דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דה פון האוס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדה פון האוס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
664
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
518
6
140
נמצאו 664 חוות דעת גולשים על דה פון האוס
תמונת משתמש
שם:
hadas
תאריך:
08/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך זאפ קיבלתי שרות משני אנשים ששמם דימה ואלי נחמדים מאןד, עם הומור מצחיק
מוצר:
J7 pro
תמונת משתמש
שם:
בלה
תאריך:
08/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות הזויה לגמרי.
פעם ראשונה ביצעתי הזמנה לפני 3 חודשים כשהזמנתי מכשיר בצבע שחור הגיע אליי בצבע זהב. לאחר בירור עם החנות נאמר לי שזה מה יש ואין להם במלאי צבע שחור (לא ברור לי למה להטעות אנשים ולתת אפשרות של בחירה צבע שחור אם הוא כלל לא קיים במלאי)
ב 8/10/2017 נתתי הזדמנות נוספת לחנות כשביצעתי דרך האינטרנט הזמנה נוספת למכשיר וגם כן הייתה אפשרות בחירה של צבע (ושוב בחרתי צבע שחור) לאחר קבלת מייל על אישור ההזמנה שלי שמתי לב כי הטלפון שרשמתי מוטעה
התקשרתי לחנות על מנת לעדכן את הטלפון הנכון לצערי למרות מס' הזמנה שנתתי לבחור בשם נתנאל הוא לא הצליח לאתר את ההזמנה שלי לא לפי טלפון לא לפי מס הזמנה אך טען שהיות ושילמתי דרך כרטיס אשראי הם כבר מחזיקים במסגרת ושעליי ליצור קשר עם החברה ולבטל את המסגרת
בנוסף אמר שצבע שחור אינו קיים כלל אצלם במלאי.
ושוב מצאתי את עצמי בויכוחים איך יתכן כי מוכרים ללקוח משהו שכלל אינו קיים במלאי ואיך הוא לא מצליח לאתר הזמנה שלי אם אני קיבלתי מהמייל של החנות מס' הזמנה.
ממליצה בחום להתרחק מהחנות ולהזמין בחנויות אחרות
תגובת החנות:
בלה היקרה, הוסבר לך בטלפון שצבע שחור בדגם הספציפי הזה קיים ביבוא רשמי ויבואן מקביל יש בורוד וזהב ולא ניתן לפרסם את אותו מוצר בצבעים שונים של יבואנים שונים לכן מומלץ לצלצל לחנות לוודא מלאי. הרי שלחו לך מייל בנושא בפעם הראשונה שעשית הזמנה והסכמת לקבל זהב ובכל זאת עשית הזמנה פעם נוספת ושוב הוסבר לך אותו הדבר לגבי אותו מכשיר אז למה לכתוב תגובה שלילית ...?

מוצר:
פלאפון XIAOMI
תמונת משתמש
שם:
Ofer
תאריך:
06/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות לא טובה.
בראש ובראשונה, הם פרסמו באתר ובזאפ שהמוצר עולה מחיר מסויים, וכשהגענו לחנות הם אמרו שהוא עולה 120 שקל יותר, לכן תדעו שאפילו אם המוצר בראש הרשימה, זה לא אומר שהוא הכי זול, אלא שהם סתם הורידו את המחירים כדי להיות בראש הרשימה. בנוסף, הם הוציאו את המטען המקורי המהיר מהחבילה, הייתה לכך סיבה מוצדקת, לפחות לדברי המוכר אלי (שאסור למכור את המטען הזה בארץ), אך הם לא כתבו על זה שום דבר לא באתר ולא בזאפ.

בנוסף קניתי גם מגן מסך עם הטלפון, ורק אחר כך שמתי לב שהמגן בכלל לא מתאים והוא הרבה יותר קטן מהמסך.
גיליתי לאחר מכן שגם חבר שלי קנה בחנות הזה כשהיה לה בעלים אחרים. לאחר כמה חודשים הוא חזר עם בעיה במכשיר שהייתה מכוסה בביטוח, אבל אז התחלף המוכר לאלי, והוא רק התנער מהאחריות ואמר שזה בעיה של הלקוח שהתחלף הבעלים.
שתי הבעיות האחרונות רק מראות על החוסר אכפתיות של המוכר.

עד עכשיו המכשיר עובד, אך אני עדיין מצטער שלא קניתי אותו בחנות אחרת.

תקנו פשוט מחנות אחרת, אפילו אם היא עולה כמה שקלים פחות או יותר או טיפה יותר רחוקה.
תגובת החנות:
חוות דעת הזויה. לקוח ביקש וואן פלוס 3 ביבוא מקביל - הוסיפו לו לערכה ( שמגיעה בלי מטען בכלל) מטען לא מקורי כבקשתו .
מעבר לכך - המגן זכוכית שהודבק לו הינו מגן מסך מקורי של וואן פלוס בדיוק כמו אלה שמגיעים עם המכשיר ביבוא רשמי. לא מובן לנו על מה מצטער - קיבל בדיוק מה ששילם. אף אחד לא מוריד מחירים להיות מקום ראשון מר עופר , אנחנו מוכרים בדיוק במחירי האתר ולקוחות מקבלים את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

מוצר:
OnePlus 3T
תמונת משתמש
שם:
נורית
תאריך:
27/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. מקצועי מאוד, וגם אדיב וסימפטי. המחיר מצויין. ממליצה בחום. הגעתי דרך השוואת מחירים בזאפ.
מוצר:
Miaomi max
תמונת משתמש
שם:
Shlomit
תאריך:
27/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איפה אפשר למצוא עוד שרות וסבלנות ומענה אנושי יעיל ואדיב כמו שקיבלתי בסניף ברמת גן מהבחור בשם אלי
בחור נעים הליכות חייכן אדיב מקצועי ובעיקר סבלני
נישאל שאלות וענה בסבר פנים יפות
פשוט ממליצה בחום רב על הבחור בשם אלי
שרות מעולה !!!!
מוצר:
A7
תמונת משתמש
שם:
izikalbrecht1
תאריך:
27/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוקר טוב כמי שעוסק גם עם לקוחות בחברת הקייטרינג. יש לי רק מילה אחד טובה אלי המדהים שעובד בסניף רמת גן. בחור מדהים איכותי מבין וסובלני ללקוחות ובעל רמה גבוהה של נתינת שרות. יישר כולכם.
מוצר:
4a
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
25/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך זאפ לחנות הזו
אנשים ישרים ואמינים
אלי היקר שנתן שרות מהלב ונכנס ללב
ממליץ בחום על החנות ועל שני העובדים שנמצאים שם
דימה ואלי.. אתם צוות מנצח.
מוצר:
4x
תמונת משתמש
שם:
Yonatan
תאריך:
22/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך זאפ ודרך ההמלצות הטובות שיש באתר
קיבלתי שרות אדיב יעיל ומקצועי ברמות
מקווה שתעשו בחירה נכונה ותבחרו נכון
כי הם הכי מקצועי שיש
אלי ודימה אלופים ביותר
ממליץ בחום רב תודה!!!!
מוצר:
4x 64
תמונת משתמש
שם:
מנחם
תאריך:
22/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך זאפ נתנו לי שרות מעבר למצופה
שני חברה נאמנים ואלופים
ממש חווית קניה מהנה ומעולה
ממליץ בחום רב לגשת לשנים האלו
תודה לדימה ואלי
אם תשאלו אותי בחנות הזו הייתי ואקנה את כל המכשרים שלי
אלופים !!!!!!!
מוצר:
S8
תמונת משתמש
שם:
irena
תאריך:
21/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!!

קניתי מהחנות טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 4 MediaTek 3GB
לפני קניה התקשרתי לחברה "גט סל"(היה רשום בפירוש 12 חודשים ע"י יבואן גט סל ") שמספקת אחראיות לטלפון .בחברה "גט סל" נתנו מס' סניפים שמספקים שירות כולל סניפים בעפולה, מגדל העמק וחיפה.
אחרי קניה התקשרו מחנות "phonehouse"ואמרו עם אני אקנה מטען מקורי אז יהיה אחריות בכל סניף בארץ עם לא - רק בסניף רעננה, של לא מתאים לי.
את זה לא היה רשום בפירוש באתר החנות.
שירות לקוחות גרוע.
משקרים בנתונים באתר החנות,
לא נותנים אחריות כמו שרשום באתר.
לא עונים בטלפונים.
ברציני לבטל הזמנה לקניה ודורשת לבטל עסקה באשראי.

בקיצור הישמרו מהם!!
תגובת החנות:
נתחיל בכך שלקוחה לא חויבה בגין העסקה. בנוסף הוסבר ללקוחה שהמעבדה המרכזית של גט סל ( נותני השירות ) היא בתל אביב בנחלת יצחק. הלקוחה מתגוררת בצפון ולכן הוסבר לה שהסניפים בצפון הם רק נקודות מסירה ולא ניתן שם שירות תיקונים. בלי קשר - כמו שמופיע באתר שלנו - הציעו לה להוסיף 69₪ עבור מטען מקורי בלי קשר לסוג האחריות . אמרה שהיא לא ראתה באתר שהערכה מגיעה עם מטען תואם והיא לא מעוניינת וביקשה לבטל את ההזמנה . ההזמנה בוטלה במיידי ונשלח ללקוחה מייל ביטול .

מוצר:
Xiaomi Redmi Note 4 MediaTek 3GB
תמונת משתמש
שם:
Adam
תאריך:
21/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה טלפון שני שקנתי אצלם
התקשרתתי שוב קיבלתי מענה מעולה שוב
הגעתי לחנות קיבלתי הסבר מעולה בחנות ושרות אדיב ויעיל מאלי ודימה האלופים ממליץ בחום
אדם גולן.
מוצר:
S8 plus
תמונת משתמש
שם:
iliya
תאריך:
20/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה הזמנתי טלפון בצבע שחור במחיר מסויים, לאחר מכן מתקשרים אלי מהחברה ואומרים לי שהטלפון יגיע ללא אביזרים מקוריים ואני הסכמתי לזה. בנוסף הוא אמר והוסיף שהטלפון יהיה בצבע ורוד ולא שחור כמו שהזמנתי וזה כבר הטריד אותי, אמר לי שבצבע שחור אני יכול לקבל רק אם אקנה את הטלפון עם האביזרים המקוריים בתוספת תשלום. אני הזמנתי טלפון מסויים בצבע מסויים ולא אמור לשלם יותר ממה שכבר שילמתי אם כך היה כתוב באתר. הייתי צריך בסופו של דבר לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
כפי שהוסבר ללקוח בטלפון בסבלנות רבה ערכה לא מקורית של יבואן מקביל היתה באותו רגע רק בצבע ורוד. הומלץ לו לחכות יומיים או הנחה של 50 אחוז לערכה מקורית בתוספת של 40₪ במקום 80 וקיים במלאי בזהב , שחור וורוד. יש שוני בין סוגי היבוא ולכן לא תמיד כל הצבעים זמינים בסוג היבוא המקביל .

מוצר:
Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm טלפון
תמונת משתמש
שם:
iliya
תאריך:
20/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה הזמנתי טלפון בצבע שחור במחיר מסויים, לאחר מכן מתקשרים אלי מהחברה ואומרים לי שהטלפון יגיע ללא אביזרים מקוריים ואני הסכמתי לזה. בנוסף הוא אמר והוסיף שהטלפון יהיה בצבע ורוד ולא שחור כמו שהזמנתי וזה כבר הטריד אותי, אמר לי שבצבע שחור אני יכול לקבל רק אם אקנה את הטלפון עם האביזרים המקוריים בתוספת תשלום. אני הזמנתי טלפון מסויים בצבע מסויים ולא אמור לשלם יותר ממה שכבר שילמתי אם כך היה כתוב באתר. הייתי צריך בסופו של דבר לבטל את ההזמנה.
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm טלפון
תמונת משתמש
שם:
עמיר
תאריך:
19/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון דרך האינטרנט, וכאשר הייתי צריך לשנות את פרטי ההזמנה, דימה ביצע זאת בהבנה, הקשבה ושרותיות רבה.

חווית רכישה מצוינת, אחלה מחיר, וללא ספק ארכוש שם שוב.
מוצר:
טלפון Xiaomi note4
תמונת משתמש
שם:
Pavel
תאריך:
18/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר ענה לנו על כל השאלות, הסביר כל מה שצריך ועזר לבחור את המכשיר
ממליץ על החנות!
מוצר:
Xiaomi 4x 64
תמונת משתמש
שם:
Shalhevet
תאריך:
16/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך זאפ. קיבלתי יחס אישי. לגשת לאלי. מקצועי ברמות על. אמיתי שימליץ לכם על המכשיר הנכון .
מוצר:
A5
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
14/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!
קניתי מהחנות איי פון ואחרי 8 חודשים הוא התקלקל (לדעתי מכרו לי מכשיר משומש במחיר של חדש) כרגע אין שירות מטרטרים אותי ובנתיים קניתי מכשיר אחר כי אין שירות. בקיצור הישמרו מהם.
תגובת החנות:
לקוח רכש אייפון 7 ביבוא מקביל וכפי שהוסבר לו במעמד המכירה - לא ניתן לקבל שירות אצל היבואן הרשמי אלא רק במעבדה פרטית. לא ברורה לנו תגובתו של הלקוח - מופיע באתר שלנו והוסבר לו שההבדל בין יבואן מקביל לרשמי הוא 200 שח ויש הבדל גם באחריות וגם במטען המקורי. בכל זאת בחר ביבוא מקביל . זכותו אך לא ברור על מה בחר להתלונן.

מוצר:
איי פון 7
תמונת משתמש
שם:
לאה
תאריך:
14/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהעסק הזה כמה שיותר מהר , שרות ממש גרוע, חוסר אמינות בפרסום, הגעתי לרכוש טלפון נייד, אחרי שבררתי תחילה טלפונית, המוכר ניסה באגרסיביות למכור לי אחריות נוספת.
מוצר:
שיומי נוט 6 פרו
תמונת משתמש
שם:
יוכי
תאריך:
13/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך זאפ לחנות והתרשמתי לטובה מהשרות והיעילות והמקצועיות של העובדים. במיוחד של אלי! שירות ויחס מעולים!!! ממש תודה!!!
מוצר:
xiaomi redmi note4x 64 gb
תמונת משתמש
שם:
Rami
תאריך:
13/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוסר אמינות מוחלט ונסיון לעשות upsale בכל מחיר. להלן הסיפור:

התקשרנו לברר לגבי גלקסי S7. המחיר באתר 1844 ש"ח וכך אכן נאמר בטלפון שיעלה. יש במלאי? כן? יבואן רשמי? עולה יותר. טוב כמה? "אני אעשה לך ב2000 ש"ח כולל מטען מקורי ואחריות לשנתיים". סבבה, יש במלאי - כן אחרון צבע שחור. מצוין, טוב אני יוצא מגיע אליך תוך שעה, אתה שומר לי? "כן בטח".
יצאנו מכוכב יאיר לרמת גן והגענו כדי לקבל את ההצגה הבאה:

אלי: מחפש בארונית... "דימה, איפה הטלפון ששמתי כאן?"
דימה: היה שליח לפני 10 דקות לקח..
אלי: מה? שמתי בצד ללקוח...
דימה: למה לא אמרת לי? נכנס מישהו רצה לקנות וקנה (הערה שלי: עכשיו זה כבר לא השליח... ;-), דימה מוצא מוצר שלא במקום הסודר כי זה "בצד"... נו... )
וכך הלאה... הבנתם???

עכשיו הוא פונה אלינו ומתנצל, אבל אני אפצה אתכם בהנחה יפה על S8....
יעלה 2,000 ש"ח? ברור שלא אחי... אי אפשר, אבל תקבל הנחה...
הבנתם את התרגיל? יגיעו הלקוחות לחנות נמכור להם מה שנרצה...

טוב, אנחנו מתעקשים. רוצים S7. יכול להביא?
אלי: רק ביום ראשון, שליח עד הבית על חשבוננו
אנחנו - יללה סבבה (מתחיל לחשוב: אולי באמת טעות תמימה, וגם אם לא - לפחות יודעים לצאת בסטייל ולשמור על השם...). חזרנו הבייתה, נקבל ביום ראשון.

הבוקר: טלפון מאלי....
דיברתי עם הבוסית שלי, אין לנו יותר, יש רק של סאני (אני: נו זה היבואן הרשמי על זה דיברנו מההתחלה...), זה עולה בעיקרון 2400 אבל בגלל הפדיחה ניתן לך ב 2,200...
אני: מלכתחילה דיברנו על יבואן רשמי אבל ב 2,000. זה מה שמוכן לשלם.
אלי: ב 2,200 זה בלי רווח... זה רק כדי לפצות אתכם...

הכל אגב בשיא האדיבות וברהיטות חלקה למשעי.

בשלב הזה איחלתי להם שבוע טוב, אבל החלטתי שאני משתף.
מניח שאני לא הראשון ואולי לא האחרון שפוגש את המחזה הזה...

שבוע טוב לכולם ומסחר הוגן....
תגובת החנות:
צר לנו שאכן אזל המלאי ולא שוריין המכשיר ללקוח . יבואן רשמי עולה 499₪ יותר מיבואן מקביל וללקוח הוצעה הנחה של מעל 250₪ , לא דובר איתו על יבואן רשמי בשום שלב אלא על יבואן מקביל עם אחריות שנתיים ב1999₪. ניסינו להסביר בנועם אכן ולבוא לקראת הלקוח אך לא היה עם מי לדבר לצערנו . אנחנו משתדלים לתת שירות נפלא ללקוחותינו - צר לנו שלא הצלחנו במקרה הזה
מוצר:
גלקסי S7
תמונת משתמש
שם:
Dana Hazi
תאריך:
11/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי על מוצר חדש מהקופסה עטוף בניילון. אחרי התשלום, מול העיניים המוכר פתח והחליף את המטען המקורי למטען לא מקורי. לאחר מכן טען שהמטען שהיה בקופסה ושהחליף לא היה המוצר המקור. המטען שהמוכר הכניס לקופסה לא התאים לסוג הטלפון. לא אהבתי את השירות שקיבלתי כלל, הם לא ראויים לכוכבים ולציון טוב כלל אם הם מרמים אפילו לקוח אחד.
תגובת החנות:
לקוחה ביקשה יבואן מקביל במחיר הזול יותר עם אביזרים לא מקוריים . לא ברור על מה התגובה השלילית ... קיבלה בדיוק את מה שמופיע באתר האינטרנט ואת מה ששילמה עליו.

מוצר:
Samsung Galaxy S7
תמונת משתמש
שם:
ran.ezyon
תאריך:
10/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לילד מכשיר. באתר היו אופציות לצבע זהב או לורוד. כמובן שלילד בחרתי זהב. להפתעתי קיבלתי ורוד... אף אחד גם לא טרח להודיע שאין להם את הצבע במלאי... התקשרתי להתלונן והמוכר דימה אומר שאין מה לעשות עם זה!!! ביקשתי מדימה שאם הוא לא מחליף מכשיר אז לפחות שיספק לי כיסוי שחור חינם כדי להסתיר את הורוד. הוא לא הסכים... שירות מתחת לכל ביקורות! לא להתקרב!
תגובת החנות:
חבל שאי אפשר לצרף הקלטה של השיחה עם הלקוח ולהבין איך דיבר לעובד שלנו בשביל להבין מדוע סירבו לתת לו כיסוי ללא עלות . יש גבול גם במחיר של לקבל תגובה שלילית בזאפ. ללקוח נשלח מייל בו הוא מאשר את הצבע , אבל עדיין כל מה שנגיד לא מצדיק את צורת הדיבור שלו . אי אפשר לצרוח ולקלל ואחר כך לבוא ולבקש דברים.

מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi 4A 16GB
תמונת משתמש
שם:
jakoblev10
תאריך:
10/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בפעם הראשונה דרך האינטרנט ביצעתי את הרכישה השלישית שלי במספר קיבלתי טיפול אישי ומסור כולל התאמות של כרטיסי הסים על ידי דימה ממליץ בחום שירות מעולה ומחירים הוגנים
מוצר:
iPhone 6s
תמונת משתמש
שם:
ברוך ואפרת
תאריך:
07/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו דרך זאפ החנות היתה סגורה ולמרות כל זאת נציג בשם דיצה הסכים לקבל אותנו ונתן לנו שירות מצויין. בא לקראתנו וחדל מעיסוקיו השונים כדי לעזור לנו. והכל בחיוך ובמאור פנים למרות שזה מחוץ לשעות העבודה שלו.
התייחס בצורה יפה ועניינית ונתן לנו רצון לבוא לקנות כאן שוב.
מוצר:
Xiaomi 4x
תמונת משתמש
שם:
hilel
תאריך:
07/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך זאפ השירות היה מהיר מקצועי מנציג בשם דימה ואלי מחירים הוגנים טובים ממליץ בחום לבוא ולקנות ולקבל יחס ושירות מצוין
מוצר:
Note 4x 32
6789
10
11
12
13
14
15
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply