה מאוד על התשובה ואף קיללה את נציגות השירות ששוחחה איתם.
לפנים משורת הדין,ולמרות שקיבלה בדיוק את מה שהובטח בעת המכירה,אושרה ללקוחה החזרה על חשבוננו והמוצר נאסף לצורך ביטול וזיכוי עסקה.

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות

מוצר:
Total flex 146689
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שלישיית מכנסיים מק"ט 1300167 hollywood pants colors וקיבלתי 3 גופיות מחטבות. התקשרתי לשירות הלקוחות ונעניתי שהייתה טעות במחסן ולצערם גם אין את הפריט במלאי - חווית שירות נוראית. הרכישה נעשתה בטלפון- האם גם הטלפנית לא ידעה שהמוצר לא במלאי?
תגובת החנות:
שלום רב,
ללקוחה בוצעה הזמנה עפ בקשתה, שלישיית מכנסיים.
עקב טעות של המחסנאי, נארז מוצר אחר משהוזמן.
לצערנו טעויות אנוש קורות מידי פעם.
התנצלנו כמובן בפני הלקוחה והסברנו שנגיע אנחנו לקחת את המוצר וכמובן נזכה זיכוי מלא.
למוצר המבוקש אכן אזל המלאי אך צפוי להתחדש בזמן הקרוב.
נשמח לחדש את ההזמנה כשיתחדש המלאי.
ערוץ הקנות מצר על אי נעימות.
מוצר:
שלישיית מכנסיים hollywood pants colors
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה סטנדרטית סך הכל ללא בעיות. שילמתי והמוצר הגיע ללא סיבוכים. המוצר הגיע בזמן
מוצר:
XENON מערכת סירים ומחבתות 16 חלקים יציקת אלומניום בציפוי אבן שיש GREBL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה לא לרכוש דרך ערוץ הקניות!
הזמנתי מוצר והוא הגיע לכתובת שגוי , אך מסתבר שאותם זה לא מעניין.
לא מגיבים למיילים ולא מחזירים את הכסף או שולחים את המוצר לכתובת המעודכנת.
לא להתקרב!
תגובת החנות:
שלום רב,
לקוחה ביצעה עצמאית הזמנה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ועדכנה בעצמה את הכתובת למשלוח המוצר.
לאחר כשבועיים פנתה הלקוחה לשירות הלקוחות וטענה שהכתובת שרשומה בהזמנה הינה כתובת שגויה וביקשה לבטל את ההזמנה.
העסקה עברה לתהליך ביטול מול הגורם המטפל ומכוון שההזמנה נמסרה כבר בכתובת השגויה שהוזנה בעת ההזמנה היה צורך בברור מעמיק יותר.
לבקשת הלקוחה, העסקה בוטלה וזוכתה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.

מוצר:
גריל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לכאן במיוחד כדי לכתוב לכולם לא לרכוש מהם וראיתי שאני ממש לא הראשון שעושה זאת.
שירות לקוחות גרוע, המתנה לא הגיונית למוצר ועל ההמתנה יתנו לך להמתין עוד לתשובות ובירורים. עם כל כך הרבה אופציות לקניות באינטרנט היום, אמליץ בחום לכולם להתרחק מהם ולקנות איפה שבאמת אכפת לחנות מהלקוח.
תגובת החנות:
שלום רב ,

מדובר בהזמנת אינטרנט, בה האספקה כפופה למלאי הספק.
הלקוח פנה אלינו אתמול והלין כי טרם סופק המוצר,
הובטח לו כי העניין יבדק בדחיפות ונחזור אליו עם תשובה.
לצערנו לקוח בחר לא להמתין לתשובתנו ובאותו היום פרסם בזאפ.
בבדיקה מול ספק המוצר "אלי כהן" מסתבר שאכן נוצרה בעיית מלאי ולכן ההזמנה התעכבה.
לקוח עודכן וביקש לבטל את ההזמנה.
ההזמנה בוטלה לבקשתו.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות
ועושה את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותיו שרות מהיר ואיכותי.


מוצר:
NORMANDE מסחטת פירות וירקות קשים, 800 וואט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר. מתחייבים לשבועיים ימי אספקה אבל לא מקיימים. אחרי חודש שהספה שהזמנתי לא הגיעה יצאתי קשר והודיעו לי שעליי לחכות עוד חודש כי הספה אזלה מהמלאי ושזה חוקי מבחינתם כי זה כתוב באותיות הקטנות. פשוט מאכזב!!! פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמינה מערוץ הקניות!!
תגובת החנות:
שלום רב,
עקב ביקוש גדול למוצר המלאי אזל.
מדובר בהזמנת אינטרנט והאספקה כפופה למלאי הספק,
זה כתוב גם בתקנון, גם בעמוד המכירה וגם באישור ההזמנה שמקבל הלקוח לאחר הרכישה
("אין באפשרותנו להבטיח שהמוצר אותו רכשת יסופק לך במקרה של העדר מלאי אצל הספק")
הצענו ללקוחה להמתין לחידוש המלאי,
כמובן שגם עומדת לה הזכות לביטול העסקה וזיכוי כספי מלא.
ערוץ הקניות יכבד כל החלטה.
אנו מצרים על אי הנעימות




מוצר:
SIRS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה קלה, השירות היה טוב, זמן ההובלה התאחר וחברת ההובלות היתה בלתי נסבלת. שירות הלקוחות טיפל בבעיה במהירות ובאדיבות. תודה.
מוצר:
מזרן פרימו קנדה 140/190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקסר קנווד מדגם KVL-8300 מערוץ הקניות.
ההתחייבות הייתה עד 7 ימי עסקים, מסתר כי הנציגת מכירות העבירה פרטים לספק שהיו תקפים מלפני יותר מ10 שנים ולא העבירה את הפרטים העדכניים שניתנו לה. לאחר שקיבלתי את המוצר באיחור שמתי לב כי אריזת המוצר חתוכה ב3 מקומות עם סכין בנוסף היה רטיבות באריזה למטה והקרטון היה נפוח כאילו הוא ספג לחות, האריזה הייתה פתוחה ולא כמו שאמורים לקבל מוצר חשמלי.וערוץ הקניות, בטענה כי הם לא מודעים איך המוצר נראה ומדוע זה קרה והפילו את האחריות על הספק.מאחר ואני קניתי את המוצר מערוץ הקניות חיפשתי תשובות מהם ולא מהספק והם התנערו מכל אחריות.
לאחר ויכוחים אינסופיים קיבלתי תשובה שהם יעבירו פנייה לספק ואם אני רוצה אני גם יכולה לפנות לספק (למרות שאני לא אמורה) וחיכיתי לתשובה מהספק, כאשר ראיתי שאין תשובה נאלצתי להתקשר בעצמי.התקשרתי לטלפון שנתנו לי ערוץ הקניות, מסתבר שזה היה מספר של מוקד מכירות והם נתנו לי מספר של "מוקד שירות" המספר לא היה מחובר ולא היה מענה.רציתי לדעת מי הספק שמספק מוצרים באיכות כזאת ירודה ללקוחות.התוצאות היו מורטות עצבים, מוצרי חשמל שמתלקלים אחרי שנה, מוצרים שיש עליהם אחריות ולקוחות עדיין מחכים טיפול וכ'ו.חזרתי לערוץ הקניות בטענה שהספק מפוקפק ואין מענה בנוסף יש כאן עבירה על חוק שאסור להשמיט פרטים במוצר.דרשתי לבטל את הקנייה, הם בטענה שהמשרדים של הספק סגורים ולכן לא יהיה ניתן לבטל היום.
רק לאחר שביקתי ביטול יצרו איתי קשר מהספק שאלתי אותה מדוע באריזה הייתה חתוכה ב3 מקומות היא אמרה שהם חותכים את המק"ט והשאר היא לא יודעת, אמרתי לה שבכל זאת אני רוצה לבטל והיא בתגובה כי הספק ייצור איתי קשר כדי לקחת את המיקסר.פניתי לערוץ הקניות והם בטענה כי עד שהמוצר לא מגיע לספק אני לא יוכל לקבל ביטול עסקה, למרות שאת הכסף הם קיבלו ברגע,את הביטול ייקח לי כשבועיים להשיג. לאחר כ3 ימים הגיע המשלוחן של הספק ולקח את המוצר, המוצר כבר לא היה בידיי ולכן כן דרשתי ביטול עסקה במיידי.לאחר עימותים וויכוחים בלתי פוסקים ברמה של שעות ואף ימים, "הנפיצו" לי מסמך שנקרא "ביטול עסקה" ללא מספר ביטול וללא שום אסמכתא שמוכיחה שבאמת בוצע הביטול.למחרת פניתי אליהם שוב! והם בטענה שעדיין לא בוצע ביטול והם רק "התחילו תהליך של ביטול" וזה משום שבמוצר עדיין לא הגיע לספק אחרי ימים, מה שגרם לאי אמון ביני הלקוח לערוץ הקניות.הויכוחים המשיכו ללא הרף, השירות היה מזעזע בכל רמה שהיא. לא הייתי מאמינה שידברו ויתנהגו ככה ללקוח שחווה עוגמת נפש. לאחר כשבועיים מאז שביקשתי ביטול הגיע הרגע שבו ה" אחראית" אומרת לי ש"באמת" בוצע ביטול ואני יראה את ביטול תוך 24 שעות. לאחר 24 שעות לא היה ביטול, אמרתי לנציגת שירות כי הובטח לי ע"י האחראית כי אני יראה את הביטול תוך 24 שעות, היא טענה כי אני יראה את הביטול תוך 48 שעות, הסברתי לה כי הובטח לי כך ע"י האחראי והיא התחילה לתקוף שזה הנהלים וזה לא הובטח לי בכלל.יום למחרת, שוב זה מה שקרה ויכוחים,עוגמת נפש נציגים שמדברים בשפה לא ראויה.לאחר מספר ימים דומים קיבלתי ביטול.אני ממש לא מצליחה לעבור חווית רכישה כזאת לא הולמת. אני כן ממליצה לעשות לעצמכםטובה ולא לעבור את הגיהנום שעברתי
תגובת החנות:
שלום רב,

ההזמנה סופקה בעיכוב של יום אחד בלבד.
לקוחה פנתה לשרות הלקוחות שלנו והלינה כי האריזה הייתה קרועה.
לצערנו היא לא אפשרה לנו לבדוק את התלונה ובמידת הצורך להחליף את המוצר בחדש ובחרה לבטל את הזמנתה.
לקוחה התעקשה לביטול וזיכוי מיידי למרות שהוסבר לה שצריך קודם לאסוף ממנה את המוצר על מנת שנוכל לזכות את העסקה,
מתוך רצון לתת מענה הולם ללקוחה, עשינו ככל האפשר על מנת לזרז את התהליך והעסקה בוטלה וזוכתה במלואה תוך ימים ספורים.

אנו מצרים על אי הנעימות

כ.י.ד. ערוץ הקניות

מוצר:
מיקסר קנווד kvl-8300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיואשת משירות לקוחות שלהם. אני שוקלת פניה לבית משפט לתביעות קטנות. עוגמת נפש שלא תתואר. ואני הייתי לקוחה וותיקה שלהם.לא שווה גם 1 פשוט לא עובד מסך שחור.
תגובת החנות:
שלום רב,
הצטערנו לקרוא את שכתבה הלקוחה.
כנראה שהייתה אי הבנה מול ספק המוצר, "ניופאן".
אנו עומדים בקשר רציף עם הלקוחה עד לגמר טיפול לשביעות רצונה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים שברשותו על מנת לספק שרות מעולה ללקוחותיו
מוצר:
טושיבה 65' u5850
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחודש מאי 2017 סיר לחץ חשמלי. עבד בסדר עד שטבעת האיטום בין המכסה לסיר הפסיקה לאטום. בפרסומת לקניה פורסם שהסיר הוא מוצר בלעדי של ערוץ הקניות ולא ניתן להשיגו במקום אחר. בתחילת 2019 פניתי לערוץ בבקשה לספק לי טבעת איטום מתאימה. נאמר לי שעלות הטבעת 30 ש"ח אבל אין להם במלאי ויודיעו כשתסופק. מאז פניתי שוב שלוש פעמים ובכל פעם קבלתי תשובה דומה. לבסוף בחודש יולי 2019 הודיעו לי כי אין להם כדאיות כלכלית להתעסק יותר עם המוצר הזה. ולכן אין טעם שאפנה אליהם שוב.
מתברר שערוץ זה שמקרין יעילות הגינות ויושר אינו שונה מחנויות אינטרנט אחרות שכל מטרתן לפתות ולסדר קונים תמימים. ומהסיר שנותר בידי ושעלה יותר מ 600 שח לא נותר לי רק לעשות ממנו עציץ.
הלקח שקבלתי הוא שמומלץ להתרחק מהם ולא להתפתות בכל צורה שהיא למבצעים היפים שלהם.
תגובת החנות:

שלום רב,

הלקוח מטופל ממש בימים אלו במוקד שרות הלקוחות.
אנו נספק ללקוח את החלק המבוקש ללא תשלום,כפיצוי על העיכוב.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.


מוצר:
סיר לחץ FLAVOR MASTER 1000W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר אני קורא את חוות הדעת השליליות על החנות הזו, לא פלא שגם לי הייתה חווית קניה לא נעימה. אפילו כוכב אחד לא מגיע לחנות זו. זה התחיל בכך שהחלטתי לפנק את בת זוגתי עם שלישיית מחטבים דמוי ג'ינס לאחר שקפצה לי פרסומת של הערוץ עם המוצר בפיד הפייסבוק. ניגשתי לאתר ומשם הזמנתי את המוצר הנ"ל, אופן ביצוע ההזמנה באתר היה בסדר והוספתי הערות לגבי אופן המסירה. לאחר כמה ימים המשלוח לא הגיע למרות ששולמו דמי משלוח תוספת של 29 שקלים עבור משלוח "אקספרס", רק לאחר 4 שיחות עם שירות הלקוחות (שניים של בת זוגתי) וללא הסבר מצד הנציגות על הטעות שביצעו המשלוח הגיע לאחר תשעה ימים (להלן משלוח "אקספרס") בסביבות 18:00 ללא תיאום מראש בניגוד להוראותיי - את המשלוח יש לתאם מראש ובשעות הבוקר. איני מאשים באופן אישי את הנציגות אך "שירות" הלקוחות של הערוץ היא חוויה כלל לא נעימה, התשובות הן מתחמקות ושלא לדבר על פיצוי שכלל לא הוצע. בעקבות מקרה זה נוצרה אי נעימות אישית וכן החלטתי האישית שלא לרכוש יותר בחנות הערוץ. הנני מאוד מאוכזב מהתנהלות הערוץ והיחס שלהם ללקוח ששילם את מיטב כספו על מנת לקבל שירות.
תגובת החנות:
שלום רב ,

ההזמנה קיבלה אישור אשראי ביום 5.5.19 וסופקה ביום 13.5.19 (כשחג עצמאות חל באמצע)
סה"כ 6 ימי עסקים.
המוצר נמכר באספקה רגילה של 7 ימי עסקים למעט מקרים מיוחדים בהם הלקוח מבקש משלוח אקספרס, כמו במקרה הזה.
עקב תקלה מחשובית ההזמנה לא סופקה בלו"ז של משלוח אקספרס ואנו מאוד מצרים על כך.

הלקוח כמובן יזוכה בעלות משלוח האקספרס ששילם.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים שברשותו על מנת שמקרים כאלו לא ישנו.

מוצר:
מחטבים דמוי ג'ינס
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.