דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל לבית (אשדוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
חשמל כהן (י.כ.) 2003 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסי אלקטריק ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
48
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
40
1
7
נמצאו 48 חוות דעת גולשים על סי אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצרי חשמל לבית ומאוד נהנתי מהשירות ומהמוצרים חנות אמינה ואספקה מיידית מומלץ בחום וותיק מאוד בתחום ענף החשמל
מוצר:
מכונת כביסה 20050
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צילצנו לחנות - ענה קובי היה אדיב ומקצועי, בדק לנו מלאי במחסן ונתן תשובה מידית, (הגענו מתל אביב לחנות) רכשנו מיקסר קנווד המחיר הטוב ביותר שמצאנו ברשת, ושרות מעולה שלא הכרנו , תוך שעה הגענו לחנות המיקסר כבר חיכה לנו, נשאר רק לשלם ,
תודה על שירות מהיר, אדיב ומקצועי
אין ספק שבקניה הבאה נחזור לחנות הזו שוב
מוצר:
מיקסר קנווד KMIX80
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מהנמוכים בזאפ למכונת כביסה בוש מיבואן רשמי!
אספקה מהירה מאוד תוך פחות מ 24 שעות
מוצר:
מכונת כביסה WAN20150IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישת המוצר הייתה מעולה אבל מאותו רגע חווינו מפח נפש אחד אחרי השני. המוצר הגיע תקול (הדלת לא נסגרת, מלא דפיקות על המסגרת). כשהודענו לחברה שהוא הגיע תקול, אמרו לנו שאנחנו צריכים לחכות שבוע עד אשר יגיע. ביקשנו מהם שיזדרזו משום שאנו צריכים את המוצר על מנת לחמם אוכל לתינוק. אמרו שיעשו מאמץ. בסופו של דבר, גם אחרי שבוע לא הגיע המוצר. בכל פעם שהתקשרתי, נציג השירות תמיד היה עסוק בעוד לקוחות חוץ ממני. הם לא טרחו אפילו פעם אחת להתקשר (חוץ מאחרי שהזמנתי כדי לקחת את פרטי האשראי). בסוף החלטתי לבטל את העסקה ולקנות קצת יותר יקר אבל עם חנות שהיה לי נסיון טוב בעבר.
תגובת החנות:
1. סיפקנו את המוצר כפי שהובטח ובמהירות
2. רק על סמך דברי הלקוח שאמר שהמוצר פגום שלחנו לו מוצר חדש דרך חברת שליחויות
אנו שולחים עשרות מיקרוגלים כאלה ואף לא אחד יצא פגום
3. הייתה תקלה בחברת השליחויות ולא הוחלף לו המיקרוגל .
4. שלחנו מיקרוגל נוסף דרך החברת שליחויות
5. בשלב זה הלקוח התלהט ואף התחזה לעורך דין איים לזרוק את המיקרוגל שבידו מחוץ לבית
6. אנו מבינים את הרוגז אך לא מצדיק את הפעולה והאיומים השונים
7. בשלב זה לאחר האיומים השונים וההתחזות הלקוח הצענו לו שניפרד כידידים
8. מר שי החליט לכתוב חוות דעת שלילית ... זכותו ...
9. המיקרוגל הפגום טרם הגיע אלינו לכשיגיע נבדוק את מהות הפגם ( האם נעשתה בעקבות ההובלה או ע"י שי )

מוצר:
מיקרוגל MS2342D
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה המוצר הגיע מהר תוך יומיים ועד עכשיו אני מרוצה גם מהמוצר וגם מהשירות . באו לקראתי קיבלתי גם יותר תשלומים מהרשום באתר .
מוצר:
מזגן ECOLINE2 28
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הוגן , שירות ואחריות של יבואן מקורי כפי שהובטח , הגיע יום לפני שהובטח .
שלחתי הזמנה באתר אך פרטי כרטיס אשראי נמסרו בטלפון לנציג מהחנות
הוסבר לי שזה בשל בטיחות שכן רצוי לא להקליד פרטי כרטיס באינטרנט .
מוצר:
מקרר GRM6780S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיואר עגמת נפש שעוד לא חוויתי בישראל ב 10 שנים של קיניות און-ליין

הזמנתי מיישב כביסה ב 2.11
אמרו לספק תוך ימיים.
שלחתי מכתב ב 6.11 - אין תגובה
התקשרתי - יתקשרו אליך, יספקו מחר
וכך כל יום. 9 שיחות, 4 מכתבים.
אף פעם לא ענו לאי-מייל.
אף פעם לא התקשרו.
אף פעם לא התנצלו.
זרקו טלפון - 7 פעמים. גסות כזו עוד לא ראיתי בארץ.
ב18.11 הסבירו לי שלא מספקים להתנחלויות, כי אני לא גר בישראל (תקוע -11 דקות מירושלים). לחייב כרטיס אשראי זה לא הפריע להם.
אמרו לכיוצא דופן, כמחווה ענקית, יספקו מחר.
ואף אחד לא התקשר גם למחר
בטלתי את עיסקה אחרי גסויות בטלפוון. עוד לא קבלתי כסף בחזרה
מוצר:
מייבש כביסה ND707
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשיחה מקדימה עם החנות,נאמר לי שהמוצר זמין ובמחיר שרשום בזאפ.
הגעתי לחנות המוצר חיכה בשבילי בצד(בלי שביקשתי) התשלום היה מהיר,ואפילו דויד עזר לי לקחת את המוצר עד הרכב.

נהנתי.
מוצר:
מקרן קול hwf355
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם הראשונה שלנו בקניית מכשיר חשמלי גדול באינטרנט והיו חששות רבים. התקשרנו לחנות ונעננו על ידי אלכס האדיב שוידא שהמקרר במלאי, לקח את ההזמנה ואמר שהם מתחייבים לשבעה ימי עסקים לאספקה.

למרבה ההפתעה, עוד באותו היום התקשרו לתאם אספקה למחר. המובילים הגיעו בזמן ואכן התקשרו והתריעו כשעה לפני. באופן כללי היו אדיבים ונחמדים. ההובלה היתה בחינם, אבל כשהסתבר שהמקרר לא נכנס דרך הדלת, הציעו להכניס אותו דרך אחד החלונות. על תוספת עבודה של כעשר דקות, גבו מאתיים ש"ח. לא יודעת עד כמה הם קשורים לחנות, ואם מדובר במחיר סביר או לא, אבל רציתי לציין זאת כאן.

המקרר עצמו בסדר גמור בינתיים. מרכז שירות לקוחות של אמקור סייעו לנו בהחלטה מתי לחבר לחשמל וציינו שצריך להוסיף איזה התקן לשקע, שעולה 240 ש"ח נוספים ואפשר לקנות אותו רק מהם. אחרת הכרטיס הדיגיטלי של המקרר עלול להפגע משינויים במתח.
מוצר:
מקרר T560
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המזגן הגיע בזמן איך ללא התראה מוקדמת אלא 10 דקות למרות שהובטח להתקשר יום לפני הובלה, מזגן הגיע ללא גז כך שלא יכולנו להפעיל אותו ללא גז.
הדרגת אנרגיה צויין C
אך זה במפורש D לפי הניירות
כל השאר בסדר
תגובת החנות:
בס"ד

על מנת לעמוד בתנאי העסקאות ולעמוד באספקה מהירה של עד 7 ימי עסקים ולרוב הרבה פחות
מזה כפי המקרה הנוכחי אנו משתמשים במובילים מהירים שמגיעים לעיתים אף בהתראה
קצרה . בכל אופן אם לא היו יכולים לקבל את המזגן באותו היום היו מקבלים יום למחרת
מה שלא עולה על 7 ימים .
ביום ראשון בבוקר 26/08/12 קיבלנו מייל בנושא חוסר גז במזגן ובמקביל את החוות דעת
בזאפ . בכל תקלה ו/או בעיה במוצר יש אחריות מלאה ואף אפשרות להחלפת המוצר באם ישנו
פגם . כל זאת לא הובא לידיעתנו אלא רק אחרי כתיבת חוות הדעת וחבל שכך .
כל המוצרים שנמכרים על ידנו מגובים באחריות ושירות מלא מהחברות המובילות במקרה
הנוכחי בחברת אלקטרה .המקרה הובא לידיעת החברה ומטופל כיאות .
בכל מקרה אנו מחוייבים לאמון הציבור ואנו עומדים בכל הפרמטרים
לשירות ואמינות כלפי הלקוח .

מוצר:
מזגן קלאסיק 14
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות בכדי לברר האם יש את המוצר במלאי ונאמר לי שכן ואפשר לבוא לרכוש בחנות בלי בעיה ולקבל את המייבש מיידית , הגעתי לחנות ולאחר תהליך קצרצר קיבלתי את המוצר לשביעות רצוני. השירות היה אדיב ומקצועי, בעל החנות גם עזר לי לארגן את הרכב ולהעמיס את המייבש.

תודה רבה.


מוצר:
מייבש כביסה 47130
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מקרר חדש כשהישן כבר גסס, כך שמהירות האספקה היתה כמובן חשובה.
פנינו לחנות זו בזכות המחיר האטרקטיבי
ו"תו אמון הצרכן". נציג השירות (אדיב ומקצועי) אמר שההתחייבות היא לאספקה תוך
שבוע אבל הוא מאמין שזה יהיה יותר מהר.
בפועל, התקשרו אלינו לתאם את ההובלה עוד
באותו יום, וכבר למחרת המקרר הגיע.
תודה רבה!
מוצר:
מקרר 2558
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי את ההזמנה דרך האינטרנט ביום חמישי בערב, אך החלטתי שאנני רוצה למסור את פרטי האשראי באתר. ביום ראשון בבוקר, התקשר אלי נציג של החנות כדי לקבל את הפרטים והיה אדיב מאוד. החבילה הגיעה לדואר כבר ביום שלישי. שירות אדיב, מהיר ויעיל. אני מאוד מרוצה מהם
מוצר:
מסיר שיער hp6400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טלפנתי ולחנות וביררתי את המידות של המכשיר (מדדו בזמן שדיברתי איתם) הזמנתי את המכשיר במחיר שפורסם (149 ש"ח)ולאחר 20 דקות טלפנו אלי ואמרו שהמכשיר פגום ואין יותר במלאי. נכנסתי שוב דרך זאפ למצוא עוד מכשיר וראיתי שהעלו את המכשיר ל - 199 ש"ח. טלפנתי שוב ושאלתי מדוע העלו את המחיר ואמרו לי שעשו כך כדי שאנשים לא יקנו יותר, וזאת למרות שאמרתי להם שרשום אצלהם באתר שיש להם 4 יחידות במלאי. השירות היה מסביר פנים אבל כל ההתנהלות הזו חשודה ומעידה על חוסר מקצועיות - תלונה הוגשה במקביל לאמון הציבור
תגובת החנות:
אכן התקבלה ההזמנה בעת אריזת המוצר עלה חשד כי המוצר פגום המוצר נפתח נבדק ואכן נמצא פגום.
לאחר בדיקת מלאי התברר כי זהו המוצר האחרון ואין להשיג בזמן הקרוב את המוצר אצל היבואן.
מאחר ולוקח זמן להוריד את המוצר מסריקת זאפ (לעיתים 4 שעות ויותר) מעלים את מחיר המוצר עד
להורדתו הסופית לבל יזמינו אותו.(ניתן להגיע למוצר דרך דפי הסטוריה של גוגל למרות הורדתו מהאתר סופית)
המוצר הורד סופית מהאתר עוד באותו היום.
הלקוח זוכה במלוא הסכום.
הלקוח התלונן אף באתר זאפ.
מלבד ההזדמנות לגרום לנו נזק בגין מוצר של 149 ש"ח.
אנו חושדים כי הלקוח מונע מאנטרס כלשהו לפגוע ולגרום נזק וכיוון זה נחקר על ידנו.
אין שום תקלה במה שעשינו ולא הטענו אף אחד ובטח שלא בשביל סכום מוצר של 149 ש"ח.
כמו כן דברנו עם הלקוח מספר פעמים לנסות לשנות את המוצר למוצר אחר וכן פיצוי.
ובסופו של דבר החל מ- 17/08/11 הפסיק לענות לשיחותנו והקשר ביננו ניתק.
מוצר:
גריל 132
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נעים ואדיב:
-שיחת טלפון עם רכישת המוצר
-משלוח מהיר ביותר - המוצר הגיע לביתי לאחר יום אחד
-שליח התקשר לוודא שאנו בבית והביא את המוצר באריזתו במצב מצוין
-שיחת טלפון לוודא שביעות רצון מהמוצר. וכל זאת במחיר מצוין!
מוצר:
מגהץ קיטור GV9360
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה מהירה ונעימה במיוחד. המוכר אלכס נתן לי שירות יעיל ואדיב וכל מה שסוכם בוצע בפועל ואף מעבר לכך (מהירות האספקה)
מוצר:
מקרר 2558
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצוע ההזמנה היה נוח וקל. קיבלתי מייד תגובה טלפונית ונמסר לי על ביצוע משלוח ואכן המשלוח הגיע מהר ובמעוד שהובטח. שירות מצוין חווית קניה מעולה. מוצר בהתאם לצפיות.
מוצר:
מדיח כלים 6837
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר הופיע שהמגהץ קיים במלאי. לאחר שמילאתי את פרטי כרטיס האשראי וביצעתי את ההזמנה, התקשרו לומר לי שאין להם את המגהץ שהוזמן. ניסו למכור לי דגם אחר
מוצר:
מגהץ GV8360
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר לדגם היה הזול מבין כל החנויות כולל משלוח חינם תוך 7 ימים. התקשרו מהחנות יומיים לפני הזמן להודיע על משלוח ורק בגלל שלי לא היה נוח ביקשתי שישלחו לי את המקפיא ביום שישי ונעניתי באדיבות רבה.
מוצר:
מקפיא WVG262
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בחנות זאת כי המחיר היה אטרטיבי ונאמר שהאספקה תוך 7 ימי עבודה.
תוך 4 ימים המוצר כבר היה אצלי.
אחריות מקורית של קריסטל.
אין לי ולו טענה אחת...
מוצר:
מיקרוגל KOG86CH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצוין!

קיבלתי את המוצר יומיים אחרי שהזמנתי ישירות הביתה

עם אחריות מקורית מניופאן!

שירות מצוין ואדיב בטלפון של החנות
מוצר:
רדיאטור 1025
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי לקבל הסברים על המערכת וקיבלתי שירות אדיב...הזמנתי דרך האינטרנט...התקשרו אליי אחריי יום לאמת מספר נתונים...למחרת בבוקר המערכת כבר הייתה אצלי...תוך בערך 36 שעות.
המוצר מצוין ופועל היטב לשביעות רצוני.
המחיר הכי זול בארץ וברשת - עולה כמעט כפול בחנויות אחרות.
מוצר:
מערכת סטראו 2800
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית אני אתחיל בכך שהזמנת המוצר וקבלתו הייתה מהירה מאוד,בראבו לזה.
שהגיע השליח התברר לו שיש מדרגות לעלות. השליח שכח להביא איתו רצועות לעלות את המכונה ודרש ממני 100 שקל על זה שהוא ירים את המכונה על הגב שלו.
הטענה שלו הייתה שהחנות לא ציינה את זה שיש מדרגות.
אמרתי לו שישאיר את המכונה למטה, התקשרתי לחנות והם היו בשוק שהוא ביקש ממני כסף אף על פי שהמשלוח אמור להיות חינם,
הם ביררו את זה איתו והוא אמר שלא היה ולא נברא. אמרתי להם שישלחו מישהו לקחת את המכונה חזרה אני מבטל את העיסקה. והם אמרו שהם ישלחו שוב מישהו שיעלה את זה.
וכמובן שהם לא שלחו
לא מספיק כל זה, החנות רשמה על הקבלה שלי את כל מספר האשראי עם כל הפרטים: תעודת זהות תוקף של הכרטיס.
השליח שכח למסור את זה לאישתי ולכן חזר מהרכב והניח את זה על המכונה שמחוץ לבית.שדיברתי עם החנות נעניתי בתשובה המוכרת נבדוק את זה...
אני לא יודע את כמה אתם הייתם רוצים שזה יקרה לכם, אני לא לעולם לא יחזור לרכוש שם משהו.
מוצר:
מכונת כביסה 20161
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.