
מוצר מעולה, הזמנתי מטען אוניברסלי והוא ממש קומפקטי ונוח לשימוש, עובד עם כל סוללת ליתיום (אפילו ניסיתי על סוללה ממש ישנה של נוקיה) המשלוח עצמו הגיע ממש מהר תוך יום-יומיים, בעלי העסקים ממש חמודים!

מוצר מעולה, הזמנתי מטען אוניברסלי והוא ממש קומפקטי ונוח לשימוש, עובד עם כל סוללת ליתיום (אפילו ניסיתי על סוללה ממש ישנה של נוקיה) המשלוח עצמו הגיע ממש מהר תוך יום-יומיים, בעלי העסקים ממש חמודים!

אלופים! הזמנתי בשבע בבוקר ובאותו היום אחה״צ קיבלתי את המצלמה! שרות לקוחות מצוין ויחס אישי ממליצה בחום

שירות מהיר אדיב ויעיל גם במהלך ההזמנה וגם בביצוע ואספקה הכל היה לשביעות רצוני המלאה

הזמנתי באתר תיק למצלמה, הוא הגיע מהר מאוד, ונראה באיכות מעולה. לאחר מספר ימים שירות הלקוחות של פוטו נגבה יצרו איתי קשר לוודא שהכל תקין, שיתפתי שהיה פגם בתפר ברצועה בתיק, הם נתנו לי מענה מידי ומדהים ושולחים תיק חדש. אני ממש מרוצה מהשירות והמענה, ואשמח לרכוש בבית העסק שוב. תודה רבה!

הזמנתי מצלמה קטנה לילדה דרך האתר, יום למחרת כבר יצרו איתי קשר לווידוא חלק מהפרטים, והמצלמה נשלחה והגיעה ממש מהר.

רכישה ראשונה שלי, רכשתי תיק של national geographic. אך היה חסר שאקל כמו בתיאור של המוצר באתר… קצת התאכזבתי אבל לא נורא זה בסך הכל שאקל

שירות נפלא, אכפתי, מרגישים שבאמת חשוב לכם לייצר פתרונות המתאימים לצרכי הלקוחות. המוצרים באיכות גבוהה והמשלוח הגיע מהר.

שירות אדיב ומהיר וסבלני המענה בווצאפ (ע"י בן אדם!) היה מעולה וההזמנה הייתה מוכנה במהירות

תהליך הרכישה היה פשוט ונוח, השירות היה אדיב ומקצועי, והמוצר הגיע תוך ימים בודדים - פחות זמן ממה שהיה מתוכנן תודה רבה :)

קנינו באתר, קיבלנו בווטסאפ שירות אישי , יעיך ומקצועי, זמינות וסיוע בכל שאלה. חווית קניה מצוינת.

הזמנתי כוס עם תמונה במתנה. את ההזמנה עזרו לי לעשות דרך המספר וואצאפ, היו נחמדים ואדיבים ועזרו לי מאוד. ההזמנה הגיעה במהירות וללא בעיות. מרוצה מאוד, הייתי מזמינה שוב בשמחה וכבר המלצתי למשפחה להזמין מהם

יש באתר מבחר יפה, הסברים ברורים, מחירים מאוד הוגנים והכל הגיע ארוז טוב ומהר. תודה לכם!

ואו! מהירים כמו טיל, תוך שעתיים זה היה מוכן ובאיכות הכי גבוהה שיש, יש מבחר מטורף של מתנות באתר, מאוד מרוצה

הזמנתי מצלמות חד פעמיות, היה זמין מיידי, באתי לקחת והוציאו לי לרכב . חנות מדהימה עם אנשים נחמדים מאוד מקצועיים ואדיבים

ההזמנה באתר היתה קלה ופשוטה. ההזמנה הגיעה ממש מהר. המחירים נוחים. נהניתי! סיכוי טוב שאמליץ לאחרים גם

שירות מדהים וסבלני מאוד! הזמנו שתי תמונות ממוסגרות לכל עובד במשרד, ההזמנה הגיעה בצורה מסודרת, קפדנית, ובעיקר שימחה וריגשה את העובדים.

שירות אדיב ומקצועי. היו קשובים לרצונות שלי, וכשביקשתי שההזמנה תהייה באותו יום ועשו כל מה שהם יכולים על מנת לספק את ההזמנה באותו יום.

אחרי תקופה של חיפושים והתאכזבויות ממלאי חברות אחרות החלטתי לבצע הזמנה מפוטו נגבה, מענה ומשלוח מהירים מהצפוי, הכל הגיע ארוז היטב, ללא פגמים. ללא ספק אזמין שוב. (:

רכשתי מצלמה דרך האינטרנט. מרגישים שזה עסק משפחתי לפי החום והאכפתיות. שירות מהיר ואמין. למרות בעיות בתקשורת שהיו מהקצה שלי - עזרו לי ונתנו אפשרויות נוספות.

מעולים! גם המוצר ממש טוב ובדיוק מה שחיפשנו וגם הטלפון מהנציג שבירר כמה דברים על ההזמנה ודאג שנקבל כל מה שהיינו צריכים! תודה רבה. איזה מרענן זה לקבל שירות טוב מקצועי ואדיב בישראל. ממליצים!

התמונות הגיעו מהר מאוד ובאיכות מעולה הצוות היה אדיב ויעיל כשדברתי איתם ממליצה מאוד על המקום

שירות מעולה, האיכות מצויינת והמשלוח היה מהיר מאוד. כשלא הבנתי משהו פניתי בוואטספ וישר עזרו לי באדיבות ובשמחה. עסק משפחתי מצויין- תתמכו בעסקים קטנים זה חשוב!

ביצעתי רכישה דרך האינטרנט המחיר הכי זול שמצאתי המשלוח היה ממש מהיר ממליץ עליכם בחום

שירות לקוחות נהדר, מקצועי ואנושי. שירות מהיר ויעיל מבחר מוצרים מצויין, הדפסות מעולות של תמונות

ישר לאחר ההזמנה יצרו איתי קשר שההזמנה התקבלה, הגיע מהר עטוף היטב ושמור. בהחלט אזמין שוב אם אצטרך.