דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

TMS

מחשבים, חומרה, תוכנה וציוד היקפי (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
וולקום טכנולוגיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בTMS ?
4.00
ציון ממוצע
24
חוות דעת בשנה האחרונה
527
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
3
0
1
6 חודשים אחרונים
7
0
6
שנה אחרונה
18
0
6
כל הזמן
416
4
107
נמצאו 527 חוות דעת גולשים על TMS
תמונת משתמש
שם:
matanel1880
תאריך:
27/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ספק כוח של Antec, הספק הגיע כמתואר אחרי יום לנקודת איסוף אחלה שירות תודה רבה
מוצר:
ספק כוח Antec 650
תמונת משתמש
שם:
shmuel4722
תאריך:
26/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מעבד - חנות טובה מאוד שלחו לי אותו תוך יום והמחיר הכי זול שמצאתי את המעבד הזה…
מוצר:
intel i5 8600k
תמונת משתמש
שם:
ivgenijeka12
תאריך:
23/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ספק כוח של חברת Corsair ממש איכותי משלוח מהיר מאוד הגיע לנקודת איסוף אחרי יום. מחיר הכי זול שמצאתי לספק הזה...
מוצר:
ספק כוח Corsair TX650M
תמונת משתמש
שם:
orizerum
תאריך:
23/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חברה חווית קניה טובה, נציג עזר לי לבחור מסך ואפילו המליץ לי על מסכים זולים יותר ומשתלמים יותר ממה שרציתי לרכוש בפועל וחסך לי כמה מאות שקלים... אמינות זה הדבר שיחזיר אותי אליכם תודה רבה
מוצר:
מסך Gigabyte M27F Gaming
תמונת משתמש
שם:
שניאור
תאריך:
13/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ספק כח הגיע אחרי יום לנקודת איסוף שבחרתי אחלה ספק אחלה שירות טוב תודה חברים
מוצר:
ספק כח COOLERMASTER 500W
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
06/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי SSD, משלוח הגיע אחרי יום, נדהמתי... עשיתי הזמנה טלפונית, נדיר ביותר אחלה שירות תודה
מוצר:
Samsung ssd 500gb
תמונת משתמש
שם:
probozer112
תאריך:
06/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה חוויה טובה מאוד, נציג עזר לי עם החלקים והמחירים היו טובים מאוד עזרו לי גם עם הדברים ואוטו והיו אדיבים ממליץ
מוצר:
מחשב I7
תמונת משתמש
שם:
ilan6098005
תאריך:
19/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשתי כיסא והגיע פגום, חיכיתי יום כדי שיגידו לי מה לעשות בעניין אחרי יום אמרו לי שאני חייב להחזיר אותו לחנות. והכי גרוע אמרו שהם לא יכולים להחזיר לי את הכסף עד שהם לא ישלחו את הכיסא ליבואן ושהוא יאשר להם שהמוצר פגום. שזו פעם ראשונה שאני שומע על תהליך כזה להחזר כסף ללקוח עקב מוצר פגום. כל התהליך נמשך כמעט חודש ימים ובסוף ונשארתי בלי שום מוצר והמבצעים שהיו בחנויות אחרות בחג כבר עברו. ורק עוד 14 ימי עסקים אקבל את הכסף בחזרה , לא אקנה משם שוב
מוצר:
כיסא PL4500
תמונת משתמש
שם:
sefi
תאריך:
10/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם לוחות גרפיים- במהלך על הקנייה עזרו לי רבות, המוצר הגיע מהר וגם שאיבדתי אתת החשבונית המשיכו לתת לי שירות כמה חודשים אחרי, ממליץ מאוד
מוצר:
לוחות גרפיים
תמונת משתמש
שם:
אבירם
תאריך:
27/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרועה , אני מאשקלון וקניתי מאוררים למארז , הם הגיעו לא תקינים
אחרי שיחות חוזרות ונשנות עם החנות ושליחה של המאוררים כל פעם מאילת לאשקלון ומאילת לאשקלון , לא רוצים להחליפם , וכל פעם אומרים איזה תירוץ אחר
של אדון המנהל שירן , שפשוט עושה שמה כרצונו . לא אחזור לרכוש שמה לעולם .
מוצר:
מאוררים למארז CF120 COOLER MASTER
תמונת משתמש
שם:
gal1systems
תאריך:
23/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה וגם ההסבר על רכיב החומרה בטלפון ביחס לשאר רכיבי המחשב הקיים. התחייבו עד חמישה ימים והגיעו לפני הזמן, תוך שני ימי עסקים כרטיס המסך gigabyte gtx 1660 ti כבר הגיע אלי עם שליח של UPS.
מבסוט לאללה. (תודה לנציג המכירות גידי)
מוצר:
Gigabyte GeForce GTX 1660 TI GV-N166TOC-6GD
תמונת משתמש
שם:
יריב
תאריך:
19/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי מחשב בהרכבה עצמית ורציתי להתייעץ עם תומך טכני ולא מערכת אוטומטית. החבר'ה חזרו אלי מיידית, הנחו, ייעצו ועלו על טעות קריטית שעשיתי. המחיר היה סביר מאוד והמחשב נחת אצלי תוך 3 ימים (אני גר ממש רחוק מהם).
מרוצה עד הגג
מוצר:
מחשב בהרכבה עצמית
תמונת משתמש
שם:
Anton
תאריך:
07/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסבירו לי בפירוט את הבעיה, תקנו ואמרו בגלל מה זה קרה ואיך הם תקנו את זה.
השירות היה טוב ונחמד. לא לקחו כסף על התיקון.
מוצר:
Intel i7-9700k
תמונת משתמש
שם:
יבגני
תאריך:
31/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזמן חיפשתי את האוזניות האלה. פתאום ראיתי אותן בחנות WELLcom. התקשרתי, ענו לי גידי. האוזניות לא היו במלאי אז ביצעתי רכישה מוקדמת וסמכתי שהם ייגיעו בזמן. ובאמת, במועד אפילו יותר מוקדם מהובטח קיבלתי את האוזניות עם השליח עד הבית.
פעם ראשונה קונה בחנות הזאת ובטוח לא הפעם האחרונה. יחס אדיב, סובלני קושב ומקצועי עם מענה לכל השאלות. נותנים לך את כל הזמן שבעולם (אפילו אם זאת רק שיחת טלפון) על מנת שתקבל את המוצר שאתה רוצה ולא תתחרט אחר כך.
ממליץ בחום על החנות!
מוצר:
אוזניות Cooler Master MH-751
תמונת משתמש
שם:
rafidq33
תאריך:
29/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ותקשור ברמה ! מתחייבים ל7 ימי משלוח אך מגיע תוך יומיים מרגע ההזמנה ! הכל הגיע כמצופה ,ממליץ בחום
-מחשב נייד
מוצר:
Lenovo V14 14" I7-1065G7
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
26/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מוצרים לבניית מחשב. שמחתי מאוד כשהתקשרו מהחנות לוודא תאימות, כדי למנוע טעויות ואי נעימות.
תלוי במוצר, המחירים בד"כ טובים, והמשלוח היה מהיר.
השירות נבחן כאשר יש קושי, ובמשלוח שלי היה קושי. שכחו להכניס למשלוח פריט חשוב.
עוד לפני הגעת המשלוח, התקשר אלי מנהל החנות לבדוק זאת.
המשלוח הושלם לאחר יומיים וללא כל בעיות. לכן, השירות מעולה.
מוצר:
AMD RYZEN 5, GIGABYTE A520 AORUS ELITE
תמונת משתמש
שם:
בן
תאריך:
25/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שאני מזמין מהם, קיבלתי מהם שירות מעולה, חברה טובה ואמינה, קניתי מהם מארז בקנייה הראשונה, ואחרי זה קניתי מהם לוח אם, הכל הגיע באריזה מקורית, לא נפתחה, הכל עובד כמו שתקין נתנו שירות מ א עד ת. עדכנו בכל דבר.
תודה רבה המשיך לקנות ממכם אחלה שירות
מוצר:
gigabyte h470i
תמונת משתמש
שם:
Steve Bar Yakov Gindi
תאריך:
24/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל להזמין וקל לדבר איתם. הם זמינים בWHATSAPP המשלוח הגיע בתוך ימים ספורים. והמוצר בדיוק כמו שתואר
מוצר:
LED 27UL650-W
תמונת משתמש
שם:
Ivan
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
‏פעם ראשונה קניתי בחנות ‏הזאת ‏והכל היה כמעט מושלם.
‏ביום חמישי עשיתי הזמנה וביום ראשון התקשרו אליי ואמרו שכבר אפשר להגיע לאסוף מוצרים שקניתי. ‏כשהגעתי לחנות התברר שחסר כבל חשמל ‏לספק כוח שהזמנתי, ‏מתברר שיבואן של ספק כוח הוציא מהקופסא כבל חשמל בגלל שהוא לא עומד בתקן ‏ולא שם קבל חשמל ‏מתאים. ‏לא ברור לי ‏כמה זה חוקי ליבואן לעשות דבר כזה ולמה לא הודיעו לי על זה ‏ברגע שהזמנתי את המוצר. ‏בסופו של דבר נציג של החנות הביא לי כבל חשמל אחר שמתאים ‏לספק כוח מיוזמתו.
מוצר:
2 Corsair rm1000i, Fractal Design Meshify
תמונת משתמש
שם:
Yaron
תאריך:
15/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת מדגם CK550V2, בטלפון שאלתי מפורשות האם האותיות בעברית גם הן מוארות על ידי התאורה האחורית, ונאמר לי שכן, שאלתי מספר פעמים על מנת להיות בטוח, לאחר שהמוצר הגיע באיחור, ועם קושי רב בהזמנת המוצר (נראה שיש רק אדם אחד שעונה לטלפונים), ראיתי כי האותיות בעברית הן חריטת לייזר רגילה.
בשיחה איתם אמרו לי שאם אני לא מרוצה, אני יכול לנסוע אליהם ולקבל החזר על המוצר בלבד, ללא החזר על המשלוח.
מוצר:
CoolerMaster CK550 V2
תמונת משתמש
שם:
פבל
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר מוכרים דברים שאין להם במלאי,
נתתי להם את כל הפרטים שלי כולל מספר תעודת זהות וכרטיס אשראי לצורך ביצוע עסקה רק כדי אחרי זה מישהו יתקשר אלי ויגיד, אין במלאי ולבטל את העסקה
אז עכשיו יש להם נתונים שלי בלי שקיבלתי משהו
מאוד לא מקצועי
תגובת החנות:
שלום רב,

להלן התייחסותנו לטענותיו של הלקוח:

למעט מוצרים המוצעים למכירה מראש - כל המוצרים המפורסמים על-ידינו הינם במלאי. עם זאת, היות ומכירת מוצרים היא דינאמית מאוד, עשויים לקרות מקרים בהם מוצר אזל מהמלאי בטרם התעדכן על כך המידע באתר. אנו פועלים למנוע מצבים כאלו בהקדם האפשרי, אולם אם בכל זאת נוצר מצב כזה - מחובתנו לעדכן על כך את הלקוח בהקדם האפשרי, ובמקרה הנוכחי עשינו זאת מיד כשנודע לנו על כך שהמוצר אזל מהמלאי בתוך פחות משעתיים לאחר שלקוח ביצע הזמנה באתר.

בעת ביצוע הזמנה ותשלום באתר הפרטים של הלקוח מוזנים בצורה מאובטחת ואין לנו שום גישה אליהם - אך ורק אפשרות לחייב או לבטל הזמנה שהתבצעה.

החיוב מתבצע בפועל אך ורק לאחר אישור ההזמנה טלפוני מול הלקוח על-ידי נציג מכירות, אחרת ההזמנה מתבטלת - הדבר רשום במפורש במייל הנשלח ללקוח מידע לאחר ביצוע ההזמנה.

אנו חברה ותיקה הדוגלת במקצועיות ואמינות - טובת הלקוח עומדת לנגד עינינו ורובם הגדול של לקוחותינו יכולים להעיד על כך.
אם הלקוח עדיין חושב שנפל פגם כלשהו בהתנהלותנו כל שנותר לנו הוא להצר על כך.

בברכה,

צוות Wellcom


מוצר:
עכבר מחשב אלחוטי Logitech MX Vertical Advanced
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
11/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות Wellcom חלקים למחשב AMD שאני זקוק לעבודה. הסיבה לכך שקניתי מהם היה הפיתוי לקנות מחנות זולה. הזמנתי לוח אם של ASUS עם 2 סלוטים לזכרונות, יחידת זכרון אחת של 16GB (כדי שאוכל בעתיד להוסיף זכרון נוסף בסלוט השני), מעבד Ryzen 7' ומאוורר למעבד מחברת CoolerMaster.

החלקים הגיע ואז ראיתי ששלחו לי זכרון של 8GB במקום 16GB. כתבתי להם שיישלחו לי זכרון של 16GB (כמו שהזמנתי) ושאני אקנה את ה-8GB שקיבלתי בטעות.
מהחברה התעלמו מ-2 מכתבים שלי ושלחו לי זכרון נוסף של 8GB, מה שאומר שקיבלתי אמנם 16GB אבל בשני סלוטים, כך שאין לי יותר סלוטים פנויים להרחבה בעתיד.

כשהפעלתי את המחשב, שמעתי ברמקול צפצוף ארוך ו-3 קצרים - תקלה של כרטיס גרפי בלוח האם. לוח האם הגיע עם כרטיס גרפי פנימי מקולקל. הייתי צריך לשים כרטיס גרפי שלי כדי שלוח האם יעבוד באופן תקין.

כשהמחשב פעל בסופו של דבר, תאורת הלד במאוורר לא עבדה. המאוורר הגיע עם מערך לד מקולקל. אני אמנם לא גיימר ולא צריך תאורת לד, אבל אני לא רוצה לקבל חלקים חדשים מקולקלים שעליהם שילמתי מחיר מלא!

אני חייב לציין שבהכשרתי אני טכנאי אלקטרוניקה והרכבתי עשרות מחשבים. מעולם לא קרה לי בעבר שקיבלתי חלקים חדשים מקולקלים, זו הפעם הראשונה. בוודאי שלא שני חלקים מקולקלים מחברות שונות במשלוח אחד. קשה לי להאמין שמדובר במקריות.

דרך אגב, כשניסיתי להתקשר אליהם טלפונית לא הייתה תשובה (ניסיתי במשך כמה ימים). כשהתקשרתי אליהם בפעם הראשונה כדי לקנות, הם ענו לי בתוך שניות.
תגובת החנות:
אורן שלום,

צר לנו על תחושותיך, אולם חשוב לנו להעמיד את דבריך על דיוקם.

במהלך נובמבר-דצמבר 2020 אכן היו עומסים גדולים בשל תקופת המבצעים של סוף השנה ופעלנו לפתור זאת. כמו כן, אנו מאשרים כי חלה טעות וסופק לך זיכרון בנפח 8GB במקום 16GB - זה לא משהו שצריך לקרות, אך ברגע שפנית אלינו (משהו ששמת לב אליו רק לאחר למעלה מחודשיים) ביצענו בדק בית, הפקנו לקחים ופעלנו לספק לך זיכרון בנפח 16GB כפי שאכן מגיע לך. ואולם, אתה הוא זה שביקש כי נספק לך זיכרון נוסף בנפח 8GB כך שיהיו בידיך שני זיכרונות בנפח כולל של 16GB כדי שלא תצטרך להשבית את המחשב המשמש אותך לצורכי עבודתך.

לגבי נושא הכרטיס הגרפי הבעייתי - למעבדי Ryzen7 אין ליבה גרפית ויציאות onboard על הלוח ולכן נדרש עבורם כרטיס גרפי נפרד. אם היית מתייעץ איתנו גם היית מקבל על כך ייעוץ מקצועי טרם ביצוע הרכישה ולא מאשים אותנו האשמת שווא.

לעניין תאורת הלד - למאווררי RGB יש שני חיבורים נפרדים, אחד מספק להם כוח והשני מפעיל את התאורה. במידה ותחבר את שניהם כנדרש תגלה כי אין שום בעיה עם המוצר ולפיכך גם כאן מדובר בהאשמת שווא.

בברכה,

צוות Wellcom

מוצר:
חלקי מחשבי AMD: מעבד, לוח אם B450M-K, זכרון 16GB, מאוורר Hyper 212
תמונת משתמש
שם:
Sigal
תאריך:
06/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ להתקרב. שירות גרוע והתנערות מאחריות מינימלית.מאכזב ביותר. לפני הרכישה הבטיחו שירות מלא ואחריות מלאה ובאותו יום שקיבלתי את המחשב ונתקלתי בבעיה התנערו ממני.
תגובת החנות:
סיגל שלום,
צר לנו על התחושות שלך - אין לנו כל כוונה שלקוחותינו ירגישו כפי שאת חשה, וברור לנו שכאשר משהו כזה קורה הלקוח מבקש פיתרון מיידי.
ואולם, אנחנו עסק מכובד שפועל בשקיפות מול לקוחותיו ואם משהו לא תקין אנו דואגים גם לקחת אחריות על כך. ועל כן, חשוב לנו להעמיד את דבריך על דיוקם.
המארז אותו רכשת עבור בנך לא אמור להישבר "סתם כך", אך כשפנית אלינו וטענת כך, ממש לא התנערנו מאחריות - מה שכן עשינו הוא להסביר לך כי במקרה כזה נדרש לפנות אל היצרן ולקבל את אישורו לקבל זכוכית חדשה - ואנחנו גם נשמח לעשות זאת עבורך.
לצערנו לא התרצית מכך, דאגת בסוף השיחה עם נציג החנות לסנן מספר מילים לא מכובדות בלשון המעטה ובמקביל את או אנשים מטעמך דואגים להשחיר את שמנו ברשתות החברתיות השונות - זו צורת התנהלות לא הוגנת ושאינה מכבדת אתכם.
אם בכל זאת תחליטו לקבל את הצעתנו - אנא צרי עימנו קשר.
בברכה,
צוות TMS

מוצר:
נייח פרקטל דיזיין
תמונת משתמש
שם:
Ilan
תאריך:
27/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין מחשב חדש ללימודים בדרך החברה.
מצאתי את עצמי רודף אחרי מענה טלפוני שלא קיים במשך כשלושה שבועות, כשחזרו אלי הודיעו לי שחלק מההזמנה שלי לא קיים במלאי ושיש לבצע החלפה של חלק מהחלקים וגם זה יקח כשבועיים. לאחר שבועיים נוספים של המתנה לא היה מענה מהחברה באף פלטפורמה ואז בחמישי האחרון והדיעו לי כי ההזמנה שלי קיימת באופן חלקי אם אני מעוניין לבוא לאסוף אותה. לצערי לא יכולתי ובקשתי אם יוכלו לשמור לי אותה לכמה ימים, אמרו שכן ומתברר שכמה ימים זה הסופש הזה כי היום התקשרואלי להודיע שאם אני לא לוקח את ההזמנה עכשיו מפזרים לי אותה...
ממש שירות מושלם למרוח לקוח מעל לחודש ולבסוף, רגע לפני סגר ותקופת מבחנים להודיעו לו שהזמנה שמהצד שלהם אפילו לא הושלמה מבוטלת...
תגובת החנות:
שלום רב,

צר לנו על התחושות שלך - אנו פועלים להעניק שירות הוגן ומקצועי ולוקחים פניות מסוג זה ברצינות.

לאחר בדיקה מעמיקה מול עובדי הרשת עולה כי ביקשת להזמין מוצר עם איסוף מסניף אילת ושתתבצע עבורך שמירת מוצר לתקופה ארוכה.
למרות הרצון הטוב, כעקרון לא מתבצעת שמירת מוצרים, ולבטח שלא לתקופה כה ממושכת.

לגבי טענתך כי לא ניתן ליצור עימנו קשר - בתקופה של מבצעי סוף השנה אכן היו עומסים וזמן המענה של הצוות היה ארוך מהרגיל, אך פעלנו לחזור לכל הלקוחות שלנו.

ברור לנו שהנסיבות אותן אתה מתאר של תקופת מבחנים וסגר קורונה אינן נוחות בלשון המעטה, אולם לתלות בנו את האשמה על כך שלא ניתן לאסוף את ההזמנה זה לא הוגן ואנו מקווים כי אתה מבין זאת.

בברכה,

צוות TMS
מוצר:
מחשב בהזמנה אישית
תמונת משתמש
שם:
tms סיוט
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות חברה נוראית אל תתקרבו פשוט סיוט אין שירות חברה נוראית אל תתקרבו פשוט סיוט לא לקנות
תגובת החנות:
שלום רב,

צר לנו שאת/ה חש/ה כפי שתיארת, אולם קשה לנו להבין מה בדיוק לא היה לשביעות רצונך.

על מנת שנוכל להתייחס לתגובתך ברצינות הראויה, מן הראוי לציין קצת יותר פרטים.

בברכה,

צוות TMS
מוצר:
מחשב
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply